هاچبک بعدی ب.ام.و هفت سرنشین است
سرایت تیپGT به سری1 ب.ام.و
پرشین خودرو: در پاریس کانسپتی به نام اکتیو تورر به نمایش گذاشته شده بود و بعدا هم لقب سری1 GT را به خود گرفت، اکنون ظاهرا به منبع الهامی برای تولید یک نسخه هفت سرنشین تبدیل شده است.
به گزارش «پرشین خودرو»، هر دو مدل اخیرا با استتار کامل دیده شدهاند و عکسهای جاسوسی آنها نیز منتشر شده است. آخرین عکسها نشان میدهند که نسخهای که فاصله بین محوری طولانیتری دارد، در مقایسه با استوک 1 GT، درهای عقب طولانی تری هم دارد. انتهای خودرو نیز کمی عقبتر رفته که حکایت از فضای داخلی بیشتر دارد. سری 1 GT، اولین مدلهای ب.ام.و خواهد بود که از شاسی جدید UKL1 استفاده میکنند و به سیستم دیفرانسیل جلو هم مجهز هستند. از این شاسی در تولید مدلهای کوچک (یا Baby) بیمر و مینی هم استفاده خواهد شد.
این خودرو احتمالا به یکی از موتورهای 3 یا 4 سیلندر مجهز خواهد شد و گزینه موتور هیبریدی هم برای آن در نظر گرفته میشود. در نسخه اولیه کانسپت، از یک موتور 1.5 لیتری توربوشارژ 3 سیلندر در کنار سیستم پلاگ-این هیبریدی eDrive استفاده شده بود. این کانسپت به سیستم دیفرانسیل جلو مجهز بود و یک موتور الکتریکی، قدرت چرخهای عقب را در مواقع ضروری تامین میکرد. قدرت خروجی این سیستم ترکیبی 190 اسب بخاری بود و گفته میشد که صفر تا صد آن نیز هشت ثانیه طول میکشد. نسخه Baby خودرو که پنج نفره است، به احتمال قوی در نمایشگاه فرانکفورت در ماه سپتامبر و نسخه هفت سرنشین حدودا شش ماه بعد از آن (شاید در نمایشگاه ژنو 2014) معرفی خواهند شد.
![]()
![]()
![]()