.تعمیـــرکاران کیان ست (kiansat.tv)تابع قوانین -جمهموری-اسلامی ایران میباشد و ارسال هر گونه مطلب سیاسی،مذهبی،غیراخلاقی و خرید و فروش متعلقات ماه-واره و دیگر موارد مجرمانه ممنوع میباشد وبا کاربران خاطی به شدت برخورد میگردد انجمن فقط تعمیرات لوازم الکترونیک میباشد...













سلام مهمان گرامی؛
به کیان ست خوش آمدید برای مشاهده انجمن با امکانات کامل می بايست از طريق این لینک عضو شوید.

https://teranzit.pw/uploads/14469017281.png
پیام خصوصی به مدیریت کل سایت ........... صفحه توضیحات و شرایط گروه ویژه ........... ...........
ارتباط تلگرامی با مدیریت سایت ................. ایدی تلگرام suportripair@ .................
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 4 , از مجموع 4

موضوع: مشکل گرم شدن باد کولر گازی جنرال 18000 ؟

Threaded View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. #3


    تاریخ عضویت
    Jan 2013
    نوشته ها
    9
    تشکر ها
    0
    16 سپاس از6 پست

    پیش فرض

    سلام
    خودت شما پاسخ دادي نصف گازش رفت خوب وقتي كه مقدار مبرد كم باشه چطوري توقع راندمان بالاي سيستم و داريد.
    امپر كمپرسور بگيريد و با انچه كه روي پلاك درج شده مطابقت دهيد . اگر امپر كمپرسور خيلي پايين باشد يكي از دلايل كم گاز بودن سيستم است . ديگري از مسدود بودن اواپراتور و يا كثيف بودن و برفك زدن اواپراتور يا همون پنل داخلي است كه باعث ميشه فشار ساكشن سيستم بره تو خلاء و براي كمپرسور هم ضرر داره و باعث معيوب شدن كمپرسور ميشه. اگر فن پنل هم از كار بيفته فشار ساكشن ميره تو خلاء.
    حال كه تشخيص داديد سيستم كم گازه بايد با مبرد مناسب همون سيستم كه روي پلاك نوع و مقدار درج شده بايد شارژ بشه كولر هاي قديمي تر با گاز R22شارژ ميشن مثلا براي 32000 ال جي 300 گرم R22لازمه . براي شارژ بايد ابتدا سيستم و روشن كني و از لوله برگشت يا ساكشن (لوله بزرگتر) بصورت گاز سيستم و شارژ كني. اول گاز مورد نياز سيستم و تهيه كن يه شيلنگ مخصوص شارژ گاز هم بايد داشته باشي اگر كه گيژ سرويس داشته باشي كه فشار هاي ساكشن و ديس شارژ و هم ببيني خيلي بهتره ، يك سر شيلنگ و ببند به كپسول و كمي شير كپسول باز كن تا هواي داخل شيلنگ خالي بشه (ورود هوا به داخل سيستم هاي برودتي بسيار مضر است )بعد در همي حين شيلنگ و ببند به والو شارژ روي لوله ساكشن و درپوش شير سرويس و با فرانسه باز كن و با الن مناسب شير و باز كن و سيستم هم روشن باشه كپسول و هرگز سرو ته نكن چون ممكنه مبرد بصورت مايع وارد كمپرسور بشه و كمپرسور و خراب ميكنه كم كم و با حوصله سيستم و شارژ كن . توجه داشته باش كه شارژ بيش از حد نياز سيستم باعث خرابي كمپرسور و اصطلاحا اورلود كمپرسور ميشه و در سرمايش سيستم نتيجه عكس خوهد داشت. شارژ شدن مناسب سيستم و ميتوني از روي امپر كمپرسور و مطابقت با امپر نامي درج شده روي پلاك تشخيص داد و حتي پس از يك روز كاركرد ن سيستم هم مجددا امپر كمپرسور و بگير اگر از امپر نامي بيشتر بود از طريق لوله ديس شارژ(لوله با قطر كمتر) و والو مربوطه گاز رو كم كن . چنانچه سيستم بطور دقيق شارژ شده باشد لوله برگشت يا همون ساكشن بايد كمي خنك باشد.

  2. 3کاربر از majid saber بخاطر ارسال این پست مفید سپاسگزاری کرده اند:

    206v20 (11th September 2013),f@rd1n (4th February 2013),parsmotor (21st March 2013)

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  


Copyright ©2000 - 2013, Jelsoft Enterprises Ltd کیــــــــــان ستـــــــــــ ...® اولین و بزرگترین سایت فوق تخصصی الکترونیک در ایران



Cultural Forum | Study at Malaysian University