.تعمیـــرکاران کیان ست (kiansat.tv)تابع قوانین -جمهموری-اسلامی ایران میباشد و ارسال هر گونه مطلب سیاسی،مذهبی،غیراخلاقی و خرید و فروش متعلقات ماه-واره و دیگر موارد مجرمانه ممنوع میباشد وبا کاربران خاطی به شدت برخورد میگردد انجمن فقط تعمیرات لوازم الکترونیک میباشد...













سلام مهمان گرامی؛
به کیان ست خوش آمدید برای مشاهده انجمن با امکانات کامل می بايست از طريق این لینک عضو شوید.

https://teranzit.pw/uploads/14469017281.png
پیام خصوصی به مدیریت کل سایت ........... صفحه توضیحات و شرایط گروه ویژه ........... ...........
ارتباط تلگرامی با مدیریت سایت ................. ایدی تلگرام suportripair@ .................
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 7702

موضوع: اخبار خودرو

Threaded View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. #11


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    توجیه اقتصادی ایجاد قطب جدید خودروسازی ،بازگشت تولید به روند گذشته است

    Click here to enlarge
    Click here to enlargeبه گزارش خبر خودرو، مدیر گروه خودرو، دانشگاه خواجه نصیر الدین طوسی گفت : در شرایط اقتصادی کنونی که مشکلات بسیاری برای تولید خودرو بوجود آمده هر گونه سرمایه گذاری جدید در بخش صنعت خودرو هیچ گونه توجیهی را به دنبال نخواهد داشت. شهرام آزادی در گفتگو با خبرنگار خبر خودرو، افزود : ایجاد قطب جدید خودروسازی با توجه به مسائل اخیر تولید در صنعت خودرو اقتصادی نبوده و در شرایط کنونی غیر منطقی است . وی تاکید کرد : در صورتی که تولید خودرو به روند معمول گذشته بازگردد و میزان تولید خودرو به سقف بالای یک و نیم میلیون برسد در چنین شرایطی با احتساب در آمد ارزی حاصل از صادرات خودرو، ایجاد قطب جدید توجیه پذیر خواهد بود. وی خاطر نشان کرد : در شرایط سخت اقتصادی و مشکلاتی که برای تامین ارز و تامین قطعات توسط ساب لایرها ایجاد شده است ایجاد قطب جدید خودروسازی کاملا غیر منطقی است چرا که در حال حاضر اکثر شرکتها با کمتر از یک سوم ظرفیت در حال فعالیت هستند بنابراین چنانچه بخواهیم قطب دیگری را در صنعت خودرو ایجاد کنیم و این شرکت با مشکلاتی که سازندگان دارند تولید نمایند قطعا هزینه هایی را به آنها تحمیل خواهد کرد. وی همچنین علت توقف ایجاد قطب سوم خودروسازی را به جهت مشکلات کنونی صنعت خودرو ذکر کرد و افزود : صنعت خودرو در حال حاضر دچار مشکلات بسیاری است بنابراین در این شرایط نه تنها فضای کافی، بلکه سرمایه لازم برای ایجاد قطب جدید و امکان برنامه ریزی در این زمینه وجود ندارد. این کارشناس صنعت خودرو در ادامه تاکید کرد : در شرایطی که صنعت خودرو بدیهی های عقب افتاده زیادی را به قطعه سازان دارد اگر دولت و یا هر بخش دیگری بخواهد چنین کاری را انجام دهد ترجیحا باید به خودروسازان فعلی کمک نماید تا ورشکست نشوند. آزادی تصریح کرد : در چنین شرایطی حفظ دو قطب بزرگ کنونی صنعت خودرو که به طور مستقیم و غیر مستقیم چند صد هزار نفر شغل ایجاد نموده است بسیار مهم است بنابراین اگر قرار است دو قطب مهم خودروسازی از بین بروند که قطب جدیدی ایجاد شود مسلما این اتفاق مشکلات اجتماعی و اقتصادی زیادی را به دنبال خواهد داشت. وی گفت : این اقدام زمانی منطقی است که رشد اقتصادی کشورروند مثبتی داشته باشد و سالانه 10 درصد رشد تولید در صنعت خودرو صورت می گرفت در حالی که امروز رشد اقتصادی کشور منفی است بنابراین در شرایطی که محدودیت های زیادی برای تولید و صادرات وجود دارد و هیچ دورنمایی برای صادرات خودرو وجود ندارد امکان ایجاد قطبی جدید که قرار بود با هدف صادرات صورت گیرد عملا غیر ممکن است.

  2. 2کاربر از حميد ذوالعلا بخاطر ارسال این پست مفید سپاسگزاری کرده اند:

    Mortal Kombat (29th May 2013),sajadnasirpor  (28th May 2013)

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  


Copyright ©2000 - 2013, Jelsoft Enterprises Ltd کیــــــــــان ستـــــــــــ ...® اولین و بزرگترین سایت فوق تخصصی الکترونیک در ایران



Cultural Forum | Study at Malaysian University