.تعمیـــرکاران کیان ست (kiansat.tv)تابع قوانین -جمهموری-اسلامی ایران میباشد و ارسال هر گونه مطلب سیاسی،مذهبی،غیراخلاقی و خرید و فروش متعلقات ماه-واره و دیگر موارد مجرمانه ممنوع میباشد وبا کاربران خاطی به شدت برخورد میگردد انجمن فقط تعمیرات لوازم الکترونیک میباشد...













سلام مهمان گرامی؛
به کیان ست خوش آمدید برای مشاهده انجمن با امکانات کامل می بايست از طريق این لینک عضو شوید.

https://teranzit.pw/uploads/14469017281.png
پیام خصوصی به مدیریت کل سایت ........... صفحه توضیحات و شرایط گروه ویژه ........... ...........
ارتباط تلگرامی با مدیریت سایت ................. ایدی تلگرام suportripair@ .................
صفحه 385 از 771 نخستنخست ... 285335365375376377378379380381382383384385386387388389390391392393394395405435485 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 3,841 تا 3,850 , از مجموع 7702

موضوع: اخبار خودرو

  1. #3841


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    دریافت مابه التفاوت نرخ خودروهای لوکس وارداتی با ارز مرجع




    Click here to enlarge
    Click here to enlarge

    به گزارش خبر خودرو، عضو کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی از دریافت ما به التفاوت نرخ ارز مرجع از وارد کنندگان خودروهای لوکس خبرداد و گفت: واردات خودروهای لوکس و سایر کالاها با ارز مرجع از ابتدا اشتباه بود به همین منظور سعی خواهد شد جلوی این گونه واردات گرفته شود زیرا ارز کشور باید صرف تولید و فناوری و تهیه مواد اولیه شود .
    حسین گروسی در ادامه گفتگو با خبرنگار خبر خودرو گفت: در صدد هستیم وارد کنندگانی که خودروهای خود را با ارز مرجع به کشور وارد کرده اند ملزم به پرداخت مابه التفاوت نرخ ارز کنیم زیرا در شرایطی که خرید مواد اولیه و تولید با مشکل مواجه است و کشور نیاز به کالاهای اساسی دارد لازم نیست این خودروها به کشور وارد شود .
    وی افزود: اعطای ارز به چنین کالاهایی به تولید ضربه زده و کالاهایی که قابلیت تولید در کشور را دارا هستند نیازی به واردات آنها نیست به همین منظور برای حمایت از تولید ، قانونی وجود دارد که لازم است این قانون که به تصویب نیز رسیده اجرایی شود.
    وی تصریح کرد: با توجه به اینکه خودروهای تولیدی در سال جاری با افت 40درصدی مواجه بوده اند می توانیم همین ما به التفاوتی را که از وارد کنندگان دریافت می کنیم صرف شرکت های خودروسازی کنیم تا این افت تولید جبران شودو مجلس نیز به جد پیگیر این موضوع است.
    وی خواستار مقابله با واردات خودروهای لوکس شد و گفت:با توجه به مشکلاتی که در زمینه تولید خودرو و نیز نابسامانی‌هایی که در بازار ارز وجود دارد، شاهد واردات گسترده خودرو از برخی کشورهایی همسایه هستیم که دولت باید از واردات آن در شرایط فعلی اجتناب کند.
    عضو کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی در پایان گفت:با توجه به ظرفیت‌های خوبی که در زمینه تولید خودروهای با کیفیت در کشور وجود دارد ادامه واردات خودرو باعث اشباع بازار خودرو از تولیدات خارجی می‌شود که در آینده نیز لطمات جبران ناپذیری به اشتغال کشور وارد خواهد کرد.

  2. #3842


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    لزوم ارائه تسهیلات به قطعه سازان برای دریافت ارز مبادله ای




    Click here to enlarge
    Click here to enlargeبه گزارش خبر خودرو،عضو هیئت مدیره انجمن قطعه سازان ، از مذاکره انجمن قطعه سازان با سازمان مالیات بر ارزش افزوده خبر داد و گفت: طبق مذاکرات انجمن با سازمان مالیات برارزش افزوده مقررشده است که این سازمان مستقیماً مبلغ مالیات بر ارزش افزوده قطعه سازان را از شرکت های تامین کننده دریافت کند .
    محمدرضا نجفی منش در ادامه گفتگو با خبرنگار خبر خودرو افزود : پیش از این مالیات بر ارزش افزوده مشکلاتی را برای قطعه سازان ایجاد نموده بود به طوری که با وجود آنکه شرکتهای قطعه سازی میزان مطالبات را دیر دریافت می نمودند اما وزارت دارایی چنین هزینه ای را از قطعه سازان مطالبه می نمود.
    وی تصریح کرد : براین اساس آن دسته از قطعه سازانی که مالیات برارزش افزوده خود را به علت عدم دریافت مطالبات از شرکت های تامین کننده پرداخت ننموده اند، می توانند این مبلغ را با دریافت سه نامه از سوی سازمان مالیات برارزش افزوده و اداره دارایی محل و همچنین شرکت تامین کننده (مگاموتور،ساپکو،و سازه گستر) به سازمان مالیات برارزش افزوده اعلام نمایند .
    وی تصریح کرد: بر همین اساس طبق ماده 218 دارایی ،اداره دارایی بر اساس میزان مطالبات قطعه سازان مالیات بر ارزش افزوده را مستقیماً از شرکت های فوق الذکر دریافت می نمایند.
    وی همچنین در خصوص پرداخت ارز مبادله ای به قطعه سازان گفت: اتاق مبادلات ارزي علاوه بر دريافت يکجاي معادل ريالي ارز مبادله اي، براي ضمانت 35 درصد از مبلغ کل واردات را از واردکننده براي ارائه ارز مبادله اي دريافت مي کند.
    عضو هيئت مديره انجمن قطعه سازان ايران تصريح کرد: در حالي که هم اکنون واردکنندگان با مشکل کمبود نقدينگي مواجه هستند و نمي‌توانند ريال معادل را به صورت يکجا تامين کنند چطور مي توان انتظار داشت که واحدهاي توليدي با اين شرايط سخت براي دريافت ارز مبادله اي به فعاليت خود ادامه دهند.
    وي افزود: با اين شرايط واردکننده بايد 30 برابر نقدينگي داشته باشد تا بتواند به ميزان نياز خود براي واردات کالا از ارز مبادله اي 2600 توماني بهره مند شود که بايد گفت عملا هيچ قطعه سازي چنين پولي ندارد که بدهد.
    وي ادامه داد:باید 5 تا 10 درصد از مبلغ ريالي ارز مبادلاتي از طريق واردکنندگان تامين شود و الباقي نيز طي اقساط 6 ماهه با نرخ بهره پايين از واردکننده دريافت گردد تا بدين طريق قطعه ساز با اطمينان خاطر بيشتري براي خريد مواد اوليه توليد اقدام نمايد.
    نجفي منش در پایان گفت:: هم اکنون وضعيت توليد قطعه خودرو در ايران دارای وضعيت خوبي نبوده و توليد 60 درصد کاهش داشته است، به طوري که اگر شرايط به اين منوال پيش رود، حتما توليد تا 80 يا 90 درصد کاهش يافته و چه بسا خيلي از واحدهاي توليدي تعطيل گردند.

  3. #3843


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    ارائه تسهیلات بانکی تنها راه نوسازی خودروهای سنگین




    Click here to enlarge
    Click here to enlarge
    به گزارش خبرخودرو ، عضو هیئت علمی دانشگاه علم و صنعت ضمن اشاره به روند کند نوسازی خودروهای سنگین گفت: در شرایط موجود که با توجه به افزایش نرخ ارز قیمت خودروهای سنگین بیش از دو برابر افزایش داشته در صورتی که بخواهیم روند نوسازی خودرو های سنگین ادامه پیدا کند لازم است بانک ها تسهیلاتی در اختیار تولیدکنندگان این خودروها قرار دهند تا آنها بتوانند با قیمت تمام شده کمتری خودرو های خود را تولید و به فروش برسانند .
    رمضانی در گفتگو با خبرنگار خبرخودرو گفت : در حال حاضر با توجه به اینکه نرخ ارز افزایش زیادی داشته است قیمت قطعات مورد نیاز خودرو سازان بسیار بالا رفته است به همین جهت بسیاری از خودرو سازان توانایی تامین قطعات مورد نیاز خود را ندارد بنابراین تیراژ تولیدات آنها تا حدی پایین آمده است .
    وی در ادامه اظهار داشت : با توجه به نوسانات نرخ ارز یکی از راهکارهایی که وجود دارد این است که قیمت خودرو با ارز آزاد محاسبه شود ، البته این مسئله به علت اینکه درامدها ثابت باقی مانده اند به سرعت قابل اجرا نیست همچنین بانکها با ارائه تسهیلات به خودروسازان و قطعه سازان باید به آنها کمک کنند تا تولیدات خود را با قیمت تمام شده پایین تری تولید و عرضه کنند و با ارائه تسهیلات به مصرف کنندگان کمک تا اقدام به خرید و نوسازی خودروهای خود کنند.
    وی در پایان اشاره کرد : از انجا که خودروهای سنگین در زمینه حمل و نقل کالا فعالیت می کنند در صورتی که به سرعت نوسازی نشوند بر بخش اقتصادی نیز تاثیر منفی خواهند داشت همچنین توقف و یا کاهش تولیدات داخلی اشتغال را نیز تحت تاثیر قرار خواهد داد بنابر این لازم است تا در مورد موضوع نوسازی خودروهای سنگین به سرعت تصمیماتی اتخاذ و عملی شود تا صدمات ناشی از آن کاهش یابد .

  4. #3844


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    اجرای قانون استفاده از حداکثر توان داخل مهمترین عامل در کاهش واردات خودرو




    Click here to enlarge
    Click here to enlarge
    به گزارش خبرخودرو ، عضو کارگروه حمایت از تولید ، اجرای قانون استفاده از حداکثر توان داخل را مهمترین عامل در کاهش واردات خودرو دانست وگفت: این قانون به تازگی به تصویب رسیده و در شورای نگهبان نیز مورد تایید قرار گرفته است منتهی هنوز به دستگاههای اجرایی ابلاغ نشده است.
    آرمان خالقی در ادامه گفتگو با خبرنگار خبر خودرو گفت: در صورت اجرای این قانون ،کالاهایی که در داخل تولید می شود و امکان داخلی سازی آن وجود دارد امکان ورود به کشور را نخواهند داشت و به این ترتیب کلیه اماکن دولتی و نظامی حق استفاده از خودروهای وارداتی را نداشته و باید از خودروهای تولید داخل استفاده کنند.
    وی افزود:در حال حاضر این قانون باید سریعا اجرایی شود و در این راستا بخشهای دولتی باید هزینه های خود را کاهش دهند زیرا هم اکنون زمان واردات خودروهای خارجی به کشور به پایان رسیده است .
    وی تصریح کرد: لازم است ارز کمتری به منظور واردات قطعات از خارج صرف کنیم و به پرکردن ظرفیت تولید داخل بپردازیم و ارز مورد نیاز به بخش تولید اختصاص داده شود و این امکان را برای قطعه سازان فراهم کنیم تا بتوانند در واحد های تولیدی ادامه حیات بدهند و لوازم تولید را بدون هیچ تعللی فراهم کنیم.
    وی با یادآوری این مسئله که اجرای چنین قانونی نیازمند فرهنگ‌سازی است و در شرایطی به بار می‌نشیند که مردم همراه شوند، تصریح کرد: با جمع‌آوری اطلاعات مربوط به تولیدکنندگان داخلی و ابلاغ آن به رسانه ها می‌توان مانع از تبلیغ کالاهایی شد که مشابه آن در کشور ساخته می‌شود و خودرو نیز از همین نوع کالاها است.
    عضو کارگروه حمایت از تولید استفاده از تولید داخل را نیازمند تامین به موقع ارز دانست و گفت:برای حمایت از بخش تولید لازم است ارز مورد نیاز واحد های خودروسازی را به موقع تامین کنیم.
    خالقی خواستار توافق تشکلهای مختلف خودروسازی برای افزایش تعرفه خودروهای وارداتی در راستای حمایت از تولید شد و گفت: تشکلهای مختلف خودروسازی با هم اندیشی که دارندباید به نقطه نظر ثابتی برای تعیین تعرفه دست یابند تا توافق شودچه موردی به صلاح است.

  5. #3845


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    قطعه سازان در انتظار تسهیلات دولتی




    Click here to enlarge
    Click here to enlargeبه گزاررش خبرخودرو ، عضو انجمن قطعه سازان در خصوص مشکلات قطعه سازان در شرایط عدم ثبات اقتصادی گفت : در حال حاضر قطعه سازان با مشکلات زیادی مواجه هستند زیرا تمام مواد اولیه مانند مس و فولاد افزایش قیمت داشته اند با این حال در مورد افزایش قیمت خودروها همیشه بحث هایی وجود داشته است در حالی که 88 درصد از یک خودرو را قطعات تشکیل می دهند درشرایطی که قطعات با قیمت بالا در دسترس هستند خودرو ساز چاره ای جز افزایش قیمت خودرو ندارد .
    ابوالقاسم آروند در گفتگو با خبرنگار خبرخودرو اظهار داشت : در شرایط موجود تنها راهی که برای قطعه سازان باقی مانده است این است که با برگزاری جلسات و نشست هایی در پی اعلام شرایط خود به دولت و بانک مرکزی باشند تا بتوانند هر چه زودتر تسهیلاتی که وعده داده شده بود را دریافت کنند .
    وی در ادامه افزود : دولت باید در نظر داشته باشد که در شرایط موجود تعطیل شدن هر کارخانه صنعتی تبعات اجتماعی و اقتصادی در پی خواهد داشت زیرا افراد زیادی بیکار می شوند و وجود این تعداد بیکار به بدنه جامعه ضربه می زند .
    وی با بیان این مطلب که دولت می تواند با ارائه وام ها و تسهیلاتی به فعالان بخش صنعت هم آنها را به هدفهایشان نزدیک و از تعطیلی آنها جلوگیری کند و هم به پیشرفت اقتصاد کشور و تولید ملی کمک کند گفت : در حال حاضر تنها دولت است که می تواند با حمایت از قطعه سازان و خودرو سازان راهی برای گذر از شرایط نابسامان موجود باز کند در صورتی که این حمایت ها به زودی عملی نشوند صنعت خودرو سازی کشور صدمات جبران ناپذیری خواهد دید .

  6. #3846


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    تسهیل ترافیک بزرگراه رسالت با احداث خط 5 اتوبوس های BRT




    Click here to enlarge
    Click here to enlargeبه گزارش خبر خودرو، مدیرعامل شرکت واحداتوبوسرانی تهران و حومه با بیان این که راه اندازی خطوط اتوبوس های تندرو توانست سلیقه حمل و نقلی مردم را در سفرهای روزانه تغییر دهد ، گفت : برخی منتقدان پیش بینی می کردند که راه اندازی خط 5 اتوبوس های تندرو در مسیر بزرگراه رسالت سبب افزایش ترافیک در این بزرگراه شود اما اکنون شاهد تسهیل ترافیک در بزرگراه رسالت هستیم چرا که بسیاری از سفرهای روزانه شهروندان در این مسیر توسط اتوبوس های BRT صورت می گیرد.
    مهندس پیمان سنندجی با بیان این مطلب اظهار کرد: خوشبختانه استقبال شهروندان از خط 5 اتوبوس های تندرو بسیار خوب و چشمگیر بوده است و در حال حاضر حاضر 60 دستگاه اتوبوس دوکابین و تک کابین در این خط حدفاصل پایانه علم صنعت تا میدان آرژانتین فعال هستند.
    وی با بیان اینکه روزانه بیش از 50 هزار جابه جایی در خط 5 سامانه اتوبوس های تندرو صورت میی گیرد گفت: چند اقدام خوب در بزرگراه رسالت انجام شده است ، نخست این که پارک حاشیه ای توسط پلیس راهور در مسیر این بزرگراه ممنوع شده چرا که معبر متعلق به تمام مردم است و این کار باعث شده که یک لاین به لاین های بزرگراه اضافه شود.
    سنندجی تصریح کرد: از سوی دیگر هرکجا که اقدام به توسعه حمل و نقل عمومی می شود و شهروندان مطمئن باشند اتوبوسی وجود دارد که بهتر می تواند آن ها را به مقصد برساند ، به خودی خود به سوی حمل و نقل عمومی رو می آورند .
    وی با بیان این که تعداد خودروهای شخصی در بزرگراه رسالت کاهش پیدا کرده است گفت : شاید مهم ترین دلیل این موضوع آن باشد که شهروندان کمتر از خودروی شخصی خود استفاده می کنند چرا که در طول مسیر این خط مترو نیز وجود دارد و به راحتی می توان وارد شبکه مترو شود، همچنین در صورت ورود به پابانه بیهقی می توانند به هر نقظه از شهر که تمایل داشته باشند، سفر کنند .
    مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه گفت: خطوط اتوبوس های تندرو توانست نگرش مردم را در استفاده از حمل و نقل عمومی تغییر دهد ، ضمن این که شهروندان مطمئن شده اند که با استفاده از حمل و نقل عمومی می توانند مدیریت زمان خود را در اختیار داشته بانشد.
    وی در پایان از احداث خط 8 سامانه اتوبو سهای تندرو تا پایان سال خبر داد و گفت: احداث خط جدید از اتوبوس های BRT حدفاصل پایانه جنوب تا ترمینال خاوران در دستور کار قرار دارد که این خط به خطوط 2 و 4 سامانه اتوبوس های تندرو متصل خواهد شد.

  7. #3847


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    اعتراض کارگران فورد در بلژيک




    Click here to enlarge
    Click here to enlargeگروه بین الملل: پس از اعلام تعطیلی کارخانه شرکت خودورسازی فورد در بلژیک و انتقال آن به اسپانیا، کارکنان این کارخانه اعتراض کردند.
    به گزارش خبرخودرو ، برخی از کارکنان با چشمانی اشک آلود از خبر تعطیلی کارخانه خود مطلع شدند.
    این کارخانه قرار است تا سال دوهزار و چهارده تعطیل و چهار هزار و پانصد نفر اخراج شوند.
    یکی از کارگران متعرض گفت:« ما اندوهگین و خشمگین هستیم. احساسات همه ما اکنون مشابه است.»
    کارگری دیگر گفت:« احساس ما این است که سرمان کلاه گذاشته اند. این اولین بار نیست که این طور به ما دروغ می گویند حال آن که فورد درباره آینده این کارخانه چند هفته پیش وعده های مثبتی به ما داده بود.»
    اما شرکت آمریکایی فورد نهایتا تصمیم گرفت کارخانه را ببندد. در اروپا برای آنکه شرکتهای خودروسازی سوددهی داشته باشند باید تا هشتاد درصد از ظرفیت خود تولید کنند. در حالی که سطح تولید در حال حاضر به پنجاه درصد ظرفیت می رسد.
    یکی دیگر از کارگران گفت :« ما قراردادهای دائم با این شرکت داشتیم اما اخراجمان می کنند. »
    این مشکل ساختاری به معضلی اروپایی تبدیل شده است. از شانزده میلیون دستگاه خودرویی که در اروپا تولید می شود فقط دوازده میلیون دستگاه خودرو فروخته می شود. اتحادیه اروپا در ماه جاری طرحی برای حمایت از صنایع خودروسازی ارائه کرد اما هنوز به مرحله اجرا در نیامده است.

  8. #3848


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    انتشار برخی از جرئیات شاسی بلند جدید فولکس




    Click here to enlarge
    Click here to enlargeگروه بین الملل: فولکس واگن تصمیم دارد شاسی بلند 7 سرنشین جدیدی را در نمایشگاه اتومبیل 2013 دیترویت ( NAIAS ) رونمایی کند.
    به گزارش خبر خودرو، بعد از آن که شایعات مختلفی درباره برنامه فولکس واگن برای تولید شاسی بلندی هفت سرنشین منتشر شد ، این شرکت خودروسازی پیش قدم شد و اعلام کرد که با خودروهای شاسی بلند جدیدی در نمایشگاه بین المللی اتومبیل آمریکای شمالی ( NAIAS ) شرکت خواهد کرد.
    قرار است این خودرو در تاسیسات چاتانوگای تنسی آمریکا تولید و یک سال بعد وارد بازار 2014 آمریکا شود.
    این شاسی بلند هفت سرنشین جدید به صورت داخلی در شرکت فولکس واگن با نام B – SUV شناخته می شودو دارای ردیف سوم صندلی نیز می باشد.
    قرار است این خودرو وارد بازار آمریکا شده و با محصولاتی نظیر فورد اکسپلورر و هوندا پایلت رقابت نماید.
    B – SUV بر روی پلتفرم مشهور MQB فولکس واگن تولید شده و لذا قیمت کم تری نسبت به دوآراگ خواهد داشت.
    اگر چه هنوز جزئیات زیادی درباره این خودرو در دسترس نیست ولی گفته می شود که B – SUV بر اساس طرحی از پاسات تولید خواهد شد.

  9. #3849


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    برنامه ريزي دقيق براي تامين سوخت خودروها همزمان با آغاز فصل سرما




    Click here to enlarge
    Click here to enlargeبه گزارش خبرخودرو ، مدیر عامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران از برنامه ریزی دقیق برای تامین سوخت خودروها همزمان با آغاز فصل سرما خبر داد.
    علیرضا ضیغمی گفت : با آغاز فصل سرما سوخت کافی در همه نقاط کشور وجود دارد و برنامه ریزی های لازم برای عرضه مناسب آن در سراسر کشور انجام شده است.
    وی تاکید کرد : ذخیره سازی های مناسب در همه نقاط کشور به ویژه مناطق سردسیر و سخت گذر انجام شده است و با پر شدن مخازن، تامین سوخت زمستانی بدون هیچ کمبودی انجام می شود.
    معاون وزیر نفت در امور پالایش و پخش فرآورده های نفتی تصریح کرد: همچنین سوخت مورد نیاز وسایل حمل و نقل عمومی نیز به میزان کافی در جایگاه ها وجود دارد و عرضه مطلوب سوخت در تمامی جایگاه های سراسر کشور بدون مشکل انجام می شود.
    ضیغمی با اشاره به این که بنزین و گازوییل کافی در تمامی جایگاه های عرضه سوخت وجود دارد، افزود: در برخی موارد
    اندک ممکن است جایگاه های سوخت در حال تعمیرات دوره ای باشند که در این موارد هموطنان می توانند از جایگاهی دیگر در همان محدوده اقدام به سوختگیری کنند.
    به گزارش شانا، برنامه ریزی برای توزیع مناسب سوخت (اعم از فرآورده و گاز) یکی از اقدام های مهم وزارت نفت است که نیازمند هماهنگی دقیق و منسجم با بخش های داخل صنعت نفت (به عنوان واحد تامین سوخت) و بخش های خارج از این صنعت (به عنوان مصرف کننده) است.
    نیروگاه ها، صنایع بزرگ و انرژی بر از بزرگ ترین بخش های مصرف سوخت کشور هستند که باید میزان مصرف دقیق این بخش ها بر اساس پیش بینی شرایط آب و هوایی و میانگین مصرف سوخت آنها در سال های گذشته متناسب با توسعه شبکه گازرسانی شهری و روستایی سنجیده و نسبت به تامین آن سوخت همه بخش های مصرف در زمستان اقدام شود.
    بر اساس اعلام شرکت ملی گاز ایران، کمترین حجم گاز تحویلی به نیروگاه های کشور در ماه های سرد زمستان امسال، مطابق سال های گذشته 30 میلیون مترمکعب در روز خواهد بود و بقیه نیاز نیروگاه ها به سوخت از طریق سوخت مایع تامین می شود.

  10. #3850


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    آغاز تولید نسل جدید سئات لئون




    Click here to enlarge
    Click here to enlarge
    گروه بین الملل: سئات به تازگی نسل جدیدی از خودروی لئون را وارد خط تولید تاسیسات مارتوری بارسلون کرده است.
    به گزارش خبر خودرو، این خودرو که ابتدا تصاویر کمی از آن به بیرون درز کرد ، در نمایشگاه اتومبیل 2012 پاریس رونمایی شد و توانست بار دیگر با انتشار خبر تولید آن توسط شرکت اسپانیایی خبر ساز شود.
    طبق اعلام سئات نسل جدید لئون چند روزی است که در مارتوری آغاز شده و فروش اولین دستگاه های آن از ماه مارس سال آینده آغاز می گردد.
    نسل جدید سئات لئون بر روی پلتفرم MQB ساخته شده و 90 کیلو گرم سبک تر از نسخه ی پیشینش می باشد و به همین جهت مصرف سوخت کم تری دارد.
    طیف گسترده ای از پنج موتور مختلف برای این خودرو در نظر گرفته شده که از 89 و 181 اسب بخار برای موتور 2.0 لیتر TDI آغاز و به شش دنده دستی و شش و هفت دنده DSG نیز برای لئون جدید تولید شده است.
    مصرف سوخت این خودروی اسپانیایی به 3.8 لیتر در هر 100 کیلومتر و آلایندگی دی اکسید کربن آن به 99 گرم بر کیلومتر می رسد.

صفحه 385 از 771 نخستنخست ... 285335365375376377378379380381382383384385386387388389390391392393394395405435485 ... آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  


Copyright ©2000 - 2013, Jelsoft Enterprises Ltd کیــــــــــان ستـــــــــــ ...® اولین و بزرگترین سایت فوق تخصصی الکترونیک در ایران



Cultural Forum | Study at Malaysian University