.تعمیـــرکاران کیان ست (kiansat.tv)تابع قوانین -جمهموری-اسلامی ایران میباشد و ارسال هر گونه مطلب سیاسی،مذهبی،غیراخلاقی و خرید و فروش متعلقات ماه-واره و دیگر موارد مجرمانه ممنوع میباشد وبا کاربران خاطی به شدت برخورد میگردد انجمن فقط تعمیرات لوازم الکترونیک میباشد...













سلام مهمان گرامی؛
به کیان ست خوش آمدید برای مشاهده انجمن با امکانات کامل می بايست از طريق این لینک عضو شوید.

https://teranzit.pw/uploads/14469017281.png
پیام خصوصی به مدیریت کل سایت ........... صفحه توضیحات و شرایط گروه ویژه ........... ...........
ارتباط تلگرامی با مدیریت سایت ................. ایدی تلگرام suportripair@ .................
صفحه 444 از 771 نخستنخست ... 344394424434435436437438439440441442443444445446447448449450451452453454464494544 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 4,431 تا 4,440 , از مجموع 7702

موضوع: اخبار خودرو

  1. #4431


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    Click here to enlarge


    سوزوکی در آمریکا آبروداری کرد

    عصرخودرو : سوزوکی آمریکا نظر نمایندگی های فروش را برای حمایت از توقف فعالیت این شرکت در بخش خودروسازی جلب کرد. سوزوکی پنجم نوامبر (15 آبان) در ایالات متحده اعلام ورشکستگی کرد.
    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی «عصرخودرو» به نقل از سایپانیوز، سوزوکی موتور آمریکا که توزیع کننده ورشکسته محصولات شرکت سوزوکی ژاپن است موفق شد حمایت 97 درصد از نمایندگی های فروش و خدمات پس از فروش این محصولات در آمریکا را جلب کرده و از آنان قول بگیرد وارانتی محصولات فروخته شده تا زمان وعده داده شده به مشتری به قوت خود باقی باشد و لوازم یدکی این خودروها تا پایان وارانتی تأمین شود. شرکت مادر سوزوکی آمریکا در ژاپن از نمایندگی های فروش و خدمات پس از فروش محصولاتش در سرتاسر ایالات متحده خواست به طور داوطلبانه قراردادهای فرانشیز موجود خود را در ازای نیمی از بدهی های فوری فسخ کنند و باقی مانده از طریق فرایند عادی اعلام ورشکستگی تأمین شود.
    نمایندگانی که این پیشنهاد را بپذیرند تقریباً به طور کامل طلب خود را دریافت می کنند و این در فرایند ورشکستگی های آمریکا بی سابقه است که با ورشکستگی یک شرکت، مال باختگان به همه پول خود برسند.
    سوزوکی عاشق چشم و ابروی این نمایندگی ها نیست بلکه با این کار می خواهد آبروی خود را نزد مشتری ها و کسانی که محصولاتش را خریده اند حفظ کند، چون نمایندگی ها با دریافت طلب خود مسئولیت دوران وارانتی خودروها را نیز برعهده می گیرند تا به نام و برند سوزوکی در ایالات متحده لطمه کمتری وارد شد.
    در ضمن با رضایت 97 درصدی نمایندگی های فروش و خدمات پس از فروش فرایند ورشکستگی با سرعت بسیار بیشتر و با هزینه بسیار پایین تر طی خواهد شد.
    سوزوکی آمریکا به شرکت مادر 152 میلیون دلار بدهی دارد. بعد از فرایند ورشکستگی، سوزوکی به جای خودرو روی بازار موتورسیکلت فعالیت خواهد کرد. در ماه نوامبر شرکت سوزوکی 2224 دستگاه خودرو فروخت و تنها 1700 دستگاه دیگر باقی مانده که فعالیت خودروی سوزوکی در آمریکا خاتمه پیدا کند. به احتمال زیاد تا ماه مارس سال 2013 این تعداد چیزی باقی نخواهد ماند.

  2. نمایش تمام تشکر های حميد ذوالعلا در این پست:

    sajadnasirpor  (6th December 2012)

  3. #4432


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    Click here to enlarge


    نقش جدید شیشه جلوی خودرو: صفحه نمایش

    عصرخودرو : خودروسازان در حال آزمایش صفحه نمایش کامپیوتری شفاف به جای شیشه جلوی خودرو هستند.
    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی «عصرخودرو» به نقل از وال استریت ژورنال، شیشه جلوی خودرو که برخلاف اکثر قطعات آن در مقابل تغییر مقاومت می کرد اما اکنون دستخوش تحول شده است. خودروسازانی نظیر جنرال موتورز و دایملر ای.جی روی صفحه نمایش هایی کار می کنند که به جای شیشه جلوی خودرو نصب می شود و کاملا شفاف است و در عین حال اطلاعات مورد نیاز راننده را در جهت افزایش ایمنی و بازدهی روی این صفحه به نمایش می گذارد. فناوری موسوم به واقعیت شدت یافته یا augmented reality برای این گونه صفحه نمایش ها به کار گرفته شده؛ در این فناوری تصاویر مجازی تولید شده در پردازشگرهای خودرو و تصاویر واقعی بیرون از خودرو روی هم می افتد بدون آن که در هم تداخل ایجاد کند.
    این صفحه نمایش، پیغام های مکان یاب یا جهت یاب را نشان می دهد، پیام های متنی کوتاه را به نمایش می گذارد و به کمک حسگرها و دوربین ها و پردازشگرها، راننده را از خطرهای اطراف مطلع می سازد، بدون آن که راننده چشم از جاده بردارد.
    هدف اصلی از پیشرفت این فناوری، کاهش برداشتن چشم از جاده و کاهش حواس پرتی و بالا بردن هوشیاری راننده نسبت به خطرات اطراف است.
    حسگرهای نصب شده در جلوی خودرو حتی چاله های رو به رو یا حیوان در حال نزدیک شدن را به راننده اطلاع می دهد. حتی به کمک رادارهای نصب شده روی سقف خودرو امکان دریافت اطلاعات از توقف ناگهانی خودروها در مسیر به وجود می آید تا راننده ناگهان و با سرعت بالا با خودروهای متوقف برخورد نکند.
    امکان برقرار ارتباط بین تلفن همراه و نرم افزارهای آن با پردازشگرهای خودرو فراهم شده و اکنون شیشه جلوی خودرو نقش صفحه نمایش را برای هر دو بازی می کند.
    یکی از فعال ترین شرکت ها در بخش واقعیت شدت یافته کمپانی گوگل است که در حال کار کردن روی یک کلاه خاص راننده است که به کمک لنز درون چشم، امکان به نمایش گذاشتن تصاویر پردازش شده در کامپیوتر خودرو همراه با تصاویر واقعی را فراهم می کند.

  4. نمایش تمام تشکر های حميد ذوالعلا در این پست:

    sajadnasirpor  (6th December 2012)

  5. #4433


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    Click here to enlarge


    خودرو 20 درصد گران می شود!

    عصرخودرو: به زودی و ظرف یک ماه آینده قیمت خودروهای داخلی با 20درصد افزایش قیمت همراه خواهد بود.
    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی «عصرخودرو» به نقل از موج، با توجه به تولید خودرو از سوی خودروسازان داخلی با نرخ ارز مرکز مبادله ای(حدود 2500تومان) بیراه نیست که بگوییم در کمتر از یک ماه آینده خودروسازان باید 20درصد افزایش قیمت برای محصولات تولیدی خود طلب کنند. براساس این گزارش، نرخ مواد اولیه قطعات مورد استفاده برای خودروهایی که هم اکنون از سوی خودروسازان عرضه می شود با ارز 1700 تا 1900 تومانی تامین شده است.
    حال چنانچه فرض کنیم مواد اولیه قطعاتی که در حال حاضر از سوی قطعه سازان تولید و به خودروساز تحویل می شود با نرخ ارز مرکز مبادله ای(حدود 2500تومان) خریداری شده باشد باید در انتظار یک افزایش 20 تا 30درصدی برای خودروهای تحویلی از سوی خودروسازان باشیم.
    ای کاش دولت محترم برای جلوگیری از هرگونه افزایش مجدد قیمت خودروها، شرایطی را فراهم آورد که خودروسازان و قطعه سازان موفق به دریافت ارز با نرخ مرجع یا اینکه تسهیلات بلند مدت با نرخ سود کم شوند و یا تسهیلات بلاعوض و هدفمند برای حمایت از صنعت فعلی کشور در اختیار آنها قرار گیرد تا لااقل شرایط فعلی(برخی محدودیت های تجاری و تحریم ها) بلای جان بخش صنعت و مصرف کننده نشود.

  6. نمایش تمام تشکر های حميد ذوالعلا در این پست:

    sajadnasirpor  (6th December 2012)

  7. #4434


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    Click here to enlarge


    دولت ما‌به‌التفاوت قیمت خودرو را بپردازد

    عصرخودرو: عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: وضعیت خودرو در شرایط فعلی وضعیتی خاص است، وضعیت به گونه ایست که در یک ماه اخیر دو بار خودروسازان را به کمیسیون صنایع دعوت کرده ایم و دیگر الان بحث کفیت که بحث اول ما بود گذشته است و بحث تولید خودرو را داریم.
    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی «عصرخودرو» به نقل از اعتدال، سید شریف حسینی عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی افزود: در حال حاضر تقاضای زیادی در بخش خودرو داریم و تولید باید افزایش یابد، خودرو سازان مطرح کردند که به دلیل مشکلات بین المللی، نقدینگی و بحث های مدیریتی، مشکلاتی دارند و در نهایت بازمی گشت به بحث دخالت های بیرونی در راس مدیریت خودروسازها. عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت ادامه داد: بارها گفته ایم باید عدم وابستگی خود را با حمایت از تولید داخل، خصوصا در بخش قطعه سازی به دست آوریم، به توانمندی خودرو سازان داخلی ایمان داریم و نمونه بارز آن تولید مجدد خودروی 206 است که متوقف شده بود و امروز توسط خودرو سازان داخلی تولید می شود و با نامی دیگر گرفته است و دیگر وابستگی به برند پژو را نخواهد داشت .
    وی در ادامه به افزایش قیمت خودروی داخلی اشاره کرد و گفت: یک اما در خودرو سازی وجود دارد و آن این است که افزایش قیمت خودرو را نباید مصرف کننده تامین کند، به این دلیل که دولت آن را ایجاد کرده است و باید تفاوت قیمت را دولت تقبل کرده و پرداخت کند، در حال حاضر تورم باعث شده است مصرف کننده برای همه چیز از جیبش پول اضافه پرداخت کند و بحث افزایش 2.5 برابری ارز باعث شد دارایی های موجود مردم از لحاظ ارزش ریالی کاهش یابد و مقصر دولت است.
    حسینی به اعتدال گفت: وقتی قیمت خودرو، بلیط هواپیما و این قبیل خدمات افزایش قیمت پیدا می کنند و حقوق ها ثابت است، همه از جیب مردم خارج می شود و به دلیل اینکه باعث آن ما مسئولین و دولت هستیم، این ما به التفاوت باید توسط دولت پرداخت شود.
    نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: یارانه تولید داده نشده است، اما آقای احمدی نژاد گفته اند خیلی به تولید پول داده ایم و این مساله باید مشخص شود.
    وی در خاتمه گفت: باید توجه کنیم مصرف کننده به اندازه پولی که می دهد هم از لحاظ کیفی و هم کمی، خدمات دریافت کند.

  8. نمایش تمام تشکر های حميد ذوالعلا در این پست:

    sajadnasirpor  (6th December 2012)

  9. #4435


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    Click here to enlarge


    جاده مخصوص در بین دو شهر تعطیل

    عصرخودرو: صنعت، آلودگی دو استان تهران و البرز و شرایط اضطراری در دو شهر کرج و تهران و همچنین مشهد باعث اعلام تعطیلی این شهرها شد تا با کاهش حجم تردد خودروها در این استان ها از میزان افزایش آلودگی این شهرها کاهش یابد.
    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی «عصرخودرو» به نقل از میهن صنعت، تصمیم گیرندگان در این موضوع خودروهای داخلی را مقصر این آلودگی ها می دانند و تصمیمات خود را حول اینمحور اتخاذ می کنند اما در کنار خودرو ها کارخانه و واحدهای تولیدی در جاده مخصوص نیز تاثیر بسزائی در افزایش آلایندگی های کلان شهرهای تهران و کرج را دارند. این درحالی است که جاده مخصوص که بواسطه حضور شرکتهای مختلف اعم از شرکتهای صنعتی، خودروسازی و پتروشیمی نظیر پالایشگاه نفت و تولید کنندگان رنگ، تقریباً آلایندگی یک شهرک صنعتی در مقیاس بسیار بزرگتری را ایجادمی کند.
    با این وجود براساس گزارشات رسیده برخی از بزرگترین واحدهای تولیدی در بزرگراه شهید لشکری در حال تولید بوده و انتظار همراهی این واحدها در کاهش آلایندگی خودروها را نمی توان داشت!

  10. نمایش تمام تشکر های حميد ذوالعلا در این پست:

    sajadnasirpor  (6th December 2012)

  11. #4436


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    Click here to enlarge


    خودروسازی ایران از مونتاژ تا تولید

    عصرخودرو: یک قرن پیش در دوره مظفرالدین‌شاه قاجار اولین خودروی سواری «اتومبیل فورد» بود که به ایران آمد.هرچند امروزه کشورمان توانایی طراحی و ساخت خودرو در داخل را دارد اما تا رسیدن به هدف مطلوب فاصله بسیاری دارد.
    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی «عصرخودرو» به نقل از جام جم، با آن که بسیاری از تولیدکنندگان مطرح خودرو در دنیا سال‌ها پس از ایران وارد این صنعت شده‌اند، اما اکنون توانسته‌اند بخش عمده‌ای از بازارهای جهانی را به تولیدات خود اختصاص دهند. شرکت‌های خودروسازی کره را می‌توان شاهد مثال این ماجرا دانست.
    ایران پس از پیروزی انقلاب اسلامی به‌دلیل شرایط جنگ تحمیلی نتوانست اهداف تولید ملی در صنعت خودروسازی را دنبال کند و بر این اساس این موضوع به دهه 70 موکول شد. در این دوره برنامه خودکفایی و افزایش ساخت داخل در دستور کار قرار گرفت.
    پس از آن رقابتی شدن صنعت خودرو با هدف ایجاد فرصت‌های صادراتی در دهه 80 مورد توجه واقع شد و بعد جهانی شدن این صنعت با هدف ورود به بازارهای منطقه از سال 84 به‌بعد دنبال شد، اما اکنون با آن که استراتژی‌های بلندمدتی در صنعت خودروسازی کشور تدوین شده، همچنان نتوانسته‌ایم به هدف مورد نظر در دهه 80 یعنی همان جهانی شدن این صنعت دست پیدا کنیم.
    دولت سرمایه‌گذاری نمی‌کند
    محمدرضا نجفی‌منش، دبیر انجمن قعطه‌سازان کشور درخصوص شرایط خودروسازی کشور پس از چند دهه مونتاژ می‌گوید: در حال حاضر بیش از 80 درصد ساخت قطعات و طراحی خودرو در داخل انجام می‌شود.
    او تاکید دارد، ایران در حال حاضر یک کشور خودروساز است و هیچ‌کس آن را باور ندارد که ایران با پشت‌سر گذاشتن مسیر سخت و دشوار هم‌اکنون بتواند یک کشور مطرح در این زمینه باشد.
    نجفی‌منش از فقدان کمک‌های مالی به صنعت خودروسازی سخت گلایه دارد: یکی از دلایل نرسیدن به اهداف موردنظر، نبود سرمایه‌گذاری‌های دولتی در این زمینه است.
    دبیر انجمن قطعه‌سازان معتقد است، صنعت خودروسازی در ایران مانند گاو شیردهی است که همه فقط از آن انتظار دارند، بدون آن که برای هزینه‌های آن چاره‌ای بیندیشند.
    وی تاثیر بحران‌های خارجی و تحریم را به‌دلیل خودکفا و سرپا بودن صنعت خودرو کم می‌داند و مشکلات صنعت را بیشتر ناشی از فشارهای داخلی عنوان می‌کند. دبیر انجمن قطعه‌سازان صنعت خودروی کشور در حالی که تاکید دارد ایران یک کشور خودروساز است که توانسته به بازارهای جهانی راه پیدا کند از برندهای ایرانی رانا، تیبا، سهند و صبا نام می‌برد که در بسیاری از کشورهای منطقه و آسیای میانه طرفدار دارد.
    نجفی‌منش به ذکر جزئیاتی از کمک‌های مالی کشورهای توسعه یافته و حتی مطرح در خودروسازی اشاره می‌کند و تاکید دارد: در شرایطی که بسیاری از کشورهای توسعه یافته بویژه اروپایی‌ها در بحران اقتصادی به سر می‌برند برای زنده نگه داشتن صنایع خودروسازی خود برنامه‌های راهبردی، تشویقی و حمایتی مناسبی را پیش‌بینی کرده‌اند و حتی معافیت‌های مالیاتی داشته‌اند، اما در ایران سرمایه‌گذاری انجام نمی‌شود و هر چه فشار است بر سر صنعت آوار می‌شود.
    وی از کشور روسیه نام می‌برد که در آن برای گسترش استفاده از خودروهای داخلی، فرهنگ‌سازی زیادی صورت گرفته است.
    به گفته وی، فرانسه نیز 40 میلیارد یورو برای نجات صنعت خودروسازی اختصاص داده، اسپانیا نرخ تضمین سپرده را افزایش داده، ایتالیا برای تغییر اتومبیل‌های قدیمی، اعتبارات خوبی پیش‌بینی کرده، انگلیس 2.3میلیارد پوند به صنعت خودروسازی وام داده و چین 50 میلیارد دلار بسته تشویقی برای سرمایه‌گذاری خودرو تدوین و اختصاص داده است ضمن این‌که رویکردهای حمایتی در بسیاری از کشورها از جمله آلمان، کانادا، ترکیه، برزیل، کره‌جنوبی، ژاپن، قطر، هند و مالزی با اختصاص بودجه‌های بالا ادامه دارد.
    به طور مثال در کره جنوبی برای جایگزینی خودروهای بالای هشت سال عمر تخفیف مالیاتی گذاشته شده است که مردم را به خرید خودروهای نو ترغیب می‌کند تا صنعت خودروسازی پویا بماند.
    نجفی‌منش در حالی که ارقام و اعداد بسته‌های حمایتی سایر کشورها را از صنایع خودروسازی نام می‌برد، می‌گوید: قرار بود 2000 میلیارد تومان به خودروسازی وام بدهند و این موضوع در اواخر اردیبهشت سال جاری در شورای پول و اعتبار مطرح شد که از سقف آن یک هزار میلیارد تومان کم کردند و برای اعطای هزار میلیارد تومان باقیمانده هم شرط و شروط‌های زیادی گذاشتند اما با این وجود هنوز چنین مصوبه‌ای عملی نشده است.
    به گفته وی، چگونه می‌توان از صنایع خودروسازی در شرایط خاص حاضر انتظارات بیشتری داشت.
    وی حال و روز خودروسازی را مانند بلیت بخت‌آزمایی می‌داند که عده‌ای دنبال کسب سود از این بخش هستند. او معتقد است دخالت دولت در قیمت‌گذاری خودرو این شرایط را برای صنعت پدیدآورده و همگان دنبال به دست آوردن سود و منفعت بیشتر از آن هستند.
    وی تاکید دارد: در هیچ جای دنیا دولت‌ها در قیمت‌گذاری خودرو دخالتی ندارند و عرضه رقابتی خودرو تعیین‌کننده نرخ در بازار است. قیمت‌ها اگر دستوری باشد موجب زیان تولیدکننده و سود واسطه‌گران خواهد بود و در شرایطی که بازار رقابتی خودرو ایجاد شود، به نفع مصرف‌کننده خواهد بود.
    نعمت‌بخش، دبیر انجمن خودروسازان کشور نیز در گفت‌وگو با جام‌جم قیاس صنعت خودروسازی ایران با سایر کشورها را درست نمی‌داند و معتقد است شرایط کسب و کار در ایران و سایر کشورها از جمله کره جنوبی (به عنوان یکی از کشورهای سازنده خودرو در جهان) متفاوت است.
    نعمت‌بخش تاکید دارد: با وجود تحریم که طی سال‌های متمادی علیه ایران اعمال شده، ایران توانسته خودروهای ملی مانند سمند، تیبا، رانا، دنا و صبا را به بازار عرضه کند.
    وی می‌گوید: هنگامی که خودروی سمند به عنوان نماد تولید ملی در صنعت خودروسازی کشور به بازار آمد، شرکت پژوی فرانسه حاضر شد در ساخت تندر 90 با ایران همکاری و مشارکت کند.
    نعمت‌بخش شرایط تحریم را مانع اصلی سرمایه‌گذاری می‌داند و او نیز مانند سایرین از نبود سرمایه‌گذاری دولتی در این بخش گلایه دارد و می‌گوید: بسیاری از کشورها برای گسترش و جلو بودن صنعت خودروسازی خود در شرایط دشوار اقتصادی، کمک‌های مالی زیادی به صنایع خودروسازی خود داشته‌اند در حالی که چنین اتفاقی در ایران تاکنون نیفتاده است.
    این در شرایطی است که به گفته او سال گذشته یک میلیون و 600 هزار خودرو با ارزبری 2.5 میلیارد دلاری ساخته شده، اما واردات فقط 50 هزار دستگاه خودرو یک‌میلیارد دلار ارز برده است.
    نعمت‌بخش این جمله را تکرار می‌کند که ما مونتاژکار نیستیم و می‌گوید: هم‌اکنون به عنوان یک سازنده خودرو در دنیا شناخته شده‌ایم. او اعطای لقب مونتاژکاری به صنعت خودروسازی را بی‌‌انصافی می‌داند.
    وی با اشاره به این که تولید خودرو اشتغالزایی بالا و ارزبری کمتری دارد از عدم اختصاص منابع موردنیاز به صنعت خودروسازی نیز انتقاد دارد و تاکید می‌کند، ما هم قبول داریم که برخی خودروهای تولید داخی کیفیت مناسبی ندارند و اگر بخواهیم پا به پای خودروسازان مطرح دنیا برویم، عقب هستیم اما در مجموع سر ما در صنایع داخلی بالاست و صنعت خودروسازی رتبه بالایی دارد.
    با این وجود با گذشت بیش از نیم‌قرن از فعالیت صنعت خودروسازی به مفهومی که ایران توانایی طراحی، ساخت و تولید تجاری خودرو را به دست آورده به نظر می‌رسد اعمال سیاست‌های حمایتی، سرمایه‌گذاری، تشویقی و هدایت سرمایه‌های عمومی جامعه برای اشتغال مولد و پویا ضروری است.
    همان‌طور که سند 1404 چشم‌انداز توسعه کشور افق بسیار بلندی را برای صنعت خودروسازی پیش‌بینی کرده است.

  12. نمایش تمام تشکر های حميد ذوالعلا در این پست:

    sajadnasirpor  (6th December 2012)

  13. #4437


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    Click here to enlarge

    اختصاصی «عصر خودرو»
    مدل های جدید مرسدس بنز به بازار می آیند

    عصر خودرو : مرسدس بنز قصد دارد چند مدل تازه را به زودی ارایه کند .
    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی «عصر خودرو» این مدل های تازه خودروهای دیزلی خواهند بود که به زودی راهی این بازار می شوند.
    پس از شورولت ، مزدا و جیپ که مدل های تازه دیزلی را برای ارایه در بازار امریکا در نظر گرفته اند ، آئودی نیز اعلام کرده است که 6 مدل مختلف از خودروهایش را با سیستم دیزلی ارایه می کند.
    حالا نوبت به مرسدس بنز رسیده است و خودروساز آلمانی ظاهرا قصد دارد 2 مدل E-Class سدان و M-Class SUV را سال آینده به بازار بفرستد که با موتور 2 لیتری توربودیزل ارایه خواهد شد .
    جزییات بیشتری دراین باره در دسترس نیست اما انتظار می رود مدل های دیزلی مرسدس بنز با بهره وری بالا در مصرف سوخت ارایه شوند.
    این خودروساز همچنین قصد دارد مدل C-Class سدان دیزلی را نیز سال 2014 ارایه کند.

  14. نمایش تمام تشکر های حميد ذوالعلا در این پست:

    sajadnasirpor  (6th December 2012)

  15. #4438


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    Click here to enlarge

    اختصاصی «عصر خودرو»
    تازه ترین تصاویر از هیوندایی جنسیس 2014

    عصر خودرو : هوندایی در حال آماده سازی نسل بعدی جنسیس سدان است و تصاویر منتشر شده این خودرو لوکس هیوندایی را در حال گذراندن مراحل تست نشان می دهد.
    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی «عصر خودرو» جنسیس سدان 2014 با سیستم RWD ارایه شده و با موتور 3.8 لیتری V6 و موتور 5 لیتری V8 در دسترس خواهد بود .
    جنسیس 2014 به جعبه دنده 8 سرعته اتومات مجهز شده است اما بنا بر برخی خبرها یک جعبه دنده 10 سرعته جدید هم ممکن است برای این خودرو در نظر گرفته شود که مدتی بعد ارایه خواهد شد.
    بر اساس تصاویر منتشر شده در طراحی ظاهری این خودرو از جمله چراغ ها و جلو پنجره تغییراتی ایجاد شده است.

    چهارشنبه 15 آذر 1391 10:56

    1 / 4
    StartStop



  16. نمایش تمام تشکر های حميد ذوالعلا در این پست:

    sajadnasirpor  (6th December 2012)

  17. #4439


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    Click here to enlarge

    میتسوبیشی میراژ ، خودرو کوچک ومقرون به صرفه
    عصر خودرو : میتسوبیشی به تازگی تایید کرده است که فروش خودرو در بازار امریکا را ادامه خواهد داد .
    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی «عصر خودرو» به نظر می رسد پس اعلام سوزوکی درباره مشکلات فروش در بازار امریکا و کاهش تقاصا برای محصولاتش در این بازار ، میتسوبیشی در واکنش به برخی گمانه زنی ها درباره فروش ضعیف این خودروساز در امریکا این خبر را اعلام کرده است.
    نخستین گام میتوسبیشی ارایه میراژ جدید به بازار امریکا است .
    این خودرو برای نخستین بار در نمایشگاه نیویورک سال اینده ارایه خواهد شد.
    مدل تازه میراژ با قدرت 76 اسب بخار برای خریداران خودروهای کوچک و به صرفه ارایه شده است.

  18. نمایش تمام تشکر های حميد ذوالعلا در این پست:

    sajadnasirpor  (6th December 2012)

  19. #4440


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    Click here to enlarge

    نسل بعدی ولوو XC90 با پلتفرم جدید
    عصر خودرو : ولوو نسل بعدی XC90 با برخی تغییرات قابل توجه به زودی ارایه خواهد شد.
    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی «عصر خودرو» این خودرو SUV قرار است سال 2014 ارایه شود اما هنوز جزییات زیادی درباره این خودرو در دسترس نیست.
    ولوو در حال حاضر در حال طراحی مدل های جدید 4 سیلندر که با پلتفرم جدید ارایه خواهد شد.
    نسل بعدی XC90 نخستین خودرو با پلتفرم جدید است اما قرار است نسل بعدی مدل های S60 ، V70 ، XC60 و S80 بر این پلتفرم باشند.
    همچنین ولوو قصد دارد از تزریق مستقیم ، توربو شارژ و هیبریدی در مدل های آینده خود بهره گیرد.

  20. نمایش تمام تشکر های حميد ذوالعلا در این پست:

    sajadnasirpor  (6th December 2012)

صفحه 444 از 771 نخستنخست ... 344394424434435436437438439440441442443444445446447448449450451452453454464494544 ... آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  


Copyright ©2000 - 2013, Jelsoft Enterprises Ltd کیــــــــــان ستـــــــــــ ...® اولین و بزرگترین سایت فوق تخصصی الکترونیک در ایران



Cultural Forum | Study at Malaysian University