.تعمیـــرکاران کیان ست (kiansat.tv)تابع قوانین -جمهموری-اسلامی ایران میباشد و ارسال هر گونه مطلب سیاسی،مذهبی،غیراخلاقی و خرید و فروش متعلقات ماه-واره و دیگر موارد مجرمانه ممنوع میباشد وبا کاربران خاطی به شدت برخورد میگردد انجمن فقط تعمیرات لوازم الکترونیک میباشد...













سلام مهمان گرامی؛
به کیان ست خوش آمدید برای مشاهده انجمن با امکانات کامل می بايست از طريق این لینک عضو شوید.

https://teranzit.pw/uploads/14469017281.png
پیام خصوصی به مدیریت کل سایت ........... صفحه توضیحات و شرایط گروه ویژه ........... ...........
ارتباط تلگرامی با مدیریت سایت ................. ایدی تلگرام suportripair@ .................
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 3 , از مجموع 3

موضوع: ERROR CODE : 8C000002(حل شده) در مادر برد ASUS P5KPL/1600

Threaded View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. #2

    مدیر ارشد تالار کامپیوتر و تعمیرات سخت افزاری نوت بوک

    تاریخ عضویت
    Aug 2010
    محل سکونت
    مازندران شهرستان نکا
    شغل و حرفه
    مدیر تالار تعمیرات فوق تخصصی نوت بوک ، لپ تاپ ، PC
    سن
    44
    نوشته ها
    566
    تشکر ها
    2,361
    3,862 سپاس از559 پست

    پیش فرض پاسخ : ERROR CODE : 8C000002 در مادر برد ASUS P5KPL/1600

    Click here to enlarge نوشته اصلی توسط داوودی فر Click here to enlarge
    با سلام و خسته نباشید خدمت اساتید عزیز جنابان
    Meisam-Alishahi و Mohsen Rajabi
    یک مادر برد P5KPL/1600 ASUS برام اوردند که این ارور رو میزنه
    ( ERROR CODE : 8C000002 ) و با این توضیح در زیر اون که من متوجه نشدم چطوری با استفاده از اینترنت فایلی که مشکل داره را باز سازی کنم یا اصلا متوجه متنش نشده ام اصل متن را در زیر تایپ می نمایم
    Express gate is not installed on yoursystem or the installation is incomplete .
    to get internet access within seconds of starting your computer .
    please use express gate installer to install express gate .
    press any key to continue
    ضمنا تصویر همین ایراد را که در لحظه فعال شدن و بعد بوق نمایش داده می شود را به پیوست ارسال می نمایم . لطفا در این مورد راهنمایی فرمایید .




    هوالعليم


    با سلام ، اين error يك پيغام عمومي است و اختلال در چند بخش شما را با اين پيغام مواجه ميكند توضيحات شما كامل نبوده ! لطفا به سوالاتم پاسخ دهيد تا بهتر راهنمايي كنم.


    1- آيا ويندوز 7 بر روي سيستم نصب است و در حين كار ( نوع كار را بفرماييد ) با اين پيغام مواجه ميشويد؟

    2- آيا در هنگام لود سيستم عامل با اين پيغام مواجه ميشويد؟

    3- آيا در صفحه اول بعد از نشان دادن لوگوي ASUS با اين پيغام مواجه ميشويد؟

    منتظر پاسخ شما هستم.


    موفق باشيد
    خانه سخت افزار نكا

    اولين و مجهزترين كلينيك تعميرات فوق تخصصي سخت افزار در استان مازندران

    WWW.NHH.IR

    ****************************************

    سالهاست که شیطان فریاد میزند , آدم پیدا کنید تا سجده کنم !!!

  2. 5کاربر از Meisam-Alishahi بخاطر ارسال این پست مفید سپاسگزاری کرده اند:

    bahram chobin (3rd September 2013),M.Salehi  (4th September 2013),SALEH (4th September 2013),داوودی فر (4th September 2013),شهریار (4th September 2013)

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  


Copyright ©2000 - 2013, Jelsoft Enterprises Ltd کیــــــــــان ستـــــــــــ ...® اولین و بزرگترین سایت فوق تخصصی الکترونیک در ایران



Cultural Forum | Study at Malaysian University