.تعمیـــرکاران کیان ست (kiansat.tv)تابع قوانین -جمهموری-اسلامی ایران میباشد و ارسال هر گونه مطلب سیاسی،مذهبی،غیراخلاقی و خرید و فروش متعلقات ماه-واره و دیگر موارد مجرمانه ممنوع میباشد وبا کاربران خاطی به شدت برخورد میگردد انجمن فقط تعمیرات لوازم الکترونیک میباشد...













سلام مهمان گرامی؛
به کیان ست خوش آمدید برای مشاهده انجمن با امکانات کامل می بايست از طريق این لینک عضو شوید.

https://teranzit.pw/uploads/14469017281.png
پیام خصوصی به مدیریت کل سایت ........... صفحه توضیحات و شرایط گروه ویژه ........... ...........
ارتباط تلگرامی با مدیریت سایت ................. ایدی تلگرام suportripair@ .................
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 150

موضوع: طرح تعویض خودرو های فرسوده

Threaded View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. #32


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    اراده ای بر خروج خودروهای فرسوده وجود ندارد

    Click here to enlarge
    Click here to enlargeبه گزارش خبر خودرو، دبیر انجمن صنفی مراکز اسقاط و بازیافت خودروهای فرسوده از روند کند اسقاط خودروهای فرسوده خبر داد و گفت : متاسفانه در سال جاری روند اسقاط خودروهای فرسوده بسیار کند گردیده به طوری که تغییر و افزایش قیمت خودرو در ماههای اخیر تاثیر منفی بر نوسازی و اسقاط خودروهای فرسوده گذاشته است. علیرضا چلویی در گفتگو با خبرنگار خبر خودرو، افزود : هم اکنون مجموعه شرایط نوسازی خودروهای فرسوده به سمتی در حال هدایت است که روند اسقاط خودروهای فرسوده انجام نشود. وی تصریح کرد : با مجموعه اقداماتی که در خصوص اسقاط خودروهای فرسوده صورت می گیرد به نظر می رسد اراده ای بر خروج خودروهای فرسوده در کشور وجود ندارد. وی با اشاره به تاثیر معکوس افزایش قیمت خودرو بر روند نوسازی خودروها گفت : دولت باید تسهیلات بیشتری را برای نوسازی خودروهای فرسوده قرار دهد تا در این راستا دارندگان خودروهای فرسوده امکان جایگزین نمودن خودروی جدید را داشته و تحرک بیشتری در جهت نوسازی خودروها ایجاد شود. وی تاکید کرد : در حال حاضر هم میزان کمک هزینه نسبت به قیمت خودرو ، درصد پوشش قیمتی را برای صاحبان خودروهای فرسوده کاهش می دهد و هم میزان وام هایی که در این راستا پرداخت می شود در تشویق و استقبال دارندگان خودروهای فرسوده موثر است. وی همچنین به محدودیت های بودجه ای دولت در راستای نوسازی خودروها ی فرسوده پرداخت و گفت : قطعا در روند بهتر نوسازی خودرو ها و سرعت بخشیدن به این موضع دولت نیز با محدودیت هایی نسبت به ارائه تسهیلات بیشتر و تامین منابع لازم در این بخش مواجه است. وی در ادامه به الزام قانونی در خصوص دارندگان خودروهای فرسوده اشاره و اظهار داشت : در همه جای دنیا به منظور خروج خودروهای فرسوده الزامات قانونی وجود دارد البته این ضوابط در کشور ما نیز وجود داشته اما باید در راستای اجرای این الزامات قانونی برخورد جدی تر صورت گیرد. وی گفت : چرا از شماره گذاری خودرویی که تک ایربگ است جلوگیری می شود اما برخورد جدی با خودروهایی که بر اساس قانون باید از تردد آنها جلوگیری شود ، صورت نمی گیرد؟ وی تصریح کرد : چگونه است به خودرویی که ایربگ و ترمز ای بی اس و بسیاری از شرایط ایمنی را ندارد و آلایندگی بالایی را در شهرها ایجاد می کند ،اجازه تردد داده می شود؟

  2. نمایش تمام تشکر های حميد ذوالعلا در این پست:

    yeknaz3 (4th March 2013)

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  


Copyright ©2000 - 2013, Jelsoft Enterprises Ltd کیــــــــــان ستـــــــــــ ...® اولین و بزرگترین سایت فوق تخصصی الکترونیک در ایران



Cultural Forum | Study at Malaysian University