.تعمیـــرکاران کیان ست (kiansat.tv)تابع قوانین -جمهموری-اسلامی ایران میباشد و ارسال هر گونه مطلب سیاسی،مذهبی،غیراخلاقی و خرید و فروش متعلقات ماه-واره و دیگر موارد مجرمانه ممنوع میباشد وبا کاربران خاطی به شدت برخورد میگردد انجمن فقط تعمیرات لوازم الکترونیک میباشد...













سلام مهمان گرامی؛
به کیان ست خوش آمدید برای مشاهده انجمن با امکانات کامل می بايست از طريق این لینک عضو شوید.

https://teranzit.pw/uploads/14469017281.png
پیام خصوصی به مدیریت کل سایت ........... صفحه توضیحات و شرایط گروه ویژه ........... ...........
ارتباط تلگرامی با مدیریت سایت ................. ایدی تلگرام suportripair@ .................
صفحه 341 از 771 نخستنخست ... 241291321331332333334335336337338339340341342343344345346347348349350351361391441 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 3,401 تا 3,410 , از مجموع 7702

موضوع: اخبار خودرو

  1. #3401


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    Click here to enlarge
    نمایشگاه خودرو پاریس(35)
    تویوتا اوریس تورینگ اسپرت در نمایشگاه پاریس رونمایی شد
    پرشین خودرو: تویوتا از مدل استیشن واگن اوریس در پاریس پرده برداشت.
    به گزارش «پرشین خودرو»، این برای نخستین بار است که نمونه استیشن به این رده از محصولات تویوتا اضافه می‌گردد همچنین عرضه این مدل از خودرو با پیشرانه هیبرید از سوی کارخانه خودروسازی تویوتا تاکنون سابقه نداشته است.
    این تویوتا جدید از یک طراحی پویا برخوردار است که تاحدودی با توانایی‌های حمل بار آن هم‌خوانی ندارد، اما تویوتا توانسته است این دو را به شکلی زیبا با هم تلفیق کند تا اوریس تورینگ اسپرت علاوه بر یک خودروی استیشن، همچنان دارای طراحی زیبا و دینامیک باشد، علاوه‌براین تویوتا با رونمایی از این مدل یک پله به تنوع و گوناگونی محصولات هیبرید خود افزوده است. اوریس تورینگ اسپرت درواقع توانایی‌های مدل هاچ بک اوریس را از طریق کاهش ارتفاع و مرکز ثقل ناشی از طراحی خود، بهبود بخشیده است، اگرچه فاصله مابین محور چرخ‌ها همان 2600 میلی‌متر و مشابه مدل هاچ‌ بک است اما طول کلی بدنه به میزان 285 میلی‌متر افزایش یافته است و این به معنی افزایش فضای حمل بار این خودرو است.
    در نمای جلو چهره اوریس نسبت به برادر کوچک‌تر خود تغییری نداشته است و از طراحی بخش جلوی یکسانی بهره می‌برند اما در نمای جانبی شاهد پنجره‌های به‌هم پیوسته به دنبال افزایش طول سقف خودرو هستیم که با شیب ملایمی به ستون D ختم می‌شوند، هم‌چنین در این نما ریل‌های سقف از نوع آلومینیوم آنودایز خودنمایی می‌کنند (آنودایز به فرآیندی اطلاق می‌شود که در آن لایه آندی غیر رسانا است و موجب استحکام سطحی، افزایش رنگ پذیری، کاهش پوسیدگی و... در آلومینیوم می‌شود). در زیر پنچره‌های گسترده خودرو نوار کرومی تعبیه شده که خود تاکیدی بر جلوه بصری این بخش از خودرو و افزایش طول آن است.
    در بخش عقب خودرو شاهد طراحی جدیدی خواهیم بود برای مثال درب عقب و سپر جدید هستند و ارتفاع بارگیری 80 میلی‌متر پایین‌تر از اوریس هاچ بک درنظر گرفته شده است. لازم به ذکر است که محل نصب پلاک در محلی بالاتر از قبل قرار گرفته است و دلیل آن رعایت تناسب در طرح این بخش از بدنه است. چراغ‌های عقب محل تلاقی ستون D و پنجره عقب خودرو هستند که در بالای این قسمت از بدنه یک اسپویلر یک‌پارچه جلب توجه می‌کند تا هم بحث پایداری اوریس استیشن مدنظر قرار گرفته باشد هم جنبه‌های اسپرتی آن. تجهیزات رفاهی این مدل مشابه نمونه هاچ بک خواهد بود و یک سقف پانورامای بزرگ برای آن قابل سفارش خواهد بود.

  2. نمایش تمام تشکر های حميد ذوالعلا در این پست:

    sajadnasirpor  (2nd October 2012)

  3. #3402


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    Click here to enlarge
    دلالان ۵ هزار میلیارد تومانى بازار خودرو
    پرشین خودرو: زمزمه هاى اخیر برخى مجلس نشینان در خصوص احتمال قوت گرفتن تحقیق و تفحص از دو خودروساز بزرگ كشوربه دلیل عدم عرضه محصول به بازار كه منجر به افزایش قیمت ها شده است، در حالى مطرح مى شود كه به اعتقاد دست اندركاران صنعت خودرو در شرایط موجود گریزى از این واقعیت نیست.
    به گزارش «پرشین خودرو»، چرا كه توقف عرضه خودرو به بازار در شرایط بحرانی نرخ ارز با در نظر گرفتن واقعیت انكارناپذیر وابستگى خودروسازان به واردات قطعه چندان عجیب به نظر نمى رسد و تنها آنچه به عنوان ایراد به خودروسازان وارد مى شود، انكار این وابستگى ها درگذشته و ادعاى كذب خودكفایى در تولید محصول است.
    به نوشته ابرار، اما آنچه در این شرایط بیش از همه قابل بررسى است، حجم عظیم گردش مالى حاصل از این اتفاق است كه اگر چه مى توانست بخش زیادى از مشكلات نقدینگى این صنعت را هموار كند روانه جیب دلالان و واسطه هایى شده كه تاریخ نیز نقش موج سوارى آنها را در بحران هاى موجود به اثبات رسانده است.
    در حال حاضر میانگین اختلاف قیمت كارخانه و بازار خودرو براى تولیدات داخلى به بیش از ۵ میلیون تومان رسیده و با در نظر گرفتن حجم تولید سالانه یك میلیون دستگاه خودرو در كشور مى توان برآورد كرد كه حجم این نقدینگى سرگردان به بیش از ۵ هزار میلیارد تومان مى رسد و این در حالى است كه مشكلات این صنعت به گفته مدیران آن با ۲ هزار میلیارد تومان قابل حل است و با تزریق این نقدینگى به صنعت، موضوع دنباله دار تخصیص وام یك میلیارد تومانى مصوب شوراى پول و اعتبار كه در نوع خود كم جنجال آفرین نبود نیز خود به خود منتفى خواهد شد.
    با این وجود و در شرایطى كه ارز این روزها نرخ ۳ هزار تومانى را نیز تجربه مى كند، دیگر تثبیت نرخ خودرو و قیمت گذارى دولتى جوابگو نبوده و باید بهارستانى ها بدانند كه تبعات ناشى از تعطیلى صنعتى چون خودرو، بیش از تبعات گرانى هایى است كه این روزها به صورت غیر رسمى رواج و تثبیت یافته است.

  4. نمایش تمام تشکر های حميد ذوالعلا در این پست:

    sajadnasirpor  (2nd October 2012)

  5. #3403


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    Click here to enlarge
    این مرد یک خوره ماشین است!+ تصاویر
    پرشین خودرو: «اشتهایش برای خرید خودرو پایان ندارد. هر سه، چهار ماه یک‌بار یک یا دو خودروی لوکس به لیست اضافه می‌شود. اکنون در پارکینگ خانه او حدود 13 ماشین پارک است که 9 تای آنها جزو خودروهای فوق لوکس هستند.»
    به گزارش «پرشین خودرو»، این جمله توصیفی‌است از علاقه‌مندی شدید دیوید بکهام، ستاره فوتبال به خرید خودروهای فوق‌لوکس و میلیون دلاری!
    آنطور که می‌گویند عشق او به خودروهای پرسرعت و جذاب پایان‌پذیر نیست! در لیست خودروهای فوق لوکس او از خودروهایی نظیر هامر، استون مارتین،‌ پورشه،‌ لامبورگینی، بی‌ام‌و، بنز، لینکولن و بنتلی نام برده شده‌است.
    به گزارش اقتصاد ایران آنلاین، شوق و ذوق دیوید بکهام برای خودرو حتی به جایی رسیده است که می‌گویند او همراه با تغییر مدل مویش ماشینش را هم عوض می‌کند.
    او در سال 2001 یعنی زمانی که در منچستر بازی می‌کرد اقدام به خرید یک فراری 360 کرد و دقیقا داستان خودروهای رنگ‌و ورانگ او هم از همین‌جا شروع شد.
    در سال 2003 توجه او به خودروهای بنتلی، که جزو خودروسازان فوق‌لوکس به حساب می‌آید جلب شد. او در این سال یک بنتلی 312 هزار دلاری به نام بنتلی «آرنیج» خرید.
    سال 2005 نوبت به فراری رسید. او در این سال به دلیل اینکه پیش از پولدار شدن صاحب یک خودروی فراری قدیمی بود اقدام به خرید یک فراری دیگر کرد. فراری جدید او اما دیگر قدیمی و ارزان نبود، بلکه گران‌قیمت‌ترین مدل فراری بود. به هر حال در لیست خودروهای بکهام جای یک لامبورگینی کم بود. برای همین او به سراغ لامبورگینی گالاردو، که پرفروش‌ترین خودروی لامبورگینی‌است رفت و این خودرو را هم به لیست خودروهای گران‌قیمت خود افزود.
    سال 2009 قرعه به نام آستون‌مارتین خورد. آستون مارتین 77 جزو گران‌قیمت‌ترین خودروهای ساخته شده توسط این شرکت است. او استون‌مارتین 77 را به این شرکت به صورت اختصاصی سفارش داد تا ماشینی که تحویل می‌گیرد دقیقا همان‌چیزی که می‌خواهد باشد.
    او همچنین در انتهای این سال تصمیم به خرید یک لینکولن و یک بی‌ام‌و X5 گرفت و آنها را خریداری کرد.
    با این وجود اما انگار لیست خودروهای دیوید بکهام تمام شدنی نیست زیرا گفته می‌شود که او همچنان در حال سفارش دادن مدل‌های مختلف خودروهایی نظیر پورشه و ... است تا آنها را هم ضمیمه لیست خودروهای گران قیمت خود کند!



    Click here to enlarge
    فراری 360

    Click here to enlarge
    بنتلی آرنیج

    Click here to enlarge
    لامبورگینی گالاردو

    Click here to enlarge
    آستون مارتین

    Click here to enlarge
    بی‌ام‌و

  6. نمایش تمام تشکر های حميد ذوالعلا در این پست:

    sajadnasirpor  (2nd October 2012)

  7. #3404


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    Click here to enlarge
    نعمت بخش تایید کرد:
    سیستم 2نرخی موجب فساد در فروش خودرو می شود
    پرشین خودرو: دبیر انجمن خودروسازان ایران در واكنش به اخباری مبنی بر توقف عرضه برخی خودروهای داخلی از فعال شدن دست‌هان پنهان در سیستم فروش خودروهای داخلی خبر می‌دهد.
    به گزارش «پرشین خودرو»، نعمت‌بخش معتقد است كه فعالیت این «دست‌ها» موجب محروم شدن مردم از امكان خرید مستقیم خودروهای داخلی و سرازیر شدن خودروهای عرضه شده به انبار دلالان و واسطه‌ها شده است.
    احمد نعمت‌بخش اظهار كرد: وجود سیستم دو نرخی موجب ایجاد رانت و شبهاتی درخصوص نحوه فعالیت برخی از افراد دخیل در سیستم فروش برخی از خودروسازان شده و همین شبهات به ذهنیت قطع عرضه خودرو دامن زده است.
    وی با بیان اینكه دست‌های پنهانی در صنعت خودرو شكل گرفته‌اند كه زمان فعال شدن سایت فروش مستقیم خودروسازان را به دلالان و واسطه‌ها اطلاع می‌دهند، خاطرنشان كرد: طبق یك قاعده كلی خودروسازان در دوره‌های زمانی مختلف سایت فروش مستقیم خودرو را فعال كرده و محصولاتی كه تا حدود یك و نیم ماه آینده تولید خواهند شد را پیشاپیش می‌فروشند.
    دبیر انجمن خودروسازان ایران ادامه داد: با این حال زمانی كه خریداران عادی به سایت فروش خودروساز مراجعه می‌كنند معمولا با بسته بودن سایت و عدم عرضه خودرو مواجه می‌شوند. این درحالی است كه به محض فعال شدن سایت فروش، ظرف نیم ساعت تمام خودروهای عرضه شده توسط دلالان خریداری می‌شود.
    وی افزود: سیستم دو نرخی فعلی موجب بروز فساد در بخش‌هایی از سیستم فروش خودروسازان شده است به‌گونه‌ای كه دست‌های پنهان زمان فعال شدن سایت فروش مستقیم خودرو به نرخهای مصوب را به دلالان خبر می‌دهند و آن‌ها نیز به سرعت تمام خودروهای عرضه شده را جمع‌آوری می‌كنند.
    نعمت‌بخش با بیان اینكه در مواردی به نظر می‌رسد دلالان سفارش‌های خرید خود را در فایل‌های منظم از قبل آماده كرده و به محض فعال شدن سایت فروش تنها با فشردن یك دكمه (اینتر) تمام خودروهای عرضه شده را خریداری می‌كنند، تصریح كرد: راهكار حل این مشكل از بین رفتن فاصله بین قیمت‌ رسمی و بازار خودروها است تا با از بین رفتن رانت دیگر مجالی برای فعالیت دست‌های پنهان در صنعت خودرو باقی نماند. با این كار مقدار زیادی از تقاضای كاذب بازار از بین رفته و سطح عرضه و تقاضای خودرو به تعادل خواهد رسید.
    به گزارش ایسنا، اخیرا برخی نمایندگان مجلس از قطع عرضه خودرو از سوی برخی خودروسازان خبر داده‌بودند. یك عضو كمیسیون صنایع و معادن مجلس گفته است كه امتناع خودروسازان از تحویل دادن خودرو به مشتریان سبب شده زمزمه‌هایی در مجلس مبنی بر تحقیق و تفحص از شركت‌های خودروسازی ایران ‌خودرو و سایپا مطرح شود.

  8. نمایش تمام تشکر های حميد ذوالعلا در این پست:

    sajadnasirpor  (2nd October 2012)

  9. #3405


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    تصاويري از خودروي لوگان جديد

    Click here to enlarge


    شركت خودروسازي رومانيايي داچيا جديدترين مدل لوگان خود را به نمايشگاه خودروي پاريس 2012 آورد.
    داچيا كه واحد رومانيايي شركت رنو فرانسه محسوب مي‌شود، براي نخستين بار مدل جديد لوگان خود با يك موتور توربوي جديد با نام tce90 را به نمايش گذاشته است. موتوري كه گنجايش آن 898 سي.سي بوده و در هر كيلومتر كمتر از 120گرم آلاينده كربن دي اكسيد توليد مي‌كند. قدرت موتور اين خودرو 90 اسب بخار است.
    دو مدل ديگر لوگان با نامهاي لوگان 2 و لوگان 2 ديزلي هم در نمايشگاه پاريس در معرض ديد عموم قرار گرفتند كه موتور اولي 1.2 ليتري و موتور دومي نيز 1.5 ليتري توربو ديزل است.
    خودروي لوگان هم‌اكنون با نام تندر 90 در دو شركت ايران‌خودرو و پارس‌خودرو با مشاركت رنو در حال توليد است.

  10. نمایش تمام تشکر های حميد ذوالعلا در این پست:

    sajadnasirpor  (2nd October 2012)

  11. #3406


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    باكيفيت‌ترين سواري‌هاي داخلي معرفي شدند

    Click here to enlarge


    شركت بازرسي كيفيت و استاندارد ايران آمار كيفي خودروهاي سواري توليدي در شهريورماه را منتشر كرد.
    طبق اين آمار، نيسان تيانا با 3.2 نمره منفي همچنان رتبه اول رده‌بندي كيفي خودروهاي سواري داخلي را در اختيار دارد. رتبه دوم نيز در اختيار نيسان ماكسيما با 14.2 نمره منفي است. نيومزدا 3 نيز با 15 نمره منفي رتبه سوم رده‌بندي كيفي را در اختيار دارد. اما سوزوكي گراندويتارا با 18.8 نمره منفي در جايگاه چهارم رده‌بندي كيفي خودروهاي سواري داخلي قرار دارد. رتبه پنجم نيز در اختيار مگان با 21 نمره منفي است. تندر 90 پارس خودرو و تندر 90 ايران خودرو هم مشتركا با 22.1 نمره منفي در رتبه ششم رده‌بندي قرار دارند. رتبه هفتم رده‌بندي كيفي خودروهاي سواري توليدي در شهريورماه نيز در اختيار هيوندايي آوانته با 23.1 نمره منفي است. ام.وي.ام 530 نيز با 60 نمره منفي در رتبه هشتم قرار دارد. ليفان 620 نيز با 60.8 نمره منفي رتبه نهم رده‌بندي كيفي را به خود اختصاص داده است. اما رتبه دهم رده‌بندي نيز با 62.9 نمره منفي در اختيار پژو پارس خراسان است. پژو 405 خراسان نيز با 64.4 نمره منفي در رتبه يازدهم رده‌بندي كيفي خودروهاي سواري داخلي قرار دارد. رتبه دوازدهم نيز با 65.4 نمره منفي در اختيار سمند است.
    پژو 405 نيز با 66.8 نمره منفي در رتبه سيزدهم و تيبا با 73.8 نمره منفي در چهاردهم رده‌بندي قرار دارد. رتبه پانزدهم رده‌بندي كيفي نيز با 75 نمره منفي در اختيار ام.وي.ام x33 (تيگو) و رتبه شانزدهم با 95 نمره منفي در اختيار ام.وي.ام 110 است.
    سايپا 131، 132 و 131 پارس خودرو نيز به ترتيب با 98.5، 104.4 و 104.7 نمره منفي رتبه‌هاي هفدهم تا نوزدهم رده‌بندي را در اختيار دارند.

  12. نمایش تمام تشکر های حميد ذوالعلا در این پست:

    sajadnasirpor  (2nd October 2012)

  13. #3407


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    وانت‌ها در رشد كيفي از سواري‌ها سبقت گرفتند

    Click here to enlarge


    خودروهاي وانت ركورددار رشد كيفيت در ميان ديگر خودروهاي توليدي در سال گذشته هستند.
    طبق آمار شركت بازرسي كيفيت و استاندارد ايران از روند بهبود كيفيت خودروهاي داخلي در سال‌هاي اخير، خودروهايي وانت با 20.3 درصد بيشترين رشد كيفي را در سال 90 نسبت به سال 89 تجربه كرده‌اند.
    پس از وانت‌ها خودروهاي سواري بيشترين رشد كيفي را در سال گذشته داشته‌اند به‌گونه‌اي كه كيفيت خودروهاي سواري توليدي در كشور در سال 90 معادل 13.8 درصد بيشتر از سال 89 بوده است.
    خودروهاي ميني‌بوس و اتوبوس نيز سومين رتبه ارتقاي كيفي سال گذشته را به خود اختصاص داده‌اند به‌گونه‌اي كه كيفيت اين خودروها در سال 90 نسبت به سال 89 معادل پنج درصد افزايش يافته است.
    كاميون‌ها و كاميونت‌ها نيز داراي كمترين رشد كيفي هستند به‌گونه‌اي كه رشد كيفي اين خودروها در سال 90 نسبت به سال 89 معادل سه درصد بوده است.

  14. نمایش تمام تشکر های حميد ذوالعلا در این پست:

    sajadnasirpor  (2nd October 2012)

  15. #3408


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    تولید انبوه تندر90 دنده اتوماتیک از آذر 91

    Click here to enlarge


    اولين تندر90ايران خودرو مجهز به گيربکس اتوماتيک ازخط توليد گذشت.
    مهندس محمد رضا معتمد معاون توليد تندر90 ايران خودرو درزمينه توليد تندر90 با گيربکس اتوماتيک گفت : توليد آزمايشي تندر90 دنده اتو ماتيک از هفته آخر شهريوماه سال جاري آغاز شده است .
    وي گفت : طبق برنامه ريزي ها قرار است تولید انبوه این خودرو از آذر ماه سال جاری آغاز شود.
    معتمد تصریح کرد : پس از تست بازار و اندازه گیری نیاز آن برنامه ریزی برای میزان تیراژ تولید تندر90 اتوماتیک صورت می پذیرد . وی درعین حال اظهارداشت : با توجه به موفقیت آمیز بودن تست های رانندگی تندر90 و اقبال بازار به مدل های اتوماتیک ، پیش بینی می شود که تولید سالیانه این خودرو ( تندردنده اتوماتیک ) به بیش از 15هزار دستگاه برسد.
    معاون تولید تندر90 ایران خودرو افزود : گيربکس اتومات جديد تندر هماني است که درروماني يرروي لو گان هاي عرضه شده قرار گرفته که به صورت کامل وارداتي و استاندارد است .
    معتمد مهمترين تفاوت بين تندر90 معمولي و دنده اتوماتيک را نمايش وضعيت دنده درقسمت نمايشگر جلو آمپر ، تغيير دسته دنده ، پوسته سپر رنگ شده عنوان کرد .

  16. نمایش تمام تشکر های حميد ذوالعلا در این پست:

    sajadnasirpor  (2nd October 2012)

  17. #3409


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    معرفی سریع ترین ب ام و و سری یک جهان

    Click here to enlarge


    متخصصین تیونینگ g – power به تازگی بسته ارتقایی با نام g1 v8 hurricane rs را برای خودروی ب ام و 1m کوپه معرفی کرد. طبق اعلام این شرکت تیونینگ خودروی ب ام و 1m کوپه که بسته ارتقایی فوق مجهز شده است سریع ترین خودروی سری یک جهان می باشد. این خودرو دارای امکاناتی نظیر ترمزهای کربن سرامیکی ، سامانه اگزوز از جنس فولاد ضد زنگ ،سامانه تعلیق دارای فنرهای مارپیچ، کاپوت الیاف کربنی ، صندوق عقب الیاف کربنی و رینگ های آلیاژی 20 اینچی است.
    موتور معمولی 3.0 لیتر توربو دو قلو شش سیلندر این خودرو با یک موتور 4.0 لیتر v8 با قابلیت تولید 600 اسب بخار توان و بیشینه گشتاور 580 نیوتون متر جایگزین شده است.
    شتاب صفر تا صد این خودروی ارتقا یافته 4.4 ثانیه ،صفر تا دویست آن 12.7 ثانیه و بیشینه سرعتش 330 کیلومتر بر ساعت است . هنوز جزئیات بیشتری درباره فهرست قیمتی امکانات دیگر ب ام و 1m کوپه ارتقا یافته نشده است.

  18. نمایش تمام تشکر های حميد ذوالعلا در این پست:

    sajadnasirpor  (2nd October 2012)

  19. #3410


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    قطع عرضه برخي خودروها به دليل تعيين نشدن قيمت است

    Click here to enlarge


    مدير صنايع خودرو سازمان گسترش و نوسازي صنايع ايران (ايدرو) اگرچه قطع عرضه خودروهاي توليدي از سوي برخي خودروسازان را رد مي‌كند اما مي‌گويد كه ممكن است عرضه برخي خودروها به دليل تعيين نشدن قيمت آن‌ها توسط كميته قيمت‌گذاري موقتا قطع شده باشد. رضا مفيدي در پاسخ به اينكه اخيرا برخي نمايندگان مجلس از قطع عرضه خودرو به بازار خبر داده‌اند، آيا شما نظارتي بر روند عرضه خودرو از سوي خودروسازان بزرگ داريد؟ اظهار كرد: نمي‌توان پذيرفت كه عرضه خودرو از سوي خودروسازان بزرگ به طور كلي قطع شود اما ممكن است در زمان‌هايي يك خودروي خاص در فرايند تعيين قيمت دچار مشكل شده و عرضه آن متوقف شود.
    وي ادامه داد: فرايند قيمت‌گذاري خودرو آن است كه خودروساز تقاضايش را به سازمان حمايت مصرف‌كنندگان و توليدكنندگان ارائه مي‌كند. اين تقاضا از سوي كارشناسان سازمان حمايت بررسي شده و در جلسه كميته قيمت‌گذاري خودرو درباره آن تصميم‌گيري مي‌شود.
    مدير صنايع خودرو سازمان گسترش و نوسازي صنايع ايران (ايدرو) افزود: حال ممكن است كه قيمت خودرويي همچنان در اين فرايند درگير بوده و تعيين نشده باشد كه به اين ترتيب عرضه اين خودرو متوقف مي‌شود.
    مفيدي با بيان اينكه با اين حال به طور كلي همواره عرضه خودرو از سوي خودروسازان بزرگ ادامه دارد، تصريح كرد: در اين شرايط افزايش قيمت خودرو در بازار نيز تقصير خودروساز نيست زيرا خودروساز هرچه را كه توليد كرده به بازار عرضه كرده است.
    وي در پاسخ به اينكه به گفته برخي كارشناسان نمايندگي‌هاي فروش خودروسازان خودرو را به قيمت رسمي دريافت كرده و به قيمت آزاد در بازار مي‌فروشند، تصريح كرد: تخلف در هر بخشي ممكن است رخ بدهد با اين حال تخلف نمايندگي‌ها را نمي‌توان به خودروساز تعميم داد.
    اخيرا برخي نمايندگان مجلس از قطع عرضه خودرو از سوي برخي خودروسازان خبر داده‌اند. يك عضو كميسيون صنايع و معادن مجلس نيز گفته است كه امتناع خودروسازان از تحويل دادن خودرو به مشتريان سبب شده زمزمه‌هايي در مجلس مبني بر تحقيق و تفحص از شركت‌هاي خودروسازي ايران ‌خودرو و سايپا مطرح شود.

  20. نمایش تمام تشکر های حميد ذوالعلا در این پست:

    sajadnasirpor  (2nd October 2012)

صفحه 341 از 771 نخستنخست ... 241291321331332333334335336337338339340341342343344345346347348349350351361391441 ... آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 2 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 2 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  


Copyright ©2000 - 2013, Jelsoft Enterprises Ltd کیــــــــــان ستـــــــــــ ...® اولین و بزرگترین سایت فوق تخصصی الکترونیک در ایران



Cultural Forum | Study at Malaysian University