البته اینو هم اضافه کنم که :
یه سوال برای بعضی دوستان پیش میاد که چرا در خودروی 206 بدون abs وقتی کروز کنترل نصب می کنیم در سرعت های بالا دل دل میزنه ؟؟ جواب این سوال در همین سیگنالی مربعی که سنسور سرعت تولید میکنه نهفته است : حال بررسی میکنیم :
خودروی بدون abs : سیگنال موج مربعی تولید شده توسط سنسور سرعت مستقیما به ای سی یو موتور میره و ای سی یو موتور با این سیگنال دریافتی سرعت رو در محدوده ی تعیین شده ثابت میکنه (تصور کنید با موج مربعی چطور سرعت تثبیت میشه : همون قضییه ی دل دل زدن )
خودروی با abs : ای سی یو موتور اطلاعات سرعت رو جهت به کارگیری در سیستم کروز کنترل( ثابت نگه داشتن سرعت خودرو) از یونیت abs میگیره ( یونبت فوق اطلاعات سرعت رو از سنسورهای چرخ به صورت سیگنال موج مربعی گرفته و سپس این سیگنال ها رو به سیگنال مستقیم تبدیل کرده و بعدش در اختیار شبکه کن میذاره ) تا ای سی یو موتور و سایر یونیت ها از آن استفاده کنن .
پس دلیلش فرق بین سیگنال مربعی و مستقیم شد .