.تعمیـــرکاران کیان ست (kiansat.tv)تابع قوانین -جمهموری-اسلامی ایران میباشد و ارسال هر گونه مطلب سیاسی،مذهبی،غیراخلاقی و خرید و فروش متعلقات ماه-واره و دیگر موارد مجرمانه ممنوع میباشد وبا کاربران خاطی به شدت برخورد میگردد انجمن فقط تعمیرات لوازم الکترونیک میباشد...













سلام مهمان گرامی؛
به کیان ست خوش آمدید برای مشاهده انجمن با امکانات کامل می بايست از طريق این لینک عضو شوید.

https://teranzit.pw/uploads/14469017281.png
پیام خصوصی به مدیریت کل سایت ........... صفحه توضیحات و شرایط گروه ویژه ........... ...........
ارتباط تلگرامی با مدیریت سایت ................. ایدی تلگرام suportripair@ .................
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 7702

موضوع: اخبار خودرو

Hybrid View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. #1


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    Click here to enlarge
    آقای رئیس جمهور، حال خودروسازان خوب نیست!
    پرشین خودرو: روحانی در حالی چند روزی است که به صورت رسمی دوران ریاست جمهوری خود را آغاز کرده است که صنعت خودروسازی کشور حال و روز خوبی ندارد.
    به گزارش «پرشین خودرو» به نقل از مشرق، زیان هزاران میلیارد تومانی دو خودورساز بزرگ کشور و کاهش تولید آنها در سال 91 و 92 که علت اصلی آن به اذعان رئیس جمهور سابق و مسئولین اقتصادی فعلی بیشتر از آنکه تحریم علت اصلی آن باشد، به مدیریت ارشد این دو خودروساز برمیگردد، ما را بر آن داشت نکاتی را به مسئولین اقتصادی دولت و شخص رئیس جمهور یادآوری کنیم که شاید فکری اورژانسی به حال مدیران این شرکت ها کند:
    *زیان هزاران میلیارد تومانی دو شرکت در سال گذشته که در گزارشات رسمی مجامع این دو شرکت صراحتا به آن اشاره شده است.
    *کاهش بی سابقه تولید خودرو در این شرکت ها به خصوص شرکت ایران خودرو که در 4 ماه ابتدایی سال جاری حدود 80 هزار خودرو بیشتر تولید نکرده که تولید پیکان وانت در صدر این تولیدات قرار دارد.
    *عدم شایسته سالاری در انتخاب مدیران این شرکت ها در دولت های نهم و دهم که به راحتی مدیران جدید این شرکت ها، متخصصان این صنعت را خانه نشین و عده زیادی از جوانان تحصیلکرده و با تجربه به شرکت های معتبر خارجی کوچ کردند که برای نمونه می توان به یکی از بهترین طر احان خودرو کشور که اکنون در شرکت های ژاپنی مشغول به کار شده اشاره کرد.
    *دپوی خودورهای تولید شده در انبارها و بدنبال آن ایجاد رانت های میلیاردی در فروش خودرو که امیدواریم روزی اسامی خریداران خودروهای ویتارا و ..... به طور رسمی در اختیار رسانه ها قرار بگیرد.
    *شناسایی سودهای غیرواقعی در زمان برگزاری مجامع با فروش غیرواقعی برخی شرکت ها و املاک.
    *افت کیفیت محصولات تولیدی طبق آمار رسمی منتشر شده در رسانه ها.
    *بیکاری کارگران کارخانه های قطعه سازی با ریختن پول به جیب کارگران چینی با واردات بیشمار قطعات درجه دو و سه چینی به ایران.
    *افزایش بیش از سه برابری قیمت خودرو به بهانه تحریم در حالیکه از افزایش کیفیت و تنوع در تولیدات خبری نبود و تغییرات در حد اسامی و تغییر برخی اجزاء داخلی خودروها بسنده میشد.
    *بدهکاری میلیاردی به سیستم بانکداری کشور با وجود در اختیار داشتن عمده سهام برخی بانک های خصوصی کشور .
    *چند شغله بودن مدیران ارشد این شرکتها که عضویت مدیر عامل یک شرکت خودروسازی در هیات مدیره یک بانک یک شاهکار جهانی است. همچنین قایم مقام این شرکت در چندین شرکت عضو هیات مدیره می باشد.
    “ آقای رئیس جمهور! حال خودروسازان خوب نیست”

  2. #2


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    Click here to enlarge
    با کیفیت ترین و بی کیفیت ترین وانت ها + جدول
    از کیفیت وانت های تولیدی چه خبر؟
    پرشین خودرو: در تیر ماه سال جاری کیفیت وانت‌های تولیدی کشور 0.6 درصد افزایش یافته است.
    به گزارش «پرشین خودرو»، در چهارمین ماه سال 92 در بخش وانت شاهد افزایش چشمگیر 4/100 درصدی تولید در مقایسه با ماه قبل هستیم كه بیشترین تاثیر در ایجاد این روند مربوط به افزایش قابل توجه تولید وانت پیکان تبریز است.
    با توجه به افزایش تولید خودروهای وانت در تیر ماه، ارزشیابی این خودروها نیز 1/22 درصد رشد یافت، بطوریكه از 6 مدل خودروی ارزشیابی شده 2 مدل در سطح كیفی خوب و 4 مدل نیز در سطح كیفی قابل قبول قرار گرفتند.
    جدول رده بندی كیفی - گروه سبك- وانت

    خودرو شركت كدهای 9 گانه نمره سطح كیفی
    سازنده 1 2 3 4 5 6 7 8 9 منفی
    وانت کاپرا گروه صنعتی بهمن
    0.0
    0.0
    0.0
    0.0
    42.5
    25.0
    20.0
    4.2
    0.0
    91.7
    خوب B
    وانت مزدا تك كابین گروه صنعتی بهمن
    11.5
    0.0
    4.0
    1.5
    36.0
    28.5
    13.5
    0.0
    3.0
    98.0
    خوب B
    وانت دیزل زامیاد زامیاد
    13.1
    3.6
    8.6
    7.9
    29.0
    31.2
    9.3
    3.6
    25.0
    131.2
    قابل قبول C+
    وانت نیسان CNG زامیاد
    10.8
    3.8
    7.5
    8.1
    32.9
    36.7
    11.3
    4.4
    25.0
    140.4
    قابل قبول C+
    وانت مزدا دو كابین گروه صنعتی بهمن
    7.3
    0.0
    9.5
    1.4
    55.0
    36.8
    15.0
    1.4
    24.1
    150.5
    قابل قبول C
    وانت پیكان ایران خودرو تبریز
    4.2
    15.5
    7.7
    14.5
    34.1
    37.7
    18.6
    11.8
    8.6
    152.9
    قابل قبول C

    همانطور كه در جدول رده بندی كیفی قابل مشاهده است، وانت کاپرا محصول شركت بهمن موتور در صدر و وانت پیكان تبریز محصول شركت ایران خودرو تبریز در انتها قرار گرفته‌اند.
    درنمودار زیر روند تغییرات میانگین نمره منفی خودروهای گروه وانت را نسبت به ماه قبل مشاهده می کنیم، بطوریکه وانت دیزل زامیاد بیشترین درصد بهبود و وانت پیکان تبریز هم بیشترین درصد تنزل را داشته اند.

  3. #3


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    Click here to enlarge
    پژو سیتروئن چگونه به ایران بازمی گردد؟+سند
    پرشین خودرو: نماینده شرکت فیدل در ایران نحوه بازگشت مجدد پژو-سیتروئن به ایران را اعلام کرد.

    به گزارش «پرشین خودرو»، مجید جاودانی تبریزی نماینده شرکت فیدل در ایران گفت: در خصوص بازگشت مجدد پژو-سیتروئن به ایران اعلام آمادگی رسمی فیدال توسط خانم ایزابل وگن، عضو کمیته داوری اتاق بازرگانی بین الملل و مدیر اداره داوری فیدال، و پس از مذاکره با مدیران ارشد شرکت مذکور در تاریخ 12 اردیبهشت 92 تقدیم ریاست کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی شد.
    وی افزود: این مکاتبه رسمی که به تأیید سفارت جمهوری اسلامی ایران در پاریس و وزارت امور خارجه رسیده است، تصریح می کند با توجه به اینکه شرکت پژو- سیتروئن موکل فیدال است، فیدال می تواند امکان از سرگیری مشارکت با آن شرکت یا خاتمه مشارکت بدون تحمیل زیان بین الملل به کشور را فراهم آورد.
    به گزارش مهر، جاودانی تبریزی تصریح کرد: ریاست کمیسیون صنایع در حضور اینجانب با قائم مقام ایران خودرو موضوع را در میان گذاشت ولی وی این پیشنهاد را رد کرد. اگر ایران خودرو گزینه ای بهتر از پژو- سیتروئن را جایگزین می‌کرد حرفی باقی نمی ماند.
    Click here to enlarge

  4. #4


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    Click here to enlarge
    هایلوکسInvincible ؛ خودروی شکست ناپذیر تویوتا
    پرشین خودرو: خودرویی مشهور با کیفیت فوق‌العاده، دوام و قابلیت و اطمینان بالا، تویوتا هایلوکس با 46 سال سابقه و فروشی بالغ بر 15 میلیون دستگاه، با چهره‌ای متفاوت و با نام Hilux Invincible رونمایی شد.
    به گزارش «پرشین خودرو»، بازار رو به رشد وانت‌ها سبب شد که تویوتا با اعمال تغییراتی در ظاهر و باطن این خودرو، جای پای خود را در بازار داغ وانت‌ها محکم کند. این خودرو در آپشن‌های مختلفی همچون DLX, DLX+, SR, SR+ عرضه خواهد شد که 40 درصد تولید آن را مدل SR+ تشکیل می‌دهد.
    تویوتا برای این خودرو دو کابین متفاوت (Active) و (Sport) را تدارک دیده است که مشتریان با انتخاب کابین Active صاحب گارد مقابل نقره، هواکش کرومی، چراغ‌های مه‌شکن، فضای داخلی سیاه، صندلی‌های پارچه‌ای مشکی، ترمز دستی چرم، روکش خاکستری سقف می‌شوند. با انتخاب کابین Sport علاوه بر امکانات کابین قبلی، صاحب رینگ‌های 17 اینچی آلیاژی چرخ، میله‌های کرومی جانبی و روکش‌های مشکی چرم صندلی‌ها می‌شوند.
    تویوتا هایلوکس در 8 رنگ مختلف با یک موتور 2.5 لیتری D-4D با سیستم انتقال دستی با قابلیت 2WD و 4WD و یک موتور 3.0 لیتری D-4D با سیستم انتقال دستی و خودکار4WD ، در دسترس خواهد بود.
    هایلوکس Invincible در نیمه دوم سال 2013 فروش خود را در سراسر اروپا آغاز می‌کند.

    - سجاد حیدری



    Click here to enlarge

    Click here to enlarge

    Click here to enlarge

    Click here to enlarge

    Click here to enlarge

    Click here to enlarge

    Click here to enlarge

    Click here to enlarge

  5. #5


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    Click here to enlarge
    رفتن رنو بزرگترین ضربه تحریم ها به خودروسازی
    تحریم با بازار خودرو چه کرد؟
    پرشین خودرو: رونقی که با آغاز فصل تابستان و به دنبال پایان فصل مدارس و آغاز سفرهای تابستانی، خونی تازه در رگ های خشکیده بازار خودرو دمیده بود، مجددا با دور تازه تحریم های آمریکا از بین رفت.
    به گزارش «پرشین خودرو»، آغاز فصل مسافرت ها باعث شد تا عده ای اقدام به خرید خودرو و عده ای دیگر اقدام به تعویض اتومبیل خود کنند که این امر موجی از تقاضا را در بازار خودرو به وجود آورد و باعث شد بازار معاملات اندکی داغ شود، هر چند عمر این رونق کوتاه بود و با اولین مانع بازهم بازار به رکود فرو رفت.
    هر چند با شروع رونق در بازار خودرو قیمت ها هم روند صعودی به خود گرفت و بهای خودروهای پرطرفدار رو به افزایش گذاشت اما پایان یافتن فصل اول مسافرت ها و آغاز ماه مبارک رمضان قیمت ها باعث توقف روند صعودی و تثبیت قیمت ها در بازار خودرو شد.
    اما اتفاق دیگری که ثبات نسبی بازار خودرو را تحت الشعاع قرار داد و باعث شد دوباره خودرو در سربالایی قیمت ها قرار بگیرد تحریم های جدید آمریکا علیه صنعت خودروسازی کشور بود. اما این اتفاق تاثیر دیگری نیز در بازار خودرو برجای گذاشت و آن تشدید رکود و کاهش شدید خرید و فروش در بازار بود.
    از سوی دیگر تغییر دولت و واگذاری آن از احمدی نژاد به روحانی باعث ایجاد انتظار قیمتی در بازار و توقف معاملات خودرویی شد به طوری که هم فروشندگان و هم خریداران دست نگه داشته و منتظر بودند ببینند که کلید روحانی با قفل بازار خودرو چه می کند. آیا این کلید می تواند تحریم های بین المللی علیه کشور را کاهش داده و جانی دوباره به بازار بی رمق خودرو بدهد یا بازار راهی را که در پیش گرفته ادامه خواهد داد.
    اما مهمترین تاثیر تحریم های جدید در بازار خودرو افزایش قیمت محصولات فرانسوی در بازار بود به ویژه تندر 90. از آنجا که تحریم های جدید فعالیت رنو در ایران را نشانه گرفته، انتشار اخبار ضد و نقیض درباره خروج رنو از کشور همزمان با کاهش تولید و عرضه این محصولات از سوی خودروسازان باعث افزایش قیمت تندر و مگان در بازار شد.
    در شرایطی که صنعت خودروسازی کشور به دلیل تحریم های اقتصادی، کاهش نقدینگی، خروج پژو و ... طی چند سال اخیر تقریبا زمینگیر شده و با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می کند، می توان از تحریم صنعت خودرو و خروج رنو به عنوان استخوان لای زخم این صنعت یاد کرد به طوری که بسیاری از کارشناسان از رفتن رنو به عنوان بزرگترین ضربه تحریم ها به خودروسازی ایران نام می برند.

  6. نمایش تمام تشکر های حميد ذوالعلا در این پست:

    3400  (21st August 2013)

  7. #6


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    صنعت خودرو زمین خوردنی نیست

    Click here to enlarge
    Click here to enlargeبه گزارش خبرخودرو، مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در جریان برگزاری مجمع عادی فوق العاده سایپا صنعت خودرو را صنعتی دانست که زمین خوردنی نیست چرا که دو عامل مهم همچون سهامداران وفادار و پرسنل زحمتکش را در تکیه گاه خود دارد. مهندس سعید مدنی مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در جریان برگزاری مجمع عادی فوق العاده سایپا ضمن تشکر ویژه از سهامدارانی که در فضای کسب و کار نه چندان مطلوب وفادرا به سرمایه گذاری در صنعت خودرو به این صنعت وفادار بودند خواستار توسعه این وفاداری شد و اذعان داشت: متاسفانه در طی سالهای گذشته فشاری بر این صنعت خودرو وارد شده است که طی 30 سال سابقه خدمت من در این صنعت، بی سابقه بوده است و صنعت خودرو با سرکوب مالی و موانعی همچون بخش نامه های متفاوت بانک مرکزی مواجه شد. مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا مهمترین عامل خروج از وضعیت بحرانی سال گذشته را حمایت سهامداران و تلاش خانواده سایپا عنوان داشت و تاکید کرد: پشتوانه هایی به بزرگی این دو عامل باعث عدم زمین خوردن این صنعت در اقتصاد کشور خواهد شد. مهندس سعید مدنی افزود: در دولت تدبیر و امید با بهبود وضعیت اقتصادی و با توجه به پتانسیل های بالای موجود در صنعت خودرو مطمئناً می توان رشد قابل توجهی را برای این صنعت پیش بینی کرد و این رشد می تواند ارزش سهام را افزایش و موجب رضایت سهامداران صنعت خودرو شود. وی تصریح کرد: همکاران گروه خودروسازی سایپا که علی رغم فشارهای همه جانبه و کاستی های موجود تلاش خود را برای بهبود وضعیت آینده بکار خواهند گرفت و می توان امیدوار بود که سال آینده وضعیت بهتری برای سایپا رقم بخورد. مدنی ادامه داد: در حال حاضر اوضاع با ثبات بیشتری همراه شده است و با تبیین سیاست های مثبت در روند تولید بدنبال ادامه آن در مدت آتی خواهیم بود. مهندس سعید مدنی با اشاره به اقدامات صورت گرفته طی سالهای گذشته در جهت بهبود وضعیت سایپا اذعان داشت: یکی از مهمترین کارهایی که سایپا در سال گذشته صورت گرفت سیاست زدائی از این شرکت بود و خوشبختانه این روند کمک شایان توجهی به تثبیت وضعیت سایپا کرد. وی افزود: علاوه بر این تخصیص منابع فروش به تولید باعث شد پرداخت مطالبات قطعه سازان که بصورت 9 ماهه و یک ساله پرداخت می شد به سه ماهه و شش ماهه و در برخی از شرکتها حتی بروز انجام شود و این نکته باعث ایجاد شور و نشاط در صنعت قطعه سازی کشور شد. مدنی ادامه داد: در سال گذشته تلاش بسیاری در جهت منطقی کردن قیمت خودروها صورت گرفت و دهها جلسه در وزارت خانه ، هیات دولت، شورای رقابت، سازمان حمات و ستاد تدابیر ویژه انجام دادیم و این تلاش ها منجر به مصوبه قیمت گذاری در بهمن ماه سال گذشته شد و بطور کل باعث حل موضوع قیمت گذاری ورونق فروش خودرو در کشور شد.وی تصریح کرد: اما با کمال تاسف یک اظهار نظر در برنامه تلویزیونی باعث شد مردم دست از خرید خودرو بردارند و عملاً باعث ایجاد ضرر شد و این فشار بسیار زیادی به صنعت خودروسازی وارد کرد که عدم در اسفند 91 و فروردین و اردیبهشت 92 شد اما شرکت سایپا با این وجود به تولید خود ادامه داد. مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا ضمن ابراز تاسف از دخالتهای ارگان غیر مسئول در مباحث خودروئی متولی این صنعت را وزارت صنعت، معدن و تجارت دانست و خواستار جلوگیری از دخالت دیگر نهادها در این خصوص شد. مهندس مدنی اضافه کرد: در امسال تمام تلاش خود را برای حل معضلات صنعت خودرو بکار خواهیم گرفت و برنامه های اساسی در 10 محور برای این امر در نظر گرفته ایم. مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در تشریح محورهای برنامه های سال آینده این شرکت گفت: ما برای سال آینده مهمترین اصل را بر افزایش تولید قرارداده ایم و در این راستا افزایش تولید بر محصولاتی همچون تیبا صورت گرفته است که این امر باعث کاهش قیمت تمام شده نیز خواهد شد. وی ادامه داد: یکی دیگر از محورهای مورد نظر در سیاست های سایپا تنوع و توسعه محصول است و تلاش های صورت گرفته باعث شد امسال 2 محصول جدید به تولید وپیش فروش برسد و شروع آنها باعث ایجاد تحول در فروش این شرکت خواهد شد و همچنین دو پلت فرم جدید هم به خطوط تولید و همچنین دانش تولید آن به سایپا اضافه خواهد شد. سعید مدنی افزود: برنامه های سایپا در تنوع محصول گفت: بزودی محصول Z300 که خودروئی در کلاس مگان بوده به اتمام خواهد رسید و پس از آن خودروهائی مانند B90 یا ساندرو که تمام مراحل انجام آن در پارس خودرو صورت پذیرفته است به مرحله اجرا در خواهد آمد. وی در خصوص دیگر اقدامات صورت گرفته در سایپا در خصوص تنوع محل گفت: در گروه سایپا نیز در شرکت زامیاد در حال اتمام پروژه جدیدی هستیم که در فاز های پایانی آن بسر می بریم و بدنبال تولید P27 که محصول مشترک ایران و کشورهای شرق آسیا است نیز خواهیم بود. مهندس سعید مدنی با اشاره به میزان 180 میلیون دلار صادرات سایپا در سال گذشته ادامه داد: با توسعه سبد محصولات می توان به صادرات نیز با نگاه صعودی نگاه کرد و آن را با توجه به پتانسیل های موجود با رشد بیشتری همراه نمود و در بلند مدت از ارزهای دولتی و نفتی رهائی یافت. مدنی گفت: برنامه کلی در صادرات این خواهد بود که 20 درصد از تیراژ تولید به صادرات اختصاص یابد و با توجه به تجربه نزدیک 10 درصدی سال گذشته می توان گفت این امر دوز از ذهن نخواهد بود. مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا افزود: توسعه روشهای فروش نیز یکی دیگر از نکات مهمی است که در برنامه های سایپا مدنظر قرار خواهد گرفت تا از این طریق با تلاش بیشتر همه خانواده سایپا در تحقق حقوق مشتریان نیز قدم برداشته شود. وی افزود: کاهش قیمت تمام شده ومدیریت قیمت نیز از مهمترین برنامه های سایپا در آینده خواهد بود و در این خصوص باید افزایش بهره وری در این موضوع هدف قرار گیرد. مدنی خاطرنشان کرد: آینده سهام به موارد بسیاری بستگی دارد و باید عنوان کرد که گروه خودروسازی سایپا تمام توان خود را در این خصوص بکارخواهد گرفت تا با منطقی کردن قیمت خودرو و افزایش تولید و همچنین کاهش هزینه های بازار و افزایش بهره وری باعث افزایش ارزش سهام سایپا شود.

  8. #7


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    پیش فروش تیبا هاچ بک از هفته آینده آغاز می شود

    Click here to enlarge
    Click here to enlargeبه گزارش خبر خودرو، معاون بازاریابی و فروش سایپا از آغاز پیش فروش تیبا هاچ بک( تیبا2 ) از ابتدای هفته آینده خبر داد گفت : تا پایان امسال 5 هزار دستگاه تیبا هاچ بک پیش فروش و به بازار عرضه خواهد شد. محمد علی قادری در گفتگو با خبرنگار خبر خودرو افزود: پیش فروش تیبا 2 دومین مدل خودرو ملی سایپا، از هفته آینده در نمایندگی های سایپا آغاز و از بهمن ماه تحویل مشتریان خواهد شد. وی میزان پیش پرداخت تیبا 2 تحویلی بهمن و اسفند ماه را 12 میلیون و 500 هزار تومان اعلام کرد و افزود : در این مرحله از پیش فروش تیبا 2 ، میزان پیش پرداخت 12 و نیم میلیون تومان ، سود مشارکت 16% و سود انصراف 14% تعیین شده است. وی گفت : پیش بینی می شود این محصول با توجه به نوع طراحی ، امکانات و کیفیت و قیمت مناسب با استقبال خوبی از سوی مشتریان روبرو شود. وی همچنین در خصوص تاثیر وضعیت کنونی بازار خودرو بر پیش فروش تیبا 2 گفت : با توجه به نظر سنجی های صورت گرفته در کلینیک های مختلف این خودرو ، پیش بینی می شود ورود این خودرو از تقاضای بسیار بالایی در میان مشتریان برخوردار شود.

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  


Copyright ©2000 - 2013, Jelsoft Enterprises Ltd کیــــــــــان ستـــــــــــ ...® اولین و بزرگترین سایت فوق تخصصی الکترونیک در ایران



Cultural Forum | Study at Malaysian University