.تعمیـــرکاران کیان ست (kiansat.tv)تابع قوانین -جمهموری-اسلامی ایران میباشد و ارسال هر گونه مطلب سیاسی،مذهبی،غیراخلاقی و خرید و فروش متعلقات ماه-واره و دیگر موارد مجرمانه ممنوع میباشد وبا کاربران خاطی به شدت برخورد میگردد انجمن فقط تعمیرات لوازم الکترونیک میباشد...













سلام مهمان گرامی؛
به کیان ست خوش آمدید برای مشاهده انجمن با امکانات کامل می بايست از طريق این لینک عضو شوید.

https://teranzit.pw/uploads/14469017281.png
پیام خصوصی به مدیریت کل سایت ........... صفحه توضیحات و شرایط گروه ویژه ........... ...........
ارتباط تلگرامی با مدیریت سایت ................. ایدی تلگرام suportripair@ .................
صفحه 309 از 771 نخستنخست ... 209259289299300301302303304305306307308309310311312313314315316317318319329359409 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 3,081 تا 3,090 , از مجموع 7702

موضوع: اخبار خودرو

  1. #3081


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    Click here to enlarge
    همه چیز درباره مزدا 6 مدل 2014
    پرشین خودرو: کارخانه خودروسازی مزدا اولین رونمایی مزدا6 را در نمایشگاه اتومبیل مسکو جشن گرفت.
    به گزارش «پرشین خودرو»، این محصول دومین نسل از خودروی محبوب مزدا6 است که اکنون مجهز به تکنولوژی اسکای-اکتیو (SkyActiv ) شده است و در طراحی آن از زبان طراحی جدید مزدا یعنی همان روح حرکت (KODO ) استفاده شده است.
    علاوه براین مزدا6 جدید کیفیت بالای رانندگی، ایمنی فوق‌العاده و عملکرد زیست محیطی بالایی را به خریداران خود عرضه خواهد کرد که مورد اخیر از تکنولوژی‌هایی جهت بهبود مصرف سوخت و اقتصادی‌تر شدن خودرو سود جسته است. اولین تکنولوژی، استفاده از سیستم i-Stop است که به نحوی باعث مکث خودرو به‌جای توقف کامل پیشرانه در توقف‌ها می‌شود و در نوع خود تکنولوژی جالب‌توجه و مهمی در جهت مصرف سوخت کمتر در ابتدای حرکت محسوب می‌شود، دومین تکنولوژی مورد استفاده در مزدا6 جدید، i-ELOOP (سیستم بازیابی نیروی ترمز) نام دارد که وظیفه آن ذخیره انرژی حاصل از ترمز است و در زمان کاهش شتاب توسط راننده، به شارژ خازن‌های تعبیه شده می‌پردازد.
    مزدا6 پیام‌آور ابداعات مزدا:
    هردو مشخصه مزدا6 جدید یعنی استفاده از تکنولوژی پیشرفته SkyActiv و زبان طراحی KODO این خودرو را در سطحی بالاتر از نسل قبل قرار می‌دهند، محصول تازه کارخانه مزدا از یک چارچوب قوی و بزرگ به همراه استایل عریض و کوتاه بهره‌مند است که نویدبخش پایداری و انتقال بهتر قدرت است. در کنار این موارد دیدن و راندن این خودرو حسی آمیخته از انرژی، حرکت، کیفیت و لوکس بودن خودرو را القا می‌کند که بخشی از آن از خواص زبان طراحی KODO است. جلوپنجره بزرگ خودرو که خطوط تشکیل دهنده آن ریشه در خط شانه خودرو دارند در همراهی با طراحی برجسته دماغه و شکل کلی خودرو، میل قوی آن را به حرکت بیان می‌کند.
    برای اولین بار استفاده از چراغ‌های راهنما از نوع LED در مزدا6 مشاهده می‌شود که در کنار حلقه‌های نورانی لومینسنس (دارای قدرت بازتاب نور پس از قطع منبع نوری) در اطراف چراغ اصلی زیبایی وصف ناپذیری به چهره مزدا6 بخشیده‌اند، همچنین مزدا با معرفی این محصول خود، رنگ جدید قابل سفارش برای محصولاتش را هم عرضه کرده که "روح سرخ" نام دارد و طی فرآیند ویژه‌ای تولید می‌شود که همه موارد ذکر شده نشان از وجود نوآوری‌های بی‌شمار در نسل دوم مزدا6 دارد.
    درون کابین نیز همانند بیرون خودرو احساس لوکس بودن را منتقل می‌کند و قسمت نشانگرهای سرعت و دورموتور به صورت سه بخش متقارن و اسپرت در بالای فرمان قرار گرفته‌اند که هرکسی را به رانندگی تشویق می‌کنند. فاصله 2830 میلی‌متری محور چرخ‌های خودرو 105 میلی متر نسبت به نسل قبل افزایش داشته‌اند که به معنی افزایش فضا و جاداری بیشتر در هردوقسمت عقب و جلوی خودرو است و باعث شده تا چرخ‌های 19 اینچی مزدا6 به راحتی در زیر بدنه‌ای بزرگ جای بگیرند تا پایداری بیشتر آن را تضمین کنند.
    پیشرانه و سیستم تعلیق:
    سیستم تعلیق از نوع مک فرسون مستقل در جلو و چند اتصالی در عقب است که درکنار شاسی پیشرفته SkyActiv، هندلینگ مناسبی را در سرعت‌های کم تا متوسط و پایداری برجسته‌ای در رانندگی با سرعت‌های بالا به ارمغان آورده است. پیشرانه 2 لیتری SkyActiv-G (علامت اختصاری G نشان‌دهنده پیشرانه بنزینی در سری SkyActiv است) گشتاور بالاتری را در دورهای پایین‌تر پیشرانه تولید می‌کند که منجر به سواری لذت بخش و مصرف کمتر سوخت می‌شود. بیشینه گشتاور این پیشرانه برابر با 210 نیوتن بر متر است که در دورموتور 4000 دور در دقیقه بدست می‌آید و بیشترین توان خروجی آن 150 اسب بخار بوده که در دورمتور 6000 دور در دقیقه حاصل می‌شود. به جز پیشرانه‌ای که شرح مشخصات آن رفت، یک نمونه 2.5 لیتری SkyActiv-G نیز قابل سفارش است که حداکثر گشتاوری برابر با 256 نیوتن برمتر (در دورموتور 3250 دوردردقیقه) و توان 192 اسب بخار (در دور موتور5700) دارا است.
    مزدا6 ایمن از هر نظر:
    سازنده لیست بلند بالایی از تجهیزات و تکنولوژی‌های ایمنی را برای این محصول جدید در نظر گرفته است که برخی از آن‌ها به این شرح است: سیستم نظارت بر عقب خودرو (RVM)، چراغ‌های جلوی منطبق شونده (AFS)، سیستم پشتیبانی ترمز هوشمند برای رانندگی در سطح شهر (SCBS)، سیستم کنترل هوشمند نوربالای چراغ‌ها (HBC)، سیستم کمک به حرکت در سطوح شیب‌دار (HLA)، سیگنال توقف اضطراری (ESS) و سیستم هشدار دهنده خروج از خطوط جاده (LDWS).



    Click here to enlarge
    5

    Click here to enlarge
    4

    Click here to enlarge
    3

    Click here to enlarge
    2

    Click here to enlarge
    1

    Click here to enlarge
    5

    Click here to enlarge
    4

    Click here to enlarge
    3

    Click here to enlarge
    2

  2. #3082


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    Click here to enlarge
    دایانا و نقشی که خودرو در سرنوشت وی ایفا کرد
    پرشین خودرو: پرنسس دایانا یک شخصیت جهانی بود؛ کسی که بسیاری از مردم او را دوست داشتند و هنوز هم برای وی احترام زیادی قائلند. وی از خانواده‌ای معمولی بود که در شش سالگی طعم تلخ جدایی پدر و مادرش را تجربه کرد.
    به گزارش «پرشین خودرو»، پس از آن با اتکا بر پشتکار خود توانست مراتب پیشرفت را طی کند و سرانجام با ازدواج با پرنس چارلز؛ شاهزاده‌ ولز به شخصیتی افسانه‌ای تبدیل شود. وی که مدت‌ها نقل محافل خصوصی بود و خبرنگاران کوچک‌ترین جزئیات زندگی‌اش را پیگیری می‌کردند توانست رکورد بیشترین تعداد عکس گرفته شده از یک شخص را بشکند و به خاطر چهره‌ی خاص و رفتار بزرگ‌منشانه‌اش به قلب بسیاری از مردم دنیا رسوخ کند.
    با این که وی در سال 1996 از همسرش طلاق گرفت اما هنوز هم مورد توجه بسیاری از رسانه‌ها بود تا این که خبر مرگ وی مانند بمبی در سراسر جهان منفجر شد. وی در حالی که برای فرار از عکاسان از درب پشتی هتل خارج شده بود در جاده‌ای که منتهی به پاریس می‌شد در تونل دچار سانحه شد و بر اثر جراحات وارده درگذشت. وی که سوار بر مرسدس S کلاس خود و همراه با نامزد جدیدش دودی الفاید؛ راننده و یکی از مدیران تشریفات هتل بود در این حادثه بحث برانگیز دار فانی را وداع گفت.
    اما ابعاد این حادثه تا مدت‌ها مورد بحث روزنامه‌ها و خبرگزاری‌ها بود. بر خلاف تصورات خودرویی که او بر آن سوار بود از نوع S600 نبود بلکه مرسدس S280 بود که هرچند از لحاظ کلاس و اتاق با یکدیگر مشابه بودند اما از پیشرانه‌های متفاوتی استفاده می‌کردند. راننده خودرو که بعدها مشخص شد سه برابر میزان مجاز الکل مصرف کرده بود با سرعتی نزدیک به 120 کیلومتر بر ساعت در جاده می راند که نسبت به سرعت مجاز 50 کیلومتر بر ساعت بسیار بیشتر بود. زمانی هم که تصادف در ساعت 1 بامداد رخ داد وی احتمالا به دلیل مصرف بیش از اندازه‌ی الکل و خستگی نتوانست در پیچ تونل خودرو را کنترل کند و منجر به برخورد آن با ستون شد.
    اما پس از این حادثه بحث‌های زیادی در مورد امنیت خودرو و دلیل مرگ دایانا مطرح شد. در گزارش‌ها آمده که دایانا هنوز هم پس از تصادف زنده بود و از خود علایم حیاتی را نشان می‌داد. البته عده ای تاخیر در انتقال او به بیمارستان را نیز یکی از علل فوت او عنوان می‌کنند اما به هر حال وی دچار آسیب‌دیدگی جدی شده بود به طوریکه قلب او از سمت چپ قفسه ی سینه به سمت راست جابه‌جا گشته بود و باعث شده بود که رگ‌ها و شریان‌ها دچار مشکل شوند. ضمن این که به گفته یکی از شاهدان در هنگام تصادف از بینی و گوش‌های وی خون خارج می‌شد که نشان از وضعیت وخیم وی داشت. نامزد او نیز در این حادثه کشته شد.
    مدتی بعد از این اتفاق شرکت مرسدس اعلام کرد که تحقیقاتی را بر روی علت این تصادف آغاز خواهد کرد. این شرکت عنوان کرد که اگر مرسدس S کلاس دچار ضعف ایمنی بود پس مسئول هتلی که در سمت راست راننده نشسته و کمربند ایمنی خود را بسته بود به چه دلیل زنده ماند؟ در حالی که دایانا و نامزدش کمربند خود را نبسته و طبیعتا دچار آسیب‌دیدگی شدیدی شدند.
    این تصادف که جزو تصادف‌های برخورد خودرو با یک مانع ثابت قرار می‌گیرد همواره در تست‌های خودروسازان و همین‌طور موسسات ایمنی که خودروها را رده‌بندی می‌کنند مورد بررسی قرار می‌گیرند و اصولا جزو پرکاربردترین آزمایش‌های ایمنی به حساب می‌آیند؛ بنابراین مهندسین مرسدس قطعا حد بالایی از استاندارد را برای گل سرسبد محصولات خود لحاظ کرده بودند.
    اما این تصادف به خودروسازان آموخت که نبستن کمربند ایمنی تا چه حد می‌تواند خطرناک باشد. پرنسس دایانا به خاطر نبستن کمربند ایمنی با صندلی جلو به شدت برخورد کرد و آسیب دید. بنابراین طراحی سیستم‌هایی جهت یادآوری بستن کمربند پیش از استارت به طور جدی‌تر مورد توجه قرار گرفت ( حتی زمزمه‌هایی مبنی بر ارایه سیستمی که در صورت نبستن کمربند ایمنی اجازه‌ی روشن کردن خودرو را نمی‌دهد نیز شنیده می‌شود.
    اهمیت سیستم پایداری نیز بیش از پیش مشخص شد چرا که احتمال لیز خوردن خودرو و برخورد آن با ستون وجود دارد هرچند که نمی‌توان به طور قطع اظهار نظر کرد.
    به هر حال مرسدس S کلاس چه در حال حاضر و چه در زمان خود یکی از ایمن‌ترین خودروهای جهان است و اگرچه به قول سخنگوی مرسدس بنز در این تصادف هیچ خودروی دیگری ( در زمان خودش ) نمی‌توانست با آن شرایط جان سرنشینان را نجات دهد؛ اما این مانع از این نمی‌شود که خودروسازان روز به روز به ایمنی خودروهایشان بیفزایند و بدین وسیله جان انسان‌ها را نجات دهند.

  3. نمایش تمام تشکر های حميد ذوالعلا در این پست:

    bivafa87 (31st August 2012)

  4. #3083


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    Click here to enlarge
    بررسی دلیل عدم ارائه آمار تولید از سوی برخی خودروسازان
    پرشین خودرو: آمار تولید خودروهای سواری داخلی در حالی از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت به‌ صورت ماهانه و سالانه اعلام می‌‌شود كه برخی خودروسازان داخلی از ارائه آمار تولید خود به این وزارتخانه خودداری می‌كنند.
    به گزارش «پرشین خودرو»، طبق روال شكل گرفته برخی خودروسازان داخلی به دلایل نامعلوم از ارائه آمار تولید ماهانه خود به وزارت صنعت، معدن و تجارت خودداری می‌كنند؛ به‌گونه‌ای كه تیراژ تولید برخی شركتهای خودروسازی در آمارهای منتشره قید نمی‌شود.
    به عنوان مثال در آمار تولید خودروهای سواری در تیر ماه امسال، حجم تولیدی برای شركتهای خودروسازان بم، تاپكو، بن رو، خودروسازی مدیران، زاگرس خودرو، سناباد خودرو توس، كرمان موتور و مرتب قید نشده است. البته برخی از این خودروسازان مانند مرتب، زاگرس خودرو، تاپكو و بن‌ رو در سالهای اخیر یا تعطیل شده یا تولید قابل توجه نداشته‌اند، اما در خصوص خودروسازانی همچون مدیران و كرمان موتور كه تولید آنها ادامه دارد، مشخص نیست كه دلیل خودداری آنها از ارائه آمار تولید ماهانه به وزارت صنعت، معدن و تجارت چیست.
    این وضعیت در حالی است كه در تمام دنیا تولیدكنندگان موظف به ارائه آمار تولید محصولات خود به وزارتخانه‌های مربوطه هستند تا آمار دقیق و مستندی برای بررسی و برنامه‌ریزی صنعتی كشورها در این حوزه وجود داشته باشد.
    به گزارش ایسنا و پیش از این رییس اداره خودرو دفتر ماشین‌سازی و نیرو محركه وزارت صنعت، معدن و تجارت در گفت‌وگویی موضوع عدم ارائه آمار تولید ماهانه خودرو از سوی برخی خودروسازان به این وزارتخانه را تایید كرده بود.
    گودرزی البته اظهار كرده بود كه این وزارتخانه در مكاتبات خود با این شركتها خواستار دریافت آمار تولید آنها شده است.
    دبیر انجمن خودروسازان ایران نیز با بیان اینكه دلیل خاصی برای عدم ارائه آمار تولید خودرو از سوی شركتهایی همچون مدیران و كرمان موتور به وزارت صنعت، معدن و تجارت وجود ندارد، اظهار كرد: این كار نوعی سهل انگاری است و از این خودروسازان خواهیم خواست آمار تولید ماهانه خود را ارائه كنند.
    وی اما در پاسخ به این پرسش كه وقتی برخی خودروسازان آمار تولید خود را اعلام نمی‌كنند، آمار كلی تولید خودرو در كشور كه سالانه اعلام می‌شود تا چه حد با دقت همراه است؟ خاطرنشان كرد: گذشته از آمار تولید ماهانه كه در آن حجم تولید برخی خودروسازان قید نشده است، اما در آمار تولید سالانه آمار تولید یكساله از این خودروسازان نیز اخذ و ثبت می‌شود؛ بنابراین آمارهای سالانه دقیق و مستند است.
    در هر حال معلوم نیست كه چرا یك خودروساز باید از ارائه آمار تولید ماهانه خود به وزارتخانه مربوطه خودداری كند و اینكه آیا دلیل این موضوع به مباحث مالیاتی مرتبط است یا نه هم مشخص نیست، اما وزارت صنعت، معدن و تجارت طبق وظایف خود مكلف به اخذ، ثبت و انتشار این آمار است تا در برنامه‌ریزی‌های كلان صنعت خودرو كشور از آن استفاده شود. البته در آمارهای تولید ماهانه خودروهای تجاری نیز چنین وضعیتی وجود دارد كه با توجه به تیراژ بسیار پایین و نوسان بالا در تولید این محصولات دلایل آن تا حدی قابل درك است.

  5. #3084


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    Click here to enlarge
    OV4؛ اولین ولوویی که از خط تولید کارخانه خارج شد
    پرشین خودرو: امروز ولوو سمبل خودروسازی است که محصولاتش جان سرنشینانش را به بهترین شکل حفظ می‌کنند و ترکیبی از کیفیت، زیبایی و کارآیی را ارائه می‌نمایند.
    به گزارش «پرشین خودرو»، اما بی‌شک این خودروساز موفق هم از ابتدا در این جایگاه قرار نداشت؛ بلکه رسیدن به موقعیت کنونی را مدیون تلاش‌هایی است که افراد بسیاری برای موفقیت آن انجام داده‌اند و به هر حال آن را از تندباد حوادثی که می‌رفت ریشه‌ آن را بخشکاند نجات داده‌اند.
    بررسی تاریخچه ولوو مجال بیشتری از این نوشتار را می‌طلبد اما می‌خواهیم مرور کوتاهی داشته باشیم بر اولین خودرویی که این شرکت از خط تولید کارخانه تازه تاسیسش به بیرون داد.
    آسار گابریلسون؛ کسی بود که اولین تلاش‌ها را برای شکل‌گیری ولوو انجام داد. پس از کش و قوس‌های بسیار مابین سال‌های 1915 که برند تجاری ولوو ثبت شد و تاسیس رسمی کارخانه در 1927؛ بالاخره اولین خودروی این شرکت شروع به شکل گرفتن کرد. داستان خودروساز شدن ولوو و سوئدی‌ها از اختراع یوهانسون اسکیلستونا آغاز شد. وی با اختراع پیمانه‌های اندازه‌گیری دقیقی که در خط تولید کاربرد داشت نقش بسیار مهمی در شکل‌گیری خودروسازان هم‌وطنش داشت. هرچند که وی در سوئد باقی نماند و با اصرارهای فورد به خدمت این شرکت در آمریکا درآمد اما توانست این تکنولوژی و ابزارآلات منحصر به فردش را به هم‌وطنانش بیاموزد و بدین ترتیب اولین قدم‌ها برای خودروساز شدن سوئدی‌ها آغاز شد.
    سوئد معادن بسیار غنی از آهن داشت و فولادهای مرغوبی تولید می‌کرد که حتی در کشورهایی که خود دارای چنین ذخایری بودند طرفداران فراوانی داشت چرا که یکی از باکیفیت‌ترین فولادها بود. اما همان‌قدر که فولادهای این کشور خوب بودند جاده‌ها وضعیت نامناسبی داشتند؛ به خصوص زمانی که با جاده‌های آمریکا مقایسه می‌شدند. بسیاری از خودروهایی هم که در این کشور به فروش می‌رسیدند برای جاده‌هایی صاف و حرکت با سرعت‌های بالا طراحی شده بودند که باعث می‌شد کمک‌ فنرهای نرم‌شان در جاده‌های خاکی و ناهموار سوئد سرنشینان را دچار ناراحتی کند. چیزی که سوئد به آن نیاز داشت خودرویی با کمک‌فنرهای سفت و بادوام بود که از پس جاده‌ها و شرایط آب و هوایی نامناسب این کشور بربیاید. اما مشکل کار این‌جا بود که قیمت خودروی تولیدی باید توانایی رقابت با نمونه‌های آمریکایی‌اش را می‌داشت. آمریکایی‌ها قطعا در این زمینه در موقعیت بهتری قرار داشتند چرا که با تولید گسترده‌ی خطوط تولیدشان و داشتن تعداد زیادی دستگاه تولید؛ می‌توانستند با قیمت پایین‌تری خودرو تولید کنند؛ در حالی که سوئدی‌ها حتی از مزیت نیروی کار ارزان هم بهره‌مند نبودند و همان‌قدر به کارگرانشان کرون پرداخت می‌کردند که آمریکایی‌ها دلار.
    به هر حال ولوو کار خودش را با پیش تولید 10 دستگاه خودرو آغاز کرد. برنامه‌ای که برای تولید در نظر گرفته شده بود بسیار بلندپروازانه بود. آن‌ها باید در سال اول 1000 دستگاه، سال دوم 4000 و در سال بعد 8000 دستگاه خودرو تولید می‌کردند. اما زمانی که خط تولید کارخانه راه افتاد آن‌ها تنها موفق به تولید 300 دستگاه خودرو شدند و سال بعد هم آن را به 900 و در سال سوم به 1400 دستگاه افزایش دادند؛ چیزی که بسیار از برنامه‌ی پیش‌بینی شده فاصله داشت.
    اما اولین خودروی ولوو که در این سال‌ها به خط تولید رفت OV4 نام داشت. خودروی روبازی که مخفف " خودروی روباز چهار سیلندر " بود و گاهی از آن با نام ژاکوب نیز یاد می‌کردند. آن ده پیش نمونه‌ای که از آن‌ها ذکر شد در سال 1926 و در کارخانه استکهلم این شرکت ساخته شدند و اکنون تنها یکی از آن‌ها باقی مانده است که در موزه ولوو در گوتنبرگ سوئد به نمایش گذاشته شده است.
    جان اسمیت که سال‌ها در خودروسازی های آمریکایی کار کرده بود و در 1924 به کشورش بازگشته بود؛ وظیفه طراحی بدنه را بر عهده گرفت. گوستاو لارسون نیز عهده‌دار طراحی پیشرانه شد. پیشرانه چهار سیلندری که 1940 سی‌سی حجم داشت و سوپاپ هایش به جای بالا در کنار آن جای گرفته بودند. حداکثر قدرت تولیدی این موتور 28 اسب بخار بود که در دور موتور 2000 به دست می‌آمد. این پیشرانه هم‌چنین می‌توانست 100 نیوتون‌متر گشتاور تولید کند.
    زمانی که تصمیم به معرفی اولین نمونه‌ تولیدی خودرو اتخاذ شد؛ مهندس خودرو آن را در دنده یک قرار داد تا یک دور آزمایشی را با آن بزند اما مشاهده کرد که خودرو به سمت عقب شروع به حرکت کرد. پس از بررسی‌ها مشخص شد اشتباه در مونتاژ دیفرانسیل عقب باعث این اتفاق گردیده و بدین ترتیب پس از رفع ایراد خودرو با یک روز تاخیر نسبت به موعد مقرر در 14 آوریل 1927 به طور رسمی رونمایی شد و بدین ترتیب اولین ولوو از خط تولید کارخانه متولد شد.
    این خودروی چوبی 1170 کیلوگرم وزن داشت و حداکثر سرعت آن به 90 کیلومتر بر ساعت می‌رسید هرچند که ولوو توصیه می‌کرد آن را با بیشتر از 60 کیلومتر بر ساعت نرانید.
    OV4 هرچند دارای نقاط ضعف فراوان بود اما شروعی برای این خودروساز به حساب می‌آمد تا بتواند به جایگاهی که اکنون در اختیار دارد دست یابد.



    Click here to enlarge
    4

    Click here to enlarge
    3

    Click here to enlarge
    2

    Click here to enlarge

  6. #3085


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    استفاده از محصولات پارس خودرو در اجلاس سران کشورهای غیر متعهد ، موجب ارتقاء جایگاه صنعت خودرو کشور در عرصه های بین المللی خواهد شد




    Click here to enlarge
    Click here to enlarge

    به گزارش خبرخودرو ، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت : اجلاس سران کشورهای غیر متعهد ،فرصت مناسبی جهت معرفی توانمندی ها و پیشرفت های ملت ایران است.
    غلام محمد زارعی ضمن اشاره به انتخاب برخی از خودروهای لوکس داخلی جهت استفاده در ناوگان حمل و نقل اجلاس آتی سران غیر متعهد، افزود : با توجه به اینکه خودرو یکی از نمادهای پیشرفت و توانمندی صنعتی هر کشوری محسوب می شود چنانچه از محصولات لوکس و با کیفیت داخلی در نقل و انتقال و سرویس دهی میهمانان و همراهان حاضر در اجلاس سران کشورهای غیر متعهد استفاده شود بالطبع این اقدام بازتاب مثبتی را در معرفی خودروهای داخلی و توانمندی صنعت خودرو کشور خواهد داشت.
    وی تصریح کرد : قطعا زمانی که میهمانان حاضر در این اجلاس سوار بر خودروهای با کیفیت ترین خودروساز کشور می شوند کیفیت و زیبایی و سایر مزیت های خودروهای ایرانی را مشاهده کرده و این اقدام در نگاه میهمانان خارجی حاضر در این اجلاس نسبت به صنعت خودرو ایران تاثیر گذار خواهد بود. همچنین این اقدام ضمن معرفی محصولات صنعت خودرو ایران، به نوعی بازار یابی برای چنین محصولاتی محسوب خواهد شد.
    وی افزود : تبلیغ و معرفی محصولات صنعت خودرو و بازاریابی محصولات داخلی در این اجلاس که از اهمیت بالایی برخوردار است فرصتی مغتنم جهت معرفی برند محصولات ایرانی به خصوص معرفی برند محصولات شرکت پارس خودرو خواهد بود.
    نماینده مجلس نهم خاطر نشان کرد: انتخاب محصولات لوکس پارس خودرو که از کیفیت،ایمنی و زیبایی بالایی برخوردارند موجب معرفی توانمندی و دانش فنی صنعت خودرو ایران و ارتقاء جایگاه صنعت خودرو کشور در عرصه های بین المللی خواهد شد.

  7. #3086


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    شرکت امداد خودرو سایپا با بزرگترین ناوگان امدادی کشور ، در خدمت خودروهاي داخلي و خارجي اجلاس غير متعهدها





    Click here to enlarge
    Click here to enlarge به گزارش خبرخودرو ، امداد خودرو سايپا به عنوان تنها پشتيبان و ارائه دهنده خدمات امدادي به خودروهاي داخلي و خارجي اجلاس سران غير متعهدها در كشور در خال فعالیت است.

    مهندس احمد كرفي مدير عامل شركت امداد خودرو سايپا با اعلام اين خبر عنوان كرد:با توجه به مسئوليت اعلام شده از سوي برگزاركنندگان اجلاس جهت پشتيباني و خدمات امدادي خودروهاي اجلاس ، شبكه توانمند و گسترده امداد خودرو سايپا در ايام برگزاري اجلاس با بهره گيري از كادر مجرب خود بصورت 24ساعته پاسخگو و پشتيبان خودرو هاي داخلي و خارجي اجلاس سران جنبش غير متعهدها است.

    وي افزود :در اين طرح ، 10خودرو امدادي،10خودروسوار و 6خودرو خدمات در محل مشتري با كليه امكانات و تجهيزات در شهر تهران به صورت ويژه جهت اجلاس مذكور برنامه ريزي گرديده است

    كرفي اظهار داشت برای پشتيباني و خدمات امدادي از خودروهاي اجلاس ، آموزش های فنی گسترده به امدادگران، افزایش پایگاه های امدادي و همچنین اختصاص شبکه مخابراتی ویژه(4رقمي)برای ارتباط سریعتر خودروهاي تشريفات با مرکز تماسي كه به صورت شبانه روزي در محوطه برگزاري اجلاس مستقر گرديده با موفقيت انجام شده است.

    مهندس كرفي گفت :شرکت امداد خودرو سایپا مرحله دوم طرح تابستانی خود را از 26 مرداد ماه جاری با بهره گیری از 830 نفر از امدادگران با 610 دستگاه خودروی امدادی و 115پایگاه روزانه و شبانه روزی به اجرا در می‌آورد.

    پایگاه های روزانه از هفت صبح تا 20:30 و پایگاه های شبانه روزی بطور 24ساعته در خدمت مسافران تابستانی هستند.

    مدیرعامل شرکت امداد خودرو سایپا در خاتمه گفت : مسافران تابستاني در صورت نیاز به خدمات امدادی می توانند 24 ساعته با شماره 096550 و 02184444تماس گرفته و یا از طریق پیامک 10009655 ارتباط برقرار کنند.

  8. #3087


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    ارائه تسهیلات به صنعت خودرو ، کمک به تولید و اشتغال در کشور است





    Click here to enlarge
    Click here to enlarge
    به گزارش خبر خودرو، عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: صنعت خودرو ایران در شرایط موجود نیازمند کمک و حمایت های مالی از سوی دولت است.
    غلامرضا کاتب در گفتگو با خبرنگار خبر خودرو با اشاره به اظهارات دکتر توکلی ، عضو کمیسیون برنامه و بودجه و ناظر مجلس در شورای پول و اعتبار مبنی بر تورم زا بودن اعطای تسهیلات 500 میلیارد تومانی به شرکتهای سایپا و ایران خودرو ، خاطر نشان کرد : چنانچه نقدینگی اختصاص یافته، در بخش تولید صرف شود قطعا تورم زا نخواهد بود مگر آنکه این نقدینگی در این بخش ها استفاده نگردد و به جامعه تزریق شود.
    وی افزود : همزمان با بحران اقتصادی در اروپا و آمریکا نیز ،دولت ها برای جلوگیری از ورشکستگی صنعت خودرو و بانکها و قطع ادامه مشکل در این صنایع در برهه ای از زمان به این صنایع کمک های مالی ارائه نمودند.
    وی با رد تورم زا بودن ارائه تسهیلات به بخش های تولیدی در کشور گفت : کمک به صنعت خودروسازی ، کمک به تولید در کشور است و چنانچه حمایت های لازم از صنعت خودرو داخلی صورت نگیرد بالطبع وابستگی به صنایع خودروسازی دنیا افزایش یافته و این روند قطعا به نفع کشورو صنعت خودرو نخواهد بود.
    وی تاکید کرد : در شرایطی که کشور، خصوصا صنایع تولیدی و صنعتی در وضعیت بحرانی قرار دارند دولت باید کمک و حمایت های لازم را از این بخش ها داشته باشد.
    وی در ادامه به اهمیت اشتغال در صنعت خودروسازی اشاره و اظهار داشت : در حالی که بیشترین اشتغال پایدار در صنعت خودروسازی است ،قطعا عدم ارائه تسهیلات به صنعت خودرو و تعطیلی این واحدها ،به نوعی افزایش بیکاری در کشور را دامن خواهد زد.
    وی افزود : در این شرایط علاوه بر اهمیت اشتغالزایی در این بخش ، حفظ صنعت خودروسازی داخلی و ادامه فعالیت در این بخش بسیار مهم است که همه این موارد ، دولت را ناچار به حمایت و کمک به صنعت خودرو می نماید .
    نماینده سمنان و گرمسار در خانه ملت با اشاره به اینکه اظهارات دکتر توکلی و تورم زا بودن کمک نقدینگی به صنعت خودرو، گفت : قطعا این اظهارات درمجلس و کمیسیون های مرتبط مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت اما قطعا این نقطه نظر مخالفان و موافقانی را خواهد داشت.

  9. #3088


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    لزوم حمایت جدی دولت در امکان ایجاد سرمایه گذاری خارجی در صنعت خودرو





    Click here to enlarge
    Click here to enlarge
    به گزارش خبر خودرو، عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: صنعت خودرو از صنایع کاملا رقابتی در دنیا محسوب می شود به همین منظور برای جذب سرمایه گذار جدید در صنعت خودرو، باید در جهت ارتقاء استاندارد خودروهای داخلی تلاش بیشتری صورت گیرد.
    علی محمد احمدی در گفتگو با خبرنگار خبر خودرو، افزود : همواره اشخاص جهت سرمایه گذاری در صنایع چند مولفه اصلی را مدنظر قرار می دهند، نرخ بازگشت سرمایه و اینکه تا چه میزان سرمایه گذاری انجام شده سود آور خواهد بود از جمله مولفه هایی است معمولا مورد توجه سرمایه گذاران است.
    وی افزود : مولفه بعدی مورد توجه در این راستا، فضای کسب و کار اقتصادی است که همواره مورد توجه سرمایه گذاران است.
    وی با اشاره به اینکه فضای کسب و کار اقتصادی مناسب نیز شامل چندین مولفه اساسی من جمله ثبات در قوانین است و خاطر نشان کرد : هم اکنون در بخش قوانین گمرکی و دیوارهای تعرفه ای و سیاستهایی که معمولا دولتها در حوزه صادرات و واردات بکار می گیرند ثبات قوانین از مولفه های مهم و اساسی است که با تجاربی که طی سالهای گذشته کسب شده و افت و خیزهای که این موضوع داشته متاسفانه همواره در بعد سیاستهای تعرفه ای و عوارضی برای خودروها ،یک رویه مشخصی دنبال نشده است.
    وی در ادامه امنیت اقتصادی را از دیگر نکات مهم در جذب و امکان سرمایه گذاری در صنعت خودرو عنوان کرد و افزود :امنیت اقتصادی معمولا تمامی زوایای شفافیت آینده را برای سرمایه گذار ترسیم می کند سرمایه گذاری که قصد دارد در بازار غیر بومی سرمایه گذاری کند باید به بازگشت اصل و سود سرمایه اطمینان داشته باشد .
    وی از دیگر نکات قابل توجه جهت سرمایه گذاری در صنعت خودرو را آزادی اقتصادی و امکان مانور فضای اقتصادی برای سرمایه گذاران دانست و اظهار داشت : حضور بخش خصوصی و فعالان اقتصادی داخلی و خارجی از مولفه هایی هستند که در مجموع می تواند دست در دست هم داده و شرایطی را برای جذب سرمایه گذار درصنعت خودرو فراهم آورد.
    نماینده دهلران و دره شهر درخانه ملت در ادامه بر حمایت جدی دولت در امکان سرمایه گذاری خارجی در صنعت خودرو تاکید و افزود: قطعا در ایجاد سرمایه گذاری جدید در صنعت خودرو، نقش دولت در این راستا مهم خواهد بود.
    احمدی در ادامه بر لزوم آسیب شناسی جدی کمیته حمایت از تولید ملی و کمیسیون صنایع و معادن مجلس در خصوص فرصتهای صنعت خودرو در راستای تولید ملی تاکید و اظهار داشت : باید در هر دوی این بخش ها ، فرصتهای داخلی فراروی تولید ملی و از سویی چالش های پیش روی صنعت خودرو را دیده و به شکل عملیات حمایت های جدی را از صنعت خودرو داشته باشند.
    وی با اشاره به اینکه خودروسازی از صنایع وسیع و گسترده است ، تصریح کرد : صنعت خودرو زنجیره وسیعی از موارد مختلف من جمله صنعت قطعه سازی، تولید کنندگان نهایی و در بعد حمایت از مصرف کنندگان ،خدمات پس از فروش را در خود جای داده است که چنانچه این زنجیره به طور کامل مورد توجه قرار گیرد به نظر می رسد در سال حمایت از تولید ملی مجلس می تواند فرصت و چالش های فراروی صنعت خودرو را مرتفع نماید.

  10. #3089


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    حضور بنتلی در نمایشگاه اتومبیل مسکو





    Click here to enlarge
    Click here to enlargeگروه بین الملل: بنتلی در نمایشگاه اتومبیل مسکو از آغاز تولید شاسی بلند مفهومی EX P9F ظرف چند هفته آینده خبر داد.
    به گزارش خبر خودرو، بنتلی که در نمایشگاه اتومبیل مسکو حضور یافته ، خودروی جدی کانتینتال GT Speed را رونمایی کرده است .
    کوین رز _ مدیر بازریابی این شرکت _ در حاشیه این نمایشگاه گفت که خودروی شاسی بلند جدید بنتلی نقشی بسیار مهم در آینده رشد شرکت خواهد داشت بنتلی برای تولید EX P9F نیازمند تایید هیئت مدیره گروه خودروسازی فولکس واگن می باشد.
    بنتلی EX P9F مفهومی اوایل امسال در نمایشگاه اتومبیل ژنو رونمایی شد و انتظار می رود که قیمتی در حدود 150 هزار پوند داشته باشد این خودرو دارای چندین نسخه موتوری متفاوت من جمله W12 بنزینی ، V8 دیزل و V6 هیبریدی می باشد .
    این شرکت امیدوار است که فروش خوبی در بازارهای رو به رشدی مثل روسیه و چین داشته باشد ولی ولفانگ دورهایمر _ مدیر بنتلی _ گفت : می خواهیم EX P9F با پرستیژترین ،سریع ترین و گران قیمت ترین شاسی بلند جهان باشد.
    ما این خودرو را در مکانی بالاتر از رینج روور ، پورشه کاین توربو اس و آئودی Q7 که در حال حاضر گران قیمت ترین شاسی بلندهای اروپا به شمار می روند قرار می دهیم.

  11. #3090


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    دورخیز رنو برای معرفی چهار خودروی لوکس و کنار زدن پژو سیتروئن





    Click here to enlarge
    Click here to enlarge گروه بین الملل: رنو تصمیم دارد به منظور رقابت با شرکت پژو سیتروئن ( PSA ) چهار دستگاه خودوری جدید را ظرف چند سال آینده معرفی نماید.
    به گزارش خبر خودرو، رنو سال گذشته اعلام کرده بود که با توسعه محصولاتش به رقابت با محصولات فولکس واگن خواهد پرداخت لذا بایستی گفت هم اکنون نیز رنو در موضع پیشین خود قرار دارد با این تفاوت که الان تلاش دارد با معرفی چهار خودروی کاملا جدید به رقابت با PSA بپردازد و از آن پیشی بگیرد .
    PSA تاکنون هر گونه اقدام خود در این راستا را از چشمان کنجکاو خبرنگاران دور نگه داشته است cnetfrance.fr عقیده دارد که این شرکت راهبردی کاملا متفاوت را برای این خودروها در پیش خواهد گرفت.
    آرنو دمونتبورگ _ وزیر صنایع فرانسه که به تازگی به این سمت منصوب شده _ گفت : صنعت داخلی فرانسه در حال یک استحاله است از آنجا که PSA در تولید خودروهای لوکس سرمایه گذاری کرده،رنو نیز چنین تصمیمی را اتخاذ کرده است.
    وی نیز به اشاره به تلاش های رنو از برنامه های این شرکت برای معرفی چهار خودروی لوکس جدید خبر داد.
    گفته می شود که قرار است یکی از خودروهای سدانی بر پایه مرسدس - بنز کلاس E و دیگر جایگرینی برای آلپاین باشد با این حال هنوز هیچ جزئیاتی در مورد دو خودروی دیگر در دسترس نیست.

صفحه 309 از 771 نخستنخست ... 209259289299300301302303304305306307308309310311312313314315316317318319329359409 ... آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  


Copyright ©2000 - 2013, Jelsoft Enterprises Ltd کیــــــــــان ستـــــــــــ ...® اولین و بزرگترین سایت فوق تخصصی الکترونیک در ایران



Cultural Forum | Study at Malaysian University