.تعمیـــرکاران کیان ست (kiansat.tv)تابع قوانین -جمهموری-اسلامی ایران میباشد و ارسال هر گونه مطلب سیاسی،مذهبی،غیراخلاقی و خرید و فروش متعلقات ماه-واره و دیگر موارد مجرمانه ممنوع میباشد وبا کاربران خاطی به شدت برخورد میگردد انجمن فقط تعمیرات لوازم الکترونیک میباشد...













سلام مهمان گرامی؛
به کیان ست خوش آمدید برای مشاهده انجمن با امکانات کامل می بايست از طريق این لینک عضو شوید.

https://teranzit.pw/uploads/14469017281.png
پیام خصوصی به مدیریت کل سایت ........... صفحه توضیحات و شرایط گروه ویژه ........... ...........
ارتباط تلگرامی با مدیریت سایت ................. ایدی تلگرام suportripair@ .................
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 5 , از مجموع 5

موضوع: آمپر بنزين خودروي پژو پارس با روشن كردن چراغها نوسان مي كند

Threaded View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. #2


    تاریخ عضویت
    Aug 2010
    محل سکونت
    yazd
    سن
    38
    نوشته ها
    386
    تشکر ها
    2,738
    3,367 سپاس از385 پست

    پیش فرض پاسخ : آمپر بنزين خودروي پژو پارس با روشن كردن چراغها نوسان مي كند

    Click here to enlarge نوشته اصلی توسط farhad1904 Click here to enlarge
    با درود و ادب

    دوستان : امروز يك مشتري اومده بود مي گفت خودروي پژو پارس داره و ايرادش بدين صورته كه :

    در زمان روشن كردن چراغها و يا روشن كردن كولر عقربه ي آمپر بنزين به تدريج به سمت قسمت خالي افت مي كند و اگر در همان حالا چراغها رو خاموش كنيم عقربه بنزين به جاي قبلي خود برميگردد .

    مشتري مي گفت تا حالا پيش ده تا باطري ساز بردم ولي متاسفانه ايرادش برطرف نشده و همه كار هم واسش كردن و همه چيز هم تست كردن

    در مرحله ي اول به فكرم رسيد كه احتمالا اتصال بدنه ضعيف باشه ولي مشتري گفت اونم چك كردن البته مشتري ماشينشو نياورده بود ولي قراره فردا صب بياد

    من خودم تا حالا سه مورد اينجوري داشتم كه همشون ايراد از ضعيف بودن اتصال بدنه بود ولي ظاهرا ايراد اين خودرو از جاي ديگري است .

    در آخر اينو هم بگم كه خودروي فوق تصادفي مي باشد و اتاق خودرو كامل تعويض شده است .

    دوستان تجربه ي مشابهي داشتند ؟

    با سپاس - فرهاد
    با سلام
    اقا فرهاد من وقتی یک ماشین میارن واسه حل مشکل اصلا کار ندارم که قبلا کجا برده و چه کارهایی روش انجام دادن چون معلوم نیست نفر قبل درست این کارهایی که ما مد نظر داریم انجام داده یا خیر.پس بهتره به گفته هایی راننده اکتفا نکنیم و کار تعمیر را از صفر شروع کنیم چون اینطوری زود تر به نتیجه میرسیم.به نظر من اتصال بدنه موتور یا رکاب مشکل داره.
    با تشکر
    هیچگاه علم را با خرد اشتباه نگیرید. علم به شما کمک می‌کند زندگی را بگذرانید، خرد کمکتان می‌کند زندگیتان را بسازید"

  2. 9کاربر از rasty بخاطر ارسال این پست مفید سپاسگزاری کرده اند:

    aliscan (10th July 2013),ASALAK (5th April 2014),bijanmoradi (19th March 2015),farhad1904 (5th April 2014),Ghadron (5th April 2014),IRANIA (10th July 2013),m.aminifar (10th July 2013),mrbm (19th October 2017),TuneUp_Vahab (10th July 2013)

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  


Copyright ©2000 - 2013, Jelsoft Enterprises Ltd کیــــــــــان ستـــــــــــ ...® اولین و بزرگترین سایت فوق تخصصی الکترونیک در ایران



Cultural Forum | Study at Malaysian University