.تعمیـــرکاران کیان ست (kiansat.tv)تابع قوانین -جمهموری-اسلامی ایران میباشد و ارسال هر گونه مطلب سیاسی،مذهبی،غیراخلاقی و خرید و فروش متعلقات ماه-واره و دیگر موارد مجرمانه ممنوع میباشد وبا کاربران خاطی به شدت برخورد میگردد انجمن فقط تعمیرات لوازم الکترونیک میباشد...













سلام مهمان گرامی؛
به کیان ست خوش آمدید برای مشاهده انجمن با امکانات کامل می بايست از طريق این لینک عضو شوید.

https://teranzit.pw/uploads/14469017281.png
پیام خصوصی به مدیریت کل سایت ........... صفحه توضیحات و شرایط گروه ویژه ........... ...........
ارتباط تلگرامی با مدیریت سایت ................. ایدی تلگرام suportripair@ .................
صفحه 556 از 771 نخستنخست ... 56456506536546547548549550551552553554555556557558559560561562563564565566576606656 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 5,551 تا 5,560 , از مجموع 7702

موضوع: اخبار خودرو

  1. #5551


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    Click here to enlarge
    رانا هاچ بک می شود و لوکس !
    پرشین خودرو: در نقشه راه توسعه رانا، طراحی و تولیداین خودرو درابعاد بزرگ تر و قرار گرفتن درکلاس‌های بالاتر برنامه‌ریزی شده است.
    به گزارش «پرشین خودرو»، سیداحمد مدیرقمی مدیر مهندسی مرکز طراحی و توسعه محصولات جدید ایران خودرو ضمن بیان این مطلب افزود: طراحی و تولید رانا سبب ایجاد پلتفرم جدیدی شد که می تواند محور توسعه و ارایه محصولات جدید ایران خودرو باشد.
    وی افزود: هم اکنون طراحی، ساخت و تولید بدنه، موتور و سیستم های برق و الکتریکی رانا کاملا مستقل و تحت مالکیت ایران خودرو است.
    وی گفت: سرمایه گذاری کلانی برای تولیدسیستم های برقی و مالتی پلکس 206 صرف شده که با توسعه آن در محصول رانا نیز از این سیستم بهره برداری می شود.
    مدیر مهندسی مرکز طراحی و توسعه محصولات جدید ایران خودرو، شباهت ظاهری رانا با 206 صندوق‌دار را رد و خاطرنشان کرد: رانا استایل بهینه مدنظر مشتری ایرانی است. این خودرو نسبت به 206 صندوق‌دار در بخش محفظه موتور دارای ابعاد بزرگ‌تری است که علاوه بر زیبایی بصری موجب تناسب خودرو شده است.
    وی افزود: صندوق این خودرو نیز مطابق با سلیقه مشتریان و پاسخ‌گوی نیازمندی های خانواده ایرانی است.
    مدیرقمی گفت:‌ رانا خودرویی در کلاس B و C است و با توجه به ویژگی های فنی می تواند پایه ای برای تولید محصولات جدید در این کلاس باشد.
    مدیرقمی از طراحی محصولات دیگر بر پایه پلتفرم رانا خبر داد و افزود: تولید رانای هاچ بک و رانای لوکس از جمله محصولاتی است که به زودی به بازار عرضه خواهد شد. وی همچنین از تولید رانا با موتور سری EF و گیربکس اتوماتیک در آینده ای نزدیک خبر داد و خاطرنشان کرد: مالکیت معنوی این محصول از آن ایران خودرو بوده و پروژه های توسعه ای دیگری نیز برای آن در آینده درنظر گرفته شده است.
    وی ادامه داد: طی دو سال آینده این پلاتفرم (رانا) با ظاهر و ابعاد کاملا جدید به بازار عرضه خواهد شد.
    مدیرقمی درباره رانای لوکس اظهار داشت: این خودرو با اعمال تغییرات در بخش های برق و الکترونیک، بخش های ظاهری و بصری در اختیار مشتریان قرار خواهد گرفت.
    وی هم رنگی قطعات با بدنه خودرو، نصب رینگ آلومینیومی، نصب نمایشگر داشبورد، سنسور دنده عقب را از جمله این تغییرات دانست.
    مدیرمهندسی مرکز طراحی و توسعه محصولات جدید ایران خودرو از تولید رانای هاچ بک تا پایان سال 92 خبرداد و افزود: فعالیت های ابتدایی برای تولید این محصول آغاز شده و با تامین قطعات و قالب سازی، تا پایان سال وارد بازار خواهد شد.

  2. نمایش تمام تشکر های حميد ذوالعلا در این پست:

    taher550 (14th May 2013)

  3. #5552


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    Click here to enlarge
    نجفی منش اعلام کرد
    بحران و دخالت دولت دو اصل جدانشدنی صنعت خودرو
    پرشین خودرو: عضو هیئت مدیره انجمن قطعه سازان ایران معتقد است: بحران و دخالت دولت دو اصل جدانشدنی در صنعت خودرو هستند.
    به گزارش «پرشین خودرو»، محمدرضا نجفی منش در خصوص بحرانهای موجود در صنعت خودرو گفت: هر زمان دخالت دولت در پروسه قیمت گذاری خودرو صورت گرفته، بحران را برای این صنعت به ارمغان آورده است، در حال حاضر نیزبا اوج گرفتن دخالت دولت، بحرانها نیز در صنعت خودرو سیر صعودی گرفته اند.
    نجفی منش با تاکید بر اینکه قیمت گذاری دستوری صنعت خودرو را نابود می کند، ادامه داد: تعیین قیمت خودرو به بهایی کمتر از قیمت تمام شده تولید، به معنی ضرر و زیان تولیدکننده است و از آنجایی که هیچ تولیدی با ضرر و زیان دوام نمی آورد و بلاخره از بین می رود، تداوم دخالت در قیمت گذرای خودرو به معنی نابودی این صنعت است.
    عضو هیئت مدیره انجمن قطعه سازان ایران اظهار داشت: در صورت تداوم این امر واردکنندگان اقدام به واردات قطعات از کشورهای دیگر مثل چین و. .. قطعات وارد خواهند کرد و این دقیقا همان بلایی است که گریبان صنعت نساجی و کفش و. .. را گرفته و حالا نوبت صنعت خودروسازی فرا رسیده است.
    وی همچنین تاکید کرد: ادامه این روند پر تنش در همه زمینه های تولیدی کشور را به جایی می رساند که تولید نداشته باشد و در همه زمینه ها وابستگی به وجود آید.
    عضو هیئت مدیره قطعه سازان ایران ایجاد رقابت در بازار و کاهش دخالت دولت و آزاد سازی قیمت ها را بهترین تصمیمات در وضعیت فعلی صنعت خودرو کشور دانست.

  4. نمایش تمام تشکر های حميد ذوالعلا در این پست:

    taher550 (14th May 2013)

  5. #5553


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    دولت ، مجلس و مسئولین باید از صنعت خودروی کشور حمایت کنند

    Click here to enlarge
    Click here to enlargeبه گزارش خبر خودرو ، عضو کمیسیونانرژی مجلس شورای اسلامی در خصوص رویکرد وزارت صنعت و معدن و تجارت در تسهیل تجارت و تبدیل ممنوعیت ها به محدودیت ها در واردات برخی کالاها خصوصا واردات خودروهای لوکس با حجم موتور بیش از 2500 سی سی گفت : برای حمایت از صنعت داخلی و با توجه به مشکلات ارزی، واردات خودروی لوکس به صلاح صنعت خودروی کشور نیست. جلیل جعفری در ادامه گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرخودرو افزود: صنعت خودرو در کشور با مشکلات زیادی مواجه است و از سویی تقریبا حدود 10 هزار شغل مستقیم در ارتباط با این صنعت وجود دارد که در صورت عدم حمایت از تولید داخلی، مشکلاتی چون اشتغال و مسائل دیگر به وجود خواهد آمد. بنابراین ضرورت دارد که دولت، مجلس و مسئولین از تولیدات داخلی حمایت کرده و از واردات خودرو با وضع تعرفه های سنگین جلوگیری کنند تا صنعت خودرو در داخل شکوفا شده و به خودکفایی برسد و مشکلات مربوط به اشتغال مرتفع گردد. این نماینده مجلس نهم شورای اسلامی تصریح کرد: در این راستا خودروسازان نیز باید در تولید خودرو از صنعت و تکنولوژی روز استفاده کنند و کیفیت محصولات خود را افزایش دهند . صنعت خودرو یک صنعت نهادینه شده در کشور است و مهندسین خبره ای از دانشگاههای خوب کشور در این عرصه فعالیت می کنند بنابراین توانایی تولید مطلوب تر در کشور وجود دارد. جلیل جعفری در خاتمه ضمن تاکید بر بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر حمایت از تولید داخلی اذعان داشت: طبق بیانات مقام معظم رهبری، مردم انتظار دارند از خودرویی که تولید داخل و دارای کیفیت بالایی است استفاده نمایند بنابراین تولیدکنندگان موظفند با تلاش بیشتر کیفیت محصولات داخلی را افزایش دهند.

  6. نمایش تمام تشکر های حميد ذوالعلا در این پست:

    taher550 (14th May 2013)

  7. #5554


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    کاهش نمره منفی تندر90 ايران خودرو

    Click here to enlarge
    Click here to enlargeبه گزارش خبرخودرو، در آخرين گزارش منتشر شده توسط شركت بازرسي كيفيت و استاندارد ايران، تندر 90 ايران خودرو در رتبه سوم جدول ارزيابي كيفي و بالاتر از تندر پارس خودرو قرار گرفت. در آخرين گزارشي كه شركت بازرسي در نيمه اول ارديبهشت ماه منتشر كرده، تندر 90 ايران خودرو موفق شده نمرات منفي خود را تا عدد 21.7 كاهش دهد. برپايه اين گزارش، تندر ايران خودرو با نمره منفي 21.7 در رتبه سوم جدول ارزيابي كيفي ISQI قرار گرفته است. بر اساس اين گزارش، كيفيت تندر 90 ايران خودرو همواره رو به رشد بوده و نتايج ارزيابي‌هاي سال گذشته حاكي از 12 درصد بهبود كيفيت در اين محصول بوده كه آن را در جايگاه بسيار خوب جدول با كيفيت‌ترين‌ها قرار داد. همچنين نتايج ارزيابي‌هاي شركت بازرسي در شاخص رضايت سنجي مشتريان در سه دوره اخير نشان مي‌دهد تندر 90 ايران خودرو در اين سه دوره، از رقيب خود پيشي گرفته و در رتبه‌هاي بالاتر نسبت به تندر پارس خودرو قرار دارد. از سوي ديگر، تندر 90 ايران خودرو با كسب شش نشان سبز پياپي و رتبه Exceptional در آديت هاي دوره‌اي رنو، همواره به عنوان يكي از پايگاه هاي برتر توليد تندر مورد تحسين شركت رنو بوده است. اين دستاوردها با كسب اولين تنديس بلورين جايزه ملي كيفيت ايران براي تندر 90، ايران خودرو را در مسير تعالي و كسب موفقيت هاي بيش‌تر در افزايش كيفيت محصولات و رضايتمندي مشتريان، بيش از پيش مصمم تر كرده است.

  8. نمایش تمام تشکر های حميد ذوالعلا در این پست:

    taher550 (18th May 2013)

  9. #5555


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    Click here to enlarge
    خودرو قبل از هدفمندی یارانه ها چند بود؟ + جدول
    پرشین خودرو: قیمت های جدید خودرو در مقایسه با نرخ های زمان آغاز طرح هدفمندی یارانه ها 60 تا 70 درصد رشد را نشان می دهد.
    به گزارش «پرشین خودرو»، رئیس‌جمهور در نشست ستاد تنظیم بازار به مدیران دو خودروساز بزرگ اعلام کرده بود ‌اگر قیمت‌ها را کاهش و عرضه را افزایش ندهند، تعرفه واردات خودرو را به 10درصد کاهش می دهیم.
    بعد از این اظهار نظر و چندین بار تعویق در نرخ گذاری قیمت خودرو توسط شورای رقابت و اعمال فرمول های مختلف، نهایتا خودروسازان قیمت های جدید خود را اعلام کردند.
    در حالی که شورای رقابت پس از افزایش چند باره قیمت خودرو از کاهش 30 تا 40 درصدی خبر داده بود، در نهایت قیمت های جدید با کمی تغییر نسبت به قیمت های اسفند ماه بر روی خروجی سایت فروش خودروسازان قرار گرفت.
    به گزارش مشرق، این قیمت ها در مقایسه با نرخ های زمان هدفمند شدن یارانه ها 60 تا 70 درصد رشد را نشان می دهد که در جدول ذیل می توانید این رشد قیمت ها را مشاهده نمائید.
    جدول مقایسه ای نرخ برخی خودروها از زمان هدفمندی تا کنون:

    نام خودرو
    قیمت در بازار در دی ماه 1389
    قیمت جدید اعلامی شورای رقابت
    در سال 1392
    درصد رشد
    پژو 405 بنزینی
    13.6
    22
    61.8
    سمند ال ایکس
    15
    24.8
    65.3
    سمند SE سفید با ایربگ
    13.7
    20.6
    50.5
    تیبا
    12
    18.7
    55.8
    پراید 111-SX
    8.9
    15.2
    70.8
    پراید 131 -SX
    9
    14.9
    65.6
    پراید 132-SX
    8.5
    15
    76.5

  10. نمایش تمام تشکر های حميد ذوالعلا در این پست:

    taher550 (14th May 2013)

  11. #5556


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    Click here to enlarge
    شوک بازار و مردم از قیمت های اعلامی شورای رقابت
    تداوم قهر مشتریان با بازار خودرو
    پرشین خودرو: اگر چه یکی از اعضا انجمن قطعه سازان ایران معتقد است با نهایی شدن قیمت خودرو، رکود بازار تا حدودی از بین رفته و خرید و فروش رونق گرفته اما فعالان بازار بر این عقیده اند که قهر مشتریان با بازار خودرو کماکان ادامه دارد.
    به گزارش «پرشین خودرو»، علی اکبری در این رابطه گفت: در ماه های پایانی سال قبل و به دنبال افزایش ناگهانی و شدید قیمت خودرو توسط خودروسازان، مردم به نشانه اعتراض از معامله خودرو سر باز زدند و به امید کاهش قیمت ها به اصطلاح با بازار قهر کردند.
    وی ادامه داد: در این میان، اظهارنظرهای مختلف مبنی بر کاهش تا 40 درصدی قیمت خودرو باعث شد رکود بازار حتی در اسفند ماه که اوج رونق بازار در سال های قبل بود نیز ادامه یافته و خرید و فروش در بازار به صفر برسد.
    وی با بیان اینکه این روند در سال جدید نیز ادامه یافت، گفت: مردم به امید کاهش قیمت ها توسط شورای رقابت همچنان از خرید و فروش خودداری کردند و منتظر نتیجه نهایی ماندند.
    به گفته وی، انتظار مردم برای اعلام کاهش قیمت خودرو در حالی ادامه داشت که قیمت های اعلامی توسط شورای رقابت شوک دیگری به بازار و مردم وارد کرد و حتی بعد از اعلام قیمت‌های نهایی، انتظار فعالان بازار برای رونق معاملات بی نتیجه ماند.
    اکبری تاکید کرد: بازار خودرو با اعلام قیمت‌های جدید هم تغییری چندانی در خود ندید به طوری که هنوز سایه رکود همچون قبل بر سر این بازار سنگینی می کند.
    به گفته وی، برای قبول قیمت های جدید از سوی مردم مدت زمان زیادی لازم است و به نظر نمی رسد بازار به این زودی ها به روال عادی برگردد.
    این در حالی است که عضو انجمن قطعه سازان در این باره به باشگاه خبرنگاران گفت: با اعلام فرمول قیمت گذاری خودرو از سوی شورای رقابت، رکود چند ماهه ایجاد شده در بازار خودرو و به تبع آن صنایع قطعه سازی از میان رفت.
    محمدرضا نجفی منش در خصوص مزایای ورود شورای رقابت به حوزه قیمت گذاری خودرو گفت: طی چند ماه گذشته وضعیت به گونه ای شده بود که مسئولان در حوزه های مختلف در مورد قیمت خودرو نظر می دادند و این امر صنعت خودرو را دچار سردرگمی ساخته بود.
    وی ادامه داد: ورود شورای رقابت به عنوان متولی اصلی تعیین دستورالعمل قیمت خودرو، انسجام خاصی به این حوزه بخشید و تعیین تکلیف نهایی قیمت گذاری، رکود ایجاد شده در بازار را تا حدود زیادی از بین برد.
    نجفی منش تصریح کرد: هرچند ما معتقدیم هیچ سازمانی نباید در قیمت گذاری خودرو دخیل باشد و قیمت ها در این بخش باید به صورت آزاد و بر اساس عرضه و تقاضا تعیین شود اما حضور تنها یک متولی خاص بهتر از اظهارنظر چندین فرد مسئول در این زمینه است.
    عضو انجمن قطعه سازان با بیان اینکه صنعت خودرو بیش از همه چیز از رکود بازار صدمه می بیند افزود: توقف جریان مالی در این صنعت طی 2 ماه اخیر به بخش قطعه نیز آسیب های جدی رسانده بود تا جایی که قطعه سازان از احتمال تعطیلی واحدهای تولیدی خود سخن می گفتند.
    وی خاطر نشان کرد: اعلام قیمت های جدید تا حدودی رکود بازار را از میان برده اما بازگشت به حالت عادی، گذشت زمان بیشتری احتیاج دارد.
    نجفی منش در خصوص مزایای ورود شورا به حوزه قطعه تصریح کرد: این امر در 6 ماه آینده اتفاق خواهد افتاد و باید دید در آن زمان شرایط به چه گونه ای تغییر می کند.

  12. نمایش تمام تشکر های حميد ذوالعلا در این پست:

    taher550 (14th May 2013)

  13. #5557


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    کاهش نمره منفی تندر90 ايران خودرو

    Click here to enlarge
    Click here to enlargeبه گزارش خبرخودرو، در آخرين گزارش منتشر شده توسط شركت بازرسي كيفيت و استاندارد ايران، تندر 90 ايران خودرو در رتبه سوم جدول ارزيابي كيفي و بالاتر از تندر پارس خودرو قرار گرفت. در آخرين گزارشي كه شركت بازرسي در نيمه اول ارديبهشت ماه منتشر كرده، تندر 90 ايران خودرو موفق شده نمرات منفي خود را تا عدد 21.7 كاهش دهد. برپايه اين گزارش، تندر ايران خودرو با نمره منفي 21.7 در رتبه سوم جدول ارزيابي كيفي ISQI قرار گرفته است. بر اساس اين گزارش، كيفيت تندر 90 ايران خودرو همواره رو به رشد بوده و نتايج ارزيابي‌هاي سال گذشته حاكي از 12 درصد بهبود كيفيت در اين محصول بوده كه آن را در جايگاه بسيار خوب جدول با كيفيت‌ترين‌ها قرار داد. همچنين نتايج ارزيابي‌هاي شركت بازرسي در شاخص رضايت سنجي مشتريان در سه دوره اخير نشان مي‌دهد تندر 90 ايران خودرو در اين سه دوره، از رقيب خود پيشي گرفته و در رتبه‌هاي بالاتر نسبت به تندر پارس خودرو قرار دارد. از سوي ديگر، تندر 90 ايران خودرو با كسب شش نشان سبز پياپي و رتبه Exceptional در آديت هاي دوره‌اي رنو، همواره به عنوان يكي از پايگاه هاي برتر توليد تندر مورد تحسين شركت رنو بوده است. اين دستاوردها با كسب اولين تنديس بلورين جايزه ملي كيفيت ايران براي تندر 90، ايران خودرو را در مسير تعالي و كسب موفقيت هاي بيش‌تر در افزايش كيفيت محصولات و رضايتمندي مشتريان، بيش از پيش مصمم تر كرده است.

  14. نمایش تمام تشکر های حميد ذوالعلا در این پست:

    taher550 (14th May 2013)

  15. #5558


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    ايران خودرو خراسان، صنعت برتر شد

    Click here to enlarge
    Click here to enlargeبه گزارش خبرخودرو، شركت ايران خودرو خراسان موفق به دريافت لوح و تنديس صنعت برتر در زمينه ايمني و سلامت شغلي كاركنان شد. به منظور توسعه فرهنگ ايمني و سلامت شغلي و تجليل از كاركنان صنعتي و معدني فعال در عرصه ايمني و سلامت شاغلان، همايش يك روزه ايمني و سلامت شغلي كاركنان در شهر مشهد برگزار شد در اين همايش شركت هاي صنعتي و معدني در محورهاي سلامت شغلي و بهره وري سازماني، نقش كارفرمايان در تحقق اهداف برنامه هاي ايمني و سلامت، استانداردها و قوانين سلامت و ايمني، دستاوردها و نوآوري ها در موضوع سلامت و ايمني مورد ارزيابي قرار گرفتند. در اين همايش شركت ايران خودرو خراسان كه در توجه به ايمني محيط كار و برقراري مديريت ‌HSE همواره پيشگام بوده است،‌ لوح و تنديس صنعت برتر را دريافت كرد. شايان ذكر است، همايش مذكور با همكاري مشترك استان‌داري، سازمان‌هاي صنايع و معادن و كار و امور اجتماعي، اداره‌كل تامين اجتماعي، دانشگاه علوم پزشكي، اتاق بازرگاني و صنايع و معادن، شركت شهرك‌هاي صنعتي، خانه صنعت و معدن، انجمن مديران صنايع و كانون انجمن‌هاي صنفي كارفرمايي استان برگزار شد.

  16. 2کاربر از حميد ذوالعلا بخاطر ارسال این پست مفید سپاسگزاری کرده اند:

    sajadnasirpor  (15th May 2013),taher550 (18th May 2013)

  17. #5559


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    Click here to enlarge
    مشاور انجمن خودروسازان:
    کشمکش بر سر نصب ایربگ ادامه خواهد داشت
    پرشین خودرو: مشاور انجمن خودروسازان ایران معتقد است در شرایط کنونی اگر قطعات مورد نیاز برای نصب ایربگ به خودروسازان ارائه نشود حتی تا ۶ ماه آینده هم خودروسازان قادر به نصب ایربگ بر روی محصولات خود نیستند.
    به گزارش «پرشین خودرو»، داوود میرخانی رشتی افزود: در حال حاضر خودروسازان لوزام و قطعات نصب ایربگ بر روی خودروهایشان را در اختیار ندارند و با توجه به اینکه تمام لوازم نصب ایربگ وارداتی است، به دلیل تحریم و نبود منابع کافی خودروسازان قادر به تهیه آنها نیستند.
    میرخانی با اشاره به مشکلات موجود در زمینه واردات ایربگ به دلیل نبود ارز و گشایش اعتبار، گفت: شرکت‌های خودروساز باید ایربگ را از شرکت‌های سازنده این قطعه خریداری کنند که در حال حاضر این سازنده‌ها با مشکل واردات قطعات اولیه ایربگ برای مونتاژ روبرو هستند.
    وی تاکید کرد: در حالی مسئولان مربوطه بر لزوم نصب ایربگ و رعایت استاندارد یورو ۴ تأکید دارند که خودروسازان تمام ادله خود برای عدم نصب ایربگ را به مراجع مربوطه اعلام وعنوان کرده اند که قطعات و سوخت برای انجام این استاندارد ها وجود ندارد.
    مشاور انجمن خودروسازان با بیان اینکه مشکل تأمین ایربگ در مدت دو ماه برطرف نمی شود، گفت: دولت مهلت دوماهه برای نصب دو ایربگ بر روی خودروها را صادر کرده و این در حالی است که مشکل تأمین ایربگ در عرض دو ماه برطرف نمی‌شود و پس از گذشت این مدت، باز هم کش مکش بر سر نصب ایربگ ادامه خواهد داشت.

  18. 2کاربر از حميد ذوالعلا بخاطر ارسال این پست مفید سپاسگزاری کرده اند:

    sajadnasirpor  (15th May 2013),taher550 (18th May 2013)

  19. #5560


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    Click here to enlarge
    نعمت بخش خبر داد
    احتمال درخواست قیمت جدید خودرو تا سه ماه آینده
    پرشین خودرو: دبیر انجمن خودروسازان قیمت‌های جدید را باعث ضرر خودروسازان عنوان كرد و از احتمال ارایه قیمت‌های جدید تا سه ماه آینده خبر داد.
    به گزارش «پرشین خودرو»، احمد نعمت بخش دبیر انجمن خودروسازان با اشاره به زیان دهی خودروسازان با قیمت های جدید به ایلنا گفت: قیمت های جدیدی که از سوی شورای رقابت تعیین شده باعث زیان خودروسازان می شود که این موضوع به صورت کتبی به شورای ملی رقابت و دکتر پژویان ارایه شده است.
    وی ادامه داد:‌ شرکت سایپا در نامه‌ای به شماره 25344/92 در تاریخ 15 ماه جاری مکتوب به رئیس شورای رقابت اعلام کرده است که چنین قیمت های جدیدی باعث ضرر این شرکت خواهد شد.
    وی خاطرنشان کرد: البته ما برای همراهی با مردم و خروج از بلاتکلیفی مردم از این قیمت ها تمکین می کنیم ولی شورای رقابت باید بداند با این قیمت ها خودروسازان ضرر می کنند ضمن اینکه ارز مبادله ای هنوز به ما تعلق نگرفته و ما از ارز آزاد استفاده می‌کنیم.
    نعمت بخش اعلام کرد: با وجود دستور رئیس جمهور هنوز ارز مبادلاتی به صورت کامل به خودروسازان تعلق نگرفته است و ما مجبور هستیم همه ارز خود را که معمولا تا 5 میلیون یورو هست خود تهیه کنیم، این امر هم یکی دیگر از عوامل افزایش قیمت خودرو بود که حال مجبوریم آن را پایین بیاوریم.
    وی یکی از مشکلات را دخالت برخی از نمایندگان مجلس در روند قیمت گذاری خودرو عنوان كرد و گفت: یکی از مشکلات ما این بود که برخی از اعضای شورای رقابت و نمایندگان مجلس برای این که بتوانند برای خود اسم و رسمی دست و پا کنند، از کاهش 30 الی 40 درصدی قیمت خودرو خبرمی دادند، در حالی که پژویان رئیس شورای رقابت این موضوع را تکذیب کرد ولی همین امر باعث ایجاد توقع در مردم شد و بازار خودرو را کساد کرد.
    دبیر انجمن خودروسازان در ادامه سخنان خود در مورد احتمال افزایش قیمت خودرو در ماه های آینده گفت: خوشبختانه به ما قول دادند که بعد از عبور از تورم بخش صنعت بتوانیم قیمت های جدیدی را درخواست کنیم و در سه ماه آینده مطمئنا ما اجازه درخواست قیمت های جدید را خواهیم داشت.
    وی با اشاره به روند تعیین قیمت ها در گذشته گفت: قبل ازسال 85 ما هر ساله 5/2 درصد افزایش قیمت خودرو داشتیم و نسبت به تورم قیمت ها را افزایش نمی دادیم، اما از سال 85 به بعد تورم اجازه ادامه این روند را به ما نداد.
    به گفته وی افزایش ارز قیمت های مواد اولیه را به طور شدیدی افزایش داد كه البته هم اکنون با کمک شورای رقابت قیمت های جدیدی تعیین شده و با وجود ضرر خودروسازان اعمال می شود.
    نعمت بخش در پایان گفت: شورای رقابت همه مشکلات این صنف را پذیرفته است و به ما اجازه می دهد که بعد از سه ماه دیگر درخواست قیمت های جدیدی به شورا ارائه کنیم.

  20. 2کاربر از حميد ذوالعلا بخاطر ارسال این پست مفید سپاسگزاری کرده اند:

    sajadnasirpor  (15th May 2013),taher550 (18th May 2013)

صفحه 556 از 771 نخستنخست ... 56456506536546547548549550551552553554555556557558559560561562563564565566576606656 ... آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  


Copyright ©2000 - 2013, Jelsoft Enterprises Ltd کیــــــــــان ستـــــــــــ ...® اولین و بزرگترین سایت فوق تخصصی الکترونیک در ایران



Cultural Forum | Study at Malaysian University