.تعمیـــرکاران کیان ست (kiansat.tv)تابع قوانین -جمهموری-اسلامی ایران میباشد و ارسال هر گونه مطلب سیاسی،مذهبی،غیراخلاقی و خرید و فروش متعلقات ماه-واره و دیگر موارد مجرمانه ممنوع میباشد وبا کاربران خاطی به شدت برخورد میگردد انجمن فقط تعمیرات لوازم الکترونیک میباشد...













سلام مهمان گرامی؛
به کیان ست خوش آمدید برای مشاهده انجمن با امکانات کامل می بايست از طريق این لینک عضو شوید.

https://teranzit.pw/uploads/14469017281.png
پیام خصوصی به مدیریت کل سایت ........... صفحه توضیحات و شرایط گروه ویژه ........... ...........
ارتباط تلگرامی با مدیریت سایت ................. ایدی تلگرام suportripair@ .................
صفحه 337 از 771 نخستنخست ... 237287317327328329330331332333334335336337338339340341342343344345346347357387437 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 3,361 تا 3,370 , از مجموع 7702

موضوع: اخبار خودرو

  1. #3361


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    ضرورت تدوین برنامه اقتصادی جامع برای صنایع کشور





    Click here to enlarge
    Click here to enlarge

    به گزارش خبر خودرو، عضو انجمن سازندگان قطعات و مجموعه های خودرو ضمن مثبت ارزیابی نمودن ادامه دار بودن روند برگزاری گردهمایی ها و هم اندیشی ها میان صنعتگران عرصه خودرو و قطعه سازی ، گفت: بدون شک ایجاد تعاملات میان این دو بخش به میزان فراوانی می تواند از بروز مشکلات و معضلات جدید و بزرگ در این صنایع جلوگیری به عمل آورد .
    بهرام شهریاری در ادامه گفتگو با خبرنگار خبر خودرو ضمن بیان مطلب فوق افزود: گسترش تعاملات میان خودروسازان و قطعه سازان می تواند زمینه مساعدی را جهت مرتفع نمودن معضلات پیشین و برطرف نمودن موانع تولید این صنایع فراهم آورد.
    وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه برقراری هم اندیشی و هم نظری میان قطعه سازان و خودروسازان می تواند نقش موثری را در کاهش معضلات و رفع چالش های پیش روی این صنایع ایفا نمایند اما لازم است که در کنار اقدامات این چنینی ،برنامه های جامعی جهت پیشبرد اهداف صنعت خودروسازی کشور پیش بینی و به کارگرفته شود.
    وی با بیان اینکه هم اکنون مشکلات و محدودیت های فراوانی بر سر راه تولید صنعت خودرو و قطعه سازی کشور وجود دارد ، گفت: عدم تحقق خصوصی سازی عمده چالش پیش روی صنعت خودروسازی می باشد بطوریکه مشکلات و مسائل دیگر عمدتاً از این امر نشات می گیرد.
    وی با اشاره به توقع متقاضیان خودروهای داخلی از شرکت های خودروساز ،اظهار کرد:مردم در قبال هزینه و مبالغی که برای خرید یک دستگاه خودرو پرداخت می نمایند از شرکت های خودروساز انتظار دارند محصولات با کیفیت و استاندارد را تولید در روانه بازار نمایند این در حالیست که هم اکنون تکنولوژی و پلتفرم خودروهای تولیدی کشور عموما متعلق به چند دهه گذشته است.
    نکته مهمی که عضو انجمن قطعه سازان در ادامه سخنان خود به آن اشاره نمود ،باز شدن دروازه های بازارهای اروپایی به روی خریداران خودرو و پیرامون آن احتمال کاهش تعرفه واردات خودروهای خارجی از سایر کشورها می باشد.
    شهریاری در تکمیل گفته خود تصریح کرد:در راستای کاهش تعرفه واردات خودروهای خارجی، پیش از این شرکت های خودروساز مهلتی را از مقام معظم رهبری به منظور ارتقای سطح کیفی محصولات تولیدی خود اخذ نموده بودند.
    وی در خصوص لزوم پرداخت تسهیلات یک هزار میلیارد تومانی به دو شرکت خودروساز کشور ،ابراز داشت:چنانچه تسهیلات نقدی مصوب شده به خودروسازان جهت رفع بحران نقدینگی اختصاص نیابد بدون شک شاهد زوال این صنعت خواهیم بود.
    وی متذکر شد: البته لازم به ذکر است که اختصاص و اعطای مبلغ مذکور به شرکت های خودروساز الزاما می بایست با نتایج اثربخشی همراه باشد در غیر این صورت تحقق امر مزبور به شرکت های خودروساز بی فایده خواهد بود.
    وی عدم تخصیص وام طولانی مدت از سوی سیستم بانکی به شرکت های خودروساز را دیگر معضل پیش روی این صنعت برشمرد و اظهار داشت: در کنار بررسی امر مزبور و یافتن راهکاری مناسب برای رفع آن لازم است که برنامه توسعه اقتصادی برای کل صنعت کشور تدوین و اجرا شود.

  2. نمایش تمام تشکر های حميد ذوالعلا در این پست:

    sajadnasirpor  (1st October 2012)

  3. #3362


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    افزایش قیمت خودرو باید بر اساس فرمولی قانونی و مورد توافق خودروسازان و سازمان حمایت باشد





    Click here to enlarge
    Click here to enlarge

    به گزارش خبر خودرو، نایب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت : قطعا فرمول قانونی افزایش قیمت خودرو با توافق سازمان حمایت از مصرف کنندگان ، خودروسازان و وزارت صنعت ، معدن و تجارت به دست خواهد آمد.
    عزیز اکبریان در گفتگو با خبرنگار خبر خودرو، افزود : در شرایط فعلی کشور طرح تثبیت قیمت خودرو با توجه افزایش نرخ ارز، درخواست منطقی نخواهد بود چرا که هم اکنون اغلب مواد اولیه تولید قطعات و برخی قطعات خودروها وارداتی است و قطعا قیمت آنها نیز به نوعی تحت تاثیر نرخ ارز قرار دارد.
    وی تصریح کرد : افزایش قیمت خودرو باید بر اساس فرمول و روشی قانونی و منطقی صورت گیرد.
    وی تاکید کرد : به نظر می رسد در این شرایط تثبیت و یا افزایش قیمت خودرو هیچ کدام منطقی و صحیح نیست بلکه اقدام اصولی دراین شرایط برای گذر از وضعیت فعلی ، تفاهم و توافق سازمان حمایت از مصرف کنندگان با خودروسازان و اتخاذ تصمیماتی است که نفع هر دو بخش تولید کننده و مصرف کننده در آن در نظر گرفته شود.
    وی افزود : باید نرخ ارز و قیمت مواد اولیه در قیمت خودرو لحاظ شده و بر اساس آن قیمت ها افزایش یابد .
    نماینده کرج در مجلس شورای اسلامی همچنین تعیین قیمت در حاشیه بازار از موارد قابل بررسی دانست و گفت : گفت : آزادسازی قیمت خودرو و تعیین قیمت در حاشیه بازار از موارد قابل بررسی است هرچند معتقدم چنانچه قیمت خودرو براساس بازار عرضه و تقاضا تعیین شود از تعیین نرخ دستوری خودرو بسیار مناسب تر خواهد بود .
    اکبریان در ادامه به تاثیر طرح آزاد سازی قیمت خودرو بر روند قیمت در بازار پرداخت و افزود : در طرح آزادسازی قیمت خودرو و به منظور جلوگیری از هر گونه اقدام خلاف قانون در این راستا و افزایش بیش از انتظار قیمت، قطعا نظارت نهادهای نظارتی لازم و ضروری است.

  4. نمایش تمام تشکر های حميد ذوالعلا در این پست:

    sajadnasirpor  (1st October 2012)

  5. #3363


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    برگزاری نخستین سمینار تخصصی ارگونومی در صنایع خودروسازی در پارس خودرو





    Click here to enlarge
    Click here to enlargeبه گزارش خبر خودرو، شرکت پارس خودرو با کیفیت ترین خودروساز کشور میزبان نخستین سمینار تخصصی ارگونومی در صنایع خودروسازی شد.
    اولین سمینار تخصصی ارگونومی در صنایع خودروسازی با هدف بهره گیری شرکت های خودروساز از فعالیت های ارگونومی یکدیگر و انتقال تجربیات در جهت حفظ و صیانت از ثروت های انسانی با حضور مدیران ایمنی و بهداشت کار شرکت های سایپا، ایران خودرو، سایپا پرس، سایپا کاشان، سایپا دیزل، مگا موتور، زامیاد، بهمن موتور، ایران خودرو خراسان و مدیران ارشد شرکت پارس خودرو برگزار شد.
    در این سمینار مهندس مدنی- مدیر عامل گروه خودروسازی سایپا طی پیامی اهمیت موضوع ارگونومی در صنایع خودروسازی در سطح دنیا را یادآور شد و دقت در طراحی، اجرا و تغییرات ایستگاه های کاری را جهت تسهیل فعالیت های نیروی انسانی در صنعت خودروسازی ضروری دانست.
    مهندس مدنی داشتن نیروی انسانی خلاق، سالم و توانا جهت تولید محصولات در خور شان مردم ایران را جزء باور های خود دانست و هدف از برگزاری این سمینار را نهادینه شدن فرهنگ ارگونومی و افزایش سلامت و نشاط کارکنان و مرتفع شدن بسیاری از مشکلات موجود در خطوط تولید بیان کرد.
    در ادامه مهندس احمدوند – مدیر ایمنی و بهداشت کار شرکت پارس خودرو و دبیر اجرایی این سمینار با اشاره به اهمیت حفظ و نگهداری نیروی انسانی در صنایع افزود: از سه دیدگاه اخلاقی و انسانی، قوانین و مقررات وضع شده و نگاه به توسعه پایدار، نگهداشت سلامت افراد بسیار حائز اهمیت است و انسان به عنوان محور و مبنا و سرمایه اصلی تحقق توسعه پایدار است.
    وی با اشاره به این نکته که باید با برگزاری جلسات تخصصی و سمینارهای سالانه به حل مشکلات ارگونومی در بین شرکت های خودروساز سرعت بخشید، تاکید کرد: هدف از برگزاری این سمینار علمی و تخصصی ارائه دستاوردهای ارگونومی در بین شرکت های خودروساز، ایجاد زبان مشترک در زمینه های ارزیابی و شناسایی مداخلات ارگونومیکی و حرکت به سمت تامین، افزایش و ارتقای سلامت و کیفیت کار و زندگی ثروت های انسانی است.
    در این سمینار که با حضور اساتید دانشگاه های شهید بهشتی و تهران برگزار شد، دستاوردهای به دست آمده در سایر شرکت های خودروسازی در حوزه ارگونومی ارائه و بررسی شد و در پایان از مدیران و کارگران برتر شرکت پارس خودرو در حوزه ایمنی و ارگونومی تقدیر به عمل آمد.

  6. #3364


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    لزوم اجرای طرح دو فوریتی اختصاص تسهیلات نقدی به خودروسازان

    Click here to enlarge
    Click here to enlarge به گزارش خبر خودرو ، دبیر انجمن سازندگان قطعات و مجموعه های خودرو ادامه دار بودن روند برگزاری جلسات هم اندیشی و گردهمایی میان صنعتگران خودرو و قطعه سازی را به منظور مرتفع نمودن معضلات این صنعت بسیار موثر دانست و گفت: برگزاری نشست های مشترک میان قطعه سازان و خودروسازان به عنوان مناسب ترین راهکار ممکن جهت ارائه طرح ها و پیشنهاداتی در راستای خروج این صنعت از وضعیت بحرانی خواهد بود.
    ساسان قربانی در ادامه گفتگو با خبرنگار خبر خودرو ضمن بیان مطلب فوق به برگزاری نشستی که اخیراً میان صنعتگران عرصه صنعت قطعه سازی با مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا برگزار شده بود ،اشاره نمود و افزود: در این نشست مشکلات و معضلات قطعه سازان بازگو و راهکارهای موثر جهت مرتفع نمودن آنها بررسی گردید.
    وی ابراز داشت: مشکلات پیش روی صنعت خودرو و قطعه سازی شامل دو بخش می شود، بخشی الزاما نیازی به بازتاب خارجی ندارد و می تواند در پیرامون نشست های داخلی مرتفع گردد ،برخی دیگر نیز می بایست به استحضار مسئولین ذیربط جهت ارائه راهکارهای موثر و پشتیبانی به منظور مرتفع نمودن آنها برسد.
    وی در ادامه سخنان خود به کاهش قابل توجه ظرفیت های تولیدی در صنایع خودرو و قطعه سازی کشور اشاره نمود و اظهار کرد: متاسفانه در پی معضلات و چالش هایی که صنعت خودرو و قطعه سازی در سال 91 با آن روبرو گردید، ظرفیت های تولید شرکت های خودروسازی در سال جاری بیش از 50 درصد کاهش یافت به طوریکه شرکت های قطعه ساز با توجه به ظرفیت های اولیه هم اکنون با 30 درصد ظرفیت خود فعالیت می نمایند.
    قربانی با اعلام اینکه معضل عمده صنعت خودرو و قطعه سازی کمبود نقدینگی و همچنین نوسانات نرخ ارز می باشد، به دیگر محدودیت موجود بر سر راه تولید در این صنایع اشاره نمود و خاطرنشان کرد: صنایع مزبور به منظور ادامه فرآیند تولید، علاوه بر معضل کمبود نقدینگی با چالش های دیگری نظیر عدم وجود برنامه ای مشخص برای پیشبرد اهداف تعیین شده به دلیل عدم ثبات قوانین و ضوابط محیط کسب و کار در کشور روبرو هستند.
    دبیر انجمن قطعه سازان در ادامه همچنین به وجود مشکلاتی در خصوص محاسبه مالیات بر ارزش افزوده برای قطعه سازان و عدم تخصیص وام و اعتبارات مورد نیاز از سوی سیستم بانکی و نیز مشکلات رایج بر سر راه تامین مواد اولیه مورد نیاز اشاره نمود.
    وی در خصوص تاثیر تصویب طرح دوفوریتی ارائه تسهیلات نقدی به خودروسازان جهت رفع بحران نقدینگی در این صنعت ،اذعان داشت: بدون شک تصویب و ابلاغ این طرح می تواند بخش قابل توجهی از معضلات و چالش های پیش روی این صنعت را مرتفع نماید.
    قربانی در پایان با اعلام اینکه ، لزوما باید در تصویب طرح مذکور تسریع بخشیده شود ، خاطرنشان کرد: چرا که در غیر این صورت در آینده نه چندان دور شاهد توقف فعالیت های واحدهای قطعه سازی کشور و در نهایت زوال این صنعت خواهیم شد و همین امر نیز اقتصاد ملی کشور را با ضربه سنگینی روبرو خواهد نمود.

  7. #3365


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    تولید انبوه تندر90 دنده اتوماتیک از آذر 91

    Click here to enlarge
    Click here to enlarge به گزارش خبر خودرو، اولين تندر90ايران خودرو مجهز به گيربکس اتوماتيک ازخط توليد گذشت.
    مهندس محمد رضا معتمد معاون توليد تندر90 ايران خودرو درزمينه توليد تندر90 با گيربکس اتوماتيک گفت : توليد آزمايشي تندر90 دنده اتو ماتيک از هفته آخر شهريوماه سال جاري آغاز شده است .
    وي گفت : طبق برنامه ريزي ها قرار است تولید انبوه این خودرو از آذر ماه سال جاری آغاز شود.
    معتمد تصریح کرد : پس از تست بازار و اندازه گیری نیاز آن برنامه ریزی برای میزان تیراژ تولید تندر90 اتوماتیک صورت می پذیرد .
    وی درعین حال اظهارداشت : با توجه به موفقیت آمیز بودن تست های رانندگی تندر90 و اقبال بازار به مدل های اتوماتیک ، پیش بینی می شود که تولید سالیانه این خودرو ( تندردنده اتوماتیک ) به بیش از 15هزار دستگاه برسد.
    معاون تولید تندر90 ایران خودرو افزود : گيربکس اتومات جديد تندر هماني است که درروماني يرروي لو گان هاي عرضه شده قرار گرفته که به صورت کامل وارداتي و استاندارد است .
    معتمد مهمترين تفاوت بين تندر90 معمولي و دنده اتوماتيک را نمايش وضعيت دنده درقسمت نمايشگر جلو آمپر ، تغيير دسته دنده ، پوسته سپر رنگ شده عنوان کرد .

  8. #3366


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    افزایش قیمت خودرو ، مستلزم بررسی کارشناسی است

    Click here to enlarge
    Click here to enlarge

    به گزارش خبر خودرو، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت : باید میزان افزایش قیمت خودرو پس از بررسی کارشناسی ، تعیین و سپس اعمال شود.
    سید محمد میر محمدی در گفتگو با خبرنگار خبر خودرو، افزود : خودروسازان برای ادامه حضور در عرصه تولید ، باید تلاش کنند تا قیمت تمام شده آنها با هزینه های جاری در کشور برابری نماید.
    وی همچنین ضمن اشاره به افزایش قیمت خودرو متناسب با افزایش منطقی مولفه های تولید در کشور، تاکید کرد : در شرایطی که قیمت دستمزد و قطعات و به طور کلی همه مولفه های تولید به نحو منطقی افزایش یافته است طبعا قیمت خودرو نیز باید در همین راستا و به همان نسبت افزایش یابد.
    وی با اشاره به اینکه افزایش قیمت خودرو باید بر اساس ضرورتی صورت گیرد ، خاطر نشان کرد : قطعا با افزایش عوامل دخیل در تولید خودرو ، بخشی از این هزینه های با افزایش بهره وری و مدیریت بر هزینه ها جبران خواهد شد اما بخش دیگری از آن نیز یا باید به صورت اختصاص یارانه به خودروساز باشد و یا با افزایش قیمت، بخشی از این هزینه ها تامین شود .
    نماینده گلپایگان و خوانسار در خانه ملت در ادامه کنترل و نظارت را در راستای افزایش قیمت خودرو ، منطقی و ضروری دانست و گفت : اصولا باید میزان افزایش واقعی قیمت خودرو از سوی دستگاهی مورد بررسی کارشناسی قرار گرفته و سپس شرکتها نسبت به افزایش اقدام نمایند تا در این راستا نه تولید کننده متضرر شده و امکان ادامه تولید را داشته باشد و نه مصرف کننده مجبور به پرداخت قیمتی فراتر از قیمت واقعی خودرو گردد که در حق وی اجحاف شود.
    میرمحمدی اظهار داشت : البته باید این افزایش قیمت به تناسب جهش قیمتی که در بازار نسبت به همه عوامل تولید وجود دارد، صورت گیرد البته به جهت اینکه بازار اغلب کالاها، رقابتی است به هر میزان تولید کننده قیمت محصولاتش را رقابتی تری عرضه کند و با توجه به بهره وری و استفاده کامل از هزینه ها ، هزینه های سربار را مدیریت کند قطعا در بازار رقابت بهتر محصولات خود را به فروش خواهد رساند.

  9. #3367


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    یکه تازی سمند در بیروت

    Click here to enlarge
    Click here to enlarge به گزارش خبر خودرو، مسوولان لبناني درديدارازايران خودرو خواهان عرضه بيشتر محصولات اين شركت در بازار كشورشان شدند
    در اين ديدار محمد سعيد الخنسا شهردار بيروت، سطح فناوري محصولات و سيستم هاي توليد ايران خودرو را مورد ستايش قرار داد و پيش بيني كردتا چند سال آينده ايران خودرو حضور گسترده تري در بازار جهاني خواهد داشت.
    وي خواهان افزايش توليد ايران خودرو شدتا علاوه بر تامين نياز بازار داخل به ساير كشورها نيز محصولات بيشتري صادر كند.
    الخنسا با اشاره به موفقيت محصولات كره اي و ديگر كشورها در بازار خودروي لبنان، تبليغات را عامل مهمي در اين موفقيت دانست و گفت: خودروهاي كره اي از نظر كيفيت از محصولات ايران خودرو بالاتر نيست اما به دليل تبليغات گسترده مشتريان بسياري در بازار لبنان دارند.
    شهردار بيروت مشكلات اقتصادي اروپا را فرصتي براي ايران خودرو دانست تا در بازارهاي جهاني محصولات خود را بيشتر عرضه كند.
    حسن سعيد جشي مديربازسازي مناطق جنوب لبنان نيز در ديدار از ايران خودرو ضمن اظهار شگفتي از تيراژ و تنوع محصولات ايران خودرو اظهار داشت: خودروهاي اسپرت و داراي تزيينات اضافي شانس بيشتري براي موفقيت در بازار لبنان دارد.
    وي افزود: لبنان چهار ميليون نفر جمعيت و يك ميليون و 200 هزاردستگاه يعني براي هر دوونيم نفر يك دستگاه خودرو دارد و اين نسبت در بيروت يك به يك است.
    جشي، نبود حمل و نقل عمومي مانند تاكسي و اتوبوس را دليل اصلي توجه مردم لبنان به داشتن خودروي شخصي عنوان كرد و گفت: اين وضعيت ناشي از مشكلات 20 سال اخير لبنان است.
    مديربازسازي مناطق جنوب لبنان، بازار كشورش را كوچك اما بسيار رقابتي توصيف كرد و گفت: تبليغ در اين بازار خيلي مهم است.
    وی تاکید کرد : درلبنان هم سمند هست و هم برخی مدل های کیا درحالی که کیفیت سمند بالاتر است ولی قیمت محصولات کیا دو برابر سمند است .

  10. #3368


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    افزایش تجارت چمدانی لوازم یدکی خودروهای لوکس

    Click here to enlarge
    Click here to enlarge به گزارش خبرخودرو ، رییس اتحادیه لوازم یدکی با بیان این مطلب که کمبود لوازم یدکی در بازار وجود ندارد گفت: با توجه به اینکه فروشگاه های عرضه لوازم یدکی در بازار فراوان است ، اکثر قطعات به وفور یافت می شود و کمبودی در بازار نیست.
    غلامرضا بخشی زاده در ادامه گفتگو با خبرنگار خبر خودرو در خصوص افزایش قیمت در این محصولات گفت:به دلیل رقابت موجود در بازار در صورتیکه فروشنده ای لوازم یدکی را از گذشته در انبار داشته است باید آن را به قیمت قدیم بفروش برساند زیرا در این صورت خریدار جنس را به قیمت بالا نمی خرند و لوازم یدکی مورد نیاز خود را از فروشنده دیگری تهیه می کند. در صورتیکه اگر فروشنده در حال حاضر قصد وارد کردن لوازم یدکی داشته باشد افزایش قیمت ارز در قیمت ها تاثیر گذار خواهد بود.
    وی افزود: به دلیل اینکه هم اکنون عرضه در بازار زیاد و تقاضا محدود است فروشنده نمی تواند کالا را به هر قیمتی به فروش برساند و اگر شکایتی نیز در خصوص گران فروشی به اتحادیه برسد سریعاً رسیدگی خواهدشد.
    وی در خصوص افزایش قیمت در بازار لوازم یدکی داخلی نیز گفت: اکثر محصولات داخلی توسط دو شرکت ایساکو و سایپا یدک تامین می شود و در صورتیکه مواد اولیه این قطعات وارداتی باشد قطعاً بر قیمت آنهاتاثیر گذار است.
    وی در مورد کمبود برخی لوازم یدکی در بازار گفت: با وجوداینکه هم اکنون انواع و اقسام خودروهای لوکس به کشور وارد می شود منتهی هنوز برخی لوازم یدکی مورد نیاز این خودرو ها در داخل کشوروجود ندارد برای مثال اگر از یک نوع خودرو 50 دستگاه وارد کشور می شود برای این خودروها لوازم یدکی جداگانه وارد نمی شود ودر صورتیکه خودرویی برای اولین بار به کشوروارد شده ودر اثر تصادف چراغ خودرو آسیب ببیند نمی توان آن را در داخل خریداری کرد مگر اینکه این خودرو در کشور دارای خدمات پس از فروش باشد منتهی در صورتیکه خودرو مورد نظر خدمات پس ازفروش در کشورنداشته باشد افراد مجبور هستند این چراغ یا لوازم مورد نیاز را از کشور های همسایه وارد کنند وهم اکنون نیز به همین دلیل تجارت چمدانی رایج است.
    وی در خصوص کمبود چراغ در خودروهای داخلی نیز گفت:ممکن است کمبود چراغ یا برخی لوازم یدکی در برخی خودروهای تازه به تولید رسیده داخلی مشاهده شود منتهی نایاب نیست.
    بخشی زاده در پایان گفت: برای خودروهایی که بدون داشتن نمایندگی خدمات پس از فروش به کشور وارد می شوند مشکلاتی نظیر کمبود لوازم یدکی نیز وجود دارد.

  11. نمایش تمام تشکر های حميد ذوالعلا در این پست:

    sajadnasirpor  (1st October 2012)

  12. #3369


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    بازديد از خط توليد شركتهاي سايپا شيشه ونيكان خودرو

    Click here to enlarge
    Click here to enlarge به گزارش خبر خودرو، مهندس صدري بهمراه هئيت مديره و جمعي از معاونين و مديران شركت سازه گستر سايپا از خط توليد شركتهاي سايپا شيشه ونيكان خودرودراستان قزوين بازديد كردند.
    قائم مقام شركت سازه گستر سايپا در اين بازديد دوره اي از نزديك ضمن آشنايي توانمندي هاي اين مجموعه هاي صنعتي با مديريت اين شركتها در خصوص همكاري هاي بيشتر دوسويه گفت و گو كرد.
    صدري ضمن اميدواري به بهبود شرايط توليد درماههاي آتي گفت با تصميمات اتخاذ شده و ارائه راهكاري بهبود در زمينه افزايش توليد توسط مديريت ارشد گروه خودروسازي سايپا به دنبال آن هستيم كه كاهش توليد بوجود آمده را جبران نماييم كه اين مسئله نيازمند همكاري و حمايت متقابل كل زنجيره تامين است.
    قائم مقام سازه گستر سايپا اظهار داشت : انتظارگروه خودروسازي سايپا اززنجيره تامين اين است بانگاهي جامع به منظورارتقا بهره وري وبرون رفت ازمشكلات موجود ازتمامي ظرفيتها وپتانسيل هاي فني وتجهيزات تكنولوژيكي موجود استفاده لازم را برند وشركت سازه گسترسايپا دراين مسيردرجهت نيل به تعالي قطعه سازان ازهيچ كمكي دريغ نخواهدكرد.
    صدري درادامه با بيان اين مطلب : توجه به مباحث كيفي براي سازه گسترازاهميت بالايي برخورداراست واين مسئله رادرزنجيره تامين به جد دنبال ميكنيم افزود: شركتهاي سايپا شيشه ونيكان خودرو مي توانند با همت وتلاش بيشتر وبهره گيري ازظرفيتهايي موجود موقعيت خود را ارتقا بخشيده تا بتوانند دراين فضاي رقابتي به عنوان تامين كنندگان برتر درزنجيره تامين،تثبيت اين جايگاه را بيش ازبيش تضمين نمايند.

  13. نمایش تمام تشکر های حميد ذوالعلا در این پست:

    sajadnasirpor  (1st October 2012)

  14. #3370


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    امتناع وزير فرانسوی ازحضور در نمايشگاه خودروی پاريس

    Click here to enlarge
    Click here to enlarge گروه بین الملل: وزیر ارتقاء تولید فرانسه از حضور در نمایشگاه بین المللی اتومبیل پاریس طفره رفت.
    به گزارش خبرخودرو ، در حالی که قرار بود ارنو مونتبور وزیر ارتقاء تولید فرانسه در مراسم گشایش نمایشگاه حضور یابد، به علت حضور کارگران معترض شرکت خودروسازی پژو در این نمایشگاه از شرکت در مراسم افتتاحیه خودداری کرد.
    کارگران متعرض نیز با نشان دادن کارت قرمز به ارنو مونتبور وعده های توخالی وی را برجسته کردند.
    مونتبور وعده داده بود جلوی تعطیلی کارخانه پژو-سیتروئن در شهر اولنه سو بووا پاریس را بگیرد. وی در نهایت اعلام کرد قادر نخواهد بود جلوی این تصمیم پژو را بگیرد.

  15. نمایش تمام تشکر های حميد ذوالعلا در این پست:

    sajadnasirpor  (1st October 2012)

صفحه 337 از 771 نخستنخست ... 237287317327328329330331332333334335336337338339340341342343344345346347357387437 ... آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  


Copyright ©2000 - 2013, Jelsoft Enterprises Ltd کیــــــــــان ستـــــــــــ ...® اولین و بزرگترین سایت فوق تخصصی الکترونیک در ایران



Cultural Forum | Study at Malaysian University