.تعمیـــرکاران کیان ست (kiansat.tv)تابع قوانین -جمهموری-اسلامی ایران میباشد و ارسال هر گونه مطلب سیاسی،مذهبی،غیراخلاقی و خرید و فروش متعلقات ماه-واره و دیگر موارد مجرمانه ممنوع میباشد وبا کاربران خاطی به شدت برخورد میگردد انجمن فقط تعمیرات لوازم الکترونیک میباشد...













سلام مهمان گرامی؛
به کیان ست خوش آمدید برای مشاهده انجمن با امکانات کامل می بايست از طريق این لینک عضو شوید.

https://teranzit.pw/uploads/14469017281.png
پیام خصوصی به مدیریت کل سایت ........... صفحه توضیحات و شرایط گروه ویژه ........... ...........
ارتباط تلگرامی با مدیریت سایت ................. ایدی تلگرام suportripair@ .................
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 7702

موضوع: اخبار خودرو

Threaded View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. #11


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    بهبود 33 درصدی كيفيت محصولات ایران خودرو





    Click here to enlarge
    Click here to enlargeبه گزارش خبر خودرو، كيفيت محصولات ايران خودرو در پنج ماه نخست سال جاري نسبت به زمان مشابه در سال 89، به ميزان 33 درصدبهبود پيداكرده است.
    كيانوش پورمجيب، معاون مدير عامل ايران خودرو دركيفيت، با بيان اين مطلب، گفت: گروه صنعتي ايران خودرو در تحقق اهداف مندرج در آيين نامه ارتقاي كيفيت خودرو كه در سال 88 از سوي وزارت صنايع و معادن ابلاغ شد، موفق عمل كرده است.
    وي افزود: بهبود كيفيت محصولات ايران خودرو در سال 1391 براساس شاخص آديت تركيبي، به نحوي است كه در حال حاضر تمام توليدات سواري اين گروه صنعتي در سطوح كيفيتي خوب و يا خيلي خوب قرار دارند.
    پورمجيب اين امر را حاكي از عملكرد بالاي ايران خودرو نسبت به اهداف آيين نامه ارتقاي كيفيت خودروها دانست.
    معاون كيفيت ايران خودرو قطعات برگشتي ازخدمات پس از فروش يا C/100 را از جمله شاخص هاي مهم در كيفيت خودروها عنوان كرد و گفت: هدف آيين نامه ارتقاي كيفيت درخصوص شاخص C/100 يا تعداد قطعات تعويضي در100 خودروي نزدمشتري سه ماه پس ازتحويل، براي تمامي محصولات ساخت داخل تا سال 1392 برابر 20 تعيين شده است.
    وي عدد اين شاخص در آخرين گزارش هاي وضعيت عملكرد ايران خودرو در اين حوزه را براي خودروهاي تندر، گرندويتارا و 206 به ترتيب 3 ، 1 و10 عنوان كرد كه هدف پايان سال 92 را نيز از هم اكنون پشت سر نهاده است.
    پورمجيب افزود: در ساير محصولات نيز دستيابي به هدف تا پايان سال92 بسيار محتمل و ميانگين بهبود وضعيت دوماهه اول سال 91 نسبت به دوماهه اول سال 90 برابر با 47.15 بوده است .
    معاون كيفيت ايران خودرو در خصوص رويكرد گروه صنعتي در ارتقاي رتبه سازندگان با توجه به هدف آيين نامه گفت: از ابتداي مهر ماه 89 تمديد يا انعقاد قرارداد با سازندگان رتبه پايين تر از C و از ابتداي مهرماه سال 90 عقد قرارداد با دارندگان رتبه C ممنوع شده است.
    وي در خصوص عملكرد گروه صنعتي ايران خودرو در سال هاي 89 تا 90 و سه ماه دوم سال 91 اظهار داشت: در سال 1389 تعداد 34 سازنده داراي رتبه A ، تعداد 371 سازنده داراي رتبه B و تعداد 69 سازنده در رتبه C بوده اند و در پايان سال 1390 اين عددها به ترتيب به 50 سازنده رتبه A ، 569 سازنده رتبهB و پنج سازنده رتبه C بهبود يافته است
    پورمجيب تعداد سازندگان رتبه A درپايان سه ماهه دوم سال 91 را 51 مورد، تعداد سازندگان رتبه بي را 577 مورد و تعداد سازندگان رتبه سي را يك مورد عنوان كرد و گفت: بر اساس آيين نامه ارتقاي كيفيت، تمامي تامين كنندگان قطعات و مجموعه ها، ملزم به استفاده از سيستم رديابي محصولات بر اســـــاس دستورالعمل هاي ابلاغي از سوي خودروسازان هستند تا امكان شناسايي و رديابي قطعه – سازنده فراهم شود.
    عملكرد ايران خودرو در اين خصوص را مويد پياده سازي سيستم جامع رديابي قطعات ازتامين تاخدمات پس ازفروش ارزيابي كرد و گفت: 62 قطعه شناسنامه دار شده و اين سيستم براي70 قطعه و600 بچ نيز در حال توسعه است. صرفاً‌ محصول جديد ايران خودرو (‌رانا) با 27 قطعه در حيطه رديابي قرار گرفته است
    معاون كيفيت ايران خودرو در مورد شاخص رضايت مشتريان از كيفيت محصولات نيز اظهار داشت: بر اساس اهداف آيين نامه ارتقاي كيفيت در مورد كيفيت اوليه (پيمايش تا چهار هزار كيلومتر يا گذشت سه ماه از تاريخ تحويل) و كيفيت دوام (15 ماه پس از دوره كيفيت اوليه)، عرضه كنندگان خودرو موظفند به گونه اي عمل كنند كه ميزان رضايت مشتريان از كيفيت دوام نسبت به كيفيت اوليه هر محصول بيش از پنج درصد كاهش نيابد.
    پورمجيب در مورد عملكرد ايران خودرو در اين زمينه گفت: تحليل نتايج، گوياي فاصله هميشگي ميزان رضايت مشتريان از كيفيت دوام نسبت به كيفيت اوليه هر محصول به ميزان كمتر از پنج درصد و ميانگين رضايتمندي مشتريان از كيفيت محصولات سواري ايران‌خودرو در سال 87 مقدار 65.4 درصد بوده كه در انتهاي سه ماه اول سال جاري، به 68.3 درصد رسيده است.
    وي تاكيد كرد: در سال 1391 در بستر سياست ها و رويكردهاي تعيين شده در حوزه كيفيت گروه و با بهره گيري از تمامي ظرفيت هاي انساني و تخصصي موجود در سطح شركت، در جهت ايجاد فضای مناسب برای ارتقاي کيفيت محصولات از هيچ تلاشي فروگذار نخواهد بود .
    معاون كيفيت ايران خودرو، تمركز بر خواست مشتري در شاخص هاي كيفيت، گسترش نظارت به همه واحدهاي موثر در زنجيره ارزش شركت، تمركز بر بهينه سازي الگوهاي رفتاري، فرايند محوري در پيشبرد فعاليت ها، استاندارد سازي رويه ها و مشخصه ها و دست يابي به بالاترين استانداردها در كيفيت محصولات و خدمات را از اقدامات اصلي در حوزه كيفيت در سال 1391 عنوان كرد.
    وي اطمينان داد كه گروه صنعتي ايران خودرو، كيفيت را سرلوحه همه فعاليت هاي خود قرار داده و با تلاش مضاعف به بالاترين نشان در اين حوزه دست پيدا خواهد كرد.

  2. نمایش تمام تشکر های حميد ذوالعلا در این پست:

    sajadnasirpor  (7th October 2012)

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  


Copyright ©2000 - 2013, Jelsoft Enterprises Ltd کیــــــــــان ستـــــــــــ ...® اولین و بزرگترین سایت فوق تخصصی الکترونیک در ایران



Cultural Forum | Study at Malaysian University