.تعمیـــرکاران کیان ست (kiansat.tv)تابع قوانین -جمهموری-اسلامی ایران میباشد و ارسال هر گونه مطلب سیاسی،مذهبی،غیراخلاقی و خرید و فروش متعلقات ماه-واره و دیگر موارد مجرمانه ممنوع میباشد وبا کاربران خاطی به شدت برخورد میگردد انجمن فقط تعمیرات لوازم الکترونیک میباشد...













سلام مهمان گرامی؛
به کیان ست خوش آمدید برای مشاهده انجمن با امکانات کامل می بايست از طريق این لینک عضو شوید.

https://teranzit.pw/uploads/14469017281.png
پیام خصوصی به مدیریت کل سایت ........... صفحه توضیحات و شرایط گروه ویژه ........... ...........
ارتباط تلگرامی با مدیریت سایت ................. ایدی تلگرام suportripair@ .................
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 7702

موضوع: اخبار خودرو

Threaded View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. #11


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    Click here to enlarge
    بازگشت کامارو به گذشته با تیونینگی از لینگنفلتر
    پرشین خودرو: شورلت کامارو به خودی خود خودروی جذابی است. یک ماسل‌کار آمریکایی که به لطف طراحی ریترو ( بازگشت به گذشته ) و نوستالژیکش و بهره‌گیری از پیشرانه‌های پرقدرت 6 و 8 سیلندر، طرفداران فراوانی در سراسر جهان پیدا کرده است.
    به گزارش «پرشین خودرو»، حالا تیونر معروف و خوش‌سابقه آمریکایی؛ لینگنفلتر؛ علاوه بر بهبود توانایی‌های حرکتی و مشخصات فنی‌اش تصمیم گرفته تا به چهره آن هم سر و وضع تازه ببخشد. جان لینگنفلتر که خود یکی از رانندگان با سابقه مسابقات درگ است و اولین پروژه شرکتش را از سال 1998 آغاز کرده بود هرچند که اکنون دیگر زنده نیست تا نظراتش را در مورد پروژه های شرکت اعمال کند؛ با این حال همکارانش به خوبی می‌دانند تا چطور با یک ماسل‌کار محبوب رفتار کنند!
    قاب گرفتن چراغ‌های جلو در حاشیه مربعی و ترکیب رنگ سفید و آبی در بدنه؛ جذابیت و شخصیت خاصی به این کامارو بخشیده است. استفاده از رینگ‌های 20 اینچی لانه زنبوری هم به ابهت بخشیدن طرح کمک می‌کنند. در داخل هم پوشاندن کابین با قطعات پلاستیکی و چرمی یکدست؛ فضایی خاص را ایجاد کرده که مشابهش را در کمتر خودرویی می‌توان پیدا کرد.
    پیشرانه تمام آلومینیوم LSX شورلت زیر دستان متخصصین لینگنفلتر قرار گرفته است تا به لطف تعویض میل‌لنگ ها، پیستون‌ها، افزایش ابعاد محفظه سیلندر و برش آن با دستگاه CNC و افزایش ضریب تراکم پیشرانه به 11.5:1 ؛ توانایی تولید 655 اسب بخار قدرت و 827 نیوتون‌متر گشتاور را پیدا کند. گیربکس شش سرعته دستی و کلاچ‌های متعلق به گونه ZR1 وظیفه انتقال این میزان قدرت و گشتاور را بر عهده دارند. خروجی‌های اگزوز اسپرت هم علاوه بر کمک به افزایش قدرت پیشرانه صدای جذاب‌تر و گیراتری را برای این آمریکایی عضلانی فراهم می‌آورند.
    لینگنفلتر پیش‌تر نیز در نمایشگاه خودروی سما امسال از کامارو LTA خاص خود رونمایی کرده بود.





    Click here to enlarge

    Click here to enlarge

    Click here to enlarge

    Click here to enlarge

  2. نمایش تمام تشکر های حميد ذوالعلا در این پست:

    sajadnasirpor  (21st November 2012)

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  


Copyright ©2000 - 2013, Jelsoft Enterprises Ltd کیــــــــــان ستـــــــــــ ...® اولین و بزرگترین سایت فوق تخصصی الکترونیک در ایران



Cultural Forum | Study at Malaysian University