.تعمیـــرکاران کیان ست (kiansat.tv)تابع قوانین -جمهموری-اسلامی ایران میباشد و ارسال هر گونه مطلب سیاسی،مذهبی،غیراخلاقی و خرید و فروش متعلقات ماه-واره و دیگر موارد مجرمانه ممنوع میباشد وبا کاربران خاطی به شدت برخورد میگردد انجمن فقط تعمیرات لوازم الکترونیک میباشد...













سلام مهمان گرامی؛
به کیان ست خوش آمدید برای مشاهده انجمن با امکانات کامل می بايست از طريق این لینک عضو شوید.

https://teranzit.pw/uploads/14469017281.png
پیام خصوصی به مدیریت کل سایت ........... صفحه توضیحات و شرایط گروه ویژه ........... ...........
ارتباط تلگرامی با مدیریت سایت ................. ایدی تلگرام suportripair@ .................
صفحه 560 از 771 نخستنخست ... 60460510540550551552553554555556557558559560561562563564565566567568569570580610660 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 5,591 تا 5,600 , از مجموع 7702

موضوع: اخبار خودرو

  1. #5591


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    بازگشت قیمت خودرو به قیمت های گذشته غیرممکن است

    Click here to enlarge
    Click here to enlarge به گزارش خبر خودرو، عضوهیات مدیره انجمن قطعه سازان گفت : هر چند بررسی نهاده های تولید و قیمت گذاری قطعات ، تصمیم نادرستی است اما ای کاش شورای رقابت به این موضوع وارد شود تا حداقل مشکلات قطعه سازان را از نزدیک لمس کنند.

    رضا رضایی در گفتگو با خبرنگار خبر خودرو افزود : در هیچ کجای دنیا مباحثی که در کشور ما در خصوص قیمت گذاری خودرو و قطعات عنوان می شود هیچ گاه مطرح نبوده است. وی گفت : هر محصول بر اساس اجزاء و هزینه های فرایندهای تولید ،قیمت تمام شده ای دارد بنابراین به خودی خود هیچگاه قیمت محصولی تعیین نمی شود خصوصا در صنعت خودروسازی و قطعه سازی که کلیه فعالیت ها بر اساس استاندارد و سیستمی خاص حرکت می کند. وی تاکید کرد : در صنعت خودروسازی نسبت به سایر صنایع تولیدی در کشورنقطه هزینه آن کاملا مشخص است به جهت اینکه قطعات به کاررفته در تولید از دقت و شرایط خاصی برخوردارند بنابراین هیچ چیز مبهمی در این راستا وجود ندارد که نیازمند قیمت گذاری باشد. وی افزود : اصولا قیمت هر محصولی به کیفیت و سفارش مشتری باز می گردد که البته در این راستا باید حداقل استانداردها نیز در تولید رعایت شوند. وی با اشاره به اینکه بررسی قیمت قطعات و نهاده های تولید نیازمند حضور کارشناسانی در این زمینه در شورای رقابت است ، خاطر نشان کرد : قطعا هر کاری مستلزم مقدمات و بسترهایی است که البته هم اکنون بستر و شرایط لازم برای قیمت گذاری قطعات در شورای رقابت وجود ندارد . وی در ادامه یاد آورشد: از سویی آیا واقعا در این مدت تنها نرخ مواد اولیه افزایش یافته ، حقوق کارگران افزایش نیافته است، آیا با توجه به افزایش قیمت نهاده های تولید و دستمزد کارگران شرکتها توانسته اند قیمت هایشان را افزایش دهند؟ وی تصریح کرد : چنانچه در کشور ما نیز مانند ترکیه پیش از هر اقدامی قیمت نهاده های تولید و ضوابط و مقررات اقتصاد پایدار را که ارزش افزوده را به همراه دارند را تصحیح نماید و پس از آن مشکلات بازار را برطرف کند قطعا بسیاری از مسائلی که امروز ایجاد شده در تولید بوجود نمی آمد. مدیرعامل گروه صنعتی آذین خودرو در ادامه خاظر نشان کرد : صنعت خودروسازی که سالها برای آن رشد و توسعه در کشور تلاش شده است و تا کنون اشتغال خوبی را ایجاد نموده متاسفانه به دلیل بی تدبیری و تصمیمات نادرست در آستانه نابودی قرار گرفته است . رضایی همچنین با غیرممکن دانستن بازگشت قیمت خودرو به قیمت های گذشته ، گفت : حتی اگر قیمت نهاده های تولید به قیمت های سه سال قبل نیز باز گردد امکان کاهش قیمت وجود ندارد چرا که ضربه ای که در این مدت به بدنه صنعت خودرو و روند تولید در این صنعت وارد شده، با کاهش قیمت نهاده های تولید قایل جبران نیست.

  2. نمایش تمام تشکر های حميد ذوالعلا در این پست:

    sajadnasirpor  (21st May 2013)

  3. #5592


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    معاون اداری و توسعه منابع انسانی گروه خودروسازی سایپا منصوب شد

    Click here to enlarge
    Click here to enlargeبه گزارش خبرخودرو، با حکم مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا ، مهندس بابک سعیدی به عنوان معاون اداری و توسعه منابع انسانی این گروه منصوب شد . سعیدی که پیش از این به عنوان سرپرست معاونت اداری و توسعه منابع انسانی شرکت سایپا فعالیت میکرد سوابقی چون مدیر بازرسی گروه خودروسازی سایپا ، مدیرعامل شرکت صنایع شیشه نشکن سایپا ، مدیرعامل شرکت تولید رینگ سایپا ، عضو موظف شرکت تراکتور سازی ایران ، عضو غیر موظف شرکتهای مالیبل سایپا و سایپا شیشه را در کارنامه کاری خود دارد . معاون جدید اداری و توسعه منابع انسانی گروه خودروسازی سایپا مسوولیت های دیگری خارج از این گروه را نیز در مقاطع زمانی مختلف برعهده داشته است که میتوان به مسئولیت هایی چون مدیر کل دفتر ارزیابی، بازرسی و پاسخگویی به شکایات منطقه آزاد کیش ، مشاور و مدیرکل حوزه ریاست منطقه آزاد کیش ، عضو هیئت رئیسه فدراسیون اسکواش ، عضوهیئت مدیره مرکز ورزش و تفریحات سالم کیش ،مشاور اجرایی شهردار منطقه 18 تهران و شهردار ناحیه چهار منطقه 18 تهران بزرگ اشاره کرد . لازم به ذکر است پیش از سعیدی ، منوچهر سلطانی عهده دار این مسئولیت بوده است .

  4. نمایش تمام تشکر های حميد ذوالعلا در این پست:

    sajadnasirpor  (21st May 2013)

  5. #5593


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    افزایش قیمت بنزین مستلزم اراده و تصمیم دولت است




    Click here to enlarge
    Click here to enlargeبه گزارش خبر خودرو ، عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با توجه به عدم طرح افزایش قیمت حامل های انرژی در کمیسیون انرژی گفت : اگر چه بحث هایی در ارتباط با افزایش حاملهای انرژی در کمیسون تلفیق صورت گرفت اما به جهت فشردگی جلسات تصویب بودجه امسال، این مساله در کمیسیون انرِژی مطرح نگردید.
    روبرت بیگلریان در گفتگو با خبرنگار خبر خودرو، افزود : هر چند بحث افزایش قیمت بنزین به دولت واگذار شده است منتهی اینکه دولت تا چه میزان بتواند در راستای طرح هدفمندسازی یارانه ها و کسری بودجه از این محل کسب درآمد نماید موضوعی است که در هفته گذشته مباحثی در مجلس مطرح و تصویب گردید تا در آمدهای دولت از محل افزایش قیمت حاملهای انرژی از 120 هزار میلیارد تومان رقم پیشنهادی دولت به 50 هزار میلیارد تومان کاهش یابد.
    وی گفت : بنابراین چنانچه قیمت بنزین و سایر حاملهای انرژی تغییری کند باید باتوجه به این سقف درآمدی که مجلس مصوب نموده، باشد.
    وی تاکید کرد : پیش از این پیشنهاد سقف درآمدی دولت از محل هدفمند سازی یارانه ها 80 هزار میلیارد تومان بود که با این رقم باید قیمت حامل های انرژی 3 برابر می گردید اما با عدم موافقت با این میزان و تصویب رقم 50 هزار میلیارد تومان بالطبع باید به طور میانگین قیمت حاملهای انرژی 5/1 برابر افزایش یابد و به عنوان مثال بنزین یارانه ای 400 تومانی باید 600 تومان شود.
    نماینده ارامنه جنوب ایران در ادامه یاد آورشد: این مساله چه زمان توسط دولت اعلام خواهد شد و آیا مجلس در جریان پرداختن به هزینه ها قیود دیگری را برای دولت تعیین می کند یا خیر ؟ باید منتظر جلسه این هفته مجلس در این ارتباط باشیم .
    بیگلریان تاکید کرد : دولت برای افزایش قیمت بنزین هم بباید بر اساس قانون عمل کند و هم بر اساس سقف درآمدی که در بودجه برای دولت در نظر گرفته است.
    وی با توجه به افزایش هزینه تولید بنزین با استاندارد بالاتر ، اظهار داشت : در حال حاضر با افزایش بی دلیل قیمت خیلی از کالاها و تخصیص ارز به اغلب ، یارانه های بسیار به خودروسازان است.
    وی گفت : تا زمانی که دولت به جمع بندی جامع و اراده ای دقیق دست نیاببد هر گونه صحبت در خصوص قیمت خودرو در خصوص افزایش قیمت بنرین تنها خوراکی برای رسانه هاست.
    __________________

  6. نمایش تمام تشکر های حميد ذوالعلا در این پست:

    sajadnasirpor  (21st May 2013)

  7. #5594


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    Click here to enlarge
    واریز سهمیه‌های بنزین
    سهمیه بنزین کدام خودروها قطع می شود؟
    پرشین خودرو: سهمیه و قیمت بنزین خودروهای شخصی تا پایان تابستان سالجاری بدون تغییر تثبیت شده است و همزمان با تثبیت قیمت‌ها اما در خردادماه سالجاری سهمیه بنزین برخی از موتورسیکلت‌ها وانت بارها حذف و یا تغییر خواهد کرد.
    به گزارش «پرشین خودرو» به نقل از مهر، از ابتدای سالجاری تاکنون متوسط مصرف بنزین ایران با رشدی حدود 5 درصدی به بیش از 66 میلیون لیتر در روز افزایش یافته است که پیش بینی می شود با به پایان رسیدن فعالیت مدارس و دانشگاه ها، متوسط مصرف این فرآورده استراتژیک نفتی در فصل تابستان با جهش مصرفی بیشتری روبرو شود.

    با وجود تعریف سناریوهای مختلف قیمتی برای عرضه بنزین نیمه یارانه‌ای و آزاد اما سهمیه و قیمت بنزین خودروهای عمومی، شخصی و خدماتی تا پایان تابستان سالجاری تثبیت شد.

    بر این اساس تا پایان فصل تابستان اجرای تمامی سناریوهای افزایش قیمت و یا تغییر در سهمیه بنزین خودروها منتفی شده است و این احتمال وجود دارد که در نیمه دوم سال جاری این فرآورده پرطرفدار نفتی در صورت تصویب مجلس و شورای نگهبان در قالب لایحه بودجه سال 92 با تغییرات جدید قیمتی روبرو شود.

    از سوی دیگر تا ساعت 24 فردا 31 اردیبهشت ماه 60 لیتر سهمیه بنزین نیمه یارانه‌ای به کارت هوشمند سوخت خودروهای شخصی واریز خواهد شد.

    از این رو برای خرداد ماه سالجاری هر لیتر بنزین نیمه یارانه ای با قیمت 400 تومان و بنزین آزاد با نرخ 700 تومان عرضه می شود ضمن آنکه 25 لیتر بنزین به کارت سوخت موتورسیکلت‌‌ها با نرخ نیمه یارانه‌ای اختصاص می یابد.

    برای سومین ماه فصل بهار سالجاری سهمیه بنزین آزاد خودروهای شخصی بدون محدودیتی، در صورت اتمام سهمیه بنزین نیمه یارانه‌ای 400 تومانی خودروها از طریق کارت هوشمند سوخت خودرو قابل برداشت است.

    جزئیات قطع سهمیه بنزین برخی خودروها از خرداد

    در همین حال با اجرای طرح ساماندهی کارت بنزین خودروهای عمومی و به ویژه وانت بارها یکی از برنامه‌های اولویت دار دولت در 6 ماهه نخست سالجاری است به طوری‌که از اواخر سال گذشته ثبت نام و شناسایی وانت بارهای عمومی واقعی در دستور کار ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت قرار گرفته است.

    سیدمجتبی شفیعی پیشتر درباره آخرین تصمیم گیری‌ها برای حذف سهمیه ویژه بنزین برخی از خودروها گفته بود: طرح جدید ساماندهی وانت بارهای عمومی با مشارکت شهرداری‌ها در استانهای سراسر کشور آغاز شده که قرار است در این طرح جدید، ساماندهی یک میلیون و 460 هزار دستگاه وانت بار مورد ثبت نام و ساماندهی مجدد قرار بگیرد.

    رئیس ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت کشور با اعلام اینکه پیش بینی می‌شود تا پایان فروردین ماه سال 92 طرح ساماندهی وانت بارهای عمومی به پایان برسد، تصریح کرد: تمامی رانندگان وانت بارهای عمومی باید با مراجعه به شهرداری‌ها و ثبت نام یکسری تغییرات ظاهری در وانت بار عمومی خود انجام دهند.

    با اجرای این طرح، آن دسته از وانت بارهایی که در خدمت ناوگان حمل و نقل عمومی نبوده، در این طرح ساماندهی شناسایی می شوند، بر این اساس، پیش بینی می شود سهمیه ویژه بنزین برخی از این خودروهای عمومی در خردادماه حذف و تنها سهمیه عادی خودروهای شخصی به این دسته از خودروها اختصاص یابد.

    همزمان با تعیین تکلیف سهمیه بنزین برخی از وانت بارها، فرصت دولت برای برخی از موتورسیکلت‌ها نسبت به دریافت و نصب پلاک ملی به پایان رسیده است و از این رو به برخی از موتوری‌ها دیگر سهمیه بنزین ماهانه 25 لیتری نیمه یارانه‌ای اختصاص نمی یابد.

    علاوه بر این در حال حاضر فرصت مالکان خودروها و موتورسیکلت‌های توقیف شده که وسیله نقلیه آنها در پارکینگ پلیس راهور متوقف شده به پایان رسیده است و از اردیبهشت ماه سالجاری هم سهمیه بنزین این دسته خودروها قطع شده است.

    سهمیه ویژه بنزین معلولان خرداد واریز می شود؟

    به گزارش مهر، همزمان با افزایش بی سابقه مصرف بنزین و حتی احتمال از سرگیری واردات این فرآورده نفتی، رئیس جمهور اردیبهشت ماه سال جاری دستورات جدیدی به منظور اختصاص سهمیه‌های ویژه بنزین صادر کرده که در صورت اجرای آن روزانه 200 تا 250 هزار لیتر مصرف بنزین کشور را افزایش می دهد.

    بر اساس دستور رئیس جمهوری 200 هزار لیتر سهمیه بنزین ویژه جانبازان و 50 هزار لیتر ویژه معلولان به صورت روزانه در اختیار سازمان بهزیستی و بنیاد شهید قرار می‌گیرد.

    با توجه به اینکه معلولان و جانبازان نیازمند ترددهای اضافی برای دریافت خدمات درمان و پزشکی هستند و با توجه به اینکه این افراد اغلب از خدمات حمل و نقل عمومی مناسب بهره‌مند نیستند، بررسی و پیشنهاد ستاد مبنی بر افزایش سهمیه معلولان و جانبازان به ریاست جمهوری ارائه شد.

    با دستورات جدید بنزینی رییس جمهوری مقرر شده است روزانه 250 هزار لیتر سهمیه بنزین ویژه اختصاص یابد و در صورتی که موافقت‌های اولیه با دستگاه‌ها نهایی شود از خردادماه این سهمیه‌ها در اختیار معلولان و جانبازان قرار می‌گیرد در غیر این صورت از تیرماه از طریق کارت‌های ویژه و یا جبران ما به التفاوت هزینه سوخت با توجه به هماهنگی دستگاه‌های ذیربط در اختیار این جامعه هدف قرار می‌گیرد.

    به گزارش مهر، در حال حاضر بنزین به صورت 2 نرخی شامل بنزین معمولی یارانه ای 400 تومان، بنزین معمولی آزاد 700 تومان، بنزین سوپر نیمه یارانه ای 500 تومان و بنزین سوپر آزاد 800 تومان در سطح جایگاه‌های کشور عرضه می شود.

  8. نمایش تمام تشکر های حميد ذوالعلا در این پست:

    sajadnasirpor  (21st May 2013)

  9. #5595


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    Click here to enlarge
    عضو انجمن قطعه سازان:
    خواب صد ساله صنعت قطعه سازی
    پرشین خودرو: عضو انجمن قطعه سازان در رابطه با ورود شورای رقابت به بحث قیمت گذاری قطعات خودرو گفت: ورود شورای رقابت به بحث تعیین قیمت قطعات به نفع قطعه سازان است.
    به گزارش خبرنگار «پرشین خودرو»، رضا رضایی در ادامه با بیان این مطلب افزود: اداره بنگاه های تولیدی در ایران سبک خاص خود و روشی جدا از دیگر کشور ها دارد. استاندارد و مسائل مهندسی قطعات، مواد اولیه و فرآیند تولید تعیین کننده قیمت نهایی قطعات هستند.
    وی اظهار داشت: ورود شورای رقابت به زمینه قیمت گذاری از پایه و اساس غلط است اما در شرایط کنونی ورود کارشناسی این شورا به نفع قطعه سازان است.
    وی تصریح کرد: با وجود محرومیت سه ساله قطعه سازان در افزایش قیمت علی رغم تمایل خودروسازان به این امر جهت فروش قطعات با سود منطقی، فعالان این صنعت با تلاش بسیار و با مدیریت مالی، مدیریت هزینه و انرژی و مدیریت در فرآیند به صورت دست و پا شکسته فعالیت خود را ادامه دادند و سعی بر عرضه محصولات با کیفیت با قیمت تمام شده پایین داشتند.
    این مقام مسئول وضعیت کنونی صنعت قطعه سازی کشور را ضعیف دانست و عنوان کرد: در کل صورت مسئله ورود شورای رقابت به بحث قیمت گذاری صحیح نیست اما چنانچه با تجهیز نیرو و به صورت کارشناسی به این زمینه ورود کند موجب بهبود وضعیت صنعت قطعه سازی خواهد شد و به نفع قطعه سازان و خودروسازان خواهد بود.
    وی با اشاره به مشکلات چندین ساله قطعه سازان و تشدید این مشکلات در چند ماهه اخیر اظهار داشت: چنانچه خودروسازان همانند سایر کالاها با توجه به میزان تورم قیمت محصولات خود را به روز می کردند و مسیر افزایش قیمت ها را می پیمودند حال با این وضعیت دشوار که عمده بار آن بر دوش قطعه سازان است، مواجه نبودیم.
    رضایی اظهار داشت: ثابت ماندن قیمت قطعات و پرداخت نشدن مطالبات آنها سبب از بین رفتن سرمایه اصلی فعالان این صنعت شد به نحوی که وضعیت این صنعت استراتژیک که لوکوموتیو تمامی صنایع است در 4 ماه اخیر به گونه ای بوده که گویی 100 سال است که در خواب به سر می برد.
    وی در پایان با اشاره به روند نسبتاً مناسب صنعت خودرو در ادامه فعالیت خود، خاطرنشان کرد: جهت از بین بردن صنعت خودروسازی کشور عمدی در کار بوده است.

  10. نمایش تمام تشکر های حميد ذوالعلا در این پست:

    sajadnasirpor  (21st May 2013)

  11. #5596


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    Click here to enlarge
    هیوندای بیش از حد بزرگ، گران و پرمصرف !
    خودروهایی که در کره طالب ندارند اما در ایران...
    پرشین خودرو: مصرف‌کنندگان کره‌ای معتقدند: مدلهای لوکس شرکت خودروسازی هیوندای بیش از حد بزرگ، گران و پرمصرف هستند و برندهای خارجی نظیر بی. ام. و و مرسدس بنز را به آنها ترجیح می‌دهند.
    به گزارش «پرشین خودرو»، سهم برندهای خارجی در بازار خودروی کره جنوبی از 28 درصد در دو سال گذشته به 41 درصد رسیده است، زیرا کاهش تعرفه واردات باعث ارزانی این خودروها و قطع حمایت چنددهه ای مصرف‌کنندگان داخلی از برند‌های کره‌ای شده است.
    لی رئیس یک شرکت سازنده دستگاههای بسته بندی در نزدیکی سئول گفت: من به دنبال یک خودروی با کیفیت هستم که زیاد بزرگ نباشد.
    هفت خودروی قبلی لی 65 ساله از یک هیوندای اکسل در دهه 1980 تاکنون همگی کره‌ای بوده‌اند اما این ‌بار او یک بی. ام. و 71 میلیون وون(64 هزار دلاری) را به یک k9 85 میلیون وون از کیاموتورز ترجیح داده است.
    لی گفت: در صورتی که هیوندای و کیا رویکرد خود را تغییر ندهند و خودروهای متنوع‌تر و با کیفیت‌تری را عرضه نکنند من هیچ دلیلی برای بازگشت به گذشته نمی‌بینم.
    این امر باعث شده که سهم بی‌.ام.و، مرسدس بنز و آئودی در بازار خودروی کره جنوبی افزایش چشم‌گیری پیدا کند.
    افزایش سهم بازار این شرکت‌های آلمانی برای دو خودروساز کره‌ای هیوندای و کیاموتورز که روی فروش خودروهای لوکس خود در بازار داخلی حساب ویژه‌ای باز کرده‌اند، هزینه‌ی بالایی داشته است.
    ری سانگ هیون تحلیلگر بازار خودرو در کره جنوبی گفت: این دقیقا چیزی است که هیوندای و کیا نگران آن هستند و باید هم نگران باشند. بی‌شک این روند تاثیر بدی روی سود هیوندای خواهد داشت.
    به گزارش ایسنا، عوارض گمرکی برای واردات خودروهای اروپایی از زمان اجرای یک پیمان تجاری در سال 2011 از هشت درصد به 3.2 درصد کاهش یافته و سال آینده نیز این عوارض برای بیشتر خودروها حذف خواهد شد.
    برندهای بی.ام. و، آئودی فولکس واگن و مرسدس بنز دایلمر که بزرگترین سازندگان خودروهای لوکس جهان هستند، همگی شاهد افزایش فروش خود در کره جنوبی به میزان دست کم 25 درصد در سه ماهه اول امسال بوده‌اند که حتی بالاتر از رشد فروش آنها در چین است. فروش خودروهای لوکس هیوندای در این بازه زمانی 4.7 درصد کاهش یافته است.
    این سه شرکت آلمانی در این دوره 18 هزار و 114 دستگاه خودرو به ارزش بیش از 40 میلیون وون در کره به فروش رسانده‌اند، درحالی که فروش هیوندای 31 هزار و 444 دستگاه بوده است.
    کاهش اقبال برندهای کیا و هیوندای نزد مصرف کنندگان کره‌ای در شرایطی است که در بازار انحصاری کشورمان، این خودروها رویای برخی ایرانی‌ها هستند و در صورت حضور در رده‌بندی کیفی ماهانه احتمالا رده کیفی فوق فوق باکیفیت را کسب خواهند کرد و این در شرایطی است که مصرف کنندگان لوکس‌ترین مدل هیوندای (تاکید می‌کنیم لوکس‌ترین مدل هیوندای) را با قیمت 61 هزار دلار "گران" و همچنین یک خودروی "پرمصرف" می‌دانند.
    پارک جون بوم که اخیرا خودروی کیا فورته خود را با یک A4 آئودی تعویض کرده گفت: مطمئنا رویای هر جوان داشتن یک خودروی آلمانی است. اما این مهم‌ترین دلیل نیست. آئودی طراحی، موتور و ایمنی بیشتر و در مجموع کیفیت بهتری را ارائه می‌دهد.
    قیمت‌های بالای مدل هیوندا ایکوس، لوکس‌ترین مدل هیوندا از 68 میلیون وون(61 هزار دلار) تا 151 میلیون ون) قیمت دارد در حالیکه قیمت بی.ام. و سری پنج از 61 میلیون وون تا 113 میلیون وون است، اگرچه ایکوس به اندازه بی.ام. و سری هفت که قیمت آن از 124 میلیون وون شروع می شود نزدیک‌تر است.
    سود هیوندای در سه ماهه گذشته 15 درصد کاهش یافته و این شرکت اعلام کرده که رشد فروش آن در سال جاری احتمالا کند‌ترین روند را از سال 2007 خواهد داشت.
    بی.ام.و در حال برنامه‌ریزی برای صادرات یکسری مدل‌های جدید در کره جنوبی و ایجاد امکان آزمایش و تست خودروهای پرسرعت خود توسط مشتریان در شهر اینچئون کره جنوبی است که برای اولین‌بار در آسیا انجام می‌شود.
    شرکت مرسدس بنز نیز اعلام کرده مدل‌های هاچ‌ بک کلاس A خود را در نیمه‌ی دوم سال برای جذب مشتریان 20 تا 30 ساله در کره جنوبی اضافه خواهد کرد.
    هیوندای برای مقابله با این استراتژی‌ها این ماه قیمت مدل‌های سدان سایز متوسط خود را به میزان 1.5 میلیون وون کاهش داد.
    این شرکت در حال ساخت موتورهای دیزل که در برند‌های وارداتی محبوب هستند، است و در حال سازماندهی مجدد نمایندگی‌های فروش و خدمات پس از فروش خود برای رقابت بهتر با رقبای خارجی است.
    هیوندای قصد دارد همانند برند لکسوس تویوتا و برند آکورا هوندا، یک برند لوکس جداگانه برای خود ایجاد کند. البته این شرکت برای فروش مدل‌های رده‌ بالای خود تحت برند هیوندای اخبار پیرامون این ایده را رد کرده است.
    لی وون هی از مدیران مالی هیوندای گفت: ما به تلاش خود برای ارتقای ارزش برند هیوندای و افزایش فروش خودروهای لوکس ادامه خواهیم داد.
    کیم کیل سو استاد دانشگاه مهندسی خودرو در کره جنوبی و مشاور دولت این کشور گفت: هیوندای باید شبکه نمایندگی‌های فروش خود را ارتقا داده و هزینه‌های خدمات پس از فروش خود را کاهش دهد تا بتواند خریداران داخلی را به خود جذب کند.
    تغییرات اخیر در بازار خودروی کره جنوبی به سادگی به حالت قبل باز نخواهد گشت، به ویژه ‌که هر دو قشر خریداران جوان و مسن خودروهای وارداتی را به برند‌های داخلی ترجیح می‌دهند.
    کیم افزود: مشتریانی که طی 20 سال گذشته به برند‌های کره‌ای وفادار بودند در حال ترک این برند هستند زیرا برند‌های وارداتی اکنون در دسترس شده‌اند.

  12. نمایش تمام تشکر های حميد ذوالعلا در این پست:

    sajadnasirpor  (21st May 2013)

  13. #5597


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    Click here to enlarge
    نعمت بخش: قیمت خودرو 2 برابر هم نشده
    موافقت شورای رقابت با اعلام قیمت جدید از سه ماه آینده+جدول
    پرشین خودرو: دبیر انجمن خودروسازان با بیان اینکه قیمت خودرو طی سه ماه آتی مجددا تغییر می کند، گفت: قیمت های تمام شده محصولات افزایش یافته و در حال حاضر و با قیمت های کنونی خودروسازان با ضرر و زیان محصولات خود را به فروش می رسانند.
    به گزارش «پرشین خودرو»، احمد نعمت بخش در ادامه با بیان این مطلب در خصوص عدم خرید خودرو توسط مردم افزود: خودروسازان در حال تولید هستند و مردم نیز این محصولات را می خرند.
    وی تصریح کرد: قیمت تمامی کالاها خصوصاً مواد اولیه مورد نیاز خودروسازان و قطعه سازان 3 برابر شده اما قیمت خودرو 2 برابر هم افزایش نداشته است.
    این مقام مسئول اظهار داشت: تمامی شرایط و مشکلات خودروسازان در شورای رقابت مطرح شده است و طبق گفته رئیس این شورا با قیمت های جدید آغاز به فروش کردیم و پس از سه ماه حق آن را داریم تا بر اساس تورم بخشی قیمت محصولات را تغییر دهیم.
    وی همچنین عنوان کرد: قیمت تمامی اجزا‌‌‌ء خودرو افزایش یافته و این امر کاملاً طبیعی است که با افزایش قیمت تمام شده محصولات، قدرت خرید مردم کاهش یابد لذا جهت بهبود اندک این وضعیت، این پیشنهاد به خودروسازان ارائه شده که سیستم لیزینگ را جهت ارائه بهتر خدمات فعال کنند.
    وی با اشاره به کاهش ارزش پول ملی تا یک سوم و افزایش نرخ بسیاری از مواد اولیه اعم از دولتی، داخلی و خارجی مانند لاستیک، آلومینیوم، مس و فولاد، متذکر شد: خودروسازان سال گذشته حدود 4 هزار میلیارد ضرر دادند که هنوز آن را دریافت نکرده اند همچنین اعلام کاهش 30 تا 40 درصدی قیمت خودرو توسط برخی مسئولین سبب افزایش توقع مردم شده است اما خودروسازان دیگر قادر به ادامه فعالیت با ضرر و زیان نیستند.

    افزایش قیمت خودرو، سکه،دلار و مسکن در سال 84 تا 92 به شرح جدول ذیل است:

    سال
    سکه قدیم( هزار تومان)
    متوسط قیمت 1 متر مربع آپارتمان نوساز( هزار تومان)
    دلار( تومان)
    پراید(هزار تومان)
    پژو 405 ( هزار تومان)
    84
    122.8
    587
    904
    6.800.000
    11.910.000
    92
    1.345.000
    6.000.000
    3.560
    15.200.000
    23.180.000
    چند برابر افزایش؟
    11.0
    10.2
    3.9
    2.2
    1.9

  14. نمایش تمام تشکر های حميد ذوالعلا در این پست:

    sajadnasirpor  (21st May 2013)

  15. #5598


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    Click here to enlarge
    اعتراض یک چینی به خدمات بد مازراتی
    کواتروپورته با چکش له شد
    پرشین خودرو: یک فرد عصبانی در اعتراض به یکی از فروشگاه‌های محلی فروش مازراتی در چین، سه نفر را استخدام کرد تا مازراتی کواتروپورته او را از بین ببرند.
    به گزارش«پرشین خودرو»، این اتفاق در شهر کین‌گادو در استان شان‌دانگ چین افتاده است. صاحب این مازراتی، دعوایی طولانی با یکی از فروشندگان مازراتی و همچنین یک شرکت بیمه به خاطر هزینه‌های بالای این خودرو داشته است. در حال حاضر، هر مدل کواتروپورته 2.6 میلیون یوآن که برابر با 423 هزار دلار آمریکا است، قیمت دارد.
    صاحب این مدل روز چهاردهم ماه می را برای انجام این اعتراض انتخاب کرد زیرا در این روز نمایشگاه خودروی کین‌گادو هم شروع شده بود. مراسم ساعت 10:30 صبح و دقیقا روبروی سالن نمایشگاه انجام شد و به همین خاطر، گزارشگران چینی زیادی در آن محل حضور داشتند و از این اتفاق گزارش کامل گرفتند.
    این فرد عصبانی ادعا می‌کند زمانی که صاحب این خودرو بوده، مازراتی چین و شرکت بیمه بارها او را مورد هزینه‌های غیرقانونی سنگین قرار داده‌اند و همچنین بی‌عدالتی‌های دیگری هم برای او صورت گرفته است. او در سایت ویبو ( که یک نوع توییتر چینی است.)، انواع و اقسام عکس‌ها و مقاله‌های مختلف درباره این بی‌عدالتی‌ها را منتشر می‌کند.
    شیشه‌های خودرو کاملا از بین رفته بودند و کاپوت و درها نیز چندین ضربه دریافت کرد اما باقی بخش‌های خودرو سالم ماندند که نشان‌دهنده این است که این فرد چینی نمی‌خواست به طور کامل خودرویش را از دست بدهد.
    صاحب خودرو که در عکس‌ها با پیراهن مشکی و گوشی همراهی در دستش حضور دارد، وانگ نام دارد و می‌گوید که این دعوا در سال 2011 و وقتی که او با فروشنده خودرو سر قیمت قطعات جدید و هزینه تعمیرات بحثش شد، شروع شده بود. ظاهرا قطعه خراب به جای تعویض با یک قطعه جدید، با یک قطعه دست‌دوم و کارکرده عوض شده بود. هزینه این تعمیرات نصفه و نیمه هم برای وانگ 2400 یوآن خرج برداشته بود. شرکت بیمه سپس از این فروشنده حمایت کرد و ادعاهای وانگ را پوچ خواند. بعد از آن بود که تماس‌ها و نامه‌های تهدیدآمیز به سمت وانگ روانه شدند.
    وانگ نیز با هر چه که می‌توانست، از تلفن و ای‌میل گرفته تا تیکت‌ها و پوسترهای خیابانی، خبرنگار‌های چینی را از این اتفاق خبردار می‌کرد. حتی به نظر می‌رسید که خود کارخانه مازراتی هم از این اتفاق باخبر باشد. نکته عجیب البته این است که صاحب عصبانی کواتروپورته هیچ وقت شکایت یا درخواست رسمی ننوشته است و تنها حرف‌هایی از حقوقش به عنوان مصرف‌کننده و رفتار بد مازراتی و شرکت‌های بیمه زده است.
    مازراتی هنوز پاسخی رسمی به این قضیه نداده است. حقوق مصرف‌کنندگان در حال تبدیل شدن به یک موضوع داغ و اساسی در چین است و بسیاری از مصرف‌کنندگان چینی، رفتار شرکت‌های غربی را متکبرانه و بی‌ادبانه توصیف می‌کنند. بهتر است که مازراتی سریع‌تر پاسخی رسمی دهد و سعی در جلب رضایت مشتریان چینی خود کند.
    وانگ کار خود را با الهام از یک اتفاق مشابه که برای گالاردو در سال 2011 افتاده بود، شروع کرد. آن داستان هم در شهر کین‌گادو افتاد و البته گالاردو توسط نه مرد با چکش، کاملا از بین رفت.





    Click here to enlarge

    Click here to enlarge

    Click here to enlarge

    Click here to enlarge

    Click here to enlarge





  16. نمایش تمام تشکر های حميد ذوالعلا در این پست:

    sajadnasirpor  (21st May 2013)

  17. #5599


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    Click here to enlarge
    مرسدس بالاخره از S جدید رونمایی کرد
    Sکلاس2014؛ سلطانی که زیبا نیست!
    پرشین خودرو: بالاخره پس از کش و قوس‌های فراوان مرسدس از نسل جدید گل سرسبد محصولاتش Sکلاس رونمایی کرد.
    به گزارش «پرشین خودرو»، ‌ Sکلاس که به عنوان یکی از قدیمی‌ترین و تاثیرگذارترین محصولات مرسدس همواره نقش مهمی ایفا کرده این بار هم دستخوش تغییراتی جدی شد تا با کد W212 برای رقابت با رقبای آلمانی، انگلیسی و ژاپنی‌اش آماده باشد.تناسبات طراحی آلمانی‌تر از هر زمان دیگری است. نسبت اوورهنگ جلو به عقب به کمترین میزان خود رسیده و از آن جا که گونه کشیده (Long) نیز همزمان با گونه کوتاه معرفی شده تناسبات بدنه هم حالت‌های متفاوت‌تری پیدا کرده است. طول 511 سانتی‌متری در حالت کوتاه (که البته چندان هم کوتاه نیست!) و 524 سانتی‌متری در حالت کشیده؛ فضای کاملا جاداری را در داخل به وجود آورده است.
    استفاده از چراغ‌های LED در نمای جلو و عقب، در کنار عضلات برجسته و خطوط تند و سه بعدی، همگی سعی دارند تا چهره‌ای متفاوت و گرافیکی جدید به S ببخشند با این که نتیجه کار از دیدگاه بسیاری آن چیزی که بتواند یک هویت قوی و در عین حال عامه‌پسند را ارائه کند از آب در نیامده است.
    در کابین استفاده از قطعات چوبی و چرمی باکیفیت در کنار ترکیب رنگ هوشمندانه آن‌ها و همین‌طور وجود عناصری مانند دریچه‌های کولر دایره‌ای شکل اما با ابعادی کوچک؛ همه منجر به خلق فضایی شده‌اند که بیشتر خودروهای کلاسیک دهه 70 انگلیسی را به ذهن متبادر می‌کند. مانیتور 12.3 اینچی که برای موارد سرگرمی و همین‌طور سامانه ناوبری مورد استفاده قرار می‌گیرد در کنار سیستم صوتی باکیفیت همراه با 10 بلندگو بخشی از تجهیزات رفاهی هستند که سعی در ایجاد بهترین شرایط برای سرنشینان را دارند.
    یک پکیج تنظیم‌کننده تهویه داخل کابین در کنار گرم‌کن فرمان، جاآرنجی ها و صندلی‌ها وظیفه کنترل هوا و دمای داخل کابین را بر عهده دارند؛ ضمن این که صندلی‌های عقب نیز به صورت جداگانه قابلیت تنظیم گرما و سرمای خود و همین‌طور حالت‌های ماساژ دهنده را دارا هستند. از دیگر تجهیرات ایمنی و رفاهی S می‌توان به: نگهدارنده فنجان‌ها با گرم‌کن، سیستم تشخیص ناهمواری‌های جاده و انتقال آن‌ها به سیستم تعلیق، DISTRONIC PLUS، سیستم کمکی ترمز، تعلیق ایرماتیک، تشخیص فعال نگهداری خودرو بین خطوط، توقف-حرکت خودکار، دید در شب، ATTENTION ASSIST و... اشاره کرد که ایمنی فعال S را به بالاترین حد ممکن می‌رسانند.
    چهار پیشرانه برای S کلاس قابل سفارشند. اولی از نوع شش سیلندر V شکل با 3 لیتر حجم است که با 285 اسب بخار قدرت و 620 نیوتون‌متر گشتاور تولید می‌کند و به لطف تکنولوژی بلوتک یکی از پاک‌ترین دیزلی‌های جهان است. علاوه بر S250 BlueTEC، یک دیزلی دیگر هم با کد S300 BlueTEC قابل سفارش است که از یک پیشرانه چهار سیلندر 2.1 لیتری 204 اسب بخاری و 500 نیوتون‌متری بهره می‌برد؛ پیشرانه‌ای که S با آن به 7.6 ثانیه زمان احتیاج دارد تا از حالت سکون به سرعت صد کیلومتر بر ساعت دست پیدا کند.
    دو بنزینی دیگر هم قابل سفارشند؛ یکی با کد S500 که با بهره‌گیری از یک نیروگاه هشت سیلندر 4.7 لیتری توانایی تولید 455 اسب بخار قدرت و 700 نیوتون‌متر گشتاور را داراست و این کشتی غول پیکر را ظرف تنها 4.8 ثانیه به تندی صد کیلومتر بر ساعت می‌رساند.
    یک هیبریدی قدرتمند هم که ترکیبی از پیشرانه شش سیلندر V شکل 306 اسب بخاری و 370 نیوتون‌متری و الکتریکی است با کد S400 قابل سفارش است که در عین حال به دست آوردن عملکرد 6.8 ثانیه‌ای برای رسیدن به سرعت صد کیلومتر بر ساعت، از لحاظ زیست محیطی و مصرف سوخت هم حرف‌هایی برای گفتن دارد.
    در مجموع باید گفت S جدید بیش از آن که طرفدارانش را به خاطر زیبایی شوکه کند؛ با امکانات رفاهی، ایمنی و مشخصات فنی فوق‌العاده‌اش می‌تواند مشتریان را در طول سال‌های استفاده راضی نگه دارد؛ با این حال باید صبر کرد و دید که رقابت میان آن و رقبایش چگونه شکل خواهد گرفت.






    Click here to enlarge

    Click here to enlarge

    Click here to enlarge

    Click here to enlarge

    Click here to enlarge

    Click here to enlarge

    Click here to enlarge

    Click here to enlarge

    Click here to enlarge

    Click here to enlarge

    Click here to enlarge

    Click here to enlarge





  18. نمایش تمام تشکر های حميد ذوالعلا در این پست:

    sajadnasirpor  (21st May 2013)

  19. #5600


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    Click here to enlarge
    تحویل تندر ۹۰ با افزایش قیمت ۲۶۰ هزار تومانی!
    پرشین خودرو: در حالی که هنوز قیمت جدید تندر۹۰ اعلام نشده است، دعوتنامه تحویل این خودرو با افزایش ۲۶۰ هزار تومانی یعنی به قیمت ۳۵ میلیون و ۳۱۰ هزار تومان برای مشتریان ارسال شد و دلیل اصلی این افزایش قیمت، افزایش حق بیمه شخص ثالث و مالیات بر ارزش افزوده اعلام می‌شود.
    به گزارش «پرشین خودرو» به نقل از فارس، دعوتنامه تندر۹۰ پارس خودرو برای تحویل‌های فروردین، اردیبهشت و خرداد سال جاری به نمایندگی‌های فروش این شرکت ارسال شده تا به مشتریان تحویل داده شود.
    قیمت مصوب فعلی تندر۹۰ مدل E۲ پارس خودرو ۳۵ میلیون و ۵۰ هزار تومان است که این مبلغ در دعوتنامه‌های جدید ۲۶۰ هزار تومان افزایش یافته است.
    با توجه به ارسال تعداد زیادی دعوتنامه برای خریداران تندر۹۰ پیش از تعیین قیمت جدید این محصول، مشتریان برای تحویل خودرو سردرگم هستند.
    همچنین برخی نمایندگی‌های ایران خودرو از احتمال جایگزینی پژو ۴۰۵ و پژو پارس به جای تندر۹۰ و تحویل این خودروها به مشتریان خبر می‌دهند.
    قیمت جدید تندر۹۰ در حالی هنوز مشخص نشده که پژویان، رئیس شورای رقابت اوایل هفته گذشته از ارائه اطلاعات خودروسازان به بانک مرکزی به منظور تعیین نرخ تورم خودروهایی که قیمت‌گذاری جدید نشده‌اند، خبر داده و گفته بود: این اطلاعات را به بانک مرکزی ارائه کردیم تا پس از تعیین نرخ تورم، قیمت‌ جدید خودروهای تولیدی به صورت CKD مشخص شود.
    تندر۹۰، مگان و پژو ۲۰۶ از جمله خودروهایی هستند که هنوز قیمت جدید آنها مشخص نشده است،قرار است قیمت جدید این خودروها بر اساس فرمول قیمت‌گذاری خودرو مصوب شورای رقابت، تعیین شود

  20. نمایش تمام تشکر های حميد ذوالعلا در این پست:

    sajadnasirpor  (21st May 2013)

صفحه 560 از 771 نخستنخست ... 60460510540550551552553554555556557558559560561562563564565566567568569570580610660 ... آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  


Copyright ©2000 - 2013, Jelsoft Enterprises Ltd کیــــــــــان ستـــــــــــ ...® اولین و بزرگترین سایت فوق تخصصی الکترونیک در ایران



Cultural Forum | Study at Malaysian University