تلاش فولکس واگن برای توسعه شبکه فروش در آمریکا
گروه بین الملل: شرکت فولکس واگن تصمیم دارد با احداث 15 نمایشگاه جدید تعداد نمایندگی های عرضه محصولاتش را در ایالات متحده را به 615 واحد افزایش دهد.
به گزارش خبر خودرو، جاناتان برانینگ – مدیر فولکس واگن آمریکا – گفت : ما به صورت تقریبا انتخابی عمل می کنیم و قرار است که تغییراتی را در نظام خرید و فروش خود پدید آوریم ولی تمرکز ما در آینده بر روی افزایش توان عملیاتی خواهد بود.
برانینگ افزود : حدود 91% از نمایندگی های فولکس واگن در هفت ماهه اول سال سود دهی داشته اند و این در حالی است که رقم فوق برای سال های 2011 و 2010 به ترتیب 89 و 83 درصد بوده است.
این اولین مرحله رشد پیکره فعلی نمایندگی های فروش می باشد و بعد از آن قرار است تعداد این نمایندگی ها افزایش یابد.
برانینگ گفت که نمی تواند میزان فروش فولکس واگن در بازار سال 2012 ایالات متحده را پیش بینی نماید اما می داند که رشد آن دست کم دو رقمی خواهد بود.
گفتنی است فولکس واگن در نه ماهه ابتدایی سال پیش از 323 هزار دستگاه خودرو را در ایالات متحده به فروش رساند که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته رشدی 37 درصدی را نشان می دهد.
در این مدت تولید خودروی فولکس واگن پاسات در آمریکا به رقم کاملا بی سابقه 79 هزار دستگاه رسید و این امر نقشی مهم را در رشد سود دهی فا.و.ایفا کرد.