.تعمیـــرکاران کیان ست (kiansat.tv)تابع قوانین -جمهموری-اسلامی ایران میباشد و ارسال هر گونه مطلب سیاسی،مذهبی،غیراخلاقی و خرید و فروش متعلقات ماه-واره و دیگر موارد مجرمانه ممنوع میباشد وبا کاربران خاطی به شدت برخورد میگردد انجمن فقط تعمیرات لوازم الکترونیک میباشد...













سلام مهمان گرامی؛
به کیان ست خوش آمدید برای مشاهده انجمن با امکانات کامل می بايست از طريق این لینک عضو شوید.

https://teranzit.pw/uploads/14469017281.png
پیام خصوصی به مدیریت کل سایت ........... صفحه توضیحات و شرایط گروه ویژه ........... ...........
ارتباط تلگرامی با مدیریت سایت ................. ایدی تلگرام suportripair@ .................
صفحه 489 از 771 نخستنخست ... 389439469479480481482483484485486487488489490491492493494495496497498499509539589 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 4,881 تا 4,890 , از مجموع 7702

موضوع: اخبار خودرو

  1. #4881


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    Click here to enlarge
    نمایشگاه خودرو دیتروی(14)
    مرسدس CLA، یک کوپه چهاردر کوچک
    پرشین خودرو: مرسدس در نمایشگاه دیتروی برای طرفدارانش یک غافل‌گیری بزرگ داشت؛ یک کلاس جدید که قرار است به خانواده بزرگ ستاره نقره‌ای اضافه شود و البته پایه‌گذار کلاس جدیدی در بازار باشد.
    به گزارش «پرشین خودرو»، زمانی که مرسدس از CLS پرده برداشت مدت قابل توجهی طول کشید تا رقبا به اهمیت کلاس جدیدی که کوپه چهاردر نام گرفته بود پی ببرند و محصولاتی را برای رقابت با آن روانه بازار کنند. موفقیت CLS حالا مرسدس را به فکر کلاس کوچک‌تری انداخته که همان موفقیت‌ها را این بار در ابعاد کوچک‌تر و با قیمت ارزان‌تری تکرار نماید. اگر ابعاد CLS به کلاس E و S نزدیک‌تر بود؛ این کلاس جدید که CLA نام گرفته با طول 463 سانتی‌متری به کلاس C نزدیک شده و تناسبات به کار رفته در آن‌ هم آن‌قدر تفاوت فاحشی با تناسبات C معمولی ندارد.
    طراحان مرسدس در شکل بخشیدن به تناسب بخش‌های مختلف مثل همیشه با استادی عمل کرده‌اند؛ محل قرارگیری ستون‌ها، فاصله اوورهنگ‌ها، خطوط روی بدنه و فرم شیب‌دار سقف همه بسیار دقیق ساخته و پرداخته شده‌اند. اما انتقادی که بسیاری از طرفداران مرسدس به CLA وارد می‌کنند نداشتن حرف تازه برای گفتن است. فرم چراغ‌های جلو که براساس خط مشی جدید طراحی شرکت شکل گرفته؛ اگرچه به خودی خود جای چندانی برای ایراد گرفتن ندارد؛ اما چیز خاصی را هم ارایه نمی‌کند. در حقیقت همان نسخه و همان الگوها که بارها در مدل‌های دیگر مرسدس دیده‌ایم این بار چارچوب یک نام جدید تکرار شده‌‌اند و یک کلاس جدید را شکل بخشیده‌اند.
    این شباهت تنها مختص به طراحی خارجی نیست. در داخل هم آرایش سه‌تایی دریچه‌های کولر و نحوه قرارگیری ادوات و رنگ‌بندی آن‌ها؛ طراحی این بخش را به کلاس A بسیار نزدیک کرده است و بر این حقیقت که مرسدس با CLA بیشتر به بخش‌های پایین‌تر بازار نگاه می‌کند صحه می‌گذارد.
    حتی فاصله اندک میان گونه کانسپت ( کانسپت استایل کوپه که در نمایشگاه لوس‌آنجلس رونمایی شد ) و گونه تولیدی نشان از این موضوع دارد که برای عرضه CLA نیاز به تغییرات جدی در ساختارها وجود نداشته است.
    با این حال نوآوری‌های مرسدس با CLA چه در بخش مهندسی و چه ایمنی کم نیست. به دلیل فرم سیال و پویای بدنه ضریب آیرودینامیکی به رقم بسیار خوب 0.23 CD رسیده و با وجود تکنولوژی‌هایی چون ATTENTION ASSIST وCOLLISION PREVENT ASSIST ( سیستمی که با تشخیص فاصله از خودرو مقابل اقدام به ترمزگیری می‌کند) ایمنی فعال خودرو تا حد بسیار بالایی تضمین شده است.
    در بازار آمریکا مرسدس این سوگولی جدیدش را با پیشرانه دو لیتری چهار سیلندر 208 اسب بخاری روانه بازار می‌کند. حداکثر گشتاور این پیشرانه به 349 نیوتون‌متر می‌رسد که انتقال آن از طریق گیربکس هفت سرعته اتوماتیک دوکلاچه به چرخ‌های عقب یا هر چهارچرخ صورت می گیرد.
    فروش CLA از سپتامبر امسال در بازار‌ ایالات متحده آغاز خواهد شد.




    Click here to enlarge

    Click here to enlarge

    Click here to enlarge

    Click here to enlarge

    Click here to enlarge

    Click here to enlarge

    Click here to enlarge

    Click here to enlarge

    Click here to enlarge

    Click here to enlarge

    Click here to enlarge

    Click here to enlarge

  2. #4882


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    Click here to enlarge
    نمایشگاه خودرو دیتروی(13)
    لکسس از نسل جدید IS رونمایی کرد
    پرشین خودرو: نسل جدید سدان پرطرفدار لکسس IS همراه با گونه اسپرت آن موسوم به F Sport در نمایشگاه دیتروی رونمایی شد. طراحی کاملا جدید، پیشرانه‌های تازه‌تر و امکانات رفاهی و ایمنی بیشتر تغییراتی هستند که لکسس برای IS 2014 تدارک دیده است.
    به گزارش «پرشین خودرو»، طراحی IS جدید بیش از هرچیز به دنبال مطرح کردن چهره تازه‌ای از این برند آمریکایی/ژاپنی است؛ چهره‌ای که در طول این سال‌ها به عنوان یک خودرو لوکس – نه اسپرت – مطرح شده و حالا این چراغ‌های کشیده، سپر برآمده و خطوط درهم و پیچ در پیچ می‌خواهند این تصویر را با یک خودرو لوکس و اسپرت جایگزین کنند.
    فرم چرا‌غ های جلو و همین‌طور برآمدگی جلوپنجره، یک طراحی کاملا رادیکال را به وجود آورده که در کنار پیچش‌ها و خطوط مواج روی بدنه سعی در القای حس خشونت و حرکتی را دارند که دست‌یابی به آن‌ها بدون این پیچیدگی‌ها هم ممکن بود. طراحی IS جدید نشان می‌دهد که بحران هویت در گروه تویوتا جدی است و علی‌رغم چنین تلاش‌هایی هنوز هم طراحان در یافتن یک خط مشی صحیح سردرگم ‌اند.
    در بازارهای آمریکای شمالی، IS از میانه سال 2013 وارد نمایندگی‌ها خواهد شد و در دو مدل IS250 و IS350 با پیشرانه‌های 2.5 و 3.5 لیتری به فروش خواهد رسید. در ژاپن و اروپا یک گونه هیبریدی با نام IS200h هم در دسترس قرار خواهد گرفت که با بهره بردن از موتورهای 2.5 لیتری بنزینی ( به قدرت 178 اسب بخار و گشتاور 221 نیوتون‌متر ) و برقی 143 اسب‌بخاری در مجموع توانی بالغ بر 220 اسب‌بخار خواهد داشت.
    لکسس علاوه بر گونه عادی IS از گونه اسپرت آن‌ هم که با پسوند F شناخته می‌شود رونمایی کرد. گیربکس هشت سرعته اتوماتیک وظیفه انتقال قدرت پیشرانه‌ها را بر عهده خواهد داشت. مهندسین سیستم تعلیق جناغی جلو را دستخوش تغییراتی کرده‌اند اما تعلیق مولتی‌لینک عقب همچنان از مدل GS برگرفته شده است.
    با توجه به افزایش طول خودرو ( نزدیک به 7.5 سانتی‌متر ) فضای داخل خودرو افزایش پیدا کرده و در عین حال فضای صندوق بار نیز به 450 لیتر رسیده است که البته در گونه هیبریدی این فضا 30 لیتر کم‌تر خواهد بود.
    لکسس IS جدید را با انواع تکنولوژی‌های ایمنی از سامانه نمایش نقاط کور تا هشدار دهنده ترافیک پشت، روانه بازار می‌کند؛ ضمن این که در گونه اسپرت F چهره‌ای اسپرت‌تر و کمک‌فنرهایی سخت‌تر را برای آن تدارک دیده است.




    Click here to enlarge

    Click here to enlarge

    Click here to enlarge

    Click here to enlarge

    Click here to enlarge

    Click here to enlarge

    Click here to enlarge

    Click here to enlarge

    Click here to enlarge

    Click here to enlarge

    Click here to enlarge

    Click here to enlarge

  3. #4883


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    Click here to enlarge
    نمایشگاه خودرو دیتروی(12)
    شورلت کوروت Stingray یا نسل هفتم
    پرشین خودرو: پس از انتظارهای فراوان؛ بالاخره شورولت از نسل هفتم کوروت هم رونمایی کرد. این کوپه محبوب آمریکایی که حالا خود به یک هویت مجزا تبدیل شده شاید هنوز در طراحی آن‌قدرها متفاوت نشده اما به لحاظ فنی کاملا مورد بازنگری قرار گرفته تا عاشقانش را بیشتر در خیابان‌ها و پیست راضی نگه دارد!
    به گزارش «پرشین خودرو»، برخلاف مدل‌های پیشین که تنها در انواع با توانایی‌های حرکتی بالا به ریل‌های آلومینیومی در شاسی مجهز بودند، هر C7 از این ساختار سود می‌برد و با شاسی پنج بخشی که از آلومینیوم فشرده، ریخته‌گری شده و پرس‌شده تشکیل شده؛ 45 کیلوگرم نسبت به نسل قبلی سبک‌تر است و در عین حال نسبت به مدل Z06 کنونی 60 درصد مستحکم‌تر شده است.
    سیستم تعلیق نیز سخت‌تر و قوی‌تر شده و با بهره‌گیری از کمک‌فنرهای ساخت بیلستین که به سامانه مغناطیسی نسل سوم هم مجهز شده‌اند؛ علاوه بر سواری بهتر و پایدارتر شعاع حرکتی خودرو نیز کاهش پیدا کرده است. ضمن این که نباید فراموش کرد همان مهندسی که تایرهای مسابقه کوروت را در شرکت میشلن طراحی کرده بود؛ وظیفه طراحی تایرهای Pilot Super Sport نسل هفتم را بر عهده گرفته است.
    دیسک‌های ترمز ساخت برمبو هم به لطف افزایش ابعاد دیسک‌ها و پد‌ها ( 13.7 اینچ به جای 12.6 اینچ) 6 درصد سطح تماس بیشتری پیدا کرده‌اند که نتیجه آن کاهش مسافت مورد نیاز برای توقف خودرو به میزان 3.35 متر است.
    در مدل با توانایی‌های حرکتی بالاتر موسوم به Z51، یک دیفرانسیل با لغرش محدود ( البته از نوع مکانیکی) در نظر گرفته شده که در یک دهم ثانیه می‌تواند وارد عمل شود و نحوه اتصال کلاچ را به طور نامحدودی تغییر دهد. گیربکس هفت سرعته دستی هم در ادامه همان سنتی است که با گیربکس شش سرعته نسل قبل آغاز شده بود؛ ضمن این که این گیربکس به حسگرهایی مجهز است که امکان پیش‌بینی دنده بعدی را فراهم می‌کند و سعی در آماده کردن موتور برای هماهنگی با آن دارد. البته می‌‌توان با فشردن اهرم قرارگرفته در پشت فرمان آن را از مدار خارج کرد. برای افرادی که علاقه‌ای به گیربکس‌های دستی ندارند؛ یک گیربکس شش سرعته اتوماتیک مجهز به پدل‌شیفت هم قابل سفارش است.
    برای قدرت بخشیدن به این شاهزاده آخرین بروزرسانی موتور بلوک کوچک معروف شورولت که از نوع هشت سیلندر و با 6.2 لیتر حجم است؛ برای آن در نظر گرفته شده که با تولید بیشینه توان 450 اسب‌بخار و گشتاوری بالغ بر 610 نیوتون‌متر؛ نفس راننده را در سینه حبس کند. اگرچه افزایش قدرت این پیشرانه نسبت به نسل قبل آن‌قدرها زیاد نیست؛ اما شورولت می‌گوید که در عوض این افزایش تاثیرگذار بوده؛ چرا که منحنی گشتاور موتور به شکل قابل توجهی بهبود پیدا کرده و حالا بیشینه گشتاور را از دور موتور 1000 تا 4000 در اختیار راننده قرار می‌دهد.
    برای بهبود مصرف سوخت سیستم غیرفعال‌سازی سیلندرها توسط مهندسین شورولت بر روی این پیشرانه نصب شد تا در مواقع غیرضروری چهار سیلندر از هشت سیلندر موجود غیرفعال شوند. البته این اولین بار است که خودرویی با گیربکس دستی به این تکنولوژی مجهز می‌شود. جالب است بدانید که مهندسین شورولت گزینه پیشرانه شش سیلندر توربوشارژردار را مردود دانسته‌اند؛ چرا که عقیده دارند در این پیشرانه‌ها تنها قدرت است که افزایش می‌یابد بدون این‌که به بهبود مصرف سوخت کمکی شود.
    طراحی خارجی هم یکی از بخش‌هایی است که طبیعتا از سیر تغییرات در امان نمانده است. عضلات برجسته و تناسبات خاص آمریکایی؛ از کاپوت کم‌ارتفاع و کشیده گرفته تا گلگیرهای عقب برجسته و عضلانی. همان‌قدر که نمای عقب با چراغ‌های چهارتایی فرورفته در عمق صندوق و زیرسپری بلند و عضله‌های برآمده؛ توده‌ای و حجیم است؛ نمای جلو سبک، پویا و سیال است. فرورفتگی‌ها و برآمدگی های روی بدنه علاوه بر این‌که با جذاب‌ به نظر رسیدن آن کمک می‌کنند در عین حال نقش عملکردی هم دارند و وظیفه تامین هوای مورد نیاز پیشرانه و دیسک‌های ترمز را انجام می‌دهند؛ ضمن این که نباید از نقش آیرودینامیکی آن‌ها غافل شد.
    طراحی کابین همیشه یکی از ضعف‌های اساسی کوروت بوده؛ پلاستیک‌های خشک، فرم‌های منحنی خسته‌کننده و آرایه‌بندی که بیشتر خودروهای دهه 90 را به یاد می‌اندازد. اما در نسل جدید به مراتب با طرح پخته‌تری مواجه هستیم. دوبخشی شدن داشبورد و استفاده از چرم و مواد باکیفیت‌تر به مراتب خروجی کار را بهتر کرده است.
    هنوز شورولت خبری از قیمت C7 منتشر نکرده؛ اما زمان عرضه آن به بازار سه ماهه سوم سال 2013 خواهد بود.




    Click here to enlarge

    Click here to enlarge

    Click here to enlarge

    Click here to enlarge

    Click here to enlarge

    Click here to enlarge

    Click here to enlarge

    Click here to enlarge

    Click here to enlarge

    Click here to enlarge

    Click here to enlarge

    Click here to enlarge

  4. نمایش تمام تشکر های حميد ذوالعلا در این پست:

    negin67 (18th January 2013)

  5. #4884


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    Click here to enlarge
    همزمان با افزایش 10 درصدی قیمت خودروها
    206 در اصفهان 32 میلیونی شد!
    پرشین خودرو: رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو در اصفهان گفت: از ابتدای هفته جاری حدود ۱۰ درصد به قیمت خودرو ها افزوده شده است.
    به گزارش «پرشین خودرو»، بازار اصفهان در هفته جاری با افزایش مجدد قیمت خودرو مواجه شده است. اختلاف بین قیمت خودرو در بازار و کارخانه همچنان یکی از مشکلات بازار خودرو به حساب می آید.
    کارشناسان بازار خودرو در اصفهان از کمیاب شدن برخی از خودرو ها در بازار مانند پژو 405 خبر می دهند.
    ناصر گل افشان رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو در اصفهان از افزایش 10 درصدی خودرو در هفته جاری خبر داد و اظهار داشت: از هفته گذشته تا به امروز حدود 3 تا 4 میلیون تومان به قیمت خودروها اضافه شده است.
    همچنین یکی از کارشناسان بازار خودرو در اصفهان قیمت 206 تیپ 2 در بازار اصفهان بین 31 تا 32 ملیون تومان اعلام کرد.
    به گزارش قدس، بنابر این گزارش قیمت تندر90 به 29 میلیون تومان و نرخ پژو 405 یگانه سوز به مرز 20 میلیون تومان رسیده است.
    همچنین قیمت SD V8 در بازار اصفهان از 35 تا 36 ملیون تومان در نوسان است و 206 SD V9 دنده اتوماتیک 41 میلیون تومان قیمت گذاری شده است.
    قیمت پراید از 11 ملیون 800 هزار تومان به 13 میلیون 200 هزار تومان رسیده است و پژو پارس در بازار اصفهان 29 ملیون تومان به فروش می رسد.
    تینا نیز 120 میلیون تومان قیمت گذاری شده است.

  6. نمایش تمام تشکر های حميد ذوالعلا در این پست:

    negin67 (18th January 2013)

  7. #4885


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    Click here to enlarge
    از دکتر و مهندس تا صاحبان پول های بادآورده
    خریداران بنز در ایران چه شکلی شده‌اند؟
    پرشین خودرو: تصور شما درباره کسی که پشت فرمان یک خودروی بنز می‌نشیند چیست؟ قدیمی و جدیدش مهم نیست. مفهومی که خودروی بنز در جامعه با خود به همراه داشته با آنچه نهم دی‌ماه امسال حوالی میدان سعادت‌آباد تهران رقم خورد در تعارض است.
    به گزارش «پرشین خودرو» به نقل از دنیای اقتصاد، پلیس تایید کرده که سرنشین بنز وقتی با سرنشین یک بی.ام.و درگیر شده از داخل خودروی خود یک قمه بیرون کشیده و نتیجه آن افزایش کشمکش و در نهایت تصادف منجر به قتل خود او شده است.
    آیا خریداران بنز از جمله کسانی هستند که به موقع بروز یک مشکل و در مواجهه با یک موقعیت چالش‌برانگیز اجتماعی دست به سلاح می‌برند؟
    با چند تن از مدیران فروش نمایشگاه‌های اتومبیل این سوال و فرض را در میان گذاشتیم و پرسیدیم این روزها که برای خرید یک بنز حداقل باید 240 میلیون تومان پول داد، چه نوع افرادی به سراغ آنها می‌روند؟
    مهپور مدیر نمایشگاهی در خیابان شریعتی در پاسخ به این سوال می‌گوید: من این خبر را در روزنامه‌ها خواندم و برایم عجیب نبود. خیلی از مشتریان ما نیز تغییر کرده‌اند. گاهی می‌بینیم یک مشتری که به هیچ وجه به او نمی‌خورد در کارت عابر بانکش دو میلیون تومان پول باشد، به محض پسندیدن خودروی مورد علاقه‌اش 300 میلیون تومان کارت می‌کشد و خودرو را خریداری می‌کند.
    این مدیر فروش در توصیف مشتریان جدیدش می‌افزاید: با این شرایط طبیعی است که بین همین مردم نیز، باشند افرادی که اهل دعوا و قمه‌کشی هستند زیرا دیگر زمانی که فقط افراد خیلی متشخص صاحب اموال زیاد و خودوروی مدل بالا باشند گذشته است.
    یوسفیان مدیر فروش انواع بنز در خیابان عباس‌آباد تهران است.
    او نیز پاسخی مشابه همکارش می‌دهد و می‌گوید: وضع اقتصادی طوری شده که کسی که پول را با زحمت و مشقت به‌دست آورد نهایتا می‌تواند یک خودروی معمولی داشته باشد و نمی‌تواند خودروی‌های چند صد میلیونی را با این وضع اقتصادی تهیه کند.
    این فعال بازار خودرو توضیح می‌دهد: بین مشتری‌هایمان داریم افرادی را که کاملا مشخص است یک زمینی داشته و شانسش زده و در بورس بوده و همان زمین او را به مال و منال بسیار زیادی رسانده که حالا می‌تواند چنین خودرویی تهیه کند، ولی وقتی با او وارد بحث و معامله می‌شویم می‌بینیم در سطح خیلی پایین فرهنگی قرار دارد و از آن قشر افرادی هستند که گمان می‌کنند چون پول دارند می‌توانند همه کار بکنند. اینها همان افرادی هستند که دری به تخته خورده و یک شبه پولدار شده‌اند.
    یوسفیان با اشاره به اینکه حدود 10 درصد مشتریان آنها از این دسته هستند می‌افزاید: اینهایی که به اصطلاح دری به تخته خورده و به این پول‌ها دست پیدا کرده‌اند شخصیتشان هیچ تغییری نکرده و اگر لات یا چاقوکش بوده‌اند، باز هم با وجود داشتن چنین خودرویی آن ذات پرخاشگری را در خود دارند.
    امینی یکی از مسوولان فروش همین فروشگاه اما نظری متفاوت داشت. او می‌گوید: به نظر من با این شرایط وجود یک وسیله دفاعی در خودرو لازم است.
    امینی با اشاره به اینکه کمتر از یک ماه پیش قصد زورگیری از او را در اتوبان ارتش داشته‌اند، می‌افزاید: خود من از آن افرادی هستم که چون خودروی مدل بالا دارم، همیشه شوکر همراهم است.
    این فعال بازار خودروهای گران‌قیمت و وارداتی می‌گوید: اگر آن شبی که چهار جوان به من حمله کردند تا خودرویم را به سرقت ببرند با شوکر به آنها ضربه نمی‌زدم، الان هم خودرویم را برده بودند و هم با سلاحی که داشتند معلوم نبود چه بر سرم می‌آوردند.
    ترابی که مدیر فروش نمایشگاهی در عباس‌آباد است هم نظری شبیه به امینی دارد.
    ترابی با اشاره به اینکه وجود چنین وسیله‌ای در خودرو لازم است، نظر خود را اینگونه توضیح می‌دهد: هرکس بنا بر توانایی خود در استفاده از وسیله‌های دفاعی، باید خودروی مدل بالا و گران قیمتش را مجهز کند.
    وی افزود: شوکر، یا هر وسیله دیگری که توانایی استفاده از آن را داریم لازم است در خودرو بگذاریم زیرا در میان مشتری‌هایمان بارها و بارها شنیده‌ایم که قصد زورگیری از آنها را داشته‌اند و حتی مجروح نیز شده‌اند.
    مدیریت فروش اتو آس اما در مورد مشتری‌های خود می‌گوید: خیلی از مشتری‌ها هستند که وقتی با آنها وارد معامله می‌شویم کاملا مشخص است صاحب پول باد آورده‌ای شده‌اند که فقط برای نگه نداشتن آن حجم بالای پول می‌خواهند زودتر آنها را تبدیل به جنس کنند.
    وی در‌باره این رفتار مشتریان خود توضیح می‌دهد: در میان حرف‌های این مشتری‌ها با همراه‌هایشان حتی شنیده‌ایم که این خودرو را که معامله کنم، آن آپارتمان را هم عصر قولنامه می‌کنیم و همه این پول را از بانک می‌گیریم.
    وی در جواب اینکه آیا هیچ‌وقت پلیس را در جریان این موارد گذاشته‌اند یا خیر پاسخ می‌دهد: ما کاری نداریم مشتری پول را از کجا آورده، خودرو را می‌فروشیم و پولمان را می‌گیریم، دیگر دزدی هست یا نه گردن خودش است.
    او همچنین درباره بعضی مشتریان دیگر بنز در نمایشگاهش می‌گوید: عده‌ای در کار قاچاق و یا حتی فروش مواد مخدر هستند و از برملا شدن این موضوع ابایی ندارند.
    این مدیر فروش با اشاره به اینکه 23 سال است در این صنف فعالیت می‌کند، توضیح می‌دهد: در تمام این مدت که سابقه کاری دارم همه خریداران بی.ام.دبلیو و بنزمان یا دکتر و مهندس بودند و یا افرادی که از ظاهرشان می‌توان تشخیص داد افراد موجهی در جامعه هستند و برای پول زحمت کشیده‌اند، ولی امروز مشتری‌های زیادی داریم که فقط با پولی بادآورده اقدام به خرید خودروی چند صد میلیونی می‌کنند. این امروزی که می‌گویم منظورم دو سه سال اخیر است.
    کریمیان نیز یکی از هم‌صنفی‌های این افراد در همین خیابان است.
    او در مورد شکل و ظاهر خریداران خود توضیح می‌دهد: ما دیگر پس از 17 سال سابقه کاری می‌توانیم متوجه بشویم پول این فردی که دارد خرید می‌کند برای خودش است یا نه. افراد متشخص و باپرستیژی که قدیم‌تر‌ها بیشتر مشتریان ما را تشکیل می‌دادند هزار بار از آپشن‌های خودرو و کارایی‌های آن، سوال می‌کردند و صد مدل تخفیف می‌گرفتند، ولی او که می‌آید فقط انتخاب می‌کند و چک می‌کشد و می‌رود بدون اینکه بخواهد از تمام امکانات خودرو آگاهی پیدا کند، مشخص است پول را از چه راهی به‌دست آورده و امروز هم فقط می‌خواهد زودتر خودرویی را که الان روی بورس است داشته باشد.
    وی با اشاره به اینکه هر چند وقت یک بار یک خودرو روی بورس است می‌افزاید: این جور افراد یک عده جوان پولدار هستند که هر خودرویی را که روی بورس است می‌خواهند امتحان کنند و به اصطلاح با رفقای خود کل دارند. مدتی بی ام دبلیو ایکس تیری مدتی 360 و یک زمانی بنز سی. ال. اس یا هر خودرویی را که مد می‌شود می‌آیند و می‌خرند و خودروی قبلی را زیرقیمت می‌فروشند که زودتر به این خودرو دست پیدا کنند.
    وی در رابطه با سر و وضع این افراد نیز به ما توضیح می‌دهد: اینها افرادی هستند که حتی اگر از روی سن و سالشان هم بخواهیم قضاوت کنیم، اصلا شغل خیلی خوب و پر درآمد به کنار، اینها اگر حتی از وقتی به دنیا آمده‌اند تا امروز پول هم چاپ کرده باشند، سن‌شان به آن قد نمی‌دهد که چنین خودروهایی خریداری کنند و پر واضح است پول پدر پولداری است که زیر دست و پای فرزندشان ریخته شده است.

  8. نمایش تمام تشکر های حميد ذوالعلا در این پست:

    negin67 (18th January 2013)

  9. #4886


    تاریخ عضویت
    May 2012
    محل سکونت
    بوشهر
    علایق
    اتومبیل-کاراته-کامپیوتر
    شغل و حرفه
    مهندس شیمی شاغل درکنترل کیفیت شرکت پالایش و پخش
    سن
    36
    نوشته ها
    97
    تشکر ها
    140
    125 سپاس از62 پست

    پیش فرض

    شاهنامه اخرش خوش است با این طرح جدید که نرخ گذاری خودرو های شرکتی باید با دلار مبادلاتی انجام بشه خدا داند قیمت ها تاکجا رود ..اون وقت برا یه پارس سال باید 40 50 میلیون پول داد یعنی قیمت یه ازرا یا سانتافه در یکی دو سال گذشته اما این کجا و ان کجا.
    گفتی به شرفم قسم که تنهایت نمیگذارم...

    شرف ماند پیش من گرو ....

    حال بگو بینم بی شرف

    کنار او بی من خوش میگذرد!؟

  10. نمایش تمام تشکر های negin67 در این پست:

    حميد ذوالعلا (18th January 2013)

  11. #4887


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    به عنوان تنها شركت خودروساز و از سوي سازمان محيط زيست؛ :
    ايران خودرو ديزل گواهينامه صنعت سبز دريافت كرد

    Click here to enlarge
    Click here to enlargeبه گزارش خبر خودرو، شركت ايران خودرو ديزل بر اساس ارزيابي‌هاي صورت گرفته توسط سازمان حفاظت محيط زيست در سال 1390-1391 از اين شركت، از سوي سازمان حفاظت از محيط زيست بعنوان واحد صنعتي سبز معرفي شد. اين گواهينامه در پانزدهمين همايش ملي واحدهاي صنعتي و خدماتي سبز كه در 25 دي‌ماه برگزار گرديد از سوي سازمان حفاظت محيط زيست به شركت ايران خودرو ديزل، اهدا گرديد. شايان ذكر است كه از بين تمام شركت‌هاي خودروساز كشور، تنها شركتي كه موفق به اخذ اين گواهينامه شد، شركت ايران خودرو ديزل بود. شركت ايران خودرو ديزل در بهمن ماه سال گذشته ‌پروژه شبکه پایشگر لحظه‌ای تصفیه‌خانه فاضلاب و طرح گسترش فضای سبز در شرکت ایران خودرو دیزل را با حضور معاون رئیس جمهور و مدیران ارشد این شرکت افتتاح كرد. در مراسم افتتاح اين پروژه دکتر محمد جواد محمدی زاده معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کلیه فعالیت‌های ایران خودرو ديزل را در راستای محافظت از محیط زیست دانست و اعلام كرد: این اقدام در جهت تطبیق و حمایت از محیط زیست است.

  12. #4888


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    قيمت‌گذاري خودرو بر مبنای ارز مبادله‌اي شد

    Click here to enlarge
    Click here to enlargeبه گزارش خبرخودرو ،معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت از دستور رئیس جمهور مبنی برمبنا قرار گرفتن ارز مبادله‌ای در قیمت‌گذاری خودرو خبر داد و گفت: قیمت‌های جدید براساس نظر سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان انجام خواهد شد. صالحی نیا با اشاره به جلسه دولت با خودرو سازان گفت : باتوجه به اینکه خرید خودروسازان برمبنای ارز مبادله ای انجام می شود،گفت: رئیس جمهور تاکید کرد ، ارز مبادله ای باید مبنای قیمت گذاری خودرو قرار گیرد. وی تصریح کرد: هدف دولت این است که خودرو بانرخ کارخانه فروخته شود و قیمتهای کاذب از میان برداشه شود تا قیمت خودروبه نرخ متعادلی برسد. به گفته صالحی نیا ، رئیس جمهور تاکید دارد که برای قیمت تمام شده خودرو و ارائه آن به مصرف کنندگان وزارت صنعت، معدن و تجارت روش‌های متفاوتی را طراحی کند که بر مبنای آن، قیمت خودرو در بازار به قیمت تولید در کارخانه نزدیک شده و اختلاف به حداقل برسد . وی در پاسخ به این که قیمت خودرو در بازار افزایش داشته و خودروسازان مختلف به تازگی مصوبه افزایش قیمت را از سازمان حمایت دریافت کرده اند ، خاطر نشان کرد ، تغییرات قیمتی بر مبنای ارز مبادله ای در خودروهای مختلف نسبت به ارزبری خودرو متفاوت است و سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان باید شرایط را به گونه ای تعیین کنند که درصد تغییرات در حدمعقول باشد. او اظهار داشت : ایران خودرو از ابتدای دی ماه تولید خود را روزانه به 2 هزار دستگاه و سایپا 1700 دستگاه رسانده است که البته بر اساس جلسه مشترک دولت با خودروسازان مقرر شد که تا انتهای سال با حمایت دولت ، میزان تولید به یک میلیون دستگاه افزایش یابد.

  13. #4889


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    اجرای طرح بیمه تکمیلی رانندگان تاکسی بالای 50سال

    Click here to enlarge
    Click here to enlargeبه گزارش خبرخودرو، نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران در خصوص بیمه تکمیلی رانندگان تاکسی که سن آنها بالای 50 سال است گفت: عمده دلیل اجرای این طرح قانون ممنوعیت بیمه افراد بالای 50 سال است زیرا افرادی که تا به این سن اقدام به بیمه خود نکرده اند از لحاظ قانون بیمه تأمین اجتماعی و خدمات درمانی نمی توانند تحت پوشش این بیمه ها قرار گیرند. بیادی در گفتگو با خبرنگار خبرخودرو با اشاره به ضرورت بیمه تکمیلی این افراد افزود: کلیه رانندگان تاکسی بالای 50 سال از جهت بهداشت و درمان تحت پوشش بیمه قرار دارند اما برای بازنشستگی باید از طریق بیمه خویش فرمایی اقدام نمایند زیرا تاکسی ها هیچ گونه وابستگی سازمانی به هیچ ارگانی ندارند و نوع بیمه آنها خویش فرما تعیین شده است. وی اظهار داشت: رانندگان تاکسی بالای 50 سال بدون محدودیت سنی می توانند تحت پوشش بیمه تکمیلی قرار بگیرند. نایب رئیس شورای اسلامی شهر در خاتمه خاطرنشان کرد: بر اساس پیگیری های صورت گرفته از جانب شورای دوم، این امر به تصویب دولت رسید که نیمی از هزینه بیمه خوش فرمایی رانندگان تاکسی زیر 50 سال را دولت و نیمی از آن را خود رانندگان پرداخت کنند.

  14. #4890


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    تولید خودرو در کارخانه های رنو براي نيسان و دايملر

    Click here to enlarge
    Click here to enlargeگروه بین الملل: شرکت خودروسازی رنو فرانسه اعلام کرد اگر بتواند با اتحادیه های صنفی در خصوص چگونگی افزایش قدرت رقابت پذیری خود به توافق برسد، برای نیسان و دایملر در داخل فرانسه خودرو تولید خواهد کرد. به گزارش خبرخودرو ،آرنو مونته بور وزیر حمایت از تولید فرانسه اعلام کرد کارلوس گوسن رئیس هیئت مدیره رنو به وی گفته است برای آنکه کارخانه های آن در فرانسه با حداکثر ظرفیت فعالیت و تولید داشته باشند در نظر دارد محصولات نیسان را در فرانسه تولید کند. شرکت خودروسازی رنو با انتشار اطلاعیه ای اعلام کرد اگر توافقنامه ای با اتحادیه های صنفی به امضا برسد شرایط برای تولید محصولات نیسان و دایلمر در کارخانه های رنو درفرانسه فراهم خواهد شد. رنو امیدوار است با اتحادیه های صنفی خود تا آخر ماه فوریه در خصوص چگونگی افزایش قدرت رقابت پذیری خود به توافق برسد.

صفحه 489 از 771 نخستنخست ... 389439469479480481482483484485486487488489490491492493494495496497498499509539589 ... آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 3 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 3 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  


Copyright ©2000 - 2013, Jelsoft Enterprises Ltd کیــــــــــان ستـــــــــــ ...® اولین و بزرگترین سایت فوق تخصصی الکترونیک در ایران



Cultural Forum | Study at Malaysian University