.تعمیـــرکاران کیان ست (kiansat.tv)تابع قوانین -جمهموری-اسلامی ایران میباشد و ارسال هر گونه مطلب سیاسی،مذهبی،غیراخلاقی و خرید و فروش متعلقات ماه-واره و دیگر موارد مجرمانه ممنوع میباشد وبا کاربران خاطی به شدت برخورد میگردد انجمن فقط تعمیرات لوازم الکترونیک میباشد...













سلام مهمان گرامی؛
به کیان ست خوش آمدید برای مشاهده انجمن با امکانات کامل می بايست از طريق این لینک عضو شوید.

https://teranzit.pw/uploads/14469017281.png
پیام خصوصی به مدیریت کل سایت ........... صفحه توضیحات و شرایط گروه ویژه ........... ...........
ارتباط تلگرامی با مدیریت سایت ................. ایدی تلگرام suportripair@ .................
صفحه 262 از 771 نخستنخست ... 162212242252253254255256257258259260261262263264265266267268269270271272282312362762 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 2,611 تا 2,620 , از مجموع 7702

موضوع: اخبار خودرو

  1. #2611


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    جزئیات خودروی جدید لامبورگینی

    Click here to enlarge


    لامبورگینی از حضور خودروی مفهومی اوروس در نمایشگاه ماه اکتبر اتومبیل استرالیا خبر داد.
    لامبورگینی اوروس که پیش از این در نمایشگاه هایی نظیر پکن در معرض دید عموم قرار گرفته بود، باز هم شانس این را پیدا کرد که از طریق حضور در نمایشگاه اتومبیل استرالیا در مرکز توجه رسانه ها قرار بگیرد.
    لامبورگینی اعلام کرد که در صدد است خودروی مفهومی اوروس را در کنار خودروهای آونتادور lp700-4 و گالاردو lp550-2 اسپایدر در نمایشگاه اتومبیل 2012 استرالیا رونمایی کند.این نمایشگاه نوزدهم اکتبر در سیدنی آغاز به کار می کند.
    لامبورگینی اوروس مفهومی بر روی پلتفرمی مشترک بنتلیexp 9f فولکس واگن توآرگ ، پورشه کاین و آئودی q7 تولید شده و از آن جا که جنس بدنه آن از فولاد می باشد وزنی در حدود 4400 پوند یا 1996 کیلوگرم دارد.
    انتظار می رود نسخه قابل تولید و نهایی اوروس در سال 2017 وارد بازار شود و به یک موتور 6.0 لیتری w12ساخت بنتلی یا 4.0 لیتری v8 مجهز گردد.
    پیش بینی می شود قیمت پایه این شاسی بلند در حدود 200 هزار دلار باشد.

  2. #2612


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    عدم حمایت از تولید ، در سال حمایت از تولید ملی




    Click here to enlarge
    Click here to enlarge

    به گزارش خبر خودرو، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در حال حاضر کل صنعت کشور از مشکلات نقدینگی رنج می برد ، گفت : در جلسه ای که هفته گذشته با حضور وزرای صنعت و اقتصاد و اعضای کمیسیون صنایع و معادن و اصل 90 برگزار شد ، مشکل نقدینگی کلیه صنایع ،خصوصا صنعت خودرو کشورمورد بحث و بررسی قرار گرفت. مجید منصوری در گفتگو با خبرنگار خبر خودرو افزود : هم اکنون صنایع کشوردر حوزه صنایع بزرگ و کوچک ،خصوصا در شهرکهای صنعتی ،به دلیل نقدینگی در مضیقه قرار گرفته اند.
    وی گفت :تا زمانی که بحث گردش مالی و نقدینگی شرکتهای تولیدی و صنعتی تامین نشود قطعا مشکلات تولید نیز ادامه خواهد داشت در حالی که در سالی که به نام حمایت از تولید ملی نامگذاری شده است ، باید بیش از گذشته از تولید داخل حمایت شود.
    وی در ادامه با انتقاد از عدم حمایت از تولید در سال حمایت از تولید ملی ، خاطر نشان کرد : افزایش مالیات شرکتها و فشار بانکها به تولید کنندگان در خصوص موعد سررسید بازپرداخت تسهیلات بانکی همگی موجب فشار مضاعف بر حوزه تولید و صنعت خودرو در سال حمایت از تولید ملی شده است.
    وی گفت : قطعا این فشارها باعث از بین رفتن تولید و ضربه به اشتغالزایی در کشور شده و در نهایت موجب تمایل تولید کنندگان به دریافت سود سرمایه خواهد شد.
    نماینده لنجان در خانه ملت همچنین فشار تحریم های داخلی را در شرایط موجود، بیش از تحریم های خارجی دانست و گفت : در شرایط کنونی باید با اتحاد و همدلی موانع موجود بر تولید در کشوربرطرف شود تا تولید حرکت یکسانی را در پیش گیرد.
    منصوری کرد : امید واریم کلیه صنایع از جمله صنعت خودرو، فولاد ، نفت و دیگر صنایع با اتحاد و همدلی چنین روندی را در پیش گرفته و بتوانند به این مهم دست یابند.
    وی افزود : امروز قطعه سازان با مشکلات بیشتری در مقایسه با خودروسازان مواجهند ،به عنوان مثال قطعه ساز با دریافت وام قطعه را تولید می کند و این وام در خودروهای تولیدی به کار می رود در حالی که قطعه ساز باید وام و بهره آن را همزمان پرداخت کند این درحالی که خودروساز ، خودرو را به صورت نقدی به فروش می رساند اما هزینه قطعه ساز در این جریان پرداخت نمی شود.

  3. #2613


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    پیش بینی استقبال چشمگیر از اوراق مشارکت طرح تکمیل سایپا کاشان




    Click here to enlarge
    Click here to enlargeبه گزارش خبر خودرو،معاون مالی و اقتصادی گروه خودروسازی سایپا، از آغاز طرح عرضه اوراق مشارکت تامین مالی طرح تکمیل سایپا کاشان از تاریخ 22 تا 28 خبر داد و گفت : اوراق مشارکت تکمیل پروژه سایپا کاشان با مبلغ 150 میلیارد تومان و مبلغ اسمی 100 هزار تومان به تعداد یک میلیون و پانصدهزار برگه با سود علی الحساب 20 درصد و سررسید چهار ساله از فردا در بورس عرضه می شود.
    دکتر حسن امیری در نشست خبری که با حضور معاون مالی و اقتصادی گروه خودروسازی سایپا ،مدیر عامل سایپا کاشان و قائم مقام مدیر عامل گروه در حوزه تولید شرکت سایپا برگزار شد ، افزود : این اوراق 4 ساله، پرداخت سود 3 ماهه به صورت روزشمار و معاف از مالیات بوده و پرداخت اصل و سود آن توسط بانک پارسیان تضمین شده است.
    وی تصریح کرد : این اوراق در بورس قابل معامله بوده و ناشر آن شرکت سایپا ، عامل عرضه کارگزاری بانک پارسیان و شرکت لوتوس پارسیان بازار گردانی آن را برعهده دارند.
    وی با اشاره به اینکه سایت سایپا کاشان، با سرمایه گذاری در حدود 450 میلیارد تومان آغاز به کار نموده است ، خاطر نشان کرد :250 میلیارد تومان از این مبلغ در غالب سرمایه و مابقی آن از طریق منابع مالی شرکت سایپا تامین شده است.
    وی افزود : عرضه اوراق مشارکت جهت طرح تامین مالی سایپا کاشان با نگاه ، تامین امکانات زیر ساختی جهت تکمیل و توسعه طرح سایپا کاشان و همچنین سرمایه در گردش و به ظرفیت رساندن تولید در این شرکت مورد استفاده قرار خواهد گرفت .
    وی همچنین به روشهای تامین مالی شرکت سایپا اشاره و اظهار داشت : به جهت توقف افزایش سرمایه گروه ، شرکت سایپا در پی ان بود تا تامین مالی بلند مدت را جایگزین تامین مالی کوتاه مدت نماید به همین منظور بسته ای در شرکت سایپا طراحی شده است تا بر اساس آن اتکا شرکت از منابع مالی بانکها به بازار سرمایه سوق یافته و از ظرفیتهای موجود در بازار سرمایه جهت سرمایه در گردش استفاده شود.
    معاون مالی و اقتصادی گروه سایپا در ادامه در پاسخ به سوالی در خصوص میزان استقبال از اوراق مشارکت سایپا در بورس گفت : قطعا میزان استقبال از سهام و عرضه اوراق مشارکت سایپا در بورس بسیار خوب خواهد بود چرا که حدود 90 درصد از طرح سایپا کاشان تکمیل شده است و به همین جهت نگرانی جهت تکمیل ظرفیت طرح در طرح توجیهی وجود ندارد ثانیا این اوراق در فضایی عرضه می شود که جایگزین خوبی برای سرمایه گذاران بوده، همچنین اوراق این طرح مجزا بوده و در پایان دوره به جهت امکان عرضه سودی بیش از 20 درصد ، موجب جذب سرمایه گذار و استقبال از این سهام خواهد شد.
    امیری افزود: در این طرح به جهت اینکه ارکان برای هر اوراق وجود دارد و یکی از ارکان بازار گردان است، به همین منظور نگرانی بابت فروش اوراق وجود ندارد.
    وی همچنین به مزیت تامین مالی از طریق اوراق و توجه به بازار سرمایه پرداخت و اظهار داشت : درطرح تامین مالی از طریق عرضه اوراق به جهت اینکه با منابع خرد سروکار داریم ، این روش مزیت بسیار خوبی در راستای تامین مالی در شرکت خواهد بود بنابراین معتقدم با آغاز پذیره نویسی و انتشار اوراق مشارکت، ساختار مالی و نقدینگی شرکت بهبود خواهد یافت.
    وی در ادامه در خصوص انتشار ثانویه اوراق مشارکت سایپا گفت : با توجه به اینکه اوراق مشارکت در بورس عرضه می شود بنابراین عرضه بعدی نیز در بورس خواهد بود و این یکی از مزیت های عرضه اوراق مشارکت در بورس است.
    وی در ادامه در خصوص سایر طرح های تامین مالی گروه سایپا گفت : گروه خودروسازی سایپا چند پروژه دیگر تامین مالی شامل عرضه اوراق اجاره صکوک و اوراق مرابحه با مبلغ 250 میلیارد تومان را در دستور کار خود قرار داده که تلاش می کنیم مجوز های لازم را از بورس گرفته و هر کدام را که زودتر به نتیجه رسید منتشر سازیم.
    وی عنوان کرد: در مورد عرضه اوراق مرابحه ما جزء اولین شرکت هایی هستیم که در این حوزه مشغول فعالیت هستیم و امیدواریم با حمایت سازمان بورس اولین شرکتی باشیم که این اوراق را منتشر می کنیم.
    وی عنوان کرد: در مورد عرضه اوراق مرابحه ما جزء اولین شرکت هایی هستیم که در این حوزه مشغول فعالیت هستیم و امیدواریم با حمایت سازمان بورس اولین شرکتی باشیم که این اوراق را منتشر می کنیم.
    وی افزود: در شرکت های تابعه و زیرمجموعه گروه خودروسازی سایپا هم برنامه هایی برای انتشار اوراق مشارکت وجود دارد که مجموع آن 300 میلیارد تومان برآورد شده است.
    معاون مالی و اقتصادی سایپا در ادامه پاسخ به سوالی در خصوص میزان بدهی های خودروسازان به سیستم بانکی کشور گفت: بدهی شرکت های خودروسازی به سیستم بانکی و تامین کنندگان قطعه امری عادی بوده و نشان دهنده وجود فعالیت و طی شدن روال عادی فعالیت ها میان خودروسازان، قطعه سازان و شبکه بانکی است ضمن اینکه همیشه یکی از بهترین مشتریان بانک ها خودروسازان به ویژه سایپا هستند و بانک ها سود سرشاری از ارتباط با ما عایدشان شده است.
    .

  4. #2614


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    بررسی تحول سبد سوخت کشور در کمیسیون انرژی خانه ملت




    Click here to enlarge
    Click here to enlarge

    به گزارش خبر خودرو، عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی بر ضرورت تحول سوخت خودروهای تولید داخل تاکید کرد وگفت: در این راستا کمیسیون انرژی برنامه های جامعی را پیش بینی نموده است.
    جعفری در ادامه گفتگو با خبرنگار خبر خودرو با بیان اینکه مجلس شورای اسلامی از نظرات و پیشنهادت خودروسازان در این خصوص بهره خواهد برد، افزود: از آنجایی که کاهش مصرف سوخت خودروها و ضرورت جلوگیری از تشدید آلودگی هوا خصوصاً در کلان شهرهای کشور به شدت احساس می گردد، از اینرو طی برنامه پنج ساله توسعه اقداماتی اساسی جهت تحقق این مهم اجرایی خواهد شد.
    وی در ادامه سخنان خود بهره گیری از انرژی های نوین در سبد سوخت کشور را مفید ارزیابی کرد و گفت: تحقق این مهم می بایست با برگزاری جلسات کارشناسانه در کمیسیون انرژی خانه ملت همراه باشد.
    جعفری در خصوص اجرای طرح شناورسازی قیمت سوخت در مناطق مختلف مرزی کشور ، اذعان داشت: این طرح سال گذشته در مجلس هشتم مورد بررسی قرار گرفت و تا زمان حاضر در دور نهم خانه ملت مطرح نگردیده است.
    این نماینده منتخب مردم در دور نهم خانه ملت در ادامه با بیان اینکه اجرای طرح شناورسازی قیمت سوخت قطعا در جلوگیری از خروج غیر قانونی فرآورده نفتی به خارج از مرز های کشور می تواند مثمر ثمر واقع شود، خاطرنشان کرد: به منظور جلوگیری از خروج منابع ملی به سایر کشورها، پیشگیری بسیاری از طرح ها ضرورت می یابد.
    جعفری ضمن مثبت ارزیابی نمودن افزایش سهم سوخت دیزل در سبد سوخت خودروها،در خصوص افزایش قیمت حامل های انرژی در کشور ، یادآور شد: مجلس شورای اسلامی هم اکنون هیچگونه برنامه ای در راستای افزایش قیمت حامل های انرژی در دستور کار ندارد

  5. #2615


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    عرضه 780 میلیارد تومان اوراق مشارکت از سوی سایپا در آینده




    Click here to enlarge
    Click here to enlargeبه گزارش خبرخودرو ، مدیر امور سهام گروه خودروسازی سایپا از برنامه ریزی برای اجرای طرح متمرکز استفاده از ظرفیت های بازار سرمایه در این گروه خبر داد و گفت: با احتساب اوراق مشارکت پروژه تکمیل سایپاکاشان که از فردا توزیع می شود در مجموع 780 میلیارد تومان عرضه اوراق خواهیم داشت.
    مجید سوری در جریان برگزاری کنفرانس خبری معرفی برنامه های سایپا برای عرضه اوراق مشارکت تکمیل طرح سایپاکاشان اظهار داشت: مبلغ اوراق مشارکت تکمیل طرح سایپاکاشان 150 میلیارد تومان است که بخشی از آن صرف تکمیل این طرح و فراهم کردن امکانات جانبی و بخشی هم صرف سرمایه در گردش خواهد شد.
    وی افزود: ظرفیت تولید خودرو در سایپاکاشان نسبت به سال اول افتتاح کارخانه افزایش چشمگیری پیدا کرده و به خاطر همین افزایش ظرفیت تولید باید سرمایه در گردش نیز افزایش یابد.
    سوری در خصوص مبلغ در نظر گرفته شده برای تکمیل سایپاکاشان بیان کرد: در حال حاضر سایپاکاشان قابلیت تولید 180 هزار دستگاه خودرو را دارد و به همین علت 50 تا 60 میلیارد تومان از مبلغ حاصل از فروش اوراق مشارکت صرف سرمایه در گردش این شرکت و مابقی صرف تکمیل پروژه خواهد شد.

  6. #2616


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    رویکرد کشور به سمت بهره گیری از انرژی های نوین




    Click here to enlarge
    Click here to enlargeبه گزارش خبر خودرو، عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی بر ضرورت روی آوری کشور به سمت بهره گیری از انرژی های نوین در سبد سوخت تاکید کرد و گفت: با توجه به شرایط موجود، لازم است که رویکرد کشور در جهت بهره گیری از انرژی های نوین تغییر یابد.
    بهمئی در ادامه گفتگو با خبرنگار خبر خودرو ضمن بیان مطلب فوق افزود: در راستای تحقق امر مزبور، کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی برنامه های ویژه ای را پیش بینی نموده ضمن آنکه جلساتی را نیز در این خصوص برگزار نموده است.
    وی همچنین بر ضرورت افزایش بهره گیری از سوخت سی ان جی در سیستم حمل ونقل عمومی کشور تاکید کرد و اذعان داشت: با توجه به اینکه استفاده از این نوع فرآورده نفتی می تواند ثمرات و نتایج مطلوبی را حاصل نماید بنابر این لازم است گرایش خودروهای فعال در ناوگان حمل و نقل عمومی کشور به سمت بهره گیری از سی ان جی در حرکت باشد.
    وی متذکر شد: تحقق این مهم در سایه تقویت بخش خصوصی میسر خواهد شد به طوریکه می بایست شرایط و زمینه مناسب جهت ورود بخش خصوصی به عرصه صنعت سی ان جی مهیا گردد.
    بهمئی همچنین ، استفاده از سوخت دیزل را در ناوگان حمل ونقل کشور مفید ارزیابی نمود و گفت: البته می بایست در مرحله نخست زیرساخت های لازم این امر از قبیل ایجاد جایگاه های عرضه کننده این فرآورده نفتی در محدوده های درون شهری فراهم گردد.
    این نماینده منتخب دوره نهم در خانه ملت در پایان در خصوص عرضه سوخت یورو 4 و 5 توسط مجاری عرضه خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه مقرر گشته بود تا سوخت مطابق با استاندارد یورو 4 و 5 از ابتدای سال جاری عرضه شود اما عملا این امر آنطور که باید محقق نشد. البته قرار است این مسئله در کمیسیون انرژی خانه ملت مورد بحث و بررسی قرار گیرد.

  7. #2617


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    تلاش هیوندای برای تبدیل شدن به بزرگترین خودروساز جهان




    Click here to enlarge
    Click here to enlargeگروه بین الملل: چانگ مونگ کو – مدیر گروه هیوندای موتور – از تصمیم شرکتش برای افزایش 15 درصدی فروش خودرو در بازار سال جاری اروپا خبر داد.
    به گزارش خبر خودرو، جانگ مونگ کو درصدد است فروش هیوندای و کیا در بازار سال جاری اروپا را به ترتیب به 465 و 350 هزار دستگاه برساند.
    چانگ گفت : هیوندای ظرف ده سال گذشته بسیار توسعه یافته و توانسته محصولاتی بسیار با کیفیت را ارائه دهد این شرکت همچنین موفق شده از طریق سرمایه گذاری در بخش تحقیقات ،محصولات شبکه های فروش و توسعه تاسیسات تولیدی در بازارهای رو به رشد به یکی از قدرت های مهم خودرو سازی جهان تبدیل شود.
    بنابراین می توان گفت هیوندای به یکی از مهم ترین رقبای فولکس واگن در سطح جهان تبدیل شده و ظرفیت تبدیل شدن به بزرگترین خودروساز جهان را دارد.
    ماه گذشته هیوندای از افزایش سود دهی شرکت برای سیزدهمین ماه پیاپی خبر داد و اعلام کرد که فروش آن در اروپا رشدی دو رقمی داشته است در مدت آوریل تا ژوئن میزان فروش این شرکت به 1011 میلیون دستگاه رسید و سود خالص آن از مرز 2.22 میلیون دلار عبور کرد.
    این میزان سود دهی رشدی 10 درصدی را نسبت به مدت مشابه سال گذشته نشان می دهد.

  8. #2618


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    سورن ديزلي سال آينده مي‌آيد

    Click here to enlarge


    مديرعامل ايران خودرو گفت: به منظور كاهش ميانگين سهم سبد سوختي محصولات و جايگزيني بخشي از سهم بنزين با گازوييل و توسعه بازارهاي صادراتي، بعضي از محصولات ايران خودرو با قواي محرکه ديزل ملي عرضه خواهند شد.
    جواد نجم‌الدين افزود: موتور ملي ديزل که فرايند طراحي و ساخت آن در پروژه اي به نام efd از سال 1389 آغاز شد، گامي در اجراي راهبرد پنج ساله قواي محركه ايران خودرو به شمار مي‌رود.
    وي افزود: با توجه به ابلاغيه استراتژي قواي محركه تا سال 1395 حدود 10درصد از سبد سوختي ايران خودرو به اين موتور اختصاص خواهد يافت.
    او موتور ملي ديزل را به دليل داشتن قطعات مشترك با موتور ef7 و قابليت انطباق با استانداردهاي آلايندگي يورو 5 از نظر اقتصادي و زيست محيطي داراي اهميت ويژه اي دانست و گفت: موتور ملي ديزل از 120 اسب بخار توان و 256 نيوتن متر گشتاور برخوردار و گنجايش آن 1500 سي سي است.
    مديرعامل ايران خودرو مصرف سوخت موتور ديزل را 5.5 ليتر در 100 کيلومتر در چرخه ترکيبي عنوان کرد و گفت: از سال 1392 تا سال 1395 تعداد توليد اين موتور به مرز 100هزار دستگاه خواهد رسيد.
    وي با اشاره به طراحي خط مونتاژ موتور ملي ديزل توسط متخصصان ايران خودرو، انطباق خودرو با موتور و آماده سازي خط مونتاژ سواري سازي براي مونتاژ اين موتور را از اهم فعاليت هاي انجام شده و در دست انجام براي طراحي و توليد موتور ديزل ذکر کرد.
    نجم الدين دست يابي به مالكيت دانش طراحي و ساخت قواي محرکه ديزل از راه به کارگيري خلاقيت و نوآوري متخصصان ايران خودرو،‌ طراحي چيدمان خط و ماشين آلات، ‌توسعه بازارهاي صادراتي و كاهش ارزبري بنزين را از مهم ترين دستاوردهاي طراحي و ساخت موتور ملي ديزل ذکر کرد.
    مديرعامل گروه صنعتي ايران خودرو افزود: اين موتور روي سورن نصب خواهد شد و برنامه نصب آن روي پلتفرم سمند نيز در دستور كار قرار دارد. به منظور انطباق اين موتور با پلتفرم هاي مختلف، قطعات جانبي موتور و گيربکس تغيير مي يابد و طراحي اين قطعات در معاونت طراحي و توسعه محصول شركت ايران خودرو در حال انجام است.

  9. #2619


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    کوپه M1 تیونینگ ب ام و

    Click here to enlarge


    شرکت صنایع اسپرت پرشین ( psi ) آخرین دستاورد خود و بسته ارتقایی ب ام و m1 کوپه را رونمایی کرد.
    اگر چه خودروی ب ام و m1 کوپه دیگر تولید نمی شود ولی ممکن است خودرویی مناسب برای مجموعه داران باشند.
    لذا psi تصمیم گرفته با به روز رسانی این خودرو آن را به اتومبیلی باب طبع دوستداران خودروهای اسپرت تبدیل نماید.
    به گفته psi خودروی ب ام و m1 کوپه دارای یک جلو پنجره سیاه رنگ ،اسپویلر عقبی از جنس الیاف کربن،بادشکن جلو slek cf ،آینه های کناری از جنس الیاف کربن،اگزوز تیتانیومی و فرمان ب ام و performance alcantara m است.
    بایستی گفت که موتور این خودرو تحت برنامه ارتقای psi قرار نگرفته و این یعنی ب ام و m1 کوپه همچنان دارای یک موتور شش سیلندر 2979 سی سی با قابلیت تولید 340 اسب بخار توان و 500 نیوتون متر گشتاور در دور موتور 1500 است.
    شتاب صفر تا صد این خودرو کوپه 4.9 ثانیه می رسد و psi هنوز قیمت این خودروی ارتقا یافته را اعلام نکرده است.

  10. #2620


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    تجهیز سوبارو BRZ به فناوری توربو شارژ




    Click here to enlarge
    Click here to enlargeگروه بین الملل: شرکت تیونینگ Accelerated Per formance به تازگی خودروی توربو شارژ سوبارو BRZ که موتور آن قابلیت تولید 78 اسب بخار توان بیشتر را دارد را رونمایی کرد.
    به گزارش خبر خودرو، شاید برخی از دوستداران BRZ با اعلام خبر عدم تجهیز این خودرو به سامانه توربو شارژ – که چندی پیش توسط سوبارو منتشر شد – ناامید شدند اما هم اکنون شما به مدد نصب یک موتور توربو شارژ بر روی آن توسط شرکت Accelerated Per formance انجام گرفته می توانند یک موتور BRZ توربو را خریداری کنید.
    با نصب بسته توربو شارژ بر روی موتور 2.0 لیتری سوبارو BRZ ،میزان توان تولیدی این خودرو 78 اسب بخار افزایش یافته و به 278 اسب بخار رسیده است قیمت نصب این بسته توربو بر روی موتور خودرو 5 هزار دلار اعلام شده است.
    از ویژگی های مدل استاندارد این خودرو می توان به استارت دکمه ای ،ساملنه خودکار تهویه هوا،ورود بدون کلید،سامانه8 کنترل سرعت،آینه های کنار ی برقی،تودوزی چرم،ESP ،اتصال iPOd ،سامانه صوتی شش بلندگو و رینگ های 17 اینچی اشاره کرد.
    این خودرو در حالت عادی دارای یک موتور 2.0 لیتری چهار سیلندر مشابه تویوتا GT86 ،سیون FR – S به توان 200 اسب بخار می باشد که در کنار یک جعبه دنده شش سرعته دستی قرار گرفته است.

صفحه 262 از 771 نخستنخست ... 162212242252253254255256257258259260261262263264265266267268269270271272282312362762 ... آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  


Copyright ©2000 - 2013, Jelsoft Enterprises Ltd کیــــــــــان ستـــــــــــ ...® اولین و بزرگترین سایت فوق تخصصی الکترونیک در ایران



Cultural Forum | Study at Malaysian University