.تعمیـــرکاران کیان ست (kiansat.tv)تابع قوانین -جمهموری-اسلامی ایران میباشد و ارسال هر گونه مطلب سیاسی،مذهبی،غیراخلاقی و خرید و فروش متعلقات ماه-واره و دیگر موارد مجرمانه ممنوع میباشد وبا کاربران خاطی به شدت برخورد میگردد انجمن فقط تعمیرات لوازم الکترونیک میباشد...













سلام مهمان گرامی؛
به کیان ست خوش آمدید برای مشاهده انجمن با امکانات کامل می بايست از طريق این لینک عضو شوید.

https://teranzit.pw/uploads/14469017281.png
پیام خصوصی به مدیریت کل سایت ........... صفحه توضیحات و شرایط گروه ویژه ........... ...........
ارتباط تلگرامی با مدیریت سایت ................. ایدی تلگرام suportripair@ .................
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 7702

موضوع: اخبار خودرو

Threaded View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. #11


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    قیمت جدید خودروها نه مصرف کننده، نه قطعه ساز و نه خودروساز را راضی نکرده است

    Click here to enlarge
    Click here to enlargeبه گزارش خبر خودرو، مشاور انجمن خودروسازان گفت : با وجود توافق خودروسازان با شورای رقابت و اعلام قیمت های جدید برخی خودروها ،کماکان ایرادات فرمول قیمت گذاری وجود داشته و همچنان هزینه مالی خودروسازان در فرمول قیمت گذاری لحاظ نشده است. داوود میرخانی رشتی در گفتگو یا خبرنگار خبر خودرو ، افزود : در قیمت های اعلام شده برخی محصولات دو شرکت بزرگ سایپا و ایران خودرو، همچنان ایرادات گذشته فرمول قیمت گذاری وجود داشته و رفع نشده است به طوری که قیمت اعلام شده برخی محصولات سایپا قطعا موجب ضرر و زیان این شرکت خواهد بود و مشخص نیست که مدیریت این شرکت برای جبران این ضرر و زیان چه برنامه ای دارد. وی تصریح کرد : سال گذشته شرکت سایپا حدود 1600 میلیارد تومان زیان نمود که با این رقم ضرر و زیان و ادامه آن ، باید دید که چگونه می خواهند پاسخ گوی سهامداران خود باشند. وی گفت : هر یک دستگاهی که شرکت سایپا می فروشد بین یک تا دو میلیون تومان زیان را به شرکت وارد می کند. وی با اشاره به اینکه خودروسازان کماکان با مشکل کمبود منابع مالی روبرو هستند ، تصریح کرد : علاوه بر مسائلی که وجود دارد در فرمول جدید قیمت گذاری ،سال پایه قیمت خودروها اشتباه تعیین شده است که تا کنون نیز اصلاح نشده است. وی گفت : معلوم نیست که چرا شورای رقابت به این مسائل توجه نمی کند ؟ شورای رقابت با تمام ادعای کار کارشناسی و بررسی هایی که عنوان شده، چطور بررسی نموده است که قیمت مبنا که باعث ضرر وزیان 4 هزار میلیارد تومانی شرکتهاست در فرمول قیمت گذاری ، سال پایه، قیمت 91 قرار گرفته است. وی تصریح کرد : متاسفانه قیمت های جدیدی که توسط شورای رقابت اعلام شده است نه مصرف کننده و نه خودروساز را راضی نمی کند و خودروساز کما کان در حال ضرر و زیان است. وی کاهش قدرت خرید مردم را دلیل نگرانی های اخیر از افزایش قیمت خودرو دانست و خواستار توضیح شورای رقابت در این راستا شد و گفت : با افزایش چند برابری قیمت مواد اولیه و ارز و همزمان با آنها کاهش قدرت خرید مردم آیا این هزینه را باید خودروساز متحمل شود؟ مشاور انجمن خودروسازان تاکید کرد : در صورت ادامه شرایط کنونی و تداوم ضرروزیان خودروسازان، طبعا بدهی قطعه سازان پرداخت نشده و آنها قادر به تولید نخواهند بود که نتیجه آن کاهش تدریجی تولید خودروسازان خواهد بود. میرخانی افزود : چنانچه تصمیمی عاقلانه برای رفع مشکلات خودروسازان و قیمت های کنونی نشود در آینده نه چندان دور با کاهش تدریجی تولید ،قیمت خودروها چندین برابر قیمت های کنونی خواهد شد.

  2. 2کاربر از حميد ذوالعلا بخاطر ارسال این پست مفید سپاسگزاری کرده اند:

    jalalkiansat (9th May 2013),sajadnasirpor  (9th May 2013)

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 2 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 2 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  


Copyright ©2000 - 2013, Jelsoft Enterprises Ltd کیــــــــــان ستـــــــــــ ...® اولین و بزرگترین سایت فوق تخصصی الکترونیک در ایران



Cultural Forum | Study at Malaysian University