بهبود وضعیت فروش ب ام و در چین





Click here to enlarge
Click here to enlargeگروه بین الملل: فروش محصولات ب ام و 59% در بازار ماه سپتامبر چین افزایش یافت و خاطر سرمایه گذارانی که گمان می کردند بزرگ ترین بازار خودروی جهان روندی نزولی را در پیش گرفته راحت کرد.
به گزارش خبر خودرو، ماه گذشته و در پی افزایش تقاضای سدان سری 3 و شاسی بلند کوچک X1 فروش برندهای ب ام و و مینی 59% رشد پیدا کرد و به 29631 دستگاه رسید.
همچنین فروش کلی ب ام و در مدت ژانویه تا سپتامبر با جهشی 34 درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته از مرز 237 هزار دستگاه عبور کرد.
کارشناسات معتقدند این رشد فروش نشانه ای عاری شدن شرایط بازار چین می باشد.
فولکس واگن ، آئودی و مرسدس بنز – که جز رقبای ب ام و می باشند – نیز توانستند ماه سپتامبر خوبی را پشت سر بگذارند.
در این مدت ب ام و توانست در بازار بورس فرانکفورت ،رشدی 3.2 درصدی را داشته باشد و ارزش هر سهم خود را به 59.7 یورو برساند.
این رقم برای دایملر و فولکس واگن به ترتیب 1.2% و 2.9 % گزارش شده است.
آئودی نیز اعلام کرده که توانسته با رشدی 10% در چین فروش خود را به 33512 دستگاه در ماه سپتامبر برساند و مرسدس – بنز را با اختلافی 18700 دستگاه کنار بزند.