.تعمیـــرکاران کیان ست (kiansat.tv)تابع قوانین -جمهموری-اسلامی ایران میباشد و ارسال هر گونه مطلب سیاسی،مذهبی،غیراخلاقی و خرید و فروش متعلقات ماه-واره و دیگر موارد مجرمانه ممنوع میباشد وبا کاربران خاطی به شدت برخورد میگردد انجمن فقط تعمیرات لوازم الکترونیک میباشد...













سلام مهمان گرامی؛
به کیان ست خوش آمدید برای مشاهده انجمن با امکانات کامل می بايست از طريق این لینک عضو شوید.

https://teranzit.pw/uploads/14469017281.png
پیام خصوصی به مدیریت کل سایت ........... صفحه توضیحات و شرایط گروه ویژه ........... ...........
ارتباط تلگرامی با مدیریت سایت ................. ایدی تلگرام suportripair@ .................
صفحه 14 از 15 نخستنخست ... 456789101112131415 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 131 تا 140 , از مجموع 150

موضوع: طرح تعویض خودرو های فرسوده

  1. #131


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض پاسخ : طرح تعویض خودرو های فرسوده

    اسقاط ماهانه 400 دستگاه خودروی فرسوده در اصفهان

    Click here to enlarge
    Click here to enlargeبه گزارش خبرخودرو، رئیس پلیس راهور اصفهان در خصوص خودروهای فرسوده این شهر گفت: تعداد اندکی از خودروهای شهر اصفهان فرسوده هستند و شاید تعداد آنها به 5 تا 10 درصد از کل خودروهای موجود در سطح شهر برسد. حسین غلامی در گفتگو با خبرنگار خبرخودرو افزود: طی هر ماه حدود 400 دستگاه خودروی فرسوده در مراکز اسقاط این شهر از چرخه حمل و نقل خارج می شود. هرسال سن خودروهای موجود در سطح شهر افزایش یافته و خودروهای جدیدی وارد چرخه حمل و نقل می شود که این آمار هر ساله افزایش می یابد و در این چرخه، میزان ورود خودرو به چرخه حمل و نقل و ترافیک بایستی متناسب و متعادل با تعداد خودروهایی باشد که از رده خارج می شوند. وی تصریح کرد: هزینه های مورد نیاز این امر که شامل ارائه تسهیلات به رانندگان خودروهای فرسوده است مربوط به ستاد تبصره سیزده و وزارت کشور و اعطای خودروی جایگزین به افراد بر عهده کارخانه های خودروسازی است. وی در خصوص شرایط مورد نیاز جهت نوسازی خودروهای فرسوده گفت: افرادی که سن قانونی خودروی آنها به اتمام رسیده و قصد نوسازی خودروی فرسوده خود را دارند می توانند در سایت تبصره سیزده ثبت نام کرده و در تاریخ اعلام شده از جانب این ستاد خودروی خود را به همراه اسناد و مدارک به پارکینگ تحویل دهند و پس از انجام عملیات بازدید خودرو، تسهیلات مورد نیاز و خودروی جایگزین را از کارخانه خودروسازی دریافت نمایند. وی در خاتمه خاطرنشان کرد: سازمان هایی نظیر اداره راهنمایی و رانندگی و ستاد تبصره سیزده در اجرای این طرح با پلیس راهور شهر اصفهان همکاری دارند.

  2. #132


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    زمینه ثبت نام جهت اسقاط خودروهای فرسوده فراهم است

    Click here to enlarge
    Click here to enlargeبه گزارش خبرخودرو، معاون نوسازی ناوگان ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت در خصوص وضعیت خودروهای فرسوده توقیفی گفت: خودروهای توقیفی دو دسته هستند یک نوع آن خودروهای بلاصاحب است که مالکان آنها مشخص نیست و ستاد اجرای فرمان حضرت امام (ره) آن را دریافت می کند و قرار بر این شده که این خودروها به مزایده گذاشته نشود و در مسیر اسقاط قرار گیرند. رجبی در گفتگو باخبرنگار خبر خودرو افزود: نوع دیگر خودروهای توقیفی آنهایی هستند که به دلیل فرسودگی توقیف شده اند و مالکان آنها مشخص است و این افراد باید جهت نوسازی خودروی خود ثبت نام کرده و در قبال اسقاط وجه نقدی خودروی خود را دریافت نمایند. وی تصریح کرد: زمینه ثبت نام برای دارندگان خودروهای فرسوده فراهم است و مالکان می توانند با مراجعه به مراکز اسقاط و تحویل خودروی خود وجه نقدی تعیین شده را دریافت کنند. معاون نوسازی ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت همچنین افزود: تسهیلاتی که جهت اجرای این طرح مصوب شده در زمان های مشخص شده پرداخت می شود. وی اظهار داشت: دارندگان خودروهای فرسوده از طرح اسقاط نقدی استقبال چشمگیری به عمل آوردند اما طرح های جایگزینی به دلیل کاهش تولیدات خودرو و در پی آن کاهش عرضه و مشکلات تأمین خودروی جایگزین رشد چندانی نداشته است.

  3. #133


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    50 هزار خودروی فرسوده تسهیلات می گیرند

    Click here to enlarge
    Click here to enlargeبه گزارش خبر خودرو، همگام با روند نوسازی ناوگان خودروهای فرسوده 50 هزار خودرو تسهیلات دریافت خواهند کرد. مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران اظهار داشت: این بانک همکاری بسیار نزدیکی با ستاد حمل و نقل سوخت کشور و شرکت های خودروساز برای بازسازی ناوگان خودروهای کشور دارد. دکتر غلامرضا مصطفی پور افزود: در همین مسیر، تفاهم نامه ای با ستاد حمل و نقل و سوخت کشور منعقد کرده ایم که تسهیلات موردنیاز به متقاضیان تعویض خودروهای فرسوده به تدریج پرداخت خواهد شد. وی در پاسخ به نحوه زمانبندی پرداخت این تسهیلات اظهار کرد: در مرحله اول، قرارداد تعویض 5 هزار خودرو با شهرداری مشهد منعقد شده و این تسهیلات از سوی بانک قرض الحسنه مهر ایران در حال پرداخت است. مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران ادامه داد: طبق برنامه ریزی، 45 هزار خودروی فرسوده نیز در مراحل بعدی از ناوگان حمل و نقل کشور خارج خواهد شد و متقاضیان تسهیلات موردنیاز را دریافت خواهند کرد. وی ادامه داد: این بانک از رشد منابع مالی قابل توجه در یک سال گذشته برخوردار بوده و نگرش مثبتی در جامعه نسبت به عملکرد این بانک ایجاد شده است. مصطفی پور گفت: این بانک تا کنون پرداخت سودآوری انجام نداده و کارمزد دریافتی آن از تجهیز منابع کمتر است. وی گفت: 462 شعبه در سراسر کشور آماده اعطای تسهیلات قرض الحسنه به متقاضیان است و این بانک آمادگی دارد با سازمان ها و نهادها همکاری نزدیکی داشته باشد. دکتر مصطفی پور افزود: این بانک به عنوان یک بانک خصوصی از منابع مردمی استفاده می کند و هیچ گونه بودجه ای از دولت دریافت نمی کند.

  4. #134


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    رشد 40 درصدی طرح اسقاط نقدی خودروهای فرسوده

    Click here to enlarge
    Click here to enlargeبه گزارش خبرخودرو، معاون نوسازی ناوگان ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت در خصوص آخرین وضعیت نوسازی خودروهای فرسوده گفت:در سال جاری بر اساس گزارشات ارائه شده از وزارت صنعت و معدن ، تجارت تولید خودرو با کاهش مواجه شده و طبیعتاً سهم خودروسازان نیز در تأمین خودرو جهت اجرای طرح نوسازی کاهش می یابد. امیررضا رجبی در گفتگو با خبرنگار خودرو افزود: با وجود کاهش تولیدات خودرو، طرح نوسازی خودروها متوقف نشده و در قالب انواع کاربری ها از قبیل سواری شخصی، تاکسی، وانت، خودروهای سنگین، مینی بوس ها و تمامی خودروها طرح هایی جهت نوسازی و جایگزینی در نظر گرفته شده است. وی تصریح کرد: ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت با پیش بینی کاهش تولیدات خودرو عمده استراتژی نوسازی را در طرح های بدون جایگزینی و اسقاط نقدی قرار داد که مورد استقبال دارندگان خودرو های فرسوده قرار گرفت و با رشدی 40 درصدی مواجه شد، هم اکنون نیز تعداد زیادی خودروی فرسوده در حال طی روند اسقاط خودروهای فرسوده خود و دریافت وجه نقدی هستند. وی همچنین افزود: طرح اسقاط نقدی نسبت به طرح جایگزینی رشد بهتری داشته و هم اکنون میزان اسقاط مینی بوس و کامیون در طرح نقدی حدود 2 تا 3 برابر افزایش یافته اما در حوزه طرح جایگزینی به دلیل کاهش تولیدات شرکت های خودروساز و مشکلات تأمین خودروی جایگزین از رشد مطلوب برخوردار نبوده است. وی اظهار داشت: هم اکنون درصد کمی از خودروهای سواری فرسوده هستند و بر اساس مصوب دولت که سن فرسودگی خودروهای شخصی را 25 سال تعیین کرده است حدود 270 تا 280 هزار خودروی فرسوده در حال حاضر موجود است. وی در خاتمه خاطرنشان کرد: تسهیلات بانکی به لحاظ قراردادی تأمین شده و چندین بانک این تسهیلات را ارائه می کنند اما به دلیل اینکه اجرای این طرح زمانبندی شده بود و کاهش تولیدات خودرو سبب عدم اتمام این طرح در زمان مشخص شده گردید هم اکنون موضوع تأخیر پرداخت وام ها در حال بررسی لست.

  5. #135


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    عدم تأمین اعتبار از جانب بانک ها جهت نوسازی مینی بوس های فرسوده

    Click here to enlarge
    Click here to enlargeبه گزارش خبرخودرو، مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه در خصوص نوسازی مینی بوس های فرسوده گفت: علی رغم برنامه ریزی های صورت گرفته جهت نوسازی مینی بوس های ناوگان حمل و نقل عمومی، به دلیل افزایش قیمت ها و عدم تخصیص اعتبار از جانب بانک ها تنها نوسازی 120 دستگاه مینی بوس از جمع تقریباً هزار دستگاه مینی بوسی که در نوبت نوسازی بودند محقق شده است و باقی مینی بوس های فرسوده با توجه به تأمین بودجه و اعلام آمادگی از جانب شهرداری، به دلیل عدم همکاری دیگر سازمان های ذیربط انجام نشده است. پیمان سنندجی در گفتگو با خبرنگار خبرخودرو با بیان اینکه واحد اتوبوس رانی تهران آمادگی نوسازی مینی بوس های فرسوده را دارد اظهار داشت: با توجه به اینکه شرکت واحد در قبال بازسازی ناوگان تعهد دارد قرار بر این بود کمک هزینه ای به مبلغ 10 میلیون تومان جهت نوسازی هر مینی بوس پرداخت شود اما به دلیل عدم عمل به تعهدات دیگر سازمان ها امر نوسازی مینی بوس ها محقق نشد و در حالی که این بودجه در سال 91 پیش بینی شده بود و سازمان آمادگی اعطای آن را در سال 92 دارد. وی تصریح کرد: برابر با مصوبه موجود قرار بر این بود که سازمان حفاظت از محیط زیست، وزارت کشور و شهرداری پروژه نوسازی مینی بوس ها را به صورت مشترک انجام دهند که بخشی از آن مربوط به دولت و بخشی دیگر ارز اعتبارات بر عهده بانک عامل قرلار داشت که تاکونو تامین نشده است. وی در ادامه افزود: هم اکنون افزایش قیمت قراردادها توسط شرکت های تولید موجب عدم توان خرید مینی بوس توسط مالکین مینی بوس های فرسوده شده است. سنندجی در خصوص نوسازی اتوبوس های ناوگان شرکت واحد گفت: در سال 90 و 91 هیچ اتوبوسی به ناوگان تحویل داده نشد و آن تعدادی هم که خریداری و وارد شد از محل اعتبارات شهرداری تهران بوده و هیچ کمکی از جانب سازمان های دیگر صورت نگرفته است هم اکنون 170 دستگاه اتوبوس خریداری شده که تعدادی از آنها وارد چرخه حمل و نقل شده و مابقی آن نیز در گمرک جنوب کشور است که در صورت همکاری تا پایان سال وارد چرخه حمل و نقل خواهند شد. وی در خاتمه در خصوص برنامه های آینده ناوگان گفت: خرید هزار دستگاه اتوبوس در دستور کار سازمان قرار دارد و بخشی از اقدامات اولیه آن انجام و تمامی هزینه ها از محل اعتبارات شهرداری تأمین شده است.

  6. نمایش تمام تشکر های حميد ذوالعلا در این پست:

    yeknaz3 (4th March 2013)

  7. #136


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    افزایش چشمگیر اسقاط مینی بوس های فرسوده طی دو سال اخیر

    Click here to enlarge
    Click here to enlarge به گزارش خبرخودرو، معاون نوسازی ناوگان ستاد مدیریت حمل و نقل سوخت کشور در خصوص نوسازی مینی بوس های فرسوده گفت: در بحث مینی بوسرانی چند گروه وجود دارد یک گروه مینی بوس هایی که تحت نظر سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای قرار دارند که در محدوده های برون شهری فعالیت دارند ، گروه دوم زیر نظر شهرداری ها هستند و در شهرها امور حمل و نقل را انجام می دهند و گروهی دیگر مینی بوس های شخصی را شامل می شود. امیررضا رجبی در گفتگو با خبرنگار خبرخودرو افزود: نوسازی انواع مینی بوس در حال انجام است اما طی 2 سال اخیر بحث خروج مینی بوس های فرسوده از چرخه حمل و نقل افزایش چشمگیری داشته است همچنین استقبال دارندگان مینی بوس های فرسوده از طرح اسقاط نقدی بسیار خوب بوده است. وی تصریح کرد: در سال جاری حدود هزار و 700 دستگاه مینی بوس فرسوده از طریق طرح اسقاط نقدی از چرخه حمل و نقل خارج شده است و مالکین این مینی بوس ها پس از تحویل خودروی خود مبلغ تعیین شده ارزش گواهی اسقاط را دریافت کرده اند. رجبی با بیان اینکه اجرای این طرح یک امر بسیار مهم بوده است اظهار داشت: در پی اجرای این طرح مینی بوس های فرسوده از رده خارج شدند بدون آنکه مینی بوس جدیدی جایگزین آنها شود و در مجموع نسبت به سال های گذشته اقدامات مفیدی در زمینه اسقاط مینی بوس های فرسوده صورت گرفته است. وی گفت: در مینی بوس هایی که زیر نظر شهرداری در حال فعالیت هستند حدود 900 دستگاه مینی بوس فرسوده وجود دارد. وی در خاتمه در خصوص دلایل افزایش میزان اسقاط گفت: فرهنگ اسقاط خودروهای فرسوده در کشور در حال نهادینه شدن است. همچنین اقدامات مناسبی که در دولت نهم و دهم صورت گرفت سبب کاهش مصرف سوخت و کاهش آلودگی هوا شد که مشاهده این تأثیرات موجب استقبال مردم از طرح های مختلف اسقاط خودرو شده است.

  8. نمایش تمام تشکر های حميد ذوالعلا در این پست:

    yeknaz3 (4th March 2013)

  9. #137


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    اراده ای بر خروج خودروهای فرسوده وجود ندارد

    Click here to enlarge
    Click here to enlargeبه گزارش خبر خودرو، دبیر انجمن صنفی مراکز اسقاط و بازیافت خودروهای فرسوده از روند کند اسقاط خودروهای فرسوده خبر داد و گفت : متاسفانه در سال جاری روند اسقاط خودروهای فرسوده بسیار کند گردیده به طوری که تغییر و افزایش قیمت خودرو در ماههای اخیر تاثیر منفی بر نوسازی و اسقاط خودروهای فرسوده گذاشته است. علیرضا چلویی در گفتگو با خبرنگار خبر خودرو، افزود : هم اکنون مجموعه شرایط نوسازی خودروهای فرسوده به سمتی در حال هدایت است که روند اسقاط خودروهای فرسوده انجام نشود. وی تصریح کرد : با مجموعه اقداماتی که در خصوص اسقاط خودروهای فرسوده صورت می گیرد به نظر می رسد اراده ای بر خروج خودروهای فرسوده در کشور وجود ندارد. وی با اشاره به تاثیر معکوس افزایش قیمت خودرو بر روند نوسازی خودروها گفت : دولت باید تسهیلات بیشتری را برای نوسازی خودروهای فرسوده قرار دهد تا در این راستا دارندگان خودروهای فرسوده امکان جایگزین نمودن خودروی جدید را داشته و تحرک بیشتری در جهت نوسازی خودروها ایجاد شود. وی تاکید کرد : در حال حاضر هم میزان کمک هزینه نسبت به قیمت خودرو ، درصد پوشش قیمتی را برای صاحبان خودروهای فرسوده کاهش می دهد و هم میزان وام هایی که در این راستا پرداخت می شود در تشویق و استقبال دارندگان خودروهای فرسوده موثر است. وی همچنین به محدودیت های بودجه ای دولت در راستای نوسازی خودروها ی فرسوده پرداخت و گفت : قطعا در روند بهتر نوسازی خودرو ها و سرعت بخشیدن به این موضع دولت نیز با محدودیت هایی نسبت به ارائه تسهیلات بیشتر و تامین منابع لازم در این بخش مواجه است. وی در ادامه به الزام قانونی در خصوص دارندگان خودروهای فرسوده اشاره و اظهار داشت : در همه جای دنیا به منظور خروج خودروهای فرسوده الزامات قانونی وجود دارد البته این ضوابط در کشور ما نیز وجود داشته اما باید در راستای اجرای این الزامات قانونی برخورد جدی تر صورت گیرد. وی گفت : چرا از شماره گذاری خودرویی که تک ایربگ است جلوگیری می شود اما برخورد جدی با خودروهایی که بر اساس قانون باید از تردد آنها جلوگیری شود ، صورت نمی گیرد؟ وی تصریح کرد : چگونه است به خودرویی که ایربگ و ترمز ای بی اس و بسیاری از شرایط ایمنی را ندارد و آلایندگی بالایی را در شهرها ایجاد می کند ،اجازه تردد داده می شود؟

  10. نمایش تمام تشکر های حميد ذوالعلا در این پست:

    yeknaz3 (4th March 2013)

  11. #138


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    در طرح اسقاط ناوگان فرسوده حمل و نقل باری محدودیت وجود ندارد

    Click here to enlarge
    Click here to enlargeبه گزارش خبرخودرو ، معاون حمل و نقل پایانه های استان سیستان و بلوچستان گفت: در پرداخت وام 500 میلیون ریالی به متقاضیان نوسازی ناوگان باری بسته به استقبال دارندگان خودرو های فرسوده بودجه کلی تخصیص داده خواهد شد. علی خانقلی در گفتگو با خبرگزاری خبرخودرو افزود: این طرح مختص استان سیستان بلوچستان نیست.اما اطلاع رسانی در این زمینه از این استان آغاز شده است وبه زودی در سطح کل کشور اجرا می شود. وی اظهار داشت:متقاضیان این طرح باید به اداره کل حمل و نقل استان مراجعه کرده و ثبت نام کنند.لیست افراد واجد شرایط به اداره کل حمل و نقل جاده ای ارجاع داده می شود و پس از بررسی های لازم وام به افراد تعلق می گیرد. وی تصریح کرد:بعد از اسقاط خودرو در قالب طرح اسقاط مبلغی علاوه بر وام تعیین شده به مالکین خودروهای فرسوده تعلق خواهد گرفت. در پایان معاون حمل و نقل پایانه های استان سیستان و بلوچستان گفت: در طی سال های گذشته از طریق تسهیلات بنگاه های زود بازده نوسازی ناوگان در استان به نحو احسنت انجام گرفته است به گونه ای که میانگین عمر ناوگان در این استان از استاندارد کشوری بالاتر است.

  12. نمایش تمام تشکر های حميد ذوالعلا در این پست:

    yeknaz3 (4th March 2013)

  13. #139


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    Click here to enlarge
    تا پایان سال صورت می گیرد
    تحویل خودروهای وامی و فرسوده با قیمت سابق
    پرشین خودرو: بسیاری از متقاضیان خودرو این نگرانی را دارند که در زمان تحویل خودروی آنها با چه قیمتی تحویل خواهد شد.
    به گزارش «پرشین خودرو»، درهمین رابطه یکی از خوانندگان خبرآنلاین می نویسد: بنده در آذرماه برای تحویل اسفندماه یک تیبا ثبت نام کرده ام البته در راستای تبدیل خودروی فرسوده به خودروی نو اینکار را با وام 7 میلیون تومانی بانک انجام داده ام الان دارم به روز تحویل خودرو نزدیک می شوم اما نگرانی ام از این بابت است که خودرو با نرخ جدید به بنده تحویل داده شود چونکه اعلام شده خودروهای تحویلی بهمن ماه تنها با نرخ گذشته محاسبه خواهند شد.
    این درحالی است که قادری معاون بازاریابی و فروش سایپا تاکید دارد: خریداران خودروهای وامی و فرسوده، خودروهای خود را تا پایان سال با قیمتهای سابق دریافت خواهند کرد.
    وی درعین حال تاکید کرد: تا پایان سال تعداد 1000 دستگاه خودرو تسهیلاتی برای متقاضیان در نظر گرفته شده است که از طریق لیزینگ واگذار خواهد شد.
    قادری افزود: هیچ مشکلی در خصوص تحویل خودروهای ثبت نامی وجود ندارد و تمام مشتریانی که زمان تحویل خودرو آنان تا پایان بهمن ماه بوده است خودروهای خود را با قیمت های قبلی تحویل خواهند گرفت و برای تمام این عزیزان دعوتنامه ارسال گردیده است.
    معاون بازاریابی و فروش سایپا تصریح کرد: در راستای حمایت از مشتریان خودروهای کار، خریداران این خودروها که زمان تحویل آنها تا 25 اسفندماه میباشد، خودروهای خود را با قیمتهای سابق تحویل خواهند گرفت که این موضوع در راستای سیاست های حمایتی گروه خودروسازی سایپا از مشتریان انجام خواهد شد.

  14. 2کاربر از حميد ذوالعلا بخاطر ارسال این پست مفید سپاسگزاری کرده اند:

    hz_hamed (5th March 2013),yeknaz3 (4th March 2013)

  15. #140


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    1200 دستگاه اتوبوس پایتخت فرسوده است

    Click here to enlarge
    Click here to enlargeبه گزارش خبر خودرو، مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه با بیان اینکه در حال حاضر حدود 1200 دستگاه از اتوبوس های پایتخت فرسوده هستند و باید از رده خارج شوند گفت: متاسفانه دو سال است که هیچ اتوبوس جدیدی از دولت دریافت نکرده ایم این در حالیست که تنها برای حفظ وضعیت موجود باید سالانه هزار دستگاه اتوبوس جدید وارد ناوگان شود. مهندس پیمان سنندجی با بیان این مطلب اظهار کرد: دو سال است که اتوبوس جدیدی از سوی دولت به پایتخت اختصاص نیافته است و ما در حال حاضر حدود 1200 دستگاه اتوبوس بالای 8 سال داریم که باید از رده خارج شوند. وی تصریح کرد: در سال جاری شهرداری تهران برای رفع مشکلات موجود در این زمینه ، به تنهایی اقدام به خرید و ورود 350 دستگاه اتوبوس دوکابین کرد که 50 دستگاه از این اتوبوس ها وارد ناوگان شده و 300 دستگاه دیگر در حال ترخیص از گمرک و طی کردن مراحل اداری است. سنندجی تاکید کرد: ضمن افزایش ناوگان باید کیفیت اتوبوس ها نیز ارتقا یابد و از اتوبوس هایی که دارای استانداردهای روز دنیا هستند در ناوگان استفاده کنیم. اتوبوس هایی که وارد ناوگان می شوند باید اتوبوس های مناسب درون شهری باشند و از امکاناتی مانند سیستم های سرمایشی، گرمایشی، صندلی های ناسب و راحت و... بهره مند باشند. وی ادامه داد: عمر ناوگان اتوبوسرانی در حال حاضر 7/5 سال است در حالیکه در افق طرح جامع باید در سال 92 عمر ناوگان به 5 سال کاهش یابد که برای تحقق این مهم نیازمند آن هستیم که دولت اتوبوس های جدیدی را به تهران اختصاص دهد و توجه بیشتری به توسعه سیستم های حمل و نقل عمومی داشته باشد . مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه خاطر نشان کرد: براساس طرح جامع حمل و نقل و ترافیک باید تعداد ناوگان اتوبوسرانی به 11 هزاردستگاه اتوبوس برسد که اکنون حدود 7 هزار اتوبوس در ناوگان اتوبوسرانی پایتخت فعال است و ما نیازمند ورود سالانه حداقل 1000 دستگاه اتوبوس جدید به ناوگان هستیم.

صفحه 14 از 15 نخستنخست ... 456789101112131415 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  


Copyright ©2000 - 2013, Jelsoft Enterprises Ltd کیــــــــــان ستـــــــــــ ...® اولین و بزرگترین سایت فوق تخصصی الکترونیک در ایران



Cultural Forum | Study at Malaysian University