.تعمیـــرکاران کیان ست (kiansat.tv)تابع قوانین -جمهموری-اسلامی ایران میباشد و ارسال هر گونه مطلب سیاسی،مذهبی،غیراخلاقی و خرید و فروش متعلقات ماه-واره و دیگر موارد مجرمانه ممنوع میباشد وبا کاربران خاطی به شدت برخورد میگردد انجمن فقط تعمیرات لوازم الکترونیک میباشد...













سلام مهمان گرامی؛
به کیان ست خوش آمدید برای مشاهده انجمن با امکانات کامل می بايست از طريق این لینک عضو شوید.

https://teranzit.pw/uploads/14469017281.png
پیام خصوصی به مدیریت کل سایت ........... صفحه توضیحات و شرایط گروه ویژه ........... ...........
ارتباط تلگرامی با مدیریت سایت ................. ایدی تلگرام suportripair@ .................
صفحه 348 از 771 نخستنخست ... 248298328338339340341342343344345346347348349350351352353354355356357358368398448 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 3,471 تا 3,480 , از مجموع 7702

موضوع: اخبار خودرو

  1. #3471


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    تلاش خودروسازان آمریکایی برای افزایش فروش خودروهای برقی





    Click here to enlarge
    Click here to enlargeگروه بین الملل: سه شرکت شورولت ،نیسان و تویوتا سخت تلاش می کنند تا امسال فروش خودروهای الکتریکی در ایالات متحده را افزایش دهند.
    به گزارش خبر خودرو، خودروی شورولت ولت همچنان توانسته در صدر پر فروش ترین خودروهای قابل شارژ ایالات متحده قرار بگیرد.
    از سویی نیسان اعلام کرده که به دنبال اجرای برنامه ای برای افزایش فروش خودروی الکتریکی لیف می باشد و تویوتا نیز تلاش دارد سهم بیشتری از بازار فروش را به پریوس الکتریکی اختصاص دهد.
    گفتنی است در ماه سپتامبر فروش خودروهای هیبریدی و الکتریکی در آمریکا با سه برابر افزایش به بیش از 31400 دستگاه رسید.
    در این مدت فروش ولت و پریوس به ترتیب به 2851 و 7734 دستگاه رسید و 5212 دستگاه از خودروهای لیف به بازار راه پیدا کردند.
    در این بین خودروسازان برای افزایش فروش به هر روشی متوسل شده اند برای مثال شورولت حدود 299 دلار تخفیف برای مدل پایه 39145 دلاری ولت ارائه می کند.
    با این وجود هنوز تقاضای خودروهای الکتریکی و قابل شارژ به آنچه که آقای باراک اوباما می خواسته نرسیده است.
    دولت ایالات متحده می کوشد تا با اجرای برنامه های تشویقی و ایجاد زیرساخت های مناسب فروش این گونه خودروها را تا سال 2015 به بیش از یک میلیون دستگاه برساند.

  2. نمایش تمام تشکر های حميد ذوالعلا در این پست:

    sajadnasirpor  (6th October 2012)

  3. #3472


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    ادامه وضعیت بحرانی شرکت فیات





    Click here to enlarge
    Click here to enlargeگروه بین الملل: فیات از توقف تولید تاسیسات پومیگلیانو برای دو هفته دیگر و تا پایان ماه اکتبر خبر داد و دلیل آن را تقاضای بسیار پایین بازار اروپا معرفی نمود.
    به گزارش خبر خودرو، همچنین قرار است کارمندان تاسیسات پومیگلیانو – محل تولید خودروی مشهور فیات پاندا – از 29 اکتبر لغایت 9 نوامبر به کار خود خاتمه دهند.
    گفتنی است تاکنون بارها کارمندان تاسیسات مختلف فیات در سال جاری به دلیل کاهش تقاضای محصولاتشان مجبور به توقف موقتی کار شده اند.
    ماه گذشته سرجیو مارچیونه – مدیر فیات – گفت : ادامه رکورد پنج ساله بازار اروپا سبب تعطیلی هر چه بیشتر تاسیسات تولید خودرو در این قاره می شود. اما وی اطمینان داد که با وجود تمام مشکلات هیچ واحدی در ایتالیا را تعطیل نخواهد کرد.
    گفتنی است در ماه آگوست کشورهای اسپانیا،ایتالیا و فرانسه با افت شدید تقاضای خودرو مواجه شدند و اکثر قریب به اتفاق مدیران شرکت های خودروساز بر لزوم احیاء هر چه سریع تر شرایط هشدار دادند.
    شرکت صنایع فیات – که تولید کننده کامیون و تراکتور نیز می باشد – از توقف تولید در تاسیسات سن مائورو در ایالات متحده نیز خبر داده است.

  4. #3473


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    هنر قالب سازی قطعات باید در کشور نهادینه شود





    Click here to enlarge
    Click here to enlargeبه گزارش خبر خودرو ،عضو انجمن قطعه سازان با بیان این مطلب که کیفیت قطعات هیچ گونه ارتباطی با قالب های تولیدی ندارد گفت: استفاده فراوان از یک قالب باعث نمی شود کیفیت قطعه ای تغییر کند .
    علی اکبر جوانروح در ادامه گفتگو باخبرنگار خبر خودرو گفت:هم اکنون قطعه سازان از هر قالبی که در اختیار دارند حدود هزار قطعه تولید می کنند و معمولاً تا خودروی جدیدی تولید نشود قالب جدیدی هم ساخته نمی شود ولی لازم به ذکر است صنعت قالبسازي كماكان با مشكلاتي دست و پنجه نرم مي كند كه اين مشكلات به مثابه كوهي عظيم در برابر اين صنعت نوپاي كشور قد علم كرده است و امسال كه سال حمایت از تولید است مي تواند بهانه خوبي باشد تا با جلب حمايت هاي دولت به رشد و شكوفايي اين صنعت كمك شاياني شود.
    وی افزود:در داخل کشور توان ساخت قالبهای جدید وجود دارد ولی در برخی کشور هایی مانند تایوان با توجه به امکانات و سرمایه گذاری هایی که صورت گرفته است توانسته اند در این خصوص حرفی برای گفتن داشته باشند.
    وی با بیان این مطلب که قالب سازی یک هنر است گفت: با توجه به اینکه تجربه سایر کشور ها در زمینه قالب سازی بیشتر است و برخی کشور ها در این خصوص دارای هنر خاصی هستند به همین منظور توانسته اند پیشرفتی در این راستا داشته باشند.
    وی تصریح کرد: حضور افراد جدید در صنعت قالب سازی کشور باعث شده است آن ابتکارات گذشته در این هنر کمرنگ شود وآن تخصص که در گذشته در این صنعت وجود داشت از بین برود.
    وی با بیان این مطلب که عدم توجه به این صنعت باعث شده است این صنعت کم کم از بین برودگفت :با توجه به اینکه اکثر قطعه سازان کشور تمامی سفارشهای خودرا به کشور های دیگر می دهند ممکن است این صنعت در کشور از بین برود.
    جوانروح در پایان گفت:هم اکنون نیز برخی شرکت ها در این زمینه فعال هستند منتهی نمی توانند نیاز کشور را پوشش دهند و قالبهای مورد نیاز قطعه سازان را تهیه کنند به همین منظور لازم است این صنعت توسعه بیشتری پیدا کند.

  5. نمایش تمام تشکر های حميد ذوالعلا در این پست:

    sajadnasirpor  (6th October 2012)

  6. #3474


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    افزایش قیمت برخی خودروهای کم مصرف استقبال از این موتورها را کاهش می دهد





    Click here to enlarge
    Click here to enlarge

    به گزارش خبر خودرو،عضو هییت علمی دانشگاه شریف در خصوص تولید موتور های کم مصرف در کشور گفت: با توجه به اینکه اکثر موتور های کم مصرف وارداتی هستند باید خودروسازان بصورت کارشناسی برای تولید این موتور ها اقدام کنند و به ساخت و تولید این موتور ها آشنایی پیدا کنند زیرا چنین اقداماتی در توان متخصصین داخلی است.
    دکتر آرام در ادامه گفتگو با خبرنگار خبر خودرو گفت: تولید خودروهای کم مصرف فقط از طریق تامین موتور امکان پذیر است و نمی توان با برخی اقداماتی که بر روی باکهای بنزین صورت می گیرد مصرف سوخت خودروها را کاهش داد.
    وی افزود: روال خودروسازان کشور به این صورت بوده است که ابتدا تکنولوژی موتور وارد کشور می شود و با تاخیر چند ساله داخلی سازی آن آغاز می شود.
    وی با بیان این مطلب که تولید موتور های کم مصرف نیازمند استقبال مشتریان است گفت: با توجه به اینکه نصب موتور های کم مصرف بر روی خودروها دارای هزینه بالایی است ،معمولاً این خودرو ها با قیمت بیشتری در بازار عرضه می شود وبه همین دلیل مشتریان استقبال چندانی از آن ندارند و همین باعث می شود خودروسازان نیز رغبتی برای تولید و خود کفایی در تولید این موتور ها نشان ندهند.
    وی تصریح کرد: این موتور ها دارای فناوری بسیار پیشرفته ای است و باید تغییرات بسیاری در موتور خودروهای فعلی داده شود تا مصرف این خودروها کاهش یابد. در حال حاضر نیز خودرو های مانند 206 و L90 دارای مصرف سوخت کمتری نسبت به سایر خودروها هستند منتهی هنوز تا معیار های واقعی فاصله بسیار دارند.
    دکتر آرام افزود:با برنامه ریزی های انجام شده برای افزایش تولید موتورهای کم مصرف و از رده خارج کردن موتورهای پرمصرف ، میزان صرفه جویی در مصرف سوخت محصولات خودرویی کشور به بیش از ۲۰۸ میلیون لیتر در سال می رسد.
    عضو هییت علمی دانشگاه شریف خواستار کاهش قیمت موتور های کم مصرف تولیدی شد و گفت: در صورتیکه این موتور ها تولید شود پیش بینی می شود بازار به این تغییرات جواب مثبت دهد برای مثال اگر خودرویی در 100 کیلومتر 7لیتر مصرف دارد با استفاده از این موتور ها این مصرف به 5لیتر کاهش خواهد یافت منتهی اگر قیمت این خودرو ها افزوده نشود استقبال از این خودروها چشمگیر خواهد بود.

  7. نمایش تمام تشکر های حميد ذوالعلا در این پست:

    sajadnasirpor  (6th October 2012)

  8. #3475


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    تلاش فولکس واگن برای توسعه شبکه فروش در آمریکا





    Click here to enlarge
    Click here to enlargeگروه بین الملل: شرکت فولکس واگن تصمیم دارد با احداث 15 نمایشگاه جدید تعداد نمایندگی های عرضه محصولاتش را در ایالات متحده را به 615 واحد افزایش دهد.
    به گزارش خبر خودرو، جاناتان برانینگ – مدیر فولکس واگن آمریکا – گفت : ما به صورت تقریبا انتخابی عمل می کنیم و قرار است که تغییراتی را در نظام خرید و فروش خود پدید آوریم ولی تمرکز ما در آینده بر روی افزایش توان عملیاتی خواهد بود.
    برانینگ افزود : حدود 91% از نمایندگی های فولکس واگن در هفت ماهه اول سال سود دهی داشته اند و این در حالی است که رقم فوق برای سال های 2011 و 2010 به ترتیب 89 و 83 درصد بوده است.
    این اولین مرحله رشد پیکره فعلی نمایندگی های فروش می باشد و بعد از آن قرار است تعداد این نمایندگی ها افزایش یابد.
    برانینگ گفت که نمی تواند میزان فروش فولکس واگن در بازار سال 2012 ایالات متحده را پیش بینی نماید اما می داند که رشد آن دست کم دو رقمی خواهد بود.
    گفتنی است فولکس واگن در نه ماهه ابتدایی سال پیش از 323 هزار دستگاه خودرو را در ایالات متحده به فروش رساند که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته رشدی 37 درصدی را نشان می دهد.
    در این مدت تولید خودروی فولکس واگن پاسات در آمریکا به رقم کاملا بی سابقه 79 هزار دستگاه رسید و این امر نقشی مهم را در رشد سود دهی فا.و.ایفا کرد.

  9. نمایش تمام تشکر های حميد ذوالعلا در این پست:

    sajadnasirpor  (6th October 2012)

  10. #3476


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    فروش دوچرخه در ایتالیا از فروش خودرو سبقت گرفت





    Click here to enlarge
    Click here to enlarge
    گروه بین الملل: نتیجه یک مطالعه جدید نشان می دهد که برای اولین بار بعد از جنگ جهانی دوم تعداد فروش دوچرخه از خودروهای سواری بیشتر شد.
    به گزارش خبر خودرو، در سال 2011 بیش از 1750000 دوچرخه در ایتالیا به فروش رسید و 10درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافت.
    این در حالی است که فروش خودروهای سواری در این کشور 20 درصد کاهش پیدا کرد و برای اولین بار در سال 1964 به رقم 1748143 دستگاه رسید و ددر واقع می توان گفت اعجاز اقتصادی ایتالیا بعد از جنگ جهانی دوم سبب شد که هرخانواده ایتالیایی قادر به خرید یک دستگاه فیات 500 باشد و بدین سبب رشد فروش خودروی این کشور در مسیری صعودی قرار گیرد.
    با این حال برنامه های ریاضت اقتصادی و بالا رفتن بهای سوخت نهایتا منجر به رشد تولید دوچرخه و تمایل مردم برای صرفه جویی در هزینه ها و حتی ایجاد روحیه شادتر گردید.به طوریکه دوچرخه به عنوان وسیله ای سرگرم کننده و در عین حال مناسب برای حمل ونقل های شهری نزدیک مورد توجه قرار گرفت.
    از سویی اجرای برنامه های حمایتی و تشویقی دولت در ایجاد فرهنگ استفاده از دوچرخه و جایگزینی آن در سفرهای شهری به جای خودرو بی تاثیر نبود و این امر نه تنها باعث کاهش ترافیک و مصرف سوخت شد بلکه کمکی شایان به حفظ محیط زیست ایتالیا نیز نمود.
    البته بایستی گفت ایتالیا تنها کشور در این زمینه نیست و فروش دوچرخه در کشورهای فرانسه ، اسپانیا و حتی آلمان نیز از فروش خودرو پیشی گرفته است.

  11. نمایش تمام تشکر های حميد ذوالعلا در این پست:

    sajadnasirpor  (6th October 2012)

  12. #3477


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    Click here to enlarge
    تحویل صدر جدول باکیفیت ترین کامیون های‌ کشور به ژاپنی ها
    پرشین خودرو: کامیونت ایسوزو NKR ژاپنی در نبود ولوو FH سوئدی توانست جایگاه نخست کیفیت را از آن خود کند و صدرنشین جدول باکیفیت ترین کامیون های کشور شود.
    به گزارش خبرنگار «پرشین خودرو»، در شهریورماه امسال، كامیون مونتاژی سوئدی ولوو FH که همواره رتبه نخست رده‌بندی جدول کیفی ترین کامیون های داخلی را به خود اختصاص داده بود به دلیل کاهش تولید از گردونه رقابت خارج شد تا رقیب دیرینه ژاپنی اش یعنی کامیونت ایسوزو NKR با کسب 30.6 نمره منفی به عنوان باکیفیت ترین کامیون کشور انتخاب شود.
    بررسی‌های انجام شده شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران نشان می‌دهد که در شهریورماه امسال از میان 12 کامیون و کشنده بررسی شده، کامیون سنگین بنز WH بی‌‌کیفیت‌ ترین و کامیونت ایسوزو NKR باکیفیت‌ترین خودروهای کامیون تولید داخل بوده‌ است.
    در آخرین رده‌بندی کیفیت کامیون‌های کشور در شهریورماه سال 91 پس از صدرنشینی کامیونت ایسوزو NKR در میان همتایان خود، رده‌های دوم تا ششم به ترتیب به کامیونت ایسوزو NPR، کشنده اسکانیا G410، کامیونت ایسوزو NQR، کامیون البرز کشنده و کمپرسی 375 رسیده است.
    بر اساس این گزارش، کامیون کاویان قزوین، کامیون آمیکو 1929D، کشنده فراز و آمیکوM2631 در رده های هفتم تا دهم قرار گرفته اند.
    در حالی که کامیون کشنده ماز رده یازدهم جدول را از آن خود کرده که کامیون سنگین بنز WH در رده پایینی جدول به عنوان بی کیفیت ترین کامیون تولید داخل قرار گرفته است.

  13. #3478


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    Click here to enlarge
    آمار گمرک نشان داد:
    سیر صعودی برای واردات و صادرات خودرو
    پرشین خودرو: در حالیکه بسیاری از صنایع و واحدهای تولیدی بعد از نوسان های اخیر ارزی در زمینه واردات مواد اولیه خود دچار مشکل شدند، تازه ترین آمار گمرک ایران نشان می دهد که واردات و صادرات خودرو همچنان روند صعودی را طی می کند.
    به گزارش «پرشین خودرو»، آمار گمرک ایران حاکی از آن است که در نیمه نخست 1391 واردات انواع خودروی سواری به کشور با رشد 17 درصدی به 19 هزار و 380 دستگاه رسید. همچنین ارزش این میزان واردات با رشد 21 درصدی بالغ بر 429 میلیون دلار شد. سهم واردات خودروهای سواری از کل واردات کشور در نیمه نخست امسال به حدود 1.62 درصد رسیده است.
    میانگین قیمت هر خودروی سواری وارداتی در این مدت 22 هزار و 136 دلار (نزدیك به 3.91 برابر هر خودروی صادراتی) بوده كه نسبت به سال گذشته، با افزایش 3.46 درصدی مواجه بوده است. امارات، کره جنوبی و کویت هم اصلی ترین مبادی ورود خودرو به کشور در همین مدت بودند، به طوری که حدود 90 درصد از واردات خودرو مربوط به این سه کشور بود.
    آمار گمرک ایران همچنین نشان می دهد که صادرات خودروی کشور در شش ماه نخست امسال با رشد 296 درصدی به 27 هزار و 914 دستگاه رسید. ارزش صادرات خودروی کشور هم با افزایش 338 درصدی به 158 میلیون دلار رسید.
    میانگین قیمت هر خودروی سواری صادراتی طی نیمه نخست امسال مبلغ 5664 دلار بود كه نسبت به سال گذشته با افزایش 10.73 درصدی مواجه شده است. عراق با سهم نزدیک به 99 درصدی بزرگترین بازار خودروهای صادراتی ایران در سال جاری بوده است.

  14. نمایش تمام تشکر های حميد ذوالعلا در این پست:

    sajadnasirpor  (6th October 2012)

  15. #3479


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    Click here to enlarge
    افزایش رسمی قیمت خودرو عامل رشد دوباره قیمت‌ها
    پرشین خودرو: عضو هیات علمی دانشگاه علامه معتقد است: افزایش قیمت رسمی خودرو در شرایطی كه ارتباط بین دلالان با سیستم فروش خودروسازان برقرار است، حاصلی جز دامن زدن به رشد بیشتر قیمت‌های بازار نخواهد داشت.
    به گزارش «پرشین خودرو»، امرالله امینی، با بیان این مطلب اظهار كرد: در شرایط فعلی به هر میزانی كه قیمت رسمی خودروها افزایش یابد به همان نسبت نیز قیمت بازار این محصولات افزایش خواهد یافت.
    وی با بیان اینكه مردم عادی اكثرا موفق به خرید مستقیم خودرو از خودروساز نشده و ناچار به دریافت این محصولات با قیمت‌های بالاتر از دلالان و نمایندگی‌های فروش خودروسازان هستند، خاطرنشان كرد: در حال حاضر كوچكترین تصمیم خودروسازان در بخش فروش آن‌ها به سرعت به اطلاع دلالان و واسطه‌ها می‌رسد تا آن‌ها بتوانند خودروهای عرضه‌ شده را جمع‌آوری و با قیمتهای بالاتر عرضه كنند.
    عضو هیات علمی دانشگاه علامه ادامه داد: متاسفانه خودروسازان داخلی به صورت كاملا انحصاری عمل می‌كنند به‌گونه‌ای كه هر زمان كه صلاح دیدند، تولید را افزایش و هر زمان كه لازم بود تولید را كاهش و به این ترتیب قیمت خودرو را افزایش می‌دهند.
    امینی تصریح كرد: خودروسازان علاوه بر تولید انحصاری مورد حمایت نیز قرار می‌گیرند در حالیكه سازمانهای نظارتی به ویژه سازمان حمایت مصرف‌كنندگان و تولیدكنندگان باید با تشدید نظارتها با خودروسازان متخلف برخورد كنند.
    به گزارش ایسنا، طبق اخبار غیررسمی به دست آمده اعضای كمیته قیمت‌گذاری خودرو در جدیدترین جلسه خود با افزایش قیمت محصولات ایران‌خودرو، سایپا و پارس‌خودرو موافقت كرده‌اند.

  16. نمایش تمام تشکر های حميد ذوالعلا در این پست:

    sajadnasirpor  (6th October 2012)

  17. #3480


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    آزادسازی قیمت خودرو اقدامی مناسب در جهت حذف رانت از بازار خودرو





    Click here to enlarge
    Click here to enlarge

    به گزارش خبر خودرو، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی ، نابسامانی و نبود کنترل و نظارت دستگاههای نظارتی بر حاشیه بازار و دلال بازی در این بخش را عاملی بر اختلاف بالای قیمت کارخانه و بازار خودرو دانست و گفت : هم اکنون بخشی از اختلاف بالای قیمت کارخانه و بازار خودرو به جهت تحریم ها ایجاد شده است اما قطعا بخش مهمی از آن نیز به دلیل وضعیت موجود بازار خودرو و عدم نظارت و کنترل دستگاههای مسئول بر حاشیه بازار است.

    سید هادی حسینی در گفتگو با خبرنگار خبر خودرو افزود : آنچه که در وضعیت موجود به واسطه تحریم ها ایجاد شده قطعا پذیرفته شده بوده و تردیدی در تاثیر آن بر وضعیت بازار وجود ندارد به طوری که کمبود قطعات و کاهش واردات مواد اولیه در این راستا تاثیر گذاشته است این در حالی است که بخش عمده ای از مشکلات موجود در بازار خودرو از عدم نظارت بر بازار و نابسامانی در این راستا ایجاد شده است.
    وی وابستگی در تامین برخی از قطعات خودروهای داخلی را مشکلی دیگر در این شرایط عنوان کرد و گفت : هم اکنون در تولید برخی از خودروها در کشور وابستگی وجود دارد به طوری که در تامین برخی از قطعات خودروهایی که سالهاست در داخل تولید می شوند همچنان وابستگی وجود دارد که این نیز جای تامل داشته و نشان از عملکرد سنوات مسئولین در گذشته است.
    وی گفت :متاسفانه در این سالها قطعاتی را که امکان داخلی سازی داشتند، در داخل تولید نشده است به همین جهت همچنان برای تامین این قطعات وابستگی به خارج ادامه دارد و با نوسانات نرخ ارز قیمت خودرو افزایش می یابد.
    وی گفت : قطعا با نظارت دقیق بخش زیادی از مشکلات موجود و اختلاف قیمت کارخانه و بازار خودرو رفع خواهد شد.
    وی در ادامه آزادسازی قیمت خودرو را اقدامی مناسب در حذف رانت از بازار خودرو دانست .
    نماینده قائم شهر و سواد کوه در خانه ملت تصریح کرد : چنانچه دستگاههای نظارتی بر وضعیت موجود بازار خودرو کنترل و نظارت داشته باشند و خودروسازان نیز با دقت نظر تلاش نمایند در این شرایط، بازار خودرو تحت شعاع مشکلات ناشی از تورم قرار نگیرد قطعا اختلاف قیمت بالای کارخانه و بازار خودرو و حباب موجود در این بازار رفع خواهد شد.

صفحه 348 از 771 نخستنخست ... 248298328338339340341342343344345346347348349350351352353354355356357358368398448 ... آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 3 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 3 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  


Copyright ©2000 - 2013, Jelsoft Enterprises Ltd کیــــــــــان ستـــــــــــ ...® اولین و بزرگترین سایت فوق تخصصی الکترونیک در ایران



Cultural Forum | Study at Malaysian University