.تعمیـــرکاران کیان ست (kiansat.tv)تابع قوانین -جمهموری-اسلامی ایران میباشد و ارسال هر گونه مطلب سیاسی،مذهبی،غیراخلاقی و خرید و فروش متعلقات ماه-واره و دیگر موارد مجرمانه ممنوع میباشد وبا کاربران خاطی به شدت برخورد میگردد انجمن فقط تعمیرات لوازم الکترونیک میباشد...













سلام مهمان گرامی؛
به کیان ست خوش آمدید برای مشاهده انجمن با امکانات کامل می بايست از طريق این لینک عضو شوید.

https://teranzit.pw/uploads/14469017281.png
پیام خصوصی به مدیریت کل سایت ........... صفحه توضیحات و شرایط گروه ویژه ........... ...........
ارتباط تلگرامی با مدیریت سایت ................. ایدی تلگرام suportripair@ .................
صفحه 234 از 771 نخستنخست ... 134184214224225226227228229230231232233234235236237238239240241242243244254284334734 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 2,331 تا 2,340 , از مجموع 7702

موضوع: اخبار خودرو

  1. #2331


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    ضرورت تزریق تسهیلات 2 هزار میلیاردی به شرکت های خودروساز




    Click here to enlarge
    Click here to enlarge

    به گزارش خبر خودرو، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی تزریق 2 هزار میلیارد تومان به شرکت های خودروسازی را بسیار لازم و ضروری دانست و گفت: با توجه به اینکه صنعت خودروسازی به عنوان مادر صنایع کشور مطرح می گردد و هزاران نفر اشتغالزایی را در خود جای داده است، از اینرو لازم است که حمایت های ویژه و گسترده ای از شرکت های خودروساز جهت ادامه فرآیند تولید صورت پذیرد.
    محسن بیگلری در ادامه گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبر خودرو، بر لزوم تسریع بخشی بر اعطای تسهیلات مصوب شده به 2 شرکت خودروساز، افزود: کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی در این خصوص به صورت جدی حامی شرکت های خودروساز است.
    وی در خصوص کاهش قیمت محصولات گروه خودرویی ساخت داخل ،ابراز داشت: پیش بینی من این است با توجه به شرایط موجود، قیمت خودروهای داخلی با کاهش روبرو نشود.
    به گفته وی، لازم به ذکر است که کاهش قیمت و در مقابل افزایش کیفیت محصولات تولیدی شرکت های خودروساز امری بسیار مطلوب است .
    نماینده منتخب دوره در خانه ملت در پایان با اشاره به بالا بودن قیمت تمام شده محصولات در واحدهای تولید کننده خودرو، اظهار کرد : با این تفاسیر و با توجه به شرایط موجود نمی توان انتظار داشت که محصولات گروه خودرویی با کاهش قیمت روبرو شوند.

  2. #2332


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    لزوم تعیین مدبرانه قیمت حامل های انرژی




    Click here to enlarge
    Click here to enlargeبه گزارش خبر خودرو، عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در خصوص تعیین قیمت حامل های انرژی ابراز داشت:در قیمت گذاری سوخت می بایست تمامی جوانب امر در نظر گرفته شود به طوریکه تعیین قیمت برای حامل های انرژی منجر به ایجاد تورم و گرانی در کشور نگردد.
    حبیب آقاجری در ادامه گفتگو با خبرنگار خبر خودرو ضمن تاکید به پرهیز از قیمت گذاری غیر مدبرانه حامل های انرژی ، افزود: افزایش بی رویه قیمت سوخت بدون شک، مردم جامعه را با معضل روبرو می کند از اینرو لازم است که تعیین قیمت سوخت در پی برگزاری جلسات متعدد و کارشناسانه انجام پذیرد.
    وی متذکر شد: البته لازم است در این میان توجه ویژه ای رادر خصوص جلوگیری از قاچاق سوخت به خارج از مرزهای کشور نماییم به طوریکه که قیمت حامل های انرژی باید به شکلی معین گردد که علاوه بر اینکه موجب عدم رغبت به منظور قاچاق سوخت به خارج از مرزهای کشور گردد ، تورم را نیز به جامعه تحمیل ننماید.
    به گفته وی، سود حاصل از خروج منابع ملی به سایر کشورها تنها نصیب افراد سود جو می گردد این در حالیست که این امر زندگی سایر افراد جامعه را نیز تحت الشعاع خود قرار می دهد.
    وی ضمن ابراز تاسف نسبت به بالا بودن میزان قاچاق سوخت در مناطق مرزی کشور، اذعان داشت: ادامه دار بودن روند خروج سوخت به سایر کشورها آسیب های جدی را متوجه اقتصاد ملی کشور می نماید.
    نماینده مردم ماهشهر، امدیه و هندیجان در خانه ملت در ادامه سخنان خود به تلاش و اهتمام نیروهای کنترل کننده در مرزها و مسئولین مربوطه در مناطق مختلف مرزی کشور جهت جلوگیری از قاچاق سوخت اشاره کرد و اظهارداشت:با توجه به اینکه تا کنون کنترل و نظارت جهت جلوگیری از خروج فرآورده های نفتی امری مداوم بوده اما همچنان آمار قاچاق سوخت در این مناطق بالا است.
    آقاجری گفت: البته در این میان طول و شرایط طبیعی و جغرافیای مرزها بر روند خروج منابع ملی به سایر کشورها موثر بوده است.
    وی در پایان خاطرنشان کرد:در چنینی شرایطی می بایست ضمن افزایش کنترل های فیزیکی مرزها ، شرایط به شکلی در کشور ایجاد گردد تا امکان دسترسی افراد سودجو به سوخت به حداقل میزان کاهش یابد.

  3. #2333


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    تولید 60 هزار دستگاه تندر 90 در ایران خودرو




    Click here to enlarge
    Click here to enlargeبه گزارش خبر خودرو، ایران خودرودرسال جاری 60هزاردستگاه تندر90در مدل های مختلف تولیدو به بازار عرضه خواهدکرد.
    محمدرضا معتمد معاون مدیرعامل ایران خودرو درتولید تندر90 با بیان این مطلب، گفت: برنامه ریزی تولید60هزار دستگاه تندر90ایران خودرو در سال جاری، انجام شده و تا به حال 12هزار دستگاه از این تعداد تولید شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته، بیش از چهار هزار دستگاه افزایش نشان می دهد.
    معتمد افزود:در فروردین سال جاری 700دستگاه، اردیبهشت1700دستگاه، خرداد700 و تیرماه 1000دستگاه بیشتر از مدت مشابه سال قبل تولید شده است.
    معاون مدیر عامل در تولید تندر90ایران خودرو با اشاره به الزام دولت مبنی بر تولید محصولات با استاندارد یورو4، افزود: هر چنداخذ این استاندار سرمایه گذاری قابل توجهی به همراه داشته، اما تولیدات تندر90ایران خودرو از استاندراد یورو4 برخوردار است.
    وی خواستار قیمت گذاری جدید برای این محصول شد و گفت: با توجه سرمایه بر بودن تولید تندر90 با استاندارد یورو4، زمینه عرضه این محصول به بازار با قیمت جدید فراهم شود.
    معتمدبا تاکید بر این که تامین قطعات با مشارکت رنو پارس انجام می شود افزود: در قراردادهای جدید، سعی شده با ارائه روشها و آموزشهای لازم از سوی رنو، قطعات این محصول توسط شرکت ساپکو تامین شود.
    معاون تولید تندر، عرضه این محصول به بازاهای صادراتی را از جمله برنامه های ایران خودرو دراین زمینه دانست و تاکید کرد: با توجه به شرایط بازار خودرو در اروپا، شرکت رنو اجازه صدور این محصولات به بازارهای خارجی را به گروه صنعتی ایران خودرو داده است.

  4. #2334


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    عدم استقبال از خودروهای شاسی بلند، مونتاژ این خودروها را محدود کرده است




    Click here to enlarge
    Click here to enlarge

    به گزارش خبر خودرو،عضو هییت علمی دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی مصرف بالای سوخت خودروهای شاسی بلند را دلیلی برکاهش تولید این خودروها در کشور دانست و گفت: در حال حاضر فقط برخی از افراد ، به دلیل هزینه های اولیه خرید و تعمیر و نگهداری و مصرف سوخت بالای این خودروها ،خودروهای شاسی بلند خریداری می کنند وشاسی بلندهادر مقایسه با سایر خودروها از تقاضای کمتری برخوردارهستند.
    دکتر علی جزایری در ادامه گفتگو با خبرنگار خبر خودرو گفت:این خودروها به دلیل اینکه نسبت به خودروهای سواری از حجم بیشتری برخوردارند نیازمند پارکینگ هستند و با توجه به اینکه هم اکنون با کمبود پارکینگ در پایتخت مواجه هستیم این خودروها مانند خودروهای سواری مورد استقبال قرار نگرفته اند.
    وی افزود: با توجه به دلایلی که اشاره شد مونتاژ این خودرو ها نیز در کشور محدود است وخودروسازان نیز به دلیل عدم تمایل مردم به خرید وهزینه بالای این خودروها، تمایلی به ساخت خودرو های شاسی بلند ندارند در حالیکه امکان ساخت این خودروها در کشور فراهم است.
    وی تصریح کرد:ورود خودروهایی چون تویوتا پرادو و هیوندای سانتافه به ایران موجب شد تا تب خرید خودروهای شاسی بلند به شدت در کشور افزایش یابد و اکثر نمایندگی های خودرویی سعی کردند تا مدل های شاسی بلند برند مورد نظرشان را نیز در بازار داخلی عرضه کنند.
    عضو هییت علمی دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی خواستار استفاده از خودروهای شاسی بلند کوچک شد وگفت:رانندگی با یک خودروی بزرگ و شاسی بلند در شهرهای پرترافیکی چون تهران، سخت و بعضا خسته کننده است. منتهی افرادی که تمایل به خرید این خودروها دارند می توانند به سراغ خرید خودروهای شاسی بلندکوچک شهری بروندکه به رغم دارابودن ابعادی کوچک، حس سوارشدن بر یک خودروی شاسی بلند را به فردالقا می کنند. البته لازم به ذکر است که این خودروها ها مانند خودروهای بزرگ تر، از ویژگی های قابل توجهی برخوردار نیستند و فقط بخشی از خصوصیات شاسی بلندهای متوسط یا بزرگ را به صورت فانتزی، دارا هستند.
    وی در پایان گفت:تقاضا برای خرید این خودروها در بازارهای جهانی نیز به همین گونه است واستقبال چندانی از این خودروها وجود ندارد.

  5. #2335


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    فضا برای حضور بخش خصوصی در صنعت خودروسازی وجود ندارد




    Click here to enlarge
    Click here to enlargeبه گزارش خبر خودرو،عضو کارگروه حمایت از تولیدضمن تاکید بر لزوم خصوصی سازی کامل شرکت های خودروسازی کشور گفت: هنوز بزرگترین خودروسازان کشور بصورت شبه دولتی اداره می شوند و هیچگونه حالت خصوصی از خود نشان نمی دهند .
    آرمان خالقی در ادامه گفتگو با خبرنگار خبر خودرو گفت: هنگامی که دولت بی دریغ از زیر مجموعه های خود حمایت می کند بخش خصوصی نمی تواند شکل بگیرد ودر این راستا نیز چند شرکت خودروسازی خصوصی نیز شکل گرفتند ولی نتوانسته اند رشدیابند.
    وی افزود: در صورتیکه شرکت های خودروسازی خصوصی شوند باید در حالت و کارکردشان نیز خصوصی سازی را نشان دهند ولی متاسفانه وقتی به این بخش وارد می شوید فضا برای ورود بخش خصوصی وجود ندارد.به همین منظورباید شرایطی فراهم شود تا با حمایت هایی که از بخش خصوصی به عمل می آید خودروسازی های کشور نیز به بخش خصوصی واقعی واگذار شود.
    وی قطعه سازان را مهمترین ذی نفعان در راستای خصوصی سازی شرکت های خودروسازی دانست و گفت: قطعه سازان یکی از ذی نفع ترین افرادی هستند که می توانند در بخش خودروسازی وارد شوند و با تبدیل شدن به یک هلدینگ در کنار هم جمع شده و شرکت های خودروسازی را خریداری کنند ویا بتوانند یک مجموعه خودروسازی را ایجاد کنندتادر سرنوشت خود موثر باشند که متاسفانه این روحیه در این مجموعه تا کنون به وجود نیامده است.
    وی تصریح کرد: با تشکیل چنین مجموعه هایی قدرت قطعه سازان افزایش یافته و خودروسازان نمی توانند بصورت تحقیرآمیز با این مجموعه ها برخورد کنند ودر صورتیکه این صدا تبدیل به یک قدرت مالی شود می توانند خواسته های خودرا پیش ببرند.فعالیت های تولیدی در صنعت قطعه و خودروسازی از ابتدا تا انتهای فرآیند تولید محصول در ارتباط با یکدیگر می باشند، به عبارت دیگر واحدها و مجموعه های مختلف در این صنایع همانند یک خوشه عمل و وابسته هستند.
    وی با بیان اینکه در حال حاضر خوشه صنعتی خودرو در کشور شکل گرفته است گفت: این امر به شکلی است که می توان گفت فرآیند تولید محصول مجموعه های مختلف را از واردکننده مواد اولیه تا مجموعه های ارائه دهنده خدمات پس از فروش محصولات را در ارتباط با یکدیگر قرار می دهد.
    وی تصریح کرد: از آنجایی که فعالیت های اقتصادی در واحدهای مختلف صنعتی قطعه و خودروسازی در ارتباط مستقیم با یکدیگر هستند از اینرو بروز مشکلات در حیطه تامین نقدینگی شرکت های خودروساز که بخش دولتی باعث این کاهش نقدینگی شده است، ادامه روند تولید را در واحدهای قطعه سازی با چالش روبرو می کند.
    خالقی در پایان همچنین ضمن اشاره به شکل گرفتن چرخه معیوب اقتصادی در صنعت خودروسازی کشورگفت: در صورتیکه شرکت های خودروسازی به بخش خصوصی واقعی واگذار شوند می توانند با کیفیت بهتری به تولید خودرو بپردازند.

  6. #2336


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    ظرفیت تولید بنزین تا پایان امسال به 70 میلیون لیتر در روز می رسد




    Click here to enlarge
    Click here to enlargeبه گزارش خبر خودرو، مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی گفت: تولید روزانه بنزین کشور در سال 89، روزانه 43 میلیون لیتر بود که این رقم تا پایان سال جاری به روزانه 70 میلیون لیتر افزایش خواهد یافت.
    علیرضا ضیغمی در آیین گشایش طرح بهینه سازی و بنزین پالایشگاه شهیدتندگویان تهران که صبح امروز (سه شنبه، 10 تیر) با حضور رئیس جمهوری، وزیر نفت و مدیران ارشد شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی برگزار شد، گفت: با ساخت پالایشگاه های جدید و اجرای طرح های آتی پالایش و پخش تولید روزانه بنزین کشور به 99.7 میلیون لیتر در روز خواهد رسید.
    علیرضا ضیغمی تاکید کرد: با شروع دولت نهم، شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی برای دو مقوله مهم ارتقای کیفی و کمی فرآورده های تولیدی خود برنامه ریزی کرد.
    معاون وزیر نفت در امور پالایش و پخش با اشاره به این که با طراحی پروژه های توسعه ای پالایشگاه ها، بیشتر محصولات از جمله بنزین، نفت گاز و نفت سفید مطابق با استانداردهای روزآمد اروپا تولید خواهد شد، گفت: برای مثال گوگرد موجود در محصولاتی نظیر نفت گاز و نفت سفید دارای ارقامی نظیر 3، 5، 7 و 13 هزار پی پی ام بود که با راه اندازی این طرح ها، گوگرد موجود در این فرآورده ها به کمتر از 40 پی پی ام کاهش خواهد یافت.
    وی با اشاره به نقشه راه صنعت پالایش و پخش فرآورده های نفتی تا پایان چشم انداز گفت: سرمایه گذاری انجام شده در طرح های پالایشگاهی کشور تا پیش از دولت نهم، حدود 790 میلیارد تومان، در دولت نهم حدود 6 هزار و 800 میلیارد تومان و در دولت دهم 8 هزار و 200 میلیارد تومان بوده است.
    تولید روزانه 246 میلیون لیتر فرآورده در کشور
    معاون وزیر نفت در امور پالایش و پخش با اشاره به این که خوراک کنونی پالایشگاه های کشور حدود یک میلیون و 850 هزار بشکه است، تولید چهار فرآورده اصلی در کشور قبل از دولت نهم را 210 میلیون لیتر در روز اعلام کرد و افزود: این رقم هم اکنون به روزانه 246 میلیون لیتر رسیده است.
    مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران با اشاره به طرح توسعه پالایشگاه شهید تندگویان تهران گفت: پیش از اجرای این طرح، به طور میانگین سالانه 300 میلیارد تومان صرف واردات بنزین سوپر به این پالایشگاه می شد که با راه اندازی طرح توسعه این پالایشگاه، این رقم به طور کامل در صنعت نفت صرفه جویی خواهد شد.
    وی تاکید کرد: گوگرد موجود در فرآورده های تولیدی این پالایشگاه حدود 13 هزار پی پی ام بود که هم اکنون به کمتر از 10 پی پی ام کاهش یافته است و این موضوع نقشی موثر در افزایش استانداردهای آلایندگی سوخت پایتخت ایفا خواهد کرد.
    مصرف روزانه 130 میلیون لیتر بنزین بدون اجرای طرح هدفمندی یارانه ها
    علیرضا ضیغمی صرفه جویی حاصل از کنترل مصرف بنزین در کشور را در دولت نهم 7 میلیارد دلار و در دولت دهم 37 میلیارد دلار اعلام کرد و افزود: در سال 85، مصرف بنزین روزانه 73 میلیون لیتر بود که این رقم در سه ماه اول سال 86 و همزمان با اجرای طرح سامانه هوشمند سوخت به 64 میلیون لیتر در روز و با اجرای طرح هدفمندی یارانه ها به روزانه 61 میلیون لیتر در روز رسید.
    وی تصریح کرد: در سه ماه نخست سال 91 به طور میانگین روزانه 62.5 میلیون لیتر بنزین در کشور مصرف شده است که اگر طرح هدفمندی یارانه ها در کشور اجرا نمی شد، این رقم هم اکنون به روزانه 130 میلیون لیتر افزایش یافته بود.
    کسب مقام دومی دنیا در زمینه توسعه صنعت سی ان جی در آینده نزدیک
    مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی با تاکید بر این که کشورمان در زمینه صنعت سی ان جی جوان است، گفت: هم اکنون کشورمان بعد از پاکستان مقام دوم دنیا در زمینه تعداد خودروهای دوگانه سوز و مقام چهارم دنیا در زمینه تعداد جایگاه های سی ان جی را کسب کرده است که با افزایش تعداد جایگاه های سی ان جی تا پایان سال، به مقام دومی دنیا از لحاظ تعداد جایگاه های سی ان جی دست خواهیم یافت.
    جذب 2 هزار و 200 میلیارد تومان از منابع بانکی داخلی برای پروژه های پالایشی در سال 88
    علیرضا ضیغمی با تاکید بر نیاز به 47 میلیارد دلار سرمایه گذاری در صنایع پالایش و پخش گفت: در سال 88، 2 هزار و 200 میلیارد تومان از منابع داخلی در پروژه های پالایشگاهی سرمایه گذاری و 450 میلیارد تومان نیز از محل شرکت نیکو جذب پروژه های پالایش و پخش شده است.
    تولید روزانه 1200 تن گوگرد در کشور تا پایان سال جاری
    مدیرعامل شرکت پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران با اشاره به این که با راه اندازی طرح های بهبود کیفیت و بهینه سازی پالایشگاه های کشور تا پایان سال جاری، تولید روزانه گوگرد کشور به یک هزار و 200 تن افزایش خواهد یافت، گفت: این میزان تا پایان سال 92 به روزانه یک هزار و 400 تن و تا پایان برنامه پنجم توسعه به روزانه دو هزار و 300 تن افزایش خواهد یافت.
    ضیغمی تصریح کرد: تا پایان سال 92، روزانه 52 میلیون لیتر بنزین و 37 میلیون لیتر نفت گاز دارای استاندارد یورو 5 اروپا در کشور تولید خواهد شد که این میزان در بخش بنزین تا پایان برنامه پنجم توسعه به روزانه 77 میلیون لیتر خواهد رسید.
    معاون وزیر نفت درباره شرایط تولید نفت کوره در پالایشگاه های کشور گفت: نفت کوره ارزشی معادل 85 درصد ارزش نفت خام را دارد و این فرآورده باید حداکثر 10 درصد از خوراک تولیدی پالایشگاه ها را به خود اختصاص دهد، در حالی که این میزان در پالایشگاه های اصفهان، بندرعباس و آبادان هم اکنون حدود 30 درصد است که در تلاش هستیم تا این رقم را کاهش دهیم.
    وی تاکید کرد: نفت کوره تولیدی پالایشگاه امام ***** (ره) شازند با اجرای طرح توسعه این پالایشگاه از روزانه 9 میلیون لیتر به 2 میلیون لیتر کاهش پیدا می کند که از این طریق ارزش افزوده ای معادل سالانه 3 هزار میلیارد تومان نصیب این پالایشگاه خواهد شد.
    بی نیازی به دانش فنی خارجی در طرح های جدید پالایش و پخش
    ضیغمی درباره طرح توسعه پالایشگاه شهیدتندگویان تهران گفت: با راه اندازی این طرح که امروز به عنوان اولین طرح مهرماندگار وزارت نفت در بخش پالایش و پخش به بهره برداری رسید، گوگرد موجود در محصولات تولیدی پالایشگاه به کمتر از 30 میلی گرم در لیتر کاهش یافته است.
    وی راه اندازی دومین ایزومریزاسیون غربال مولکولی دنیا پس از کشور ایتالیا، ساخت تمام الکتروپمپ های واحد تصفیه طرح در داخل کشور، بیش از 90 درصد خدمات طراحی و مهندسی طرح های واحد تصفیه، بیش از 60 درصد استفاده از تجهیزات ساخت داخل و نصب بلندترین مشعل پالایشگاهی را از جمله ویژگی های این پروژه برشمرد و افزود: حجم کل سرمایه گذاری انجام شده در این طرح 8 هزار و 114 میلیارد ریال بوده است.
    علیرضا ضیغمی با اشاره به توان 60 درصدی استفاده از تجهیزات ساخت داخل در این پروژه تاکید کرد: با توجه به پیشرفت های حاصل شده در بخش ساخت قطعات و تجهیزات موردنیاز پروژه های پالایشگاهی، برای اجرای طرح های آتی این صنعت، نیازی به فروشندگان لیسانس های خارجی نخواهیم داشت.
    طرح بهبود کیفیت و افزایش ظرفیت پالایشگاه شهیدتندگویان تهران که در قالب دو طرح بهینه سازی و بنزین سازی در این پالایشگاه اجرایی شده است، نخستین طرح تولید محصولات پالایشگاهی با استاندارد یورو 5 اروپا در کشور است که به بهره برداری رسیده است.
    در این طرح که شامل ساخت و اجرای 15 واحد فرآیندی بوده است، بیش از 8 هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری شده است و اولین پروژه پالایشی در کشور است که به طور کامل به دست متخصصان ایرانی ساخت و اجرا شده است.
    احداث اولین واحد گرانول سازی گوگرد با دانش بومی، تولید بنزین مرغوب به میزان روزانه 2.8 میلیون لیتر در روز، تولید روزانه 5 میلیون لیتر نفت سفید مرغوب و تولید روزانه حدود 8.5 میلیون لیتر گازوییل با کیفیت (با کمتر از 10 پی پی ام گوگرد) از جمله خصوصیات این طرح است.

  7. #2337


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    جزئیات قیمت جدیدترین محصول آئودی




    Click here to enlarge
    Click here to enlargeگروه بین الملل: آئودی به تازگی قیمت رسمی نسخه به روز شده ابر خودروی R8 مدل 2013 در انگلستان را اعلام کرد.
    به گزارش خبر خودرو، بعد از آن که این خودرو هفته گذشته در معرض دید عموم رونمایی شد بار دیگر و با اعلام مبلغ 91575 پوند برای نسخه پایه در مرکز توجه مردم و به ویژه مشتریان انگلیسی اش قرار گرفت.
    آئودی اعلام کرد که بریتانیایی ها می توانند ابر خودروی R8 جدید را در نسخه های کوپه،اسپایدر،V8،V10،V10 Plus و به همراه جعبه دنده دستی S – که مجموعا 10 مدل جدیدی را شامل می شوند – خریداری کنند.
    طبق اعلام شرکت تولید کننده آئودی R8 مدل 2013 دارای قیمت پایه 91575 پوند در بریتانیا است.
    ولی قیمت آن بسته به نوع موتور،جعبه دنده و آپشن های سفارشی راننده ، می تواند تا سقف 127575 پوند افزایش یابد.
    موتور V8 این خودرو قابلیت تولید 430 اسب بخار توان و 430 نیوتون متر گشتاور را دارد.
    از سویی موتور V10 ( مشابه موتور لامبورگینی) می تواند به توانی معادل 525 اسب بخار و گشتاوری 530 نیوتون متری دست پیدا کند.
    گفتنی است توان V10 Plus به 550 اسب بخار می رسد و گشتاور آن 540 نیوتون متر می باشد.
    شتاب نسخه کوپه R8 مدل 2013 حدود 3.5 ثانیه و بیشینه سرعت آن 197 مایل بر ساعت می باشد.

  8. #2338


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    طرح ترافیک شیراز هنوز اجرایی نشده است




    Click here to enlarge
    Click here to enlargeبه گزارش خبر خودرو،مدیرکل دفتر فنی استانداری فارس گفت:برای مشخص شدن تکلیف طرح ترافیک در استان فارس،شهروندان شیرازی باید شکیبا باشند.
    محمود میرزایی در ادامه گفتگو با خبرنگار خبر خودرو ضمن بیان این نکته که در حال حاضر نمی توان صریحا نسبت به اجرا یا عدم اجرای طرح ترافیک در شیراز نظر قطعی داد افزود: مشکلاتی که در راستای اجرای طرح وجود دارد از سوی پلیس راهور و فرمانداری شهرستان استان فارس می باشد که حتما بعد از بر طرف شدن مشکلات و بررسی دقیق تر زیرساختها این طرح در شیراز قابل اجرا می باشد.
    وی با اشاره به زوج و فرد بودن طرح ترافیک در شیراز اذعان داشت:برای اطلاع از اینکه طرح از چه زمانی و به چه صورت اجرا میشود نیازمند به زمان بیشتر برای تصویب مصوبات در شورای ترافیک شهر شیراز و وزارت کشور هستیم.
    میرزایی گفت:محدوده طرح ترافیک از سمت غرب حد فاصل دروازه کارون تا میدان خاتون و از سمت شرق میدان دفاع مقدس تا چهارراه تیرنیا واز سمت شمال از خیابان ساحل جنوبی تا میدان دانشجو و از سمت جنوب از میدان دانشجو تا چهارراه ملاصدرا را شامل میشود.
    وی ابراز داشت:با همکاری و توافقات انجام شده با شهردار محترم مقرر گشته تا پارکینگهایی را در ابتدای محدوده های طرح ترافیک جهت رفاه حال شهروندان شیرازی احداث کرده و مورد بهره برداری قرار دهیم.
    محمود میرزایی ضمن بیان این نکته که سازمان شهرداری متولی اجرای طرح ترافیک است اعلام کرد:اقداماتی در جهت تهیه و فروش آرم طرح ترافیک انجام شده اما هنوز در شورای ترافیک مطرح نشده است.
    میرزایی همچنین از احداث خط مترو برای نخستین بار در شیراز طی سال جاری خبر داد.

  9. #2339


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    سوددهی موفقیت آمیز کرایسلر در سه ماهه دوم




    Click here to enlarge
    Click here to enlarge
    گروه بین الملل: کرایسلر – درست در سومین سال عبور بحران ورشکستگی اش – توانست به سود حیرت انگیز 436 میلیون دلاری در سه ماهه دوم سال دست پیدا کند و شرایط را برای تحقق سود حداقل 3 میلیارد دلاری سال جاری مهیا نماید.
    به گزارش خبر خودرو، سرجیو مارچپونه – مدیر کرایسلر – گفت : الان زمان کم کاری ،بی برنامگی و فراموش کردن راه سختی که در باز پس گیری حیاتمان داشتیم نیست.
    کرایسلر در سال 2011 از ضرردهی 370 میلیون دلاری و پرداخت 551 میلیون دلار به دولت به دلیل باز پرداخت وام های دریافتی اش خبر داد.
    این شرکت توانست در سه ماهه دوم سال به مسیر سوددهی بازگردد و با کسب 16.795 میلیارد دلارريا،رشدی 23 درصدی را در سوددهی این مدت به ثبت رساند.
    در این مدت فروش خودروهای فیات نیز جهشی 20 درصدی داشت و به کمک رشد 29 درصدی بازار آمریکا و افزایش 58 درصدی تقاضای بازارهای خارجی اش فروشی 582 هزار دستگاهی را تجربه کرد.
    اوایل این ماه فیات اعلام کرد که درصدد است 3.3% دیگر از سهام کرایسلر را خریداری کند و سهم خود در این خودروساز آمریکایی را به 61.8% برسد.
    با این وجود نهوز هیچ کدام از این دو شرکت از نهایی شدن چنین قراردادی خبر ندادند.
    ربکا لیندلند – تحلیگر موسسه HIS Global – گفت : آن ها دیگر در حال ضرر دهی نیستند و این نشان می دهد که کرایسلر توانسته از دیدگاه ساختاری و عملیاتی رشدی نظام یافته داشته باشد.

  10. #2340


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    رانندگان اتوبوسرانی روزانه 4.5 میلیون‌ مسافر جا به جا می‌کنند




    Click here to enlarge
    Click here to enlargeبه گزارش خبر خودرو، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با اعلام این که شرکت واحد اتوبوسرانی همیشه در معرض ارزیابی و قضاوت مردم قرار دارد، گفت: خدمات‌رسانی شبانه‌روزی پرسنل خدوم این مجموعه و جا به ‌جایی روزانه 4.5 میلیون مسافر، گویاترین گواه بر عملکرد خالصانه و صادقانه ناوگان اتوبوسرانی در خدمت به شهروندان است.
    مهندس سید جعفر تشکری هاشمی افزود: رانندگان پر تلاش شرکت واحد با زبان روزه و در مسیر خدمات‌رسانی هر چه بهتر و بیشتر به مردم روزانه میلیون‌ها مسافر روزه‌دار را در گرمای تابستان به مقصد می‌رسانند.
    وی با اشاره به عملکرد شایسته یکی از رانندگان زحمت‌کش شرکت واحد در استرداد کیف حاوی مبلغ قابل توجهی وجه نقد به صاحب آن، اظهار کرد: رانندگي در شهر شلوغي مانند تهران کار بسيار سختي است و رانندگان وسایل حمل و نقل عمومی يکي از سخت‌ترین و سنگین‌ترین مشاغل را بر عهده دارند.
    معاون شهردار تهران ضمن تقدیر از عملکرد قابل تأمل این راننده خدوم اتوبوس، تصریح کرد: شرکت واحد اتوبوسرانی تهران از قديمي‌ترين نهادهاي خدماتي ایران محسوب می‌شود که اشتغال در آن علاوه بر بردباري و شکیبایی بالا، نیازمند حفظ آرامش و خونسردی و نیز احترام به شهروندان و تکریم مسافران از سوي رانندگان این شرکت است.
    وی با بیان این که رانندگان شرکت واحد بايد با انجام رانندگي صحيح و رعایت قوانین و مقررات الگوي ساير رانندگان باشند، اضافه کرد: خوشبختانه با تلاش‌هايی که در چند سال اخير انجام شده، ادبيات و فرهنگ حاکم بر پرسنل اين مجموعه به میزان قابل توجهی ارتقاء پیدا کرده است.
    مهندس تشکری هاشمی با تأکید بر این که موضوعاتی نظیر گسترش استفاده شهروندان از ناوگان حمل و نقل عمومی یکی از اهداف اصلی مدیریت شهری در حوزه حمل و نقل و ترافیک است، اعلام کرد: تأمین ايمني سفرهاي درون شهري و حفظ جان شهروندان و نیز ارتقاء و بهبود فرهنگ ترافيک، از دیگر اهداف پیش‌بینی شده در این حوزه محسوب می‌شود.
    رییس هیأت مدیره شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه در پایان خاطرنشان کرد: بدون تردید عملکرد صحیح رانندگان تلاشگری همچون آقای حمید گودرزی در نیل به این اهداف و همچنین جلب رضایت شهروندان، در استقبال بیشتر از وسایل حمل و نقل عمومی و کاهش ترافیک موثر است و از این رو این راننده امانتدار مورد قدردانی قرار خواهد گرفت.
    گفتنی است حمید گودرزی از رانندگان بخش خصوصی شرکت واحد اتوبوسرانی که اخیراٌ کیفی به ارزش ریالی بیش از 300 میلیون تومان را در اتوبوس خود پیدا کرده بود، این کیف را عیناٌ به صاحب آن باز گرداند.

صفحه 234 از 771 نخستنخست ... 134184214224225226227228229230231232233234235236237238239240241242243244254284334734 ... آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 3 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 3 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  


Copyright ©2000 - 2013, Jelsoft Enterprises Ltd کیــــــــــان ستـــــــــــ ...® اولین و بزرگترین سایت فوق تخصصی الکترونیک در ایران



Cultural Forum | Study at Malaysian University