Click here to enlarge
سیرا اِچ دی برای 2015 بروز رسانی شد
میراث 111 ساله GMC
پرشین خودرو: GMC Sierra HD، برنامه ریزی تازه جنرال موتورز در دو مدل 2500 HD و 3500 HD برای بازار وانت‌های 2015 با قابلیت، راحتی و فن‌آوری‌های برتر نسبت به رقیبان است که زمینه‌ای را نیز برای زنده نگه داشتن میراث 111 سالگی وانت‌های جنرال‌موتورز و GMC در سال 2015 فراهم کرده کرد.
به گزارش «پرشین خودرو»، تونی دیزالی مدیر بخش بازاریابی GMC گفت: وانت سیرا اچ دی خودرویی با کیفیت، توانا و کارآمد و مناسب برای اکثر قشرهای جامعه است که به خوبی پاسخگوی نیاز آنها است که قادر خواهد بود سنگین‌ترین بارها را در نهایت آسایش و امنیت با خود حمل کند. وی در ادامه خاطر نشان کرد که جی‌ام‌سی سیرا اچ دی خودرویی با بیش از یک قرن تجربه است که نظیر آن را سخت می‌توان در وانت‌های دیگر مشاهده کرد.
طرح اصلی و طراحی بیرونی خودرو از پلت‌فرم سیرا 1500 مدل 2014 الهام گرفته شده است. فضای کابین و تجهیزات و تکنولوژی‌های خودرو به روزرسانی شده و در طراحی آن تجدید نظر صورت گرفته است. درب‌های عقب به نسبت مدل سیرا 1500 بزرگ‌تر شده‌اند که خود باعث افزایش فضای پای 50 میلی‌متری و ورود و خروج راحت از خودرو شده است. پنل ابزار بزرگ‌تر شده، صندلی‌های خودرو جدید شده و یک نمایش‌گر لمسی 8 اینچی رنگی مجهز به سیستم ناوبری، بلوتوث و پنج پورت استاندارد USB در دل کنسول مرکزی جا خوش کرده است. در کنار این‌ها یک چیز که بیشتر از همه نظرات را به سمت خود جلب می‌کند با طراحی ابتدایی و نسبتا قدیمی طراحی شده است، کنسول مرکزی خودرو با طراحی ابتدایی و به نوعی دیگر قدیمی خود فضای داخلی را تا حدودی آشفته کرده است ولی به لطف همین طراحی ساده و عدم به هم ریختگی دکمه‌ها، کار با آن راحت به نظر می‌رسد که خود موجب سرویس دهی راحت‌تر و سریع‌تر به راننده می‌شود. از به روزرسانی‌های ظاهری نیز می‌توان به چراغ‌های پیشانی جدید، جلو پنجره مشبک با سه ستون افقی دوبل و قاب کناری کرومی، قدرت کشش 19,600 و 23,200 پوندی بکسل، سپر یک تکه کروم عقب و چراغ‌های مخصوص روز اشاره کرد.
جنرال موتورز از گزینه‌های متعدد روی میز خود، سه عدد پیشرانه را برگزیده است که در ادامه به طور مختصر به معرفی آنها می‌پردازیم.
اولین پیشرانه متشکل از یک موتور بنزینی 6.0 لیتری V8 با نام Vortec است که با استفاده از سیستم زمان‌بندی متغیر سوپاپ‌ها و استفاده از یک گیربکس شش سرعته اتوماتیک MATIC 6L90 قادر به تولید 360 اسب‌بخار قدرت و 515 نیوتن‌متر گشتاور در مدل 2500 HD و 322 اسب‌بخار قدرت و 515 نیوتن‌متر گشتاور در مدل 3500 HD است.
گزینه دوم نیز متشکل از یک پیشرانه دو گانه سوز بنزینی و گازی است که بر روی آن یک مخزن گاز CNG متعلق به شرکت جنرال‌موتورز نصب شده است، این گزینه در قسمت پیشرانه‌های سفارشی قرار می‌گیرد که شرکت جنرال‌موتورز از به بیرون درز کردن مشخصات آن خودداری کرده است تا خریداران با سفارش آن شگفت زده شوند.
گزینه سوم یا گزینه آخر نیز یک پیشرانه دیزلی 6.6 لیتری Duramax است که به همراه یک گیربکس شش سرعته اتوماتیک آلیسون 1000 دست به تبدیل و انتقال قدرت تولیدی می‌زنند، این پیشرانه به طور یکسان در هر دو مدل 2500 HD و 3500 HD استفاده شده است که قادر به تولید 397 اسب‌بخار قدرت در 3000 دور بر دقیقه و گشتاور حیرت‌انگیز 1037 نیوتن‌متر در 1600 دور بر دقیقه است.





Click here to enlarge

Click here to enlarge

Click here to enlarge

Click here to enlarge

Click here to enlarge

Click here to enlarge

Click here to enlarge

Click here to enlarge

Click here to enlarge

Click here to enlarge

Click here to enlarge

Click here to enlarge