.تعمیـــرکاران کیان ست (kiansat.tv)تابع قوانین -جمهموری-اسلامی ایران میباشد و ارسال هر گونه مطلب سیاسی،مذهبی،غیراخلاقی و خرید و فروش متعلقات ماه-واره و دیگر موارد مجرمانه ممنوع میباشد وبا کاربران خاطی به شدت برخورد میگردد انجمن فقط تعمیرات لوازم الکترونیک میباشد...













سلام مهمان گرامی؛
به کیان ست خوش آمدید برای مشاهده انجمن با امکانات کامل می بايست از طريق این لینک عضو شوید.

https://teranzit.pw/uploads/14469017281.png
پیام خصوصی به مدیریت کل سایت ........... صفحه توضیحات و شرایط گروه ویژه ........... ...........
ارتباط تلگرامی با مدیریت سایت ................. ایدی تلگرام suportripair@ .................
صفحه 396 از 771 نخستنخست ... 296346376386387388389390391392393394395396397398399400401402403404405406416446496 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 3,951 تا 3,960 , از مجموع 7702

موضوع: اخبار خودرو

  1. #3951


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    کاهش انتظارات فیات از درآمدزایی در سال آینده




    Click here to enlarge
    Click here to enlargeگروه بین الملل: فیات امروز اعلام کرد که به منظور مقابله با ضرردهی در بازار اروپا مجبور به کاهش سوددهی و حجم تولیدی ظرف دو سال آینده شده است.
    به گزارش خبر خودرو، این خودروساز ایتالیایی میزان فروش خود را تا سال 2014 در حدود یک سوم کاهش خواهد داد و در نتیجه با افت 0.5 میلیارد یورویی سود دهی مواجه خواهد شد.
    این شرکت همچنین با بازنگری تولیدات خود پیش بینی کرده که تنها 4.6 تا 4.8 میلیون دستگاه خودرو را در سال 2014 به فروش برساند.
    این در حالی است که فروش دو سال پیش شرکت 6 میلیون دستگاه بود.
    فیات همچنین اعلام کرد که علی رغم برنامه ریزی گذشته سطح انتظار خود از درآمدهای سال 2014 را از 104 میلیارد به 94 تا 98 میلیارد یورو خواهد رساند.
    به علاوه گفته می شود که میزان بدهی های این خودروساز 6.5 میلیارد یورو حدود یک میلیارد بیشتر از آن چه انتظارش می رفت است.البته می بایستی این رقم را به 700 میلیون ضرر تجاری بازار اروپا نیز اضافه کرد.
    فیات در بیانیه ای گفت : رخدادهای 12 ماه گذشته باعث ایجاد نگاه منفی فیات به بازار اروپا شده است.

  2. نمایش تمام تشکر های حميد ذوالعلا در این پست:

    sajadnasirpor  (1st November 2012)

  3. #3952


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    سهمیه بندی گازوئیل ، جایگاه داران جاده ای را با مشکل کمبود سوخت مواجه می کند




    Click here to enlarge
    Click here to enlarge

    به گزارش خبرخودرو ، رئیس انجمن جایگاه داران درخصوص سهمیه بندی منطقه ای گازوئیل اظهار داشت : این سهمیه بندی در تمام مناطق مرزی کشور در حال اجرا است و سوختگیری خودرو های سنگین در این استانها به نصف میزان سهمیه موجود در کارت های آنها تقلیل یافته است .
    بیژن حاج محمدرضا در گفتگو با خبرنگار خبرخودرو گفت : با انجام این طرح رانندگان استانهای مرزی جهت سوختگیری به جایگاه جاده ای خارج از مرز استان خود مراجعه می کنند و تا سقف قابل برداشت از این جایگاه ها سوخت دریافت می کنند . به این ترتیب این محدودیت فقط در جایگاه های درون استان وجود دارد و این راه حل مناسبی جهت جلوگیری از قاچاق سوخت نیست .
    وی در ادامه گفت : در حال حاضر جایگاه های موجود در استان های مرزی با کاهش مراجعه خودرو های سنگین روبرو هستند و فقط کسانی که مجبور به سوختگیری هستند به آنها مراجعه می کنند این در حالی است که جایگاه های جاده ای با تراکم بالای خودرو ها و صف های طولانی مواجه هستند و سهمیه آنها پاسخگوی نیازشان نیست .
    وی افزود : در استان هایی مانند سیستان و بلوچستان تعداد زیادی جایگاه نصب شده است که بیشتر از نیاز استان است در گذشته تاسیس جایگاه در استان های مرزی تابع شرایط خاصی بود و اکثرا دولت خود مجری آن بود و کمتر به بخش خصوصی اجازه توزیع این فرآورده داده می شد . همچنین مشکل دیگری که وجود دارد این است که قرار است در روش ارائه کارمزد تغییراتی ایجاد شود و این تغییرات در جایگاه هایی صورت می گیرد که فروش کمتری دارند . بنابراین با توجه به حجم سرمایه گذاری که در احداث جایگاه ها اعمال می شود احداث جایگاه باید توجیه اقتصادی داشته باشد .
    وی در پایان تصریح کرد : جهت جلوگیری از قاچاق سوخت بهتر است که از راه کارهای دیگری استفاده شود و محدود کردن سوخت استان های مرزی در صورتی موثر خواهد بود که این طرح در تمام کشور اجرا شود .

  4. نمایش تمام تشکر های حميد ذوالعلا در این پست:

    sajadnasirpor  (1st November 2012)

  5. #3953


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    ادامه روند رو به رشد فروش آئودی




    Click here to enlarge
    Click here to enlargeگروه بین الملل: آئودی اعلام کرد که در حال دستیابی به سود اجرایی 6.92 میلیون دلاری سال گذشته است.
    به گزارش خبرخودرو ، آئودی میزان فروش خود در سه فصل سال را بیش از 1.09 میلیون دستگاه اعلام کرد و از رشد 16.3 درصدی درآمدهایش در این مدت خبر داد.
    میزان درآمدهای آئودی در سال گذشته 32.4 میلیارد یورو بوده که به 37.7 میلیارد یورو در سال 2012 افزایش یافته است.
    اکسل استرو نیک – عضو هیئت مدیره سازمان اعتباری آئودی – گفت : بعد از گذشت سه فصل از سال هنوز توانسته ایم که در مسیر تحقق اهدافمان باقی بمانیم.
    طبق گفته وی فروش این خودروساز در سال جاری به 1.4 میلیون دستگاه خواهد رسید و لذا میزان سود اجرایی آن از مقادیر ثبت شده برای سال 2011 نیز فراتر خواهد رفت .
    تنها در سه ماهه سوم فروش آئودی از مرز 364300 دستگاه عبور کرد و حدود 42 هزار دستگاه نسبت به فروش مدت مشابه سال گذشته افزایش یافت.
    کارشناسان توسعه برنامه های راهبردی ،معرفی مدل مفهومی آئودی سیتی و بهره وری بالای آئودی را جز مهم ترین دلایل رشد فروش آن می دانند.
    آئودی تصمیم دارد با فروش خودرویی نظیر A1 SPORTBACK ، Audi Q3 و نسل جدید A3 مشتریان بیشتری را جذب نماید.

  6. نمایش تمام تشکر های حميد ذوالعلا در این پست:

    sajadnasirpor  (1st November 2012)

  7. #3954


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    Click here to enlarge
    سرانجام نوبت به فراخوان BMW رسید
    پرشین خودرو: کارخانه خودروسازی BMW تعداد 45500 دستگاه از مدل‌ سری7 خود را فراخوان کرد، این موضوع به دلیل نقص بالقوه‌ای است که در سیستم انتقال قدرت این خودرو نهفته است و در مواردی می‌تواند منجر به حرکت خودرو در حالت پارک شده شود.
    به گزارش «پرشین خودرو»، اشکال ذکر شده در مدل‌های سری7 ساخته شده طی سال‌های 2005 تا 2008 است که به سیستم Comfort Access این کارخانه مجهز شده‌اند و دارای کلید هوشمند هستند. این خودروها دارای یک ارتباط الکترونیکی مابین دسته دنده و سیستم انتقال آن بوده و زمانی که راننده پیشرانه را خاموش می‌کند به طور خودکار جعبه دنده در حالت پارک قرار می‌گیرد. اما مشکل این سیستم جایی بروز می‌یابد که راننده چندین مرتبه دکمه استارت/استاپ را در مدت کوتاهی می‌فشارد و نقص مذکور می‌تواند باعث شود سیستم کنترل انتقال قدرت، دنده را به‌جای حالت پارک به وضعیت خلاص ببرد. البته به طور طبیعی در صورت پارک نبودن خودرو، اجازه خارج شدن از جایگاه به کلید داده نمی‌شود و در محل خود قفل می‌شود اما اگر راننده از عمل‌کرد مجاورت کلید استفاده کند و آن را در جایگاه مورد نظر قرار ندهد (در نمونه‌های مجهز به آپشن Comfort Access) هیچ عامل بازدارنده‌ای برای خروج راننده به همراه کلید در وضعیت خلاص جعبه دنده وجود ندارد و خودرو به شکل خودکار در حالت پارک قرار نمی‌گیرد و در این شرایط اگر دنده در حالت خلاص باشد و ترمز دستی فعال نباشد، احتمال به حرکت درآمدن خودرو در مکان‌های شیب‌دار وجود دارد.
    قرار است کارخانه BMW از ماه آینده میلادی مالکان خودروهای دارای نقص مذکور را آگاه سازد اما متاسفانه تا ماه مارس 2013 سازنده هیچ‌گونه نرم‌افزاری برای اصلاح نقص موجود در اختیار ندارد و توصیه کرده است تا آن زمان دارندگان این خودروها قبل از خروج از خودرو حتما ترمز دستی را فعال نموده و به هیچ وجه به سیستم هوشمند جعبه دنده اطمینان نکنند. بد نیست بدانید طی هفته‌های گذشته این سازنده خبر از فراخوانی دیگر مبنی بر احتمال خفیف بازشدن غیر منتظره درب سدان‌های سری7 در حالت عادی داده بود.

  8. نمایش تمام تشکر های حميد ذوالعلا در این پست:

    sajadnasirpor  (1st November 2012)

  9. #3955


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    Click here to enlarge
    چهار تیونر؛ چهار روایت متفاوت از موستانگ؛ در سما 2012
    پرشین خودرو: با نزدیک شدن به شروع نمایشگاه سما؛ خودروسازان، به خصوص خودروسازانی که در زمینه تولید اسپرت‌ها و ماسل‌کارها فعالند؛ مشغول آماده‌سازی جدیدترین دستاوردهای خود هستند؛ دستاوردهایی که قرار است چهره جذاب و غرش پیشرانه‌هایشان بازدیدکنندگان را به هیجان آورد!
    به گزارش «پرشین خودرو»، موستانگ سمبلی است که حتی بدون نام فورد نیز در سراسر جهان شناخته شده است. یک آمریکایی واقعی و تصویری از هرآن چه که تاریخ خودروسازی این کشور از عصر طلایی دهه 60 به یاد دارد. در این میان قرار است که در سمای 2012 چهار قرائت جدید از موستانگ به نمایش گذاشته شود. چهار قرائت که هرکدام در آرایش، طراحی و خصوصیات فنی با یکدیگر متفاوتند و حرف خاص خود را می‌زنند.
    اولین مدل، Ringbrothers Mustang GT است. پیشرانه V8 5 لیتری در این زمانه که پیشرانه‌ها روز به روز کوچک‌تر و کم‌حجم‌تر می‌شوند غنیمتی است! که به گیربکس شش سرعته دستی متصل شده است و البته از سوپرشارژر هم بهره می‌برد. سیستم تعلیق بهبود یافته، ترمزهای قدرتمندتر، کیت بدنه فیبرکربن، رنگ اختصاصی و رینگ و تایرهای بزرگ‌تر- البته به اندازه که تعادل میان فرم و عملکرد حفظ شود- از دیگر تغییراتی است که در این قرائت خاص از موستانگ اجرا شده است.
    Stitchcraft Mustang قرائت دیگری است که بدنه کانورتیبل موستانگ را برگزیده است. پیشرانه V6 3.7 لیتری باز هم به گیربکس شش سرعته دستی متصل شده است و تیونرها سامانه نیتروژن اکسید را برای افزایش مقطعی قدرت موتور انتخاب کرده‌اند؛ سامانه که با آن می‌توان تجربه مشابه بازی Need For Speed را از نزدیک تجربه کرد!
    اگزوزهای ساخت FlowMaster، کمک‌فنرهای ساخت Hotchkis و ترمزهای Wilwood به این آمریکایی تیون شده توانایی‌های حرکتی و عملکرد بهتری می‌بخشد. کیت بدنه فیبرکربن هم از دیگر تغییراتی است که چهره موستانگ را جذاب‌تر می‌کند.
    تیونر DSO Eyewear هم سومین تیونری است که موستانگ را برای هنرنمایی خود انتخاب کرده و البته گونه مجهز به پیشرانه 5 لیتری V8. گیربکس شش سرعته اتوماتیک با قابلیت انتخاب دنده‌ها وظیفه انتقال قدرت این پیشرانه را به عهده دارد؛ پیشرانه که با استفاده از دو توربوشارژر ویپل، قدرت باورنکردنی 750 اسب‌بخاری را تولید می‌کند. علاوه بر این افزایش چشمگیر قدرت؛ کمک فنرهای ایباخ و دیسک‌های ترمز برمبو نیز به بهبود عملکرد و توانایی‌های حرکتی موستانگ کمک می‌کنند.
    رینگ و تایرهای بزرگ‌تر؛ کیت بدنه فیبرکربن و فضای داخلی لوکس‌تر از دیگر تغییراتی هستند که DSO بر روی موستانگ انجام داده است. بدین ترتیب شاهد فضای اسپرت‌تر و لوکس‌تری در موستانگ هستیم که با همراهی سیستم صوتی راکفورد؛ جذابیت دوچندانی پیدا می‌کند.
    آخرین تیونرهایی که وظیفه تقویت موستانگ را بر عهده گرفته‌اند؛ Mothers,AutoSport Dynamics, RTR اند که باز هم پیشرانه 5 لیتری V8 و گیربکس شش سرعته دستی را برگزیده‌اند تا 650 اسب‌بخار تولیدی را به چرخ‌های عقب منتقل کنند. کیت بدنه فیبرکربنی، رینگ و تایرهای بزرگ‌تر و کمک‌فنرهایی که برای پیست مسابقه تنظیم شده‌اند؛ همچون بقیه تیونرها؛ تمهیداتی هستند که توسط مهندسین و طراحان برگزیده شده‌اند. ضمن این که امکان سفارش پوشش صندلی‌های اسپارکو نیز وجود دارد.

  10. نمایش تمام تشکر های حميد ذوالعلا در این پست:

    sajadnasirpor  (1st November 2012)

  11. #3956


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    سقوط شدید سوددهی BYD چین




    Click here to enlarge
    Click here to enlargeگروه بین الملل: شرکت خودروسازی BYD چین اعلام کرد انتظار دارد به دلیل شرایط بد اقتصادی با کاهش 98 درصدی سوددهی در سال جاری مواجه شود.
    به گزارش خبر خودرو، رکود اقتصادی بر روی تقاضای خودروهای BYD همین طور باتری و صفحات خورشیدی آن تاثیر گذاشته است.
    BYD تخمین زده که درآمد خالص آن برای سال جاری به رقمی بین 27.7 تا 110 میلیون یوآن کاهش یابد این در حالی است که درآمدهای خالص سال گذشته 1.38 میلیارد یوآن بوده است.
    سود سه ماهه سوم BYDکاهش پیدا کرد و هر روز از تعداد مشتریان سلول های خورشیدی آن کاسته شد.
    همچنین در این مدت BYD سهم خود در بازار برندهای چینی را به رقبایش باخت و در شرایطی بسیار دشوار قرار گرفت.
    BYD روز گذشته در بیانه ای اعلام کرد: از تا ابتدای سال جاری فروش صنعت خودروی چین شروع به رکود کرده است و رشد اقتصادی شرکت را با مشکل مواجه نموده به طوری که BYD هم اکنون زیر فشار رقابتی بازار قرار دارد.
    به علاوه افت جهانی سفارش باتری ها و صفحات خورشیدی نیز تاثیر بسزایی در این مورد داشته است.
    درآمد خالص BYD در سه ماهه ابتدایی سال جاری 4.6 میلیون یوآن افت پیدا کرده و سقوط ناگهانی از مقدار 77.4 میلیون یوآنی سال گذشته داشته است.

  12. نمایش تمام تشکر های حميد ذوالعلا در این پست:

    sajadnasirpor  (1st November 2012)

  13. #3957


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    سود بازرگانى لاستيک خودرو کاهش يافت




    Click here to enlarge
    Click here to enlargeبه گزارش خبرخودرو ، دولت در جهت رعایت استاندارد لاستیک خودرو و ایجاد تسهیلات برای صادرکنندگان و واردکنندگان، سود بازرگانى لاستیک خودرو را تعیین کرد.
    هیئت وزیران به استناد اصل صد و سی و هشتم قانون اساسی تصویب کرد؛ سود بازرگانی لاستیک از انواعی که برای اتوبوسها و اتومبیلهای باری به کار می رود از 6 / 8 /1391 تا 31 / 1 /1392 از (26%) به (11%) کاهش می یابد.
    ردیف مذکور مشمول معادل ریالی نیز نمی شود.

  14. نمایش تمام تشکر های حميد ذوالعلا در این پست:

    sajadnasirpor  (1st November 2012)

  15. #3958


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    حل مشکل کاهش سقف سوختگیری ناوگان حمل و نقل سنگین




    Click here to enlarge
    Click here to enlargeبه گزارش خبرخودرو ، رییس ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت گفت : مشکل کاهش سقف سوخت گیری ناوگان حمل و نقل عمومی سنگین و تامین لاستیک این ناوگان رفع شد .
    محمد رویانیان افزود : یکی از مشکلاتی که اخیرا ناوگان حمل و نقل عمومی جاده ای با آن مواجه بود ، بحث کاهش سقف گازوئیل و مرحله سوخت گیری بود همچنین موضوع تامین لاستیک هم برای تولید کنندگان داخل سخت بود .
    رویانیان گفت : خوشبختانه در جلسه امروز ستاد حمل و نقل و سوخت بحث سهمیه گازوئیل انواع مختلف کامیون ها در سراسر کشور حل و سهم هر مرحله از سوخت گیری نیز همانند قبل به اندازه ای شد که دیگر نیازی به سوخت گیری متعدد نباشد و به طور متوسط50 لیتر در روز برای هر مرحله سوخت گیری اضافه شد .
    رییس ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت اضافه کرد : در واقع سقف سهمیه ای که پیش از این کاهش پیدا کرده بود به حالت قبل برگردانده شد که با این اقدام کامیون داران و خودروهای سنگین حمل و نقل عمومی مشکلی برای سوخت گیری ندارند .
    رویانیان گفت : در بحث تامین لاستیک نیز با پیگیری هایی که انجام شد و با دخالت شخص وزیر صنعت معدن و تجارت مقرر شد که به سرعت مشکل تامین لاستیک نیز حل شود .
    وی افزود : برای تامین لاستیک نیز از فرمول بسیار خوبی درخصوص تولیدات داخل استفاده شد که البته تا مقداری که تولید داخل جوابگو باشد استفاده شود و قرار شد کمبود آن نیز از طریق واردات فوری به صورت ضربتی تامین و مشکل لاستیک نیز حل شود .
    رییس ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت گفت : همچنین مشکلی نیز در سوختگیری اتوبوس ها داشتیم که سهمیه آنها کم شده بود .
    وی افزود : اتوبوس ها نباید از مبدا تا مقصد چند بار سوخت گیری کنند و باید با یک بار سوختگیری بغیر از مسیرهای خیلی طولانی مسیر مبدا تا مقصد را طی کنند .
    رویانیان گفت : متاسفانه اختلالی در سامانه ها ایجاد و مقداری از سهمیه آنها از نظر نرم افزاری با مشکل مواجه شده بود که این مشکل نیز حل شد .
    وی افزود : موضوع دیگر نیز ورود دو نوع تاکسی به ناوگان تاکسیرانی کشور است که نوع تاکسی متفاوت است و تغییر می کند .
    رییس ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت گفت : نامه ای امروز به دولت ارسال کردیم و خواستیم که اجازه واردات نوعی از خودروهای پیشرفته را به عنوان تاکسی تا سقف 5 هزار خودرو به صورت آزمایشی بدهد که اگر این اتفاق بیفتد شروع تغییر خودروهای تاکسی در کشور خواهد بود.

  16. نمایش تمام تشکر های حميد ذوالعلا در این پست:

    sajadnasirpor  (1st November 2012)

  17. #3959


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    خصوصی سازی مشکلات تاکسیرانی قم را بهبود می بخشد




    Click here to enlarge
    Click here to enlargeبه گزارش خبر خودرو ، مدیر عامل تاکسیرانی استان قم در خصوص خدمات این سازمان برای شهروندان گفت : با اختصاص جایگاه سوخت مخصوص تاکسیرانی ، تامین سوخت برای تاکسی ها آسان تر انجام می گیرد و خدمات رسانی بهتر و سریعتر صورت می گیرد .
    اقبالی در گفتگو با خبرنگار خبر خودرو افزود : با واگذاری سازمان تاکسیرانی به بخش خصوصی می توان تا حدودی مشکلات این سازمان را حل و خدمات را توسعه داد زیرا مدیریت مجموعه به صورت خصوصی راه کار بهتری برای ناوگان تاکسیرانی است .
    وی اشاره کرد : بالغ بر 600 دستگاه تاکسی فرسوده در استان تردد دارند که اقدامات لازم برای تعویض آن ها صورت گرفته است ولی با وجود برخی از مشکلات در تولید خودرو و بازار فروش خودرو سازمان تاکسیرانی نمی تواند پاسخگوی رانندگان باشد.
    وی افزود : در زمینه تجهیز خطوط تاکسیرانی مخصوص بانوان اقدامات بسیار خوبی صورت گرفته است و این خط هم اکنون با 83 دستگاه تاکسی در حال فعالیت است .

  18. نمایش تمام تشکر های حميد ذوالعلا در این پست:

    sajadnasirpor  (1st November 2012)

  19. #3960


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    احتمال افزایش قدرت آستون مارتین سیگنت


    مجله ماشین – اگر چند سال پیش، با شخصی، راجع به اتومبیل های کوچک شهری، با پیشرانه های قلدر 500 اسب بخاری حرف می زدید، احتمالا آن را رویائی شیرین می پنداشتند، که متاسفانه هیچگاه به حقیقت نخواهد پیوست! اما از سال گذشته، و تولید اتومبیل هائی مانند نیسان juke r، این رویا به حقیقت پیوست. اخیرا کمپانی خوش آوازه "آستون مارتین" اعلام کرده، که قصد دارد، قدرت پیشرانه خودروی سیگنت "نسخه انگلیسی تویوتا iq" را، با استفاده از پیشرانه v12 مدل هائی همچون ونتیج، و db9، به 510 اسب بخار برساند!
    Click here to enlarge

    قوای محرکه آستون مارتین سیگنت، در حال حاضر، توسط یک پیشرانه 1.3 لیتری بنزین سوز، با 97 اسب بخار قدرت تامین می شود. مسئولین کمپانی، هنوز اطلاعات دقیقی از روند توسعه این پروژه منتشر نکرده اند، اما آنچه بدیهی است، محدود بودن تعداد تولید این خودرو می باشد. باید منتظر ماند و دید.

  20. نمایش تمام تشکر های حميد ذوالعلا در این پست:

    sajadnasirpor  (1st November 2012)

صفحه 396 از 771 نخستنخست ... 296346376386387388389390391392393394395396397398399400401402403404405406416446496 ... آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 3 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 3 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  


Copyright ©2000 - 2013, Jelsoft Enterprises Ltd کیــــــــــان ستـــــــــــ ...® اولین و بزرگترین سایت فوق تخصصی الکترونیک در ایران



Cultural Forum | Study at Malaysian University