.تعمیـــرکاران کیان ست (kiansat.tv)تابع قوانین -جمهموری-اسلامی ایران میباشد و ارسال هر گونه مطلب سیاسی،مذهبی،غیراخلاقی و خرید و فروش متعلقات ماه-واره و دیگر موارد مجرمانه ممنوع میباشد وبا کاربران خاطی به شدت برخورد میگردد انجمن فقط تعمیرات لوازم الکترونیک میباشد...













سلام مهمان گرامی؛
به کیان ست خوش آمدید برای مشاهده انجمن با امکانات کامل می بايست از طريق این لینک عضو شوید.

https://teranzit.pw/uploads/14469017281.png
پیام خصوصی به مدیریت کل سایت ........... صفحه توضیحات و شرایط گروه ویژه ........... ...........
ارتباط تلگرامی با مدیریت سایت ................. ایدی تلگرام suportripair@ .................
صفحه 236 از 771 نخستنخست ... 136186216226227228229230231232233234235236237238239240241242243244245246256286336736 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 2,351 تا 2,360 , از مجموع 7702

موضوع: اخبار خودرو

  1. #2351


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    تولید امسال تندر90 ايران خودرو اعلام شد

    Click here to enlarge


    معاون مدیرعامل ایران خودرو درتولید تندر90 گفت: ایران خودرودر سال جاری 60هزار دستگاه تندر90 در مدل های مختلف تولید و به بازار عرضه خواهد کرد.
    محمدرضا معتمد افزود: برنامه‌ریزی تولید 60هزار دستگاه تندر90 ایران خودرو در سال جاری، انجام شده و تا به حال 12هزار دستگاه از این تعداد تولید شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته، بیش از 4000 دستگاه افزایش نشان می‌دهد.
    وي افزود: در فروردین سال جاری 700دستگاه، اردیبهشت1700 دستگاه، خرداد 700 و تیرماه 1000 دستگاه بیشتر از مدت مشابه سال قبل تولید شده است.
    او با اشاره به الزام دولت مبنی بر تولید محصولات با استاندارد یورو4، افزود: هر چند اخذ این استاندار سرمایه‌گذاری قابل توجهی به همراه داشته، اما تولیدات تندر90 ایران خودرو از استاندارد یورو4 برخوردار است.
    وی خواستار قیمت گذاری جدید برای این محصول شد و گفت: با توجه به سرمایه بر بودن تولید تندر90 با استاندارد یورو4، زمینه عرضه این محصول به بازار با قیمت جدید فراهم شود.
    معتمد با تاکید بر این که تامین قطعات با مشارکت رنو پارس انجام می‌شود، افزود: در قراردادهای جدید سعی شده با ارائه روشها و آموزشهای لازم از سوی رنو، قطعات این محصول توسط شرکت ساپکو تامین شود.
    وي، عرضه این محصول به بازاهای صادراتی را از جمله برنامه های ایران خودرو دراین زمینه دانست و تاکید کرد: با توجه به شرایط بازار خودرو در اروپا، شرکت رنو اجازه صدور این محصولات به بازارهای خارجی را به گروه صنعتی ایران خودرو داده است.

  2. #2352


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    Click here to enlarge
    در سال 90
    خودروسازان در خدمات پس از فروش چه نمره ای گرفتند
    پرشین خودرو: شاخص كل وضعیت خدمات پس از فروش صنعت خودرو کشور در سال 90 افزایش یافته است.
    به گزارش «پرشین خودرو»، ارزیابی خدمات پس از فروش شركت های عرضه كننده خودرو در سال 90 که توسط شركت بازرسی كیفیت و استاندارد ایران انجام شده نشان می دهد كه در حوزه زیرساخت های شبكه خدمات و حوزه نتایج خروجی، رضایتمندی مشتریان از وضعیت خدمات پس از فروش صنعت خودرو در سال 90 در مقایسه با سال 89 با 7.8 درصد رشد همراه بوده است.
    در خلاصه گزارش ارزیابی این شرکت، توجه به خواسته‌ها و تلاش در جلب رضایت مشتریان، استانداردسازی شبكه‌ نمایندگی‌های مجاز، تامین و توزیع مناسب قطعات یدكی، ارائه خدمات تضمین شده و با كیفیت، سیستم‌های مدیریت كیفیتی و سیستم‌های نظارتی كارآمد، از عمده عوامل موثر دراین ارزیابی عنوان شده است.
    این ارزیابی در 298 شهر كشور انجام شده و هشت شركت تولید كننده و 10 شركت وارد كننده خودروهای سبك را در برداشته است.
    در این ارزیابی از یك میلیون و 55 هزار و 451 مشتری نظرسنجی شده و دو هزار و 88 تعمیرگاه و هزار و 924 نمایندگی مجاز در سراسر كشور مورد ارزیابی قرار گرفته است.
    در رتبه بندی شركت های عرضه كننده خودروهای سبك در سال 90 چهار رتبه در نظر گرفته شده است كه طی دو سال گذشته هیچ شركتی نتوانسته در رتبه یك حضور یابد. اما در رتبه دو در سال گذشته یك شركت حاضر بوده كه امسال به پنج شركت افزایش یافته است.
    همچنین امتیاز خودروسازان برای خدمات پس از فروش عرضه كنندگان خودرو برای حضور در رتبه یك باید 75 درصد، برای رتبه دو 65 درصد و برای رتبه های سه و چهار 50 درصد باشد.
    اما نتایج این بررسی نشان می دهد که شركت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو (ایساكو) با 79.8 امتیاز در بین ارائه دهندگان خدمات پس از فروش خودرو، مقام نخست را به خود اختصاص داد. این در حالی است که این شركت در سال 1389 نیز با 69.4 امتیاز رتبه اول را در اختیار داشت.
    در این بررسی شركت های مزدا یدك و سایپا یدك در رتبه های دوم و سوم جای گرفتند. همچنین شركت نیرو خودرو آسیا نیز با 42.5 امتیاز مقام شانزدهم و آخر رده‌بندی خدمات پس از فروش سال 1390 را در اختیار دارد. این شركت با سه پله سقوط مواجه شده، به‌گونه‌ای كه در رده‌بندی سال 1389 با 47.2 امتیاز در رتبه سیزدهم رده‌بندی قرار داشت.

  3. #2353


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    حذف ارز مرجع به شرط آزادسازی قیمت خودرو
    پرشین خودرو: عضو هیات‌مدیره انجمن قطعه‌سازان خواستار آزادسازی قیمت خودرو در صورت عدم تخصیص ارز مرجع برای واردات مواد اولیه مورد نیاز این صنعت شد.
    به گزارش «پرشین خودرو»، اظهار كرد: در شرایطی كه مشكلات مختلف ناشی از شرایط داخلی و خارجی وضعیت صنعت خودرو و قطعه را بحرانی كرده است، عدم تخصیص ارز مرجع برای واردات مواد اولیه ضربه نهایی را به این صنعت وارد خواهد كرد.
    وی با بیان اینكه عنوان شده كه ارز مرجع تنها به كالاهای استراتژیك و مایحتاج روزمره مردم مانند گوشت، مرغ و دارو اختصاص می‌یابد، خاطرنشان كرد: اگرچه شكی بر اضطراری‌تر بودن مصرف مایحتاج روزمره مانند گوشت و مرغ نسبت به استفاده از خودرو وجود ندارد، اما باید توجه كرد كه اهمیت صنعت خودرو و قطعه نه در محصول تولیدی آن بلكه در اشتغال بسیار بالای موجود در این صنعت است.
    عضو هیات‌مدیره انجمن قطعه‌سازان ادامه داد: درواقع اگر به هر دلیلی صنعت خودرو و قطعه زمین‌گیر شود، با بیكاری شدن تعداد زیادی از پرسنل شاغل در این صنعت بسیاری از خانوارهای ایرانی دیگر درآمدی برای تامین مایحتاج روزمره خود مانند مرغ و گوشت نخواهند داشت.
    وی افزود: بنابراین در این شرایط كه صنعت خودرو و قطعه با بحران نقدینگی و بسیاری از مشكلات داخلی و خارجی دست و پنجه نرم می‌كند، حذف ارز مرجع برای واردات مواد اولیه ضربه نهایی را به صنعت وارد خواهد كرد كه تنها درمان آن نیز آزادسازی قیمت خودرو است.
    به‌نیا با بیان اینكه اگر ارز مرجع برای واردات مواد اولیه در اختیار خودروسازان قرار نگیرد، دیگر دلیلی برای قیمت‌گذاری محصولات از سوی دولت وجود نخواهد داشت، تصریح كرد: در آن شرایط تولیدكنندگان با توجه به قیمت تمام شده و عرضه و تقاضا محصولات را قیمت‌گذاری و وارد بازار كرده و از زمین‌گیر شدن این صنعت جلوگیری خواهد شد.
    عضو هیات‌مدیره انجمن قطعه‌سازان تصریح كرد: ‌در صورت آزادسازی قیمت خودرو، رانت چندین میلیون تومانی كه در حال حاضر بین قیمت كارخانه و بازار برخی خودروها وجود دارد، از بین رفته و به جای آن كه این مبالغ نصیب تعدادی دلال و واسطه شود، تولیدكنندگان با جذب این منابع قادر خواهند بود اشتغال موجود در صنعت را حفظ كرده و حتی نسبت به كاهش قیمت خودرو در بازار نیز اقدام كنند.
    به گزارش ایسنا، اخیرا اعلام شده كه ارز مرجع تنها به كالاهای گروه یك و دو تعلق می‌گیرد. طبق اعلام وزارت صنعت، معدن و تجارت، کالاهای اساسی از قبیل گوشت قرمز، گوشت مرغ، گوسفند زنده، جو، ذرت، دانه سویا، کنجاله، روغن خام، شکر خام و شیرخشک صنعتی در گروه اول و کالاهایی نظیر داروهای ساخته شده، مواد اولیه دارو و تجهیزات پزشکی که در داخل کشور تولید نمی‌شود، در گروه دوم دریافت ارز مرجع قرار دارند.

  4. #2354


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    Click here to enlarge
    سایت های خودروسازی رنگ و بوی سیاسی دارد
    پرشین خودرو: احداث سایت های خودروسازی در خارج و داخل کشور، سوژه ای تکراری به نظر می رسد و به قولی کار از کار گذشته و دیگر نباید به آن پرداخت، اما احداث این گونه سایت ها همواره با منتقدان زیادی روبرو بوده به طوری که به اعتقاد بسیاری از کارشناسان و نمایندگان مجلس احداث اینگونه سایت ها بیش از آنکه اقتصادی باشند، رنگ و بوی سیاسی به خود گرفته است.
    به گزارش «پرشین خودرو»، اگر چه برخی از کارشناسان و نمایندگان مجلس احداث سایت خودروسازی در داخل و خارج از کشور را بدون کار کارشناسی و بدون توجیه اقتصادی می دانند اما از آن سو البته مسوولان وزارت صنعت، معدن و تجارت و خود خودروسازان تقریبا هیچگاه زیر بار تایید آن نرفته اند.
    معمولاهرگاه پای سایت های خودروسازان ایرانی در داخل و خارج به وسط می آید، مسوولان این صنعت نیز، پای این دو واژه سیاسی یا اقتصادی - سیاسی را وسط می کشند و خیلی کم پیش آمده تا مسوولی، احداث و فعالیت سایت های دو خودروساز کشوررا کاملا و صرفا اقتصادی بخواند.
    هر چند طی این چند سال که از راه اندازی این سایت ها می گذرد اما شاهد آن هستیم که بیشتر آنها نه تنها صرفه اقتصادی ندارد؛ بلکه به مرحله ضرر نیز رسیده یا خواهد رسید.
    حال چگونه است که دو خودورساز کشور بخش عظیمی از وام های چند میلیاردی از بانک های کشور را صرف ایجاد سایت های بی بازده در کشورهایی مختلف می کنند که هیچ اطمینانی به بازگشت سرمایه های این طرح ها وجود ندارد به طوری که ارز آوری این طرح ها در هاله ای از ابهام وجود دارد.
    در داخل نیز شهرهایی نظیر تبریز، کاشان، مشهد، بابل، مازندران و چند شهر دیگر صاحب سایت خودروسازی هستند که به جز سایت مشهد، به اعتقاد کارشناسان بیشتر آنها صرفه اقتصادی ندارد؛ این در شرایطی است که هم اکنون با تمام تجربه های ناکام در این زمینه، خودروسازان داخلی قصد دارند چند شهر داخلی دیگر را نیز میزبان سایت های خود کنند.
    باید توجه داشت هر چند خودروسازان داخلی، به خودی خود دارای مدیرعامل و هیات مدیره هستند، اما برخی تصمیم گیری های کلان آنها با دخالت مستقیم دولت همراه بوده و حتی در مواردی، دولت نظر شخصی خود را به دو خودروساز بزرگ کشور دیکته نیز می کند و در این بین احداث سایت های خودروسازی، چه در داخل و چه در خارج، جزو همین موارد دیکته شده به حساب می آید که گاهی در قالب مسائل سیاسی خود را نشان می دهد و نتیجه این شده که هم اکنون خودروسازان کشور با بدهی کلانی مواجه شده اند که برون رفت از آن با دشواری هایی روبه رو است.
    توسعه سایت های تولید خودرو در مناطق مختلف تا چه حد بر اساس کارکارشناسی و بر اساس توجیه اقتصادی احداث می شوند؟ این سوالی است که همواره از سوی برخی از کارشناسان و نمایندگان ملت مطرح می شود سوالی ‌که هیچگاه پاسخی برای آن از سوی مسئولان داده نشده است.
    خودروسازان به جای احداث سایت کیفیت را بالا ببرند
    دبیر کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با اشاره به احداث سایت های خودروسازی در خارج از کشور، گفت: شرکت های خودروسازی برای بدست آوردن بازارهای هدف اقدام به احداث سایت های خودروسازی در خارج از کشور می کنند که این کار فقط جنبه سیاسی داشته و به جنبه درآمدی آن پرداخته نمی شود.
    سید محمد بیاتیان افزود: با توجه به شرایط موجود درصنعت خودرو در کشور و اینکه هنوز قطعه سازان بدهی های معوق بسیاری نزد خودروسازان دارند، شرکت های خودروسازی باید در وهله اول جهت ارتقای سطح کیفی محصولات داخلی و همین طور تأمین تعهدات خود در داخل بپردازند و سپس نسبت به صادرات محصول از طریق احداث سایت در خارج از کشور اقدام کنند.
    نماینده بیجار، یاسوکند و بابارشانی در مجلس ادامه داد: خودروهای ساخت داخل از نظر کیفیت قابل رقابت با مشابه خارجی خود نیستند که دو خودروساز بزرگ کشور باید به این مسئله توجه جدی داشته و نظر مصرف کننده داخلی و خارجی را در این زمینه تأمین کنند.
    وی تأکید کرد: در حال حاضر شرکت های خودروسازی محصولات خود را در داخل با قیمت های نجومی به مصرف کننده ایرانی می فروشند، درصورتیکه همین خودرو در خارج از کشور و در سایت ها تولید شده و با یک سوم قیمت به دست مصرف کننده خارجی می رساند که البته این مسئله نیز منوط به جلب نظر مصرف کنندگان در آن سوی مرزهاست.
    این نماینده مجلس نهم خطاب به شرکت های خودروسازی کشور در جهت ارتقای سطح کیفی محصولات، اظهارداشت: خودروسازان اگر می خواهند در بازارهای بین المللی ظهور کرده و به پیشرفت های نسبی دست یابند، بهتر است به جای احداث سایت ها که هزینه های بی موردی برای آن ها دارد، نسبت به ارتقای سطح کیفی محصولات اقدام کنند.
    بیاتیان با بیان اینکه سایت های خودروسازی در خارج از کشور فقط برای ارایه بیلان کاری مدیران شرکت های خودروسازی احداث می شود، تصریح کرد: تولید خودرو در کشور متناسب با خواست مشتری بوده و خودروسازان نیز باید نسبت به تولید محصولات متنوع اقدام کرده و از تولید تک محصولی پرهیز کنند.
    دبیر کمیسیون صنایع و معادن مجلس در ادامه سخنانش به احداث سایت های خودروسازی در شهرستان ها اشاره کرد و گفت: احداث سایت های خودروسازی در شهرستان ها اقدام مثبتی است و تأثیر بسزایی در ایجاد اشتغال بومی دارد، اما به اعتقاد من باید این کار حساب شده و منطقی باشد و از طرفی نیز نوع محصول تولیدی در شهرهای مختلف باید مورد شناسایی قرار گیرد.
    احداث سایت های خودروسازی موجب ایجاد اشتغال پایدار می شود
    عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی در موافقت با احداث سایت های خودروسازی در خارج از کشور و شهرستان ها، گفت: در سال های اخیر شرکت های خودروسازی اقدام به احداث سایت های تولید خودرو در خارج از کشور و یا شهرستان ها می کنند که به اعتقاد من این اقدام مناسبی بوده و در ایجاد اشتغال پایدار موثر است.
    موسی الرضا ثروتی در گفت و گو با خانه ملت، افزود: با توجه به اینکه خودروسازی کشور با مشکلات متعددی از قبیل کمبود اعتبارات و نیز بدهی های فراوان به قطعه سازان داخلی روبرو است، بنابراین باید اقداماتی در جهت ایجاد اشتغال و ارتقای سطح کیفی محصولات انجام شود که احداث سایت های خطوط تولید در دیگر کشورها و یا شهرستان ها از جمله این اقدامات است.
    نماینده مردم بجنورد، مانه، سملقان و گرمی در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: امروز مهمترین مسئله ای که باید از سوی دو شرکت بزرگ خودروسازی کشور مدنظر قرار گیرد، ایجاد اشتغال پایدار و همین طور کسب بازارهای هدف با توجه به تحریم های اقتصادی موجود است که احداث سایت در خارج از کشور تا حدودی می تواند ما را به این هدف نزدیک کند.
    احداث سایت های خطوط تولید در خارج از کشور تا حدودی می تواند در جلب رضایت مشتری در خارج از مرزها موثر باشد
    وی در ادامه با اشاره به اینکه با توجه به شرایط تولید خودرو در کشور و قابل رقابت نبودن محصولات داخلی با مشابه خارجی آن، اظهارداشت: نمی توان قابل رقابت نبودن خودروهای ساخت داخل را از نظر کیفیت با مشابه خارجی آن ها کتمان کرد که بر این اساس شرکت های خودروسازی اقدام به احداث سایت های خطوط تولید در خارج از کشور می کنند که تا حدودی می تواند در جلب رضایت مشتری در خارج از مرزها موثر بوده و تولید کننده داخلی را نیز در زمینه ارتقای سطح کیفی محصولات مجاب کند.
    وی با بیان اینکه افزایش صادرات خودرو دارای دو بعد اساسی برای کشور است، تصریح کرد: در درجه نخست هم بعد تبلیغاتی برای کشور دارد که قادر به تولید و صادرات هستیم و دوم آنکه ارز به کشور وارد می‌شود؛ اما در رابطه با تولید در کشور اگر به سمت فرایندهای نوین نرویم و نتوانیم بهره‌وری را افزایش دهیم قیمت تمام شده تولید کشور افزایش می‌یابد.
    این نماینده مجلس نهم تأکید کرد: خودروهای ساخت داخل از نظر رقابت کیفی در سطح پایین و غیر قابل مقایسه است در صورتیکه از نظر قیمت نیز در سطح بسیار بالایی قرار دارد.
    عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس یادآور شد: در حال حاضر صنعت خودروسازی کشور با مشکلات متعددی دست و پنجه نرم می کند که افزایش بی رویه قیمت ها نشآت گرفته از بهره وری پایین در این حوزه و در بخش های سرمایه ای و نیروی انسانی است که باید به آن بیشتر توجه شود.
    سایت های خودروسازی بدون کارکارشناسی احداث می شوند
    عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با انتقاد نسبت به احداث سایت های خودروسازی در شهرستان ها و خارج از کشور، گفت: با توجه به شرایطی که صنعت خودرو باآن روبه رواست و بدهی هایی که خودروسازان با قطعه سازان دارند، احداث سایت خودروسازی در شهرستان ها و دیگر کشورها، نه تنها توجیه اقتصادی ندارد، بلکه اشتغال پایدار نیز ایجاد نمی کند.
    کمال الدین پیرموذن افزود: با توجه به شرایط اقتصادی کشور در عرصه بین المللی، احداث سایت های خودروسازی در خارج از کشور به بهانه صادرات و در شهرستان ها نیز به بهانه ایجاد بازار کار بومی، غیر منطقی بوده که این روند باید اصلاح شود.
    نماینده مردم نیر، نمین و سرعین در مجلس ادامه داد: در حال حاضر مهمترین اولویت شرکت های خودروسازی ارتقای سطح کیفی محصولات است و باید بیشتر بر روی کیفی سازی محصولات تمرکز کنند.
    وی اظهارداشت: اقدامات غیر منطقی و کارشناسی نشده نظیر احداث سایت های خودروسازی در خارج از کشور و شهرستان ها باعث می شود تا مصرف کننده خارجی تمایلی به خرید خودروی ایرانی نداشته و مصرف کننده داخلی هم نسبت به ارتقای سطح کیفی محصولات دلزده شده و تمایلی به استفاده از این محصولات نداشته باشد.
    این عضو کمیسیون صنایع ومعادن کشور تصریح کرد: به اعتقاد من بهتر است خودروسازان بر اساس برنامه ریزی های صحیح و منطقی در راستای ارتقای سطح کیفی محصولات گام برداشته و از تصمیمات نابجا و کارشناسی نشده بپرهیزند، زیرا اینگونه تصمیمات به تولید ملی ضربه وارد می کند.
    وی درباره نگرانی قطعه سازان از خطر ورشکستگی گفت: اگر به صادرات فکر نکنیم وتولیدمان قابل رقابت نباشد خطر ورشکستگی وجود دارد.
    نماینده مردم اردبیل در مجلس در ادامه صادرات و استفاده از تکنولوژی را راهکار رونق تولید و صنعت عنوان کردوافزود: اقتصاد ملی متکی بر تولید ملی و تولید ملی متکی بر فناوری است که درحال حاضر هم در زمینه صادرات و هم به کارگیری تکنولوژی مشکل داریم.
    پیر موذن با بیان این که قیمت خودروهای داخلی نسبت به خودروهای خارجی بسیار بالاست، تصریح کرد: اگر قیمت تمام شده خودرو کاهش یابد، اقبال مردم به خرید و استفاده از خودروهای تولید داخل بیشتر می شود و این موضوع به نفع خودروسازان است زیرا امکان تولید بیشتر برای آنان فراهم می شود.
    عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با انتقاد از افزایش بی رویه قیمت خودروهای ساخت داخل، تصریح کرد: در حال حاضر صنعت خودرو کشور با مشکلات عدیده ای روبرو است که افزایش بی رویه قیمت ها نشآت گرفته از بهره وری پایین در این حوزه و در بخش های سرمایه ای و نیروی انسانی است که باید به آن توجه شود.

  5. #2355


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    Click here to enlarge
    تصاویرLS جدید به اینترنت راه یافت
    پرشین خودرو: تصاویر نسخه به روز شده مدل لکسوس LS زودتر از معرفی رسمی خود به اینترنت راه پیدا کرده است. این مدل به طور رسمی در مراسمی اختصاصی در سان‌فرانسیسکو معرفی خواهد شد.
    به گزارش «پرشین خودرو»، این عکس‌ها که اول در سایتی چینی منتشر شدند، نشان می‌دهند که LS 2013 همانطور که انتظار می‌رفت، از فیس‌لیفت جدیدی بهره خواهد برد. اولین چیزی که جلب نظر می‌کند، جلوپنجره‌ جدید این سری است که قبلا از آن در مدل GS نیز استفاده شده بود. چراغ‌های عقب و جلو نیز طراحی کاملا جدیدی دارند.
    چرخ‌های خاکستری آلیاژی و ورودی‌های هوای جدید، ظاهر خودرو را خشن‌تر و جذاب‌تر کرده‌اند. راه پیدا کردن این عکس‌ها به اینترنت، لکسوس را مجبور کرد که عکسی از این مدل را در صفحه فیسبوک خود منتشر کند. جلوپنجره جدید خودرو، ظاهر آن را کاملا متفاوت و متمایز کرده است و سپر عقب نیز با یک دیفیوزر ظریف، خودنمایی می‌کند.
    داخل خودرو نیز از تجهیزات به روز شده و مجهزی بهره می‌برد که از آن‌ها می‌توان به تودوزی جدید و سیستم‌های اطلاع‌رسانی و تفریحات اشاره کرد.
    اطلاعات کامل مربوط به این مدل همزمان با معرفی رسمی آن در روزها آتی منتشر خواهد شد.

  6. #2356


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    Click here to enlarge
    ایران خودرو خواستار افزایش قیمت تندر شد
    پرشین خودرو: ایران خودرو در سال جاری 60 هزار دستگاه تندر90 در مدل های مختلف تولید و به بازار عرضه خواهد کرد.
    به گزارش «پرشین خودرو»، محمدرضا معتمد معاون مدیرعامل ایران خودرو در تولید تندر90 با بیان این مطلب، گفت: برنامه ریزی تولید 60 هزار دستگاه تندر90 ایران خودرو در سال جاری، انجام شده و تا به حال 12هزار دستگاه از این تعداد تولید شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته، بیش از چهار هزار دستگاه افزایش نشان می دهد.
    معتمد افزود: در فروردین سال جاری 700دستگاه، اردیبهشت 1700 دستگاه، خرداد 700 و تیرماه 1000دستگاه بیشتر از مدت مشابه سال قبل تولید شده است.
    معاون مدیر عامل در تولید تندر90 ایران خودرو با اشاره به الزام دولت مبنی بر تولید محصولات با استاندارد یورو4، افزود: هر چند اخذ این استاندار سرمایه گذاری قابل توجهی به همراه داشته، اما تولیدات تندر90 ایران خودرو از استاندراد یورو4 برخوردار است.
    وی خواستار قیمت گذاری جدید برای این محصول شد و گفت: با توجه سرمایه بر بودن تولید تندر90 با استاندارد یورو4، زمینه عرضه این محصول به بازار با قیمت جدید فراهم شود.
    معتمد با تاکید بر این که تامین قطعات با مشارکت رنو پارس انجام می شود افزود: در قراردادهای جدید، سعی شده با ارائه روشها و آموزشهای لازم از سوی رنو، قطعات این محصول توسط شرکت ساپکو تامین شود.
    معاون تولید تندر، عرضه این محصول به بازاهای صادراتی را از جمله برنامه های ایران خودرو در این زمینه دانست و تاکید کرد: با توجه به شرایط بازار خودرو در اروپا، شرکت رنو اجازه صدور این محصولات به بازارهای خارجی را به گروه صنعتی ایران خودرو داده است.

  7. #2357


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    Click here to enlarge
    C-X75اولین مدل هیبریدی کربنی جگوار
    پرشین خودرو: جزئیات جدیدی از مدل جگوار C-X75 منتشر شده است. تولید این سوپرخودروی دوستدار محیط‌زیست همچنان ادامه دارد.
    به گزارش «پرشین خودرو»، یک مجله انگلیسی در آخرین شماره خود در گزارشی توضیح داده است که این مدل توسط یک موتور 1.6 لیتری 4 سیلندر ساخت جگوار و یک موتور الکتریکی که با همکاری تیم فرمول 1 ویلیامز ساخته شده، تامین می‌شود. این ترکیب موتور توسط یک موتور الکتریکی دیگر نیز پشتیبانی می‌شود. قدرت خروجی خودرو در نهایت به 500 اسب بخار خواهد رسید.
    موتور ظرفیت پایین بنزینی خودرو هم از سیستم توربوشارژ و سوپرشارژ بهره خواهد برد و هم از سیستم تزریق مستقیم سوخت. تزریق مستقیم جوابگوی مسافت‌های پایین تا متوسط است و بر بازده خودرو، تمرکز بیشتری دارد. سیستم دیگری هم به نام port-fed وجود دارد که برای مسافت‌های طولانی‌تر به درد خواهد خورد.
    در ابتدا حدس زده می‌شد که خودرو از یک جعبه دنده دو کلاچه بهره خواهد برد که این گزینه به خاطر بزرگ و سنگین بودن، حذف شد. جعبه دنده خودرو 7 سرعته اتوماتیک یا دستی خواهد بود که در کنار سیستم چهار چرخ متحرک خودرو، عمل انتقال قدرت را انجام می‌دهند. صفر تا 100 خودرو در کمتر از 3 ثانیه اتفاق می‌افتد.
    درحالیکه چرخ‌های عقب توسط سیستم ترکیبی بنزینی/الکتریکی رانده خواهند شد، چرخ‌های جلو تنها و همیشه با موتور الکتریکی کار خواهند کرد. به خاطر چنین سیستم هوشمندانه‌ای، تولید دی اکسید کربن خودرو در هر کیلومتر تنها 99 گرم است و مسافت طی شده با سیستم الکتریکی به 60 کیلومتر افزایش پیدا خواهد کرد.
    در کانسپت این مدل که در نمایشگاه 2010 پاریس به نمایش گذاشته شد، از جنراتورهای توربین جت استفاده شده بود که در نسخه تولیدی، این مورد نیز حذف شد. البته نسخه تولیدی از لحاظ ظاهری با مدل کانسپت خود، شباهت‌هایی هم دارد.
    استفاده زیاد از مواد کربنی در شاسی و پنل‌های مختلف بدنه نیز مدل C-X75 را تبدیل به اولین خودروی کربنی-الکتریکی کرده است.
    با توجه به اینکه اکثر مراحل تولیدی خودرو انجام شده و تنها تست‌های آزمایشگاهی و کار با مدلهای اولیه مانده است، انتظار می‌رود که محصول نهایی برای فروش در اوایل سال آینده میلادی عرضه شود.
    تولید خودرو تنها به 200 دستگاه محدود خواهد بود. C-X75 جگوار نیز به مدل‌هایی مثل پورشه 918 اسپایدر، جایگزین فراری انزو و جایگزین مک لارن F1 پیوسته است. این خودروها به عنوان تحولی انقلابی در استفاده از تجهیزات هیبریدی برای بهترین عملکرد ممکن شناخته می‌شوند. تولید خودروهای هیبریدی تا سال 2013 یا 2014 بسیار گسترده‌تر خواهد بود.



    Click here to enlarge
    4

    Click here to enlarge
    3

    Click here to enlarge
    2

    Click here to enlarge

  8. #2358


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    Click here to enlarge
    ناگفته‌های وزیر سابق ICT از پشت پرده صنعت خودروسازی
    پرشین خودرو: كاهش 36 درصدی تولید خودروهای داخلی بهانه‌ای بود كه محمد سلیمانی، وزیر سابق ارتباطات و فن‌آوری و عضو فعلی كمیسیون صنایع و معادن مجلس نهم از برخی پشت پرده‌های غیراقتصادی صنعت خودروسازی كشور سخن بگوید.
    به گزارش «پرشین خودرو»، محمد سلیمانی با بیان اینكه چند عامل موجب كاهش تولید صنعت خودروسازی در كشور شده است افزود: باید بررسی كرد تا كاملا مشخص شود كدام یك از این عوامل، تاثیرگذارتر بوده است.
    نماینده مردم تهران، قطع پرداخت تسهیلات بانكی را اولین بهانه خودروسازان برای كاهش تولید خودرو عنوان كرد و افزود: خودروسازان می‌گویند تسهیلات بانكی پرداختی به صنعت خودروسازی از سال گذشته قطع شده است و بدین ترتیب چنین نتیجه‌گیری می‌كنند كه چون تسهیلات هزار میلیارد تومان بانكی پرداخت نشده است بنابراین برخی خطوط تولید باید متوقف شود.
    وی با بیان اینكه این استدلال خودروسازان چند سوال را به وجود می‌آورد، گفت: از یك سو قیمت خودرو در ایران نسبت به سایر كشورها بالاست و همیشه متقاضی خرید خودرو وجود دارد، از سوی دیگر خودروسازان قبل از تحویل خودرو به مشتریان، پول آن را تمام و كمال دریافت می‌كنند این دو مسئله ظرفیت بالقوه و بالفعل نقدینگی در حساب خودروسازان است پس سوال اینجاست كه چه عاملی موجب وابستگی شدید صنعت خودروسازی كشور به تسهیلات بانكی است؟ چرا واحدهای صنعتی در این سطح و با قدمت چند دهه ساله این چنین به تسهیلات بانكی وابسته اند كه اگر قطع شود یك باره تولید خودرو چند ده درصد كاهش می‌یابد؟
    این عضو كمیسیون صنایع و معادن مجلس، خواستار ارائه پاسخ قانع‌كننده‌ای از سوی خودروسازان كشور در این زمینه شد و افزود: افكار عمومی وابستگی شدید به تسهیلات بانكی را به راحتی نمی‌پذیرد، مردم بر این باورند وقتی پول خودرو را چند ماه قبل از تحویل به حساب سایپا یا ایران‌خودرو واریز كرده و خودروهای ثبت‌نامی و حتی خودروهای فروش فوری را با تاخیر زمانی بیش از 45 روز تحویل می‌گیرند، چطور می‌شود كه این دو شركت بزرگ باز به تسهیلات بانكی وابستگی شدید دارند؟ تاكید می‌كنم درخواست هزار میلیارد تومانی تسهیلات بانكی از سوی خودروسازان، غیرطبیعی است.
    سلیمانی، علت وابستگی شدید شركت های خودروسازی به تسهیلات بانكی را مورد سوال قرار داد و خواستار پاسخ‌گویی مدیران شركتهای بزرگ خودروسازی كشور به نمایندگان مجلس و وزارت صنعت، معدن و تجارت در این زمینه شد.
    وی تاكید كرد: حقیقت این است كه دو خودروسازی برجسته كشور تا این حد كه نشان می‌دهند به تسهیلات بانكی متكی نیستند اگر این طور بود چرا این دو خودروساز بزرگ طی سال‌های قبل تا این حد به تسهیلات بانكی وابسته نبودند و حالا با چنین پدیده‌ای روبرو شده‌اند.
    وزیر سابق ارتباطات و فناوری اطلاعات، خطاب به مدیران خودرویی كشور، گفت: اگر اتفاق غیرقابل پیش‌بینی و خارق‌العاده‌ای افتاده به مردم و مسئولان اطلاع‌ دهید، اگر این فرض درست باشد كه صنعت خودروسازی بدون تسهیلات بانكی نمی‌تواند ادامه حیات دهد باید گفت شرایط خطرناكی در این صنعت حاكم است كه به تازگی پرده از آن برداشته شده است، حال اگر نظام بانكی نتواند این خواسته خودروسازان را اجابت كند، تكلیف چیست؟
    نماینده مردم تهران با طرح دومین احتمال دلیل كاهش 36 درصدی تولید خودرو، با رد ارتباط معنادار این میزان كاهش با كاهش تقاضای خرید خودرو، گفت: این حق مشتری است كه به تناسب پولی كه پرداخت می‌كند مالك كالایی شود كه از كیفیت خوب برخوردار باشد اما این حق به دلیل انحصاری بودن تولید صنعت خودروسازی كشور و فقدان بازار رقابت در این حوزه به هیچ وجه مورد توجه خودروسازان قرار نگرفته و مشتریان همواره مجبور به خرید خودرویی هستند كه به دلیل فقدان مشابه خارجی باید تن به آن دهند، برخی خودروهای خریداری شده هم هنوز به خانه نرسیده باید برای تعمیر یا تعویض قطعات اصلی به نمایندگی فروش برگردانده شود.
    وی افزایش قیمت و كیفیت خودروهای داخلی را در نقطه مقابل یكدیگر دانست و افزود: قیمت خودرو معمولا هر سال افزایش می‌یابد ولی كیفیت آن هر سال بدتر از سال قبل می‌شود، در چنین شرایطی آیا خودروهای داخلی قابل رقابت با مشابه خارجی‌اند؟
    به اعتقاد این عضو كمیسیون صنایع و معادن، رفتارهای غیرحرفه‌ای و برخی سوء مدیریت ها مهمترین و اصلی‌ترین علت افت كیفیت خودروهای داخلی است.
    سلیمانی اظهار كرد: فناوری‌های جدید دست سازندگان خودرو را برای ارتقای كیفیت و افزایش تولیدات باز گذاشته و آنان می‌توانند از این فن‌آوری‌ها در این راستا استفاده كنند.
    وزیر سابق ارتباطات و فناوری اطلاعات در عین حال كیفیت، قیمت و امكانات خودروهای تولیدی را در انتخاب مشتریان موثر دانست و افزود: اگر در نسل بعدی مدل‌های خودرو از فناوری‌های روز به شكلی استفاده شده باشد كه ظاهر و امكانات بهتری را در اختیار خریداران قرار دهد به سرعت بین مردم بازار پیدا كرده و افرادی كه تمكن مالی دارند نسل جدید خودروها را جایگزین مدل‌های قبلی می‌كنند.
    سلیمانی، فقدان پیوند بین صنعت و دانشگاه را نكوهش و ابراز تاسف كرد: عدم ارتباط خودروسازان با دانشگاه موجب تولید خودروهایی می‌شود كه از فناوری‌های جدید بی‌بهره‌اند، این پیوند بسیار بسیار كم‌رنگ و بسیار موردی است به طوری كه می‌تواند گفت صاحبان صنایع از ظرفیت‌ها و امكانات مراكز پژوهشی، دانشگاهی و تحقیقاتی برای دستیابی به دانش پیشرفته و فناوری‌های روز بهره چندانی نمی‌برند.
    نماینده مردم تهران تاكید كرد: صاحبان صنایع و خودروسازان كشور باید به منابع علمی، دانشی و تولید فناوری متصل شوند، چشم آنان نباید دنبال شریك خارجی باشد، با وجودی كه ایران و برخی كشورها همزمان سرمایه‌گذاری در صنعت خودرو را آغاز كردند ولی این كشورها در این صنعت مدعی‌اند و ما همچنان مونتاژكار خودروهای وارداتی آلمانی و كره‌ای و به تازگی خودروهای چینی هستیم.
    این عضو كمیسیون صنایع و معادن مجلس، استفاده از استعدادها، خلاقیت‌ها و توانایی‌های جوانان و نخبگان دانشگاهی را موجب رشد سریعتر فناوری‌ها و ارتقاء كیفیت خودروهای داخلی دانست و افزود: یكی از دلایل درجا زدن صنایع كشور به ویژه صنعت خودروسازی كشور استفاده نكردن از توان و استعداد نخبگان جوان دانشگاهی است، در دانشگاه‌های كشور نخبگانی حضور دارند كه بنده در زمان وزارتم از آنان استفاده كردم و بدین ترتیب فناوری‌های رادار و ماهواره كشور ارتقای قابل قبولی یافت.
    وی ساختار و شیوه صنعت خودروسازی كشور را مورد انتقاد قرار داد و افزود: این جوانان دانش تولید ماهواره و رادار را بومی كردند، چرا مدیران خودرویی كشور از این ظرفیت‌های بالقوه استفاده نمی‌كنند؟ مهمترین ویژگی ظرفیت‌های دانشگاهی، ارزان بودن آنهاست، مدیران صنعتی كشور باید اراده كرده و از ظرفیت‌های علمی و دانشگاهی كشور در سطح گسترده‌تری استفاده كنند در این صورت می‌توان انتظار رفع معضلات صنعت خودروسازی كشور را داشت.
    وزیر سابق ارتباطات و فناوری اطلاعات در بخش دیگری از گفت‌وگو با ایسنا، حجم عظیم سرمایه گذاری در صنعت خودروسازی كشور و نیاز بالقوه و بالفعل مصرف‌كنندگان خودروهای داخلی را از مهمترین عواملی دانست كه برای سرمایه‌گذاری در این صنعت مزیت به وجود آورده است، سپس افزود: علت آن كه صنعت خودروسازی به یك مزیت خوب برای اقتصاد ملی تبدیل نشده است ریشه در نگرش غیرعلمی و صرفا مبتنی بر فروش بیشتر است.
    سلیمانی با یادآوری موفقیت‌های ناشی از اعتماد به نخبگان جوان دانشگاهی در دوران وزارتش، گفت: طی سال‌های 81 تا 83 قیمت فروش سیم كارت دولتی 440 هزار تومان بود، در همان مقطع سیم كارت در بازار آزاد بیش از یك میلیون تومان داد و ستد می‌شد، پس از حضور در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات این مساله را آسیب‌شناسی كردم و متوجه شدم كه نگرش غلط مدیران وزارتخانه اصلی‌ترین دلیل بالا ماندن قیمت كالایی است كه می‌شد با فراهم كردن بسترهای فناوری، فراگیر و ارزان شود.
    این عضو كمیسیون صنایع و معادن، با تعمیم این نگرش به صنعت خودروسازی كشور، تغییر نگاه مدیران صنعت خودروسازی را یك ضرورت و عامل شكوفایی محصولات خودرویی كشور دانست و اظهار كرد: اگر دید مدیران خودرویی كشور به استفاده از فناوری‌های دانشگاهی و پژوهشی تغییر كند، صنعت خودروسازی كشور هم خوب خواهد فروخت و هم در بازارهای رقابتی بین‌الملل نیز موفق خواهد شد.
    وی تاكید كرد: ظرفیت كشور در بخش نخبگی و در بخش مصرف باید روی میز صاحبان صنایع به ویژه مدیران خودرویی قرار گیرد در غیر این صورت رسانه‌های كشور آنان را باید مورد سوال و مواخذه قرار دهند و كاری كنند كه آنان مجبور به اصلاح دیدگاه و رفتار اقتصادی خود شوند.
    نماینده مردم تهران افزود: در كالایی كه مردم حاضرند پول نقد خوبی برایش بپردازند و در نوبت تحویل هم قرار بگیرند و در صنعتی كه از پشتوانه چند هزار میلیارد تومانی تسهیلات بانكی برخوردار است، نباید شاهد چنین سرنوشتی بود.
    وی تاكید كرد: صنعت خودروسازی كشور پس از چند دهه فعالیت باید به گونه‌ای عمل می‌كردند كه اكنون به جای وابستگی به تسهیلات بانكی خود چند بانك می‌داشتند و به سایر صنایع و مشتریان‌شان تسهیلات پرداخت می‌كردند.
    وزیر سابق ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: هیچ دلیل قانع‌كننده‌ای پیدا نمی‌كنم تا بپذیرم صنعت خودروسازی با این حجم عظیم درآمد، بگوید چون تسهیلات بانكی دریافت نكردم از میزان تولیدم كاسته شد، این موضوع را اصلا متوجه نمی‌شوم. مدیران صنعت خودروسازی كشور نباید از بیان عمومی مشكلات در سطح جامعه بترسند. اگر مردم و نخبگان كشور از مشكلات صنعت خودروسازی مطلع شوند قطعا به كمك این صنعت می‌آیند.
    سلیمانی صنعت خودروسازی كشور را در صورتی برای كشور مزیت‌دار دانست كه بین سرمایه‌گذاری‌های كلان انجام شده و كیفیت تولیدات تناسب برقرار شود، سپس افزود: با توجه به جمعیت كشور حتما خودروسازی یك مزیت است ولی آیا برای حفظ این مزیت، مسئولیت تولید هر دستگاه خودروی داخلی مثل تولید هر دستگاه آپارتمان بر عهده یك مهندس ناظر گذاشته شده است؟ اگر خودروی تحویلی به مشتری مشكل پیدا كرد چه كسی مسئولیت را می‌پذیرد؟ باید یك مهندس قوی كنترل كیفی و نهایی خودرو را انجام دهد و پای برگه كنترل كیفی امضا كند و مسئولیت عواقب بعدی این امضا را بپذیرد و در صورت بروز هر گونه خسارتی، جبران خسارت كند.
    این عضو كمیسیون صنایع و معادن مجلس تاكید كرد: اگر مسئولیت تولید هر دستگاه خودرو به یك مهندس ناظر سپرده شود به تدریج شاهد تحول در صنعت خودروسازی كشور خواهیم بود، اما در حال حاضر اگر خودروی نوی تحویلی دچار مشكل شود خودروساز از مشتری طلب پول اضافه‌تر برای رفع مشكل می‌كند.
    نماینده مردم تهران، ساختار مدیریتی و اجرایی صنعت خودروسازی كشور را معیوب دانست و افزود: چالش‌های صنعت خودروسازی به خوبی نشان می‌دهد زیربناهای این صنعت نیاز به ترمیم و اصلاح اساسی دارد.
    وی هشدار داد: اینكه تولید 36 درصد كاهش می‌یابد و فشار آورده می‌شود تا با گرفتن امتیاز از جای دیگری مشكل حل شود یا بدهی‌ خودروسازان به قطعه‌سازان به بهانه فقدان منابع مالی پرداخت نمی‌شود، هیچ یك از این راه قابل قبول نیست.
    سلیمانی در بخش دیگری از این گفت‌وگو با طرح این پرسش كه چرا وزارت صنعت، معدن و تجارت چرا از ظرفیت سازمان گسترش و نوسازی صنایع برای شناسایی چالش‌های صنعت خودروسازی و رفع معایب آن استفاده نمی‌كند، گفت: غضنفری می‌باید از توان فنی مهندسی ایدرو برای اصلاح ساختار خودروسازی كشور استفاده كند.
    وی گفت: این سازمان توسعه‌ای باید از صنعت خودروسازی كشور حمایت علمی، فنی و مهندسی كند. مدیران ایدرو نیز باید توضیح دهند كه در حالی كه صنعت بزرگ خودروسازی كشور با چالش‌های تاریخی و اجرایی و مهندسی دست و پنجه نرم می‌كند، برای اصلاح ساختار خودو چه برنامه‌ای دارد؟
    این عضو كمیسیون صنایع و معادن مجلس خواستار پاسخ مدیران ایدرو به كمیسیون صنایع و معادن مجلس شد و افزود: باید سهم این سازمان از تداوم چالش‌های صنعت خودروسازی كشور مشخص تا معلوم شود چه كاستی‌ها و گیرهای اجرایی، مدیریتی و فنی در این سازمان مانع از پرداختن درست به وظایف ذاتی آنها شده است.
    نماینده مردم تهران در مجلس، سپس به تاثیرپذیری صنعت خودروسازی كشور از تصمیم‌گیری‌های سیاسی اشاره و تصریح كرد: قوای مقننه و مجریه در یك تصمیم‌گیری و اراده واحد باید به این نتیجه برسند كه صنایع كشور محور اصلی تصمیم‌گیری‌ها‌یشان شود، تامین خواست و سلایق مردم باید در دستور كار مدیران صنعتی كشور قرار گیرد.
    وزیر سابق ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به خاطرات و تجربیات دوران وزارتش، گفت: همراه اول تا سال 1385 سیم كارت اعتباری عرضه نمی‌كرد وقتی تصمیم به انجام این كار گرفتیم سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی وقت، اجازه نداد. مدیران این سازمان با استناد به برنامه سوم گفتند كه فعالیت جدید اقتصادی از سوی دولت ممنوع است. فهمیدیم كه این سخن بهانه‌گیری است. پشت پرده این دخالت سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی، اهداف سیاسی و اقتصادی دیگری بود كه از سوی برخی مدیران این سازمان دنبال می‌شد.
    نماینده مردم تهران افزود: اما بنده موضوع راه‌اندازی تلفن همراه اعتباری را به جلسه هیات دولت كشاندم و با استدلال‌هایم موفق شدم نظر مساعد و حمایت رییس‌جمهور را جلب كنم به عبارت دیگر اجازه ندادم افراد در سایه، به قیمت تداوم تامین سودهای كلان، مردم را از امكانات روز مخابراتی محروم كنند و اكنون تنوع سیم كارت‌های دولتی، ایرانسل و تالیا بر روی باجه‌های روزنامه فروشی قدرت انتخاب مردم را با كمترین قیمت به وجود آورده است.
    این عضو كمیسیون صنایع و معادن خواستار تسری این دیدگاه به مدیران صنعت خودروسازی كشور شد و افزود: اگر مدیران خودرویی كشور اراده و همت كنند قطعا چنین تحولی نیز در این صنعت به وقوع می‌پیوندد.
    وی خواستار تخصصی، علمی و كارشناسی شدن صنایع كشور شد.
    سلیمانی در پایان تاكید كرد: با ادغام خودروسازان كشور به شدت مخالفم و برای این منظور دلایلی دارم كه در آینده بیان می كنم.

  9. #2359


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    Click here to enlarge
    سایپایدک در خدمات پس از فروش و گارانتی ممتاز شد
    پرشین خودرو: مدیر امور نمایندگی‌ها و مناطق سایپایدك اعلام كرد: شبكه فروش و خدمات پس از فروش گروه سایپا با استقبال از طرح‌های تحولی سایپایدك و پرداختن به كسب و كارهای جدید، كارنامه درخشانی از خو بر جا گذاشته‌اند.
    به گزارش «پرشین خودرو»، عباس ربانی گفت: ما در یك سال گذشته موفق شدیم در حوزه فروش مقام اول رضایت مشتری و در حوزه خدمات پس از فروش و گارانتی رتبه ممتاز را دریافت كنیم.
    وی در ادامه با اشاره به خدمات نوین ارائه شده از سوی سایپایدك، افزود: گروه خودروسازی سایپا از حدود یك سال پیش تمام خدمات پس از فروش محصولات خود را در یك بسته خدمت تحت عنوان كارت نارنجی تجمیع كرده است كه در آن نیازهای فعلی و آینده مشتریان محصولات سایپا پیش‌بینی شده و تحت پوشش خدمات پس از فروش قرار گرفته است.
    مدیر امور نمایندگی‌ها و مناطق سایپایدك از طرح تمدید گارانتی به عنوان یك خدمت جدید تحت پوشش كارت نارنجی یاد كرد و در توضیح این خدمت جدید گفت: در طرح تمدید گارانتی، مشتریانی كه مدت گارانتی محصولات آنها رو به اتمام است می‌توانند با پرداخت هزینه مناسبی خودروی خود را به مدت یك سال دیگر یا 20 هزار كیلومتر پیمایش، گارانتی كنند.
    ربانی افزود: در حال حاضر خدمات مختلفی از جمله گارانتی بدنه، ارائه خدمات در محل مشتری، سرویس‌های دوره‌ای رایگان پوشش كارت نارنجی به دارندگان محصولات سایپا ارائه می‌شود.
    وی همچنین درباره طرح گارانتی بدنه كارت نارنجی اظهار داشت: در گارانتی بدنه در قالب كارت نارنجی هیچ گونه محدودیتی در تعداد تصادفات وجود ندارد و به طور كلی برای دارندگان كارت نارنجی در صورت تصادف، تمام هزینه‌های تعمیر و تعویض قطعات رایگان خواهد بود، ضمن‌ آنكه در كارت نارنجی علاوه بر گارانتی بدنه، دو خدمت سرویس رایگان و ارائه خدمات سرویس در محل مشتری نیز ارائه می‌شود.
    مدیر امور نمایندگی‌ها و مناطق سایپایدك در ادامه به معرفی خدمتی دیگر ازگروه خودروسازی سایپا پرداخت و گفت: گروه سایپا در جهت افزایش رضایت مشتریان خود اقدام به طراحی و اجرای جایگزینی خودروهای كار كرده با محصولات نو سایپا نموده است.در این طرح با توجه به گستردگی شبكه نمایندگی‌های فروش و خدمات پس از فروش در سطح كشور، تعدادی از نمایندگی‌های منتخب سایپا نسبت به ارائه خدمات جایگزینی فعالیت می‌نمایند تا با ایجاد مراكز تخصصی مشاوره و خرید و فروش خودروهای دست دوم در جهت افزایش رضایت مشتریان وفادار سایپا اقدام نمایند.
    وی گفت: خودروهای دست دوم خریداری شده از مشتریان پس از بازدید فنی و شناسایی نیازهای تعمیراتی خودرو، در تعمیرگاه‌های مجاز سایپایدك مورد بهسازی قرار گرفته و پس از آن خودروهای بهسازی شده مشمول گارانتی و ارائه خدمات پس از فروش قرار خواهند گرفت.

  10. #2360


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    Click here to enlarge
    رانا در خاورمیانه و شمال آفریقا پسندیده شد
    پرشین خودرو: براساس نظرسنجی صورت گرفته، دومین برند ملی ایران خودرو به نام رانا در کشورهای خاورمیانه و شمال آفریقا از اسقبال عمومی بالایی برخوردار است
    به گزارش «پرشین خودرو»، براساس نظر سنجی صورت گرفته از سوی معاونت صادرات ایران خودرو، خودرو رانا در کشورهای عراق، اردن، سوریه و لبنان، مصر، تونس، الجرایر و لیبی از نظر کیفیت، ایمنی و قیمت مورد استقبال مردم این کشورها قرار گرفته است.
    براساس این گزارش، این خودرو از نظر شکل ظاهری، امکانات رفاهی و کم مصرف بودن مورد قبول مردم کشورهای مذکور قرار گرفته و اقدامات اولیه برای صدور این خودرو به کشورهای خاورمیانه فراهم شده است .
    در این گزارش آمده است، با توجه به تاکید مدیریت ارشد ایران خودرو مبنی بر تولید صادرات محور، توسعه بازارهای صادراتی در دستور کار معاونت صادرات ایران خودرو قرار گرفته است.

صفحه 236 از 771 نخستنخست ... 136186216226227228229230231232233234235236237238239240241242243244245246256286336736 ... آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  


Copyright ©2000 - 2013, Jelsoft Enterprises Ltd کیــــــــــان ستـــــــــــ ...® اولین و بزرگترین سایت فوق تخصصی الکترونیک در ایران



Cultural Forum | Study at Malaysian University