.تعمیـــرکاران کیان ست (kiansat.tv)تابع قوانین -جمهموری-اسلامی ایران میباشد و ارسال هر گونه مطلب سیاسی،مذهبی،غیراخلاقی و خرید و فروش متعلقات ماه-واره و دیگر موارد مجرمانه ممنوع میباشد وبا کاربران خاطی به شدت برخورد میگردد انجمن فقط تعمیرات لوازم الکترونیک میباشد...













سلام مهمان گرامی؛
به کیان ست خوش آمدید برای مشاهده انجمن با امکانات کامل می بايست از طريق این لینک عضو شوید.

https://teranzit.pw/uploads/14469017281.png
پیام خصوصی به مدیریت کل سایت ........... صفحه توضیحات و شرایط گروه ویژه ........... ...........
ارتباط تلگرامی با مدیریت سایت ................. ایدی تلگرام suportripair@ .................
صفحه 430 از 771 نخستنخست ... 330380410420421422423424425426427428429430431432433434435436437438439440450480530 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 4,291 تا 4,300 , از مجموع 7702

موضوع: اخبار خودرو

  1. #4291


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    آئودی این بار برای رقابت با BMW M3 می آید



    Click here to enlarge

    رانه نیوز: آئودی که پیش از این Q8 را رقیبی برای BMW X6 اعلام کرده بود حال سعی دارد تا سال آینده رقیبی برای BMW M3 روانه بازار کند تا به این طریق در سال 2013 به رقیبی جدی برای BMW تبدیل شود.
    به گزارش رانه نیوز، آئودی برای این خودرو موتور 3 لیتری V6سوپرشارژ را در نظر گرفته تا به این طریق راه ها برای هر گونه ایرادگیری کارشناسان را ببندد، متور در نظر گرفته شده برای S5 می تواند 333 اسب بخار قدرت تولید می کند.
    همچنین موتور 3 لیتری در نظر گرفته شده برای این خودرو موجب می شود تا S5 در 4.9 ثانیه به شتاب 100 کیلومتر در ساعت دست پیدا کند، آئودی این خودرو را به جعبه دنده 7 سرعته S tronic وارد بازار خواهد کرد.
    آئودی سعی دارد S5سال 2013 وارد بازار کند، این شرکت برای این خودرو قیمت 66.570 دلار را در نظر گرفته تا بتواند S5 را به رقیبی برای BMW M3 تبدیل کند با این تفاوت که خودرو جدید آئودی سبکتر، سریعتر، قوی تر از رقیب خود خواهد بود .


    Click here to enlargeClick here to enlargeClick here to enlargeClick here to enlargeClick here to enlargeClick here to enlargeClick here to enlargeClick here to enlargeClick here to enlargeClick here to enlargeClick here to enlarge __________________

  2. #4292


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    اخراج هفت هزار نفر از جنرال‌موتورز

    ایسنا - واحد تابعه شرکت خودروسازی جنرال‌موتورز در کره جنوبی اعلام کرد که هفت هزار نفر از کارگران اداری خود را اخراج خواهد کرد.
    سخنگوی جنرال‌موتورز کره با اشاره به اینکه برنامه تعدیل نیروی این شرکت با هدف افزایش کارآیی سازمانی انجام خواهد شد افزود: هفت هزار نفر از کارگران بخش اداری به صورت داوطلبانه بازنشسته می‌شوند.



    به گزارش رویترز، برنامه کاهش نیروهای کاری در این شرکت شامل 10 هزار نفر از کارگران بخش تولید نمی‌شود.
    جنرال موتورز بزرگترين خودروساز آمريكا به شمار مي رود كه در سال 2008 اعلام ورشكستگي كرد، اما با كمك دولت ايالات متحده دوباره به بازار بازگشت. حال خبر اخراج هفت هزار نفر كارگر از شركت تابعه جنرال موتورز مي تواند نقطه‌اي تاريك در اين شركت آمريكايي به حساب آيد و بايد ديد آيا جنرال موتورز كاري براي جلوگيري از اين اخراج هفت هزار نفر خواهد كرد يا اينكه واحده تابعه كره اي برنامه خود را در اين مورد عملي مي كند.

  3. #4293


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    وعده ای دیگر برای پرداخت تسهیلات به صنعت خودرو

    گروه خودرو- در شرایطی که حدود پنج ماه از وعده دولت مبنی بر پرداخت دو هزار میلیارد تومان تسهیلات به صنعت خودرو می‌گذرد، هنوز ریالی به خودروسازان پرداخت نشده و تولید نیز همچنان اوضاعی نابسامان دارد. حالا عضو هیات‌مدیره انجمن قطعه‌سازان در گفت‌‌و‌گو با ایسنا خبر داده که قرار است طی هفته جاری 460 میلیارد تومان نقدینگی به صنعت تزریق شود.


    به گفته محمدرضا نجفی‌منش براساس جدیدترین تصمیمات اتخاذ شده دو بانک عامل، مبلغ 460 میلیارد تومان از هزار میلیارد تومان تسهیلات مصوب شورای پول و اعتبار را هفته جاری به خودروسازان پرداخت خواهند کرد. وی با بیان اینکه با تخصیص این تسهیلات روند پرداخت مطالبات قطعه‌سازان از سوی خودروسازان ادامه خواهد یافت، تاکید کرده که درصد بالایی از تسهیلات تخصیصی به خودروسازان، به قطعه‌سازان پرداخت خواهد شد تا با تامین نقدینگی و افزایش تولید قطعه روند تولید خودرو نیز به حالت عادی بازگردد. گفته‌های عضو هیات‌مدیره انجمن قطعه‌سازان در شرایطی است که دولت ابتدا قرار بود دو هزار میلیارد تومان به صنعت خودرو تسهیلات بدهد و بعدها شورای پول و اعتبار آن را نصف کرد و به هزار میلیارد تومان کاهش داد. خودروسازان با توجه به وضع نامناسبی که داشتند (و البته دارند) همان هزار میلیارد را نیز غنیمت دانسته و امیدوار بودند با دریافت آن به شرایط عادی تولید بازگردند، اما از این پول هم خبری نشد. حالا هم که 1000 میلیارد نیز نصف شده و وعده داده‌اند طی هفته جاری 480 میلیارد تومان به صنعت خودرو تزریق می‌شود و این در شرایطی است که خودروسازان تقریبا نصف ظرفیت خود تولید مي‌كنند. با این حال همین 480 میلیارد تومان نیز فرصتی به شمار می‌رود و می‌تواند توان تولید قطعه‌سازان را تا حدی احیا کرده و تولید خودرو را تکانی بدهد، هرچند كه با وجود تجربه‌های قبلی، معلوم نیست که آیا این پول طی هفته جاری می‌تواند دست خودروسازان را بگیرد؟
    __________________

  4. نمایش تمام تشکر های حميد ذوالعلا در این پست:

    sajadnasirpor  (27th November 2012)

  5. #4294


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    بررسی راهکارهای جبران افت تولید صنعت خودرو در گفت‌وگو باکارشناسان
    رونق به صنعت خودرو باز خواهد گشت؟

    گروه خودرو - صنعت خودرو این روزها حال بیماری دارد که به‌‌رغم نسخه ها و تجویزهای مختلف، نه تنها روزگارش بهتر نشده بلکه حالش همچنان رو به وخامت می‌رود.
    تولید خودرو که از ابتدای امسال در شیبی منفی گرفتار شده، تا شش ماهه ابتدایی ۳۷ درصد کاهش داشت که این میزان با وارد شدن به ماه هفتم به رقم ۴۶/۵ درصد رسید.


    Click here to enlarge
    این آمار و ارقام در حالی است که هم‌اکنون از حدود ۲۰ میلیون خانوار در کشور حدود ۱۳ میلیون خانوار خودرو دارند. در ‌واقع پنج تا هفت میلیون خانواده در انتظار خودرودار شدن هستند که بخش بزرگی از وظیفه تامین خودرو برای این تعداد خانواده بر دوش خودروسازان داخلی است. به این ترتیب بر اساس تخمین کارشناسان، خودروسازی کشور تا ۱۰ سال این ظرفیت را دارد که سالانه یک و نیم تا ۲ میلیون دستگاه خودرو تولید و به بازار کشور عرضه کند. البته در کنار نیاز این تعداد خانوار به خودرو، نوسازی خودروهای فرسوده هم مطرح است، زیرا عمر مفید خودرو بر اساس استانداردهای بین‌المللی ۱۰ سال است که از این منظر هم به نظر می‌رسد جای کار زیادی در کشور وجود دارد. این میزان نیاز به تولید خودرو در کشور در حالی است که نه تنها تولیدات داخلی به نصف رسیده‌اند، بلکه واردات خودرو نیز تا اطلاع‌ثانوي متوقف است، به این ترتیب اقشار مختلف جامعه با قدرت خریدهای متفاوت در تامین نیاز خود به خودرو، که تا پیش از این روندی طبیعی داشت با مشکل مواجه شده و خواهند شد.
    حال با توجه به شرایط فعلی چه راهکار و برنامه‌ای برای جبران این میزان از کمبود عرضه در بازار وجود دارد؟ این افت تولید که آثار منفي آن مستقیما به مشتریان، کارگران و صنعت خودرو بازمی‌گردد قرار است چگونه جبران شود؟
    یک کارشناس حوزه خودرو در پاسخ به این پرسش ها می‌گوید: واقعیت این است که خودروسازان در شرایط فعلی نمی‌توانند کاری بکنند، زیرا بسیاری از مشکلات پیش آمده برای صنعت خودرو عوامل بیرونی دارد که در رابطه با آنها کاری از دست خودروسازان ساخته نیست و حمایت قدرت بزرگ‌تری مانند دولت را می‌طلبد.
    او می‌افزاید: در حال حاضر خودروسازان تنها سعی می‌کنند به مسیر ادامه دهند و صرفا برای ادامه بقا تلاش مي‌كنند. این کارشناس اعتقاد دارد از آنجایی که در شرایط فعلی خودروسازان اختیارات تام ندارند، اعلام برنامه هم از جانب آنها دردی را درمان نمی‌کند، زیرا بسیاری از مشکلات فعلی را خودروسازان به تنهایی ایجاد نکرده‌اند که بخواهند با ارائه یک برنامه اوضاع را درست کنند.
    او تاکید می‌کند: تا زمانی که قیمت فروش اصلاح، ارز مورد نیاز تامین و ارتباطات خارجی و وضع نقل و انتقال پول مشخص نشود، هیچ برنامه خاصی برای رونق گرفتن تولید نمی‌توان در پیش گرفت. طبق این تحلیل، برای حل مشکلات فعلی و جبران کمبود تولید، خودروسازان به تنهایی قادر به برنامه‌ریزی و پیش بردن برنامه‌هایشان نیستند.
    همچنین به عقیده دیگر کارشناسان از آنجایی که زنجیره روابط بین تولید‌کننده قطعات و خودروسازان به دلیل مشکلات مالی و همچنین مشکلات واردات مواد اولیه مختل شده است، در کوتاه مدت نمی‌توان به حل این مشکلات امیدوار بود.
    احمد نعمت بخش، دبیر انجمن خودروسازان در این رابطه می‌گوید: مدیریت بازار تنها با افزایش تولید و قیمت‌گذاری بر اساس حاشیه بازار امکان‌پذیر خواهد بود که متاسفانه دولت هیچ حمایتی برای به تحقق پیوستن این دو انجام نمی‌دهد. او در ادامه ماجرای تسهیلات دو هزار میلیارد تومانی را یادآوری می‌کند که پرداخت آن توسط معاون اول ريیس جمهور تصویب شد اما هیچ گاه به مرحله اجرا نرسید.
    کارشناسان اما اعتقاد دارند که اگر این میزان تسهیلات به خودروسازی تزریق می‌شد ظرف یک دوره زمانی نهایتا ۶ ماهه، ممکن بود تولید روندی عادی پیدا کند، اما در حال حاضر که تولید به نصف سال قبل رسیده است این روند کمی سخت‌تر هم می‌شود. به عقیده یک کارشناس اقتصادی، برای غلبه بر پدیده افت تولید و برای اینکه از توقف ماشین‌تولید و صنعت خودرو کشور پیشگیری شود، یک برنامه بلندمدت لازم است. این کارشناس نیز عقیده دارد خودروسازان در حال حاضر به تنهایی قادر به برنامه‌ریزی برای حل مشکلات خود نیستند، زیرا رقمی که خودروسازان به عنوان خسارت خود از ابتدای سال تاکنون اعلام کرده‌اند (۴ هزار میلیارد تومان)، عددی بزرگ است که نه بانک قادر به تامین آن است و نه پیش‌فروش‌هایی که مدتی است خودروسازان برای تامین نقدینگی آن را در پیش گرفته‌اند. در این اوضاع، تنها تامین‌کننده این پول در شرایط فعلی دولت است. به عقیده این کارشناس روش‌هایی مانند پیش فروش یا مراجعه به بانک برای استقراض باید جزو آخرین راهکارهای خودروسازان باشد؛ چراکه آنها می‌توانند با متوقف کردن پروژه‌های ناکارآمد و زیان ده خود و همچنین اصلاح ساختار مالی و مدیریتی، مشکلاتشان را حل کنند.
    راهی برای عقب انداختن شکست
    اصلاح ساختار مالی و مدیریتی خودروسازان در شرایط فعلی که آنها با مشکلات فراوانی دست و پنجه نرم می‌کنند شاید تا حدودی آرمان گرایانه به نظر برسد. در واقع این طور به نظر می‌رسد که در شرایط فعلی تزریق نقدینگی به صنعت خودرو به جای انجام کارهای زیرساختی، بهتر باشد، اما یک کارشناس اقتصادی دیگر علاوه بر اینکه تزریق نقدینگی در شرایط فعلی را انکار نمی‌کند، می‌گوید: تا زمانی که ساختار مالی و مدیریتی خودروسازی اصلاح نشود این تزریق نقدینگی تنها می‌تواند شکست خودروسازان را عقب بیندازد.
    این گفته وی در شرایطی است که از ابتدای سال تاکنون حوادث زیادی بر سر خودروسازان آوار شد که از آن جمله می‌توان به افزایش نرخ ارز که افزایش هزینه‌های تولید را به همراه داشت، اشاره کرد. حال در این میان خودروسازان تنها راهکار ادامه حیات خود را افزایش قیمت می‌دانند.
    با وجود افزایش قیمت ۱۵ تا ۲۰ درصدی محصولات خودروسازان، آنها عقیده دارند قیمت فعلی فروش همچنان پاسخگوی هزینه‌های تولید نیست و تولید همچنان گران‌تر از قیمت فروش است. یکی از مدیران خودروسازی کشور در این رابطه عقیده دارد تا زمانی که به خودروسازان اجازه قمیت‌گذاری داده نشود و اختلاف قیمت کارخانه و بازار زیاد باشد، کمبود تولید و عرضه پررنگ‌تر هم می‌شود.
    دبیر انجمن خودروسازان هم با این مدیر هم نظر است و می‌گوید: اختلاف قیمت بازار و کارخانه به‌قدری قابل توجه شده است که رانت و فساد زیادی را با خود به همراه آورده است. او تاکید می‌کند: ما خواستار قیمت‌گذاری بر اساس حاشیه بازار هستیم تا به این ترتیب قیمت‌ها بر اساس عرضه و تقاضای واقعی تعیین و از نابودی صنعت خودرو پیشگیری شود. او در ادامه می‌افزاید: در شرایط فعلی که عرضه کم است، باید تقاضا در بازار کنترل شود. به این ترتیب با واقعی شدن قیمت‌ها دلال‌ها از دور خرید و فروش خارج می‌شوند و از میان مشتریان واقعی هم تنها کسانی باقی می‌مانند که خریدار واقعی هستند و قدرت خریدشان پاسخگوی قیمت‌ها است. به گفته وی، در غیر این صورت، این اختلاف قیمت میان کارخانه و بازار به‌قدری جذاب است که دلال‌ها با استفاده از رانت‌هایی که دارند اجازه نمی‌دهند خودروهای تولید شده به دست مشتری‌ها برسند.
    چوب حراج بر صنعت خودرو؟
    با وجود مشکلات زیادی که این روزها صنعت خودرو دارد و با وجود صحبت‌های فراوانی که پیرامون مشکلات غول صنایع کشور شده است، راهکارهای خودروسازان برای نجات این صنعت مشخص است، اما چیزی که واضح است نیاز خودروسازان به کمک دولت برای محقق شدن این راهکارها است.
    به دلیل گستردگی مشکلات خودروسازان در شرایط فعلی، آنها ابزار لازم برای حل و فصل مشکلاتشان را در دست ندارند و باید دستی بزرگتر به کمک آنها بشتابد.
    از جمله مشکلات خودروسازان که بارها به آن اشاره شده، نوسانات نرخ ارز، مشکلات نقل و انتقال ارز، عدم تمایل همکاری شرکت‌های خارجی برای همکاری با داخلی‌ها به دلیل محدودیت‌های بین‌المللی، افزایش قیمت تمام شده تولید و به صرفه نبودن تولید برای خودروسازان، عدم امکان افزایش قیمت خودرو متناسب با قیمت تولید و عدم تمایل به سرمایه‌گذاری شرکت‌ها و سرمایه‌داران داخلی به دلیل مشكلات اقتصادی و … است.
    خودروسازان معتقدند چنانچه اجازه مانور بیشتری به آنها داده می‌شد، می‌توانستند تا حدودی مشکلات تولید را حل کنند و به جبران آن بپردازند. از جمله راهکارهایی که خودروسازان اصرار زیادی بر آن دارند افزایش و به عبارتی آزادسازی قیمت خودرو است، راهکاری که دولت به عنوان ناظر بر قیمت‌گذاری با آن مخالف است. به عقیده یکی از کارشناسان اقتصادی هرچند افزایش قیمت برای خودروهایی با کیفیت فعلی، از جانب مشتریان و سازمان حمایت غیر‌قابل‌قبول است، اما افزایش قیمت خودرو در شرایط فعلی گریز‌ناپذیر بوده و دولت هم باید این را بپذیرد.
    این کارشناس می‌گوید: اگر دولت بر باقی ماندن قیمت‌های فعلی پافشاری کند، به نوعی چوب حراج به صنعت خودرو زده است، زیرا خودروسازان هم‌اکنون در حال صرف منابع خود برای تولید هستند، منابعی که اگر تجدید نشوند منجر به ناپدیدی صنعتی به نام خودرو در کشور می‌شود.
    به گفته خودروسازان در حال حاضر قیمت تمام شده تولید یک خودرو با توجه به افزایش قیمت‌های اخیر بیشتر از قیمت فروش آن تمام می‌شود و همین موضوع تولید خودرو را با ضرر همراه کرده است. با این حساب دولت باید برای بقای این صنعت به افزایش قیمت‌ها مطابق با تورم تن بدهد.
    اماکارشناسان پیش‌بینی می‌کنند در صورت افزایش قیمت خودرو باید تا پایان سال ۹۲ با تولید بیش از یک میلیون دستگاه در سال خداحافظی کرد، اتفاقی که همین حالا و با وضعیت فعلی تولید هم امیدی به آن نیست. به اعتقاد آنها، ممکن است بعد از افزایش قیمت بخشی از بازار از دست برود؛ بنابراین به نظر می‌رسد اتفاق دوم، یعنی خداحافظی با تولید بیش از یک میلیون دستگاه خودرو تا پایان سال ۹۲ بهتر از پافشاری بر ثبات قیمت‌ها باشد، زیرا تولید کمتر، بهتر از هرگز تولید نکردن است.
    کارشناسان همچنین پیش‌بینی می‌کنند که به دنبال آزادسازی قیمت خودرو رانت خواری در بازار خودرو متوقف شده و علاوه بر آن بازار سرمایه و بورس هم تقویت می‌شود. به این ترتیب می‌توان امیدوار بود که صنعت خودرو در پی اتخاذ تصمیماتی شفاف‌تر و منعطف‌تر، نه مثل گذشته، بلکه آهسته‌تر و پیوسته‌تر به حیات خود ادامه دهد.
    __________________

  6. نمایش تمام تشکر های حميد ذوالعلا در این پست:

    sajadnasirpor  (27th November 2012)

  7. #4295


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    جهان‌خودرو
    سیر صعودی فروش در آمریکا پس از طوفان سندی

    پس از فروکش کردن طوفان سندی بازار خودروی آمریکا به آرامی به مسیر چند ماه گذشته برمی‌گردد و ناظران بازار رشدی 12 درصدی را در پایان ماه نوامبر پیش‌بینی می‌کنند. فروش خودرو در هفته‌های اخیر سیری صعودی داشته، چنانکه به نظر می‌رسد با ادامه آن در ماه دسامبر، سال 2012 پایانی خوش برای خودروسازان آمریکایی داشته و پرفروش‌ترین سال از زمان شروع بحران صنعت خودرو در اوایل سال 2009 باشد. طبق پیش‌بینی دو موسسه J.D Power و LMC در آمریکا مجموع فروش خودروهای سبک در پایان ماه نوامبر با 2/2 درصد افزایش به نسبت ماه سپتامبر (پیش از وقوع طوفان سندی) به 11/1 میلیون دستگاه خواهد رسید. با این حساب مجموع فروش در سال جاری به 15 میلیون دستگاه می‌رسد كه‌از فوریه 2008 به این سو بی‌سابقه بوده است.


    Click here to enlarge

    __________________

  8. نمایش تمام تشکر های حميد ذوالعلا در این پست:

    sajadnasirpor  (27th November 2012)

  9. #4296


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    افزایش سرمایه‌گذاری فولکس واگن

    به‌رغم حرکت کند بازار خودرو، فولکس واگن روند سرمایه‌گذاری‌هایش را سرعت می‌بخشد. خودروساز آلمانی قصد دارد ظرف سه سال آینده 22/50 میلیارد یورو (55/64 میلیارد دلار) را صرف تولید خودروهای تازه و توسعه و بهبود امکانات و خطوط تولیدش کند. مارتین وینترکورن، مدیر اجرایی فولکس واگن می‌گوید: «به رغم محیط اقتصادی چالش‌برانگیز فعلی،‌ ما بیش از قبل برای تحقق اهداف بلند مدتمان تلاش خواهیم کرد.» بزرگ‌ترین خودروساز اروپا قصد دارد با این سرمایه‌گذاری تازه کارخانه‌های بیشتری در نقاط مختلف دنیا بسازد و ظرفیت تولید کارخانه‌های فعلی‌‌اش را بالاتر ببرد. خودروساز آلمانی همچنین قصد دارد با تجهیز خطوط تولیدش به فناوری‌های پیشرفته‌تر از افزایش هزینه‌هایش در آینده پیشگیری کند.


    Click here to enlarge

    __________________

  10. نمایش تمام تشکر های حميد ذوالعلا در این پست:

    sajadnasirpor  (27th November 2012)

  11. #4297


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    رقابت بر سر نیمی از سهام استون مارتین

    شرکت ایتالیایی اینوست‌اینداستریال و ماهیندرا ماهیندار، خودروساز هندی، در رقابتی سخت با یکدیگر قصد دارند 50 درصد سهام استون مارتین،‌ خودروساز لوکس ایتالیایی را از مالک کویتی‌اش بخرند.


    Click here to enlarge

    یکی از افراد نزدیک به مجموعه استون مارتین به وب سایت Automotive News گفته اینوست‌اینداستریال روز پنج‌شنبه با مالک کویتی به تفاهم رسید، اما رقیب هندی که یکی از بزرگ‌ترین و معروف‌ترین خودروسازان هند به شمار می‌رود، بلافاصله با رقم پیشنهادی بالاتری در روز بعد از راه رسید. با این حال پیشنهاد هر دو طرف در حدود 750 میلیون پوند (20/1 میلیارد دلار) به اضافه سرمایه‌گذاری تازه‌ای در استون مارتین به مبلغ 250 میلیون پوند است. طرف ایتالیایی با دایملر،‌ خودروساز آلمانی، برای شراکت در این پروژه و تولید موتور و جعبه‌دنده برای برخی خودروهای استون مارتین به توافق رسیده است.
    __________________

  12. نمایش تمام تشکر های حميد ذوالعلا در این پست:

    sajadnasirpor  (27th November 2012)

  13. #4298


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    خودروسازان در خصوص دلایل افت تولید به مردم توضیح دهند



    Click here to enlarge


    رانه نیوز: گفت: شرکتهای خودروسازی باید درباره کاستی‌های به وجود آمده در روند تولیدشان به مردم توضیح بدهند. به گزارش رانه نیوز، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی تولید و تجارت مهدی غضنفری وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان این مطلب گفت: خودروسازان بايد در باره كاستي هاي به وجود آمده در روند توليد به مردم توضيح دهند .
    او با اشاره به برگزاری چند جلسه با خودروسازان گفت:خوروسازان کاهش تولید تا 50 درصد داشتند، از نظر ما این وضعیت خیلی قابل قبول نبود.
    وی درباره وضعیت واردات خودرو برمبنای اولویتهای 10 گانه گفت: در حال حاضر امکان واردات خودروهای کم‌مصرف به داخل کشور فراهم است و ثبت سفارش آنها انجام می‌شود.
    غضنفری با اشاره به این‌که اخیرا خودروسازان توانسته‌اند کمبود نقدینگی خود را از بانکها تامین کنند، افزود: آنها به ما قول داده‌اند که روند تولید به حالت قبل بازگردد و حتی امکان تامین قطعات از خارج که تا پیش از این برایشان میسر نبود را دارند.
    وی گفت: خودروسازان عنوان می‌کنند که به زودی خبرهای خوشی به لحاظ افزایش تولید و کاهش قیمت حاشیه بازار خواهند داشت.
    وزیر صنعت، معدن و تجارت در مورد این‌که آیا افزایش قیمتی برای خودروسازان را پیش‌بینی می‌کند، گفت: فعلا برنامه‌ای برای افزایش قیمت نیست.
    __________________

  14. نمایش تمام تشکر های حميد ذوالعلا در این پست:

    sajadnasirpor  (27th November 2012)

  15. #4299


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    جدیدترین آمار تولید و واردات تایر

    ایسنا: عضو هیات مدیره انجمن صنفی صنعت تایر ایران با بیان جدیدترین آمار تولید و واردات تایر گفت: رشد تولید و افزایش صادرات از اثرات مثبت افزایش نرخ ارز بر صنایع داخلی است.
    مسعود بهرامی نوید اظهار کرد: اگرچه در نیمه اول امسال به دلیل تغییر نرخ ارز نوساناتی در متغیرهای اقتصادی رخ داده و تولید تایر اندکی کاهش پیدا کرد اما این کاهش تولید جزیی بوده و پیش‌بینی می‌شود تا پایان امسال تولید تایر بیشتر از سال گذشته شود.
    وی با بیان اینکه تنگ شدن عرصه بر واردات محصولات بی‌کیفیت خارجی یکی از تبعات مثبت افزایش نرخ ارز است، خاطرنشان کرد: واردات تایر در هفت ماهه نخست امسال حدود شش درصد کاهش یافت به‌گونه‌ای که در این مدت واردات این محصول از 55 هزار تن در سال گذشته به 51 هزار تن رسیده است.
    عضو هیات مدیره انجمن صنفی صنعت تایر ایران ادامه داد: در هفت ماهه نخست امسال تولید انواع تایر نیز با کاهش حدوداً هشت درصدی از 130 هزار تن در مدت مشابه سال گذشته به 120 هزار تن رسید.
    وی افزود: برخی نوسانات ارزی و اقتصادی در شش ماهه نخست امسال از دلایل اصلی کاهش تولید تایر در کشور است البته در صورت تثبیت شرایط اقتصادی، جدی‌تر شدن حمایت از صنایع داخلی و حل مشکلات سرمایه در گردش تولیدکنندگان تایر، نه تنها کاهش تولید جبران خواهد شد بلکه پیش‌بینی می‌شود مجموع تولید امسال بیشتر از سال گذشته باشد.
    بهرامی نوید با بیان اینکه در حال حاضر روند تولید تایر در کشور افزایشی شده است، تصریح کرد: کاهش قیمت انواع تایر در دو هفته اخیر از اثرات مثبت رشد تولید این محصول است. پیش‌بینی می‌شود که روند کاهش قیمت در هفته‌های آینده نیز ادامه یابد. __________________

  16. #4300


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    رنو به صنعت خودروسازی چین وارد می‌شود



    ایسنا: شرکت خودروسازی رنو فرانسه قصد دارد یک سرمایه‌گذاری مشترک را در چین و با شرکت دانگ فنگ آغاز کند.
    دو شرکت قرار است به صورت مشترک یک میلیارد دلار برروی ساخت یک کارخانه خودروسازی در استان هوبی چین با ظرفیت اولیه 200 هزار دستگاه در سال سرمایه‌گذاری کند.
    روزنامه محلی بیزینس نیوز به نقل از منابع آگاه گزارش داد که سرمایه‌گذاری مشترک دانگ فنگ و رنو به زودی عملیاتی می‌شود. دانگ فنگ هم اکنون با شرکت‌های هوندا، نیسان و پژوسیتروئن نیز همکاری مشترک دارد.
    دانگ فنگ دومین خودروساز بزرگ چین محسوب می‌شود. رنو در حال حاضر یکی از معدود خودروساز خارجی است که خودروهای خود را به صورت صادرات در چین می فروشد.
    __________________

صفحه 430 از 771 نخستنخست ... 330380410420421422423424425426427428429430431432433434435436437438439440450480530 ... آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  


Copyright ©2000 - 2013, Jelsoft Enterprises Ltd کیــــــــــان ستـــــــــــ ...® اولین و بزرگترین سایت فوق تخصصی الکترونیک در ایران



Cultural Forum | Study at Malaysian University