سلام مهمان گرامی؛
به کیان ست خوش آمدید برای مشاهده انجمن با امکانات کامل می بايست از طريق این لینک عضو شوید.
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 150

موضوع: طرح تعویض خودرو های فرسوده

Hybrid View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. #1
    مدیر کل تالار خودرو و تعمیرات حميد ذوالعلا آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    Click here to enlarge


    ثبت نام جایگزینی خودرو های فرسوده وانت بار آغاز شد

    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی «عصر خودرو» ثبت نام وانت بار ها از مدل 1377 به پایین در دفاتر خدمات الکترونیک شهر استان تهران و البرز آغاز گردید در این طرح ارزش گواهی اسقاط وانت های یک تن و زیر یک تن 12 میلیون ریال و بالای یک تن 22 میلیون ریال می باشد.
    متقاضیان گرامی جهت رفع هرگونه ابهام می توانند با شماره 44288222 تماس حاصل نمایند.

  2. #2
    مدیر کل تالار خودرو و تعمیرات حميد ذوالعلا آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    لزوم افزایش کمک هزینه به دارندگان خودروهای فرسوده

    Click here to enlarge
    Click here to enlargeبه گزارش خبر خودرو، دبیر انجمن صنفی مراکز اسقاط و بازیافت خودروهای فرسوده از عدم تمایل دارندگان خودروهای فرسوده نسبت اسقاط و نوسازی خودروهای فرسوده خبر داد و گفت : دولت باید تسهیلات بیشتری جهت نوسازی خودروهای فرسوده اختصاص دهد تا در این راستا دارندگان خودروهای فرسوده امکان جایگزین نمودن خودروی جدید را داشته و تحرک بیشتری در جهت نوسازی خودروها ایجاد شود. علیرضا چلویی در گفتگو با خبرنگار خبر خودرو، با اشاره به روند بسیار کند اسقاط خودروهای فرسوده ، افزود : تغییر و افزایش قیمت خودرو در ماههای اخیر تاثیر منفی بر نوسازی و اسقاط خودروهای فرسوده گذاشته است. وی تصریح کرد : در حال حاضر مجموعه شرایط نوسازی خودروهای فرسوده در جهتی است تا روند اسقاط خودروهای فرسوده انجام نشود. وی گفت : به نظر می رسد اراده ای بر خروج خودروهای فرسوده در کشور وجود ندارد. وی با اشاره به لزوم اقداماتی نسبت به سرعت بخشی روند اسقاط خودروهای فرسوده در کشور ، خاطر نشان کرد : در حال حاضر تسهیلات اختصاصی جهت نوسازی خودروها در مقایسه با قیمت خودروها بسیار ناچیز است و این ارقام، کمکی برای صاحبان خودروهای فرسوده نیست به همین جهت میزان وام هایی که در این راستا پرداخت می شود جهت در تشویق و استقبال دارندگان خودروهای فرسوده باید افزایش یافته تا موجب تسریع در روند نوسازی و اسقاط خودروها فرسوده شود. وی در ادامه به تاثیر افزایش قیمت خودرو بر روند نوسازی خودروها پرداخت و گفت : متاسفانه افزایش قیمت خودروها روند نوسازی خودروها و اسقاط فرسوده ها را کند نموده و تاثیر منفی بر این موضوع گذاشته است. وی همچنین به نبود الزام قانونی در خصوص دارندگان خودروهای فرسوده اشاره و تصریح کرد : با وجود الزامات قانونی در خصوص نوسازی و خروج خودروهای فرسوده ها، اما متاسفانه نظارت درستی بر روند اجرای این الزامات از سوی دستگاههای قانونی و حتی دارندگان این خودروها صورت نمی گیرد.

  3. #3
    مدیر کل تالار خودرو و تعمیرات حميد ذوالعلا آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    ايران جزو 10 کشور برتر دنيا در حوزه نوسازي خودروهاي فرسوده






    Click here to enlarge
    Click here to enlarge

    به گزارش خبرخودرو ، رئیس ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت کشور گفت: ایران جزو 10 کشور برتر دنیا در حوزه نوسازی خودروهای فرسوده است.


    شفیعی افزود: اولویت ما اسقاط خودروهای فرسوده و نه جایگزینی است.
    وی با اشاره به اینکه سال 91 بهترین عملکرد را در مقایسه با سال های قبل از آن داشتیم، گفت: تا امروز حدود یک میلیون و 350 هزار دستگاه خودرو فرسوده در کشور اسقاط شده است.
    شفیعی افزود: در سال 84 حدود 50 هزار دستگاه خودرو فرسوده اسقاط و بقیه در هفت سال اخیر اسقاط شده است.
    وی گفت: بر اساس بررسی های کارشناسی، رتبه عملکردی ایران نسبت به کشورهای اروپایی، ششم است.
    شفیعی افزود: یعنی بعد از کشورهای فرانسه، ایتالیا ، انگلیس ، اسپانیا و آلمان در رتبه ششم قرار داریم.
    وی گفت: اگر کل دنیا و همه کشورهای توسعه یافته را در نظر بگیریم، ایران جزو ده کشور برتر دنیا در حوزه نوسازی خودروهای فرسوده خواهد بود و این دستاوردی است که در حوزه حمل و نقل به آن رسیده ایم. __________________

  4. #4
    مدیر کل تالار خودرو و تعمیرات حميد ذوالعلا آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    Click here to enlarge



    طرح تعویض خودروهای فرسوده با MVM x33 و MVM 530


    عصر خودرو: ثبت نام طرح جایگزینی5000 هزاردستگاه خودرو فرسوده با شرایط ذیل انجام می پذیرد.


    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی«عصر خودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران،

    1- شرایط خودروهای فرسوده مشمول طرح جایگزین:
    پلاک منطقه ای(ایران) و یا دارای گواهی تسجیل راهور ناجا (دارایvin).
    مدل خودروی فرسوده 1356 الی 1368 شمسی و معادل میلادی آن.
    سند قطعی به نام مالک خودروی فرسوده و یا دارای وکالت بلاعزل از مالک.
    شرط پذیرش خودرو در مرکزاسقاط و استفاده از تسهیلات جایگزینی خودرو، ورود خودرو با موتور روشن به مرکز اسقاط میباشد.

    2- خودروهای جایگزین شامل انواع خودرو 3 و 4 سیلندر دارای دنده اتوماتیک و معمولی ، MVM 530 و X33 مجهز به کیسه هوا می باشد.

    3- ثبت نام از طریق نمایندگی های مجاز شرکت خودروساز صورت می پذیرد.

    4- ظرفیت پذیرش خودرو 5000 خودرو با تسهیلات بانک سپه 70 میلیون ریالی انجام می شود.

    5- انتخاب مرکز اسقاط به صورت سیستمی توسط ستاد انجام می شود و نمایندگی های ثبت نام کننده امکان و حق هیچ گونه دخالت در انتخاب مرکز اسقاط و اعلام به متقاضی را ندارند.

    6- متقاضیان، به صورت سیستمی در لیست فراخوان مراکز اسقاط مجاز قرار گرفته از طرف مرکز اسقاط با متقاضی تماس گرفته می شود و سپس متقاضی خودرو خود را تحویل مرکز اسقاط خواهد داد.

    7- پس از اسقاط خودرو، متقاضی با دریافت پیش فاکتور ازنمایندگی های مجاز خودروساز به شعب بانک سپه بخش نمایندگی های مراجعه کرده و پس از تکمیل پرونده اعتباری در خروجی پرداخت وام خودروی جایگزین تحویل می گردد.

    8- برابر مقررات هر متقاضی فقط یکبار حق استفاده از تسهیلات جایگزینی خودروهای فرسوده را دارد. لذا متقاضی دریافت خودروی جایگزین نبایستی قبلا" از تسهیلات جایگزینی خودروی فرسوده استفاده کرده باشد. بدیهی است در صورت عدم توجه و محرز شدن دریافت تسهیلات توسط متقاضی، ثبت نام متقاضی در هر مرحله (حتی بعد از اسقاط خودرو) باطل و مسئولیت آن بعده فرد میباشد.

    9- شرایط تسهیلات:

    تعداد 5000 فقره وام 70 میلیون ریالی با بازپرداخت 5 ساله و با نرخ سود 15% توسط بانک سپه پرداخت می شود.

    10- متقاضی پس از فراخوان از طریق مراکز اسقاط جهت تحویل خودرو یک ماه فرصت دارد خودروی خود را تحویل نماید در غیر این صورت از سایت حذف، و شرایط برای ثبت نام خودروی دیگر مهیا می گردد.

    11- تهیه تضامین مورد نیاز بانک به عهده متقاضی می باشد و در صورت عدم تهیه تضامین لازم توسط متقاضی حداکثر تا دو ماه، نامبرده در طرح جایگزین کان لم یکن تلقی می گردد.

    12-ثبت نام در این طرح رایگان بوده و نمایندگی ها حق دریافت هیچ گونه وجهی را ندارند.


    جهت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 44604082-021 یا پست الکترونیکی زیر تماس بگیرید.

  5. نمایش تمام تشکر های حميد ذوالعلا در این پست:

    aliklope (14th May 2013)

  6. #5
    مدیر کل تالار خودرو و تعمیرات حميد ذوالعلا آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    اختصاص تسهیلات بیشتر جهت نوسازی خودروهای فرسوده سنگین

    Click here to enlarge
    Click here to enlargeبه گزارش خبر خودرو، رئیس ستاد مدیریت حمل و نقل سوخت از بررسی نهایی جهت افزایش تسهیلات نوسازی به خودروهای سنگین خبر داد و گفت : ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت در حال بررسی راهکارهایی است تا ضمن افزایش تسهیلات نوسازی خودروهای سنگین ، قیمت خودروها نیز را برای خریداران کاهش یابد . سید مجتبی شفیعی در گفتگو با خبرنگار خبر خودرو، افزود : این ستاد به منظور تسهیل در روند نوسازی خودروهای سنگین و کمک مالی به دارندگان این خودروها در نظر دارد تا تسهیلات و یارانه های دولتی را افزایش دهد تا با توجه به قیمت بالای این نوع خودروها ، این ارقام برای متقاضیان خودروهای جایگزین قابل تامین باشد. وی افزود : در حال حاضرمیزان تسهیلات نوسازی خودروهای سنگین از 80 به 100 میلیون تومان افزایش یافته است اما از آنجا که این ارقام به جهت افزایش قیمت خودروها کافی نیست، به همین منظور ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت در حال بررسی راهکارهایی است تا بدین وسیله قیمت خودروها را برای خریداران کاهش یابد. وی مساله مهم در نوسازی خودروهای فرسوده سنگین را تامین خودروهای جایگزین اعلام کرد و افزود : به جهت عدم رضایت دارندگان خودروهای فرسوده نسبت به تامین خودروهای جایگزین و کیفیت پایین برخی از محصولات داخلی ، در حال حاضر مذاکراتی با برخی خودروسازان در حال انجام است تا نسبت به واردات و مونتاژبرخی محصولات با کیفیت که تماما از قطعات به روز و با کیفیت اروپایی است و به صورت CKD وارد خواهند شد اقدام نموده تا به لحاظ کیفبت پاسخ گوی نیاز مشتریان بوده و نگرانی را برای متقاضیان به همراه نداشته باشد. رئیس ستاد مدیریت و حمل و نقل سوخت همچنین رقم تسهیلات اختصاصی را با توجه به افزایش قیمت خودروها ناکافی دانست و گفت : در شرایطی که قیمت خودروهای سنگین 140 میلیون بود ، میزان تسهیلات بانکی در این بخش 80 میلیون بود و و حال که قیمت این مدل خودروها به 300 میلیون افزایش یافته طبعا جهت کمک به متقاضیان این دست خودروها باید میزان تسهیلات بیش از 100 میلیون شود. شفیعی تاکید کرد : بر این اساس ستاد مدیریت حمل و نقل سوخت در حال مذاکره است تا با اختصاص یارانه ها و افزایش تسهیلات و همچنین برخی مصوبات دولتی مثل عوارض واردات، قیمت این مدل خودروها کاهش یابد تا در این راستا قدرت خرید متقاضیان نیز بهتر شود. وی گفت : با حل موانع موجود و اجرای مصوبات در نظر گرفته شده برای نوسازی خودروهای فرسوده سنگین قطعا مشکل تامین این نوع خودروها و همچنین تسهیلات اختصاصی و موانع بانک ها نیز رفع خواهد شد چرا که به جهت شرایط بانکها ، تسهیلات80 یا 100 میلیون عملا به دست راننده نمی رسید و برای دریافت باید برای ارائه ضامن وبرخی مسائل سخت گیرهایی می شد و عملا این رقم تسهیلات محقق نمی گردید. وی افزود : به همین منظور در حال برنامه ریزی هستیم تا در جهت رفع این مشمل ، سند خودرو در رهن بانک بماند و بازپرداخت آن نیز بیمه اعتبار خودروها باشد تا بانکها راحتتر این تسهیلات را ارائه کنند.

  7. #6
    مدیر کل تالار خودرو و تعمیرات حميد ذوالعلا آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    نبود خودروی جایگزین مناسب، مهمترین مشکل دارندگان خودروهای فرسوده سنگین است

    Click here to enlarge
    Click here to enlargeبه گزارش خبر خودرو، رئیس اتحادیه حمل و نقل بار کشور گفت : در حال حاضر مهمترین مشکل دارندگان خودروهای فرسوده سنگین نبود خودروی جایگزین مناسب است. خان بلوکی در گفتگو با خبرنگار خبر خودرو، افزود :هم اکنون اغلب دارندگان خودروهای فرسوده سنگین به جهت نبود خودرو جهت جایگزینی ، قادر به اسقاط و نوسازی خودروهای خود نیستند. وی با توجه به اقدام سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای مبنی بر افزایش تسهیلات نوسازی خودروهای حمل و نقل جاده ای تا سقف 100 میلیون تومان گفت : هم اکنون دارندگان خودروهای فرسوده سنگین در حوزه حمل و نقل مشکلی به لحاظ ارائه تسهیلات نوسازی ندارند بلکه عمده ترین مشکل در این زمینه ، نبود خودروهای جایگزین با کیفیت و مناسب است . وی تاکید کرد : در حال حاضر اختصاص تسهیلات بیشتر از سوی سازمان راهداری به اتحادیه حمل و نقل بارابلاغ شده است. وی در ادامه با اشاره به عدم کیفیت برخی از خودروهای تولید داخل ، تصریح کرد : در حال حاضراغلب دارندگان خودروهای فرسوده سنگین ترجیح می دهند خودروهای قدیمی را استفاده کنند ولی از خودروهای جدید و بی کیفیت کنونی استفاده نکنند. وی اظهار داشت : قطعا رفع مشکل نوسازی خودروهای فرسوده سنگین نیازمند حمایتهای بیشتری از سوی دولت و واردات خودروهایی با کیفیت و استاندارد است تا ضمن اینکه برای خریداران مقرون به صرف است موجب تسریع در نوسازی خودروهای فرسوده حوزه حمل و نقل جاده ای شود. وی در ادامه با توجه به وجود 190 هزار خودروی فرسوده در حوزه حمل و نقل بار در کشور ، گفت : در حال حاضراز میان 340 هزار دستگاه خودروی فعال در حوزه حمل و نقل بار در کشور ،حدود 190 هزار دستگاه از آنها فرسوده است .

  8. #7
    مدیر کل تالار خودرو و تعمیرات حميد ذوالعلا آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    فراخوان مالکان ناوگان باری فرسوده برای دریافت تسهیلات ۱۰۰ میلیون تومانی

    Click here to enlarge
    Click here to enlargeبه گزارش خبرخودرو، معاون حمل‌ونقل سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای از پرداخخت تسهیلات ۱۰۰میلیون تومانی به متقاضیان نوسازی ناوگان باری خبر داد و گفت: این تسهیلات شامل ناوگان باری فرسوده با عمر بالای ۲۵سال می‌شود. شهرام آدم نژاد افزود: تسهیلات وام با مشارکت این سازمان از طریق بانک مسکن به منظور خروج ناوگان فرسوده و در راستای افزایش ایمنی و بهره‌وری از ناوگان باری حمل و نقل جاده‌ای به متقاضیان اعطا می‌شود. وی با بیان اینکه متقاضیان برای دریافت این وام به اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استانها مراجعه کرده و فرم درخواست را تکمیل کنند، افزود: متقاضی ملزم است نسبت به تهیه پیش فاکتور خرید کامیون یا اتوبوس از یکی از شرکت‌های خودروساز طرف قرارداد سازمان راهداری اقدام کرده و گواهی اسقاط کامیون یا اتوبوس فرسوده دارای کارت هوشمند ناوگان و یا ارایه برگ تعهد محضری مبنی بر اسقاط وسیله نقلیه فرسوده را ارائه کند. معاون حمل ونقل سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای خاطر نشان کرد: پس از ثبت نام اولیه، نسبت به معرفی متقاضی برای دریافت تسهیلات اقدام خواهد شد. وی تصریح کرد: دریافت این وام، منافی استفاده از سایر تسهیلات مانند ستاد مدیریت حمل ونقل سوخت یا تسهیلات شرکت خودروساز نیست و در هر صورت مجموع تسهیلات اعطایی از سوی سازمان و ستاد حمل ونقل سوخت بیشتر از 80 درصد قیمت خودرو نخواهد بود.

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •