.تعمیـــرکاران کیان ست (kiansat.tv)تابع قوانین -جمهموری-اسلامی ایران میباشد و ارسال هر گونه مطلب سیاسی،مذهبی،غیراخلاقی و خرید و فروش متعلقات ماه-واره و دیگر موارد مجرمانه ممنوع میباشد وبا کاربران خاطی به شدت برخورد میگردد انجمن فقط تعمیرات لوازم الکترونیک میباشد...













سلام مهمان گرامی؛
به کیان ست خوش آمدید برای مشاهده انجمن با امکانات کامل می بايست از طريق این لینک عضو شوید.

https://teranzit.pw/uploads/14469017281.png
پیام خصوصی به مدیریت کل سایت ........... صفحه توضیحات و شرایط گروه ویژه ........... ...........
ارتباط تلگرامی با مدیریت سایت ................. ایدی تلگرام suportripair@ .................
صفحه 595 از 771 نخستنخست ... 95495545575585586587588589590591592593594595596597598599600601602603604605615645695 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 5,941 تا 5,950 , از مجموع 7702

موضوع: اخبار خودرو

  1. #5941


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    Click here to enlarge
    عضو کمیسیون صنایع و معادن:
    ادغام خودروسازی را نابود می کند
    پرشین خودرو: عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در خصوص ادغام دو شرکت خودروسازی ایران خودرو و سایپا گفت: ادغام این دو شرکت خودروسازی اقدام مناسبی نیست بلکه باید همکاری این دو شرکت گسترش پیدا کند.
    حسین گروسی در گفت و گو با خبرنگار «پرشین خودرو»، ضمن بیان این مطلب افزود: ایران خودرو و سایپا باید همکاری های خود را افزایش دهند مانند شرکت پژو و سیتروئن که دو خودروسازی جدا هستند اما همکاری های بسیاری با هم دارند و رقابت بین این دو شرکت خودروساز خارج از مرزهای کشورشان است.
    وی در ادامه تصریح کرد: ادغام ایران خودرو و سایپا راهکار مناسبی نیست بلکه باید تعامل بین این دو شرکت افزایش یابد و رقابت آنها بیرون از مرزهای کشور صورت گیرد.
    نماینده مردم شهر قدس، شهریار و ملارد در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: کشور ما سابقه خوبی در ادغام ندارد و ادغام دو شرکت بزرگ خودروسازی نیز تأثیر خوبی در وضعیت صنعت خودرو نخواهد داشت.
    وی با بیان اینکه ادغام موجب از بین رفتن خودروسازی می شود، متذکر شد: خودروسازان باید همکاری های خود را گسترش دهند و حتی قطب سوم نیز وارد خودروسازی شود تا با همکاری یکدیگر وضعیت صنعت خودروسازی را بهبود بخشند.
    به گفته وی دو شرکت بزرگ خودروسازی می توانند مرکز تحقیقات مشترک نیز داشته باشند.
    گروسی در پایان خاطرنشان کرد: طراحی پلتفرم مشترک توسط خودروسازان موجب رشد خودروسازی خواهد شد و با توجه به اینکه طراحی پلتفرم بسیار هزینه بر است ایران خودرو و سایپا باید با همکاری یکدیگر این کار را انجام دهند.

  2. نمایش تمام تشکر های حميد ذوالعلا در این پست:

    kingg (24th September 2013)

  3. #5942


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    Click here to enlarge
    خودرو تا 15 میلیون تومان ارزان شد+جدول
    پرشین خودرو: طی روزهای اخیر کاهش نرخ دلار قیمت خودروهای خارجی را با کاهش ۳ تا ۱۵ میلیون تومانی روبه رو کرده است.
    به گزارش «پرشین خودرو»، قیمت دلار از هفته گذشته تاکنون همچنان نوسان قیمت را تجربه می کند و هم راستای خود تأثیراتی را بر سایر بازارهای خریدو فروش کالا در سطح کشور از جمله خودرو گذاشته است به نحوی که از هفته گذشته تا کنون برخی از خودروهای خارجی با کاهش قیمت 3 تا 15 میلیون تومانی مواجه بوده اند البته این امر در خودروهای گران قیمت تا 30 میلیون هم پیش رفته است.
    در شرایط فعلی فروشندگان خودروهای خارجی تمایل بیشتری در فروش محصولات خود حتی زیر قیمت تعیین شده دارند تا حدامکان از افزایش ضرردهی خود در راستای کاهش نرخ دلار بکاهند.
    در این میان برخلاف پیش بینی مسئولان در کاهش قیمت انواع خودروهای داخلی همچنان تغییر قیمت مطلوبی در این بازار به وجود نیامده است و کمتر فردی تمایل به خرید اتومبیل در شرایط فعلی دارد . خودروسازان نیز در این شرایط با محدودیت در عرضه محصولات خود نقش مؤثری را بر ایجاد موانع کاهش قیمت خودرو ایفاء می کنند.
    به گزارش تسنیم، قیمت انواع خودروهای داخلی در بازار امروز به شرح زیر است:
    نوع خودرو
    قیمت در بازار
    پژو 206 تیپ 2
    35 میلیون تومان
    پژو 405 دوگانه سوز
    27میلیون و 200 هزار تومان
    پژو 207 دنده ای
    27 میلیون تومان
    پراید 111
    17 میلیون و 300 هزار تومان
    پراید131
    16 میلیون و 500 هزار تومان
    تندر90 E1
    32 میلیون تومان
    پژو 405
    27 میلیون و 500 هزار تومان
    تیبا
    20 میلیون تومان
    سمندLxدو گانه سوز
    28 میلیون و 200 هزار تومان
    پژو 206 اس.دی V9
    52 میلیون تومان
    پژو 206 اس.دی V8
    38 میلیون تومان
    پژو پارس سال
    35 میلیون تومان

    __________________

  4. نمایش تمام تشکر های حميد ذوالعلا در این پست:

    احمد برقکار (27th September 2013)

  5. #5943


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    Click here to enlarge
    عضو کمیسیون صنایع خبر داد:
    استقبال كمیسون صنایع از اتحاد استراتژیك ایران خودرو و سایپا
    پرشین خودرو: عضو كمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: برنامه ها و اهداف مدیرعامل جدید ایران خودرو درد دل بخش زیادی از مردم و نماینده های آنان است كه از محصولات داخلی استفاده می كنند.
    به گزارش «پرشین خودرو»، سید محمد بیاتیان با بیان این مطلب گفت: یكه زارع از مدیران باسابقه در حوزه خودرو است و شناخت كافی از وضع فعلی این صنعت دارد.
    وی افزود: اینكه مدیرعامل ایران خودرو هدف خود را خودروسازشدن ایران خودرو قرار داده قابل تقدیر و تحسین است.
    نماینده بیجار در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: چنانچه مدیرعامل ایران خودرو بتواند برنامه های خود را عملی كرده و به فعلیت برساند موفقیت شایانی كسب كرده است.
    بیاتیان از دیدگاه مدیرعامل ایران خودرو درباره اتحاد استراتژیك ایران خودرو و سایپا استقبال كرد و گفت: هم پوشانی این دو خودروساز موجب ارتقای تولید و رشد كیفی محصولات خواهد شد.
    وی با اشاره به ارتقای نیروی انسانی، متذکر شد: ارتباط صنعت و دانشگاه و توسعه دانشگاه ایران خودرو در جهت آموزش نیروی انسانی می تواند در این مسیر راه‌گشا باشد.
    این نماینده مجلس شورای اسلامی، پشتیبانی از مدیرعامل ایران خودرو برای دست‌یابی به اهداف را ضروری خواند و اضافه کرد: وزارت صنعت، معدن و تجارت، نماینده های مجلس، تولیدكنندگان، بخش خصوصی، بانك ها و سایر خودروسازان داخلی می توانند در اجرای برنامه ها به وی كمك كنند.
    به گزارش موج، وی وعده داد: مجلس شورای اسلامی از طرق مختلف اعم از تصویب قانون و یا نظارت و یا تعامل با مسوولان اجرایی از صنعت مادر كشور حمایت خواهد كرد.
    بیاتیان حمایت از قطعه سازان را نیز مهم دانست و گفت: باید شرایط به گونه ای تغییر یابد تا قطعه سازان بتوانند علاوه بر حفظ اشتغال ملی، قطعاتی تولید كنند كه منجر به تولید محصول با كیفیت و در نهایت موجب رضایت مشتریان شود.
    نماینده مردم بیجار تصریح کرد: بخش زیادی از مشكلات فعلی خودروسازان ناشی از سوء مدیریت هایی است كه از بیرون به مجموعه خودروسازی تحمیل شده است.
    عضو كمیسیون صنایع و معادن كشور همچنین نسبت به واردات خودروهای بی كیفیت چینی به ناوگان حمل و نقل عمومی هشدار داد و گفت:‌ شركت های حمل و نقل به صورت كاملا غیركارشناسی خودروهای بی كیفیت و قاتل چینی را وارد ناوگان حمل و نقل عمومی می كنند كه این خلاف اصل حمایت از تولید ملی است.
    وی خاطرنشان کرد: خودروسازان هرچه سریع تر باید وارد مذاكره شده و شرایط ویژه ای را برای تحویل خودرو به ناوگان حمل و نقل شهری قائل شوند و اجازه ندهند خودروهای چینی جای آنان را بگیرد.

  6. #5944


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    Click here to enlarge
    اولین انتصاب یکه زارع
    نجاری مدیر عامل ساپكو شد
    پرشین خودرو: در حكمی از سوی یكه زارع مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو، حسین نجاری با حفظ سمت به عنوان مدیرعامل ساپكو منصوب شد.
    به گزارش «پرشین خودرو»، هاشم یكه زارع مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو در مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل ساپكو، تحریم های یكی دوسال اخیر را بسیار مهم و دشوار خواند اما تنها 40 درصد مشكلات اخیر صنعت خودرو را ناشی از تحریم ها دانست و تاكید كرد: منشا 60 درصد مشكلات بایددر جاهای دیگر جست و جو شود.
    وی با اشاره به حساسیت زنجیره تامین اظهار داشت: برای همكاری مشترك سازه گستر و ساپكو برنامه هایی پیش بینی شده و این همكاری می تواند به صنعت خودروی كشور كمك كند.
    مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو در این مراسم از مسوولان و مدیران ایران خودرو و ساپكو خواست به گونه ای عمل كنند كه تولیدبه روزهای اوج خود بازگردد.
    حسین نجاری مدیر عامل جدید ساپكو نیز در جلسه معارفه خود، دو سال اخیر ساپكو را از نظر فراز و نشیب ها و دشواری ها برابر شش سال دانست و گفت: ساپكو در بیست و یكمین سال تاسیس خود قرار دارد و در این مدت رشد كرده و از پتانسیل های خوبی برخوردار است كه باید از آن استفاده شود.
    وی با تاكید بر لزوم كار تیمی و هم‌دلی برای هدایت زنجیره تامین ایران خودرو و حل مشكلات آن، اظهار داشت: وضعیت ساپكو و زنجیره تامین ایران خودرو نباید در اثر نوسان ها و تنش های بیرونی بر هم بریزد بلكه باید به گونه ای باشد كه هر كس از بیرون نگاه می كند، آرامش و ثبات را در آن ببیند.
    عادل پیرمحمدی نیز كه از شهریور 90 در سمت مدیر عاملی ساپكو فعالیت كرده، در جلسه تودیع خود، دو سال اخیر را دوران بسیار سختی برای ساپكو توصیف كرد و افزود: در این مدت رانا به تولید رسید و قالب های آن در داخل كشور بدون هزینه ساخته شد.
    وی خودكفایی 206 را از جمله مهم ترین رویدادهای زنجیره تامین ایران خودرو در این دو سال دانست و گفت: 40 درصد 206 به صورت سی كی دی از پژو تامین می شد و در حال حاضر روزانه 250 تا 300 دستگاه از این محصول به صورت داخلی سازی شده تولید می شود.
    شایان ذكر است، نجاری متولد 1333 دارای مدرك دكترای مهندسی مكانیك از دانشگاه بیرمنگام است.
    وی از سال 1361 به مدت دو سال در شركت ایران وانت كار كرده و از سال 63فعالیت خود را در ایران خودرو آغاز كرده است. دكتر نجاری در این مدت در سمت های مدیر طرح و برنامه، مدیر مركز برنامه ریزی و نظارت پروژه ها، معاون سیستم جامع تولید و قائم مقام مدیرعامل در تولید در ایران خودرو فعالیت كرده است.
    در سوابق كاری نجاری، عضویت غیرموظف در هیات مدیره شركت های ساپكو، ایساكو، مهركام پارس، محورسازان ایران خودرو، ایران خودرو خراسان، ایران خودرو فارس و سنیران اتو به چشم می خورد.

  7. #5945


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    Click here to enlarge
    محسنی اژه‌ای در نشست خبری:
    سازنده اسکانیا با قرار هشت میلیاردی آزاد است
    پرشین خودرو: سخنگوی دستگاه قضایی در خصوص حادثه اتوبان تهران ـ قم گفت: این حادثه صحنه‌ای دلخراش بود و لطمه زیادی را به خانواده‌ها وارد کرد.
    به گزارش «پرشین خودرو»، محسنی اژه‌ای در پنجاه و دومین نشست خبری خود با خبرنگاران افزود: همه دستگاه‌ها در این زمینه وارد شدند، قوه قضاییه و مجلس پیگیری‌های خود را ادامه داده و وزرای ذیربط نیز دعوت شده‌اند.
    اژه‌ای افزود: کمیسیون اصل 90 تحقیقات خود را آغاز کرده و دولت نیز با تشکیل یک کمیسیون ویژه، موضوع را پیگیری خواهد کرد.
    دادستان کل کشور با اشاره به اینکه پرونده حادثه اتوبان تهران ـ قم دو بعد دارد، گفت: بعد اول رسیدگی به این است که حادثه مذکور چگونه رخ داده و مقصران چه کسانی هستند که باید تحت تعقیب قضایی قرار بگیرند، نکته بعد آسیب‌شناسی این حادثه است و دادستانی پیگیرهای خود را در جهت پیشگیری از تکرار حوادث مشابه انجام خواهد داد.
    محسنی‌اژه‌ای تصریح کرد: بخشی از رسیدگی به این پرونده مربوط به شناسایی اجساد بود چرا که آنها به شدت سوخته بودند و غیر از یک مورد، خوشبختانه همه شناسایی و تحویل خانواده‌ها شد مجروحین این حادثه هم مورد رسیدگی قرار گرفتند.
    سازنده اتوبوس‌های اسکانیا با قرار 8 میلیارد تومانی آزاد است
    سخنگوی دستگاه قضایی در ادامه تاکید کرد: تاکنون دو هیئت کارشناسی کار را دنبال کرده‌اند و هر دو هیئت به این نتیجه رسیدند که دو اتوبوس از لحاظ فنی معیوب بودند که در این زمینه باید با وزارت صنایع، سازمان استاندارد و خریداران اتوبوس‌ بحث‌هایی شود.
    وی بخش دیگر را مربوط به لاستیک‌های اتوبوس دانست و گفت: ما باید بررسی کنیم که لاستیک‌ها از چه نوعی بوده و چقدر در انبار مانده بود، لاستیک‌ها برای آزمایش رفته ولی هنوز جوابی نیامده است.
    محسنی اژه‌ای گفت: در مورد اتوبوس‌ها در خود تعاونی‌ها در حال حاضر تحقیقاتی صورت گرفته، یک کمک راننده مجروح شده که قرار است پس از بهبودی از او هم تحقیقاتی صورت گیرد.
    دادستان کل کشور خاطرنشان کرد: در حال حاضر نتایج مبنی بر این است که سرعت غیرمجاز بوده اما بر سر میزان آن هنوز اختلاف وجود دارد، خود سازنده اتوبوس احضار شد و از او تحقیقاتی صورت گرفت و در حال حاضر وی با قرار 8 میلیارد تومانی آزاد است.
    محسنی اژه‌ای گفت: ما از دو شرکتی که اتوبوس را بیمه کرده بودند خواستیم نه به عنوان متهم بلکه برای پرداخت بخشی از دیه حاضر شوند در نهایت تحقیقات این پرونده همچنان ادامه دارد.

  8. #5946


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    Click here to enlarge
    تور کوه‌های آلپ برای چهار مدل از آئودی!
    پرشین خودرو: چه راهی بهتر از تست یک خودرو برای شناخت آن سراغ دارید؟ آئودی در جدیدترین اقدام خود برای شناساندن هرچه بهتر مدل های خود آن ها را به رژه آلپ فرستاد تا در شش کشور اروپایی به نمایش درآیند.
    به گزارش «پرشین خودرو»، تور 4 مدل از RS در 23 سپتامبر آغاز آن هم از کلاگنفورت اتریش تا موناکو فرانسه سفر رویایی برای مسافران این تور به شمار می‌رود. در این تور رفت و برگشت، RS5 کابریولت، RS6 آوانت، Q3 و RS7 همه از سری RS شرکت خواهند کرد.
    آئودی در گذشته نیز تورهای مشابهی را به انجام رسانده بود که از جمله آن به تور ایالات متحده، اروپا و چین می‌توان اشاره کرد.
    آئودی همواره با تدارک این نوع تورها حسادت دیگر شرکت‌های خودروسازی را بر می‌انگیزد و به نوعی آنها را به چالش می‌کشد.

  9. #5947


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    Click here to enlarge
    عضو کمیسیون صنایع و معادن:
    ایران خودرو نیازمند یک پلتفرم جدید است
    پرشین خودرو: عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در خصوص انتخاب یکه زارع به عنوان مدیرعامل ایران خودرو گفت: یکه زارع انتخاب خوبی برای ایران خودرو است و قطعاً حضور وی در این شرکت خودروسازی موجب ارتقاء کمی و کیفی محصولات آن خواهد شد.
    حسین گروسی در گفت و گو با خبرنگار «پرشین خودرو»، ضمن بیان این مطلب افزود: یکه زارع جهت بهبود وضعیت ایران خودرو باید برنامه محور باشد و در این راستا دولت و مسئولین نیز باید با وی همکاری کنند.
    وی در ادامه تصریح کرد: تلاش مدیران خودروسازی جهت بهبود وضعیت این صنعت به تنهایی کافی نیست و دولت، مسئولین و مجلس نیز باید مدیران را جهت ارتقاء کمی و کیفی محصولات یاری کنند.
    نماینده مردم شهر قدس، شهریار و ملارد در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: تصمیم گیران صنعت خودر نباید از این نکته غافل شوند که خودروها نیاز به ارتقاء کیفی دارند و در غیر این صورت توان برآورده کردن انتظارات مردم را نخواهند داشت.
    وی با بیان اینکه یکه زارع از سابقه مدیریتی خوبی برخوردار است و با صنعت خودرو نیز آشنایی دارد، عنوان کرد: مدیرعامل جدید ایران خودرو باید درآمدهای این شرکت را صرف توسعه و تحقیقات کند و طراحی پلتفرم جدید و تنوع در تولید خودرو را در دستور کار خود قرار دهد زیرا این امر موجب جذب مشتریان بیشتر خواهد شد.
    گروسی در پایان خاطرنشان کرد: یکه زارع باید در گام اول جهت افزایش رضایتمندی مردم و فروش بیشتر، تحقیقات و توسعه را در دستور کار خود قرار دهد و در این راستا از مدیران توانمند و کارآمد صنعت خودرو نیز استفاده کند.

  10. #5948


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    Click here to enlarge
    مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانیهای شهری کشور:
    تولید تاکسی در ایران انحصاری است
    پرشین خودرو: مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانیهای شهری کشور ضمن انتقاد از واکنشهای تند و غیر منطقی منتقدان واردات تاکسی گفت: اتحادیه تاکسیرانیهای شهری کشور به عنوان یکی از بزرگترین مصرف کنندگان خودرو می‌تواند از خودروهای تولید داخل و خارج برای توسعه و نوسازی ناوگانی تاکسیرانی بهره ببرد.
    به گزارش «پرشین خودرو»، بابک هاشمی در این باره تصریح کرد:‌ با توجه به اینکه مجموعه تاکسیرانی محدود به استفاده از دو نوع خودرو غیر استاندارد از نظر کارشناسان اتحادیه است که حتی نمی‌تواند مجوز شماره گذاری پلاک "ت" را نیز اخذ کند، اتحادیه تاکسیرانیهای شهری کشور نسبت به واردات خودرو با هدف ایجاد رقابت میان خودروسازان داخلی و خارجی مخالفتی ندارد.
    وی با اشاره به هجمه رسانه‌ای از سوی مخالفان واردات تاکسی اظهار کرد: رویه فعلی به معنای حمایت از تولید ملی نیست، زیرا اقتصاد سالم، اقتصادی است که عرضه و تقاضا همپوشانی مناسبی با یکدیگر داشته باشند، اما در دو سال اخیر در قالب طرح‌های توسعه و نوسازی، خودرویی از سوی خودروسازان به ناوگان تاکسیرانی واگذار نشده است.
    هاشمی با بیان اینکه بر اساس حمایت از تولید ملی، در سنوت گذشته خودروهای دو خودروساز داخل را به عنوان تاکسی پذیرفته‌ایم، گفت: در حال حاضر خودروسازان از تحویل همان دو نوع نیز سرباز زده‌اند.
    معرفی خودرو تیبا از گروه خودروسازی سایپا با توجه به اینکه از سایر محصولات تولید داخل از نظر قیمت تمام شده خودرو مناسب‌تر است از سوی اتحادیه برای برون رفت از وضعیت حاد کنونی به مقامات بالادستی مطرح شده، اما به گفته این مقام مسئول تا کنون هیچ پاسخی مبنی بر تایید یا عدم تایید این خودرو به اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور اعلام نشده است.
    وی با ابراز تاسف از انحصاری بودن تولید خودرو تاکسی در کشور اظهار کرد: افرادی که مخالف واردات تاکسی هستند و فریادهای آنان به افلاک رسیده است چرا طی دو سال گذشته هیچ گونه فریادی برای حمایت از خانواده بزرگ تاکسیرانی با بیش از 50 هزار تاکسی فرسوده علیرغم فشارهای اقتصادی زیادی که تاکسیرانان متحمل شده‌اند، بر نیاوردند، و حداقل به فکر خانوارهای این رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی نبودند که چگونه هزینه‌هایشان از درآمدهایشان پیشی گرفته است.
    افت 46.8 درصدی تولید خودرو در ایران
    مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانیهای شهری کشور اذعان کرد: بنا بر اعلام وزارت صنعت، معدن و تجارت در چهار ماهه منتهی به تیرماه امسال تولید انواع سواری در کشور توسط خودروسازان به 155 هزار و 435 دستگاه رسیده است که افت 46.8 درصدی را نسبت به سال قبل شاهد هستیم.
    وی در تشریح مشکلات گریبانگیر مالکان تاکسی‌های فرسوده اظهار کرد: در حال حاضر بیش از 50 هزار تاکسی فرسوده در کشور وجود دارد که این خودروها به دلیل آلایندگی بالا و نداشتن توان خدمات دهی نمی‌توانند در مدت موظفی کار کنند و متاسفانه تعادل و رابطه منطقی در کیلومتر بر هزینه و کیلومتر بر درآمد برای رانندگان ندارد. ضمن آنکه با اتلاف سوخت به یکی از حامل‌های انرژی ضربه جبران ناپذیری خواهیم زد.
    هاشمی در این باره افزود: هر تاکسی روزانه به طور متوسط بیش از 100 نفر را جابجا می‌کند که این میزان برای صاحبان تاکسی‌های فرسوده به دلیل فرسودگی خودرو کاهش می‌یابد و علاوه بر آسیب رساندن به اقتصاد رانندگان تاکسی باعث رشد فزاینده مسافربرهای شخصی غیرمجاز می‌شود و تبعات اجتماعی فرهنگی زیادی نیز در پی خواهد داشت.
    ترویج نگاه اقتصادی به معنای اقتصاد کارخانه‌ای نیست
    به گفته این مقام مسئول بحث نوسازی خودروهای فرسوده به ویژه ناوگان تاکسیرانی از بنیادی ترین مباحثی است که حل آن می‌تواند به مثابه کلیدی در حل معضلات آلودگی هوا نقش آفرینی کند.
    هاشمی با بیان اینکه آلودگی هوا طی چند سال اخیر نه تنها عرصه را برای شهروندان شهرهای بزرگ تنگ کرده است بلکه همزمان با آغاز فصل سرما و وارونگی هوا، منجر به تعطیلی چند روزه کلانشهرها می‌شود که تبعات تقریبی 800 میلیارد تومانی به ازای هر روز تعطیلی را در پی دارد، گفت: آمارها حاکی از آن است که 80 درصد آلودگی‌های کلانشهرها ناشی از فعالیت خودروهای فرسوده است.
    مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانیهای شهری کشور در پایان خاطر نشان کرد: اقتصاد و تولید اقتصادی تنها در کارخانه‌ها معنا پیدا نمی‌کند بلکه اقتصاد به معنای نداشتن روزهای تعطیلی و تحمیل خسارات 800 میلیاردی است. اقتصاد داشتن این نگاه است که هر فرد هر انسان سرمایه اقتصادی کشور محسوب می‌شود و نباید سرمایه‌های انسانی را به این راحتی از دست بدهیم.

  11. #5949


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    Click here to enlarge

    اولین تصاویر جاسوسی از مرسدس بنز C کلاس سدان و استیشن
    نسل جدید Cکلاس در جنوب آلمان رویت شد
    پرشین خودرو: مرسدس بنز C کلاس سدان در کنار نسخه استیشنش در حالی که در خیابان‌های جنوب آلمان در حال گذارندن تست‌های جاده‌ای خود بودند، اسیر لنز دوربین‌های عکاسان جاسوس شدند.
    به گزارش «پرشین خودرو»، مرسدس بنز C کلاس استیشن در جهت رشد و پیشبرد محدوده مدل‌های C کلاس به روزرسانی و تولید شده است که با فضای بار حداکثر 1500 لیتر به خوبی قادر به پاسخگویی نیاز کاربران خود است. با توجه به تصاویر جاسوسی منتشر شده از استیشن مرسدس بنز می‌توان متوجه تغییراتی در ظاهر خودرو شد، جلو خودرو تغییرات چندانی نداشته، اما در عقب خودرو شیب پنجره درب عقب بیشتر شده و منبع خروجی اگزوز تغییر شکل داده و بروزرسانی شده است.
    مرسدس بنز C کلاس سدان نیز در حالی که مشغول انجام تست‌های شهری خود برای حضور در نمایشگاه ژنو ماه مارس آینده بود، به همراه نسخه استیشن، طعمه لنزهای عکاسان جاسوس شد. C کلاس سدان بر خلاف C کلاس استیشن شامل تغییرات زیادی در قسمت جلو و عقب خود شده است، جلو پنجره تغییر کرده و در عقب خودرو از چراغ‌های سوم ترمز بر روی درب صندوق عقب و دو منبع خروجی اگزوز استفاده شده است.
    وظیفه تولید قدرت برای این دو خودرو نیز بر عهده دو موتور چهار سیلندر 2.0 لیتری و شش سیلندر 3.0 لیتری هر کدام به ترتیب با قدرت 184 و 330 اسب‌بخار است. موتور دیزلی 2.1 لیتری به روزرسانی شده نیز می‌تواند گزینه مناسب دیگر برای این دو خودرو باشد.






    Click here to enlarge

    Click here to enlarge

    Click here to enlarge

    Click here to enlarge

    Click here to enlarge

    Click here to enlarge

    Click here to enlarge

    Click here to enlarge

    Click here to enlarge

    Click here to enlarge

  12. #5950


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    Click here to enlarge
    رئیس پلیس راه آهن خبر داد:
    انهدام باند فروش قطعات یدکی تقلبی ایران خودرو و سایپا
    پرشین خودرو: رئیس پلیس راه آهن از انهدام باند بین المللی جعل برچسبهای خودروسازان داخلی و فروش قطعات یدکی تقلبی خبر داد.
    به گزارش «پرشین خودرو»، سردار امیر رحمت اللهی اظهار داشت: چندی قبل ماموران پلیس راه آهن در جریان کشف تعدادی هولوگرام جعلی شرکتهای خودرو سازی در راه آهن تهران قرار گرفتند. با بررسیهای تخصصی مشخص اعضای این باند اقدام به چاپ این برچسب ها در کشور هند کرده و به منظور شناسایی نشدن آنها را به کشور امارات منتقل کرده و پس از ارسال آنها به بندرعباس با قطار این برچسبهای جعلی را به تهران منتقل می کنند.
    وی ادامه داد: با انجام تحقیقات بیشتر مشخص شد اعضای این باند برچسب های تقلبی شرکتهای ایران خودرو و سایپا اقدام به فروش قطعات یدکی فاقد کیفیت به عنوان قطعات اصلی کرده و این کالاها را چند برابر قیمت در بازار به فروش می رسانند.
    رئیس پلیس راه آهن افزود: ماموران پلیس راه آهن پس از شناسایی مخفیگاه متهمان در بازرسی از آن موفق شدند تعداد زیادی مدارک تحصیلی جعلی، مهر برجسته ادارت دولتی، برچسب اصالت کالاهی تجاری، برچسبهای تضمین کیفیت شرکتهای خودروسازی سایپا و ایران خودرو وتعداد زیادی معاینه فنی تقلبی را کشف کنند.
    به گزارش مهر و به گفته رحمت اللهی، در این رابطه تاکنون 21 متهم شناسایی و دستگیر شدند و تحقیقات برای شناسایی سایر اعضای باند ادامه دارد. تاکنون شرکتهای مختلف صنعتی و تجاری از این باند به عنوان شاکی شکایت کرده اند.

  13. نمایش تمام تشکر های حميد ذوالعلا در این پست:

    احمد برقکار (27th September 2013)

صفحه 595 از 771 نخستنخست ... 95495545575585586587588589590591592593594595596597598599600601602603604605615645695 ... آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  


Copyright ©2000 - 2013, Jelsoft Enterprises Ltd کیــــــــــان ستـــــــــــ ...® اولین و بزرگترین سایت فوق تخصصی الکترونیک در ایران



Cultural Forum | Study at Malaysian University