.تعمیـــرکاران کیان ست (kiansat.tv)تابع قوانین -جمهموری-اسلامی ایران میباشد و ارسال هر گونه مطلب سیاسی،مذهبی،غیراخلاقی و خرید و فروش متعلقات ماه-واره و دیگر موارد مجرمانه ممنوع میباشد وبا کاربران خاطی به شدت برخورد میگردد انجمن فقط تعمیرات لوازم الکترونیک میباشد...













سلام مهمان گرامی؛
به کیان ست خوش آمدید برای مشاهده انجمن با امکانات کامل می بايست از طريق این لینک عضو شوید.

https://teranzit.pw/uploads/14469017281.png
پیام خصوصی به مدیریت کل سایت ........... صفحه توضیحات و شرایط گروه ویژه ........... ...........
ارتباط تلگرامی با مدیریت سایت ................. ایدی تلگرام suportripair@ .................
صفحه 344 از 771 نخستنخست ... 244294324334335336337338339340341342343344345346347348349350351352353354364394444 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 3,431 تا 3,440 , از مجموع 7702

موضوع: اخبار خودرو

  1. #3431


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    تیونینگ دوباره آئودی R8





    Click here to enlarge
    Click here to enlargeگروه بین الملل: این بار نیز Priar Design برای عقب نماندن از شرکت تیونینگ ریسینگ وان و پرفورمنس اقدام به ارتقاء خودروی آئودی R8 نمود و آن را R8 GT850 نامید.
    به گزارش خبر خودرو، طبق گفته شرکت تیونر،بسته ارتقایی GT850 به صورت اختصاصی برای آئودی R8 در نظر گرفته شده و این طراحی این ابر خودرو را به ظاهر R8GT3 نزدیک نموده است.
    خودروی آئودی R8 مجهز به بسته GT850 که توسط Priar Design تیون شده دارای سپرهای جلو و عقب و سقف کاملا جدیدی است و باله ها و اسپولر عقب تازه ای بر روی آن نصب شده،به علاوه با انجام تغییراتی کوچک مثل در نظر گرفتن باله های کناری، خودرو ظاهری اسپرت تر را به خود گرفته است.
    به علاوه مشتریان آینده R8 تیون شده توسط Priar Design می توانند از سامانه اگزوز جدیدتری برخوردار شوند و همچنین خودرویی با رینگ های 20 اینچی ADV1 داشته باشند.
    R8 GT850دارای یک موتور 4.2 لیتری V8 است که توان کلی آن به 475 اسب بخار می رسد و قابلیت ارتقا تا 565 اسب بخار را نیز دارد.
    هزینه انجام تیونینگ و نصب بسته GT850 حدود 25 هزار یورو اعلام شده است.

  2. نمایش تمام تشکر های حميد ذوالعلا در این پست:

    sajadnasirpor  (3rd October 2012)

  3. #3432


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    افزايش توليد بنزين به 63 ميليون ليتر





    Click here to enlarge
    Click here to enlargeبه گزارش خبر خودرو، مدیر عامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی گفت : تولید بنزین تا پایان سال به 63 میلیون لیتر در روز افزایش خواهد یافت.
    علیرضا ضیغمی افزود: از این میزان بنزین تولیدی حدود 25 میلیون لیتر با استاندارد یورو 4 و 5 و 38 میلیون لیتر دیگر نیز با استاندارد یورو 2 خواهد بود.
    وی گفت: همچنین تا پایان امسال تولید گازوئیل به حدود 25 میلیون لیتر با استاندارد یورو 4 و 5 و حدود 70 میلیون لیتر با استاندارد یورو2 خواهد رسید.
    معاون وزیر نفت با اشاره به اینکه تا پایان سال 92 تولید بنزین از 63 میلیون لیتر در روز به 70 میلیون لیتر در روز افزایش پیدا خواهد کرد گفت: سهم یورو 4 و 5 از این70 میلیون لیتر به 52 میلیون لیتر خواهد رسید و حدود 18 میلیون لیتر هم ینزین با استاندارد یورو 2 تولید خواهد شد.
    وی گفت: با در مدار تولید قرار گرفتن طرح های بهینه سازی در پالایشگاه های لاوان و امام ***** ظرفیت تولید گازوئیل یورو 4 و 5 تا پایان سال 92 به مرز 37 میلیون لیتر و تولید گازوئیل با استاندارد یورو 2 هم به مرز 57 میلیون لیتر در روز خواهد رسید.
    مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی افزود: تا پایان برنامه پنجم با راه اندازی همه طرح ها قادر خواهیم بود 85 تا 90 درصد بنزین تولیدی را با استاندارد یورو 4 و 5 تولید کنیم و تولید بنزین ما حداقل 80 میلیون لیتر در روز خواهد بود.
    وی با اشاره به اینکه حدود 90 درصد گازوئیل تولیدی هم تا پایان برنامه پنجم با استاندارد یورو 4 و 5 تولید خواهد شد ، گفت: با بهره برداری طرح توسعه بنزین سازی پالایشگاه آبادان روزانه یک و نیم تا دو میلیون لیتر افزایش تولید داریم که با استاندارد اکتان بالای90 انجام می شود.
    ضیغمی گفت: هم اکنون از 10 پروژه بهینه سازی و بنزین سازی که در هفت پالایشگاه کشور در دست اقدام است ، خوشبختانه برخی از پروژه ها به مرحله تولید رسیده است مانند فاز یک پالایشگاه امام ***** شازند اراک ، مرحله 1 از فاز 3 پالایشگاه آبادان که پیش از این با حضور رئیس جمهور افتتاح شد و مرحله پایانی فاز 3 این پالایشگاه هم به صورت آزمایشی در مدار تولید قرار گرفته و واحدهای بنزین سازی و ارتقاء کیفیت گازوئیل و نفت سفید پالایشگاه شهید تندگویان تهران هم بهره برداری شده است.
    وی گفت: درصدد هستیم مرحله پایانی طرح توسعه پالایشگاه امام ***** اراک را که هشت میلیون لیتر افزایش تولید بنزین خواهد داشت تا 2 ماه آینده و قبل از ورود به فصل سرما در مرحله تولید قرار دهیم.
    مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی افزود: پالایشگاه امام ***** در حال حاضر حدود 7 میلیون لیتر در روز تولید بنزین دارد که با در مدار تولید قرار گرفتن واحد بنزینی سازی جدید آن (rfcc و rcd) کل تولید بنزین این پالایشگاه به مرز 16 میلیون لیتر در روز خواهد رسید.
    وی افزود: این واحد نخستین واحد پالایشگاهی ایران و حتی منطقه از نظر نوع خوراک یعنی نفت کوره است و یکی از قسمت های بزرگترین واحدهای بنزینی سازی جهان محسوب می شود که با ظرفیت تبدیل حدود 185 هزار بشکه نفت کوره برای اولین بار بنزین سازی آن با استاندارد یورو 4 و 5 در مدار تولید قرار می گیرد.
    ضیغمی با اشاره به اینکه با راه اندازی پالایشگاه شازند اراک 11،2 میلیون لیتر افزایش تولید گازوئیل با استاندارد یورو 4 و 5 خواهیم داشت ، گفت: پالایشگاه های دیگری که تا پایان سال تلاش می کنیم در مدار قرار بگیرد ، پالایشگاه های لاوان و تبریز است و در پالایشگاه لاوان 1،8 میلیون لیتر افزایش تولید بنزین و ارتقاء کیفیت نفت گاز ( گازوئیل) با استاندارد یورو 4 و 5 خواهیم داشت.
    وی افزود: در پالایشگاه تبریز هم حدود 1 میلیون لیتر افزایش تولید بنزین خواهیم داشت ، طرح های توسعه پالایشگاه های اصفهان و بندرعباس با مجموع 4،5 تا 5 میلیون لیتر تولید بنزین در سه ماه نخست سال 92 به پایان می رسد و افزایش ظرفیت کلان در تولید بنزین در دولت دهم اتفاق خواهد افتاد.
    هم اکنون روزانه حدود 54 میلیون لیتر بنزین در پالایشگاههای کشور تولید می شود.

  4. نمایش تمام تشکر های حميد ذوالعلا در این پست:

    sajadnasirpor  (3rd October 2012)

  5. #3433


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    اهداف افق 1404 صنعت خودرو با واقعیات اقتصادی امروز کشور همخوان نیست





    Click here to enlarge
    Click here to enlargeبه گزارش خبر خودرو ، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با توجه به اهداف و سیاستهای صنعت خودرو در افق 1404 ، به امکان تحقق این اهداف در شرایط کنونی صنعت خودرو کشور پرداخت و گفت : اهداف و استراتژی افق 1404 صنعت خودرو در شرایطی تدوین شده است که به نظر می رسد با توجه به شرایط اقتصادی کشور ،تنها یک سوم از این اهداف قابل تحقق باشد .
    ایرج ندیمی در گفتگو با خبرنگار خبر خودرو، افزود : در شرایطی که قیمت دلار از هزار تومان به 3 هزار تومان افزایش می یابد و یا واردات قطعه و خودرو و موتور از کشورهای تولید کننده خودرو ،در شرایطی به سهولت و با قیمت ارزان انجام نمی شود و یا گاها اصلا انجام نمی شود طبعا این موارد در تحقق اهداف صنعت خودرو نقش بسیاری خواهند داشت.
    وی تصریح کرد : بنابراین با چنین رویکردی قطعا باید در بسیاری از برنامه ها تجدید نظر صورت گیرد چرا که با واقعیات اقتصادی امروز کشور همخوان نیست و اصولا نمی توان چنین افقی را اجرایی نمود.
    وی گفت : همواره صنایعی همچون صنعت خودرو در مناسبات فعلی اقتصادی، اعم از جهانی و ارزی ، در مقایسه با اهداف مندرج در صنایع فرا دست ، به موفقیت های در خوری دست نمی یابند.
    وی ضمن تاکید بر لزوم بازنگری در استراتژی توسعه صنعت خودرو با توجه به وضعیت فعلی اقتصاد کشور ،یاد آور شد : همواره در تحقق اهداف کیفی و کمی چنانچه پایه ها و اصول ثابت نباشند قطعا اهداف تحت تاثیر قرار می گیرد به عنوان نمونه در ارتباط با تمامی اهداف مثل در شرایطی که نوع مناسبات خارجی ، نوع ورود ارز ، نوع بازار داخلی و الگوی مصرف و یا حتی نوع تامین مالی و پولی و یا نوع همکاری بین خودروساز و قطعه ساز و دهها فاکتور دیگر با تغییرات عمده و قابل اعتنایی مواجه است در چنین شرایطی معنی ندارد که تصور شود که می توان درست مثل سابق به نتیجه رسید بلکه باید تغییر ایجاد شود.

  6. نمایش تمام تشکر های حميد ذوالعلا در این پست:

    sajadnasirpor  (4th October 2012)

  7. #3434


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    نیاز به نقدینگی شرکت های خودروساز 3 برابر شد





    Click here to enlarge
    Click here to enlargeبه گزارش خبر خودرو، عضو هیئت مدیره انجمن سازندگان قطعات و مجموعه های خودرو با اشاره به اینکه هم اکنون حدود 4 ماه از زمان تصویب اعطای تسهیلات نقدی به شرکت های خودروساز جهت مرتفع نمودن بحران مالی به وجود آمده می گذرد، گفت: با وجود این امر هنوز مبلغی از این تسهیلات به شرکت های خودروساز ارائه نشده است.
    محمد رضا نجفی منش در ادامه گفتگو با خبرنگار خبر خودرو ضمن بیان مطلب فوق، افزود: در راستای اعطای تسهیلات نقدی به شرکت های خودرساز ، بانک مرکزی نیز بر این امر واقف گشته که در صورت عدم اعطای تسهیلات نقدی مصوب شده به خودروسازان، این مجموعه های صنعتی با مشکلات مهمی روبرو خواهند شد.
    وی ابراز داشت: مسئولین مربوطه می توانند از طریق افزایش مساعدت و همکاری ها مانع از کاهش ظرفیت های تولیدی در این واحدها و مجموعه های صنعتی شوند در غیر این صورت و عدم توجه به پرداخت مبالغ در نظر گرفته شده به شرکت های خودروساز باید کاهش ظرفیت های تولیدی را در این واحدهای صنعتی بپذیرند ضمن آنکه می بایست آمادگی پذیرش و زوال صنعت قطعه سازی را نیز برای جامعه صنعتی کشور ایجاد نمایند.
    وی با اشاره به الزامات و ضوابط سختی که بانک مرکزی جهت ارائه تسهیلات نقدی به شرکت های خودروساز در نظر گرفته است، اظهار داشت: این الزامات و ضوابط ( از قبیل گرو گذاشتن سهام شرکت های خودروساز ونیز بازپرداخت زود هنگام وام های تخصیص یافته)حاکی از آن است که بانک مرکزی تمایلی جهت پرداخت این تسهیلات به خودروسازان ندارد.
    عضو هیئت مدیره انجمن قطعه سازان در ادامه سخنان خود تنها راهکار جبرانی جهت رفع معضلات نقدینگی شرکت های خودروساز را، به فروش رساندن تمامی دارایی های شرکت های خودروساز و صرف آنها در صنعت خودروسازی دانست و گفت: این امر به هیچ عنوان اصولی و منطقی نیست ضمن آنکه حرکت در این مسیر و حصول به نتایج مورد انتظار در این خصوص بسیار زمان بر خواهد بود.
    به گفته نجفی منش، هم اکنون نیاز به نقدینگی در شرکت های خودروساز بیش از 3 برابر شده است.
    وی با اعلام اینکه در این میان بیش ترین آسیب متوجه صنعت قطعه سازی خواهد شد، اذعان داشت: ساخت صنعت قطعه سازی حدود 40 سال به طول انجامیده است اما از بین بردن این صنعت اقدامی بسیار ساده است و مهارتی را نیز نمی طلبد!

  8. نمایش تمام تشکر های حميد ذوالعلا در این پست:

    sajadnasirpor  (4th October 2012)

  9. #3435


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    کاهش ظرفیت های تولیدی، دستاورد عدم افزایش قیمت خودرو





    Click here to enlarge
    Click here to enlarge
    به گزارش خبر خودرو، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با اشاره به افزایش قیمت مواد اولیه،انرژی و نیز افزایش هزینه های بهره گیری از نیروی انسانی که در مجموع هزینه های سربار تولید را در شرکت ها و واحدهای صنعتی قطعه سازی و خودروسازی تشکیل میدهند ، گفت: با توجه به اینکه هم اکنون هزینه نهایی تولید محصولات گروه خودرویی به دلیل بالا رفتن نرخ ارز ،افزایش قابل ملاحظه ای یافته است از اینرو می توان گفت که افزایش قیمت خودروهای داخلی امری منطقی خواهد بود.
    مؤید حسینی صدر در ادامه گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبر خودرو ضمن بیان مطلب فوق افزود: با توجه به اینکه فعالان صنعت خودروسازی و قطعه سازی به منظور ادامه روند تولید هم اکنون با چالش های متعددی روبرو هستند ،بنابراین لازم است که قیمت محصولات گروه خودرویی افزایش قابل توجهی را در خود تجربه نمایند.
    وی یادآور شد:چنانچه قیمت این محصولات با افزایش روبرو نشود ، موجبات کاهش ظرفیت های تولیدی را در این صنایع به بار می آورد و در نهایت موجب از بین رفتن صنعت قطعه و خودروسازی می گردد.
    حسینی صدر تصریح کرد: البته در این میان لازم است که توجه شود تا تغییر قیمت خودرو و قطعات وابسته آن به میزانی نباشد که نارضایتی متقاضیان را در پی داشته باشد.
    وی با بیان اینکه قیمت خودرو در شرایط حاضر در مقایسه با سایر محصولات و کالاها به نسبت پایین تر است، اذعان داشت: با توجه به اینکه قیمت تمامی کالاها و محصولات داخلی افزایش یک و نیم برابری و یا دوبرابری را تجربه نموده، لازم است که قیمت محصولات گروه خودرویی نیز با افزایش روبرو گردد.
    نماینده منتخب دوره نهم مجلس شورای اسلامی در ادامه سخنان خود گفت:اعمال افزایش قیمت خودروها در سال جاری ، بسیار منطقی و منصفانه است.
    حسینی صدر در پایان با اشاره به تعویق افتادن پرداخت تسهیلات نقدی به خودروسازان جهت مرتفع نمودن بحران مالی این واحدهای صنعتی ، خاطرنشان کرد: تشخیص مجلس شورای اسلامی بر پرداخت و اعطای این تسهیلات به خودروسازان است.

  10. نمایش تمام تشکر های حميد ذوالعلا در این پست:

    sajadnasirpor  (4th October 2012)

  11. #3436


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    بازسازی سیستم هیدرولیک، الکتریکی و کنترل دستگاه های پرس





    Click here to enlarge
    Click here to enlargeبه گزارش خبر خودرو، رییس تعمیرات و نگهداری شرکت قالبهای بزرگ صنعتی سایپا از بازسازی سیستم «هیدرولیک، الکتریکی و کنترل» سه دستگاه پرس بدست متخصصان و مهندسان این شرکت خبر داد.
    ‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏ محمد ساحلی فر گفت: با هدف افزایش ظرفیت و سرعت عمل واحد تولید قالب در بخش Try out، واحد نگهداری و تعمیرات شرکت قالبهای بزرگ صنعتی سایپا(IHDM)، اقدام به طراحی و اجرای سیستم هیدرولیک و کنترلی با دانش روز بر رویِ 3 دستگاه پرس 100 تن (Die spot) کرد.
    وی افزود: پرس های مذکور از نوع Erfurt هیدرولیکی ساخت 1970 به ابعاد mm 2200×4500 بود که پس از خرید آنها بدلیل مشکلات تهیه لوازم یدکی و قدیمی بودن سیستم هیدرولیکی، دارای توقف های بیش از حد بودند.
    رییس تعمیرات و نگهداری شرکت قالبهای بزرگ صنعتی سایپا با بیان اینکه با تلاش متخصصان شرکت، پرس های مذکور به فناوری روز مجهز شده اند، گفت: تجهیز دستگاه های پرس به سیستم هیدرولیک دارای شیرهای پروپرشنال با کنترل مدار بسته، ایجاد سیستم بالانسینگ برای استفاده Try out دقیق لبه های تریم قالب ها، سیستم کنترل حرکتی اسلاید بوسیله هندویل، قابلیت کنترل موقعیت اسلاید با دقت 5/. میلی متر و قابلیت موقعیت گیری سیستم تنظیم کورس با دقت 02/0 میلی متر از ویژگی هایی است که با انجام عملیات بازسازی، به عملکرد پرس ها افزوده شده است.
    به گفته ساحلی فر، قابلیت نمایش تمامی مدهای کاری و برنامه ریزی بر روی HMI لمسی، تنظیم فشار به صورت پروپرشنال با دقت «1 Bar» از صفحه نمایش تا حداکثر 100 تن و قابلیت انتخاب مدهای مختلف حرکتی (ترای اوت، بالاسینگ، تولیدی) از دیگر قابلیت های افزوده شده به دستگاه های پرس است.
    وی با بیان اینکه وظیفه واحد نگهداری و تعمیرات شرکت قالبهای بزرگ صنعتی سایپا، بازسازی ماشین آلات فرسوده و نگهداری و تعمیر ماشین آلات مستقر در شرکت است، افزود: با توجه به تعداد بسیار ماشین های مختلف شامل انواع پرس های هیدرولیکی و مکانیکیG1 و G2، ماشین های فرز CNC، جرثقیل های سبک و سنگین و ماشین های مخصوص تولید ساش، این واحد سال گذشته 153 پروژه بهبود و اقدام اصلاحی انجام داده است.
    وی تصریح کرد: با اجرای این پروژه ها در سال 90، درصد توقف ماشین آلات تولید قالب به کمتر از 3 درصد و درصد توقف ماشین آلات خطوط تولید قطعه به کمتر از 4 درصد رسید.

  12. نمایش تمام تشکر های حميد ذوالعلا در این پست:

    sajadnasirpor  (4th October 2012)

  13. #3437


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    دستیابی به اهداف افق 1404 ، مستلزم رفع چالش های امروز صنعت خودرو کشور است




    Click here to enlarge
    Click here to enlarge

    به گزارش خبر خودرو ، مدیر گروه خودرو دانشگاه خواجه نصیر الدین طوسی گفت : هم اکنون چالش های وسیع تغییرات نرخ ارزبرصنعت خودرو و ، از سویی عدم حمایت های مالی دولت به شرکتهای خودروساز،لطمات جبران ناپذیری را به خودروسازان وارد کرده است. سید علی جزایری در گفتگو با خبرنگار خبر خودرو، افزود : در این مدت، بخش اعظمی از قطعه سازان کشور به دلیل ورو دلارهای ارزان قیمت به بازار کشور ، تولید را کنار گذاشته و واردات قطعات را در پیش گرفتندو هم اکنون واردات قطعات با دلار 3 هزار تومان معظل دیگری را در کشور ایجاد کرده است.
    وی تصریح کرد : در حال حاضر پرداختن به اهداف و استراتژی 1404 صنعت خودرو با توجه به چالش های جدی که امروز خودروسازان داخلی با آن روبرو هستند جایی برای طرح ندارد چرا صنعت خودرو دچار چالش های بسیار وسیعی است که باید برای آن فکری اساسی صورت گیرد.
    وی خاطر نشان کرد :هم اکنون به جهت شرایط خاص صنعت خودرو کشور ، تولیدات شرکتهای ایران خودرو و سایپا به شدت افت کرده است به طوری که این امر چالش های وسیعی را در صنعت خودرو ایجاد کرده است که اینها به مراتب فراتر از پرداختن به افق 1404 صنعت خودرو است.
    وی ضمن تاکید بر لزوم بازنگری بر روند کلی صنعت خودرو کشور در شرایط موجود ، تصریح کرد : با بازنگری در استراتژی صنعت خودرو و شفاف سازی در خصوص منابع مالی مورد نیاز در راستای افق 1404 ، می توان در خصوص وضعیت و صنعت خودرو در رسیدن این افق صحبت نمود.
    وی گفت : برای دستیابی به افق 1404 صنعت خودرو باید سرمایه گذاری وسیعی در این صنعت خودرو صورت گیرد چرا که استراتژی های کلی صنعت خودرو با توجه نوسانات نرخ ارز قطعا دست خوش تغییرات خواهد گردید.
    این کارشناس صنعت خودرو با اشاره به آغاز فعالیت صنعت خودروسازی ایران از سالهای 1340 و سابقه 50 ساله این صنعت در کشور گفت : متاسفانه در این 50 سال فعالیت صنعت خودرو ، آنچه که از این صنعت انتظار می رفته انجام نشده به طوری که در مقاطع مختلف آنچه که باید در صنعت خودرو صورت می گرفته کمتر به آن پرداخته شده و چالش های جدی در این صنعت جدی گرفته نشده است.
    جزایری با اشاره به اینکه چالش ها در هر مقطعی می توانند مزیت و یا ضعف محسوب شوند ، خاطر نشان کرد : با وجود چالش هایی که در صنعت خودرو ایجاد شده اما تاکنون از مزیت و نقاط قوت چالش های موجود به نحو ممکن استفاده نشده است چرا که اگر از این شرایط استفاده می گردید قطعا وضعیت صنعت قطعه سازی کشور در وضعیت کنونی قرار نداشت .
    وی تاکید کرد : متاسفانه به جهت عدم حمایت و سرمایه گذاری لازم در صنعت قطعه سازی ، بسیاری از قطعه سازان داخلی توان ساخت قطعات با کیفیت بالا را ندارند به همین جهت ادامه وضعیت کنونی جوابگوی اهداف 1404 در این حوزه نخواهد بود.
    وی افزود : دستیابی به افق 1404 صنعت خودرو ، قطعا نیازمند حمایت های دولتی و بخش خصوصی و همچنین سرمایه گذاری و تامین منابع مالی لازم از حوزه های داخلی و حتی منابع خارجی است .

  14. نمایش تمام تشکر های حميد ذوالعلا در این پست:

    sajadnasirpor  (4th October 2012)

  15. #3438


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    توسعه صنعت خودرو مستلزم تدوین استراتژی بلند مدت است





    Click here to enlarge
    Click here to enlargeبه گزارش خبر خودرو ، عضو هیات علمی دانشگاه علم و صنعت، تغییر استراتژی صنعت خودرو را ،مهمترین مانع بر مسیر توسعه صنعت خودرو ایران عنوان کرد و گفت : توسعه صنعت خودرو مستلزم برنامه ای بلند مدت است به طوری با بررسی اقدامات سال های گذشته صنعت خودرو متوجه خواهیم شد که بعضا در استراتژی صنعت خودرو تغییراتی ایجاد شده است که قطعا این روند به ضرر صنعت خودرو و توسعه این بخش ازصنعت خواهد بود.
    دکتر رمضانی در گفتگو با خبر نگار خبر خودرو ، افزود : در این سالهای تحولات صورت گرفته در شرکتهای خودروساز و همچنین تغییردر استراتژی و اهداف صنعت خودرو موجب شده که صنعت خودرو از روند خوبی در جهت توسعه برخوردار نباشد .
    وی تاکید کرد : به نظر می رسد تغییر در استراتژی در صنعت خودرو باعث شده که در زمانی طرح تولید خودروی ملی مطرح و زمانی طرح همکاری مشترک با شرکتهای بزرگ خودروساز و صاحب برند به عنوان راهکاری بر مسیر پیشرفت و توسعه صنعت خودرو مطرح شود به طوری که تغییردر استراتژی شرکتهای خودروساز بعضا موجب ضربه به صنعت خودرو کشور شده است.
    وی گفت : در ین سالها کشورها یی مثل کره که در جهت برنامه ای بلند مدت حرکت کردند خودروسازی مطرح و صاحب برند شده اند به طوری که هم اکنون صادرات موفقی در دنیا دارند در حالی که صنعت خودرو ایران به جهت تغییرات بسیار در استراتژی صنعت خودرو، موفقیت چندانی را در این راستا کسب ننموده است.
    وی تصریح کرد :اولویت و راهکار توسعه صنعت خودرو پس از رفع مشکلات موجود شرکتهای خودروساز کشور ، تدوین استراتژی بلند مدت عنوان کرد و گفت : چنانچه هدف صنعت خودرو در مسیر توسعه ایران ، تولید خودروهای ملی باشد باید زنجیره تولید خودرو از طراحی تا نمونه سازی ، تولید انبوه و خدمات پس از فروش کامل و در این راستا سرمایه گذاری لازم صورت گیرد.
    این کارشناس صنعت خودرو با اشاره به اینکه قطعا صنعت خودرو به لحاظ تکنولوژی دچار نقصان و ضعف هایی است خاطر نشان کرد : چنانچه برنامه ای بلند مدت حداقل 10 ساله در صنعت خودرو وجود داشته باشد یقینا مشکلات و ضعف های تکنولوژیکی در صنعت خودرو قابل حل خواهد بود .
    رمضانی افزود : هم اکنون به میزانی که صنعت خودرو در حوزه استراتژی دچار نقصان و مشکل است به لحاظ تکنولوژی تولید با ضعف و مشکل جدی روبرو نیست.
    وی همچنین به مشکلات کنونی صنعت خودرو اشاره کرد و گفت : پیش از پرداختن به مشکلات و راهکارهای توسعه صنعت خودرو ، باید به اقدامات فوری که هم اکنون مورد نیاز صنعت خودرو است پرداخت به طوری که امروز کمبود نقدینگی از مشکلات جدی صنعت خودرو کشور است .
    وی افزود : علی رغم رشد نقدینگی در سالهای اخیر در کشور اما متاسفانه صنعت خودرو با کمبود نقدینگی مواجه است به طوری که خودروسازان قادر به پرداخت مطالبات قطعه سازان نیستند و این موضوع موجب شده است که قطعه سازان در شرایط بسیار بدی قرار گیرند به طوری که این روند موجب کاهش تولید قطعات و در نهایت تولید خودرو در کشور شده است.
    وی گفت : قطعا دولت می تواند با روش های گوناگون، مشکل نقدینگی شرکتهای خودروساز را رفع کند به طوری که حرکت دولت در این راستا، گامی جدی در جهت حمایت از اشتغال و کاهش قیمت خودرو در بازار خواهد بود.

  16. #3439


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    عرضه توانمندی های شرکت قالبهای سایپا در نمایشگاه صنعت تهران





    Click here to enlarge
    Click here to enlargeبه گزارش خبر خودرو، شرکت قالبهای بزرگ صنعتی سایپا توانمندی های خود را در دوازدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت تهران عرضه می کند.
    در این نمایشگاه که از 14 تا 17 مهرماه سالجاری در محل نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می شود‏، شرکت قالبها(IHDM) با نمایش تعدادی از ماشین های CNC ، گیربکس توربین بادی و چند نمونه قالب بدنه خودرو، توان فنی و مهندسی خود را به نمایش می گذارد.
    بومی سازی فناوری های نوین طراحی و ساخت قالب و فیکسچر، طراحی و ساخت پیچیده ترین قطعات مهندسی، توانایی طراحی و ساخت ماشین ابزارهای پیشرفته و خطوط تولید با برند ملی و توانایی ساخت قطعات مورد نیاز صنعت نفت و طراحی و ساخت نخستین گیربکس توربین بادی بخشی از دستاوردهای تحقیق و توسعه شرکت قالبهای بزرگ صنعتی سایپا است.
    علاقه مندان می توانند برای بازدید از توانمندی های شرکت قالبهای بزرگ صنعتی سایپا‏، طی روزهای برگزاری دوازدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت تهران‏‏ به غرفه شماره 20 در سالن A41 از ساعت 9 تا 17 مراجعه کنند.

  17. نمایش تمام تشکر های حميد ذوالعلا در این پست:

    sajadnasirpor  (4th October 2012)

  18. #3440


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    معرفی و قیمت گذاری نسل جدید سئات لئون





    Click here to enlarge
    Click here to enlargeگروه بین الملل: سئات نسل جدید لئون را در بازار انگلستان قیمت گذاری کرد و مبلغ 15670 پوند را به عنوان بهای نسخه پایه آن اعلام نمود.
    به گزارش خبر خودرو، طبق اعلام شرکت اسپانیایی تولید کننده – که یکی از برندهای تحت کنترل فولکس واگن می باشد – نسل جدید سئات لئون از یکم اکتبر و با سه نسخه S ، SE ،FR وارد بازار انگلستان می شود.
    نسخه پایه لئون S دارای یک سامانه پخش MP3 با شش بلندگو،اتصال بلوتوث و سامانه تهویه هوا می باشد.
    نسخه میانی لئون SE به امکانات فوق سامانه ضد قفل دیفرانسیل XDS ،چراغ های مه شکن و فرمان با روکش چرم را افزوده است.
    از سویی نسخه FR دارای یک سامانه تعلیق اسپرت،بسته تجهیزات اسپرت و رینگ های 17 اینچی آلیاژی می باشد.
    این نسل سئات لئون که به عنوان مدل 2013 تولید شده بر روی پلتفرم MQB و مشابه آئودی A3 جدید و گلف 7 جدید طراحی شده است.
    پنج موتور مختلف برای لئون جدید در نظر گرفته شده است،موتور 2.0 لیتر TDI دیزل و موتور 1.8 لیتر TSI به ترتیب قدرتمندترین موتورهای دیزل و بنزینی بوده و 181 و 178 اسب بخار توان دارند .
    جعبه دنده های پنج سرعته و شش سرعته دستی DSG و هفت سرعته DSG نیز برای این خودرو در نظر گرفته شده است.
    میزان مصرف سوخت نسخه پایه سئات لئون جدید در هر 100 کیلومتر 8.8 لیتر و میزان آلایندگی کربن دی اکسید آن 99 گرم بر کیلومتر می باشد.

  19. نمایش تمام تشکر های حميد ذوالعلا در این پست:

    sajadnasirpor  (4th October 2012)

صفحه 344 از 771 نخستنخست ... 244294324334335336337338339340341342343344345346347348349350351352353354364394444 ... آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  


Copyright ©2000 - 2013, Jelsoft Enterprises Ltd کیــــــــــان ستـــــــــــ ...® اولین و بزرگترین سایت فوق تخصصی الکترونیک در ایران



Cultural Forum | Study at Malaysian University