.تعمیـــرکاران کیان ست (kiansat.tv)تابع قوانین -جمهموری-اسلامی ایران میباشد و ارسال هر گونه مطلب سیاسی،مذهبی،غیراخلاقی و خرید و فروش متعلقات ماه-واره و دیگر موارد مجرمانه ممنوع میباشد وبا کاربران خاطی به شدت برخورد میگردد انجمن فقط تعمیرات لوازم الکترونیک میباشد...













سلام مهمان گرامی؛
به کیان ست خوش آمدید برای مشاهده انجمن با امکانات کامل می بايست از طريق این لینک عضو شوید.

https://teranzit.pw/uploads/14469017281.png
پیام خصوصی به مدیریت کل سایت ........... صفحه توضیحات و شرایط گروه ویژه ........... ...........
ارتباط تلگرامی با مدیریت سایت ................. ایدی تلگرام suportripair@ .................
صفحه 482 از 771 نخستنخست ... 382432462472473474475476477478479480481482483484485486487488489490491492502532582 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 4,811 تا 4,820 , از مجموع 7702

موضوع: اخبار خودرو

  1. #4811


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    Click here to enlarge
    درخواست مجدد برای افزایش ۳۰درصدی قیمت
    آیا این نمودار توجیه خوبی برای گرانی خودرو است؟
    پرشین خودرو: افزایش قیمت انواع خودرو در سال ۹۱ به عنوان یکی از خبرسازترین موضوعات اقتصادی در اغلب رسانه ها مطرح بوده و از جوانب مختلفی مورد نقد و بررسی قرار گرفت.
    به گزارش «پرشین خودرو» به نقل از تسنیم، رشد قیمت برخی خودروها در سال جاری از ۱۰۰ درصد هم فراتر رفت و برخی شرکتهای خودروسازی از اواخر سال گذشته تاکنون بیش از ۳ الی ۴ بار محصولات خود را قانونی و غیرقانونی گران کرده‌اند و هم اینک نیز خبرهای دیگری از درخواست مجدد افزایش ۳۰درصدی قیمت خودروهای داخلی به گوش می رسد.
    در حالی که در هیچ سالی به اندازه سال ۹۱ شاهد گرانی سرسام آور انواع خودروهای داخلی و خارجی نبوده‌ایم، انجمن خودروسازان اخیراً نموداری از افزایش قیمت خودرو و دیگر کالاها منتشر کرده است.
    در این نمودار قیمتی که مربوط به سالهای ۷۶ تا ۹۰ است و سال ۹۱ لحاظ نشده، سعی شده است، به گونه‌ای نشان داده شود که قیمت خودرو طی این سالها خیلی کمتر از دیگر کالاها افزایش یافته و با افزایش قیمت‌‌های انواع خودرو در سال جاری سطح عمومی قیمت خودروها به دیگر کالاها می رسد.

  2. نمایش تمام تشکر های حميد ذوالعلا در این پست:

    sajadnasirpor  (14th January 2013)

  3. #4812


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    Click here to enlarge
    در 9 ماه امسال رقم خورد
    افزایش 330 درصدی صادرات خودرو ایرانی
    پرشین خودرو: در 9 ماهه سال جاری 44 هزار و 682 هزار دستگاه خودروی سواری به ارزش 257 میلیون دلار از کشور صادر شد.
    به گزارش «پرشین خودرو»، براساس تازه‌ترین آمار گمرک ایران در 9 ماهه سال 1391 صادرات انواع خودروی سواری از کشور از نظر تعداد و ارزش به ترتیب 284.5 و 330.1 درصد نسبت به مدت مشابه در سال گذشته افزایش یافت.
    در این مدت عراق بزرگترین بازار خودروهای صادراتی ایران بود به طوری که 98 درصد خودروهای صادراتی ایران به این کشور ارسال شد.
    تعداد اندکی خودرو هم در این مدت به اوکراین و آذربایجان صادر شد.
    میانگین قیمت هر خودروی سواری صادراتی در 9 ماهه 1391 مبلغ 5748 دلار بود که نسبت به مدت مشابه در سال قبل افزایش 11.8 درصدی را نشان داد.

  4. نمایش تمام تشکر های حميد ذوالعلا در این پست:

    sajadnasirpor  (14th January 2013)

  5. #4813


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    اکنون زمان مناسبی برای اجرای طرح ارتقای استاندارد خودروها به یورو 4 نیست




    Click here to enlarge
    Click here to enlargeبه گزارش خبرخودرو، رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در خصوص عدم شماره گذاری خودروهای دارای استاندارد یورو 2 از ابتدای سال 92 توسط پلیس ، اعلام کرد: در حال حاضر با توجه به شرایط فعلی ، وجود تحریم ها و بسیاری از مسائل دیگر، در شرایط عادی به سر نمی بریم لذا می بایست پلیس تصمیم گیری ها و برنامه ریزی های لازم در این خصوص را با تامل، اندیشه و ملاحظات بیشتری عملی سازد.
    رضا رحمانی در ادامه گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرخودرو با تاکید بر اینکه اکنون زمان مناسبی برای اجرای طرح ارتقای استاندارد خودروها از یورو 2 به یورو 4 نیست و ضمن تاکید بر لزوم حفظ استانداردهای موجود ، افزود:باید توجه داشته باشیم که اجرای استانداردهای جدید مستلزمهزینه ، نقدینگی و ایجاد تاسیسات جدید است که باید با تامل و بررسی هرچه بیشتر و دقیق تر همراه باشد.
    طرح گسترش و توسعه حمل و نقل عمومی در اولویت اقدامات دولت قرار گیرد
    وی در ادامه درباره نقش گسترش حمل و نقل عمومی در کنترل و کاهش آلودگی هوا گفت: یکی از راهکار های اصلی مبارزه با معضل آلودگی هوا توسعه حمل و نقل عمومی است که اجرایی شدن این طرح نه تنها در تهران، بلکه در همه شهرها لازم و ضروری است. این امر باید در اولویت اقدامات دولت قرار گیرد و متناسب با آن ، اعتباراتتوسعه ناوگان و زیر ساخت ها اختصاص داده شود.
    رضا رحمانی در ادامه با اشاره به اینکه توجه به حجم مشکلات موجود در حوزه حمل و نقل و بیان اینکه حمایت هایی که از شهرداری تهران و سازمان های ذیربط در این خصوص شده به هیچ عنوان کافی نبوده است، افزود: اعتباری بالغ بر 2 میلیارد دلار در جهت اجرای این طرح در حوزه کلانشهر ها و شهرهای دیگر به تصویب رسیده است که متاسفانه بدون هیچ دلیل منطقی عملیاتی نشد.
    وی در خاتمه عنوان کرد: دولت باید در این بخش سرمایه گذاری کرده و در جهت تلاش برای سلامتی انسان ها، کاهش هزینه ها و حفظ منابع مالی کشور گام بردارد.

  6. #4814


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    لزوم اجرای اقدامی موثر و سریع در رفع مشکلات و چالش های پیش روی خودروسازان




    Click here to enlarge
    Click here to enlargeبه گزارش خبر خودرو ، رئیس سازمان فروش بهمن دیزل ضمن اشاره به چالشها و مشکلات پیش روی خودروسازان گفت : چنانچه امروز برای رفع این مشکلات خودروسازان چاره ای اندیشیده نشود قطعا فردا بسیار دیر خواهد بود.
    طهوری در در گفتگوی اختصاصی با سازمان خبری خبر خودرو، اظهار داشت : در حال حاضر مشکل نقدینگی و سرمایه در گردش مورد نیاز ، بخشنامه های متناقض بانک مرکزی در خصوص تسویه تعهدات ارزی مربوط به گشایش های پیش رو، نحوه تعیین قیمت فروش محصولات ، ابهام در نحوه اجرای یورو 4 ، سختگیری بانک ها و غیره ....از جمله مشکلات پیش روی خودروسازان هستند.
    وی افزود : بسیاری از این مشکلات خارج از عهده مدیران خودروساز است و برای چاره جویی و حل جامع این مشکلات عزم مسئولان بالا دستی همچون وزیر صنعت و رئیس کل بانک مرکزی و یا رئیس دولت را می طلبد چرا که تجربه نشان داده تا این مشکلات در جمع همه مسئولات تصمیم گیر ، آنهم در سطح وزیران و هیئت دولت بطور شفاف مطرح نشود ، سایر جلسات و کار گروه ها ، کمیسیونها و کمیته ها قادر به حل این مشکل نیستند کما این که جلسات متعددی در این رابطه در کمیسیون های مختلف مجلس ، کارگروها و کمیته ها تشکیل گردیده و نتیجه ای حاصل نگردیده است.
    وی در ادامه تشریح این مشکلات گفت : به عنوان مثال ، زمانی که خودروسازان برای تسویه تعهدات ارزی قبلی خود به بانک مراجعه کردند ناگهان با بخشنامه ای از بانک مرکزی مواجه شدند که بر مبنای آن بایستی الباقی تعهدات ارزی خود را که مربوط به گشایش های گذشته بوده با نرخ ارز مبادله ای تسویه نمایند در حالی که گشایش مربوط به این تعهد با نرخ 1050 تومان بوده و محصول هم بر همان مبنا و نرخ ، به فروش رسیده و این موضوع نه تنها تاثیر بسیار منفی را در حساب سود و زیان شرکت ها می گذارد بلکه سایر محاسبات را نیز در قیمت تمام شده و یا تامین نقدینگی بکلی به هم می ریزد.
    وی تصریح کرد : برای ثبت سفارش و گشایش های جدید نیز قوانین و مقررات بانکی پی در پی تغییر می کنند و اگر بخواهیم بر اساس مفاد بخشنامه های جدید گشایش اعتبار کنیم باید قیمت محصولات را تا حدود 200 درصد افزایش ، قیمت گذاری کنیم و از طرفی بایستی معادل 120 درصد ریالی مبلغ اعتبار را به بانک تقدیم کنیم که نقدینگی 4 برابری را می طلبد ضمن اینکه گشایش ها قبلا بر اساس یوزانس 360 روزه انجام می شد.
    وی گفت : قطعا اهل فن و کسانی که با مسائل بازرگانی و بانکی سر و کار دارند به خوبی درک می کنند که چه اتفاقی افتاده و ما خودروسازها چگونه با این بخشنامه ها آچمز شده ایم و نتیجه این شده که ما طی 9 ماه اخیر به اندازه یک ماه در سال گذشته نتوانستیم گشایش اعتبار کنیم که قطعا متناسب با آن تولید هم افت خواهد کرد.
    رئیس سازمان فروش بهمن دیزل ،اظهار داشت : در حال حاضر کارخانه همراه با نیروی انسانی آن فقط با یک سوم یا یک چهارم ظرفیت خود کار می کنند که این می شود هزینه های سربار بر روی تعداد کم تولید سرشکن شده و قیمت تمام شده محصول را افزایش دهد حالا شما به این مشکلات ، اجرای استاندارد یورو 4 را نیز اضافه کنید.
    طهوری گفت : قطعا اجرای استاندارد یورو 4 مفید و کمک موثری در جهت کاهش آلودگی هوا خواهد بود ولی راههای بهتر و کم هزینه تری هم برای کاهش آلودگی هوا وجود دارد که این موضوع نیاز به بحث جداگانه ای دارد علی ایحال در صورتیکه به این مشکلات بطور جدی رسیدگی نگردد خودرو سازان در سال آتی با مشکلات جدی تری مواجه خواهند بود.


    رئیس سازمان فروش بهمن دیزل در ادامه به افت تولید شرکت بهمن دیزل در سال جاری اشاره نمود و گفت : کمبود مواد و قطعات در ماههای اخیر، تولید بهمن دیزل را با کاهش 16 درصدی در 9 ماهه اول سال جاری مواجه کرده است . طهوری افزود : در صورتی که اقدامی در راستای رفع مشکلات کنونی خودروسازان صورت نگیرد و روند موجود ادامه یابد درصد کاهش تولید ادامه یافته به طوری که سال آینده تولید خودروسازان بیش از این هم کاهش خواهد یافت .
    وی صنعت خودرو را موتور محرک اقتصاد کشور عنوان کرد و گفت : باید هر چه سریعتر اقدامی موثر در جهت رفع مشکلات این صنعت صورت گیرد چرا که اگر صنعت خودرو از بین برود صنایع و بخش های وابسته به این صنعت نیز آسیب خواهند دید.
    وی همچنین در پاسخ به سوال وعده تخصیص تسهیلات به دو شرکت بزرگ صنعت خودرو گفت : هر چند وعده تخصیص تسهیلات به دو خودروساز بزرگ کشور تاکنون محقق نگردیده ، در خصوص سایر شرکتهای خودروساز مثل گروه بهمن نیز با وجود پی گیری های بسیاری که صورت گرفت حتی این وعده نیز داده نشد .در حالی که در وضعیت مشابه و در بحران اقتصادی 2008 -2009 که برخی خودروسازان تا مرز ورشکستگی و تعطیلی پیش رفتند ، دولتها با حمایت های همه جانبه از جمله حمایت های مالی ، آنان ر از ورطه ورشکستگی نجات دادند.
    وی گفت : متاسفانه اغلب دست اندرکاران بخش صنعت و تولید کشور به جای حمایت از تولید و صنعت خودرو، تنها در فکر مدیریت و تنظیم بازار هستند.

  7. #4815


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    اولین سری ون زامیاد وارد ناوگان حمل‌ و نقل درون شهری شد





    Click here to enlarge
    Click here to enlargeبه گزارش خبر خودرو، پروژه‌ تامین ناوگان حمل‌ونقل درون شهری و برون شهری از سوی سازمان شهرداری تهران با مشارکت زامیاد آغاز شد.
    با توجه به سابقه این شرکت در عرصه تولید و عرضه خودروهای تجاری و ویژگی‌های مناسب محصولات زامیاد برای استفاده در حوزه حمل‌ونقل درون شهری و برون شهری، سازمان شهرداری تهران پروژه‌های تامین ناوگان درون شهری و برون شهری خودرا با مشارکت زامیاد آغاز کرده.
    از این رو پروژه حمل‌ونقل شهری معلولین برای اولین بار در کشور از سوی شهرداری تهران و با همکاری شرکت زامیاد در تامین خودروهای به‌روز و مناسب سازی شده به اجرا در آمد که خودروهای ون A36.13 زامیاد با امکانات رفاهی جهت تسریع و راحتی حمل‌ونقل معلولان با توجه به محدودیت‌های این قشر از جامعه از سوی شرکت زامیاد تجهیز گردید و اولین سری این پروژه وارد ناوگان حمل‌ونقل درون‌شهری شد.
    گفتنی است، ون A36.13 دارای موتور دیزل چهار سیلندر خطی، بهره‌مندی از ارتقاع داخلی اتاق 1690 میلیمتر و طیف کاملی از سیستم تعلیق مناسب با دارا بودن استانداردهای روز در جایگاه ویژه‌ای میان خودرو‌های ون موجود در بازار قرار می‌گیرد.

  8. #4816


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    مديرعمليات امداد خودرو سايپا خبر داد :

    استمرار اجراي طرح خدمات امداد زمستاني گروه خودرو سازي سايپا




    Click here to enlarge
    Click here to enlarge به گزارش خبر خودرو، مهندس مصطفي مرادي مدير عمليات امداد خودرو سایپا در گفت گویی با اعلام این خبر گفت : امداد خودرو سایپا در طرح ویژه امداد زمستانی گروه خودروسازي سايپا ، 94 پایگاه در محورهاي پرتردد و گردنه هاي برفگیر کشور مستقر کرده است.
    وی خاطر نشان کرد: ناوگان خدمات امدادی این شرکت با 528 دستگاه خودرو تجهیز شده آمادگی لازم برای ارائه خدمات در طرح ویژه زمستانی به تمامی مسافران مسیرهای مختلف كشور را دارد.
    مديرعمليات امداد خودرو سايپا تاکید کرد: شرکت امداد خودرو سایپا در راستای وظایف و مسئولیت های اجتماعی خود در طرح امداد زمستانی در تمامی محورهاي كشور که توسط پلیس راهور ناجا اعلام شده تدابیر ویژه ای اتخاذ کرده است تا مسافران با اطمینان بیشتری تردد نمایند.
    مهندس مرادي اظهار داشت: ناوگان خدمات امداد خودرو سایپا علاوه بر همکاری با پلیس راهور ناجا با سایرسازمان های خدمات رسانی از جمله امداد و نجات همکاری می نمايد.
    وي با تاکید بر این مطلب که کلیه ناوگان امدادی در تمامی ساعات شبانه روزي مشغول انجام خدمات امدادی هستند ، گفت: در طرح ویژه زمستانی که از اول آذر ماه شروع و تا 25 اسفند ماه ادامه دارد پايگاههاي امدادی روزانه از ساعت 7:30 صبح تا 19:30 و پایگاه های شبانه روزی 24 ساعته در خدمت هموطنان مي باشند.
    مهندس مرادي در پایان خاطر نشان کرد امدادخودروسایپا به صورت شبانه روزي از طریق شماره های 096550و 84444-021 آماده ارائه خدمات امدادی به مشتریان گروه خودروسازی سایپا می باشد

  9. #4817


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    افزایش 8 برابری نیاز نقدینگی قطعه سازان در سال جاری





    Click here to enlarge
    Click here to enlarge

    به گزارش خبر خودرو، عضو انجمن قطعه سازان گفت : در شرایط کنونی، باید نسبت به واردات خودرو مدیریت جدی صورت گیرد تا خودرو وارد نشود. رضا رضایی در گفتگو با خبرنگار خبر خودرو، با اشاره به آزادسازی واردات خودروهای زیر 2500 سی سی اظهار داشت : در شرایطی که کشور با تحریم شدید مواجه است باید با مدیریت درست از واردات خودرو ،حتی خودروهای کم مصرف نیز جلوگیری شود.
    وی تصریح کرد : در وضعیت فعلی که تولید خودرو در کشوربا مشکل روبرو شده است به نظر می رسد ارز اختصاصی به واردات خودرو باید در اختیار دو خودروساز بزرگ کشور قرار گیرد تا در این راستا تیراژ تولید این شرکتها افزایش یابد.
    وی گفت : چنانچه حمایت ایران خودرو از زنجیره تامین و ساب لایرها، موجب شد که طی هفته های اخیر تولید در این شرکت با روند صعودی روبرو شود.
    وی تاکید کرد : در شرایطی که تولید خودرو در کشورنسبت به مدت مشابه سالهای قبل با کاهش روبرو شد دو راهکار باید دنبال شود یا حمایت مالی از شرکتهای خودروساز صورت گیرد و یا اینکه قیمت تمام شده مواد اولیه کاهش یابد بنابراین در چنین وضعیتی که صنعت خودرو کشور دارد، قطعا واردات خودرو و خروج ارز ، به صلاح کشور نیست.
    وی خاطر نشان کرد : هر چند اعلام شده که خودروهای وارداتی به جهت مصرف کم اجازه واردات به کشور را دارند این در حالی است که بسیاری از این خودروها به لحاظ مصرف تفاوت چندانی با خودروهای تولید داخل نداشته و شاید 10 تا 15 درصد کمتر باشند .
    وی گفت : بنابراین واردات خودرو حداقل در شرایط فعلی کشور به صلاح نبوده و باید پس از بهبود اوضاع تولید و بازگشت به وضعیت عادی این اقدام صورت گیرد.
    عضو انجمن قطعه سازان در ادامه به وضعیت کنونی نقدینگی در شرکتهای قطعه ساز پرداخت و اظهار داشت : شرایط نقدینگی قطعه سازان تا کنون تغییر چندانی نیافته است و به نظر می رسد حتی اگر پرداخت پول از سوی خودروسازان به صفر روزه هم برسد با ز هم مشکل نقدینگی قطعه سازان تغییر نخواهد کرد.
    رضایی با اشاره به اینکه هم اکنون نیاز نقدینگی خودروسازان بین 20 تا 30 برابر افزایش یافته است ، گفت : نیاز نقدینگی قطعه سازان و خودروسازان نسبت به سالهای گذشته 30 یا 40 درصد افزایش نداشته که با این ارقام مشکلات برطرف شود بلکه امروز نیاز نقدینگی خودروسازان 20 و چند برابر افزایش یافته است.
    وی یاد آورشد : در شرایطی که نیاز نقدینگی قطعه سازان برای خرید مواد اولیه خارجی و حتی مواد اولیه داخلی حداقل 7 تا 8 برابر افزایش یافته است بنابراین در صورتی که قیمت محصول نهایی قطعه ساز افزایش یابد تا در این راستا تورم موجود و افزایش قیمت مواد اولیه را بپوشاند مسلما تحویل 2 یا 3 ماهه مطالبات قطعه سازان مشکلی را بوجود نخواهد آورد و قطعه سازان قادر به ادامه فعالیت خواهند بود.

  10. #4818


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    گام بلند سایپا کاشان در راستای خودکفایی و تولید داخلی




    Click here to enlarge
    Click here to enlargeبه گزارش خبر خودرو، شرکت تولید خودرو سایپا کاشان با بهره مندی از متخصصان داخلی و کارکنان باتجربه، گامهای مهمی در راستای خودکفایی و تولید قطعات یدکی در داخل شرکت برداشته است و تا رسیدن به مقصد نهایی در این مسیر حرکت می کند و طراحی، ساخت و اجرای آداپتور دستگاه فیلینگ روغن ترمز با استفاده از استانداردهای مدرن محصول، بهره گیری از روش مهندسی معکوس، بکارگیری توان داخلی با پشتوانه دانش فنی و مهندسی در واحد نگهداری و تعمیرات سایپا کاشان از جمله موفقیتهای این شرکت محسوب می شود.
    مهندس محمد اوجانی مدیر نگهداری وتعمیرات ماشین الات سایپا کاشان با بیان این مطلب افزود: در هفته گذشته اولین نمایشگاه خودکفایی قطعات یدکی، با حضور مهندس ناصر آقامحمدی مدیرعامل سایپاکاشان و جمعی از معاونان و اعضاء هیئت مدیره این شرکت، در محل اتاق آموزش مدیریت نگهداری و تعمیرات شرکت افتتاح شدکه طی آن تعداد 38 قطعه یدکی که با استفاده از توانایی داخلی این واحد و پتانسیل بالقوه موجود در شرکت، داخلی سازی شده بودند به معرض نمایش در آمد و برخی از مزایای این طرح ها همچون تأمین به موقع قطعات، عدم خروج ارز از کشور، ارتقاء سطح کیفی پرسنل، ایجاد خودباوری و...، برای بازدیدکنندگان تشریح شد که با توجه به محاسبات بعمل آمده میزان مدیریت هزینه ذکر شده در این بخش بالغ بر دو میلیارد ریال در سال 91 بوده است.
    وی اظهار داشت: در راستای اجرای برنامه جامع مدیریت هزینه های نگهداری و تعمیرات و همچنین حل مشکل تأمین قطعات وارداتی مصرفی (به خصوص قطعات تحریم شده) با تکیه بر دانش فنی متخصصان داخلی و با رویکردی جدید و تلاش همه جانبه پرسنل واحد تعمیرات ابزار ، پروژه ساخت آداپتور دستگاه فیلینگ روغن ترمز به ثمر رسید که در نوع خود بی نظیر است .
    وی مراحل اجرای این پروژه را تجزیه و تحلیل عملکردی/ اقتصادی، هدف گذاری و جمع آوری اطلاعات، ارزیابی اطلاعات و برنامه، آنالیز عملکردی و دمونتاژ، آنالیز مواد، بررسی فرآیند ساخت، آنالیز ابعادی و آنالیز و بهبود مجموعه دانست و تصریح کرد: قیمت وارداتی هر یک از آداپتور ها در سال جاری 12000 یورو بوده که با استفاده از نمونه داخلی ضمن کاهش هزینه ها و بی اثر نمودن تحریمها روند تأمین این قطعات سرعت مناسبی داشته است.

  11. #4819


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    فروش جگوار لندرور در چين افزايش يافت




    Click here to enlarge
    Click here to enlarge
    گروه بین الملل: شرکت خودروسازی جگوار لندرور از ایجاد هشتصد فرصت شغلی جدید در انگلیس خبر داد.
    به گزارش خبر خودرو، میزان فروش شرکت خودروسازی جگوار لندرور که در مالکیت شرکت خودروسازی تاتا موتورز هند قرار داد، به دلیل افزایش هشتاد درصدی فروش در بازار چین به شدت افزایش یافت.
    در واقع چین به بازار اصلی این شرکت خودروسازی تبدیل شده است.
    تاتا موتورز آماده است تا با مشارکت چین کارخانه ای در شانگهای تاسیس کند.

  12. #4820


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    روایت مدیر اسبق ولوو از اخراج ناگهانی اش




    Click here to enlarge
    Click here to enlargeگروه بین الملل: اشتفان یاکوبی – مدیر عامل اسبق خودروهای ولوو – اعلام کرده که بعد از اخراجش در سال گذشته احساس کرده که به وی خیانت شده است.
    به گزارش خبر خودرو، یاکوبی در مصاحبه ای با روزنامه داخن ایندااستری گفت که پیش از اخراجش هیچ اخطاری را از شرکت دریافت نکرده و از این امر بسار شوک زده شده است.
    وی گفت : بعد از دو سال کار طاقت فرسا ، احساس می کنم که مثل زباله دور انداخته شده ام ، این مسئله ای بسیار سخت است مسلما راه بهتری برای انجام این کار بود.
    وی که اواسط ماه سپتامبر در منزلش مورد حمله مغزی قرار گرفت حال عمومی خود را خوب توصیف کرده و سکته اش را حمله ای کوچک عنوان نموده است.
    وی افزود : من درست در وسط بازی به بیرون انداخته شدم و تا به امروز هنوز دلیل آن را نمی دانم وی عقیده دارد که علی رغم مشکل اخراجش ، روزنه ای جدید در زندگی اش باز شده است.
    یاکوبی در این باره گفت : من واقعا عاشق کار بودم ، شاید خیلی زیاد ، این یک شوک بزرگ بود ولی از سویی باعث شد تا من شانس کارهای تازه در زندگی ام را پیدا کنم.

صفحه 482 از 771 نخستنخست ... 382432462472473474475476477478479480481482483484485486487488489490491492502532582 ... آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  


Copyright ©2000 - 2013, Jelsoft Enterprises Ltd کیــــــــــان ستـــــــــــ ...® اولین و بزرگترین سایت فوق تخصصی الکترونیک در ایران



Cultural Forum | Study at Malaysian University