.تعمیـــرکاران کیان ست (kiansat.tv)تابع قوانین -جمهموری-اسلامی ایران میباشد و ارسال هر گونه مطلب سیاسی،مذهبی،غیراخلاقی و خرید و فروش متعلقات ماه-واره و دیگر موارد مجرمانه ممنوع میباشد وبا کاربران خاطی به شدت برخورد میگردد انجمن فقط تعمیرات لوازم الکترونیک میباشد...













سلام مهمان گرامی؛
به کیان ست خوش آمدید برای مشاهده انجمن با امکانات کامل می بايست از طريق این لینک عضو شوید.

https://teranzit.pw/uploads/14469017281.png
پیام خصوصی به مدیریت کل سایت ........... صفحه توضیحات و شرایط گروه ویژه ........... ...........
ارتباط تلگرامی با مدیریت سایت ................. ایدی تلگرام suportripair@ .................
صفحه 292 از 771 نخستنخست ... 192242272282283284285286287288289290291292293294295296297298299300301302312342392 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 2,911 تا 2,920 , از مجموع 7702

موضوع: اخبار خودرو

  1. #2911


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    کاهش ماليات بر سوخت در فرانسه





    Click here to enlarge
    Click here to enlarge گروه بین الملل: دولت فرانسه برای آنکه قیمت سوخت و بنزین را در کشور پایین آورد تصمیم گرفت مالیات بر سوخت را برای شرکت های وارد کننده نفت در فرانسه به طور ناچیز و موقت کاهش دهد.

    این تصمیم برای دولت فرانسه بسیار هزینه آور خواهد بود.


    به گزارش خبرخودرو، ژان مارک ارو نخست وزیر فرانسه خطوط کلی لایحه ای را تشریح کرد که دولت فرانسه از چند هفته پیش برای جلوگیری از افزایش قیمت سوخت قول آن را داده بود.

    ارو گفت برای پایین آوردن قیمت سوخت، مالیات بر سوخت به طور موقت و به طور ناچیز کاهش خواهد یافت.


  2. #2912


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    افزایش قيمت بنزين در ايتاليا به بيش از دو يورو




    Click here to enlarge
    Click here to enlargeگروه بین الملل: قیمت بنزین در ایتالیا رقم تازه ای به ثبت رسانده و به بیش از دو یورو در هر لیتر رسیده است که در شبکه عادی سوخت رسانی و در بزرگراه ها، بیشترین قیمت بنزین تاکنون است.

    به گزارش خبرخودرو ،در همین زمینه، روزنامه انرژی چاپ ایتالیا اعلام کرده است، در برخی از مناطق بویژه در توسکان شاهد بیشترین قیمت بنزین بوده ایم به طوری که در این منطقه قیمت هر لیتر بنزین به بیش از دو یورو رسیده است.

  3. #2913


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    بررسی دلایل کاهش شماره گذاری خودرو در آذربایجان غربی





    Click here to enlarge
    Click here to enlargeبه گزارش خبر خودرو،رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی آذربایجان غربی در تشریح کاهش 35 درصدی شماره گذاری خودرو در آذربایجان غربی گفت: پلیس راهور هیچگونه محدودیتی در میزان شماره گذاری خودرو ندارد و این کاهش باید از طریق شرکت های خودرو ساز پیگیری شود.
    امانی در ادامه گفتگو با خبر نگار خبر خودرو افزود: این نهاد هیچ ابراز عقیده ای پیرامون بیان دلیل اصلی کاهش 35 درصدی شماره گذاری خودرو ها در آذربایجان نداشته و بررسی این مهم را از طریق ارگان های مربوطه ممکن دانسته است.
    وی تصریح کرد: یکی دیگر از دلایل عمده کاهش 35 درصدی شماره گذاری خودرو در آذربایجان غربی کاهش تقاضا از طرف مردم بوده است که برای ریشه یابی این مسئله باید تحقیق و بررسی بیشتری بشود.
    امانی در ادامه عنوان نمود:پلیس راهور هیچگونه محدودیت در زمینه شماره گذاری خودرو نداشته و در صورت تمایل افراد حقیقی و حقوقی پلیس راهنمایی و رانندگی استان اقدام به شماره گذاری خودرو خواهد کرد و در این زمینه هیچ محدودیتی به لحاظ تعداد خودرو های شماره گذاری شده توسط پلیس وجود نخواهد داشت.
    امانی اظهار داشت: رعایت قوانین راهنمایی ور انندگی باعث افزایش انضباط ترافیکی در سطح جامعه می شود که امیدواریم با رعایت قوانین از سوی مردم و شهروندان آذربایجانی شاهد کاهش سوانح رانندگی و سایر حوادث نابهنجار باشیم.
    این مسئول در پایان افزود: طبق ماده هفت قانون راهنمایی و رانندگی چنانچه رانندگان برای بار اول 30 نمره منفی کسب کنند که با توجه به میزان حادثه سازی تخلف محاسبه میشود؛گواهینامه آنان به مدت 3ماه بایگانی شده وبعد از کاهش نمرات منفی و پرداخت جریمه منظور شده، گواهینامه شان عودت شده و حق رانندگی مجدد پیدا میکنند.

  4. #2914


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    اعتماد آمریکایی‌ها به خودروهای آسیایی

    Click here to enlarge


    نتایج بررسی تازه‌ای نشان می‌دهد که خریداران و صاحبان خودرو در آمریکا این روزها بیش از هر وقت دیگری از صنعت خودروسازی این کشور راضی‌ هستند. بر اساس فهرست رضایتمندی مصرف‌کننده در آمریکا، میزان رضایتمندی مشتریان این صنعت در آمریکا به بالاترین حد طی 20 سال گذشته رسیده است. این فهرست از مصاحبه با 70 هزار مصرف‌کننده تهیه شده و میزان رضایت آنها از محصولات 225 تولید‌کننده فعال در 47 صنعت مختلف را سنجیده است.
    این فهرست نشان می‌دهد که صنعت خودروسازی 84 امتیاز از صد امتیاز ممکن را به‌دست‌ آورده و از این نظر رکورد سال 2009 خود را شکسته است. در آن سال، آنچه بیش از همه مایه خوشحالی خریداران خودرو می‌شد، قیمت نازل خودرو بود. در سال 2009 و در اوج بحران بزرگ، دولت آمریکا برای معاوضه خودروهای قدیمی و پرمصرف با خودروهای تازه و کم‌مصرف‌تر بودجه‌ای سه میلیارد دلاری تصویب کرد. در نتیجه تصویب این بودجه، هزینه خرید خودرو به پایین‌ترین حد ممکن رسید. حالا قیمت‌ها امروز دوباره بالا رفته و در واقع به جای خود بازگشته‌اند و با این وجود مصرف‌کنندگان همچنان راضی‌اند.
    به نظر می‌رسد نمایش سال جاری خودروسازان بزرگ در صحنه صنعت آمریکا بسیار چشمگیر و از اصلی‌ترین دلایل صعود خودروسازی به رتبه‌های بالا بوده است. خودروها در این روزها بسیار ایمن و راحت‌اند و احتمال بروز نقص فنی در آنها که به تعمیر اساسی و پرهزینه منجر شود بسیار کمتر از گذشته است. این خودروها با انواع و اقسام سیستم‌های الکترونیکی، دیجیتالی و همچنین به‌کارگیری سیستم‌های فوق مدرن جهت‌یابی، رانندگی را برای راننده و طی مسیر را برای سرنشینان بسیار آسان و حتی لذت‌بخش کرده‌اند. تقریبا همگی آنها قابلیت اتصال به اینترنت و امکان استفاده از خدمات ماهواره‌ای را دارند. علاوه بر اینها مصرف سوخت خودروهای جدید به نسبت نمونه‌های قبلی به شدت کاهش یافته و ظاهر بسیار زیبا و هیجان‌انگیزی دارند. ون آمبورگ، مدیر این فهرست می‌گوید: «خودروسازان در حال حاضر به بهبود کیفیت خودروها توجه ویژه‌ای دارند.»
    از میان 9 خودروساز آمریکایی مشمول این بررسی،‌ امتیاز 6 خودروساز به نسبت سال گذشته افزایش یافته است، از جمله امتیاز جیپ از 79 به 83، امتیاز دوج از 79 به 81 و امتیاز کرایسلر از 76 به 78 رسیده است. اما این آخری همچنان در میان همه خودروسازان کمترین امتیاز برخوردار و پایین‌ترین رتبه را دارد. ون آمبورگ در این مورد عقیده دارد: «بسیاری از شاخص‌ها به وضوح نشان می‌دهند کرایسلر در حال پیشرفت است. وحتی نمایه مالی کرایسلر حاکی از آن است که فروش این خودروساز افزایش یافته است. آنها با فورد و جنرال موتورز فاصله زیادی دارند، اما در حال کم کردن این فاصله‌هستند که البته همچنان باید تلاش کنند.»
    اما در بین خودروسازان آمریکایی، فورد بیشترین امتیاز را به دست آورده است، یعنی 90 امتیاز. هرچند آمبورگ معتقد است کاهش فروش فورد در رشد امتیازش بی‌تاثیر نبوده است. بیوک، ساخت جنرال موتورز، با 87 امتیاز در میان آمریکایی‌ها در رتبه دوم است. کادیلاک 2 امتیاز از دست داده و 86 امتیاز دارد و شورلت هم با 84 امتیاز در رتبه بعدی است.
    به رغم رشد خودروسازان آمریکایی و توفیق آنها در جلب نظر مصرف‌کنندگان، خودروسازان خارجی در مجموع همچنان پیشتازند. لکسوس، خودروی لوکس تویوتا، با 89 امتیاز دومین رتبه این فهرست را در اختیار دارد، سوبارو با 87، بی ام و با 86 و هیوندای، مرسدس بنز، تویوتا و فولکس واگن همگی با 85 امتیاز بالاتر از رقبای آمریکایی ایستاده‌اند. مصرف‌کنندگان آمریکایی به محصولات نیسان 83 امتیاز و به محصولات کیا و مزدا 82 امتیاز داده‌اند.
    بر اساس این فهرست که هر سال منتشر می‌شود، آمریکایی‌ها از خودروهای زیر پایشان بیشتر راضی‌اند تا دولت آمریکا (با 67 امتیاز). در مقایسه با خودروسازی، بیمارستان‌ها با 76 امتیاز،‌ بانک‌ها و خدمات آنها با 75 امتیاز و روزنامه‌ها با 64 امتیاز همگی در جلب رضایت مصرف‌کنندگان ناکام مانده‌اند. در عین حال موسسات اعتباری با 87 و نوشیدنی‌های غیرالکلی با 85 امتیاز از خودروسازان آمریکایی پیشی گرفته‌اند. آمبورگ می‌گوید:‌«یکی از مشکلات خودروسازان برای صعود در این جدول، خدمات پس از فروش است که در اغلب اوقات به دخالت و میزان کارآیی شخص دومی (پس از تولیدکننده) وابسته است و تولیدکننده هم نمی‌تواند تمام و کمال بر نحوه فعالیت او نظارت کند.»
    به‌هرحال انتشار این فهرست تازه خبری خوش برای صنعت خودروسازی آمریکا خواهد بود، صنعتی که 4 سال پیش بر اثر ضربه مهلک و گیج‌کننده بحران بزرگ به ناگهان رو به احتضار رفت. در آن شرایط تنها کمک‌های مالی دولت آمریکا بود که ناجی خودروسازان بزرگ آمریکا شد و آنها را از ورشکستگی رهانید. اکنون اگرچه چشم‌انداز این صنعت همچنان تیره و مبهم است، اما نشانه‌هایی از بهبود نسبی و بازگشت به مسیر موفقیت، هرچند به کندی، دیده می‌شود. این روزها رشد آرام بازار خودرو و خروج آن از رکود، در کنار اقبال مشتریان به محصولات جدید مایه امیدواری پیشتازان صنعت خودرو در آمریکا است.

  5. #2915


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    بازار خودرو حبابی ماند

    Click here to enlarge


    به نظر می‌رسد افزایش قیمت‌ها در بازار خودرو کشور قصد توقف ندارد و با وجود آنکه خرید و فروش چندانی در یک دو هفته اخیر صورت نگرفته و بازار حالتی نیمه تعطیل پیدا کرده، قیمت‌ها همچنان رو به افزایش است.
    فعالان بازار می‌گویند قیمت‌ها همان طور که بالا رفته، ثابت مانده و پایین نیامده است و کارشناسان معتقدند: این موضوع با کاهش عرضه ارتباط دارد.
    به اعتقاد آنها، افت تولید که کاهش عرضه را در پی داشته، اصلی‌ترین دلیل افزایش قیمت خودروهای داخلی به حساب می‌آید زیرا سبب شده تعادل در عرضه و تقاضا به هم بخورد و به دنبال آن، منحنی نمودار قیمت‌ها صعود کند.
    نگاهی به خودروهای افزایش قیمت یافته از این نکته حکایت می‌کند که تقریبا تمامی آنها با وضعیت نامناسبی در تولید مواجه بوده و در چهار ماه نخست امسال افت را به خود دیده‌اند. البته باید مگان را در این بین استثنا دانست، زیرا این خودرو با رشد تیراژ در چهار ماه نخست امسال روبه‌رو بوده اما افزایش قیمتی شدید را تجربه کرده است.
    در این شرایط به اعتقاد برخی از فعالان بازار خودرو، خرید و فروش خودرو در شرایط فعلی سخت و دشوار به نظر می‌رسد؛ زیرا قیمت‌ها بسیار کاذب شده‌اند و از آن سو تضمینی وجود ندارد آنهایی که خودرو دست دوم خود را بفروشند، دوباره موفق به خرید خودرو در این شرایط قیمتی شوند.
    اما به بازار برویم و ببینیم قیمت خودروهای داخلی در دو هفته اخیر چه تغییراتی داشته است.
    آن طور که فعالان بازار می‌گویند: در این مدت خانواده پژو 206 باز هم افزایش قیمت را تجربه کرد، به نحوی که تیپ 2 آن به مرز 21 میلیون تومان نزدیک شده است.
    این محصول با توجه به رشد قیمت حدودا 600 هزار تومانی خود، هم اکنون 20 میلیون و 800 هزار تومان به فروش می‌رسد. با این حساب، 206 تیپ 2 طی یکی دو ماه گذشته رشد قیمتی میلیونی را تجربه کرده است.
    سایر مدل‌های پژو 206 نیز از وضعی مشابه برخوردارند و با رشد قیمت در دو هفته گذشته روبه‌رو شده‌اند. به عنوان مثال، 206 تیپ 6 هم اکنون 31 میلیون تومان خرید و فروش می‌شود و v9 نیز که صندوقدار است و اتومات، در حال حاضر 31 میلیون و 500 هزار تومان قیمت دارد. پژو 206 از جمله قربانیان کاهش تولید خودرو در چهار ماه نخست امسال به شمار می‌رود و قیمت آن چند میلیون رشد کرده است.
    اما به گفته نمایشگاه‌داران خودرو پایتخت، پژو 207 آی نیز که ظاهرا نمی‌خواهد به‌هیچ‌وجه در جاده قیمت‌ها عقب بیفتد، در هفته گذشته رشد قیمت را تجربه کرده و هم اکنون 206 را نیز جا گذاشته است. به گفته فعالان بازار، در حال حاضر پژو 207 اتومات که حدود یک میلیون تومان گران شده، قیمتی برابر با 32 میلیون و 500 هزار تومان دارد. این قیمت البته به مدل اتومات 207 مربوط می‌شود، حال آنکه نوع دنده‌ای آن 27 میلیون تومان به فروش می‌رسد. این محصول نیز بیش از یک میلیون تومان رشد قیمت در دو هفته گذشته داشته است. اما آن طور که خبر می‌رسد، رکوردهای اصلی افزایش قیمت در بازار خودرو را طی دو هفته گذشته، مگان و ماکسیما زده‌اند.
    به گفته نمایشگاهداران خودرو پایتخت، مگان با جهشی دو میلیونی طی دو هفته گذشته، هم اکنون 47 میلیون تومان در مدل اتومات خود قیمت دارد. همچنین مگان دنده‌ای نیز به قله 40 میلیون تومان رسید تا رکوردی تازه در بازار خودرو رقم بخورد.
    این محصول بیش از دو میلیون تومان افزایش قیمت را طی دو هفته گذشته به خود می‌بیند. مگان از جمله خودروهایی است که طی چهار ماه ابتدایی امسال با افزایش قیمت روبه‌رو بوده است. این خودرو قرار است در ناوگان حمل و نقل اجلاس سران کشورهای عضو جنبش غیر متعهدها مورد استفاده قرار گیرد. به نظر می‌رسد یکی از دلایل جهش دو سه میلیونی قیمت مگان نیز همین موضوع است؛ زیرا سبب شده عرضه آن در بازار کم شود.
    اما دیگر خودرویی که در دو هفته گذشته با رشد قیمت روبه‌رو شده ماکسیما نام دارد. ماکسیما هم اکنون 68 میلیون و 500 هزار تومان خرید و فروش می‌شود که این موضوع از صعود قیمت بیش از سه میلیون توماني ماکسیما در دو هفته گذشته حکایت دارد. این خودرو نیز قرار بود در اجلاس سران غیرمتعهدها مورد استفاده قرار گیرد. گفته می‌شود ماکسیما قرار است تا پایان سال جاری از خط تولید پارس خودرو خداحافظی کند؛ زیرا قرارداد مونتاژ آن به پایان رسیده و ظاهرا نیسان دیگر قطعات منفصله آن را تامین نخواهد کرد.
    به نظر می‌رسد ظرفیت تولید ماکسیما صرف مونتاژ دیگر محصول نیسان در پارس خودرو یعنی تینا خواهد شد.

  6. #2916


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    Click here to enlarge
    در صورت تامین هزینه ها صورت می گیرد
    آمادگی خودروسازان برای تولید خودرو با استاندارد یورو4
    پرشین خودرو: عضو هیئت رئیسه انجمن قطعه سازان ایران از آمادگی خودروسازان و قطعه سازان برای تولید خودرو با استاندارد یورو4 خبر داد.
    به گزارش «پرشین خودرو»، محمدرضا نجفی منش خواستار کاهش تحریم های داخلی برای رفع مشکلات صنعت خودرو شده و اظهار داشت: خودروسازان کشور در صورت تامین هزینه ها، آمادگی تولید خودروهایی با استاندارد یورو 4 را دارا هستند.
    وی با اشاره به اینکه هنوز فعالان صنعت خودرو برای دریافت تسهیلات بانکی بلاتکلیف هستند، افزود: خودروسازان قصد پرداخت مطالبات معوقه قطعه سازان را دارند ولی این شرکتها هنوز با مشکل نقدینگی مواجه هستند و به دلیل تاخیر در پرداخت تسهیلات بانکی توان پرداخت این معوقات را ندارند.
    وی تاکید کرد: در صورت تامین مالی خودروسازان و قطعه سازان، شرایط برای تولید خودرو با استاندارد یورو 4 مهیا می شود.
    معاون نظارت بر اجرای استاندارد سازمان ملی استاندارد نیز درباره استاندارد یورو 4 گفت: رعایت استاندارد یورو 4 در سال جاری الزامی نیست و این استاندارد از سال آینده اجباری می شود.
    بهادر کاظمی ادامه داد: در حال حاضر برخی خودروسازان محصولاتشان را با استاندارد یورو 4 تولید می کنند اما این استاندارد برای همه خودروها استفاده نمی شود.
    معاون نظارت بر استاندارد گفت: خودروسازان باید در یک حرکت همسو با وزارت نفت، همزمان با عرضه بنزین یورو4 از سال آینده، محصولاتشان را با استاندارد یورو 4 تولید و روانه بازار کنند.

  7. #2917


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    Click here to enlarge
    بزرگترین اشتباه‌های خودروسازی دنیا(5)
    لینکولن بلک‌وود؛ خاطره یک ایده نادرست
    پرشین خودرو: مدل بلک‌وود کارخانه لینکولن یکی دیگر از مثال‌هایی است که می‌شود درباره مهندسی بد و اشتباه در صنعت خودرو زد. البته مهندسی خودرو تنها نقطه ضعف آن نبود.
    به گزارش«پرشین خودرو»، نکته جالب این است که دقیقا یک سال بعد از پرده‌برداری از بلک‌وود، دو مدل کادیلاک اسکالاد EXT و هامر H2 عرضه شدند که هر دویشان خودروهای بزرگ و سنگینی بودند که در زندگی روزمره واقعا بی‌استفاده بودند.
    اما خب از بین این سه خودرو، بلک‌وود تنها مدلی بود که شکست خورد. دلیل خیلی خوبی برای این شکست وجود دارد که در ادامه آن را تشریح خواهیم کرد.
    بلک‌وود به خاطر شکست مفتضحانه‌ای که داشت، تبدیل به یک تصمیم اشتباه تجاری از سوی سازندگانش شد. البته چنین مسئله‌ای در سال 2001 خیلی واضح نبود. لینکولن قصد داشت که بسیاری از مدل‌های خود را با مهندسی جدید به روز کند تا توانایی رقابت با دیگر مدل‌های فورد را داشته باشد. البته تنها مدل موفق آن‌ها در اروپا که LS نام داشت، از این برنامه خط زده شد. گرچه حتی آن مدل هم نسخه‌ای ارزان‌تری از مدل S-Type جگوار به نظر می‌رسید.
    موفقیت مدل ناویگاتور نیز چنین ایده‌ای را بیش از پیش قوی می‌کرد و کارخانه را به ساخت نسخه‌ای به روزتر از ناویگاتور ترغیب می‌کرد. گرچه از همان ابتدا هم معلوم بود که یک وانت لوکس و تجهیزاتی ایده عجیبی است.
    برای نسخه جدید، تغییراتی در فنربندی بلک‌وود داده شد تا با محیط جاده‌ای تطابق بیشتری داشته باشد. زیرا نسخه اصلی، یک مدل آف-رود و خارج جاده بود. ارتفاع خودرو را نیز کمی کاهش دادند و پس از آن، بلک‌وود تبدیل شد به وانتی که بهترین دست‌فرمان و دقت رانندگی را داشت. بعضی جزئیات ظاهری از مدل ناویگاتور قرض گرفته شده بودند که البته چنین اتفاقی کاملا قابل پیش‌بینی بود و خیلی هم منطقی به نظر می‌رسید. البته ظاهر کلی خودرو، شکل عجیبی داشت و استفاده از آلومینیوم و چوب سیاه، آن را حتی از قبل هم عجیب‌تر می‌کرد.
    خودرو حتی از قابلیت چهار چرخ متحرک نیز برخوردار نبود و در آن زمان، نسبتا قیمت بالایی داشت. قیمت پایه خودرو 52 هزار دلار بود!
    شاید یکی از دلایل اصلی شکست خودرو همینجا معلوم باشد. چنین خودروهایی بیشتر از هر چیز دیگری نیازمند ظاهری جذاب و مورد پسند هستند. دلیل موفقیت مدل کادیلاک EXT نیز همین بود. اما ظاهر بلک‌وود اصلا شما را به خرید آن تشویق نمی‌کرد.
    تا سال 2002 هیچ کسی از یک صاحب SUV انتظار نداشت که از خودروی خود استفاده ابزاری داشته باشد و تفاوت بلک‌وود و EXT نیز همین بود. EXT یک مدل SUV جذاب و مجهز بود در حالیکه بلک‌وود تنها یک وانت ابزاری بود.
    در واقع تکلیف بلک‌وود با خودش هم مشخص نبود. بلک‌وود به اندازه یک وانت ابزاری واقعی، کاربرد نداشت و به اندازه یک SUV موفق هم مجهز و جذاب نبود. بلک‌وود قصد داشت که ترکیبی از هر دو باشد که این تلاش با شکست مواجه شد. این مدل در این سری، کمترین میزان تولید را داشت. لینکولن اعلام کرد که از این مدل سالانه فقط 10 هزار دستگاه تولید خواهد کرد.
    البته همین اعلامیه هم با شکست مواجه شد. دلالان زیادی فقط برای اینکه از شر این مدل راحت شوند، ان را با قیمت پایین‌تری از قیمت اعلام شده کارخانه میفروختند و تا قبل از توقف رسمی تولید خودرو، تنها 3356 دستگاه از کارخانه عرضه شد. متاسفانه لینکولن از این اتفاق درس نگرفت و در سال 2006 مدل دیگری به نام Mark LT را روانه بازار کرد که گرچه نسبت به بلک‌وود موفق‌تر بود اما همچنان از فروش پایینی رنج می‌برد و حتی همین فروش پایین هم حاصل تخفیف‌های مختلفی بود که شامل خودرو می‌شد. این خودرو تبدیل به مدلی در آمریکا شد که بیشترین تخفیف‌های ممکن را شامل می‌شد. حتی چند فروشگاه و دلال خودرو پیدا شدند که Mark LT را با 10 هزار دلار زیر قیمت کارخانه می‌فروختند.
    درس اصلی بلک‌وود این است که نسخه‌های لوکس و تجملاتی وانت‌های ابزاری، ایده‌های خوبی نیستند و مسلما فروش پایینی خواهند داشت. حاصل چنین درسی نیز دو مدل بلک‌وود و Mark LT هستند که قربانی چنین ایده‌ای شدند.



    Click here to enlarge
    4

    Click here to enlarge
    3

    Click here to enlarge
    2

    Click here to enlarge
    1

    Click here to enlarge
    4

    Click here to enlarge
    3

    Click here to enlarge
    2

    Click here to enlarge
    1

    Click here to enlarge
    4

    Click here to enlarge
    3

    Click here to enlarge
    2

    Click here to enlarge

  8. #2918


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    Click here to enlarge
    برنامه هنسی آمریکایی برای مرسدس‌های آلمانی
    پرشین خودرو: هنسی به عنوان یک تیونر آمریکایی این بار تصمیم گرفته تا دست بر روی یکی از محبوبترین‌های آلمانی بگذارد و یک پکیج ویژه را برای آن در نظر بگیرد.
    به گزارش «پرشین خودرو»، خانواده محصولات AMG و در راس آن ها E63 AMG هدف این برنامه بوده اند تا نسبت به قبل نیرویی مضاعف تولید کنند. بدین ترتیب نیروگاه عظیم الجثه 5.5 لیتری AMG که از هشت سیلندر ساخته شده دستخوش تغییراتی قرار گرفته است که رمز و راز آن تنها بر مهندسین هنسی آشکار است و حالا می تواند 700 اسب بخار قدرت در دور موتور 5200 و 1083 نیوتون متر گشتاور در دور موتور 3800 تولید کند که این سدان زیبا را به یک موشک زمین به زمین واقعی تبدیل می‌کند!
    البته این عملکرد تنها در صورت استفاده از بنزین با اکتان 92 به دست می آید بنابراین فکر استفاده از بنزین‌های نامرغوب را هرگز به ذهنتان راه ندهید!
    البته این پکیج تنها به خود موتور و افزایش قدرت آن مربوط نمی‌شود؛ بلکه سیستم هوارسانی نیز به نوع با عملکرد بالایی تبدیل شده است که در کنار سیستم مدیریت و کالیبراسیون موتور؛ به بهبود راندمان آن کمک شایانی مینماید.
    برای E کلاس تیون شده توسط هنسی میتوان به صورت آپشن چرخ‌های باکیفیت جدید، قطعات کربنی تزئینی و انواع مختلفی از سیستم های تقویت فنربندی را سفارش داد.
    هنسی این پکیج را که که HPE700 نام دارد تا 3 سال یا 36 هزار مایل گارانتی می‌کند. ضمن این که می‌توان آن را برای سایر محصولات AMG خانواده مرسدس نیز سفارش داد.



    Click here to enlarge
    4

    Click here to enlarge
    3

    Click here to enlarge
    2

    Click here to enlarge
    1

  9. #2919


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    Click here to enlarge
    تعدیل کرایه، شرط استفاده از اتوبوس‌هایVIP
    پرشین خودرو: مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان قم گفت: در صورت تعدیل کرایه‌های اتوبوس امید است که امکان استفاده از اتوبوس‌های VIP فراهم شود.
    به گزارش «پرشین خودرو»، قاسم باقری با اشاره به آغاز هدفمندی یارانه‌ها از سال 89 اظهار کرد: با اجرای این قانون نرخ بنزین و گازوئیل افزایش پیدا کرد و درصدی بابت جبران افزایش نرخ گازوئیل به کرایه‌های ناوگان حمل و نقل جاده‌ای اضافه شد.
    وی خاطرنشان کرد: ماه‌های متمادی نرخ کرایه‌های ماشین ثابت ماند ولی موارد دیگر مانند نرخ دستمزد، حق بیمه، لاستیک، روغن و قطعات یدکی وسایل حمل و نقل افزایش پیدا کرد.
    مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان قم ادامه داد: ثابت ماندن درآمد حمل و نقل جاده‌ای و از طرف دیگر افزایش هزینه‌ها از جمله مشکلات این بخش بود.
    وی با بیان اینکه اصلاح قیمت‌ها در بیشتر استان‌های کشور صورت گرفته است، گفت: به همین دلیل برای رانندگان اتوبوس صرف نمی‌کند با ماشین‌های مناسب و کرایه‌های قبلی در حوزه حمل و نقل جاده‌ای استان قم فعالیت کنند.
    باقری خاطرنشان کرد: این دوگانگی سبب شد حمل و نقل استان نتواند رشد کند ولی با پیگیری‌های انجام شده اخیرا اجازه افزایش 10 درصدی نرخ کرایه‌های اتوبوس ویژه داده شده که امیدواریم مقرون به صرفه باشد تا اتوبوس‌های VIP را از مبدأ استان فعال کنیم.
    وی عنوان داشت: به عنوان مثال کرایه مسافر از استان قم به مشهد 14 هزار تومان بوده و از مشهد به قم 17 هزار تومان است، بنابراین این تضادها سبب کاهش خدمت‌رسانی به طور ویژه به مسافران استان می‌شود.
    مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان قم یادآور شد: در صورت تعدیل کرایه‌های اتوبوس امید است که امکان استفاده از اتوبوس‌های VIP فراهم شود.
    وی در عین حال تاکید کرد: سخت‌گیری در تعدیل نرخ کرایه‌های اتوبوس سبب وارد آمدن لطمه به حمل و نقل جاده‌ای می‌شود.

  10. #2920


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    Click here to enlarge
    قیمت 207 اتومات به 32.5 میلیون تومان رسید
    پرشین خودرو: به نظر می‌رسد افزایش قیمت‌ها در بازار خودرو کشور قصد توقف ندارد و با وجود آنکه خرید و فروش چندانی در یک دو هفته اخیر صورت نگرفته و بازار حالتی نیمه تعطیل پیدا کرده، قیمت‌ها همچنان رو به افزایش است.
    به گزارش «پرشین خودرو»، فعالان بازار می‌گویند قیمت‌ها همان طور که بالا رفته، ثابت مانده و پایین نیامده است و کارشناسان معتقدند: این موضوع با کاهش عرضه ارتباط دارد.
    به اعتقاد آنها، افت تولید که کاهش عرضه را در پی داشته، اصلی‌ترین دلیل افزایش قیمت خودروهای داخلی به حساب می‌آید زیرا سبب شده تعادل در عرضه و تقاضا به هم بخورد و به دنبال آن، منحنی نمودار قیمت‌ها صعود کند.
    نگاهی به خودروهای افزایش قیمت یافته از این نکته حکایت می‌کند که تقریبا تمامی آنها با وضعیت نامناسبی در تولید مواجه بوده و در چهار ماه نخست امسال افت را به خود دیده‌اند. البته باید مگان را در این بین استثنا دانست، زیرا این خودرو با رشد تیراژ در چهار ماه نخست امسال روبه‌رو بوده اما افزایش قیمتی شدید را تجربه کرده است.
    در این شرایط به اعتقاد برخی از فعالان بازار خودرو، خرید و فروش خودرو در شرایط فعلی سخت و دشوار به نظر می‌رسد؛ زیرا قیمت‌ها بسیار کاذب شده‌اند و از آن سو تضمینی وجود ندارد آنهایی که خودرو دست دوم خود را بفروشند، دوباره موفق به خرید خودرو در این شرایط قیمتی شوند.
    سبقت 207 از 206
    اما به بازار برویم و ببینیم قیمت خودروهای داخلی در دو هفته اخیر چه تغییراتی داشته است.
    آن طور که فعالان بازار می‌گویند: در این مدت خانواده پژو 206 باز هم افزایش قیمت را تجربه کرد، به نحوی که تیپ 2 آن به مرز 21 میلیون تومان نزدیک شده است.
    این محصول با توجه به رشد قیمت حدودا 600 هزار تومانی خود، هم اکنون 20 میلیون و 800 هزار تومان به فروش می‌رسد. با این حساب، 206 تیپ 2 طی یکی دو ماه گذشته رشد قیمتی میلیونی را تجربه کرده است.
    سایر مدل‌های پژو 206 نیز از وضعی مشابه برخوردارند و با رشد قیمت در دو هفته گذشته روبه‌رو شده‌اند. به عنوان مثال، 206 تیپ 6 هم اکنون 31 میلیون تومان خرید و فروش می‌شود و V9 نیز که صندوقدار است و اتومات، در حال حاضر 31 میلیون و 500 هزار تومان قیمت دارد. پژو 206 از جمله قربانیان کاهش تولید خودرو در چهار ماه نخست امسال به شمار می‌رود و قیمت آن چند میلیون رشد کرده است.
    اما به گفته نمایشگاه‌داران خودرو پایتخت، پژو 207 آی نیز که ظاهرا نمی‌خواهد به‌هیچ‌وجه در جاده قیمت‌ها عقب بیفتد، در هفته گذشته رشد قیمت را تجربه کرده و هم اکنون 206 را نیز جا گذاشته است.
    به گفته فعالان بازار، در حال حاضر پژو 207 اتومات که حدود یک میلیون تومان گران شده، قیمتی برابر با 32 میلیون و 500 هزار تومان دارد. این قیمت البته به مدل اتومات 207 مربوط می‌شود، حال آنکه نوع دنده‌ای آن 27 میلیون تومان به فروش می‌رسد. این محصول نیز بیش از یک میلیون تومان رشد قیمت در دو هفته گذشته داشته است.
    مگان 47 میلیونی شد
    اما آن طور که خبر می‌رسد، رکوردهای اصلی افزایش قیمت در بازار خودرو را طی دو هفته گذشته، مگان و ماکسیما زده‌اند.
    به گفته نمایشگاهداران خودرو پایتخت، مگان با جهشی دو میلیونی طی دو هفته گذشته، هم اکنون 47 میلیون تومان در مدل اتومات خود قیمت دارد. همچنین مگان دنده‌ای نیز به قله 40 میلیون تومان رسید تا رکوردی تازه در بازار خودرو رقم بخورد.
    این محصول بیش از دو میلیون تومان افزایش قیمت را طی دو هفته گذشته به خود می‌بیند. مگان از جمله خودروهایی است که طی چهار ماه ابتدایی امسال با افزایش قیمت روبه‌رو بوده است. این خودرو قرار است در ناوگان حمل و نقل اجلاس سران کشورهای عضو جنبش غیر متعهدها مورد استفاده قرار گیرد. به نظر می‌رسد یکی از دلایل جهش دو سه میلیونی قیمت مگان نیز همین موضوع است؛ زیرا سبب شده عرضه آن در بازار کم شود.
    اما دیگر خودرویی که در دو هفته گذشته با رشد قیمت روبه‌رو شده ماکسیما نام دارد.
    ماکسیما هم اکنون 68 میلیون و 500 هزار تومان خرید و فروش می‌شود که این موضوع از صعود قیمت بیش از سه میلیون تومانی ماکسیما در دو هفته گذشته حکایت دارد. این خودرو نیز قرار بود در اجلاس سران غیرمتعهدها مورد استفاده قرار گیرد. گفته می‌شود ماکسیما قرار است تا پایان سال جاری از خط تولید پارس خودرو خداحافظی کند؛ زیرا قرارداد مونتاژ آن به پایان رسیده و ظاهرا نیسان دیگر قطعات منفصله آن را تامین نخواهد کرد.
    به نظر می‌رسد ظرفیت تولید ماکسیما صرف مونتاژ دیگر محصول نیسان در پارس خودرو یعنی تینا خواهد شد.

صفحه 292 از 771 نخستنخست ... 192242272282283284285286287288289290291292293294295296297298299300301302312342392 ... آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  


Copyright ©2000 - 2013, Jelsoft Enterprises Ltd کیــــــــــان ستـــــــــــ ...® اولین و بزرگترین سایت فوق تخصصی الکترونیک در ایران



Cultural Forum | Study at Malaysian University