.تعمیـــرکاران کیان ست (kiansat.tv)تابع قوانین -جمهموری-اسلامی ایران میباشد و ارسال هر گونه مطلب سیاسی،مذهبی،غیراخلاقی و خرید و فروش متعلقات ماه-واره و دیگر موارد مجرمانه ممنوع میباشد وبا کاربران خاطی به شدت برخورد میگردد انجمن فقط تعمیرات لوازم الکترونیک میباشد...













سلام مهمان گرامی؛
به کیان ست خوش آمدید برای مشاهده انجمن با امکانات کامل می بايست از طريق این لینک عضو شوید.

https://teranzit.pw/uploads/14469017281.png
پیام خصوصی به مدیریت کل سایت ........... صفحه توضیحات و شرایط گروه ویژه ........... ...........
ارتباط تلگرامی با مدیریت سایت ................. ایدی تلگرام suportripair@ .................
صفحه 505 از 771 نخستنخست ... 5405455485495496497498499500501502503504505506507508509510511512513514515525555605 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 5,041 تا 5,050 , از مجموع 7702

موضوع: اخبار خودرو

  1. #5041


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    Click here to enlarge
    چشم بازار به جمال تندری گران‌تر روشن می شود
    چرا تندری که قرار بود زیر 10 میلیون باشد، 36 میلیونی شده؟
    پرشین خودرو: پنج سال و اندی از آغاز تولید تندر-90 در ایران می‌گذرد و خودرویی که قرار بود ارزان باشد و جای پیکان و پراید را بگیرد، حالا از مرز 35 میلیون تومان هم رد شده است. دیروز هم ایران خودرویی‌ها مدل اتومات آن را رونمایی کردند تا چشم بازار چندی دیگر به جمال تندری گران‌تر روشن شود.
    به گزارش «پرشین خودرو»، اما چرا تندری که قرار بود زیر 10 میلیون تومان باشد، حالا از 36 میلیون نیز رد شده و ممکن است چهل میلیونی‌اش هم در راه باشد.
    کارشناسان در پاسخ به این پرسش، دست روی دو موضوع می‌گذارند، یکی آغاز دیرهنگام تولید تندر-90 و دیگری ارزبری بالای آن.
    به گفته آنها، تولید تندر-90 با حدود دو سال تاخیر کلید خورد و همین موضوع تاثیر زیادی بر هزینه تولید و قیمت تمام شده آن گذاشت.
    تندر قرار بود با یوروی 700 تومانی در تیراژی 300 هزار دستگاهی به تولید برسد، اما مخالفت‌ها و مانع تراشی‌ها از سوی برخی افراد اجازه این کار را نداد و تولید زمانی آغاز شد که نرخ یورو دو برابر شده بود.
    طبق قرارداد منعقد شده میان رنو و سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (طرف ایرانی قرارداد)، قیمت پایه تندر شش هزار و 750 یورو در نظر گرفته شده بود که با احتساب یوروی 700 تومانی، این محصول زیر پنج میلیون تومان از آب در می‌آمد.
    به گزارش دنیای اقتصاد، با این حال، اما تولید تندر با یوروی گران کلید خورد و سرکشی‌های این محصول از همان ابتدا شروع شد، به نحوی که خیلی زود همگان فهمیدند تندر زیر 10 میلیون رویایی بیش نبوده است.
    اما جدای از تاثیری که آغاز دیرهنگام پروژه بر قیمت تندر-90 گذاشت، ارزبری بالای این محصول نیز یکی دیگر از دلایل گران شدن آن به شمار می‌رود.
    به اعتقاد کارشناسان، یکی از دلایل اصلی تبدیل شدن تندر به خودرویی بالای سی‌‌میلیون، هزینه ارزی آن است، مخصوصا اینکه نرخ یورو نیز طی یک سال گذشته رشدی شدید را به خود می‌بیند و همزمانی این دو با هم، بلای گرانی را بر سر تندر آورده است. حالا هم طبق آنچه که دیروز معاون تندر-90 ایران خودرو در مراسم رونمایی تندر اتومات اعلام کرد، این محصول در حال حاضر 61 درصد داخلی‌سازی قطعات دارد.
    در واقع 39 درصد قطعات باقیمانده را خود رنو تامین می‌کند و این به معنای ارزبری قابل توجه تندر-90 است، حال آنکه آغاز تولید این محصول با داخلی‌سازی 50 درصدی همراه بود. با این حساب، طی پنج سال و اندی که از آغاز تولید تندر-90 می‌گذرد، تنها 11 درصد به داخلی‌سازی قطعات آن اضافه شده است. حال سوال اینجاست که چرا داخلی‌سازی تندر-90 محدود بوده؟ معاون تندر-90 ایران خودرو در پاسخ به این پرسش می‌گوید: هدف این بوده که داخلی‌سازی قطعات تندر-90 گام به گام انجام شود تا کیفیت آن افت نکند.
    به گفته محمدرضا معتمد، درست است که داخلی‌سازی تندر در این پنج سال و اندی سرعت نداشته و گام به گام بوده، اما در عوض مشتریان از کیفیت آن راضی هستند.
    گفته‌های وی در شرایطی است که تجربه در خودروسازی ایران نشان داده داخلی‌سازی خودروها معمولا با افت کیفی همراه می‌شود و حالا تندر-90 به دلیل سختگیری‌های رنو در بخش تامین قطعات، فعلا از افت کیفیت در امان مانده است.
    البته مشتریان تاوان این موضوع را با افزایش قیمت تندر داده‌اند و این یعنی قیمت فدای کیفیت شده و خودروسازان نتوانسته‌اند این دو را در کنار هم قرار بدهند.
    عرضه تا پایان سال
    اما تندر-90 اتومات در حالی دیروز رونمایی شد که به گفته معاون تندر ایران خودرو، این محصول تا پایان سال روانه بازار خواهد شد.
    معتمد با اشاره به اینکه قرار است تا پایان سال‌جاری سه هزار دستگاه از این خودرو تولید و روانه بازار شود، گفت: برنامه تولید تندر-90 اتوماتیک ایران خودرو در سال آینده 15 هزار دستگاه است و ایران خودرو در کل 65 هزار تندر طی سال آینده تولید خواهد کرد.
    وی افزود: مجوز تولید انبوه تندر-90 دنده اتوماتیک در تاریخ 30 دی ماه سال‌جاری از شرکت رنوی فرانسه اخذ و برای این پروژه بیش از 67 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری شده است.
    به گفته معتمد، از مهم‌ترین ویژگی‌های تندر-90 دنده اتوماتیک می‌توان به سهولت رانندگی در ترافیک شهری، کاهش استهلاک گیربکس و متعلقات، عملکرد بسیار خوب و اطمینان خاطر در سر بالایی و سرپایینی و عدم امکان سرقت خودرو در حال قرار گرفتن در وضعیت پارک اشاره کرد.
    معاون تولید تندر ایران خودرو ادامه داد: تندر اتوماتیک از نوع تیپ ترونیک است که منطبق بر محصولات روز دنیا به حساب می‌آید و قابلیت رانندگی در جاده‌های لغزنده را دارد.
    وی همچنین مهم‌ترین تفاوت‌های بین تندر-90 معمولی و دنده اتوماتیک را نمایش وضعیت دنده در قسمت نمایشگر جلو آمپر، تغییر دسته دنده و پوسته سپر جلو عنوان کرد و گفت: مصرف سوخت تندر-90 دنده اتوماتیک در سیکل ترکیبی (شهر -جاده) 3. 8 لیتر در هر 100 کیلومتر است.

  2. نمایش تمام تشکر های حميد ذوالعلا در این پست:

    sajadnasirpor  (29th January 2013)

  3. #5042


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    Click here to enlarge
    فورد فیستا ST 2013مخصوص اروپا
    پرشین خودرو: نسخه ST فورد فیستا 2013 یک خودرو سرعتی (Performance car) مقرون به صرفه و مناسب برای رانندگی روزانه است.
    به گزارش «پرشین خودرو»، این نمونه از فیستا مجهز به یک پیشرانه چهار سیلندر توانا است که نسبت به فیستا اصلی دارای گزینه‌های افزوده شده‌ای است.
    مدل اروپایی آن فقط با سه درب عرضه می‌شود در حالی که مدل مخصوص بازار آمریکا منحصرا نمونه پنج درب آن است، هدف دقیق چنین تقسیم بندی مشخص نیست چراکه مدل سه درب آن جذاب‌تر است و اکنون تحت عنوان ST برای بازار اروپا در دسترس بوده و فروش آن از انگلستان آغاز می‌شود که می‌توان با پرداخت هزینه‌ای اندک برخی تجهیزات از قبیل تریم ترکیبی (دورنگ)، LED DRL، رادیو DAB سونی، صندلی‌های اسپرت نیمه چرمی ریکاردو و سامانه ورود بدون کلید را به خودرو افزود و این دقیقا متناسب با هدف عرضه این خودرو یعنی مقرون به صرفه بودن از نظر قیمت هماهنگی کامل دارد. ظاهر خودرو نیز برای وجه تمایز از مدل اصلی برخی تغییرات را تجربه کرده است که مهم‌ترین آن‌ها وجود دفیوزر و بخشی مشبک در سپر عقب، خروجی اگزوز دوقلو، افزودن بخش‌هایی به رکاب‌ها و لبه‌ سپر عقب، اسپویلر سقفی برجسته‌تر بر روی درب سوم و افزودن نشان ST در قسمت‌هایی از جمله صندلی‌ها، غربیلک فرمان، سطح داخلی رکاب‌ها و پشت خودرو اشاره کرد.
    از جمله بهینه‌سازی‌های انجام شده در مدل ST می‌توان به سیستم تعلیق بازنگری شده، کاهش ارتفاع خودرو به میزان 15 میلی‌متر و نصب کمک فنرهای سفت‌تر اشاره کرد، هم‌چنین سیستم ترمز این محصول نسبت به نمونه استاندارد فیستا بهینه‌سازی‌هایی داشته است البته نباید سیستم کنترل پایداری الکترونیکی سه مرحله‌ای و کنترل گشتاور ارتقا یافته آن را نادیده گرفت که نقش به سزایی در خودروهای Performance دارند. پیشرانه پنهان شده در زیر کاپوت این مدل از فیستا از نوع EcoBoost با حجم 1.6 لیتر توانایی تولید 180 اسب بخار و گشتاور 240 نیوتن برمتر را داراست، و یک جعبه دنده شش سرعته دستی آن را همراهی می‌کند. گفتنی است شتاب صفر تا 100 کیلومتر بر ساعت فورد فیستا ST 2013 تنها 6.9 ثانیه است و بیشترین سرعت قابل پیمایش توسط آن 220 کیلومتر بر ساعت اعلام شده است.






    Click here to enlarge

    Click here to enlarge

    Click here to enlarge

    Click here to enlarge

    Click here to enlarge

    Click here to enlarge

    Click here to enlarge

    Click here to enlarge

    Click here to enlarge


  4. #5043


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    Click here to enlarge
    قیمت خودروهای پرتیراژ در بازار
    پرشین خودرو: قیمت خودروهای پرتیراژ داخلی در بازار باز هم افزایش یافته است. نمایندگی‌های فروش طولانی شدن توقف عرضه از سوی خودروسازان را دلیل این موضوع اعلام می‌کنند.
    به گزارش «پرشین خودرو»، در حال حاضر در برخی نمایندگی‌های فروش محصولات گروه خودروسازی سایپا، خودروی سایپا 111 به قیمت حدود 16 میلیون و 500 هزار تومان عرضه می‌شود. این در حالی است که قیمت رسمی این خودرو 11 میلیون و 780 هزار تومان تعیین شده است.
    سایپا SL 131 نیز به قیمت حدود 15 میلیون و 200 هزار تومان و SX 131 نیز به قیمت حدود 16 میلیون و 300 هزار تومان به فروش می‌رسد. البته قیمت رسمی SL 131 معادل 11 میلیون و 540 هزار تومان و SX 131 نیز 11 میلیون و 940 هزار تومان تعیین شده است.
    قیمت تیبا نیز به حدود 20 میلیون تومان رسیده است. البته قیمت رسمی این خودرو 15 میلیون و 430 هزار تومان تعیین شده است. تندر 90 مدل E2 پارس خودرو نیز به قیمت حدود 33 میلیون و 500 هزار تومان عرضه می‌شود. البته قیمت رسمی این خودرو 21 میلیون و 50 هزار تومان تعیین شده است.
    مگان 2000 با دنده اتوماتیک نیز به قیمت حدود 76 میلیون تومان به فروش می‌رسد. این در حالی است که قیمت رسمی این خودرو 57 میلیون و 580 هزار تومان است. ماکسیما نیز به قیمت حدود 105 میلیون تومان عرضه می‌شود. البته قیمت رسمی این خودرو 85 میلیون تومان تعیین شده است.
    در گروه محصولات ایران خودرو نیز خودروی پژو 206 در نمایندگی‌های فروش موجود نیست. پژو 206 صندوق‌دار نیز در مدل V9 آن به قیمت حدود 49 میلیون تومان و مدل V8 نیز حدود 41 میلیون تومان به فروش می‌رسد. البته قیمت رسمی مدل V9 حدود 26 میلیون و 370 هزار تومان و مدل V8 نیز 22 میلیون و 690 هزار تومان است.
    قیمت تندر 90 ایران خودرو نیز افزایش یافته و در مدل E2 این خودرو به حدود 33 میلیون تومان رسیده است. این در حالی است که قیمت رسمی تندر 90 E2 ایران خودرو 21 میلیون تومان تعیین شده است.
    گزارش «ایسنا» می افزاید: پژو 405 نیز به قیمت حدود 22 میلیون و 500 هزار تومان عرضه می‌شود. البته قیمت مصوب این خودرو 15 میلیون و 580 هزار تومان است. قیمت پژو پارس سال نیز به حدود 32 میلیون تومان رسیده است. قیمت رسمی این خودرو حدود 23 میلیون تومان تعیین شده است.
    قیمت‌های یاد شده مربوط به مدل پایه و تک‌سوز این خودروهاست. با توجه به قطع عرضه از سوی خودروسازان و برخی ضعف‌های نظارتی، این قیمت‌ها در نمایندگی‌های فروش مختلف مقداری متفاوت است.

  5. #5044


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    Click here to enlarge
    تولید موتور جدید کم مصرف 1600 سی سی
    پرشین خودرو: موتور ایكس.یو.ام كه حاصل اجرای پروژه بهبود موتور ایكس.یو7 و دارای 1900 سی.سی گنجایش است، در نسخه 1600 سی.سی نیز عرضه خواهد شد.
    به گزارش «پرشین خودرو»، میرجواد سلیمانی قائم مقام مدیرعامل ایران خودرو در محصول و کیفیت با بیان این مطلب، گفت: این موتور كه روی پژو پارس عرضه خواهد شد، آزمون های لازم را گذرانده و آزمون های استاندارد آن در حال اتمام است.
    وی در نشستی با مدیران پروژه های موتوری گروه صنعتی ایران خودرو خواستار توسعه نسخه 1600 سی سی موتور ایكس یو ام شد، به طوری كه مصرف سوخت آن حدود شش لیتر در هر 100كیلومتر باشد.
    سلیمانی افزود: بعد از عرضه موتور ایكس یو ام بر روی پارس در صورت كسب نتایج مورد نظر، از این موتور در 405 نیز استفاده و به این ترتیب تمامی محصولات سواری ایران خودرو یك مرتبه ارتقا می یابد.
    قائم مقام مدیر عامل ایران خودرو اظهار داشت: از آن جا كه توان و گشتاور مهم ترین شاخص ها برای مشتریان پارس با موتور ایكس. یو. ام. هستند، این محصول با كلاس فروش متفاوت عرضه خواهد شد و به دلیل تغییر حجم موتور، باید استانداردهای لازم و مجوز شماره گذاری را نیز دریافت كند.
    وی از عرضه دو هزار دستگاه پارس مجهز به موتور ایكس.یو.ام در اواخر دی ماه خبر داد و گفت: همه تصدیق هایی كه روی 405 انجام شده بر روی پارس نیز انجام شده تا موتور ایكس یو ام بر روی آن قرار گیرد.
    سلیمانی، پارس ای ال ایكس با موتور ایكس.یو7 ال4 را از محصولات پرطرفدار ایران خودرو دانست كه به دلیل محدودیت های بین المللی، ایران خودرو تصمیم گرفت موتور ایكس.یو.ام را جایگزین موتور قبلی این محصول كند.
    وی، توان و گشتاور بالا را از ویژگی های مهم موتور ایكس یو ام نام برد و گفت: به غیر از تغییر موتور، بخش های دیگری نیز به صورت آپشن روی پارس ای ال ایكس عرضه می شود.
    سلیمانی كاهش هزار یورو ارزبری و نزدیك به یك میلیون تومان قیمت تمام شده به ازای هر خودرو را از نتایج توسعه موتور ایكس یو ام در ایران خودرو دانست و خاطرنشان کرد:‌ به دلیل نصب موتور ایكس.یو.ام در پارس، سیستم اكسل عقب نیز داخلی سازی شده است.

  6. #5045


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    Click here to enlarge
    بوگاتی گانگلف، تلفیقی از سنت و مدرنیته
    پرشین خودرو: طراحی به نام «پاول شیزوسکی» تفسیر خود از کانسپت بوگاتی گانگلف را که بر اساس مدل انحصاری Typr 57 SC Atalante کوپه 1938 طراحی شده است، ارائه کرد.
    به گزارش «پرشین خودرو»، نشانه‌هایی از نسل فعلی ویرون را نیز به سادگی می‌توان در طراحی گانگلف دید و به طور کلی باید گفت که این طراحی، یادآور دوران سنتی حکم‌رانی خودروهای لوکس و دست‌ساز است. نمای ظاهری گانگلف خشن و با توجه به المان‌های خاص سنتی طراحی شده است که ورودی هوای همیشگی بوگاتی نیز در آن موجود است. چراغ‌های خودرو LED هستند و برای ادای احترام به Type 57 آتلانتیک، نمای جانبی خودرو طراحی منحصر به فردی که بسیار شبیه مدل ذکرشده است، دارد.
    شیزوسکی می‌گوید: زمانی که بازار پر از تبلیغات بدون خلاقیت و سطحی شده است، پیدا کردن محصولی که واقعا روح و شخصیت دارد و تاثیر مثبتی بگذارد، واقعا سخت است.
    این طراح سعی کرده است که مانند اکثر مدل‌های کلاسیک و مدرن بوگاتی، این کانسپت هم از رنگ‌بندی‌های متفاوت در داخل و خارج بهره‌مند شود.






    Click here to enlarge

    Click here to enlarge

    Click here to enlarge

    Click here to enlarge

    Click here to enlarge





  7. #5046


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    Click here to enlarge
    پیش فروش دوباره برای مگان و تندر90
    پرشین خودرو: پارس خودرو پیش فروش اینترنتی محصولات آپشنال خود را دوباره از فردا(11بهمن ماه جاری) استارت می زند.
    به گزارش «پرشین خودرو»، امیر حسن امیری مدیر بازاریابی و فروش برند شرکای تجاری گروه خودروسازی سایپا، با بیان این مطلب از پیش فروش محصولات آپشنال پارس خودرو شامل مگان، تندر90 و پارس تندر خبر داد.
    وی اظهار داشت: به منظور رفاه حال مشتریان و جلب رضایت آنان پیش فروش محصولات آپشنال شرکت پارس خودرو در روز چهارشنبه 11 بهمن ماه جاری راس ساعت 11 صبح از طریق سایت رسمی گروه خودروسازی سایپا به نشانی www.saipagroup.ir انجام می شود.
    امیری افزود: بر حسب توافقات انجام شده پیش فروش این شرکت در روز یک شنبه هشت بهمن ماه امسال انجام شد که متاسفانه به دلیل بروز مشکلات مربوط به اختلال در سیستم های پرداخت الکترونیکی بانک سامان(سیستم شاپرک) وجوه دریافتی از حساب مشتریان به حساب شرکت واریز نشده و تراکنش موفق نبوده است.
    مدیر بازاریابی و فروش برند شرکای تجاری گروه خودروسازی سایپا خاطرنشان کرد: بانک سامان متعهد شده مبالغ واریزی مشتریانی که در هشت بهمن ماه امسال از حسابشان کسر شده اما موفق به ثبت نام نشده اند را به حساب مشتریان عودت دهد.

  8. #5047


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    باید مدیریت دقیقی نسبت به واردات خودرو صورت گیرد

    Click here to enlarge
    Click here to enlargeبه گزارش خبر خودرو، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی ضمن تاکید بر جلوگیری از هرگونه افراط و تفریط در بحث واردات خودرو گفت : افراط و تفریط در هر مساله ای قطعا صدمات جبران ناپذیری را به دنبال خواهد داشت. سید محمد حسین میرمحمدی در گفتگو با خبرنگار خبر خودرو با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در بازدید از توانمندی های صنعت خودرو و لزوم حمایت از تولید داخل ، اظهار داشت : هر چند واردات خودرو اهرمی به منظور ممانعت از انحصار در بازار خودرو است اما قطعا در این شرایط کاهش تعرفه و افزایش واردات خودرو مشکلاتی را برای صنعت خودرو و تولید داخل ایجاد خواهد کرد. وی افزود : باید راهکاری درست و منطقی در خصوص تعرفه واردات خودرو تدوین شود و بر اساس آن تعرفه واردات در مدت زمانی مشخص و به صورت تدریجی کاهش یابد چرا که بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص لزوم حمایت از تولید داخل ، قطعا کاهش یکباره تعرفه واردات خودرو به تولید داخل ضربه خواهد زد. وی تصریح کرد : باید با مدیریت دقیق نسبت به واردات خودرو ، ضمن اینکه حمایت از تولید کننده داخلی می شود ، اما این هشدار را به تولید کنندگان داخلی داد که در صورت عدم رقابت در کیفیت ، قیمت و تولید ،قطعا در آینده نزدیک محصولات مشابه جایگزین خودروهای داخلی خواهد شد. وی گفت : بنابراین در این شرایط هر گونه تصمیم در خصوص کاهش تعرفه واردات خودرو اقدام صحیحی نیست از سویی به جهت لزوم صنعت رقابتی ، قطعا در دراز مدت باید در خصوص تعرفه واردات تصمیم گیری شود. وی تاکید کرد : در شرایطی که صنعت خودرو به لحاظ اشتغالزایی و تولید از اهمیت زیادی برخوردار است و از سویی جزء صنایع مادر محسوب می شود قطعا باز نمودن مرزها بر روی واردات خودرو و تسهیل در این زمینه صدماتی را به این صنعت مهم داخلی وارد خواهد کرد. نماینده گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد : باید با مدیریت و نظارت دقیق بر واردات خودرو ضمن حمایت از تولید داخل ، حقوق مشتری نیز در نظر گرفته شود. میر محمدی در ادامه با اشاره به روند رو به رشد حرکت خودروسازان در سالهای اخیر، اظهار داشت : کاهش تعرفه واردات نیازمند فراهم سازی زیرساخت های لازم است که به نظر می رسد تا کنون ، زیرساخت ها در این زمینه به خوبی فراهم نشده است از سویی خودروسازان باید توجه نمایند علاوه بر تامین نیاز داخل باید نگاه جدی به بازارهای صادراتی داشته و در جهت توسعه بازارهای صادراتی باید برنامه ریزی نمایند.

  9. #5048


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    لزوم احیای مجدد فروش اقساطی خودروسازان در شرایط کنونی

    Click here to enlarge
    Click here to enlargeبه گزارش خبر خودرو، کارشناس و عضو هیات علمی دانشگاه علم و صنعت ضمن اشاره به ضرورت فعال سازی شرکتهای لیزینگ در شرایط کنونی و افزایش قیمت خودرو گفت : فعالیت مجدد شرکتهای لیزینگ در شرایط موجود خصوصا برای خریداران خودروهای تجاری و سنگین کمک موثری خواهد بود. دکتر رمضانی در گفتگو با خبرنگار خبرخودرو، افزود : در شرایط فعلی که قیمت خودرو افزایش یافته است و اغلب مصرف کنندگان توانایی پرداخت قیمت خودرو را خصوصا در خودروهای کار را ندارند فعالیت لیزینگ ها و ارائه تسهیلات بانکی بلند مدت می توانند علاوه بر تسهیل شرایط خرید برای مصرف کننده ، منابع مالی و سرمایه در گردش تولید کنندگان را جبران و رونق تولید و فروش در این بخش صنعت را به دنبال خواهد داشت. وی تاکید کرد : در شرایط کنونی علاوه بر تقویت منابع مالی مصرف کنندگان به دلیل افزایش قیمت خودرو و همچنین تامین نقدینگی و منابع مالی مورد نیاز خودروسازان لازم و ضروری است. وی ضمن اشاره به اهمیت سود تسهیلات اختصاصی برای ارائه به خریداران گفت : به نظر می رسد در این شرایط راه اندازی مجدد فروش اقساطی شرکتهای خودروساز راهکاری مناسبی است . وی گفت : البته لازمه این اقدام تقویت منابع مالی شرکتهای خودروساز و قطعه ساز است زیرا چنانچه بخش تولید تقویت شود علاوه براینکه سود آن نصیب مصرف کننده می شود تولید کننده نیز در این راستا منتفع خواهد شد. این کارشناس صنعت خودرو در ادامه با اشاره به ضرورت تقویت منابع مالی خودروسازان ، خاطر نشان کرد : در سالهای اخیر اغلب شرکتهای خودروساز با دریافت سود کم ، اقدام به فروش اقساطی نموده بودند که در صورت احیاء مجدد آن زمینه خرید خودرو برای مصرف کنندگان نیز بهتر خواهد شد

  10. #5049


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    Click here to enlarge
    تاتا از رومانی وارد اروپا می شود
    پرشین خودرو: تاتا موتورز در حال حاضر بزرگ‌ترین خودروساز در هند است و از لحاظ اقتصادی هم وضعیت خوبی دارد. آن‌ها موفق شدند که گروه جگوار-لندروور را خریداری کنند.
    بهگزارش «پرشین خودرو»، کارخانه تاتا قصد داشت که فروش مدل نانو را سال گذشته در اروپا آغاز کند اما به خاطر فروش پایین کارخانه در بازار داخلی، این اتفاق رخ نداد و آن‌ها مجبور شدند که تمام تمرکز خود را بر افزایش فروش داخلی بگذارند.
    اکنون ارسال مدل به اروپا برای این کارخانه به واقعیت بیشتر نزدیک شده است زیرا آن‌ها قصد دارند که با سرمایه‌گذاری 1 میلیارد یورویی در یکی از کارخانه‌های رومانی که قبلا متعلق به شرکت نوکیا بود، اعتبار کارخانه خود را بهبود بخشند. این کارخانه بعد از اینکه به طور کامل به محل تولید مربوط به صنعت خودروسازی تبدیل شد، نزدیک به پنج هزار نفر برای تولید وانت، اتوبوس و خودروهای شهری استخدام خواهد کرد. قطعات هم توسط پخش‌‌کننده‌های محلی یا از طریق سفارش در خارج تهیه خواهند شد.
    تاسیس کارخانه در رومانی خیلی تعجب برانگیز به نظر نمی‌رسد زیرا کارخانه در این محل محکوم به انجام وظایف واردات اتحادیه اروپا نخواهد شد. هزینه کلی تولیدات صنعتی همچنین در رومانی پایین است.
    درباره مدل بعدی کارخانه هیچ اطلاعات رسمی منتشر نشده است اما گزارشات نشان می‌دهند که تاتا قصد دارد بر روی نسل بعد نانو کار کند و همین کارخانه تازه تاسیس هم مسئولیت تولید آن را بر عهده خواهد داشت. این مدل به احتمال قوی با الهام از طراحی دو کانسپت قبلی کارخانه یعنی پیکسل و مگاپیکسل، طراحی و ساخته خواهد شد. مشکل نسل فعلی نانو این است که با قوانین اتحادیه اروپا همخوانی ندارد.
    در نهایت باید گفت که اگر این عملیات اجرا و به صورت رسمی تایید شود، تاتا تصمیم بسیار هوشمندانه‌ای گرفته است. هزینه‌های تولید در رومانی پایین است و در صورت تولید مدل جدید مطابق با قوانین اتحادیه، آن‌ها می‌توانند بدون پرداخت مالیات‌های سنگین برای واردات محصولات غیراروپایی، محصول خود را وارد بازار اروپا کنند.

  11. #5050


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    Click here to enlarge
    نیسان لیف نیسمو را در ژاپن تولید می‌کند
    پرشین خودرو: نیسان به طور رسمی اعلام کرد که قصد تولید گونه تولیدی مدل لیف نیسمو کانسپت را دارد.
    به گزارش «پرشین خودرو»، در مصاحبه‌ای که شوئیچی میاتانی، رییس شرکت نیسمو با نشریه اتوکار انجام داد، از قصد این شرکت ژاپنی برای به خط تولید بردن لیف نیسمو در تابستان امسال خبر داد.
    در مورد پیشرانه‌ در نظر گرفته شده برای لیف نیسمو هنوز اطلاعاتی منتشر نشده است؛ با این حال تمامی گونه‌ها از یک پیشرانه بهره خواهند برد ( که به احتمال بسیار زیاد الکتریکی است) و تفاوتشان تنها به نحوه آرایش آیرودینامیکی بدنه باز خواهد گشت.
    گفته می‌شود که نیسان طراحی داخلی جدیدی را برای گونه تولیدی لیف نیسمو در نظر گرفته؛ ضمن این که رینگ‌های آلیاژی را هم به لیست تجهیزات استاندارد آن اضافه کرده است.
    فعلا نیسان قصد دارد تا تولید و فروش این خودرو را در ژاپن آغاز کند و در صورت استقبال مشتریان به تصمیم‌گیری در مورد ارایه آن به بازار اروپا بپردازد.
    پیش‌تر نیسان گونه مسابقه‌ای لیف با نام لیف RC را در پیست سودگوآرا مورد آزمایش فنی قرار داده بود. خودرویی که به پیشرانه الکتریکی 107 اسب بخاری و 280 نیوتون‌متری مجهز بود و ظرف 6.9 ثانیه از حالت سکون به سرعت صد کیلومتر بر ساعت دست می‌یافت. با این حال اکنون این شرکت اعلام کرده که برنامه‌ای برای تولید این گونه مسابقه‌ای ندارد و فعلا در صدد معرفی لیف نیسمو به بازار است.

صفحه 505 از 771 نخستنخست ... 5405455485495496497498499500501502503504505506507508509510511512513514515525555605 ... آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  


Copyright ©2000 - 2013, Jelsoft Enterprises Ltd کیــــــــــان ستـــــــــــ ...® اولین و بزرگترین سایت فوق تخصصی الکترونیک در ایران



Cultural Forum | Study at Malaysian University