.تعمیـــرکاران کیان ست (kiansat.tv)تابع قوانین -جمهموری-اسلامی ایران میباشد و ارسال هر گونه مطلب سیاسی،مذهبی،غیراخلاقی و خرید و فروش متعلقات ماه-واره و دیگر موارد مجرمانه ممنوع میباشد وبا کاربران خاطی به شدت برخورد میگردد انجمن فقط تعمیرات لوازم الکترونیک میباشد...













سلام مهمان گرامی؛
به کیان ست خوش آمدید برای مشاهده انجمن با امکانات کامل می بايست از طريق این لینک عضو شوید.

https://teranzit.pw/uploads/14469017281.png
پیام خصوصی به مدیریت کل سایت ........... صفحه توضیحات و شرایط گروه ویژه ........... ...........
ارتباط تلگرامی با مدیریت سایت ................. ایدی تلگرام suportripair@ .................
صفحه 459 از 771 نخستنخست ... 359409439449450451452453454455456457458459460461462463464465466467468469479509559 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 4,581 تا 4,590 , از مجموع 7702

موضوع: اخبار خودرو

  1. #4581


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    Click here to enlarge
    در جلسه اخیر سازمان حمایت
    قیمت مگان به حاشیه بازار سپرده شد
    پرشین خودرو: یک منبع آگاه از تصویب تعیین قیمت مگان در حاشیه بازار در جلسه اخیر سازمان حمایت خبر داد.
    به گزارش «پرشین خودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران ، دیروز بعد از ظهر جلسه ای در سازمان حمایت به منظور بررسی درخواست افزایش قیمت چند خودرو برگزار شد.
    یک منبع آگاه در خصوص تصمیماتی که در این جلسه اتخاذ شده تصریح کرد: در این جلسه مقرر شده قیمت گذاری خودروی مگان از دست سازمان حمایت خارج شده و به حاشیه بازار سپرده شود.
    همچنین شنیده ها حاکیست در این جلسه با افزایش قیمت چند محصول موافقت شده است که نام آنها متعاقبا از جانب سازمان حمایت اعلام خواهد شد.

  2. نمایش تمام تشکر های حميد ذوالعلا در این پست:

    sajadnasirpor  (18th December 2012)

  3. #4582


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    Click here to enlarge
    ایساکو یا سایپا یدک
    کدام خودروساز قطعات یدکی بی‌کیفیت عرضه می‌کرد؟
    پرشین خودرو: چندی پیش در حالی معاون سازمان استاندارد از تذکر به یک خودروساز بزرگ به دلیل استفاده از قطعات یدکی بی‌کیفیت در شبکه خدمات پس از فروش خبر داد که تنها دو شرکت ایساکو و سایپا یدک در حوزه تامین و توزیع قطعات یدکی خودروسازان بزرگ فعال هستند.
    به گزارش «پرشین خودرو» به نقل از ایسنا، حدود یک ماه پیش معاون نظارت بر اجرای استاندارد سازمان ملی استاندارد ایران اظهار کرد که به شرکت تامین کننده قطعات یک خودروساز بزرگ هشدار داده شد که در صورت تکرار تخلف استفاده از قطعات یدکی بی‌کیفیت، مسوول ارشد شرکت مربوطه به دادگاه معرفی خواهد شد.
    به گفته بهادر کاظمی، این شرکت تامین کننده قطعات در دوره‌ای قطعات یدکی بی‌کیفیت که بعضا از چین وارد شده را در بسته‌بندی‌های خود در شبکه خدمات پس از فروش این خودروساز بزرگ توزیع کرده است.
    اگرچه در آن زمان معاون استاندارد اشاره مستقیمی به نام شرکت مربوطه نکرد اما ایران خودرو و سایپا دو خودروساز بزرگ کشور هستند که شرکت‌های ایساکو و سایپا یدک نیز وظیفه تامین و توزیع قطعات یدکی این شرکت‌ها را بر عهده دارند.
    نکته قابل توجه در این زمینه آن بود که چند روز پس از اظهارات معاون سازمان استاندارد، شرکت ایساکو در اطلاعیه‌ای از مردم خواست برای اطمینان از اصل و استاندارد بودن قطعات یدکی، تنها از قطعات توزیع شده در شبکه خدمات پس از فروش این شرکت استفاده کنند.
    انتشار این اطلاعیه‌ در حالی صورت گرفت که یک عضو هیات علمی دانشگاه علامه طباطبایی از صدور اطلاعیه‌هایی از سوی دو خودروساز بزرگ کشور درباره برخورد با نمایندگی‌های فروش متخلف انتقاد کرده بود.
    علی خاکساری اظهار کرده بود: در شرایطی که برخی نمایندگی‌های فروش خودروسازان بزرگ محصولات را گرانتر از نرخ مصوب عرضه می‌کنند، انتشار اخباری مبنی بر برخورد با این تخلفات مصداق انحرا ف در افکار عمومی است.
    به گفته وی خودروسازان عزم واقعی برای برخورد با تخلفات نمایندگی‌های فروش خودرو را ندارند اما به دلیل آنکه برخی از مردم از تخلفات نمایندگی‌های فروش خودروسازان آگاه و ناراضی هستند، برخی خودروسازان می‌خواهند با انتشار چنین اخباری جو عمومی جامعه را تلطیف کرده و از خود رفع مسئولیت کنند.

  4. نمایش تمام تشکر های حميد ذوالعلا در این پست:

    sajadnasirpor  (18th December 2012)

  5. #4583


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    Click here to enlarge
    مشاور انجمن خودروسازان ایران:
    افزایش 700 هزار تومانی خودروهای یورو4 در راه است
    پرشین خودرو: قیمت خودروهایی که بر اساس استاندارد یورو4 تولید می شوند در مقایسه با خودروهایی با استاندارد پایین تر 700 هزار تومان افزایش می یابد.
    به گزارش «پرپشین خودرو»، مشاور انجمن خودروسازان ایران با تاکید بر اینکه در آخرین جلسه کمیته قیمت گذرای خودرو افزایش 700 هزار تومانی قیمت خودروهای یورو 4 تصویب شد، ادامه داد: بر اساس این مصوبه خودروهایی که به استاندارد یورو 4 ارتقاء یابند افزایش هزینه تجهیزات در قیمت فروش آنها لحاظ خواهد شد.
    داوود میرخانی رشتی با بیان اینکه در حال حاضر خوروهای تولیدی کشور به دو گروه تقسیم می شوند، اظهار داشت: دسته ای از خودروها با موتور قدیمی تولید می شوند که از این نظر ارتقاء به استاندارد یورو 4 در این دسته از خودروها بسیار سخت است چرا که باید تغییرات زیادی در آنها داده شود.
    به گفته وی، دسته دوم خودروهایی هستند که با موتورهای جدید تولید می شوند که امکان تبدیل به استاندارد یورو 4 در آنها فراهم شده است.
    مشاور انجمن خودروسازان ایران با اشاره به اینکه تولید خودروهای یورو 4 در شرایط کنونی کشور مشکلات خاص خود را دارد، ادامه داد: خودروهای قدیمی به دلیل سرمایه گذاری بالا برای تغییر برخی قطعات برای ارتقاء استاندارد با مشکلات زیادی روبرو هستند چرا که باید بسیاری از قطعات آنها از خارج از کشور تامین شود که به دلیل مشکلات ارزی این امر چندان ممکن به نظر نمی رسد.
    میرخانی اظهار داشت: در کنار این موضوع مورد دیگری نیز خودنمایی می کند که آن تولید و عرضه سراسری سوخت یورو 4 است که تا زمانی که توزیع این سوخت به صورت سراسری صورت نگیرد تولید خودرو با این استاندارد توجیه اقتصادی نخواهد داشت.
    میرخانی تصریح کرد: در شرایطی که بنزین استاندارد تامین نشده است و صنعت خودرو با مشکل نقدینگی و تامین ارز مواجه است تولید خودروهایی با استاندارد یورو4 و افزایش قیمت خودرو، تنها موجب فشار به مصرف کنندگان خواهد شد.

  6. نمایش تمام تشکر های حميد ذوالعلا در این پست:

    sajadnasirpor  (19th December 2012)

  7. #4584


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    توسعه بازارهاي صادراتي خدمات پس از فروش سايپا در اروپا و آفريقا




    Click here to enlarge
    Click here to enlargeبه گزارش خبر خودرو، مديرعامل سايپايدك اظهار داشت: با وجود مزيت‌هاي رقابتي فراوان، در حال ورود به بازارهاي رقابتي جديدي هستيم و به همين منظور بازارهاي صادراتي خود در اروپا و آفريقا را توسعه خواهيم داد.
    محمدحسن گرمان به صادرات تيبا به اوكراين اشاره كرد و گفت: محصول ملي گروه خودروسازي سايپا يعني تيبا، شرايط حضور در بازارهاي سطح بالاي اروپايي را دارد. در اين راستا نمايندگي‌هاي سايپا در شهرهاي "كيف" و "خاركف" اوكراين فعال و محصول تيبا مورد استقبال شهروندان اوكرايني قرار گرفته است.
    وي افزود: با توجه به استقبال خوب مشتريان اوكرايني از تيبا، برنامه آنها اين است كه تعداد هزار و 500 دستگاه تيبا براي استفاده در شبكه تاكسيراني اين كشور استفاده شود؛ چراكه تيبا از تمام آپشن‌هاي اوليه خودرو برخوردار است و استاندارد يورو 4 را رعايت مي‌كند.
    گرمان ادامه داد: تيبا در كشور آذربايجان هم مورد استقبال قرار گرفته كه بيانگر كيفيت بالاي اين خودرو است. حتي تركيه هم براي تيبا درخواست داشته اما استاندارد اين كشور يورو 5 است كه در اين زمينه در حال برنامه‌ريزي هستيم.
    مديرعامل سايپايدك از توسعه بازارهاي صادراتي خدمات پس از فروش محصولات سايپا خبر داد و گفت: با توجه به قابليت‌هاي خوب و قابل قبول توليدات گروه خودروسازي سايپا و همچنين وجود شبكه گسترده خدمات پس از فروش، توسعه بازارهاي صادراتي در برخي از كشورهاي شمال و شرق آفريقا در دست مطالعه است كه پس از رسيدن به نتيجه نهايي اسامي آنها اعلام مي‌شود.
    گرمان ادامه داد: وجود شبكه گسترده خدمات پس از فروش يكي از عوامل مهم و تاثير گذار موفقيت گروه خودروسازي سايپا در بازارهاي خارجي است، چراكه ما تلاش كرده‌ايم در بعضي از مقولات فراتر از انتظارات مشتري خدمات ارائه دهيم و اين باعث جلب رضايت آنها مي‌شود.

  8. نمایش تمام تشکر های حميد ذوالعلا در این پست:

    sajadnasirpor  (19th December 2012)

  9. #4585


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    Click here to enlarge
    نمایشگاه خودرو اهواز تکرار سناریو غیبت خودروسازها
    پرشین خودرو: نمایشگاه بین‌المللی خودرو اهواز که طی هفته جاری به کار خود خاتمه داد به نحوی دنباله‌رو نمایشگاه‌های استانی پیش از این بود چراکه جمعیت مشتاق شاهد شرکت تنها دو خودروساز بودند.
    به گزارش «پرشین خودرو»، این مسئله را می‌توان به دو صورت تعبیر نمود، یکی آن‌که خودروسازان دیگر دلیلی برای شرکت و به نمایش گذاشتن محصولات خسته و قدیمی خود ندارند اما تعبیر دیگر می‌تواند به اطمینان کارخانه‌های خودروساز از وجود همیشگی مشتری و عدم نیاز به حضور در نمایشگاه‌ها اشاره داشته باشد.
    به هر جهت ایران‌خودرو که خود را بزرگ‌ترین خودروساز خاورمیانه می‌داند برای دومین سال متوالی از حضور در نمایشگاه خوزستان سر باز زد و هم‌چنان در غیبت کبری به سر می‌برد، تنها سایپا و کرمان موتور آن هم از سوی نمایندگان استانی اقدام به برپایی غرفه کرده بودند.
    سایپا یکی از سالن‌های نمایشگاه را به طور کامل در اختیار داشت و خودروهای تیبا، تیانا، پیکاپ، ون ایویکو، مگان و تندر90 را به نمایش گذاشته بود و درکنار این‌ها یک دستگاه سایپا 111 برش خورده به منظور نمایش بخش‌های تقویت شده پروژه X100 خودنمایی می‌کرد هرچند که در روز دوم شاهد تعویض خودروهای روز افتتاحیه بودیم و تندرهای پارس خودرو راه خود را به نمایشگاه باز کرده بودند و نمونه‌ای از پیشرانه تقویت شده پراید به نمایش درآمد که این‌گونه تعویض‌ها و نبود محصولات نمایشی در روز افتتاحیه حکایت از حضور غیر حرفه‌ای شرکت کنندگان دارد خصوصا که درب تمامی خودروهای حاضر به‌جز تیبا قفل بوده و امکان بازدید کابین برای بازدیدکنندگان وجود نداشت، البته وجود کلاس‌های آموزشی و پیست تست ترمز و سیستم تعلیق خودرو تیبا توسط سایپا تاحدودی از سادگی نمایشگاه کاسته بود.
    در سالن دیگر، برخی از تولیدکنندگان لوازم یدکی و قطعه سازان به همراه عرضه‌کنندگان بخش آپشن خودروها و فروشندگان تجهیزات صوتی و تصویری حضور نه‌چندان پررنگی داشتند که گل سر سبد سالن مذکور وجود یک دستگاه لیفان X60در کنار چند عدد لیفان 620 و یک دستگاه توجوی JAC در غرفه کرمان موتور بود که نسبت به دیگر شرکت کننده حاضر یعنی سایپا، عمل‌کرد بهتری داشت و به گفته مدیر بازاریابی کرمان‌موتور، درحالی با کمک نماینده اهواز، در نمایشگاه شرکت کرده‌اند که کارخانه مذکور در هیچ‌کدام از نمایشگاه‌های آبان‌ماه به بعدشرکت نداشته است، هم‌چنین آقای مهندس مصطفی جعفری خبر از افزایش استقبال عمومی خودروهای چینی نزد مردم پس از شکست مدل لیفان520 به عنوان نخستین سدان چینی در ایران و جای‌گرفتن در رده بالاتر کیفی نسبت به بسیاری از تولیدات داخلی داد.
    آن‌چه طی برگزاری نمایشگاه اخیر گذشت نمود وضعیت صنعت خودروسازی در کشور است که با پیگیری نمایشگاه‌های برپا شده درسراسر ایران می‌توان به این نتیجه رسید که مشکلات عدیده‌ای که بر سر راه این صنعت قراردارند و سنگ‌هایی که بعضا در مسیر آن انداخته می‌شود منجر به منزوی‌تر شدن هرچه بیشتر آن شده‌اند.






    Click here to enlarge

    Click here to enlarge

    Click here to enlarge

    Click here to enlarge

    Click here to enlarge

    Click here to enlarge

    Click here to enlarge

    Click here to enlarge

    Click here to enlarge

    Click here to enlarge

  10. نمایش تمام تشکر های حميد ذوالعلا در این پست:

    sajadnasirpor  (19th December 2012)

  11. #4586


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    پارس خودرو تولید کننده لوکس ترین های جهان




    Click here to enlarge
    Click here to enlargeبه گزارش خبر خودرو، خودرو تیانا دارای نسل جدید موتور 5/2 لیتری، 6 سیلندر Vشکل از سری موتورهای VQ است که جزء ده موتور برتر دنیا بوده و بر همین اساس در ردیف لوکس ترین خودروهای جهان قرار دارد.
    این خودرو که از زمان ورودش به داخل کشور همواره توانسته به عنوان با کیفیت ترین خودرو داخلی در صدر جدول ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران مطرح شود همراه با مجموعه ای از تکنولوژی های جدید صنعت خودروسازی توسط شرکت پارس خودرو به بازار عرضه شده است.
    خودرو تیانا با بهره گیری از سیستم پیشرفته کنترل دینامیکی (VDC) توانسته خود را به عنوان یکی از ایمن ترین خودروها در بازار و در بین رقبا معرفی کند همچنین این خودرو با داشتن تکنولوژی مدرن سیستم انتقال قدرت متغییر پیوسته (CVT Xtronic) ضمن بهینه سازی مصرف سوخت، کاهش میزان آلاینده های خروجی و افزایش راندمان سیستم انتقال قدرت، امکان شتاب گیری پیوسته و رانندگی لذت بخشی را به کار بر آن هدیه می کند.
    این خودرو با داشتن کیسه های هوای جلو، جانبی و پرده ای، پشت سری فعال شونده و کمربندهای ایمنی پیش کشنده، شعار شرکت نیسان مبنی بر تولید خودروی محافظ انسان را به نمایش گذاشته است.
    همچنین تجهیز خودرو به سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک با قابلیت تنظیم دو ناحیه دمایی و سیستم plasmacluster جهت تصفیه و میکروب زدایی هوای داخل اتاق از ویژگی های منحصر به فرد این خودرو می باشدکه از تیانا خودرویی متفاوت ساخته است.

  12. نمایش تمام تشکر های حميد ذوالعلا در این پست:

    sajadnasirpor  (19th December 2012)

  13. #4587


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    Click here to enlarge
    بازار مملو از خودروهای جدید و قدیمی
    معامله خودرو در شیطان بازار!+تصاویر
    پرشین خودرو: خرید و فروش خودرو در کرج بیش از آنکه به طور معمول در نمایشگاههای اتومبیل صورت گیرد اغلب در اختیار دلالان و واسطه هایی است که در بازارهای حومه شهر مشغول خرید و فروش خودروها هستند.
    به گزارش «پرشین خودرو»، شیطان بازار محل خرید و فروش خودرو اشخاصی است که قصد دارند واسطه ها را در جریان انجام معامله هایشان از میان بردارند ولی آنچه به راحتی می توان در بازار مشاهده کرد، این است که دلالها نبض معاملات را در دست دارند و چه در جریان خرید و چه در فروش اتومبیلها نقش و حضورشان تعیین کننده است.
    در شرایطی که نمایشگاه های اتوموبیل مکلف به نصب جواز کسب در محل فعالیت خویش هستند و هرگونه تخطی از این دستور، تخلف محسوب می شود در این مکان خرید و فروش های غیر قانونی خودرو انجام می شود.
    دلال ها با ظرافت و هزار دوز وکلک ماشین مردم را به نازل ترین قیمت از چنگ آنها در می آورند و با کمی بزک کردن به قیمت گزافی می فروشند، در این بازارها صداقت و سلامت فروشنده محرز نیست و حتی ممکن است مال دزدی هم در آنجا فروخته شود.
    به گزارش مشرق، این بازار باعث کسادی کار نمایشگاه های معتبر اتومبیل می شود، همچنین دلالان شیطان بازار نه عوارض و نه مالیات دارند در حالی که نمایشگاه ها باید همه عوارض شهری را به طور کامل پرداخت کنند.البته برخی از بنگاه داران معاملات ماشین نزدیک به این بازار هم ماشین های خودرا در این مکان به فروش می رسانند.
    این بازار معمولاً پر از جمعیت و مملو از خودروهای جدید و قدیمی است که در چند ردیف ودو بخش که یکی مخصوص دلالان و دیگری مخصوص افراد عادی است در کنار هم پارک شده اند که در بخش دوم، دلالان خود را به عنوان مصرف کننده معرفی می کنند تا بتوانند خودروی مورد نظرشان را زیر قیمت بخرند.
    برخی از فروشندگان و خریداران را هم جوانانی که خودشان را ماشین باز معرفی می کنند، تشکیل داده اند و نرخ ماشین های آنها نسبت به بقیه گرانتر و به صورت توافقی تعیین می شود.



    Click here to enlarge

    Click here to enlarge

    Click here to enlarge

    Click here to enlarge

    Click here to enlarge

    Click here to enlarge

    Click here to enlarge

  14. نمایش تمام تشکر های حميد ذوالعلا در این پست:

    sajadnasirpor  (19th December 2012)

  15. #4588


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    باید منابع ارزی کشور در جهت تقویت صنعت خودرو بکار گرفته شود




    Click here to enlarge
    Click here to enlarge
    به گزارش خبر خودرو، عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت : در شرایطی که کشور دچار مشکلات ارزی است نباید واردات خودروهای کم مصرف و لوکس آزاد شود.
    اسماعیل جلیلی در گفتگو با خبرنگار خبرخودرو ، با اشاره به آزادسازی واردات خودروهای زیر 2500 سی سی افزود : در صورتی که واردات خودرو صرفا شامل خودروهای لوکس شود اساسا این اقدام اتلاف منابع کشور خواهد بود.
    وی در ادامه به فرصت خودروسازان در راستای ارتقاء تکنولوژی و تولید خودروهای کم مصرف اشاره نمود و اظهار داشت : البته در این سالها مهلتی برای تولید خودروهای کم مصرف به خودروسازان داده شده است تا در جهت تولیدخودروهای کم مصرف حرکت نمایند در حالی که به نظر می رسد این مساله تا حدودی مغفول مانده و خودروسازان داخلی اقدام جدی در این زمینه انجام نداده اند.
    وی همچنین به اهمیت کاهش مصرف سوخت در کشور پرداخت و اظهار داشت : در سالهای اخیر دولت در تلاش است تا هزینه انرژی را در کشور کاهش دهد به همین جهت رویکرد خودروهای کم مصرف باید در دستور کار خودروسازان قرارگیرد .
    نماینده مسجد سلیمان در خانه ملت در ادامه تاکید کرد : با توجه به اهمیت این موضوع به نظر می رسد باید ارزی که برای واردات خودرو اختصاص داده می شود، در راستای ارتقاء و تغییر تکنولوژی صنعت خودرو و تولید خودروهای کم مصرف و با کلاس بالا درنظر گرفته شود به طوری که هم تکنولوژی تولیدات داخلی تقویت شود و هم موجب صرفه جویی انرژی در کشور شود.
    جلیلی افزود : بنابراین با تولید خودروهای کم مصرف ضمن اینکه تولید داخل تقویت می شود و کشور نیز از صرفه جویی انرژی بهره خواهد برد و در عین حال منابع ارزی نیز صرف تقویت تولید داخلی شود.
    وی تاکید کرد : چنانچه روند کنونی واردات به همین نحو ادامه یابد قطعا زیان خواهیم کرد هر چند در انتها از جهت مصرف کمتر انرژی مزیت هایی را به لحاظ صرفه جویی در انرژی با خرید تولید خودروهای کم مصرف خواهیم داشت اما در صورتی که این مساله نهادینه شود و منابع ارزی کشور در جهت تقویت صنعت خودرو و تولیدات داخلی بکار گرفته شود قطعا مزیت آن چند برابر خواهد شد یعنی علاوه بر تقویت تولید و کاهش مصرف انرژی ، بومی سازی فن آوری تولید موتورهای کم مصرف نیز در کشور محقق خواهد شد.

  16. نمایش تمام تشکر های حميد ذوالعلا در این پست:

    sajadnasirpor  (19th December 2012)

  17. #4589


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    تندیس نقره ای جایزه ملی لجستیک به ایران خودرو رسید




    Click here to enlarge
    Click here to enlarge
    به گزارش خبر خودرو، تندیس نقره ای اولین جایزه ملی لجستیک درحوزه متقاضیان خدمات لجستیکی به گروه صنعتی ایران خودرورسید.
    در مراسم اختتامیه نخستین جایزه ملی لجستیک که بعد از ظهر روز دو شنبه بیست و هفتم آذر ماه سال جاری در سالن همایش های برج میلاد برگزار شد، دکتر حسین نجاری قائم مقام مدیر عامل ایران خودرو درتولید، تندیس نقره ای این همایش را از دست وزیر صنعت معدن و تجارت دریافت کرد.
    در این مراسم شرکت مهندسی و تامین قطعات ایران خودرو دیزل در بخش متقاضیان خدمات لجستیکی و شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو ( ایساکو )در بخش عرضه کنندگان خدمات لجستیک در حوزه انبارداری و توزیع نیز گواهی اشتهار نخستین جایزه ملی لجستیک را دریافت کردند.
    نخستین همایش جایزه ملی لجستیک همزمان با سومین همایش بین المللی لجستیک با حضور فعالان و دست اندرکاران عرضه لجستیک برگزار شد. در آیین پایانی این همایش وزیر صنعت، معدن و تجارت در سخنانی بر اهمیت لجستیک و ظرفیت های لجستیکی ایران برای کسب درآمد ارزی در این حوزه تاکید کرد.
    در این مراسم 9 گواهی اشتهار، چهار تندیس برنز، دو نشان برنز، سه تندیس نقره و یک تندیس طلا به برگزیدگان حوزه های مختلف لجستیک اهدا شد.
    گفتنی است فتحی پور رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی و مسولان انجمن ملی لجستیک دراین مراسم حضور داشتند

  18. نمایش تمام تشکر های حميد ذوالعلا در این پست:

    sajadnasirpor  (19th December 2012)

  19. #4590


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    كسب گواهي اشتهار در اولين دوره جايزه ملي لجستيك




    Click here to enlarge
    Click here to enlarge به گزارش خبر خودرو، اولين دوره جايزه ملي لجستيك با حضور وزير صنعت، معدن و تجارت برگزار شد و در آن از برگزيدگان اين دوره تقدير به عمل آمد.
    اين شركت در اولين دوره جايزه ملي لجستيك موفق به كسب گواهي اشتهار شد.
    اين جايزه در سطح ملي برگزار شده و بر اساس مجموعه معيارهاي تخصصي و به استناد روش خود اظهاري در دو سطح فعالين حقيقي و حقوقي مرتبط ارزيابي شده است.
    شايان ذكر است از 300 متقاضي حقيقي و حقوقي در اين رتبه بندي نهايتا 20 جايزه به 6 متقاضي حقيقي و 14 متقاضي حقوقي اعطا شد.
    همچنين در اين همايش يك تنديس طلا، 3 تنديس نقره ، 7 تنديس برنز و 9 گواهي اشتهار به همراه لوح تقدير به برگزيدگان بخش هاي مختلف اهدا شدكه دراين ميان شركت سايپا يدك موفق به كسب گواهي اشتهار دراين دوره از جايزه ملي لجستيك شد.
    شركت سايپا يدك با 2500 نمايندگي مجاز ، عامليت تعميراتي و فروش قطعه در كشور يكي از بزرگترين توزيع كنندگان قطعات با كيفيت محسوب مي شود كه با بهره گيري از جديد ترين شيوه هاي انبارداري و ارسال قطعه در عرصه خدمات پس از فروش سر آمد مي باشد.

  20. نمایش تمام تشکر های حميد ذوالعلا در این پست:

    sajadnasirpor  (19th December 2012)

صفحه 459 از 771 نخستنخست ... 359409439449450451452453454455456457458459460461462463464465466467468469479509559 ... آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  


Copyright ©2000 - 2013, Jelsoft Enterprises Ltd کیــــــــــان ستـــــــــــ ...® اولین و بزرگترین سایت فوق تخصصی الکترونیک در ایران



Cultural Forum | Study at Malaysian University