.تعمیـــرکاران کیان ست (kiansat.tv)تابع قوانین -جمهموری-اسلامی ایران میباشد و ارسال هر گونه مطلب سیاسی،مذهبی،غیراخلاقی و خرید و فروش متعلقات ماه-واره و دیگر موارد مجرمانه ممنوع میباشد وبا کاربران خاطی به شدت برخورد میگردد انجمن فقط تعمیرات لوازم الکترونیک میباشد...













سلام مهمان گرامی؛
به کیان ست خوش آمدید برای مشاهده انجمن با امکانات کامل می بايست از طريق این لینک عضو شوید.

https://teranzit.pw/uploads/14469017281.png
پیام خصوصی به مدیریت کل سایت ........... صفحه توضیحات و شرایط گروه ویژه ........... ...........
ارتباط تلگرامی با مدیریت سایت ................. ایدی تلگرام suportripair@ .................
صفحه 334 از 771 نخستنخست ... 234284314324325326327328329330331332333334335336337338339340341342343344354384434 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 3,331 تا 3,340 , از مجموع 7702

موضوع: اخبار خودرو

  1. #3331


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    اولين نشانه ها از نیسان 370Z جديد

    Click here to enlarge


    «مجله ماشین» – کمپانی نيسان از نسخه 2013 مدل 370z خود، در موتورشو پاريس رونمایی خواهد كرد. خودرويي كه قرار است از لحاظ ظاهري تغييرات عمده اي داشته و نوعي فيس ليفت را تجربه كند.
    بنا به آخرين اخبار 370z كه از لحاظ پيشرانه قرار نيست تغيير خاصي نسبت به مدل 2012 داشته باشد، مي تواند با طراحي متفاوت سپر و همچنين چراغ هاي led عمودي جلوي خود گامي بلند از سوي نيسان براي جبران ركود 11 درصدي فروش مدل 370z در استراليا است.
    به گزارش وب سایت «مجله ماشین»، مسئولين نيسان تاريخ پرده برداري رسمي از اين مدل خود را روز ششم مهر ماه و قيمت آن را حدود 70 هزار دلار براي مدل كوپه و 75 هزار دلار براي مدل رودستر اعلام نموده اند.

  2. 2کاربر از حميد ذوالعلا بخاطر ارسال این پست مفید سپاسگزاری کرده اند:

    KIAN FAR (27th September 2012),MIRZA (27th September 2012)

  3. #3332


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    نسخه كاملا برقي DS3 هم معرفي شد

    Click here to enlarge


    «مجله ماشین» – نمايشگاه خودروي پاريس براي سيتروئن فرصت خوبي است تا محصولات خود را در سرزمين مادري به بهترين شكل معرفي نمايد و تا اين جاي كار نيز سنت اوئني ها براي گل سرسبد محصوات خود يعني مدل ds3 سنگ تمام گذاشته اند.
    سيتروئن كه تا اين جاي كار مدل ds3 كابريولت خود را در صف معرفي قرار داده بود، چهارشنبه 29 شهريور اعلام نمود نسخه تمام برقي اين خودرو به نام الكتروم را نيز در نمايشگاه پاريس به نمايش خواهد گذاشت.
    به گزارش وب سایت «مجله ماشین»، خودرويي كه از لحاظ كارايي دقيقا مشابه مدل هاي غير الكترونيكي ds3 مي باشد با اين تفاوت كه هيچ گونه آلايندگي و مواد خروجي ندارد. ds3 الكتروم كه بنا بر ادعاي مسئولين سيتروئن مي تواند با هر بار شارژ مسافتي نزديك به 120 كيليو متر را طي كند در قسمت عقب خود از سوكت هاي شارژي بهره مي برد كه اين توانايي را دارند تا تنها ظرف 30 دقيقه تا 80 % باطري ها را پر نموده و در كمترين زمان ممكن خودرو را آماده حركت كنند.

  4. 2کاربر از حميد ذوالعلا بخاطر ارسال این پست مفید سپاسگزاری کرده اند:

    KIAN FAR (27th September 2012),MIRZA (27th September 2012)

  5. #3333


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    مدل جديد ولوو در اينترنت رونمايي شد

    Click here to enlarge


    «مجله ماشین» – ولوو امسال مدل هاي جديد گوناگوني را براي رونمایی در نمايشگاه خودروي پاريس در برنامه کاری خود قرار داده، كه يكي از این خودروها xc40 بود.
    همه چيز براي ولوو طبق برنامه ريزي پيش مي رفت تا اين كه يك سایت خبري خودرو در يونان خودرويي كوچك و شهري با استيلي off road گونه از ولوو را نمايش داد كه نوشته متاليك v40 پشت آن خود نمايي مي كرد.
    v40 به گزارش وب سایت «مجله ماشین»، كراس كانتري تقريبا مدلي است ما بين v40 هاچبك شهري و xc40 كه قرار بود به زودي معرفي گردد. از لحاظ سيستم تعليق اين خودرو 40 ميليمتر از v40 معمولي مرتفع تر است و ظاهر آن نيز به لطف الگوي كندوي اصلي گريل جلو و قاب آينه هاي مشكي رنگش به معناي واقعي وحشي و بكر شده است. نكته جالب اينجاست v40 كراس كانتري در حقيقت همان خودروييست كه قرار بود با نام xc40 در پاريس معرفي شود اما سايت 4troxoi يونان با انتشار عكس هاي رسمي آن سورپرايز ولوو براي هوادارانش را در نطفه خفه كرد.

  6. 2کاربر از حميد ذوالعلا بخاطر ارسال این پست مفید سپاسگزاری کرده اند:

    KIAN FAR (27th September 2012),MIRZA (27th September 2012)

  7. #3334


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    معرفي مدل 2013 استون مارتين DB9

    Click here to enlarge


    «مجله ماشین» – استون مارتين امروز از نسخه جديد مدل db9 خود پرده برداري خواهد كرد.
    خودرويي كه از لحاظ ظاهري مشخصات بسياري را از از نسخه قبلي db9 و همچنين استون مارتين ويراژ وام گرفته است. از تغييرات ظاهري db9 جديد مي توان به طرح جديد اسپليتر به همراه گريل روبرويي اين خودرو اشاره كرد كه دقيقا از روي مدل بسيار كمياب one-77 طراحي شده است. اين مشخصات در كنار بدنه عضلاني تر و اسپليتر و ديفيوزر فيبر كربني db9 جديد را به خودرويي كلاسيك و در عين حال اسپرت ديگري از اين كمپاني 99 تبديل كرده است. db9 جديد در اتاق خود نيز نشانه هاي از ويراژ را با خود دارد.
    قسمت هايي چون دسته دنده شيشه اي و چرم هاي دست دوز كه نشان مي دهد طراحان db9 جديد علاقه خاصي به مدل ويراژ اين كمپاني داشته اند. به گزارش وب سایت «مجله ماشین»، اين مدل خودرو از لحاظ امكانات و آپشن هاي گوناگون نيز مثل همه محصولات استون مارتين يك شاهكار لوكس است. db9 2013 چراغ هاي جلوي اتوماتيك جلو مجهز به تكنولوژي باي زنون را به همراه برف پاك كن هي اتوماتيك، دوربين دنده عقب، سيستم ناوبري ماهواره اي و صفحه نمايش lcd درون اتاق ... ديگر را بعنوان تجهيزات استاندارد روي خود دارد تا اين گونه حتي يك قدم هم از اهداف اشرافي ليونل مارتين "مؤسس كمپاني" عقب ننشسته باشد.

  8. 2کاربر از حميد ذوالعلا بخاطر ارسال این پست مفید سپاسگزاری کرده اند:

    KIAN FAR (27th September 2012),MIRZA (27th September 2012)

  9. #3335


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    تاریخچه نمایشگاه اتومبیل پاریس

    Click here to enlarge


    نمایشگاه اتومبیل پاریس یک نمایشگاه دو سالانه مشهور در کشور فرانسه و اولین نمایشگاه خودروی جهان می باشد که کار خود را از سال 1898 با حمایت آلبرت ده دیون آغاز نمود.
    در سال 1901 این نمایشگاه توانست برای مدت 60 سال به نماد شهر پاریس و یکی از مهم ترین رخدادهای آن تبدیل شود.
    در این دوره زمان نمایش خودروها با زمان نمایش موتور سیکلت ها متقارن گردید و تلاش شد که خودروسازان به تولید موتور سیکلت نیز تشویق شوند.
    بعد از آن طی جنگ جهانی دوم هیچ نمایشگاهی برگزار نگردید و سپس بعد از آن در سال 1946 اولین نمایشگاه پاریس بعد از جنگ جهانی برگزار گردید.
    در سال 1950 برای اولین بار، نمایشگاه در دو مکان پورث ورسالیس برگزاتر گردید و توانست در سال 1954 به رکورد بی سابقه یک میلیون بازدیدکننده دست پیداکند.
    کمی بعد از آن در سال 1957 یک خودذروی ژاپنی بال نام پرینس اسکای لاین در این نمایشگاه عرضه شد و با جلب توجه بازدیدکنندگان اولین قدم را برای معرفی برند نیسان برداشت.
    تا سال 1986 این نمایشگاه با نام فرانسوی salon de lautomobile شناخته می شد اما بعد از آن در سال 1988 به mondial de lautomobile تغییر نام داد.
    بایستی گفت در سال 1998 و در طی دوران مدیریت پیر پژو این نمایشگاه صدمین سالگرد برگزاری خود را جشن گرفت. امسال نیز این نمایشگاه با همکاری موسسه ملی سخن پراکنی فرانسه در هشت سالن برگزار می گردد و روز 27 سپتامبر کار خود را آغاز می نماید.

  10. 2کاربر از حميد ذوالعلا بخاطر ارسال این پست مفید سپاسگزاری کرده اند:

    KIAN FAR (27th September 2012),MIRZA (27th September 2012)

  11. #3336


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    خودروسازان خواستار افزایش قیمت یک تا 10 میلیون تومانی محصولات خود شدند + قیمت های پیشنهادی خودروسازان

    Click here to enlarge


    قیمت خودروهای داخلی باز هم در آستانه تغییر قرار گرفته، تغییری که این بار آتش آن از نوسان ارز بلند شده و قرار است قیمت‌ها بالاتر روند.
    آن طور که خبر می‌رسد، خودروسازان داخلی لیست پیشنهادی قیمت‌های جدید خود را به سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان ارائه کرده و منتظر پاسخ نهایی کمیته قیمت‌گذاری این سازمان هستند. به گفته منابع آگاه، خودروسازان این بار دست روی نرخ ارز و نوسان شدید آن گذاشته‌اند و می‌گویند چون نرخ ارز افزایش یافته و هنوز هم برخی قطعات از خارج تامین می‌شوند، قیمت خودروها نیز باید افزایش یابد. گفته می‌شود خودروسازان خواستار افزایش قیمتی یک تا نزديك 10 میلیون تومان در محصولاتشان شده‌اند، که البته بیشترین تغییرات حول و حوش چهار میلیون تومان در نظر گرفته شده است. بیشتر محصولاتی که خودروسازان دست روی افزایش قیمت میلیونی آنها گذاشته‌اند، وابسته به قطعات وارداتی هستند و ارزبری بیشتری دارند.
    خودروسازان نیز با استناد به این موضوع می‌خواهند قیمت محصولات ارزبر خود را در حد چند میلیون افزایش دهند. البته در بین خودروهایی که پیشنهاد افزایش قیمت آنها به سازمان حمایت ارائه شده، محصولاتی فاقد ارزبری نیز به چشم می‌آیند، که باید از خودروسازان پرسید استدلال‌شان برای گران کردن آنها چیست.
    اگرچه برای بسیاری از مشتریان افزایش قیمت خودروهای داخلی به هیچ وجه پذیرفتنی و قابل هضم نیست، اما خودروسازان نیز می‌گویند در شرایط فعلی که هزینه‌های تولید رشد زیادی کرده، چاره‌ای جز گران شدن خودرو نیست. البته این اولین باری نیست که خودروسازان با استناد به رشد هزینه‌های تولید خواستار افزایش قیمت محصولات خود می‌شوند، چه آنکه پیش‌تر نیز سازمان حمایت با توجه به همین موضوع با افزایش قیمت خودروها موافقت کرده است.
    هزینه تولیدی که خودروسازان به آن استناد می‌کنند شامل موارد مختلفی می‌شود که از جمله مهم‌ترین آنها می‌توان به نوسان نرخ ارز، اجرای فاز اول قانون هدفمندی یارانه‌ها، تورم عمومی و محدودیت‌های بین‌المللی اشاره کرد. از دید خودروسازان، هر یک از اینها اثر خاص خود را بر رشد هزینه تولید و در نهایت قیمت خودرو گذاشته و می‌گذارند؛ بنابراین دولت باید در عوض آنها با افزایش قیمت‌ها موافقت کند.
    خودروسازان البته کلا دخالت دولت در قیمت‌گذاری خودرو را قبول نداشته و می‌گویند: این کار خلاف اصول اقتصادی و قوانین موجود است و باید خودروساز در تعیین قیمت محصولاتش آزاد باشد. به گفته آنها، در حال حاضر قیمت خودروهای داخلی متناسب با هزینه‌های تولیدشان نیست و توازنی بین این دو وجود ندارد، بنابراین قیمت‌ها باید همان طور که هزینه‌های تولید رشد می‌کند، بالا برود.
    این در حالی است که دولت به هیچ وجه زیر بار آزادسازی قیمت خودرو نمی‌رود و تنها به خودروسازان این اجازه را داده که قیمت محصولات‌شان را با هماهنگی سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان افزایش بدهند. در حال حاضر نیز روند کار به این گونه است که خودروسازان درخواست افزایش قیمت خود را به کمیته قیمت‌گذاری سازمان حمایت ارائه می‌کنند و اگر مستندات‌شان قانع‌کننده باشد، با درخواست آنها موافقت خواهد شد.
    این روش البته سال‌ها پیش نیز به اجرا در می‌آمد و کمیته قیمت‌گذاری فعالیت امروز خود را آن زمان نیز داشت، اما در دوران وزارت علیرضا طهماسبی (اولین وزیر صنایع و معادن دولت نهم) این کمیته عملا منحل و خودروسازان تقریبا امکان دخالت در قیمت‌گذاری محصولات شان را از دست دادند. غیرفعال شدن کمیته قيمت‌گذاري حدود پنج سال طول کشید، تا آنکه غضنفری به وزارت صنایع و معادن آمد و خودروسازان به احیای دوباره کمیته مذکور امیدوار شدند.
    وی از همان ابتدا که سرپرست وزارت صنایع و معادن شد، تلویحا از آزادسازی قیمت خودرو دفاع کرد و بعدها که وزارتخانه‌های صنایع و بازرگانی ادغام شدند و او در راس وزارتخانه جدید (وزارت صنعت، معدن و تجارت) قرار گرفت، کمیته قیمت‌گذاری را احیا کرد. احیای کمیته قیمت‌گذاری همان و هجوم خودروسازان به سازمان حمایت برای افزایش قیمت‌ها همان. حالا که بیش از یک سال از احیای کمیته قیمت‌گذاری می‌گذرد، خودروسازان در چند مورد موفق به افزایش قیمت محصولات شان شده اند و حالا این بار به بهانه نرخ ارز می‌خواهند قیمت‌ها را افزایش بدهند.
    در حال حاضر «یورو» و «دلار» دو واحد پولی اصلی برای تامین قطعات خودروسازی کشور به شمار می‌روند و اتفاقا افزایش قیمتی شدید را نیز طی یکی دو ماه گذشته به خود دیده‌اند. در حال حاضر یورو به عنوان واحد پولی که قطعات خودروهایی مانند پژو 206 و تندر-90 و مگان به واسطه آن تامین می‌شوند، قیمتی حدود سه هزار و 350 تومان دارد، حال آنکه تندر-90 قرار بود با یوروی 700 تومانی تولید شود.
    وضعیت دلار نیز این روزها بسیار آشفته شده و برخی خودروها که به واسطه این واحد پولی قطعات شان تامین می‌شود، با رشد هزینه تولید روبه‌رو شده اند. به گفته خودروسازان، بحث فقط بحث تامین قطعه نیست، بلکه تامین مواد اولیه نیز متاثر از تغییرات ارزی است. برخی کارشناسان عنوان می‌کنند در حال حاضر تنها 30 درصد از مواد اولیه موردنیاز صنعت خودرو در داخل تامین می‌شود و 70 درصد باقیمانده وارداتی است و طبعا ارزبری دارد.

    اما ببینیم خودروسازان چه قیمت هایی را برای محصولات خود در نظر گرفته و به سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان ارائه کرده‌اند. به گفته منابع آگاه، ایران خودرویی‌ها برای محصولاتی مانند پژو 206، تندر-90، سمند، پژو 405 و پارس درخواست افزایش قیمت داده اند که در این بین، تندر-90 بیشترین رشد را به خود اختصاص داده است.
    تندر-90 البته در پارس خودرو هم به تولید می‌رسد و خودروسازان قصد دارند مدل e2 این خودرو را حدود چهار میلیون تومان گران کنند و قیمت نوع e1 آن را نیز همین حول و حوش افزایش دهند. همچنین ایران خودرویی‌ها برای پژو 206 نیز افزایشی 5/3 میلیون تومانی را در نظر گرفته‌اند و پژو 207 نیز همین حدود تغییر قیمت خواهد داشت. آن طور که مدیرفروش ایران خودرو تاکید کرده، قیمت رانا هم به زودی نهایی و دعوت نامه‌های آن برای ثبت‌نام‌کنندگان ارسال خواهد شد.
    رانا قرار بوده 16 میلیون تومان قیمت داشته باشد اما به نظر می‌رسد با اتفاقاتی که هم اکنون برای ارز افتاده و تغییر قیمت‌هایی که خودروسازان خواستار آن شده‌اند، رانا قیمتی بیش از این داشته باشد.
    اما به گفته منابع آگاه، قرار است سمند نیز حدود دو میلیون تومان گران شود و پژو 405 و پارس نیز به ترتيب یک میلیون و 3/1 ميليون تومان افزایش قیمت داشته باشند. در بین دیگر محصولات ایران خودرو، سوزوکی گرندویتارا نیز افزایش قیمت را تجربه خواهد کرد منتها چون خودرویی لوکس و بالای 45 میلیون تومان است، ایران خودرو می‌تواند بدون کسب مجوز از سازمان حمایت، قیمت آن را افزایش دهد.
    در حال حاضر ویتارا در مدل فول خود قیمتی برابر با 81 میلیون تومان دارد که اگر ایران خودرو بخواهد از سیاست «تعیین قیمت بر اساس حاشیه بازار» استفاده کند، قیمت ویتارا در نمایندگی‌ها به بالای 75 میلیون تومان خواهد رسید.
    از ایران خودرو که بگذریم، پارس خودرویی‌ها نیز خواب‌هایی برای افزایش قیمت محصولات خود دیده‌اند. منابع آگاه می‌گویند پارس خودرو افزایش قیمتی 10 میلیون تومانی را برای مگان در نظر گرفته است. ماکسیما نیز قرار است حدود هشت میلیون تومان گران شود. این در شرایطی است که نیسان تینا قبلا افزایش قیمت را تجربه کرده و هم اکنون با 85 میلیون تومان در نمایندگی‌های پارس خودرو به فروش می‌رسد و این موضوع از صعود چهار میلیون و 600 هزار تومانی آن حکایت دارد. پراید هم به تازگی 500 هزار تومان افزایش قیمت را تجربه کرده و باید دید سایپا چه برنامه‌ای برای تیبا دارد.


  12. 2کاربر از حميد ذوالعلا بخاطر ارسال این پست مفید سپاسگزاری کرده اند:

    KIAN FAR (27th September 2012),MIRZA (27th September 2012)

  13. #3337


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    دلايل بي‌اعتمادي مشتريان به خودروهاي داخلي

    Click here to enlarge


    اگرچه كيفيت خودروهاي داخلي افزايش يافته است، اما بروز برخي عيوب و ايرادهاي بزرگ در برخي خودروها به ذهنيت كاهش كيفيت خودروهاي داخلي دامن مي‌زند.
    اصغر جهانگرد - كارشناس صنعت خودرو، در پاسخ به اين پرسش كه چگونه آمارها نشان دهنده رشد كيفيت خودروهاي داخلي است، در حاليكه افكار عمومي نگاه مثبتي به برخي از اين خودروها ندارد؟ با بيان مطلب بالا اظهار كرد: شاخص‌هاي سنجش رضايت مشتريان در چند سال اخير بيانگر روند رو به رشد كيفيت خودروهاي داخلي است.
    وي با بيان اينكه با اين حال در برخي مدل خودروهاي داخلي شاهد بروز برخي عيوب بزرگ بوده‌ايم، خاطرنشان كرد: بروز چنين رويدادها و سوانحي هر چند در مقياس محدود، موجب انتشار جو بي اعتمادي به محصولات داخلي مي‌شود كه البته در اين ميان خودروساز نيز مسئول بروز برخي عيوب غير قابل اغماض در برخي خودروهاي توليدي است.
    اين كارشناس صنعت خودرو ادامه داد: با اين حال آمارهاي سنجش شاخص رضايت مشتريان در سال‌هاي اخير نشان مي‌دهد كه كيفيت كلي خودروها در سطوح مختلف افزايش يافته است.
    جهانگرد تصريح كرد:‌ البته نبايد از اين نكته غافل شد كه بروز اتفاقاتي همچون ايجاد عيب در خودرويي كه به تازگي از كارخانه تحويل گرفته شده، اگرچه ممكن در موارد معدودي رخ دهد، اما به ديد مشتريان ايراني به كليت خودروهاي داخلي لطمه بزرگي مي‌زند.
    به گفته وي، يكي ديگر از علل تشديد نارضايتي مشترياني كه خودروي آنها معيوب شده است، كمبود برخي قطعات يدكي در شبكه خدمات پس از فروش است كه مشتريان را گاهي براي مدت طولاني دچار سردرگمي‌ و معطلي مي‌كند.

  14. 3کاربر از حميد ذوالعلا بخاطر ارسال این پست مفید سپاسگزاری کرده اند:

    KIAN FAR (27th September 2012),MIRZA (27th September 2012),sajadnasirpor  (27th September 2012)

  15. #3338


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    قیمت و دیگر جزئیات مدل جدید شورلت مالیبو توربو، اعلام شد

    Click here to enlarge


    «مجله ماشین» – کمپانی شورلت، قیمت پایه ی شورلت مالیبو توربو 2013 را با هزینه ی حمل و نقل 28705 دلار، و قیمت گونه ی پیشرفته تر آن یعنی مالیبو ltz را، با هزینه ی حمل و نقل 31920 دلار اعلام کرد.
    به اعتقاد کارشناسان، با عرضه ی این دو مدل، جای خالی بین دو مدل پایه، و مدل eco، پر می شود.
    به گزارش وب سایت «مجله ماشین»، از میان امکانات مدل پایه ی مالیبو توربو، می توان به سیستم انحصاری mylink، سیستم تهویه ی هوای مطبوع دو ناحیه ای، سیستم استارت بدون کلید، قابلیت تنظیم الکتریکی صندلی راننده در 8 جهت، و نورپردازی آبیِ یخی برای روشنائی داخل کابین، و از میان امکانات مدل پیشرفته ی ltz، می توان به: تمامی امکانات مدل پایه، به اضافه ی چراغهای led، و در نظر گرفتن روکش چرمی و سیستم گرم کننده برای صندلی ها اشاره کرد.
    در ادامه توجه شما را به مشخصات فنی این خودرو جلب می نمائیم:

    حجم پیشرانه (لیتر): 2
    تعداد سیلندر: 4
    حداکثر قدرت (اسب بخار): 259
    حداکثر گشتاور (نیوتن متر): 353
    شتاب اولیه: 6.3 ثانیه
    حداکثر سرعت (کیلومتر بر ساعت): 250
    میزان مصرف سوخت به ازای هر یکصد کیلومتر پیمایش (شهر/بزرگراه): 13.5/9.4
    اندازه ی رینگ ها: 18 یا 19 اینچ
    دیگر تجهیزات فنی: سیستم فرمان الکتریکی، ساخت کمپانی zf، و سرسیلندرهای آلومینیومی

  16. 3کاربر از حميد ذوالعلا بخاطر ارسال این پست مفید سپاسگزاری کرده اند:

    KIAN FAR (27th September 2012),MIRZA (27th September 2012),sajadnasirpor  (27th September 2012)

  17. #3339


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    مروری بر بخشی از اخبار مهم دنیای خودرو، در هفته ای که گذشت

    Click here to enlarge


    «مجله ماشین» – لقب اولین خودروی خبرساز این هفته، به طور مشترک، به مک لارن p1، و جاگوار f-type، تعلق می گیرد. قرار بود از این دو خودرو در موتور شو پاریس (که از امروز آغاز می شود)، رونمائی شود، که مسئولین تصمیم گرفتند، با رونمائی از آنها، یک هفته قبل از این رویداد خودروئی، خبرساز شوند، که موفق نیز شدند.
    دومین خودروی خبرساز این هفته، پورشه ی 918 اسپایدر بود، که توانست در 7 دقیقه و 14 ثانیه، پیست نوربرگرینگ آلمان را دور بزند، و علاوه بر شکستن رکورد مدل کاررا جی-تی با اختلاف 18 ثانیه، توجه بسیاری را به خود جلب کند.
    سومین خودروی خبرساز این هفته، سدان پایه الکتریکی coda بود، که به رغم ناشناخته بودن برند، و طراحی بسیار ساده اش، بخاطر سیستم تامین نیروی قابل تحسین، با 134 اسب بخار قدرت، و 300 نیوتن متر گشتاور، که از طریق جعبه دنده ی یک سرعته به چرخها انتقال میابد، بسیار مورد توجه قرار گرفت. قیمت پایه ی coda، 38145 دلار، و برد آن 142 کیلومتر می باشد.
    و اما چهارمین خودروی خبرساز این هفته، شورلت کامارو 1le بود، که به نوعی رقیب اصلی فورد موستانگ boss 302 محسوب می شود، و بخاطر ظاهر جذاب، و پیشرانه ی پر قدرت 6.2 لیتری v8، با 426 اسب بخار قدرت، 570 نیوتن متر گشتاور، و شتاب اولیه ی 4.7 ثانیه ای خود، مورد توجه تمام کارشناسان و غیر کارشناسان! قرار گرفت.
    به گزارش وب سایت «مجله ماشین»، رونمائی از فورد موستانگ gt500 super snake در لاس وگاس،معرفی مینی کوپر paceman، که چندی قبل از موتور شو پاریس صورت گرفت، گردهم آئی خودروهای الکتریکی در بیش از 60 ایالت و شهر آمریکا، تائین قیمت کرایسلر srt viper 2013، معرفی آستون مارتین dbs carbon edition، و مورد توجه قرار گرفتن اینفینیتی jx35 بدلیل قابلیت های فنی بالا و امکانات مناسبش، از دیگر عناوین مهم خبری این هفته بشمار می روند.

  18. 3کاربر از حميد ذوالعلا بخاطر ارسال این پست مفید سپاسگزاری کرده اند:

    KIAN FAR (27th September 2012),MIRZA (27th September 2012),sajadnasirpor  (27th September 2012)

  19. #3340


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    با 20 میلیون تومان چه خودروهایی می توان خرید؟

    Click here to enlarge


    قیمت‌های درج شده در لیست مربوط به نرخ خرید و فروش بازار هستند.

  20. 2کاربر از حميد ذوالعلا بخاطر ارسال این پست مفید سپاسگزاری کرده اند:

    KIAN FAR (27th September 2012),sajadnasirpor  (27th September 2012)

صفحه 334 از 771 نخستنخست ... 234284314324325326327328329330331332333334335336337338339340341342343344354384434 ... آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 3 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 3 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  


Copyright ©2000 - 2013, Jelsoft Enterprises Ltd کیــــــــــان ستـــــــــــ ...® اولین و بزرگترین سایت فوق تخصصی الکترونیک در ایران



Cultural Forum | Study at Malaysian University