.تعمیـــرکاران کیان ست (kiansat.tv)تابع قوانین -جمهموری-اسلامی ایران میباشد و ارسال هر گونه مطلب سیاسی،مذهبی،غیراخلاقی و خرید و فروش متعلقات ماه-واره و دیگر موارد مجرمانه ممنوع میباشد وبا کاربران خاطی به شدت برخورد میگردد انجمن فقط تعمیرات لوازم الکترونیک میباشد...













سلام مهمان گرامی؛
به کیان ست خوش آمدید برای مشاهده انجمن با امکانات کامل می بايست از طريق این لینک عضو شوید.

https://teranzit.pw/uploads/14469017281.png
پیام خصوصی به مدیریت کل سایت ........... صفحه توضیحات و شرایط گروه ویژه ........... ...........
ارتباط تلگرامی با مدیریت سایت ................. ایدی تلگرام suportripair@ .................
صفحه 359 از 771 نخستنخست ... 259309339349350351352353354355356357358359360361362363364365366367368369379409459 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 3,581 تا 3,590 , از مجموع 7702

موضوع: اخبار خودرو

  1. #3581


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    Click here to enlarge
    لیفان 720 سال آینده به ایران می‌آید
    پرشین خودرو: نمایشگاه خودرو شانگهای سال جاری که اواسط فصل بهار بر پا شد اولین محفلی بود که 720 در آن حضور یافت.
    به گزارش «پرشین خودرو»، حالا کرمان موتور این محصول را برای عرضه به بازار ایران در نظر گرفته است تا بعد از 520، 620 و X60 چهارمین محصول از کارخانه لیفان برای بازار ایران باشد و جای پای خود را در این بازار محکم تر کند.
    کرمان موتور به فاصله اندکی از رونمایی 720 در چین تصمیم به عرضه این محصول در ایران گرفته و شاید دانستن این موضوع برایتان جالب باشد که این خودرو هنوز در بازار چین هم عرضه نشده است.
    720 یک رده بالاتر از مدل 620 جای می‌گیرد و 15 سانتیمتر در طول و 6 سانتیمتر در عرض از این خودرو بزرگتر است و حدود 0.5 سانتیمتر کوتاه‌تر از 620 است. با این شرایط طول، عرض و ارتفاع این خودرو به ترتیب با 4700، 1765 و 1490 میلی‌متر برابری می‌کند و فاصله دو محور آن به 2700 میلی‌متر می‌رسد که در مقایسه با 620 به میزان 10 سانتی‌متر بیشتر بوده و نشان از فضای بیشتر سرنشینان دارد. شاید برایتان جالب باشد که 720 با وجود طول بیشتری که نسبت به برادر کوچکتر خود دارد 30 لیتر فضای بار کمتری در اختیار شما قرار خواهد داد.
    این خودرو با یک پیشرانه 1.8 لیتری به بازار چین عرضه خواهد شد که توسط شرکت لیفان توسعه داده شده است و نهایت قدرتی برابر با 126.5 اسب بخار تولید می‌کند و چند اسبی نسبت به پیشرانه‌های موجود برای X60 و 620 ضعیف‌تر است اما این احتمال وجود دارد که کرمان موتور همان نمونه 131 اسب بخاری موجود در ایران را برای این خودرو نیز در نظر بگیرد. حد اکثر گشتاور این پیشرانه به 159 نیوتن متر در 4400 دور در دقیقه می‌رسد و با یک جعبه دنده 5 سرعته دستی ترکیب خواهد شد. احتمالا نمونه CVT توسعه یافته توسط لیفان در آینده به لیست انتخاب‌های موجود برای این خودرو اضافه خواهد شد.میزان مصرف سوخت این خودرو هنوز منتشر نشده اما توانسته استاندارد آلایندگی یورو4 را دریافت کند.
    720 در هر چهار چرخ از ترمزهای دیسکی بهره می‌برد که در چرخهای جلویی از نوع خنک شونده هستند. ترمزهای این خودرو به سیستم‌های ABS و EBD مجهز شده‌اند. همچنین برای ایمنی بیشتر این خودرو در مجموع چهار کیسه هوا در نطر گرفته شده که شامل دو کیسه برای سرنشینان جلویی و دو کیسه هوای پرده‌ای می‌شود. دور بین دید عقب، سنسور دنده عقب و سیستم ضد سرقت از دیگر موارد ایمنی این خودرو هستند.
    720 در چین در سیپ تجهیزاتی به بازار ارائه خواهد شد. امکانات تیپ فول این خودرو شامل سیستم ورود بدون کلید، پاور ویندوز، روکش چرمی صندلی‌ها، تنطیم برقی صندلی راننده، تنطیم گودی کمر صندلی راننده، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک، سانروف، چراغ‌های همراه تا منزل، سیستم روشنایی خودکار، آینه‌های جانبی برقی، مه شکن، گرمکن شیشه عقب، سیستم صوتی با قابلیت پخش CD، MP3 و ورودی USB، سامانه ناوبری و... می‌شود.
    با توجه به اینکه این خودرو هنوز در چین تعیین قیمت نشده است، نمی‌توان قیمتی برای آن در بازار ایران پیش بینی کرد. 720 سال آینده توسط کرمان موتور به طور رسمی معرفی خواهد شد. اطلاعات دقیق‌تر درباره این محصول پس از معرفی آن اعلام خواهد شد.

  2. نمایش تمام تشکر های حميد ذوالعلا در این پست:

    sajadnasirpor  (10th October 2012)

  3. #3582


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    تولید خودروهای یورو 4 در انتظار سوخت استاندارد است





    Click here to enlarge
    Click here to enlargeبه گزارش خبر خودرو، دبیر انجمن خودروسازان ایران در خصوص تولید خودروهای یورو 4 و 5 گفت: مقرر شده است خودروسازان داخلی از ابتدای سال آینده به شرط تامین سوخت مناسب ، تمام خودروها را با استاندارد یورو 4 تولید کنند (ولی تا کنون بیش از 6 ماه از سال گذشته است و سوخت جدید تامین نشده است) بنابراین درصورتی که از سال آینده سوخت مناسب تامین شود ، ابتدا تولید خودروهای یورو 4 آغاز می شود و خودروسازان می توانند بعد از گذشت پنج سال به تولید خودروهای یورو 5 نیز بپردازند.
    احمد نعمت بخش در ادامه گفتگو با خبرنگارخبر خودروگفت: در سال جاری خودروسازان بصورت رمپاپ خودروها را با استاندارد یورو 4 تولید خواهند کرد و در صورتی که سوخت استاندارد تامین شود از سال آینده همه خودرو ها با استاندارد یورو 4 تولید می شود.
    وی افزود: ولی اگر سوخت مورد نظر تامین نشود این خودروهای تولیدی نمی توانند از سوخت یورو2 استفاده کنند و طبق مصوبه دولت وزارت نفت ملزم است سوخت مورد نظر را در همه استانها توزیع سراسری نماید زیرا استفاده از سوخت نامناسب باعث آسیب به موتور خودروها خواهد شد.
    وی تصریح کرد: براساس استاندارد میزان آلایندگی هر کیلومتر پیمایش خودرو با استاندارد یورو دو ، 70.2 گرم گاز آلاینده خواهد بود ولی این میزان آلایندگی در هر کیلومتر پیمایش خودرو با استاندارد یورو چهار به ،18. 1 گرم کاهش می یابد.
    وی درخصوص هزینه تولید خودرو با استاندارد یورو 4 گفت: براي دستيابي به اين هدف، خودروسازان بايد از جيب خريداران براي هر خودرو حداقل 500 هزار تومان افزايش هزينه را متقبل شوند که اين مبلغ برای 1.5 ميليون دستگاه خودرو 750 ميليارد تومان می شود يعني براي كاهش آلايندگي 1.5 میلیون دستگاه خودرو با پیمایش12 هزار کیلومتر در سال و کاهش 27360 تن آلایندگی در سال باید 750 ميليارد تومان هزينه كنيم.
    نعمت بخش در خصوص روش دوم کاهش آلایندگی ها گفت: آلايندگي ايجاد شده توسط هر خودروي فرسوده يا كاربراتوري در هر كيلومتر پيمايش حداقل 59 گرم مي باشد . با فرض پيمايش (12000 كيلومتر در سال به ازای هر خودرو) معادل 708 كيلوگرم آلايندگي توليد مي شود. بدین ترتیب در صورت خروج 38644 دستگاه خودرو با هزینه معادل 39 میلیارد تومان به همان میزان آلایندگی در سال در کشور کمتر تولید می شود بنابراین با اجراي روش دوم ، ضمن دستيابي به هدف ، مردم عزيزمان 711 ميليارد تومان كمتر هزينه مي كنند.

  4. #3583


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    صدور دعوت نامه براي مشتریان رانا آغاز شد





    Click here to enlarge
    Click here to enlargeبه گزارش خبر خودرو، باتصويب قيمت جديد خودرو رانا از سوي سازمان حمايت از مصرف كننده، صدوردعوت نامه براي اولويت هاي مهر ماه اين خودروآغاز شد.
    عبدالله بابايي معاون بازاريابي و فروش گروه صنعتي ايران خودرو با بيان اين مطلب گفت: صدور دعوت نامه براي اولويت هاي مهر ماه آغاز شده است.
    وي ادامه داد: قيمت جديد اين خودرو 21 ميليون و 500 هزار تومان تعيين شده است.
    معاون بازاريابي و فروش گروه صنعتي ايران خودرو با اشاره به اينكه در مرحله اول مبلغ 10 ميليون تومان از متقاضيان اين خودرو دريافت شده است، خاطرنشان ساخت: در اين طرح سود مشاركت نيز از مبلغ كل كسر خواهد شد.
    بابايي تاكيد كرد: طبق برنامه ريزي انجام شده افرادي كه مابه التفاوت مبلغ خودرو را پس از صدور دعوت نامه واريز كنند، طبق اولويت خودرو خود را تحويل مي گيرند.
    وي از برنامه ريزي دقيق براي تحويل اولويت هاي ماه هاي آينده خبر داد و افزود: با توجه به پيش فروش هاي انجام شده خودرو فوق سر موعد به مشتريان تحويل مي شود.
    معاون بازاريابي و فروش گروه صنعتي ايران خودرو ياد آور شد: با افزايش توليد اين خودرو در سال آينده نيز روش هاي فروش متنوع تري براي مشتريان گرامي ارائه مي كنيم.

  5. نمایش تمام تشکر های حميد ذوالعلا در این پست:

    sajadnasirpor  (11th October 2012)

  6. #3584


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    کاهش مصرف سوخت خودروها مستلزم تولید سوخت با کیفیت است




    Click here to enlarge
    Click here to enlarge

    به گزارش خبر خودرو، عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با اشاره به روند کند کاهش مصرف سوخت خودروها در کشور گفت : با وجود تلاش شرکتهای خودروساز در افزایش تولید خودروهای دوگانه سوز در کشور اما در عمل کاهش چندانی را مصرف سوخت خودروها شاهد نیستیم.
    احمد سجادی در گفتگو با خبرنگار خبر خودرو، افزود : قطعا کاهش مصرف سوخت در کشور مستلزم نظارت و کنترل دقیق سازمان ملی استاندارد بر تولید سوخت با کیفیت و عرضه خودروهای کم مصرف در کشور است که باید در این راستا به درستی عمل شود.
    وی در ادامه ضمن اعلام انتقاد کمیسیون انرژی مجلس نسبت به اقدامات صورت گرفته در خصوص تولید و عرضه سوخت استاندارد و همچنین روند تولید و عرضه خودروهای کم مصرف در کشور گفت : با توجه به اهمیت و منافع کاهش مصرف سوخت در حوزه کلان در کشور ، ضمن لزوم شرکت پالایش و پخش و وزارت نفت نسبت به تولید و عرضه سوخت با کیفیت و استاندارد، تولید خودروهای کم مصرف باید در راس برنامه های شرکتهای خودروساز قرار گیرد.
    وی تاکید کرد : با وجود اعلام وزارت نفت مبنی بر تولید و عرضه بنزین با کیفیت و استاندارد در پالایشگاههای کشور، اما همچنان آلایندگی بالایی را در کشور شاهدیم که نشان از عملکرد نامناسب در این زمینه است بنابراین ضروری است تمامی بخش های مسئول در این زمینه در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری در این خصوص توجه به تولید ملی و توجه به کیفیت در تولید اقدام نموده و حرکت جدی داشته باشند.
    وی در ادامه با اشاره توان در تولید سوخت استاندارد تصریح کرد : با توجه به توان متخصصین داخلی در تولید و عرضه سوخت با کیفیت و استاندارد در کشور ،لازم است تا در این راستا تلاش بیشتری صورت گیرد تا هر چه سریعتر سوخت استاندارد در کشور عرضه شود.
    نماینده فریمان و سرخس در کشور همچنین از پی گیری کمیسیون انرژی مجلس نسبت به تولید و عرضه سوخت با استاندارد در کشور خبر داد و گفت : قطعا مجلس و کمیسیون انرژی به جهت اهمیت این موضوع در کشور نسبت به این تذکر به دستگاههای مسئول و پی گیری در این راستا اقدام خواهد نمود.
    سجادی با اشاره به تاثیر سوخت استاندارد در مصرف سوخت خودروها ، گفت : چنانچه شرکتهای خودروساز خودروهای کم مصرف و با استاندارد یورو 4 را نیز تولید نمایند تا زمانی که سوخت با کیفیت در کشور تولید و عرضه نشود قطعا مصرف سوخت در این حوزه کاهش نخواهد یافت.

  7. نمایش تمام تشکر های حميد ذوالعلا در این پست:

    sajadnasirpor  (11th October 2012)

  8. #3585


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    خودروهای سنگین به دلیل کمبود تایر از حرکت ایستادند





    Click here to enlarge
    Click here to enlargeبه گزارش خبر خودرو ، رئیس اتحادیه حمل و نقل بار ضمن انتقاد از وضعیت موجود برای واردات کامیون به کشور گفت: با توجه به افزایش نرخ ارز واردات کامیون به کشور صورت نمی گیرد و تا زمانیکه وضعیت به اینگونه باشد امکان هیچگونه واردات نیست.
    خان بلوکی درادامه گفتگو با خبرنگارخبرخودرو گفت: هم اکنون برای واردات خودرو ارز دولتی پرداخت نمی شود و واردات کامیون با ارز آزاد نیز برای رانندگان به صرفه نیست و همین عامل باعث می شود با استفاده بیشتر از کامیونهای موجود فرسودگی خودروها تسریع شود.
    وی افزود: در دو ماه گذشته هیچ کامیونی ثبت سفارش نشده است و کامیونهای جدید نیز که به کشور وارد شده اند از ماههای گذشته ثبت سفارش شده بودند.
    وی عدم تخصیص ارزمرجع را از دلایل عمده عدم امکان ورود کامیون های دست دوم به کشور دانست و گفت: هم اکنون فرآیند نوسازی خودروهای سنگین فرسوده در بخش حمل و نقل جاده ای مسکوت مانده و این در حالیست که نوسازی ناوگان فرسوده سنگین از ضرورت بالایی برخوردار است.
    وی تصریح کرد: امکان واردات کامیون های دست دوم به علت عدم تصویب آیین نامه و نیز امتناع پلیس راهور از شماره گذاری این دسته از خودروها ، وجود ندارد.
    وی کمبود تایر را مهمترین مشکل کامیون داران دانست و گفت: وضعیت به گونه ای است که امکان حمل ونقل کامیونها به دلیل کمبود تایر وجود ندارد و عملاً کامیون ها از حرکت ایستاده اند زیرا اکثر تایر هایی که در کشور تولید می شود مربوط به خودروهای سواری است و طبق جلساتی که برگزار شده اتحادیه فروشندگان تایر عدم توانایی خودرا در تولید تایر خودرو های سنگین به دلیل کمبود مواد اولیه اعلام کرده است.
    رییس اتحادیه حمل ونقل بار با اشاره به این مطلب که محصولات گروه خودرویی مشمول تخصیص ارز مرجع نمیشوند گفت: هم اکنون تنها کالاهای اساسی واجد شرایط دریافت ارز مرجع هستند.این در حالیست به رغم تاکیدات فراوان نسبت به اختصاص ارز دولتی به صنعت تایر و قرار گرفتن تایر به عنوان کالای اساسی همچنان این صنعت از دریافت ارز دولتی بی نصیب مانده است.
    خان بلوکی در پایان گفت: نوسانات نرخ ارزعملاً موجب گردیده قیمت تمامی کالاها و محصولات دستخوش تغییر شود که خودرو نیز ازاین امر مستثنی نیست.

  9. نمایش تمام تشکر های حميد ذوالعلا در این پست:

    sajadnasirpor  (11th October 2012)

  10. #3586


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    رتبه اعتباري پژو کاهش یافت





    Click here to enlarge
    Click here to enlargeگروه بین الملل: موسسه اعتبارسنجی مودیزاعلام کرد رتبه اعتباری خانواده خودرو پژو را از « ب آ‌ دو» به « ب آ ‌سه » کاهش داده است.
    به گزارش خبرخودرو ، فالک فِری تحلیلگر موسسه اعتبارسنجی مودیز با صدور بیانیه ای اعلام کرد تصمیمی که امروز درباره اعتبار خانواده خودرو پژو اتخاذ شد بازتاب چالشهای مهمی است که گروه خودروسازی پژو می بایست آنها را برطرف نماید تا بتواند اهداف عملیاتی خود را برای احیای مجدد اقتصادی به اجرا درآورد.
    وی افزود : «‌از آنجایی که ما پیش بینی می کنیم تقاضای خودروها با رکود جدیدی به میزان سه درصد مواجه شود و همچنین در سال دو هزار و سیزده فشار بیشتری بر روی قیمتها در غرب اروپا وارد آید ،‌ ممکن است ابتکارهای اعلام شده توسط شرکت پژو برای دستیابی به اهداف مورد نظرش کافی نباشد و این مطلب از پیش بینی منفی مودیز برای این شرکت خودروسازی حکایت دارد.»
    موسسه اعتبارسنجی مودیز رتبه اعتباری خانواده فیات را نیز از «ب آ‌ دو» به «ب آ‌ سه » کاهش داد ،‌ کاهشی که همچنین با یک پیش بینی منفی همراه بود.

  11. نمایش تمام تشکر های حميد ذوالعلا در این پست:

    sajadnasirpor  (11th October 2012)

  12. #3587


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    لزوم فراهم سازی زیر ساختهای تولید خودروهای کم مصرف در کشور




    Click here to enlarge
    Click here to enlarge
    به گزارش خبر خودرو، عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت : تا کنون در خصوص کاهش مصرف سوخت خودروها اقدام موثری صورت نگرفته است.

    سید مهدی موسوی نژاد در گفتگو با خبرنگار خبر خودرو ضمن بیان این مطلب افزود : باید خودروسازان کشور نسبت به تولید خودروهای کم مصرف تلاش بیشتری نمایند . با اجرای طرح هدفمندسازی یارانه ها و ضرورت کاهش مصرف سوخت در کشور ، متاسفانه در حوزه کاهش مصرف سوخت خودروها حرکت جدی صورت نگرفته است.

    وی حرکت شرکت های خودروساز در کاهش مصرف سوخت خودروها را نیازمند تامین زیرساخت هایی در این راستا دانست و گفت : به نظر می رسد تامین قطعاتی که در کاهش مصرف سوخت خودروها موثر است هم اکنون در کشور به خوبی فراهم نیست و این مسئله موجب حرکت کند شرکتها در این زمینه شده است که باید در فراهم نمودن این امکان تلاش شود.

    وی در ادامه ضمن اشاره به موفقیت کشور در تولید سوخت استاندارد و کیفی سازی بنزین ، تولید خودروهای کم مصرف را مستلزم تولید انبوه سوخت استاندارد عنوان کرد و خاطر نشان کرد: به منظور کاهش مصرف سوخت خودروها ضمن اینکه دولت باید نسبت به تولید سوخت استاندارد اقدام نماید باید اراده ای قوی در رفع مشکل تولید خودروهای کم مصرف در اتاق فکر و سیستم راهبردی مجموعه های خودروسازی ایجاد شود.

    نماینده بوشهر و دشتستان در مجلس در ادامه یاد آور شد : باید متناسب با کیفیت موجود سوخت در کشور مصرف سوخت خودروها را کاهش داد.

    موسوی نژاد تصریح کرد : در راستای این اقدام کیفی سازی بنزین باید در اولویت اول وزارت نفت قرار گیرد.

    وی با اشاره به تاثیر سوخت غیر استاندارد و بی کیفیت در افزایش آلودگی هوا و اهمیت این مسئله در کشور ، خاطر نشان کرد : کمیسیون انرژی در راستای کیفی سازی بنزین آمادگی دارد تا نسبت به ایجاد راهکارها و زیر ساخت های این موضوع اقدام کند اما قطعا این مسئله نیازمند تعامل لازم بین وزارت نفت ، کمسیون انرژی و شرکتهای خودروساز است تا مشکلاتی که به جهت سوخت کم کیفیت در آلایندگی و مصرف بالای خودروها ایجاد می شود رفع شود

  13. #3588


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    مصرف بنزين افزایش یافت





    Click here to enlarge
    Click here to enlargeبه گزارش خبر خودرو، مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی از افزایش حدود 6درصدی مصرف بنزین در شش ماه نخست امسال نسبت به مدت مشابه پارسال خبر داد.

    جلیل سالاری با بیان اینکه رشد تولید بنزین بیشتر از افزایش مصرف آن بود افزود: تولید بنزین در همین مدت نسبت به مدت مشابه پارسال شش و شش دهم درصد رشد داشت .

    وی، افزایش مسافرت های تابستانی و ورود بیش از یک میلیون خودرو جدید را علت افزایش مصرف بنزین بیان کرد.
    سالاری با اشاره به اینکه میانگین مصرف روزانه بنزین در برخی از روزهای تعطیل از مرز 75 میلیون لیتر گذشت گفت : میانگین مصرف این فرآورده در شش ماه نخست امسال 64 میلیون لیتر بود که در مقایسه با مدت مشابه پارسال روزانه حدود سه و نیم میلیون لیتر افزایش نشان می دهد.

    سالاری اضافه کرد : مصرف نفت گاز (گازوییل) هم در شش ماه نخست امسال به حدود 92 میلیون لیتر رسید که نسبت به مدت مشابه پارسال 4 درصد رشد نشان می دهد در حالی که تولید این فرآورده مشابه پارسال بود.

    مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی همچنین از کاهش 5 درصدی مصرف گاز مایع در شش ماه نخست امسال نسبت به مدت مشابه پارسال خبر داد و گفت : تولید این فرآورده دو و هشت دهم درصد رشد داشت.

    وی افزود : مصرف نفت سفید هم در این مدت حدود یک درصد کاهش یافت در حالی که تولید آن 5 درصد افزایش داشت.
    سالاری همچنین از رشد 20 درصدی مصرف نفت کوره در شش ماه نخست امسال نسبت به مدت مشابه پارسال خبر داد و اضافه کرد : تولید این فرآورده نیز در همین مدت 4 درصد رشد نشان می دهد.

  14. #3589


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    JLR امنیت شغلی کارمندانش را ضمانت کرد





    Click here to enlarge
    Click here to enlarge گروه بین الملل: شرکت جگوار لندروور (JLR) قرارداد جدیدی را با اتحادیه های کاریش امضا کرده که آینده سه تاسیسات انگلیسی اش را تضمین می کند.
    به گزارش خبر خودرو، این توافق چند روز بعد از مذاکرات بسیار سرسختانه میان مدیران JLR و نمایندگان اتحادیه ها به نتیجه رسید.
    گفتنی است هم اکنون JLR تحت مالکیت تاتا موتورز قرار داردو 21 هزار کارمند در اختیار دارد.
    طبق توافق انجام شده قرار است علاوه بر افزایش 4.2 درصدی حقوق ، حدود 500 پوند به درآمدهای ماه نوامبر اضافه شود.
    از دیگر توافقات بسیار مثبت میان JLR و کارمندانش می توان به رسمی شدن 2400 نفر از کارکنانش اشاره کرد که می تواند موجب انگیزه و افزایش بهره وری تولید شود.
    گفتنی است اتحادیه همچنان به فکر دستیابی به بخشی از سهام JLR و بهره بردن از سود 3 میلیارد دلاری آن است.
    یونایتت – بزرگترین اتحادیه کاری JLR بوده و حدود 17 هزار نفر از کارکنان را تحت تسلط خود دارد.
    این اتحادیه نگران آن است که تاتا به منظور گسترش محصولات خارجی اش بخشی از تولید JLR در انگلستان را به خارج از مرزهای این کشور انتقال دهد و سبب کاهش فرصت های شغلی شود

  15. #3590


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    تیونینگ CLS توسط براباس




    Click here to enlarge
    Click here to enlargeگروه بین الملل: شرکت تیونینگ براباس برنامه ارتقایی جدیدی را برای ایجاد تغییرات در طراحی مرسدس-بنز CLS شوتینگ برک در نظر گرفته است.
    به گزارش خبر خودرو، طبق اعلام این شرکت تیونینگ در کنار افزایش مرسوم قدرت موتور ، طراحی بخشی از متعلقات مرسدس-بنز شوتینگ برک نیز تغییر یافته و چراغ های LED ، باله های کناری ،جلو پنجره اسپویلرهای جدیدی بر روی آن نصب شده است.
    همچنین شش مدل مختلف رینگ از 8.5Jx17 تا 10.5Jx20 برای این خودرو در نظر گرفته شده است.
    خودروی مرسدس-بنز C LS شوتینگ برک دارای یک موتور CLS350 مجهز به فناوری BLUE EFFICIEN است که می تواند به توان 313 اسب بخار دست پیدا کند.
    این موتور شتاب صفر تا صد کیلومتر بر ساعت خودر را به تنها 5.9 ثانیه میرساند. به علاوه یک موتور CLS500 نیز برای این خودرو در نظر گرفته شده که توان و گشتاور آن به ترتیب 500 اسب بخار و 720 نیوتون متر است و بیشینه سرعت خودرو را به 300 کیلومتر بر ساعت می رساند.
    در این بین نسخه SLS63AMG از همه قدرتمندتر بوده و توانی در حدود 619 اسب بخار دارد.
    از دیگر ویژگی های این موتور 737 نیوتون متری می توان به شتاب صفر تا صد کیلومتر بر ساعت 4.2 ثانیه ای و بیشینه سرعت 320 کیلومتر بر ساعتی اش اشاره نمود.

صفحه 359 از 771 نخستنخست ... 259309339349350351352353354355356357358359360361362363364365366367368369379409459 ... آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 3 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 3 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  


Copyright ©2000 - 2013, Jelsoft Enterprises Ltd کیــــــــــان ستـــــــــــ ...® اولین و بزرگترین سایت فوق تخصصی الکترونیک در ایران



Cultural Forum | Study at Malaysian University