.تعمیـــرکاران کیان ست (kiansat.tv)تابع قوانین -جمهموری-اسلامی ایران میباشد و ارسال هر گونه مطلب سیاسی،مذهبی،غیراخلاقی و خرید و فروش متعلقات ماه-واره و دیگر موارد مجرمانه ممنوع میباشد وبا کاربران خاطی به شدت برخورد میگردد انجمن فقط تعمیرات لوازم الکترونیک میباشد...













سلام مهمان گرامی؛
به کیان ست خوش آمدید برای مشاهده انجمن با امکانات کامل می بايست از طريق این لینک عضو شوید.

https://teranzit.pw/uploads/14469017281.png
پیام خصوصی به مدیریت کل سایت ........... صفحه توضیحات و شرایط گروه ویژه ........... ...........
ارتباط تلگرامی با مدیریت سایت ................. ایدی تلگرام suportripair@ .................
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 7702

موضوع: اخبار خودرو

Threaded View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. #11


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    Click here to enlarge
    تولید با ضرر صحت ندارد
    سود خودروسازان حداقل 17 درصد است
    پرشین خودرو: مدیر کل دفتر کالاهای فلزی و معدنی سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان گفت: نحوه محاسبه سود خودروسازان براساس هزینه فایده است و با سود 17درصد(مثبت و منفی سه درصد)درنظر گرفته می شود، لذا این اظهارات که خودروسازان با ضرر تولید می کنند، صحت ندارد.
    به گزارش «پرشین خودرو»، شهرام میرآخورلو با بیان اینکه خودروسازان از سود کافی برخوردارند، اظهار داشت: از سوی دیگر برای واردکنندگان خودرو نیز حداقل سود 15 درصد در نظر گرفته شده است.
    وی با بیان اینکه اغلب خودروسازان فقط تولیدات قطعه سازان کشور را مونتاژ می کنند، تاکید کرد که سود اصلی باید به قطعه سازان تعلق گیرد و اگر ضرری هم در تولید خودرو اتفاق می افتد، به قطعه سازان تحمیل می شود.
    به گفته ی وی بدهی معوقه سه ماهه خودروسازان به قطعه سازان به بیش از 10 ماه افزایش یافته که باعث توقف تولید قطعه سازان شده است.
    میرآخورلو به ایرنا گفت: فعالان حوزه خودرو به طور مداوم درخواست افزایش قیمت دارند و این امر در صورتی قابل قبول است که تولیدکنندگان و واردکنندگان برای سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان اسناد قابل قبولی را ارائه دهند که متاسفانه کمتر شاهد این قضیه هستیم.
    وی در واکنش به این موضوع که قطعه سازان خواهان افزایش قیمت خودرو برای دریافت طلب خود هستند، خاطر نشان کرد: دلایل کاهش تولید کارگاه های قطعه سازی خودرو براساس مستندات موجود هیچ ارتباطی با عملکرد این سازمان ندارد و نرخ های اعلام شده از سازمان حمایت بر اساس سود است.
    مدیر کل دفتر کالاهای فلزی و معدنی سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان با اشاره به اینکه کمبود سرمایه در گردش از جمله مسائلی است که سبب کاهش تولید شده است، تصریح کرد: بر همین اساس کاهش تولید خودرو به سبب بدهی معوق بیش از 9 ماه به قطعه سازان، عدم نقل و انتقال و افزایش نرخ ارز، عدم همکاری شرکت های خارجی برای تامین قطعه و تامین نقدینگی و سرمایه در گردش است.

  2. نمایش تمام تشکر های حميد ذوالعلا در این پست:

    sajadnasirpor  (5th December 2012)

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  


Copyright ©2000 - 2013, Jelsoft Enterprises Ltd کیــــــــــان ستـــــــــــ ...® اولین و بزرگترین سایت فوق تخصصی الکترونیک در ایران



Cultural Forum | Study at Malaysian University