.تعمیـــرکاران کیان ست (kiansat.tv)تابع قوانین -جمهموری-اسلامی ایران میباشد و ارسال هر گونه مطلب سیاسی،مذهبی،غیراخلاقی و خرید و فروش متعلقات ماه-واره و دیگر موارد مجرمانه ممنوع میباشد وبا کاربران خاطی به شدت برخورد میگردد انجمن فقط تعمیرات لوازم الکترونیک میباشد...













سلام مهمان گرامی؛
به کیان ست خوش آمدید برای مشاهده انجمن با امکانات کامل می بايست از طريق این لینک عضو شوید.

https://teranzit.pw/uploads/14469017281.png
پیام خصوصی به مدیریت کل سایت ........... صفحه توضیحات و شرایط گروه ویژه ........... ...........
ارتباط تلگرامی با مدیریت سایت ................. ایدی تلگرام suportripair@ .................
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 7702

موضوع: اخبار خودرو

Threaded View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. #11


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    Click here to enlarge
    هیوندای الانترا GT؛ با مربیگری Bismoto به سما می‌رود!
    پرشین خودرو: در آستانه نمایشگاه خودروی سما به سر می‌بریم و اکثر خودروسازان و تیونرهای معتبر تلاش‌های خود را برای ارایه محصولات پرقدرت‌تر و جذاب‌تر انجام می‌دهند.
    به گزارش «پرشین خودرو»، تیونر کالیفورنیایی Bismoto نیز یکی از تیونرهایی است که با همکاری هیوندای، یکی از محصولات پرفروش این شرکت را دستخوش تغییرات جدی قرار داده است تا بتواند در برابر رقبای آمریکایی عضلانی نمایشگاه، عرض اندام کند!
    اولین تغییرات در بدنه ایجاد شده است. رنگ‌آمیزی جذاب بدنه به وسیله رنگ‌های آبی و مشکی در کنار استفاده از نشان‌ها و علامت‌های مخصوص خودروهای مسابقه‌، حال و هوای جدیدی به این محصول نسبتا کوچک هیوندای بخشیده است. چرخ‌های 18 در 18.5 اینچی ساخت Buddy Club هم از دیگر تغییراتی است که چهره الانترا Gt بیسموتو را متحول می‌کند. در داخل نیز به کارگیری رول کیج ( قفس محافظ ) مخصوص خودروهای مسابقه، در کنار صندلی‌های اسپرت و تزئینات داشبورد هیجان‌انگیزتر، تمایز بیشتری میان این گونه خاص و الانتراهای معمولی ایجاد می‌کند.
    اما بیسموتو اصلی‌ترین هنر خود را در بخش قوای محرکه نشان داده است. پیشرانه چهار سیلندر 1.8 لیتری خانواده NU هیوندای به توان خارق العاده دست پیدا کرده است! نه 300 یا حتی 400 اسب بخار بلکه رقمی بسیار فراتر! به مدد بهره‌گیری از توربوشارژر پرقدرت، انژکتورهای پرفشار تزریق کننده مخلوط آب و متانول، شمع‌های ایریدیومی، اینترکولر اسپارکو و رادیاتور ساخت گریفین؛ 600 اسب بخار از دل این پیشرانه به ظاهر کوچک بیرون کشیده شده است. شاتون‌های فولادی نیز از دیگر تغییراتی است که متخصصین بیسموتو برای افزایش تحمل قدرت عظیم تولید شده توسط پیشرانه؛ بر روی آن اجرا کرده‌اند.
    سیستم فنربندی سفارشی همراه با کمک‌فنرها و پیستون‌های جدید؛ از دیگر تغییراتی است که به بهبود علمکرد و توانایی‌های حرکتی الانترا GT کمک می‌کند.
    مطمئنا رونمایی از این کانسپت هیجان‌انگیز طرفداران این برند کره‌ای را به وجد می‌آورد و تصویری را که آمریکایی‌ها از خودروهای کره‌ای دارند؛ بار دیگر دگرگون می‌کند.






    Click here to enlarge

    Click here to enlarge

    Click here to enlarge

    Click here to enlarge

  2. نمایش تمام تشکر های حميد ذوالعلا در این پست:

    sajadnasirpor  (7th November 2012)

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 2 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 2 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  


Copyright ©2000 - 2013, Jelsoft Enterprises Ltd کیــــــــــان ستـــــــــــ ...® اولین و بزرگترین سایت فوق تخصصی الکترونیک در ایران



Cultural Forum | Study at Malaysian University