.تعمیـــرکاران کیان ست (kiansat.tv)تابع قوانین -جمهموری-اسلامی ایران میباشد و ارسال هر گونه مطلب سیاسی،مذهبی،غیراخلاقی و خرید و فروش متعلقات ماه-واره و دیگر موارد مجرمانه ممنوع میباشد وبا کاربران خاطی به شدت برخورد میگردد انجمن فقط تعمیرات لوازم الکترونیک میباشد...













سلام مهمان گرامی؛
به کیان ست خوش آمدید برای مشاهده انجمن با امکانات کامل می بايست از طريق این لینک عضو شوید.

https://teranzit.pw/uploads/14469017281.png
پیام خصوصی به مدیریت کل سایت ........... صفحه توضیحات و شرایط گروه ویژه ........... ...........
ارتباط تلگرامی با مدیریت سایت ................. ایدی تلگرام suportripair@ .................
صفحه 418 از 771 نخستنخست ... 318368398408409410411412413414415416417418419420421422423424425426427428438468518 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 4,171 تا 4,180 , از مجموع 7702

موضوع: اخبار خودرو

  1. #4171


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    کاهش سود بازرگانی تایر تاثیری بر تولیدت داخلی نخواهد گذاشت




    Click here to enlarge
    Click here to enlargeبه گزارش خبر خودرو ،سخنگوی اتحادیه صنعت تایر کشور در خصوص کاهش سود بازرگانی تایر گفت: هم اکنون بیشتر واحدهای صنعتی به منظور ادامه تولید از ارز آزاد استفاده می کنند، این در شرایطی است که تهیه ارز آزاد نیز در کشور مشکلات خاص خود را دارد.
    مصطفی تنها در ادامه گفتگو با خبرنگار خبر خودرو گفت: در حال حاضر ۷۰ درصد از نیاز بازار تایر در داخل کشور توسط تولید کنندگان داخلی و مابقی از طریق واردات تامین می شود.
    وی درباره این مطلب که بسیاری از کامیون ها به علت نبود تایر از حرکت ایستاده اند،گفت: افزایش نرخ ارز و نبود ارز مورد نیاز در نهایت موجب کاهش میزان صادرات و افزایش قیمت تایرهای وارداتی شده است اما این امر در حدی نبوده که منجر به از حرکت ایستادن کامیون ها شود.
    وی افزود: 90 درصد واردات تایرهای خارجی در پنج ماه نخست سال جاری به واسطه بهره گیری از ارز مرجع صورت گرفته است و هم اکنون نیز سود واردات تایر نیز به کشور کاهش یافته است که این امر واردات این محصول را بیشتر می کند.
    وی به افزایش هزینه های تولید در واحدها و مجموعه های تولیدکننده تایر در کشور اشاره کرد وگفت: هم اکنون قیمت مواد اولیه اصلی تایر از جمله کائوچو، ‌نخ و دوده با افزایش قابل ملاحظه ای روبرو شده است و به دنبال آن نیز هزینه نهایی تولید در این واحدها و مجموعه های صنعتی نیز افزایش یافته است.
    تنها با اشاره به کاهش ۱۸ درصدی تولید تایر در واحدهای تولید کننده داخلی در چهار ماه نخست امسال،گفت: میزان عرضه و تقاضا در کنار تاثیرات عدم تخصیص ارز مرجع، تعیین کننده قیمت ها در بازار تایر شده است.
    وی تصریح کرد: متاسفانه تکنولوژی صنعت تایر کشور متعلق به حدود نیم قرن پیش است و همین امر موجب شده این صنعت نتواند همگام با تکنولوژی جهانی حرکت کند.
    وی در پایان در خصوص ارز حاصل از صادرات به این صنعت گفت: طرحهای بسیاری تصویب می شود ولی به علت بروکراسی اداری که وجود دارد عملاً این تصمیمات اجرایی نمی شود.

  2. نمایش تمام تشکر های حميد ذوالعلا در این پست:

    sajadnasirpor  (12th November 2012)

  3. #4172


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    در مراسم رونمایی تمبر شعار شرکت پارس خودرو، دلایل نوسان کیفیت در خودروی پراید اعلام شد

    Click here to enlarge


    مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با بیان انتقاداتی درباره کیفیت پراید دلایل نوسان کیفی در این خودرو را بیان کرد.
    سعید مدنی در مراسم روز ملی کیفیت و اعلام شعار جدید شرکت پارس خودرو تحت عنوان «پارس خودرو، پیشرو در کیفیت» اظهار کرد: نیمه دوم دهه 70 یکی از دوستان انتقاد زیادی از کیفیت خودروی پراید خود داشت مبنی بر اینکه هنگام حرکت از همه جای این خودرو صدا خارج می‌شود و می‌گفت چرا شما توصیه‌ کردید من این خودرو را بخرم.
    وی ادامه داد: واقعیت این است که پراید و محصولات سایپا به ویژه در نیمه دوم دهه‌ 70 به دلیل مشکلات ارزی، کسری قطعات و کمبود ارز با مشکلاتی همراه بودند که با جسارت مدیران وقت، برنامه‌ریزی برای خودکفایی خودروی پراید در دستور کار قرار گرفت.
    وی افزود: نتیجه‌ آن تلاش‌ها این شد که در حال حاضر پراید سنبل محصولات پرتیراژ ما بوده و جزو خودروهای ملی ما قرار گرفته است زیرا در دهه‌ 80 همزمان با برنامه‌ریزی برای افزایش تولید، برنامه‌ کیفی نیز در دستور کار قرار گرفت.
    مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا خاطرنشان کرد: با اقدامات انجام شده خوشبختانه دیگر شاهد پراید‌هایی نیستیم که به دلیل خرابی و نقص فنی در جاده‌ها متوقف شده‌اند. امروز در جایگاهی قرار گرفته‌ایم که این خودرو با توجه به قیمت، کیفیت خوبی دارد که شاهد آن نیز تقاضای بالا برای این خودرو در کشورهای همسایه است.
    وی افزود: کیفیت یک متغیر اصلی در مقوله رشد صادرات است. البته زمانی به دلیل پایین ‌بودن نرخ ارز با وجود بالا ‌بودن کیفیت نیز در صادرات مشکل داشتیم اما در حال حاضر با نرخ جدید ارز، پراید تبدیل به ارزان‌ترین خودرو شده و با ایجاد تغییرات جزیی در پلت‌فرم پراید، تیبا و تندر 90 در صادرات موفقیت‌تر نیز خواهیم بود.
    مدنی خاطرنشان کرد: همان‌طور که توانستیم کیفیت پراید را در دهه‌ 80 افزایش داده و با ایجاد تغییراتی استاندارد‌های جهانی را اعمال کنیم باز هم می توانیم رشد کیفیت این خودرو را مدنظر قرار دهیم. به عنوان مثال در مورد خودروی پراید می‌گویند که پراید مانند هندوانه نشکافته‌ای است که امکان دارد کیفیت آن خوب یا بد باشد.
    مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا ادامه داد: به همین دلیل بعضی از کیفیت پراید راضی و برخی نیز ناراضی هستند. این نشان می‌دهد که فرآیند کیفیت را در خطوط تولید به خوبی اجرایی نکرده‌ و کارگر شاغل در خطوط تولید فرآیند کیفیت را باور نکرده است.
    وی افزود: در حال حاضر کارگر شاغل در خطوط تولید معتقد است اگر خودرو در مراحل تولید مشکلاتی داشته باشد در انتهای خط عیوب آن حل می‌شود، در حالیکه کیفیت باید در تمام فرآیند تولید مدنظر قرار گیرد.
    مدنی خاطرنشان کرد: خیلی از مشکلات خودرو ناشی از عملکرد کارگر خطوط تولید است، از کارگر نیز درباره مشکلات کیفی توضیح می‌خواهیم می‌گوید آنقدر سرعت تولید در خط بالاست که زمان کافی برای توجه به متغییر‌های کیفی وجود ندارد.
    مدیر عامل گروه خودروسازی سایپا با بیان اینکه طبق بررسی‌ها حدود 50 تا 60 درصد مشکلات کیفی خودروها مربوط به خودروساز و بخشی نیز مربوط به کیفیت قطعات است، تصریح کرد: در شرایط فعلی با توجه به رشد نرخ ارز زمینه برای رشد صادرات فراهم شده است به‌گونه‌ای که می‌توانیم با صادرات 25 درصد تولیدات نیاز ارزی خود را تامین کرده و دیگر نیاز به ارز دولتی نخواهیم داشت.
    وی افزود: ایران ‌خودرو و سایپا به راحتی می‌توانند با صادرات 20 تا 25 درصد محصولات خود حداقل سه میلیارد دلار درآمد ارزی داشته و نیاز ارزی خود را از این طریق تامین کنند.
    مدنی خاطرنشان کرد: در شرایط فعلی با رشد نرخ ارز می‌توانیم رشد خوبی در حوزه صادرات داشته باشیم زیرا کشورهای همسایه در حال رشد و عقب افتاده بوده و در این بازارها رقبای کمی داریم.

  4. نمایش تمام تشکر های حميد ذوالعلا در این پست:

    sajadnasirpor  (12th November 2012)

  5. #4173


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    خروج دو محصول رنو از بازار آلمان




    Click here to enlarge
    Click here to enlargeگروه بین الملل: رنو از خروج خودروهای فلوئنس و لتتیود از بازار آلمان خبر داد و دلیل آن را فروش بسیار ضعیف این محصولات عنوان کرد.
    به گزارش خبر خودرو، بازار خودروی آلمان در حال تجربه سخت ترین دوره زمانی چندین سال اخیر خود است و هر روز با تعطیلی یک تاسیسات کاهش فروش محصولات مختلف رو به رو می شود به طوریکه هر لحظه شاهد خروج یک مدل خاص از بازار یک کشور اروپایی هستیم.
    آخرین مورد از این نمونه در مورد خودرهای لتتیود و فلوئنس بود که چندی است با کاهش شدید فروش در آلمان مواجه شده اند.
    شرایط فروش این دو خودرو به حدی بد بود که رنو تصمیم به خارج کردن آن ها از کشور آلمان گرفت.
    اگر چه حتی رنو فلوئنس به تازگی به صورت یک نسخه فیس لیفت رونمایی شده ولی باز هم نتوانسته فروشی بیش از 115 دستگاه داشته باشد.
    در واقع بایستی گفت که فروش سالانه رنو در آلمان به صد هزار دستگاه رسیده و این شرکت قابلیت حفظ محصولات کم فروشش در بازار را ندارد.
    همچنین بایستی ذکر کرد که رنو از ابتدای سال تاکنون فقط 107 دستگاه لتتیود را به فروش رسانده است.

  6. #4174


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    ورود خودروی i30 جدید به بازار استرالیا




    Click here to enlarge
    Click here to enlargeگروه بین الملل: شرکت کره ای هیوندا موتورز به تازگی از ورود خودروی i30 Tourer با قیمت پایه 22990 دلار به بازار استرالیا خبر داد.
    به گزارش خبر خودرو، بعد از کلید خوردن تولید i30 Tourer در کشور چک که اوایل سال جاری صورت گرفت ، باز هم این خودرو خبر ساز شد و توانست توجه استرالیایی ها را به خود جلب کند.
    هیوندای اعلام کرد که خودروی بنزین سوز i30 Tourer دارای قیمتی 22990 دلاری است و نسخه خودکار آن با مبلغ 24990 دلار به فروش می رسد.
    این در حالی است که که Elite Tourer دیزل گران قیمت ترین نسخه آن بوده و بهایی 31190 دلاری دارد.
    این خودروی هاچ بک پنج در که طول آن 185 میلی متر افزایش یافته دارای ظرفیت 528 لیتری صندوق بوده و در صورت خم کردن صندلی های عقب تا 1642 لیتر نیز افزایش می یابد.
    موتور 1.6 لیتر چهار سیلندر بنزینی به توان 99 کیلو وات و موتور 1.6 لیتر چهارسیلندر دیزل به توان 94 کیلو وات جز آپشن های موتوری این خودرو کوچک کره ای می باشند.

  7. #4175


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    رونمایی فیس لیفت لامبورگینی گالاردو




    Click here to enlarge
    Click here to enlargeگروه بین الملل: شرکت ایتالیایی لامبورگینی در طی نمایشگاه اتومبیل زوریخ سوئیس نسخه فیس لیفت گالاردو را رونمایی کرد.
    به گزارش خبر خودرو، بعد از آن که حدود یک ماه پیش نسخه کوپه این خودرو در نمایشگاه ماه سپتامبر پاریس حضور یافت لامبورگینی تصمیم گرفت نسخه فیس لیفت گالاردو – که دارای برخی ویژگی های مشابهی با نمونه قبلی است – را در نمایشگاه اتومبیل زوریخ سویس رونمایی کند.
    همان طور که در تصویر مشاهده می کنید لامبورگینی گالاردو اسپایدر دارای یک جلو پنجره مثلثی کاملا جدید است و بخش های ورودی هوای آن بزرگتر می باشد.
    همچنین این خودرو به رینگ های آلیاژی 19 اینچی آپولو مجهز شده و قسمت های داخلی و سقف آن تماما مشکی رنگ می باشد .
    هنوز لامبورگینی حاضر به ارائه جزئیات دقیق تری درباره این نسخه فیس لیفت و بسته های ارتقایی نصب شده بر روی آن نگردیده است لذا در حال حاضر اطلاعات بسیار محدودی درباره این خودرو در دسترس است مخصوصا در بخش موتور هنوز نمی دانیم که سامانه تولید قدرت آن چه تغییراتی داشته است.

  8. #4176


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    Click here to enlarge
    باکیفیت‌ترین اتوبوس داخلی در جدال با خودش اول شد!
    پرشین خودرو: بازهم باکیفیت ترین اتوبوس داخلی در رقابت با خودش اول شد!
    به گزارش «پرشین خودرو»، در مهر ماه امسال و از میان 26 اتوبوس و مینی بوش تولید و یا مونتاژ داخلی تنها یک خودرو مورد ارزیابی کیفی قرار گرفت و سایر خودروها به دلیل کاهش و یا توقف تولید در این بررسی شرکت داده نشدند.
    جدیدترین آمارهای اعلام شده توسط وزارت صنعت، معدن و تجارت نیز مهر تاییدی است بر افت شدید تولید این دسته از خودروها در کشور چرا که بر اساس این آمار تولید مینی‌بوس، میدل باس و اتوبوس در مهرماه 90.2 درصد کاهش داشته است.
    اما بررسی‌های انجام شده شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران نشان می‌دهد که در مهر ماه امسال صدر جدول باکیفیت ترین اتوبوس ها و کامیون های داخلی به سوئدی ها که محصولات ولوو را در ایران عرضه کی کنند اختصاص یافته است.
    بر اساس بررسی های انجام شده در مهرماه امسال تنها یک اتوبوس داخلی مورد ارزیابی کیفی قرار گرفته ‌و سایر تولیدات در این بررسی حضور نداشتند که همان یک اتوبوس یعنی اتوبوس بین شهری ولوو B9 نیز به عنوان باکیفیت ترین اتوبوس داخلی انتخاب شد.
    طبق معمول رتبه‌بندی‌های قبلی، این ماه نیز سطح کیفی خودروهای تولیدی در 9 معیار سیستم فنربندی، تعلیق و فرمان، موتور، ترمز، تجهیزات الکتریکی، تزئینات داخلی و خارجی، صداهای غیرعادی، بدنه، نفوذ آب و رنگ مورد ارزیابی قرار گرفته و دو خودرو مورد نظر، بر اساس مجموع نمرات منفی به دست آمده رتبه‌بندی شده‌اند.

  9. #4177


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    باز گشایی LCداخلی به نفع تولید خودرو در کشور است




    Click here to enlarge
    Click here to enlargeبه گزارش خبر خودرو ، عضو هییت علمی دانشگاه علامه طباطبایی در خصوص بازگشایی LC داخلی گفت: باز گشایی LC در واقع ابزاری است که می تواند به تولید کمک کند و در حال حاضر بابت خرید هایی که شرکت ها دارند این اقدام ضروری است.
    دکتر امینی در ادامه گفتگو با خبرنگار خبرخودرو گفت:به همین منظور لازم است بانکها ضمن همکاری با بخش تولید بهره ها و سود خود را کاهش دهند و با بخش صنعت از جمله خودرو سازان همگام شوند ولی در حال حاضر متاسفانه کلیت سیاست های بانک مرکزی در جهت خلاف حمایت از تولید است .
    وی با انتقاد از این مسئله افزود: به طورکلی بانک مرکزی در هدایت نقدینگی به بخش تولید ناتوان است و در اثر همین موضوع نیز مشکلات متعددی به وجود آمده است..
    وی تورم افسارگسیخته فعلی را ناشی از عدم توان مدیریتی بانک مرکزی در هدایت نقدینگی به بخش تولید توصیف و تصریح کرد: نقدینگی که امروز در جامعه وجود دارد منجر به بروز تورم زیادی برای کشور شده که در اثر آن رشد قیمت ها نامعقول و کاهش قدرت خرید مردم نیز متاثر کننده است. از طرف دیگر نیز بخش های خودروسازی کشور در اثر نبود و کمبود نقدینگی تحت فشار هستند و بعضا حتی ناچار به تعطیلی واحدهای تولیدی خود می شوند.ال سی های ریالی ابزاری برای حمایت از تولید داخلی بود که متاسفانه در اثر اقدامات نادرست بانک مرکزی بخش خصوصی و تولیدی کشور از آن محروم شده است.
    وی بستن ال سی های داخلی را گامی در جهت تشدید تحریم ها توصیف و تصریح کرد:در شرایطی که گشایش ال سی های خارجی به روی خودروسازان داخلی بسته است، بستن ال سی های ریالی قطع ریشه تولید کشور است و به طور کامل و واضح خلاف سیاست حمایت از تولید ملی است.
    عضو هییت علمی دانشگاه علامه طباطبایی در خصوص خارج شدن مواد اولیه خودرو از بازار بورس کالاگفت: با توجه به اینکه قیمت گذاری در بورس با نرخ های بالایی صورت می گیرد این امر باعث می شود قیمت مواد اولیه از جمله فولاد و پتروشیمی که مورد نیاز شرکت های خودرو سازی است افزوده شود به همین منظور لازم است این محصولات از بورس خارج شوند.

  10. #4178


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    بنزين در نيويورک جيره بندي شد




    Click here to enlarge
    Click here to enlargeگروه بین الملل: در پی خسارتهای ناشی از طوفان سندی به زیرساختهای نیویورک، شهرداری بزرگترین شهر آمریکا بنزین را جیره بندی می کند.
    به گزارش خبر خودرو، به گفته یکی از رانندگان در منطقه منهتن، نیویورک چندین روز است که با مشکل کبود بنزین روبرو است. بسیاری از پمپ بنزینها تعطیل هستند و دیگر پمپ ها نیز امکان برآورده کردن تقاضای همه مشتریان را ندارند.
    به گفته این راننده صف های پمپ بنزین در چند روز اخیر حتی به بیش از یک و نیم کیلومتر هم رسیده بود.
    مایکل بلومبرگ شهردار نیویورک در خصوص این مشکل گفت در حال حاضر تنها یک چهارم از پمپ بنزینهای شهر باز هستند؛ برق برخی از پمپ بنزین ها قطع است و تعدادی از آنها نیز نتوانسته اند بنزین مورد نیاز خود را تهیه کنند.
    بلومبرگ همچنین با اشاره به این که مشکل کمبود بنزین در نیویورک احتمالا تا هفته آینده حل نخواهد شد تصریح کرد از امروز طبق برنامه جیره بندی، خودروها تنها می توانند بر اساس زوج و فرد بودن شماره آخر پلاک به پمپ بنزین ها مراجعه کنند.
    طوفان سندی در چندین ایالت آمریکا بیش از هزار کشته بر جا گذاشت- بیشتر تلفات مربوط به ایالتهای نیویورک و نیوجرسی بود.
    این طوفان همچنین با بر جا گذاشتن هزینه ای بالغ بر پنجاه میلیارد دلار، پس از طوفان کاترینا در سال دو هزار و پنج، مخرب ترین طوفان در تاریخ آمریکا شناخته شد.

  11. #4179


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    ایران پنجمین تولید کننده ورق pvb شیشه لمینیت خودرو در جهان




    Click here to enlarge
    Click here to enlargeبه گزارش خبرخودرو ، مدیر عامل شرکت رازین پلیمر در خصوص تولید ورق های لمینیت شیشه جلو خودرو برای اولین بار در کشور گفت : در گذشته کارخانه های تولید شیشه لمینیت ورق های pvb خود را از چهار کشور تولید کننده این ورق ها خریداری می کردند اما از ابتدای امسال با دستیابی محققان کشور به این فناوری ، ایران پنجمین کشور تولید کننده ورق pvb درجهان است .
    مرتضی هداوندی در گفتگو با خبرنگار خبرخودرو اظهارداشت : طبق فرآیند تولید شیشه لمینت ، در کارخانه های شیشه سازی دو لایه شیشه با یک لایه ورق pvb لمینیت می شود و پس از انجام تست های مختلف کششی ، حرارتی و استحکامی و کسب استاندارهای لازم برای شیشه جلو ی خودرو مورد استفاده قرار می گیرد .
    وی در ادامه افزود : در حال حاضرحدود 15 کارخانه شیشه سازی در کشور وجود دارد که شیشه لمینیت خودرو تولید می کنند این شرکتها در 20 سال گذشته ورق pvb مورد نیاز خود را از کشورهای تولید کننده وارد می کردند . شرکت رازین پلیمر راه ابریشم پس از 5 سال سرمایه گذاری ، پژوهش ، راه اندازی ، تست اولیه و اسکیل آپ موفق به تولید انبوه ورق pvb از ابتدای سال 91 شده است و شرکتهای شیشه ساز داخلی پس از تایید محصول ورق های تولید داخل را مورد استفاده قرار می دهند .
    هداوندی در خاتمه بیان کرد : تمام مراحل طراحی این محصول در داخل صورت گرفته و فرآیند تولید توسط فارغ التحصیلان دانشگاه صنعتی شریف انجام شده است ، و تنها بخشی از تجهیزات مورد نیاز که نمونه داخلی آنها موجود نیست از کشورهای دیگر وارد شده است . ظرفیت تولید شرکت در حدود 4 میلیون متر مربع در سال است که در زمینی به ابعاد 8 هزار متر مربع صورت می گیرد و برای تولید این محصول مبلغی در حدود 10 میلیون دلار سرمایه گذاری شده است

  12. نمایش تمام تشکر های حميد ذوالعلا در این پست:

    sajadnasirpor  (12th November 2012)

  13. #4180


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    کاهش فروش خودروسازان ژاپنی در چين




    Click here to enlarge
    Click here to enlargeگروه بین الملل: شرکت های خودروسازی ژاپنی به منظور جلب اعتماد مشتریان خود در چین خدمات جدید ارائه می کنند.
    به گزارش خبرخودرو ، شرکت های خودروسازی ژاپنی در چین به منظور جلب اعتماد مشتریان و جبران خسارت های وارده حاصل از کاهش فروش ، خدمات جدید برای خودروهای آسیب دیده ارائه می کنند.
    فروش شرکت خودروسازی تویوتا ماه گذشته در چین چهل و چهار درصد ، فروش نیسان ، چهل درصد و فروش هوندا پنجاه و سه درصد کاهش یافت.
    بعد از اینکه ژاپن جزایر مورد اختلاف با چین را ملی اعلام کرد ، معترضان خشمگین چینی به خودروهای مدل ژاپنی و کارخانه های خودروسازی ژاپن هجوم بردند و به تخریب آنها پرداختند.
    شرکت نیسان اعلام کرده است که به منظور جبران خسارت ها ، همه خودروهایی را که در ناآرامی ها آسیب دیده است ، تعمیر خواهد کرد. هوندا و تویوتا نیز خدمات مشاوره ای به مشتریان خود خواهند داد.این شرکت ها نگرانند که روند نزولی فروش شان در چین همچنان ادامه یابد.

  14. نمایش تمام تشکر های حميد ذوالعلا در این پست:

    sajadnasirpor  (12th November 2012)

صفحه 418 از 771 نخستنخست ... 318368398408409410411412413414415416417418419420421422423424425426427428438468518 ... آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 3 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 3 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  


Copyright ©2000 - 2013, Jelsoft Enterprises Ltd کیــــــــــان ستـــــــــــ ...® اولین و بزرگترین سایت فوق تخصصی الکترونیک در ایران



Cultural Forum | Study at Malaysian University