.تعمیـــرکاران کیان ست (kiansat.tv)تابع قوانین -جمهموری-اسلامی ایران میباشد و ارسال هر گونه مطلب سیاسی،مذهبی،غیراخلاقی و خرید و فروش متعلقات ماه-واره و دیگر موارد مجرمانه ممنوع میباشد وبا کاربران خاطی به شدت برخورد میگردد انجمن فقط تعمیرات لوازم الکترونیک میباشد...













سلام مهمان گرامی؛
به کیان ست خوش آمدید برای مشاهده انجمن با امکانات کامل می بايست از طريق این لینک عضو شوید.

https://teranzit.pw/uploads/14469017281.png
پیام خصوصی به مدیریت کل سایت ........... صفحه توضیحات و شرایط گروه ویژه ........... ...........
ارتباط تلگرامی با مدیریت سایت ................. ایدی تلگرام suportripair@ .................
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 7702

موضوع: اخبار خودرو

Threaded View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. #11


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    دلايل بي‌اعتمادي مشتريان به خودروهاي داخلي

    Click here to enlarge


    اگرچه كيفيت خودروهاي داخلي افزايش يافته است، اما بروز برخي عيوب و ايرادهاي بزرگ در برخي خودروها به ذهنيت كاهش كيفيت خودروهاي داخلي دامن مي‌زند.
    اصغر جهانگرد - كارشناس صنعت خودرو، در پاسخ به اين پرسش كه چگونه آمارها نشان دهنده رشد كيفيت خودروهاي داخلي است، در حاليكه افكار عمومي نگاه مثبتي به برخي از اين خودروها ندارد؟ با بيان مطلب بالا اظهار كرد: شاخص‌هاي سنجش رضايت مشتريان در چند سال اخير بيانگر روند رو به رشد كيفيت خودروهاي داخلي است.
    وي با بيان اينكه با اين حال در برخي مدل خودروهاي داخلي شاهد بروز برخي عيوب بزرگ بوده‌ايم، خاطرنشان كرد: بروز چنين رويدادها و سوانحي هر چند در مقياس محدود، موجب انتشار جو بي اعتمادي به محصولات داخلي مي‌شود كه البته در اين ميان خودروساز نيز مسئول بروز برخي عيوب غير قابل اغماض در برخي خودروهاي توليدي است.
    اين كارشناس صنعت خودرو ادامه داد: با اين حال آمارهاي سنجش شاخص رضايت مشتريان در سال‌هاي اخير نشان مي‌دهد كه كيفيت كلي خودروها در سطوح مختلف افزايش يافته است.
    جهانگرد تصريح كرد:‌ البته نبايد از اين نكته غافل شد كه بروز اتفاقاتي همچون ايجاد عيب در خودرويي كه به تازگي از كارخانه تحويل گرفته شده، اگرچه ممكن در موارد معدودي رخ دهد، اما به ديد مشتريان ايراني به كليت خودروهاي داخلي لطمه بزرگي مي‌زند.
    به گفته وي، يكي ديگر از علل تشديد نارضايتي مشترياني كه خودروي آنها معيوب شده است، كمبود برخي قطعات يدكي در شبكه خدمات پس از فروش است كه مشتريان را گاهي براي مدت طولاني دچار سردرگمي‌ و معطلي مي‌كند.

  2. 3کاربر از حميد ذوالعلا بخاطر ارسال این پست مفید سپاسگزاری کرده اند:

    KIAN FAR (27th September 2012),MIRZA (27th September 2012),sajadnasirpor  (27th September 2012)

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  


Copyright ©2000 - 2013, Jelsoft Enterprises Ltd کیــــــــــان ستـــــــــــ ...® اولین و بزرگترین سایت فوق تخصصی الکترونیک در ایران



Cultural Forum | Study at Malaysian University