.تعمیـــرکاران کیان ست (kiansat.tv)تابع قوانین -جمهموری-اسلامی ایران میباشد و ارسال هر گونه مطلب سیاسی،مذهبی،غیراخلاقی و خرید و فروش متعلقات ماه-واره و دیگر موارد مجرمانه ممنوع میباشد وبا کاربران خاطی به شدت برخورد میگردد انجمن فقط تعمیرات لوازم الکترونیک میباشد...













سلام مهمان گرامی؛
به کیان ست خوش آمدید برای مشاهده انجمن با امکانات کامل می بايست از طريق این لینک عضو شوید.

https://teranzit.pw/uploads/14469017281.png
پیام خصوصی به مدیریت کل سایت ........... صفحه توضیحات و شرایط گروه ویژه ........... ...........
ارتباط تلگرامی با مدیریت سایت ................. ایدی تلگرام suportripair@ .................
صفحه 531 از 771 نخستنخست ... 31431481511521522523524525526527528529530531532533534535536537538539540541551581631 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 5,301 تا 5,310 , از مجموع 7702

موضوع: اخبار خودرو

  1. #5301


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    Click here to enlarge
    خودروسازی با هشدار و بخشنامه رام نخواهد شد
    پرشین خودرو: چنانچه پارسال این موقع جنبیده بودید، الان هم ماشین زیرپایتان بود هم پولتان حداقل دو برابر شده بود.
    به گزارش «پرشین خودرو»، این جمله را یک بنگاه دار خودرو به من می‌گوید که ناچار شده‌ام برگردم به همان شیوه‌ خرید و فروش خودرو نمایشگاهی پانزده سال پیش و سراغ یک پراید با قیمت معقول را گرفته‌ام!
    لابد کسی این روزها دیگر از این کارها نمی‌کند، که این بنگاه‌دار خودرو اینقدر شاکی است و به زمین و زمان ایراد می‌گیرد و از کسادی بازار می‌نالد و می‌گوید که این گرانی‌های جدید خودرو، «تورم رکودی» است و سودی برای نمایشگاه‌دارها ندارد.
    حالا دیگر کسی نمانده که نداند قیمت یک عدد پراید که اسفند سال گذشته به سختی به ده‌ میلیون تومان تنه می‌زد‌،‌ دی و بهمن سال جاری به مرز بیست میلیون تومان رسیده و هرچه روزنامه‌ها تلاش کردند با زدن تیترهای بزرگ کاهش قیمت خودرو، یک جوری بازار را مدیریت کنند به جایی نرسیدند.
    اگر افزایش قیمت اتفاق افتاده در مورد هر کدام از خودروهای داخلی را به تعداد ماه‌های سال تقسیم کنید، می‌بینید که اغلب‌شان متوسط بیش از یک میلیون تومان در ماه گران شده‌اند و نتیجه‌اش این شده است که مثلا پژو 206 مدل v8 که اردیبهشت سال گذشته در بازار 16 میلیون و 900 هزار تومان فروخته می‌شد این روزها بیش از 40 میلیون تومان خرید و فروش می‌شود و مدل v9 آن هم که 19 میلیون و 300 هزار تومان فروخته می‌شد حالا به 51 میلیون تومان رسیده است.
    خیلی‌ها فکر کرده‌اند که این افزایش قیمت، همان خواسته قدیمی خودروسازان است که مدام گله می‌کردند که قیمت‌گذاری‌های شورای سیاست‌گذاری و حمایت از مصرف کنندگان برای خودرو منطقی نیست و بارها خواسته بودند که قیمت خودرو در حاشیه بازار تعیین شود.
    اما خیلی زود معلوم شد که خودروسازها بیشتر از آنکه از این افزایش قیمت‌ها سود برده باشند، شاکی هستند، بازار محصولات‌شان به هم ریخته است،‌ مشتری‌های‌شان ناراضی‌اند، نگرانی از دلالی در بازار خودرو و خارج شدن کنترل آن از دست خودروسازان وجود دارد.
    حدود 70 درصد تولید خودرو در چرخه‌هایی خارج از صنعت خودرو سازی، توسط قطعه‌سازان و صنایع وابسته‌شان انجام می‌شود؛ در حالی که تغییر قیمت محصولات سه خودرو ساز بزرگ کشور،‌ ایران خودرو،‌ سایپا و پارس‌خودرو به شدت مورد توجه قرار می‌گیرد و نقل محفل‌های دوستانه،‌ کاری و خانوادگی می‌شود، کسی به افزایش قیمت قطعه و چیزهایی مثل ورق‌های فلزی مورد نیاز بدنه خودروها توجه نمی کند.
    محمدرضا نجفی‌منش از اعضای اتاق بازرگانی ایران و عضو انجمن سازندگان قطعات و مجموعه های خودرو، در این مورد تاکید می‌کند که وقتی قیمت مواد اولیه و ارز تا این حد افزایش پیدا می کند قطعه‌سازان برای این که بتوانند کسب و کارشان را سر پا نگه دارند باید قیمت‌ها را افزایش دهند و فشار این افزایش قیمت قبل از هر کسی روی دوش خودروسازان خواهد بود.
    مساله اما تنها افزایش قیمت قطعه و مواد اولیه نیست،‌ حالا دیگر از آن روز‌های اول اجرای هدفمندی یارانه‌ها و آن تب‌های تندی که باعث شد همزمان با اجرای هدفمندی یارانه‌ها جواد نجم الدین مدیر عامل گروه خودرو سازی ایران خودرو اعلام کند که این شرکت توانسته است هزینه‌هایش را سازماندهی کند و قیمت نهایی محصولاتش را 5 درصد کاهش دهد،‌ مدت ها گذشته است.
    خودرو سازان به خصوص در یک سال گذشته با مشکلات بسیاری از جمله تامین نشدن نقدینگی مورد نیاز برای سرمایه در گردشان دست به گریبان بوده اند و هنوز هم هستند.
    بررسی تطبیقی رشد قیمت خودرو در چند سال گذشته نشان می‌دهد که با وجود تورم بسیار سنگین در اغلب کالاهای مصرفی و سرمایه‌ای‌، رشد قیمت خودرو در سال های اخیر تنها 25 درصد بوده است در حالی که دستمزد کارگران، بیمه،‌ سود بانکی، قیمت ارز، هزینه سرمایه و هر چیز دیگری که تصورش را بکنید بسیار بیشتر از این 25 درصد گران شده است.
    در شرایطی که بنگاه‌های کوچک و بزرگ صنعتی خصوصی،‌ خودشان قیمت محصولات‌شان را تعیین می‌کنند یا حداقل محصولات‌شان را با قیمت‌های رقابتی بازار می‌فروشند خودروسازان به دلایل مختلفی از جمله استدلال حمایت از مصرف‌کنندگان چاره‌ای جز تن دادن به ساختار قیمت‌گذاری دولتی و تبعیت از دستور‌های شورای سیاست‌گذاری خودرو و به تازگی هم شورای رقابت ندارند.
    معنی این حرف‌ها البته این نیست که افزایش قیمت خودرو در یک سال اخیر، بی‌عیب و ایراد و قابل قبول است، اما نمی‌شود یک طرفه به قاضی رفت و خودروسازان را به مثابه مسگر شوشتری که به تاوان گناه آهنگر بلخی مجازات شده، به دار کشید.
    خودروسازان شاکی هستند و این یعنی اوضاع‌شان خوب نیست، گفته می‌شود که تنها در یک سال گذشته خودروسازی که مدت ها لقب لوکوموتیو صنعت ایران را یدک می‌کشید، رقمی در حدود 3 هزار میلیارد تومان زیان داده است،‌ که بخشی از آن قطعا به دلیل رشد بیشتر قیمت تمام شده محصولات نسبت به قیمت فروش محصول نهایی بوده است.
    علاوه بر این‌که قیمت خودرو به نسبت هزینه‌های تولید آن مدت‌ها ثابت باقی مانده بود بحران دیگر خودرو سازان تامین قطعات وارداتی است و بازگشایی اعتبار‌های ارزی و ریالی؛ در حالی که پیش از اعمال محدودیت‌های بازگشایی اعتبار بانکی یا همان ال.سی،‌ بنگاه‌های صنعتی تنها 10 درصد از مبلغ کل قراردادشان را پیش از معامله به بانک گشاینده ال.سی پرداخت می‌کردند حالا مجبور شده‌اند برای گشایش همان اسناد رقمی بین 100 تا 135 درصد مبلغ قرارداد را به بانک گشاینده بسپرند.
    همه این‌ها هزینه‌هایی است که این روزها به دوش خودروسازان افتاده است، به این‌ها بایدافزایش توان برابری ارز و ریال یا همان کاهش ارزش پول ملی و تورم را هم اضافه شود تا مشخص شود که افزایش قیمت خودرو فقط از چشمه سودجویی بنگاه‌ها آب نمی‌خورد.
    به گزارش ایسنا، حمیدرضا فولادگر رییس کمیسیون حمایت از تولید ملی مجلس معتقد است مشکل اصلی در نوسان قیمت خودرو اجرا نشدن کامل اصل44 قانون اساسی است که ناظر به خصوصی‌سازی بنگاه‌های صنعتی و کم رنگ کردن نقش تصدی‌گری دولت در اقتصاد است.
    وی همچنین تاکید می‌کند که قیمت گذاری خودرو نباید به خودروسازان واگذار شود اما همین حالا هم خودروسازان نه دولتی‌اند که دولت تکلیفش با آنان را بداند و نه خصوصی‌اند تا براساس مکانیزم بازار و رقابت، تصمیم گیری کنند؛ اگر خودروسازی هم خصوصی شود مکانیزم بازار می‌تواند بی‌سامانی قیمت خودرو را مدیریت کند، ضمن این‌که آزاد کردن واردات خودرو و حذف تعرفه‌ها کمک می‌کند که بازار رقابتی ایجاد شود و قیمت‌ها مدیریت شود.
    با وجود حرف‌های فولادگر، عده دیگری هم هستند که به خودروسازان بدبین باشند، نمونه اش محمد علی پورمختار رییس کمیسیون اصل 90 است که می گوید خودروسازان از حمایت های دولتی سوءاستفاده کرده‌اند و پول‌هایی را که باید صرف افزایش کیفیت خودرو کنند در جاهای دیگر سرمایه‌گذاری کرده‌اند،‌ این نماینده مجلس البته توضیح نداده است که کدام خودروسازان،‌ کدام پول‌ها را در چه جاهای دیگری سرمایه‌گذاری کرده‌اند و همچنین نگفته است که چرا اگر چنین سرمایه‌گذاری هم وجود داشته، به سوءاستفاده تعبیر می‌شود.
    مهرداد لاهوتی یک عضو کمیسیون عمران مجلس، از دیگر نمایندگانی است که به افزایش قیمت خودرو اعتراض کرده و آن را ناشی از نبود سیاست گذاری دولتی در صنعت خودرو می‌داند.
    به نظر می‌رسد در مورد نحوه برخورد با صنعتی که گفته می‌شود می‌تواند مادر صنایع دیگر باشد، حتی در مجلس هم اختلاف نظرهای فراوانی وجود دارد، در حالی که برخی نمایندگان معتقد هستند که صنایع خودروسازی هم باید پا به بازار رقابتی بگذارند و با حذف حمایت‌های تعرفه‌ای که موجب محدود شدن ورود خودروهای خارجی به بازار داخلی می‌شود در یک وضعیت طبیعی قرار بگیرند، تا قیمت‌گذاری‌شان هم رقابتی شود و کیفت‌شان را هم افزایش دهند،‌ برخی دیگر از نمایندگان بر لزوم دخالت دولت در سیاست‌گذاری صنعتی در این حوزه تاکید می‌کنند و معتقدند که دولت می‌تواند و باید نظارت و برنامه‌ریزی در این حوزه را به دست بگیرد.
    در نهایت هر کدام از این دو دیدگاه هم که در دولت غالب شود، مهم این است که مسوولان بدانند نمی‌شود تمام کاسه و کوزه نابسامانی را بر سر یک صنعت، یک تحریم یا یک سیاست بانکی شکست.
    صنعت خودروسازی هم عضوی از باشگاه صنایع ایران و در نهایت بخش بزرگی از اقتصاد کشور است و سامان و نا به سامانی‌اش بدون شک از شرایط عمومی اقتصاد کشور تاثیر می‌گیرد، اسب راهواری که نمی‌شود با هشدار و بخشنامه رامش کرد.

  2. 3کاربر از حميد ذوالعلا بخاطر ارسال این پست مفید سپاسگزاری کرده اند:

    jalalkiansat (21st March 2013),sajadnasirpor  (21st March 2013),star190 (21st March 2013)

  3. #5302


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    Click here to enlarge
    مدیرعامل سایپا خبر داد:
    تکریم بیشتر مشتریان در سال92
    پرشین خودرو: به مناسبت فرارسیدن سال 1392 که از سوی رهبر معظم انقلاب به عنوان «سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی» نامگذاری شده است مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در پیامی همراهی مجموعه سایپا با منویات معظم له را اعلام کرد.
    به گزارش «پرشین خودرو»، در پیام سعید مدنی آمده است: حلول سال نو و بهار پر طراوت که نشانه قدرت لایزال الهی و تجدید حیات طبیعت می باشد را خدمت همه هموطنان در سراسر جهان خصوصاً همکاران عزیزم در گروه خودروسازی سایپا تبریک و شادباش عرض می نمایم.
    حال که سال 1391 با تمام اتفاقات و فراز و نشیب‌هایش به پایان رسید، خداوند متعال، این بهترین یاری‌رسان را شاکریم که توفیق یک سال خدمتگزاری به مردم قدرشناس و صنعت کشور اسلامیمان را به ما عطا کرد.
    هم ‌اکنون که سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی را با تجربیات درخشان و گران‌سنگ پشت سر گذاشتیم اعضای خانواده بزرگ گروه خودروسازی سایپا با یکدیگر عهد بسته‌اند که در سال پیش رو که توسط مقام معظم رهبری به نام "حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی" نامگذاری شده است نیز تداوم دهنده راه پرافتخار صنعت خودرو کشور باشند و با تکریم هر چه بیشتر مشتریان از یک سو و تلاش برای تولید بیشتر و توسعه محصولات خود از سوی دیگر به منظور تحقق اهداف ارزشمند و متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و منویات مقام معظم رهبری گام بردارند.
    در سال جدید شادکامی، بهروزی، سرافرازی و سلامت همه همکاران و هموطنان را آرزومندم و از آن مقلب قلوب می خواهم که دلهای ما را از انوار پربرکت معرفت اهل بیت (ع) بهره‌مند کند.

  4. 3کاربر از حميد ذوالعلا بخاطر ارسال این پست مفید سپاسگزاری کرده اند:

    farhad1904 (25th March 2013),sajadnasirpor  (21st March 2013),star190 (21st March 2013)

  5. #5303


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    تقاضا براي عمليات امدادي 28 درصد كاهش داشته است


    Click here to enlarge
    Click here to enlarge به گزارش خبر خودرو، با وجود افزايش 8 درصدي مسافرت هاي نوروزي تقاضاي مسافران نوروزي براي عمليات امدادي در مقايسه با سال گذشته 28 در صدي كاهش يافته است. مهندس مصطفي مرادي رئيس ستاد طرح خدمات و امداد نورزي گروه سايپا در گفت‌وگويي با اعلام اين خبر گفت : كاهش 28 درصدي خدمات امدادي نشان مي دهد كه علاوه بر افزايش كيفيت خودروهاي توليدي، مسافران نوروزي نكات و اصول راهنمايي و رانندگي را رعايت كرده اند و با بهره گيري از خدمات كارت نارنجي خودرو هاي خود را براي مسافرت نوروزي كنترل و نسبت به انجام سرويس ها دوره اي قبل از سفر اقدام نموده‌اند. مهندس مرادي اضافه كرد: گزارش عملكرد خدمات امداد نوروزي نشان مي دهد كه تماس هاي ورودي در نوروز امسال در مقايسه با سال گذشته تا كنون 38 درصد كاهش يافته است. رئيس ستاد طرح خدمات و امداد نوروزي گروه سايپا با تشريح ديگر شاخص امدادي گفت : با افزايش كانال هاي ارتباطي و بسترهاي مخابراتي مراكز تماس و كنترل عمليات امداد خودرو سايپا، امداد خواهان با سهولت بهتري با مركز تماس امداد خودرو سايپا ارتباط برقرار كرده اند .رئيس ستاد طرح خدمات و امداد سايپا در خاتمه گفت: مسافران نوروزی در صورت نیاز به خدمات امدادی می توانند 24 ساعته با شماره 096550 و 02184444تماس گرفته و یا از طریق پیامک 10009655 ارتباط برقرار کنند.

  6. 2کاربر از حميد ذوالعلا بخاطر ارسال این پست مفید سپاسگزاری کرده اند:

    farhad1904 (25th March 2013),sajadnasirpor  (25th March 2013)

  7. #5304


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    افزایش رضایت مسافران از خدمت‌رسانی امداد خودرو سایپا


    Click here to enlarge
    Click here to enlargeبه گزارش خبر خودرو، مدیرعامل امداد خودرو سایپا از افزایش رضایت مشتریان از خدمات امدادی به مسافران نوروزی در سراسر کشور خبر داد. احمد کرفی با بیان این مطلب افزود: هدف اصلی گروه سایپا از اجرای طرح امداد نوروزی، حفظ آرامش خاطر و ایجاد اطمینان در مسافران نوروزی است به طوری که مرکز تماس امداد خودرو و مرکز تماس با مشتریان گروه سایپا در نوروز امسال در تمام ساعات شبانه‌روز در سه شیفت کاری آماده خدمت رسانی به مشتریان گروه سایپا هستند. عضو هیات مدیره گروه خودروسازی سایپا ادامه داد: دارندگان خودروهای سواری سایپا در تمام ساعات شبانهروز می‌توانند با شماره تلفنهای 096550 و 84444-021 تماس بگیرند. بعد از اجرای طرح هم مرکز تماس با مشتریان گروه خودروسازی سایپا با شماره 096770 آماده دریافت نظرات هموطنان محترم درباره نحوه اجرای خدمات امدادی است. وی با اشاره به اینکه تقریباً کلیه محورهای اصلی، فرعی و اتوبانهای کشور تحت پوشش خدمات امدادی سایپا قرار دارند، اظهار داشت: در طرح امداد نوروزی سال 92 مشارکت انجمنهای صنفی نمایندگیهای سایپا بیشتر شده و دفاتر انجمنها در همه استانها مسوولیت اجرا و نظارت بر این طرح را بر عهده دارند. همچنین تمام ناوگان امدادی امداد خودرو سایپا به سیستم کنترل هوشمند ( AVL ) مجهز میباشند و از طریق مرکز ستاد طرح و دفاتر انجمنهای صنفی نمایندگیها، قابل شناسایی و ردیابی میباشند. وی گفت : به منظور تسهیل در دسترسی و سرعت عمل استقرار و چیدمان ناوگان امدادی استان‌ها با هدف پوشش حداکثری محورهای درون و برون شهری توسط کارشناسان امداد خودرو و سایپایدک برنامه‌ریزی شده است. مدیرعامل امدادخودرو سایپا افزود: بر اساس راهبردهای امداد خودرو سایپا در حوزه سنجش نظرات مشتریان، حوزه ارزیابی امداد خودرو سایپا با ساز وکارهای لازم طی تماس تلفنی به تمامی دریافت کنندگان خدمات میزان رضایت آنان از خدمات امدادی را روزانه مورد سنجش و ارزیابی قرار می‌دهد. وی یاد آور شد: حوزه ارزیابی وظیفه نظر سنجی مشتریان از نحوه خدمات، عملکرد امدادگران، زمان انتظار مشتری از خدمات امداد، نحوه برخورد پرسنل مرکز پیام و امدادگران، توان فنی و تشخیص عیوب خودرو، کنترل تعرفه ها بر اساس نرخ مصوب شرکت و... را بر عهده دارد. وی همچنین راه‌انداری مدیریت سیستم هوشمند ناوگان (AVL)، تحلیل شبکه و جایگزینی مناسب استقرار پایگاههای ثابت، سیار و شبانه روزی و ایجاد واحد پیگیری جهت سرعت بخشیدن به خدمات امدادی، کاهش میانگین انتظار مشتریان به خدمات امدادی در حد استانداردهای جهانی را از دیگر عوامل موثر بر افزایش رضایت مشتریان اعلام کرد. کرفی تاکید کرد: با تمهیدات اندیشیده شده، نمایندگی‌ها و ناوگان امدادی گروه سایپا در طول تعطیلات نوروزی برای خدمت‌رسانی بهتر به مسافرین نوروزی در آمادگی کامل به سر می‌برند. عضو هیات مدیره گروه خودروسازی سایپا تامین به موقع قطعات یدکی، سرعت در ارسال قطعات به تمام نقاط کشور توسط شرکت سایپا یدک و آمادگی کامل سیستم تماس ، کنترل عملیات و کارشناسان امداد خودرو سایپا را از دیگر اقدامات انجام شده در عملیات امداد نوروزی 92 برشمرد که می‌تواند در افزایش رضایت مشتریان تاثیرگذار باشد. وی اظهار داشت: در امداد نوروزی امسال برای افزایش رضایت مشتریان خدمات امدادی به مسافران، آموزش‌های فنی گسترده به امدادگران، افزایش پایگاه‌های شبانه‌روزی، استانداردسازی استقرار پایگاه‌های امدادی و نصب سیستم هوشمند بر روی ناوگان خدمات امدادی با موفقیت انجام شده است.

  8. 2کاربر از حميد ذوالعلا بخاطر ارسال این پست مفید سپاسگزاری کرده اند:

    farhad1904 (25th March 2013),sajadnasirpor  (25th March 2013)

  9. #5305


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    ارائه خدمات به بیش از27 هزار نفر از مسافران نوروزی


    Click here to enlarge
    Click here to enlargeبه گزارش خبرخودرو ، امداد خودرو ایران با گذشت 11 روز از آغاز طرح امداد نوروزی به 27 هزارو 434 نفر از مسافران نوروری خدمات امدادی ارائه کردند. امداد خودرو ایران با گذشت یازده روز از آغاز طرح امداد نوروزی با میانگین زمان انتظار 63. 21 دقیقه در ارائه خدمات به هموطنان عزیز با توجه به حجم سفر های نوروزی به رکورد کم نظیری دست یافته است . براساس این گزارش زمان های بالاتر از 45 دقیقه 356 مورد و بالای 60 دقیقه 58مورد از حجم امدادهای یازده روزه را شامل شده است . همچنین ، 79هزار و 144 تماس با مرکز تماس امداد خودرو ایران گرفته شده که به بیش از 98 درصد تماس ها پاسخگو بوده است . گفتنی است ، طرح ویژه امداد نوروزی ایران خودرو از 23 اسفندماه سال گذشته آغازشده و در بیش از 300شهر و 41 هزار کیلومتر از جاده های اصلی کشور تا 17 فروردین ماه 92 دایر است .

  10. #5306


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    تکلیف قیمت خودرو باید با تصمیم گیری قاطع حل شود


    Click here to enlarge
    Click here to enlarge به گزارش خبر خودرو، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت : بلاتکلیفی قیمت خودرو قطعا به صنعت خودرو آسیب خواهد زد. ابراهیم نکو در گفتگو با خبرنگار خبر خودرو ، افزود : قطعا در این شرایط علاوه بر اینکه صنعت خودرو آسیب خواهد دید متقاضیان خودرو نیز دچار مشکل خواهند شد. وی تصریح کرد : با تعلل در تصمیم گیری نسبت به قیمت خودرو، بسیاری از بخش ها دچار آسیب خواهند شد. لذا اولین اقدامی که در این راستا مهم به نظر می رسد جدیت و همتی برای تصمیم گیری قاطع در خصوص قیمت خودرو است تا تکلیف قیمت خودرو مشخص شود. وی تاکید کرد : هم اکنون نمی توان پیش بینی کرد که در این نشست هایی که شورای رقابت دارد چه نتایجی حاصل خواهد شد اما آنچه مسلم است نباید دستور العمل و نتایج حاصل به نفع یک بخش باشد بلکه باید در تصمیمات منافع تولید کننده و مصرف کننده هر دو لحاظ شود. وی افزود : در بررسی هایی که در خصوص قیمت خودرو صورت می گیرد ضمن توجه به امکان و سطح درآمد مشتریان ، باید شرایط خودروسازان نیز مورد توجه قرار گیرد و به نحوی برخورد نشود که صنعتی که در این سالها تلاش زیادی برای آن صورت گرفته و می تواند حرفی برای دنیا داشته باشد با چالش هایی که امروز مواجه است آسیب ببیند. نماینده رباط کریم و بهارستان در ادامه با اشاره به طرح تحقیق و تفحص مجلس از خودروسازان گفت : این اقدام مجلس را باید به فال نیک گرفت چرا که هدف از این موضوع ، نشان قدرت و اهمیت صنعت خودرو در کشور است قطعا با انجام این کار توسط مجلس ، عملکرد خودروسازان در این مدت مشخص و چالش های پیش رو برطرف خواهد شد. نکو تاکید کرد : با توجه به اینکه خودروسازان عملکرد مناسب در این شرایط داشته اند ، قطعا با تحقیق و تفحص از این صنعت ، ضمن اینکه عملکرد درست در این حوزه مشخص می شود بلکه نتایج حاصل ، برگ زرینی برای تلاش خودروسازان در این شرایط خواهد بود.

  11. نمایش تمام تشکر های حميد ذوالعلا در این پست:

    sajadnasirpor  (27th March 2013)

  12. #5307


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    آماده باش کامل شبکه خدمات پس از فروش و امدادگران برای موج دوم سفرهای نوروزی


    Click here to enlarge
    Click here to enlargeبه گزارش خبر خودرو، شبکه خدمات پس از فروش و امدادگران گروه خودرو سازی سایپا برای ارائه خدمات به مسافران در موج دوم سفرهای نوروزی آمادگی کامل دارند .
    مهندس احمد کرفی مدیر عامل امداد خودرو سایپا که از نمایندگی ها و پایگاههای امدادی جنوب کشور بازدید می کرد در گفت گویی با اعلام این خبر گفت : با آغاز سفرهای نوروزی از 24 اسفند ماه نمایندگی ها ی کشیک و امدادگران نوروزی خدمات مورد نیاز را به مسافران نوروزی ارائه کردند. وی با اشاره به کیفیت خدمات امداد به مسافران نوروزی در مقایسه با سال گذشته گفت :انجمن های صنفی نمایندگی های گروه سایپا که امسال مسئولیت اجراء و نظارت امداد نوروزی را برعهده داشتند خدمات ارزنده ای به مسافران نوروزی و خصوصاٌ مالکان خودروهای تولیدی گروه سایپا ارائه کرده اند. مدیرعامل امداد خودرو سایپا افزود :تجربه موفق واگذاری اجراء و نظارت خدمات امدادی به شبکه و انجمن های صنفی قطعاً در واگذاری سایر حوزه ها فعالیت خدمات پس از فروش به شبکه اثر گذار خواهد بود . کرفی گفت : آموزش های فنی گسترده به امدادگران ، نوسازی ناوگان امدادی ، استاندارد سازی استقرار پایگاههای امدادی ، مجهز نمودن کلیه خودروهای امدادی به سیستم هوشمند ناوگان(AVL) و عشق و علاقه امدادگران به خدمت رسانی را از عوامل موثر در سرعت ارائه خدمات به امدادخواهان اعلام کرد . مدیر عامل شرکت امداد خودرو سایپا در خاتمه افزود : مسافران نوروزی در صورت نیاز به خدمات امدادی می توانند 24 ساعته با شماره 096550 و 84444-021 تماس گرفته و یا از طریق پیامک 10009655 ارتباط برقرار کنند.

  13. نمایش تمام تشکر های حميد ذوالعلا در این پست:

    sajadnasirpor  (27th March 2013)

  14. #5308


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    رکورد مصرف سوخت در تعطیلات نوروز 92 شکست


    Click here to enlarge
    Click here to enlarge به گزارش خبر خودرو،رئیس سندیکای جایگاه داران سوخت کشور با اشاره به اینکه توزیع سوخت در کلیه جایگاههای کشور با آرامش ادامه دارد، گفت : تاکنون بیش از 30 میلیون سفر در ایام تعطیلات نوروز صورت گرفته است که با توجه به این میزان حجم از سفر، پیش بینی می شود میزان مصرف سوخت در ایام نوروز امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل بسیار بیشتر خواهد بود. بیژن حاج محمد رضا در گفتگو با خبرنگار خبر خودرو، افزود: کلیه جایگاههای سوخت از آخرین روزهای اسفند تا کنون که چند روزی از اوایل فروردین می گذرد به بهترین نحو ممکن در خدمت مردم بوده اند و خوشبختانه به جهت حمایت انبارهای شرکت ملی نفت ایران ، هیچ گونه مضیقه ای به لحاظ تامین سوخت در جایگاهها وجود ندارد. وی گفت : از آغاز تعطیلات نوروز تا کنون که 6 روز از سال جدید می گذرد وضعیت سوخت رسانی در جایگاهها به خوبی صورت گرفته به طوری که تا این لحظه مشکلی در این راستا گزارش نشده است. وی با اشاره به فعالیت اکثر جایگاهها سوخت در ایام نوروز امسال گفت : هم اکنون 3 هزار جایگاه تک منظوره و دو منظوره در سراسر کشور فعالیت دارند که به جهت عدم ضرورت در این ایام تاکنون جایگاههای سیاری برپا نشده اند مگر آنکه در برخی از استان ها و با توجه به نیاز و ضرورت ، که این اقدام نیز با تشخیص روسای شرکت ملی پخش و استانداران خواهد بود اما تاکنون چنین گزارشی نیز در این ارتباط اعلام نشده است. رئیس سندیکای جایگاه داران سوخت ، میزان بالای مصرف سوخت در این ایام را به جهت افزایش تعطیلات نوروز امسال نسبت به سال گذشته دانست و گفت : پیش بینی می شود در هفته آخر اسفند و هفته اول فروردین امسال ،بالاترین میزان مصرف سوخت صورت گرفته است. حاج محمد رضا افزود : درایام تعطیلات نوروز سال گذشته میزان مصرف سوخت روزانه تا سقف 90 تا 92 میلیون لیتر رسید اما در نوروز امسال با توجه به افزایش حجم مسافرت ها پیش بینی می شود که مصرف روزانه سوخت تا سقف 100 میلیلون لیتر برسد.

  15. نمایش تمام تشکر های حميد ذوالعلا در این پست:

    sajadnasirpor  (27th March 2013)

  16. #5309


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    Click here to enlarge
    قدرت پراید 20 میلیونی +تصویر
    پرشین خودرو: از وقتی پراید 20 میلیون شده قدرت آن نیز افزایش پیدا کرده است!
    به گزارش «پرشین خودرو»، پرایدی از دیوار باغی در شهر طرقبه شهرستان بینالود خراسان رضوی عبور کرد و کوچک ترین خسارتی ندید.

  17. 2کاربر از حميد ذوالعلا بخاطر ارسال این پست مفید سپاسگزاری کرده اند:

    negin67 (4th April 2013),sajadnasirpor  (27th March 2013)

  18. #5310


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    طرح امداد نوروزي ايران خودرو با حدود 1710 ناوگان امدادي


    Click here to enlarge به گزارش خبرخودرو ،مدیرعامل شرکت امداد خودرو ایران گفت: طرح امداد نوروزی این شرکت با حدود هزارو 710 ناوگان امدادی در سراسر کشور و به صورت 24 ساعته و با شماره تماس 096440 در خدمت هموطنان است. آقای جعفری افزود: گروههای امدادی شرکت امداد خودرو ایران به صورت 24 ساعته در سراسر کشور اعم از شهرها، جاده ها، مراکز ورودی، داخل و میادین شهرها و هر نقطه ای که بنا به تجربه نیاز به امداد بوده ،مستقر است. وی گفت: با توجه به اینکه گروه های امدادی ما سیار هستند در کوتاه ترین زمان ممکن خدمات امدادی خود را به متقاضیان ارائه می کنند. مدیرعامل شرکت امداد خودرو ایران افزود: مرکز تماس این شرکت با حدود 180 پرسنل به صورت 24 ساعته آماده پاسخگویی به تماس های هموطنان است.

  19. نمایش تمام تشکر های حميد ذوالعلا در این پست:

    sajadnasirpor  (28th March 2013)

صفحه 531 از 771 نخستنخست ... 31431481511521522523524525526527528529530531532533534535536537538539540541551581631 ... آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 4 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 4 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  


Copyright ©2000 - 2013, Jelsoft Enterprises Ltd کیــــــــــان ستـــــــــــ ...® اولین و بزرگترین سایت فوق تخصصی الکترونیک در ایران



Cultural Forum | Study at Malaysian University