سلام مهمان گرامی؛
به کیان ست خوش آمدید برای مشاهده انجمن با امکانات کامل می بايست از طريق این لینک عضو شوید.
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 5 , از مجموع 5

موضوع: مدیران و کاربران محترم بخش کامپیوتر لطفا راهنمایی نمایید

  1. #1
    مدیر بخش تعمیرات pal-electronic آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Oct 2009
    سن
    46
    نوشته ها
    4,906
    تشکر ها
    22,111
    46,317 سپاس از4,874 پست

    مدیران و کاربران محترم بخش کامپیوتر لطفا راهنمایی نمایید

    سلام
    چند روزیست که سیستم من دچار مشکل شده است و به صورت اتوماتیک کانکشن اینترنت خاموش میشود .
    بعد از این اتفاق حتما باید سیستم را ریستارت کنم و بعد از آن این پیام نمایش داده میشود
    چرا ؟ وچیست ؟
    لطفا راهنمایی بفرمایید

    Click here to enlarge

  2. 5کاربر از pal-electronic بخاطر ارسال این پست مفید سپاسگزاری کرده اند:

    abbas1351 (10th September 2010),reza_zolfi2005 (25th January 2011),SURENA (10th September 2010),yeknaz3 (17th February 2011),ایلیا (5th September 2010)

  3. #2
    مشتری سایت*** omidi آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Sep 2010
    نوشته ها
    13
    تشکر ها
    27
    63 سپاس از12 پست

    پیش فرض

    سلام. من مسئول اين بخش نيستم ولي يه اطلاعاتي دارم. اول چك كنيد ببينيد سيستم ويروسي نباشه. توضيحاتتون هم كامل نيست.

  4. 5کاربر از omidi بخاطر ارسال این پست مفید سپاسگزاری کرده اند:

    abbas1351 (10th September 2010),pal-electronic (5th September 2010),reza_zolfi2005 (25th January 2011),yeknaz3 (17th February 2011),ایلیا (5th September 2010)

  5. #3
    مدیر بخش تعمیرات pal-electronic آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Oct 2009
    سن
    46
    نوشته ها
    4,906
    تشکر ها
    22,111
    46,317 سپاس از4,874 پست
    Click here to enlarge نوشته اصلی توسط omidi Click here to enlarge
    سلام. من مسئول اين بخش نيستم ولي يه اطلاعاتي دارم. اول چك كنيد ببينيد سيستم ويروسي نباشه. توضيحاتتون هم كامل نيست.
    دوست عزیز سلام
    از پاسخگویی شما سپاسگزارم
    مشکل برطرف شده است
    با تشکر موفق باشید

  6. 5کاربر از pal-electronic بخاطر ارسال این پست مفید سپاسگزاری کرده اند:

    abbas1351 (10th September 2010),KIAN FAR (5th September 2010),reza_zolfi2005 (25th January 2011),yeknaz3 (17th February 2011),ایلیا (5th September 2010)

  7. #4
    مدیر بخش آزاد SURENA آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Aug 2009
    محل سکونت
    کیانست
    نوشته ها
    623
    تشکر ها
    13,965
    4,382 سپاس از586 پست

    پیش فرض

    جناب پناهی سلام و خسته نباشید. اگه امکانش هست طریقه برطرف کردن این مشکل رو بیان کنید تا من و دوستان دیگر از تجربیات شما استفاده کنیم. از لطف شما سپاسگذارم












    به جهان خرم ازآنم، که جهان خرم ازاوست
    عاشقم بر همه عالم، که همه عالم ازاوست


  8. 4کاربر از SURENA بخاطر ارسال این پست مفید سپاسگزاری کرده اند:

    abbas1351 (10th September 2010),pal-electronic (10th September 2010),reza_zolfi2005 (25th January 2011),yeknaz3 (17th February 2011)

  9. #5
    مدیر کل تالار هک و امنیت حامد کیانمهر آواتار ها
    تاریخ عضویت
    May 2010
    محل سکونت
    جزیره قشم
    سن
    35
    نوشته ها
    842
    تشکر ها
    1,125
    5,562 سپاس از804 پست
    دوست گرامی

    این مشکل به طور عمده در Service Pack 2 از Windows XP دیده می شود که به روز رسانی های لازم برای آن صورت نگرفته و بعضی Pack های مربوط به سرویس Startup در آن موجود نیست. پیشنهاد خود ماکروسافت برای رفع مشکل ، به روز رسانی ویندوز است. با توجه به اینکه به روز رسانی ویندوز بسیار حجیم و زمان بر است ، آنچه برای رفع این مشکل لازم است را از میان فایل های Update ویندوز پیدا کرده و در اختیار شما قرار می دهد. شما می توانید این فایل را که در قالب یک فایل اجرایی 6 مگابایتی است از اینجا یا اینجا دریافت و نصب کنید. توجه کنید اگر ویندوز شما هنگامی که بر روی سیستم نصب می کردید Service Pack 2 بوده و در اثر به روز رسانی های ویندوز ، اکنون به Service Pack 3 تبدیل شده است احتمالاً این فایل مشکل شما را حل نخواهد کرد و با Error مواجه خواهید شد. اما بد نیست آن را تجریه کنید.

    این مشکل در اثر ویروس به وجود نمی آید و اگر این فایل مشکل شما را حل نکرد ، Windows Repair انجام دهید.


    تجربه
    پیشنهاد من انتی ویروس کاسپر اسکای رو روی سیستم خود را نصب کنید. من توی کافی نت کار می کردم و سرور اصلی با همین پیغام مواجه می شد. و اینترنت رو قطع می کرد. مجبور به ری استارت می شدیم. تا اینکه این فایل ها رو دانلود و استفاده کردیم و از کاسپر استفاده کردیم مشکل ما حل شد.

  10. 10کاربر از حامد کیانمهر بخاطر ارسال این پست مفید سپاسگزاری کرده اند:

    abbas1351 (10th September 2010),barrdia12q  (19th December 2011),davodpor (2nd October 2010),KIAN FAR (10th September 2010),majid10 (7th November 2010),pal-electronic (10th September 2010),reza_zolfi2005 (25th January 2011),SURENA (10th September 2010),محمد دهقان (10th September 2010),ایلیا (10th September 2010)

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •