تمرکز بیش از پیش پژو سیتروئن بر بازار چین
گروه بین الملل: پژو سیتروئن تصمیم دارد به منظور جبران ضررهای بازار اروپا، تا پایان سال 2012 دو فروشگاه منطقه ای جدید را در شانگهای چین احداث نماید.
به گزارش خبر خودرو، پژو سیتروئن – که با چالش های متعددی در اروپا و حتی فرانسه مواجه شده – از برنامه اخراج بیش از 3 هزار نفر از کارمندان خود خبر داد.
با این حال سای جیا نجون – قائم مقام پژو سیتروئن چانگان – گفت که افت فروش و افزایش هزینه های پژو سیتروئن هیچ تاثیری بر روی برنامه های این شرکت در چین نخواهد داشت.
وی تصریح کرد: برعکس دفاتر مرکزی ( پژو سیتروئن) اروپا منابع مالی بیشتری را صرف بازار چین خواهند نمود.
وی افزود: شرکت تصمیم دارد تا پایان سال جاری دو فروشگاه دیگر – که وظیفه عرضه مستقل محصولات پژو سیتروئن در چین را بر عهده دارند – را افتتاح نماید.
وی در تشریح برنامه های تولیدی پژو سیتروئن گفت : قرار است که اولین دسته محصولات در شهر های بزرگ و دومین دسته آن شهرهای کوچک تر به فروش برسد.
این شرکت می کوشد تا سال 2015 تعداد نمایندگی های فروش خود در چین را از 111 عدد به 200 عدد برساند.









پاسخ با نقل قول
