.تعمیـــرکاران کیان ست (kiansat.tv)تابع قوانین -جمهموری-اسلامی ایران میباشد و ارسال هر گونه مطلب سیاسی،مذهبی،غیراخلاقی و خرید و فروش متعلقات ماه-واره و دیگر موارد مجرمانه ممنوع میباشد وبا کاربران خاطی به شدت برخورد میگردد انجمن فقط تعمیرات لوازم الکترونیک میباشد...













سلام مهمان گرامی؛
به کیان ست خوش آمدید برای مشاهده انجمن با امکانات کامل می بايست از طريق این لینک عضو شوید.

https://teranzit.pw/uploads/14469017281.png
پیام خصوصی به مدیریت کل سایت ........... صفحه توضیحات و شرایط گروه ویژه ........... ...........
ارتباط تلگرامی با مدیریت سایت ................. ایدی تلگرام suportripair@ .................
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 7 , از مجموع 7

موضوع: مشکل گیربکس پارس AL4

Threaded View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. #7


    تاریخ عضویت
    Feb 2011
    نوشته ها
    107
    تشکر ها
    1,125
    898 سپاس از108 پست

    پیش فرض

    [QUOTE=aligoli24;269309]دوست گرامی
    خطای شیر برقی میتونه به شیر های کنترل فشار روی ساعت مربوط باشه و همون سنسور که مشخص شده اندازه گیر فشار روغن هست.
    درسته که ما تعمییر کاریم ولی بعضی وقتها یکسری کارها فوق تخصصی و ظریفه وبهتر کنندش انجام بده مثل پزشکها که همه پزشک هستن ولی با تخصصهای مختلف تصور بکنین دکتر عمومی بخواهد روی یک بیمار تجربه کار دکتر جراح قلب رو انجام بده فارق از نتیجه و به صرف کسب تجربه!!!
    من قصد جسارت به کسی رو ندارم
    ولی ما تعمییرکاران خودرو بهتره در یک محدوده کاری تخصص بالا داشته باشیم تا تجربه در همه چیز
    ما در تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک پژو وپراید و میتسوبیشی وتویوتا و...تعمییر و سرویس میکنیم ولی گیربکس al4 یه چیز دیگست با پیچیدگیهای خاص خودش. دوره گیربکس al4 هم رفتم ولی فقط سرویس ساعت وشیرهای فشار وتعویض توربین و دانلود ایسیو رو انجام میدم نه بیشتر
    من 206 خودم ودوستان رو برای تعمییر اساسی بردم کاپ سرویس و بی درد سر درست شد :227021_Laie_43:[/QUOTE
    کاملا با فرمایشات شما موافقم و عقیده خودم هم اینه ولی شرایط این ماشین طوریه که اولا از نظر صاحب خودرو اصلا مهم نیست که ماشین درست بشه یا خرابتر و به اصرار خودش از من درخواست کرد که رو ماشینش کار کنم و گفت چند روزی پیشت باشه در نهایت نشد میبره کاپ سرویس پس از روی کنجکاوی و یا بیکاری کار رو قبول نکردم دوما ماشین کاملا سالم بوده و با دست کاری سیم کشی به این حال دراومده و یه جورایی مطمئنم که ایراد مربوط به سیم کشی هست ولی نمیدونم کدوم قطعه رو باید چک کنم. ولی الان دیگه به این نتیجه رسیدم که یکی از شیر برقیهای داخل بلوک هیدرولیک میباشد که باز و بست اون کار من نیست. ضمنا اون شیر برقی که در عکس اشاره کردم رو تست کردم و یه خطای دیگه میداد.
    بازم از دوستان عزیز تشکر میکنم .

  2. 5کاربر از damavandi بخاطر ارسال این پست مفید سپاسگزاری کرده اند:

    aligoli24 (5th December 2012),farhad1904 (5th December 2012),m.aminifar (5th December 2012),rasty (5th December 2012),sajadnasirpor  (5th December 2012)

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  


Copyright ©2000 - 2013, Jelsoft Enterprises Ltd کیــــــــــان ستـــــــــــ ...® اولین و بزرگترین سایت فوق تخصصی الکترونیک در ایران



Cultural Forum | Study at Malaysian University