.تعمیـــرکاران کیان ست (kiansat.tv)تابع قوانین -جمهموری-اسلامی ایران میباشد و ارسال هر گونه مطلب سیاسی،مذهبی،غیراخلاقی و خرید و فروش متعلقات ماه-واره و دیگر موارد مجرمانه ممنوع میباشد وبا کاربران خاطی به شدت برخورد میگردد انجمن فقط تعمیرات لوازم الکترونیک میباشد...













سلام مهمان گرامی؛
به کیان ست خوش آمدید برای مشاهده انجمن با امکانات کامل می بايست از طريق این لینک عضو شوید.

https://teranzit.pw/uploads/14469017281.png
پیام خصوصی به مدیریت کل سایت ........... صفحه توضیحات و شرایط گروه ویژه ........... ...........
ارتباط تلگرامی با مدیریت سایت ................. ایدی تلگرام suportripair@ .................
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 7702

موضوع: اخبار خودرو

Threaded View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. #11


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    Click here to enlarge
    تیونینگ پورشه پانامرا GP-970 توسط No Limit Custom
    پرشین خودرو: شرکت تیونر No Limit Custom به تازگی از پروژه جدید خود خبر داد، نام این پروژه GP-970 است که بر پایه پورشه پانامرا توربو انجام شده است. تغییرات صورت گرفته شامل بخش‌های ظاهری و عملکردی خودرو هستند.
    پیشرانه این پورشه پانامرای زیبا از نوع هشت سیلندر 4.8 لیتری توربوشارژر است.
    به گزارش «پرشین خودرو»، اما تغییرات ظاهری شامل یک بسته کامل آیرودینامیک است که خود شامل سپر کاملا جدید جلو و عقب، درب کاپوت، یک جفت رکاب بهبود یافته و اسپویلر زیبای سقفی می‌شود. همچنین پورشه GP-970 از یک سیستم اگزوز اسپرت بهره می‌برد که چهار دریچه‌ خروجی آن‌ به رنگ تیره و براق قابل سفارش است. تکمیل کننده تغییرات فوق، رینگ‌های بسیار زیبای پنج پره 9.5J x 22” برای چرخ‌های جلو است که این رینگ‌های 22 اینچی توسط لاستیک‌هایی با مشخصات 265/30 ZR22 پوشانده شده‌اند، اما در محور عقب رینگ‌‌ها از نوع 11J x 22” و ملبس به لاستیک‌های 315/25 ZR22 هستند. به تمام این مشخصات رنگ طلایی زیبای آن‌ها را نیز اضافه کنید، کارخانه NLC (No Limit Custom) این رینگ‌ها را به طور سفارشی برای این محصول ساخته است.
    هم‌چنین یکی از موارد تاثیر گذار در تمایز پانامرا GP-970 استفاده از یک رنگ خاص برای پوشش بدنه است. در نمای جلو ورودی‌های هوای بسیار بزرگ به‌سرعت توجه هر بیننده‌ای را به خود جلب می‌کنند. برخی قسمت‌های بدنه ازجمله سطوحی از درب کاپوت، دفیوزر عقب، ورودی‌های هوای سپر جلو و رکاب‌ها از جنس فیبر کربن هستند.

    - علی بیننده



    Click here to enlarge
    4

    Click here to enlarge
    3

    Click here to enlarge
    2

    Click here to enlarge
    1

  2. نمایش تمام تشکر های حميد ذوالعلا در این پست:

    sajadnasirpor  (1st October 2012)

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  


Copyright ©2000 - 2013, Jelsoft Enterprises Ltd کیــــــــــان ستـــــــــــ ...® اولین و بزرگترین سایت فوق تخصصی الکترونیک در ایران



Cultural Forum | Study at Malaysian University