.تعمیـــرکاران کیان ست (kiansat.tv)تابع قوانین -جمهموری-اسلامی ایران میباشد و ارسال هر گونه مطلب سیاسی،مذهبی،غیراخلاقی و خرید و فروش متعلقات ماه-واره و دیگر موارد مجرمانه ممنوع میباشد وبا کاربران خاطی به شدت برخورد میگردد انجمن فقط تعمیرات لوازم الکترونیک میباشد...













سلام مهمان گرامی؛
به کیان ست خوش آمدید برای مشاهده انجمن با امکانات کامل می بايست از طريق این لینک عضو شوید.

https://teranzit.pw/uploads/14469017281.png
پیام خصوصی به مدیریت کل سایت ........... صفحه توضیحات و شرایط گروه ویژه ........... ...........
ارتباط تلگرامی با مدیریت سایت ................. ایدی تلگرام suportripair@ .................
صفحه 583 از 771 نخستنخست ... 83483533563573574575576577578579580581582583584585586587588589590591592593603633683 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 5,821 تا 5,830 , از مجموع 7702

موضوع: اخبار خودرو

  1. #5821


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    تحریم اخیر تاثیر جدی بر صنعت خودروسازی ایران نخواهد گذاشت

    Click here to enlarge
    Click here to enlargeبه گزارش خبر خودرو،عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت : از هنگامی که بحث تحریم ایران مطرح شد خودروسازی ایران نیز مورد تحریم واقع شد بنابراین تحریم های جدید صنعت خودرو تاثیر جدی بر صنعت خودروسازی ایران نخواهد داشت. روح الله عباسپور در گفتگو با خبرنگار خبر خودرو، افزود : در راستای تحریم های اخیر صنعت خودرو باید تلاش شود تا تعاملات بین المللی و همچنین روابط اقتصادی و سیاسی با کشورهای همسایه تقویت شود . وی تاکید کرد : اساسا زمانی که جنگ اقتصادی یا موضوعاتی چون اقتصاد مقاومتی مطرح می شود ، حمایت از تولید در کشور بسیار جدی است مهمترین مولفه اقتصاد مقاومتی ، حمایت از تولیدات داخلی است . وی گفت : قطعا در بحث حمایت از صنعت و تولید داخل هر یک از بخش ها وظایفی دارند به طوری که در بحث حمایت از صنعت خودرو داخل ، خودروسازان نسبت به ارتقاء کیفیت و حرکت در مسیر سیاستهای راهبردی این صنعت ، رسانه ها در حوزه تبلیغات ، مجلس در تسهیل بازار کسب وکار و حمایت از تولیدات داخلی و مردم در و دولت و سیستم بانکی نیز هر کدام وظایفی را در برعهده دارند که باید به موقع انجام شود. وی تصریح کرد : در شرایط تحریم نیزباید مواد اولیه مورد نیاز صنعت خودروسازی کشور مثل فولاد ، مس ، پلیمر که منابع داخلی و مهم صنعت خودروسازی است دولت با قیمت کمتری در اختیار صنعت خودرو و قطعه سازان قرار دهد. این نماینده مجلس همچنین بخشی از اقدامات در راستای کاهش مشکلات تحریم را تامین نقدینگی شرکتهای خودروسازی عنوان کرد و افزود : در صورتی که تسهیلاتی که از سال گذشته مطرح شد به صنعت خودرو پرداخت شود بسیاری از مشکلات خودروسازی و از جمله قیمت خودرو حل خواهد شد. عباسپور تاکید کرد : امروز باید هر ** در حوزه کاری و مسئولیت خود صنعت خودرو داخل را حمایت و یاری کند تا بتوانیم تحریم های اخیر را دور بزنیم. وی افزود : در صورتی که به صنعت خودروسازی کشور آسیب وارد شود ، قطعا مشکلات زیادیبرای اشتغال و اقتصاد کشور بوجود خواهد آمد

  2. 4کاربر از حميد ذوالعلا بخاطر ارسال این پست مفید سپاسگزاری کرده اند:

    3400  (11th August 2013),ebi n1 (7th July 2013),farhad1904 (5th July 2013),vahid khavarani (5th July 2013)

  3. #5822


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    فروش قطعي همه محصولات ایران خودرو از شنبه
    Click here to enlarge به گزارش خبرخودرو ،مدیر بازاریابی و فروش ایران خودرو گفت : مشتریان از روز شنبه می توانند خودروهای مورد نظر خود را به صورت قطعی خریداری کنند. عبداله بابایی تاکید کرد: شرکت ایران خودرو برای تثبیت بازار و اطمینان به مردم مبنی بر این که تحریم ها هیچ آسیبی به روند تولید و قیمت نخواهد زد ، شرایطی فراهم کرده است تامشتریان بتوانند هر محصولی را که میخواهند ، به صورت قطعی از طریق سایت ایران خودرو خریداری کنند. وی درباره روش پرداخت هزینه خرید قطعی خودروها گفت:متقاضیان با انتخاب نوع و قیمت خودرو ،دغدغه ای از لحاظ نامشخص بودن قیمت خودرو تا زمان تحویل نخواهند داشت. بابایی افزود : خودروها با قیمت مشخص و با قیمت مصوب در سایت فروش گروه صنعتی ایران خودرو عرضه می شود. بنابراین گزارش معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو پیش از نیز هر گونه اخباری مبنی بر تولید مجدد خودرو پیکان را تکذیب و تاکید کرده است : در حال تولید محصولات جدید با برند ملی در جهت کسب افتخار برای ایران اسلامی هستیم. بابایی تصریح کرده است : انتشار خبر دور جدید تحریم‌های آمریکا در قالب تحریم صنعت خودرو کشورمان، علاوه بر حدس و گمان ، برخی را بر آن داشت تا خودی نشان دهند و در پوشش نظر کارشناسی سخنانی بی‌پایه را بر زبان آورند که با توجه به رشد صنعت خودرو در کشور، موجب وهن آن است. وی افزود : تولید مجدد خودرو پیکان که از سوی برخی مطرح شده و در رسانه‌ها انتشار یافته، خلاف واقعیت است که نشان می‌دهد، گویندگان آن هیچ شناختی از صنعت، به وی‍ژه صنعت خودرو کشور ندارند. بابایی گفت : این عده چشم بر توسعه این صنعت در کشور بسته‌اند و با ذهن جامانده در گذشته، به تحلیل مسایل روز می‌پردازند و متاسفانه حمله به صنعت خودرو را دستمایه کسب شهرت برای خود قرار می دهند. وی افزود: صنعت خودرو کشور، بوی‍ژه گروه صنعتی ایران خودرو در این سال‌ها با تولید برندهای ملی جدید اوضاع دیگرگونه‌ای یافته است که در آن امکان تولید مجدد خودرو پیکان و بازگشت به آن وجود ندارد . معاون ایران خودرو در ادامه اعلام کرد : گروه صنعتی ایران خودرو با ورود دومین خودرو با برند ملی (رانا) به بازار در سال گذشته و همچنین تولید سومین خودرو با برند ملی(دنا) از سوی این شرکت و برنامه عرضه آن تا اواخر سال جاری ثابت کرده که گام در مسیری بی‌بازگشت گذاشته است. بابایی گفت : صنعتگران در این حوزه تلاش می‌کنند محصولات خود را مبتنی بر نیازهای روزآمد شده بازار تولید کنند. وی افزود : تردیدی نیست که محدودیت‌های اینگونه اگرچه بر سرعت توسعه و رشد تولید تاثیرگذار است و در حکم مانعی در این مسیر تلقی می‌شود، اما هیچ‌گاه نتوانسته است این چرخ را از حرکت بازدارد.

  4. 4کاربر از حميد ذوالعلا بخاطر ارسال این پست مفید سپاسگزاری کرده اند:

    3400  (11th August 2013),ebi n1 (7th July 2013),farhad1904 (5th July 2013),vahid khavarani (5th July 2013)

  5. #5823


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    پیکان به چرخه تولید ایران خودرو باز نمی‌گردد

    Click here to enlarge
    Click here to enlargeبه گزارش خبرخودرو ،معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو هر گونه اخباری مبنی بر تولید مجدد خودرو پیکان را تکذیب و تاکید کرد : در حال تولید محصولات جدید با برند ملی در جهت کسب افتخار برای ایران اسلامی هستیم. عبداله بابایی تصریح کرد : انتشار خبر دور جدید تحریم‌های آمریکا در قالب تحریم صنعت خودرو کشورمان، علاوه بر حدس و گمان ، برخی را بر آن داشت تا خودی نشان دهند و در پوشش نظر کارشناسی سخنانی بی‌پایه را بر زبان آورند که با توجه به رشد صنعت خودرو در کشور، موجب وهن آن است. وی افزود : تولید مجدد خودروی پیکان که از سوی برخی مطرح شده و در رسانه‌ها انتشار یافته، خلاف واقعیت است که نشان می‌دهد، گویندگان آن هیچ شناختی از صنعت، به وی‍ژه صنعت خودرو کشور ندارند. بابایی گفت : این عده چشم بر توسعه این صنعت در کشور بسته‌اند و با ذهن جامانده در گذشته، به تحلیل مسایل روز می‌پردازند و متاسفانه حمله به صنعت خودرو را دستمایه کسب شهرت برای خود قرار می دهند. وی افزود: صنعت خودرو کشور، بوی‍ژه گروه صنعتی ایران خودرو در این سال‌ها با تولید برندهای ملی جدید اوضاع دیگرگونه‌ای یافته است که در آن امکان تولید مجدد خودرو پیکان و بازگشت به آن وجود ندارد . معاون ایران خودرو در ادامه اعلام کرد : گروه صنعتی ایران خودرو با ورود دومین خودرو با برند ملی (رانا) به بازار در سال گذشته و همچنین تولید سومین خودرو با برند ملی(دنا) از سوی این شرکت و برنامه عرضه آن تا اواخر سال جاری ثابت کرده که گام در مسیری بی‌بازگشت گذاشته است. بابایی گفت : صنعتگران در این حوزه تلاش می‌کنند محصولات خود را مبتنی بر نیازهای روزآمد شده بازار تولید کنند. وی افزود : تردیدی نیست که محدودیت‌های اینگونه اگرچه بر سرعت توسعه و رشد تولید تاثیرگذار است و در حکم مانعی در این مسیر تلقی می‌شود، اما هیچ‌گاه نتوانسته است این چرخ را از حرکت بازدارد.

  6. 4کاربر از حميد ذوالعلا بخاطر ارسال این پست مفید سپاسگزاری کرده اند:

    3400  (11th August 2013),ebi n1 (7th July 2013),farhad1904 (5th July 2013),vahid khavarani (5th July 2013)

  7. #5824


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    Click here to enlarge
    خودروی خاطره‌ها از قافله گرانی‌ جا نماند
    نگاهی به قیمت پیکان 8 سال پس از توقف تولید+ جدول
    پرشین خودرو: با گذشت 8 سال از توقف تولید پیکان، فروشندگان این خودرو قیمت های قابل توجهی را به مشتریان ارائه می کنند.
    به گزارش «پرشین خودرو»، بازار خودرو طی یکسال گذشته نوسان های قیمتی فراوانی را تجربه کرده و روزهای خوبی را سپری نمی کند.
    افزایش قیمت خودروها طی یکسال گذشته تا حدی پیش رفت که محمود احمدی نژاد سال گذشته در یک برنامه زنده تلویزیونی با انتقاد از روند افزایش قیمت خودرو اعلام کرد: چطور ممکن است خودروسازان قیمت پراید را 20 یا 18 میلیون بگویند و بعد اظهار کنند که ضرر می کنیم.
    به گزارش نامه، پرایدی که 8 یا 8.5 میلیون است. هر چیزی قیمتی دارد. بالاخره خودرو کیلویی چند؟
    پس از آن اواخر سال گذشته شورای رقابت موضوع بررسی فرمول تعیین قیمت خودروهای داخلی را در دستور کار خود قرار داد و نهایتا اوایل سال جاری این فرمول را برای اجرا به خودروسازان ابلاغ کرد اما این موضوع نیز نتوانست قیمت خودروها را به اندازه قابل توجهی کاهش دهد تا آینده بازار خودرو همچنان در ابهام قرار داشته باشد.افزایش قابل توجه قیمت انواع خودرو طی سال های اخیر بسیاری را به یاد خودروی خاطره ها، پیکان انداخته است.
    خودرویی که بهار سال 1384 خزان آن بود. خودرویی که ترمز ABS و کیسه هوا نداشت، شیشه‌هایش هم با یک دستگیره بالا و پایین می‌شد، نه از کولر خبری بود و نه فرمان آن هیدرو‌لیک بود اما با تمام بدی‌ها و کاستی‌هایش در یادها باقی ماند و انتظار می‌رفت در چند سال آینده پیکان به خاطره‌ها بپیوندد، اما طی یکسال گذشته این خودرو به واسطه افزایش قیمت ها یادآن بار دیگر یاد آن زنده شده است.
    Click here to enlarge
    البته زمانی که توقف تولید پیکان قطعی شد مسئولان خودروی تندر 90 را به عنوان جایگزین این خودرو معرفی کردند اما تندر 90 هم اکنون حدود 36 میلیون تومان قیمت دارد و کمتر پیکان سواری می تواند سوار خودرویی شود که روزی قرار بود جایگزین پیکان شود.
    البته در روزهای اخیر اخباری مبنی بر تولید مجدد پیکان در کشور منتشر شده است که محمدرضا نجفی منش عضو هیات مدیره انجمن قطعه‌سازان ایران با انتقاد از این صحبت‌ها گفته است بیان چنین صحبت‌هایی طنز تلخ صنعت خودرو است.
    اما اگرچه امروز بیش از 8 سال از توقف تولید پیکان می گذرد اما از قافله گرانی ها عقب نمانده و فروشندگان این خودرو رقم های قابل توجهی را از مشتریان تقاضا می کنند.
    در جدول زیر برخی آگهی های فروش پیکان آمده است:
    مدل
    توضیحات
    قیمت(تومان)
    1379
    180000 کارکرد، ماهی 300لیتر بنزین،یکسال بیمه، دارای معاینه فنی-باطری نو، بدون کوچکترین صدا(اتاق وبدنه)
    5,500,000
    1382
    250000 کارکرد، دوگانه CNG دارای یکسال بیمه و8 سال تخفیف .لاستیک جلو %80 وعقب %70 درصد
    5،700،000
    1376
    215000کارکرد، 1سال بیمه دوگانه cng
    3,800,000
    1381
    100000 کارکرد، بیمه 1 ماه (5 سال تخفیف) - قفل مرکزی-
    6,600,000
    1383
    100000 کارکرد، بدون رنگ شدگی- بیمه تا آبان- تخفیف بیمه از83 تاکنون
    7,450,000
    1383
    120000 کارکرد
    7,800,000







  8. 4کاربر از حميد ذوالعلا بخاطر ارسال این پست مفید سپاسگزاری کرده اند:

    3400  (11th August 2013),ebi n1 (7th July 2013),farhad1904 (5th July 2013),vahid khavarani (5th July 2013)

  9. #5825


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    Click here to enlarge
    آیا لیموزین اوباما عوض می‌شود؟
    پرشین خودرو: با اینكه به صورت رسمى هیچ اطلاعاتى در مورد تعویض لیموزین ریاست جمهورى آمریكا اعلام نشده اما گزارش هاى جدید نشان دهنده‌ى این هستند كه دولت آمریكا به دنبال جایگزین كردن یك لیموزین جدید به جاى لیموزین كادیلاك فعلى با نام مستعار وحشى است.
    به گزارش «پرشبن خودرو»، در ابتدا، پاى لیموزین‌ها در سال 1939 به كاخ سفید باز شد كه یك لینكلن فوق لوكس بود. لینكلن تا چندین دهه مسئول حمل رئیس‌جمهور بود تا اینكه كرایسلر در سال 1972 جایگزین لینكلن شد. حال اگر به جلوتر برویم مى¬بینیم كه لیموزین رئیس جمهورى آمریكا به یكى از دغدغه‌هاى شركت‌هاى آمریكایى تبدیل شده و آن‌ها سر این موضوع به رقابت شدید با یکدیگر پرداختند و هم‌اكنون هم این رقابت داغ و پابرجاست. از سال 1993 به بعد گاراژ كاخ¬سفید فقط رنگ لینكلن و كادیلاك را به خود دیده و در حال حاضر در آن كادیلاكى ملقب به وحشى قرار دارد. مسلماً این كادیلاك بلافاصله بعد آماده شدن لیموزین بعدى، بازنشسته مى‌شود اما سوال اصلى اینجاست كه آیا لیموزین بعدى، مانند مدل فعلی با برند كادیلاك است یا كرایسلر لیموزین خود را به كاخ سفید مى‌فرستد؟ البته فراموش نكنید كه همواره لینكلن هم در این رقابت حضور داشته و با اینكه خودش اعلام كرده كه دیگر مایل به دنبال كردن این پروژه نیست، اما نباید آن را دست كم گرفت.
    ساخت این لیموزین ها هیچ وقت ساده نبوده‌اند و كارخانه‌ها ابتدا باید چندین نمونه كامل را به منظور آزمایش بسازند، سپس با توجه به نتایج آزمایش و رفع ایراد¬ها، اقدام به ساخت نمونه اصلى كنند. معمولاً اطلاعات و امكانات این نوع خودرو¬ها به دلیل مسائل امنیتى همیشه به صورت یك راز باقى مى ماند اما بعضى از ویژگى هاى فاش شده آن ها به قرار زیر است
    سالم ماندن لیموزین در آتش، بدنه فوق ضد گلوله به صورتى كه تحمل گلوله قوى‌ترین نوع اسلحه‌ها را داشته باشد، تایرهاى ضد گلوله، تحمل برخورد با آرپیچى، تحمل انفجار قوی‌ترین بمب‌ها در زیر خودرو، داشتن اكسیژن مورد نیاز سرنشینان براى چندین روز، تحمل فشار در زیر آب، امكان نفوذ نكردن آب وهوا به داخل، امكان تولید دود غلیظ به منظور گیج كردن و فرار از دست تروریست‌ها، وجود چندین اسلحه خودكار در بدنه خودرو و ... .

    - امیر وزیری



    Click here to enlarge

    Click here to enlarge

    Click here to enlarge

    Click here to enlarge

    Click here to enlarge





  10. 4کاربر از حميد ذوالعلا بخاطر ارسال این پست مفید سپاسگزاری کرده اند:

    3400  (11th August 2013),ebi n1 (7th July 2013),farhad1904 (5th July 2013),vahid khavarani (5th July 2013)

  11. #5826


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    Click here to enlarge
    بازار در تب و تاب پی محدودیت‌های جدید
    خودروهایی که به استقبال گرانی رفتند
    پرشین خودرو: دو هفته از شروع تابستان می‌گذرد و با وجود آغاز فصل مسافرت‌ها، هنوز در بازار خودرو از خرید و فروش خبری نیست.
    به گزارش «پرشین خودرو»، البته گویا روز گذشته خرید و فروش از رکودی که تا پیش از این بر بازار حاکم بود کمی خارج شده و فعالان بازار به معاملاتی كه در بازار شكل گرفته کمی خوش‌بین شدند. به این ترتیب برخی از آنها پیش‌بینی می‌کنند خرید و فروشی که از دیروز در بازار رقم خورده است ادامه‌دار باشد.
    البته آغاز تابستان و افزایش مسافرت‌ها یکی از بهانه‌هایی است که باعث افزایش خرید و فروش در بازار شده است، به عقیده فعالان بازار دلیل دیگری که باعث رونق خرید و فروش شده است و بازار را به حرکت انداخته است، تحریم‌هایی است که آمریکا از چند روز گذشته علیه صنعت خودروی کشورمان آغاز کرده است.
    از آنجایی که تحریم‌ها باعث افزایش هزینه‌های تولید می‌شود و خودروسازان هم بارها به این موضوع اشاره کرده‌اند، به نظر می‌رسد نگرانی افزایش قیمت‌ها در آینده، بازار را به حرکت انداخته است.
    هرچند طی هفته گذشته و بعد از کاهش چشمگیر نرخ ارز این امیدواری به وجود آمد که قیمت خودرو نیز با کاهش همراه باشد و همه در انتظار این اتفاق دست از خرید کشیده بودند، اما آغاز تحریم‌های جدید آمریکا و همچنین افزایش دوباره نرخ ارز این امیدواری را از بین برد و خرید و فروش‌ها با این اطمینان که قیمت‌ها از این پایین‌تر نخواهد آمد، آغاز شده است.
    بر همین اساس اگر تا پیش از این پژو پارس سال با قیمت ۳۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان در بازار خریداری نداشت، حالا همین خودرو با همین قیمت در حال معامله است؛ بنابراین به نظر می‌رسد با تمام شدن اتفاقاتی که در انتظار آنها بازار خودرو در رکود مانده بود، این بازار جانی دوباره گرفته است، اتفاقاتی نظیر برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری و تاثیر کاهش نرخ ارز که تا حدود زیادی بازار را در انتظار نگاه داشته بود.
    اما به نظر می‌رسد با وجود تمام انتظارها برای کاهش قیمت، تجربه همیشگی اینجا هم تکرار شد: قیمتی که بالا رفت دیگر پایین نخواهد آمد و بازار خودرو نیز بار دیگر این را اثبات کرد، هرچند طی هفته گذشته قیمت‌ها افت محدودی را تجربه کردند اما به نظر می‌رسد با رونق خرید و فروش این قیمت‌ها بار دیگر با افزایشی نسبی همراه باشند.
    اما خرید و فروش خودرو در حالی آغاز شده است که بازار طی هفته گذشته نوسانات کمی را پشت سر گذاشته و معتدلانه به پیش رفته است. در ادامه قیمت‌هایی را می‌بینید که این هفته در بازار خودرو جریان داشته است.
    قیمت وارداتی‌ها، رو به بالا
    بازار وارداتی‌ها طی هفته گذشته در بیشتر مدل‌ها با ثبات قیمت همراه بوده، اما برخی مدل‌ها با افزایش قیمتی همراه بوده‌اند که ثبات قیمت دیگر مدل‌ها را جبران کرده‌اند.
    بر همین اساس دو مدل از خودروهای تویوتا با افزایش قیمت همراه بوده‌اند. اوریون که طی دو هفته گذشته ۱۹۸ میلیون تومان قیمت داشت، این هفته با افزایشی ۵ میلیون تومانی به ۲۰۳ میلیون تومان رسید و دیگر مدل آن یعنی کرولا هم با جهشی ۱۰ میلیون تومانی به ۱۲۰ میلیون تومان رسید تا این دو خودرو تنها وارداتی‌های گران شده در این هفته باشند.
    به گزارش دنیای اقتصاد، اما از خانواده هیوندایی بشنویم که با یک کاهش قیمت همراه بوده، آن طور که از بازار خبر می‌رسد سوناتا با ۵ میلیون تومان کاهش قیمت از ۱۵۶ میلیون تومان به ۱۵۱ میلیون تومان رسید تا آرزوی کاهش قیمت را برای مدتی به بازار خودرو هدیه داده باشد.
    آزرا دیگر مدل این خانواده روی قیمت قبلی خود، یعنی ۲۰۲ میلیون تومان ماند. دو شاسی‌بلند هیوندا هم ثابت بوده‌اند، IX55 و IX35 به ترتیب روی ۲۱۵ و ۱۵۶ میلیون تومان باقی ماندند.
    مدل i30 این خانواده هم طی هفته گذشته ۱۰۵ میلیون تومان قیمت داشته. اما از خانواده کیا هم خبر از ثبات قیمت‌ها می‌آید، بر همین اساس کیا اسپورتیج طی هفته گذشته ۱۵۸ میلیون تومان قیمت داشته. کیا سراتو و اپتیما نیز به ترتیب ۱۱۵ و ۱۴۵ میلیون تومان بوده‌اند.
    رشد نسبی قیمت‌ها در مدل‌های داخلی
    اما خودروهای داخلی که طی هفته گذشته کاهش محدود قیمت‌ها را تجربه کردند این هفته باز به قیمت‌های قبلی خود بازگشتند. بر همین اساس پرایدها که کاهش قیمت ۳۰۰ تا ۵۰۰ هزار تومانی را طی هفته گذشته داشتند، بیشتر از یک هفته نتوانستند کاهش قیمت‌ها را تحمل کنند و باز اوج گرفتند؛ بنابراین پراید ۱۱۱ با رشدی ۵۰۰ هزار تومانی به ۱۷ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان رسید.
    مدل ۱۳۱ این خودرو هم با افزایشی مشابه ۱۱۱ به ۱۶ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان رسید. اما پراید۱۳۲ هم کاهش ۳۰۰ هزار تومانی هفته گذشته‌اش را پس گرفت و ۱۶ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان شد.
    تیبا اما مانند هفته گذشته ۲۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان قیمت داشت. از پرایدها که بگذریم به خانواده پژو می‌رسیم که افت قیمتی محدود داشته. پژو ۲۰۶ تیپ ۲ با کاهشی ۵۰۰ هزار تومانی نسبت به هفته گذشته به ۳۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان رسید.
    تیپ ۵ این خودرو هم بعد از افت قیمت هفته گذشته‌اش روی ۴۰ میلیون تومان باقی‌مانده است. V9 نیز روی ۵۲ میلیون تومان باقی ماند، اما ۲۰۶ مدل V8 با ۲ میلیون افت قیمت به ۴۱ میلیون تومان رسید.
    V20 هم به عنوان معمولی‌ترین مدل ۲۰۶ روی قیمت ۳۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان باقی ماند. پژوهای قدیمی‌تر هم با ثبات قیمت همراه بوده‌اند، ۴۰۵ بنزینی همان ۲۷ میلیون تومان است و مدل دوگانه‌سوز آن هم ۲۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان.
    سراغ تندر برویم، این فرانسوی بازار که قرار بود قیمتی همپای پیکان داشته باشد تا عموم مشتریان بازار خودرو از آن بهره‌مند شوند. تندر پارس خودرو طی هفته گذشته با افزایشی ۵۰۰ هزار تومانی به ۳۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان رسید و تندر ایران خودرو هم روی ۳۶ میلیون تومان باقی ماند.
    مدل E1 این خودرو هم که از امکانات کمتری برخوردار است. این هفته ۳۳ میلیون تومان بود که نشان‌دهنده افزایشی ۵۰۰ هزار تومانی بود. نیسان تیانا، میهمان تازه‌وارد پارس خودرو هم بعد از جهش ۵ میلیون تومانی هفته گذشته، تغییری نداشته و روی ۱۴۷ میلیون تومان باقی ماند.
    ماکسیما هم همچنان ثابت است و روی ۱۱۶ میلیون تومان باقی‌مانده است. گراند ویتارا، خودروی لوکس ایران‌خودرو هم نسبت به هفته گذشته افزایش قیمت را تجربه کرده است و در مدل دنده اتومات کلاس ۸ خود به ۱۳۲ میلیون تومان و در کلاس ۵ هم به ۱۲۸ میلیون تومان رسید.

  12. 4کاربر از حميد ذوالعلا بخاطر ارسال این پست مفید سپاسگزاری کرده اند:

    3400  (11th August 2013),ebi n1 (7th July 2013),farhad1904 (5th July 2013),vahid khavarani (5th July 2013)

  13. #5827


    تاریخ عضویت
    May 2012
    علایق
    الکترونیک
    نوشته ها
    4,633
    تشکر ها
    9,510
    35,770 سپاس از4,622 پست

    پیش فرض

    Click here to enlarge

    بهای پراید کارکرده

    تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۲ - ۰۹:۳۳




    خودرو پراید صندوقدار مدل ۸۸ با ۵۲ هزار کیلومتر کارکرد حدود ۱۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان قیمتگذاری شده است.

    به گزارش باشگاه خبرنگاران، در جدول زیر قیمت انواع پراید کارکرده در بازار آمده است:

    مدل
    توضیحات
    قیمت(تومان)
    پراید صندوقدار
    مدل ۸۸ – دوگانه سوز – بدون رنگ – ۵۲ هزار کارکرد
    ۱۲,۵۰۰,۰۰۰
    پراید صندوقدار
    مدل ۸۶- ۱۲۰۰۰۰ کارکرد-
    ۱۰,۷۰۰,۰۰۰
    پراید صندوقدار
    مدل ۸۹- دوگانه سوز- ۷۸ هزار کارکرد
    ۱۳,۳۰۰,۰۰۰
    پراید صندوقدار
    مدل ۸۸- دوگانه سوز-۱۱۲ هزار کارکرد
    ۱۲,۳۰۰,۰۰۰
    پراید صندوقدار
    مدل ۸۷- بدون رنگ- ۸۷ هزار کارکرد
    ۱۱,۴۵۰,۰۰۰
    پراید ۱۳۱
    مدل ۹۱- ۱۸۰۰ کارکرد
    ۱۵,۰۰۰,۰۰۰
    پراید ۱۳۱
    مدل ۹۰- بدون رنگ- ۷۴ هزار کارکرد
    ۱۴,۲۰۰,۰۰۰

  14. نمایش تمام تشکر های 3400 در این پست:

    احمد برقکار (11th August 2013)

  15. #5828


    تاریخ عضویت
    May 2012
    علایق
    الکترونیک
    نوشته ها
    4,633
    تشکر ها
    9,510
    35,770 سپاس از4,622 پست

    Icon14 وانت جدید ایران خودرو

    وانت جدید ایران خودرو آفتاب: وانت جدید ایران خودرو "پی.یو .وان" در سال آینده روانه بازار می شود. م

    Click here to enlargeآفتاب: وانت جدید ایران خودرو "پی.یو .وان" در سال آینده روانه بازار می شود. میرجواد سلیمانی قائم مقام محصول و کیفیت ایران خودرو در این زمینه، گفت: این وانت بر روی پلات‌فرم 405 و با هدف نوآوری و تامین نیاز بازار طراحی و تولید شده است.

    وی برخورداری از موتور او. اچ. وی. جی. 2، استاندارد یورو 4 و نصب مخازن گاز در کف را از جمله ویژگی‌های این وانت اعلام کرد و افزود: این ویژگی موجب می‌شود فضای بزرگ‌تری برای بار اختصاص یابد.

    سلیمانی اظهار داشت: دو مخزن 35 لیتری گاز در این خودرو نصب شده که از طریق دریچه‌ای از کف اتاق بار در دسترس راننده است.

    قائم مقام محصول و کیفیت ایران خودرو رفع کاستی‌های وانت باردو را از جمله اولویت‌های ایران خودرو در عرضه وانت جدید بیان کرد و گفت:‌ این محصول، در بخش کابین بار بزرگ‌تر بوده و دارای امکانات داخلی مانند ایربگ، کولر و سیستم‌های جدید مانند ای. بی. اس. است.

    وی ادامه داد: برای تامین استاندارد یورو 4 نیز تغییرات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری بر روی ای. ام. اس. و کاتالیست خودرو ایجاد شده است. سلیمانی؛ طراحی وانت در ایران را کاملا جدید و اختلاف فنی و تکنیکی از لحاظ طراحی محصول بین وانت پی. یو. وان. با وانت باردو را عمده دانست و گفت: این محصول در دو نوع بنزینی و پایه گاز سوز با گنجایش بار 700 و 600 کیلوگرم تولید می‌شود.

    چرخ‌های این وانت نیز براساس گنجایش بار طراحی شده و با چرخ سواری متفاوت است.

    قائم مقام محصول و کیفیت ایران خودرو اظهار داشت: بیشترین تغییرات این محصول نسبت به خودروی پایه در حوزه قطعات پرسی بدنه است که به صورت کامل با تلاش سازندگان داخلی انجام شده است.

    وی افزود: اتاق بار این وانت با پیچ به شاسی وصل شده که با توجه به نیاز مشتری قابل تغییر است.

    سلیمانی افزود: قالب‌های بدنه در شرکت‌های قالب‌های صنعتی و قالب‌های پیشرفته ایران خودرو و جیگ‌ها در شرکت تام ایران خودرو طراحی شده و در دست ساخت است که بر اساس برنامه زمان‌بندی تا آبان 70 درصد این پروژه به اتمام خواهد رسید.

    همچنین برخی از قطعات مانند کف اتاق بار و رکاب نیز در مرحله ریخته‌گری قرار دارد.

    سلیمانی از تجهیز خط مونتاژ سایت ایران خودرو تبریز برای تولید وانت پی.یو.وان خبر داد و گفت: قطعات اصلی بدنه پس از مونتاژ در خط بدنه شش و رنگ آمیزی در سالن رنگ شماره یک، برای مونتاژ نهایی به ایران خودرو تبریز ارسال خواهد شد.
    وی افزود: به منظور کاهش هزینه‌های تولید، ازمجموعه‌های قطعات بدنه تولید شده در سایر خطوط مانند بدنه‌سازی دو و چهار و همچنین شرکت همگام نیز استفاده خواهد شد.

    به گزارش باشگاه خبرنگاران،یک نمونه وانت پی یو وان ساخته شده و آزمون های مهندسی بر روی عملکرد سیستم‌های مختلف آن درحال انجام است.

  16. #5829


    تاریخ عضویت
    May 2012
    علایق
    الکترونیک
    نوشته ها
    4,633
    تشکر ها
    9,510
    35,770 سپاس از4,622 پست

    پیش فرض قیمت روز خودرو پژو در بازار و نمایندگی

    امروز: دوشنبه 1392/5/21

    قیمت روز خودرو پژو در بازار و نمایندگی


    ردیف خودرو قیمت نمایندگی (تومان) قیمت بازار (تومان)
    1 206 SD-V8 34,500,000 38,500,000
    2 206 SD-V9 39,500,000 52,000,000
    3 206 تیپ 2 29,000,000 35,000,000
    4 206 تیپ 5 34,000,000 37,500,000
    5 206 تیپ 6 39,000,000 51,000,000
    6 207 اتوماتیک 45,500,000 56,000,000
    7 207 دنده ای 38,500,000 48,000,000
    8 405 بنزینی 22,180,000 27,200,000
    9 405 دوګانه سوز 23,660,000 28,500,000
    10 پارس دوگانه سوز 28,280,000 36,000,000
    11 پارس سال خاکستری 27,000,000 38,000,000
    12 پارس سال سفید 26,970,000 34,000,000
    13 پارس سال مشکی 27,000,000 35,000,000
    ویرایش توسط 3400 : 12th August 2013 در ساعت 11:09

  17. #5830


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    Click here to enlarge
    رییس اتحادیه نمایشگاه‌داران و فروشندگان خودرو:
    رونق به بازار خودرو بازمی گردد
    پرشین خودرو: رییس اتحادیه نمایشگاه‌داران و فروشندگان خودرو گفت: رکود در بازار خودرو همچنان ادامه دارد و فعالان بازار در انتظار بازگشت رونق به بازار هستند.
    حسن زمانی افشار در گفت و گو با خبرنگار «پرشین خودرو»، ضمن بیان این مطلب افزود: آغاز ماه مبارک رمضان موجب تشدید رکود بازار شده بود اما انتظار آن می رفت که با تمام شدن این ماه رونق به بازار خودرو بازگردد که متأسفانه این امر محقق نشد.
    وی در ادامه تصریح کرد: رکود کنونی تنها در بازارهای تهران حاکم نیست بلکه بسیاری از شهرستان ها نیز با این مشکل مواجه هستند.
    رییس اتحادیه نمایشگاه‌داران و فروشندگان خودرو بیان کرد: مردم در انتظار کاهش قیمت خودروها هستند به همین دلیل اقدام به خرید خودرو نمی کنند که این امر موجب ایجاد رکود کنونی در بازار خودرو شده است.
    وی همچنین اظهار داشت: قطعاً با آغاز دور دوم سفرهای تابستانی وضعیت بازار بهبود خواهد یافت اما شاهد هیچ گونه افزایشی در قیمت ها نخواهیم بود.
    حسن زمانی افشار خاطرنشان کرد: خودرو مانند دیگر کالاها از نیازهای اساسی مردم به شمار می رود و قطعاً این امر موجب بازگشت رونق به بازار خودرو خواهد شد.

صفحه 583 از 771 نخستنخست ... 83483533563573574575576577578579580581582583584585586587588589590591592593603633683 ... آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 4 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 4 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  


Copyright ©2000 - 2013, Jelsoft Enterprises Ltd کیــــــــــان ستـــــــــــ ...® اولین و بزرگترین سایت فوق تخصصی الکترونیک در ایران



Cultural Forum | Study at Malaysian University