.تعمیـــرکاران کیان ست (kiansat.tv)تابع قوانین -جمهموری-اسلامی ایران میباشد و ارسال هر گونه مطلب سیاسی،مذهبی،غیراخلاقی و خرید و فروش متعلقات ماه-واره و دیگر موارد مجرمانه ممنوع میباشد وبا کاربران خاطی به شدت برخورد میگردد انجمن فقط تعمیرات لوازم الکترونیک میباشد...













سلام مهمان گرامی؛
به کیان ست خوش آمدید برای مشاهده انجمن با امکانات کامل می بايست از طريق این لینک عضو شوید.

https://teranzit.pw/uploads/14469017281.png
پیام خصوصی به مدیریت کل سایت ........... صفحه توضیحات و شرایط گروه ویژه ........... ...........
ارتباط تلگرامی با مدیریت سایت ................. ایدی تلگرام suportripair@ .................
صفحه 598 از 771 نخستنخست ... 98498548578588589590591592593594595596597598599600601602603604605606607608618648698 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 5,971 تا 5,980 , از مجموع 7702

موضوع: اخبار خودرو

  1. #5971


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    Click here to enlarge
    مقایسه رضایت مشتریان از صنعت خودرو در ایران و امریکا+تصویر
    گروه ایران
    به گزارش خبرنگار «پرشین خودرو»، نتایج تحقیق اندازه گیری رضایت مشتریان از کیفیت محصول براساس مدل شرکت بازرسی کیفیت واستاندارد ایران در فاصاله سال های 1387 تا 1391 نشان می دهد که شاخص رضایت در این سال ها و به ترتیب از 628، 630، 657، 660 به 661 رسیده است.
    براساس این گزارش، تغییرات رضایت مشتریان در امریکا با مدل Apeal study از سوی شرکت JD Power در فاصله سال های 2009 تا 2013 بیانگر شاخص رضایت به ترتیب اعداد 776، 778، 781، 788 و 795 بوده است.

  2. #5972


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    Click here to enlarge
    انحصار در بازار خودرو ایران و دیگر كشورها
    پرشین خودرو: خودروسازان ایرانی طی سال‌های اخیر همواره به انحصار بازار متهم شده و مردم و کارشناسان بابت نبود رقیب میان آنها، گله مند بوده و هستند.حال آنکه خودروسازان پی در پی سعی کرده‌‌اند اتهام انحصار را از خود دور کنند.
    به گزارش «پرشین خودرو»، آنها به تازگی گزارشی دو بخشی تهیه و تدوین کرده و طی آن استدلال کرده‌‌اند که انحصار خاصی در بازار خودرو ایران وجود ندارد و اینکه منتقدان، بازار را انحصاری می‌دانند، بیشتر به هیاهوی تبلیغاتی می‌ماند تا واقعیتی محض.
    در بخش اول این گزارش، خودروسازان دست به دامان تعاریف علم اقتصاد و همچنین قوانین موجود در کشور شده و با استناد به آنها وجود انحصار در بازار خودرو را بی‌پایه و اساس دانسته‌اند. این بخش از گزارش خودروسازان، سه هفته پیش به صورت مشروح در همین صفحه به چاپ رسید و حالا به سراغ بخش دوم گزارش موردنظر رفته ایم که به بررسی وجود انحصار در بازار سایر کشورها پرداخته است.
    در بخش دوم گزارش، خودروسازان با آمار و ارقام نشان داده‌‌اند در بازار خودرو کشورهای صاحب نام در عرصه خودروسازی مانند ایالات‌متحده آمریکا، آلمان،ژاپن و کره جنوبی نیز «انحصار» (البته به معنا و مفهومی که در ایران دارد) به چشم می‌آید. در این گزارش، نشان داده شده که در کشورهای صاحب صنعت خودرو نیز این خودروسازان داخلی هستند که فرمانروایی می‌کنند و بیشترین سهم فروش را در اختیار دارند.
    اتفاقا اتهام اصلی خودروسازان ایرانی نیز همین است که عنوان می‌شود ایران خودرو و سایپا و پارس خودرو به عنوان سه غول نیمه دولتی، بالای 90 درصد سهم بازار خودرو کشور را در اختیار دارند و چندان جایی برای نفس کشیدن دیگران نیست. حالا خودروسازان در پاسخ به این اتهام عنوان می‌کنند که در سایر کشورهای صاحب صنعت خودرو نیز اوضاع به همین منوال است و آنجا هم شرکت‌های داخلی سلطان بازار به شمار می‌روند.
    از نظر خودروسازان، وقتی در ژاپن، تویوتا و نیسان و هوندا حکمرانی می‌کنند و سهم بزرگی از بازار آمریکا در دست جنرال موتورز و فورد و کرایسلر است و کیا و هیوندایی دو قدرت اصلی بازار کره به حساب می‌آیند، پس نباید از سهم بالای ایران خودرو و سایپا و پارس خودرو در بازار ایران متعجب بود و انتقاد کرد.
    طبق این گزارش ، تفاوت چندانی میان بازار خودرو ایران و بازارهایی مانند ژاپن و آمریکا و کره و... از باب انحصار خودروسازان داخلی، به چشم نمی‌آید.
    انحصار در دیگر کشورها
    اما ببینیم طبق گزارش اعلامی خودروسازان، بازار کشورهای صاحب صنعت خودرو چه سهمی از شرکت‌های داخلی و خارجی را دارا است.ابتدا از ژاپن شروع کنیم، کشوری پرآوازه در خودروسازی که فقط نام شرکت تویوتای آن برای نشان دادن قدرتش در صنعت خودرو، کافی به نظر می‌رسد.
    بر این اساس، در بازار خودرو ژاپن، شرکت‌های داخلی سهمی بیش از 94 درصد را در اختیار دارند و سهم خودروسازان خارجی کمتر از شش درصد است.
    سه شرکت تویوتا، هوندا و نیسان نیز به تنهایی بیش از 71 درصد بازار خودرو ژاپن را به خود اختصاص داده‌‌اند و سایر شرکت‌ها مانند مزدا، سوزوکی، میتسوبیشی سهمی کمتر از 23 درصد دارند.
    با این شرایط، خودروسازان خارجی عملا فرصتی برای عرض اندام در ژاپن ندارند، چون در این بازار، غول‌های داخلی خودروسازی به اندازه کافی به چشم می‌آیند و ژاپنی‌ها عملا نیازی به محصولات آلمانی و آمریکایی و فرانسوی ندارند. در واقع نیاز بازار خودرو ژاپن به واردات، بسیار ناچیز و شاید در حد صفر است.
    در بازار کره جنوبی نیز اوضاع تقریبا به همین شکل است، به نحوی که 91 درصد سهم بازار را خودروسازان داخلی در اختیار گرفته‌اند. هیوندایی و کیا به تنهایی بیش از 72 درصد بازار خودرو کره را پوشش می‌دهند و امثال جی ام و سانگ یانگ و رنوسامسونگ سهمی بسیار اندک را دارا هستند.
    همچنین خودروهای وارداتی فقط و فقط هشت درصد از بازار خودرو کره را پوشش می‌دهند که عملا در مقابل خودروسازان داخلی، فرصتی برای خودنمایی ندارند.
    فعلا در آسیا بمانیم و این بار راهی مالزی شویم، کشوری که 80 درصد سهم بازار خودرو آن را شرکت‌های داخلی به خود اختصاص داده‌‌اند. پرودوا و پروتون دو خودروساز داخلی مالزی به شمار می‌روند که صاحب بیش از نصف بازار این کشور هستند. در بین خودروسازان خارجی حاضر در مالزی، تویوتا سهمی 13 درصدی دارد و هوندا نیز هشت درصد بازار را در اختیار دارد.
    در واقع بازار خودرو مالزی بیش از کره جنوبی نیازمند واردات است، هرچند نقش اصلی در این بازار را نیز داخلی‌ها ایفا می‌کنند.
    حالا که مشغول بررسی بازار خودرو کشورهای آسیایی هستیم، از ایران هم یادی بکنیم. ایران خودرو، سایپا و پارس خودرو به عنوان سه خودروساز اصلی ایران، بیش از 94 درصد سهم بازار را در اختیار گرفته‌اند که در این بین، ایران خودرو اول است و سایپا و پارس خودرو نیز به ترتیب دوم و سوم هستند.
    خودروهای وارداتی در بازار ایران، تنها هشت درصد سهم دارند و به نظر می‌رسد هیوندایی صاحب بیشترین واردات به این بازار است.
    اما از آسیا به اروپا برویم و گشتی در بازار خودرو فرانسه و آلمان بزنیم. در بازار فرانسه، خودروسازان بسیاری از جمله تویوتا، نیسان، فیات، بی‌ام‌و، داچیا و فورد روزگار می‌گذرانند، با این حال، 52 درصد از سهم بازار به داخلی‌ها اختصاص یافته است.
    به عبارت بهتر، رنو، پژو و سیتروئن به عنوان سه خودروساز بزرگ فرانسه، بیشترین سهم بازار این کشور را در اختیار دارند و 48 درصد باقیمانده بین خارجی‌ها تقسیم شده است.
    در بین خارجی‌ها یعنی فولکس واگن و زیرمجموعه مشهورش یعنی آئودی، 18 درصد بازار را به اشغال خود درآورده‌‌اند که بیشترین سهم به حساب می‌آید. در مجموع فرانسوی‌ها 48 درصد نیاز بازار خودرو خود را از راه واردات تامین می‌کنند که نشان از فرصت مناسب خودروسازان خارجی برای حضور در این بازار است.
    در بازار آلمان؛ اما اوضاع کمی فرق می‌کند، به نحوی که خودروسازان خارجی 38 درصد نیاز ژرمن‌ها را تامین می‌کنند، هرچند این رقم نیز نشان دهنده فرصت مناسب خارجی‌ها برای عرض اندام در این کشور است.
    با این حساب، 62 درصد سهم بازار خودرو آلمان در دست آلمانی‌ها است و نصف این رقم را فولکس واگن و بنز به تنهایی در اختیار دارند. در واقع 31 درصد سهم بازار خودرو آلمان در اختیار دو شرکت بوده و 31 درصد دیگر نیز بین امثال اوپل و بی‌ام‌و و آئودی تقسیم شده است.
    حالا، اما به آمریکا برویم، کشوری که 90درصد بازار خودرو آن را شرکت‌های داخلی در اختیار دارند که البته تنها جنرال موتورز و فورد و کرایسلر (سه غول خودروساز آمریکا) را شامل نمی‌شوند.
    در ایالات‌متحده آمریکا، برندهای معتبری مانند تویوتا و نیسان و فولکس واگن نیز حضور دارند، منتها عملا شرکت‌هایی آمریکایی به حساب می‌آیند چون در خاک این کشور به تولید مشغولند.
    در واقع در کنار نام برندهایی مانند هیوندایی و بی‌ام‌و و نیسان و سوبارو، کلمه «آمریکن» نیز به چشم می‌آید که نشان می‌دهد این شرکت‌ها در خاک آمریکا و احتمالا با قطعات ساخته شده در این کشور، خودرو تولید می‌کنند. با این حساب اگر اینها را نیز جزو خودروسازان آمریکایی به حساب بیاوریم، بازار ایالات‌متحده عملا از واردات خودرو بی‌نیاز است.
    به گزارش دنیای اقتصاد، در بین برندهای خارجی حاضر در بازار آمریکا، بیشترین سهم را هوندا موتورز ژاپن به خود اختصاص داده و پس از آن باید از نیسان موتورز ژاپن یاد کرد.
    اما اگرچه با توجه به گزارشی که خودروسازان تهیه کرده‌‌اند باید پذیرفت که بزرگ‌ترین بازارهای دنیا نیز در اختیار خودروسازان داخلی قرار دارند؛ اما این موضوع قطعا نمی‌تواند ملاک درستی برای قضاوت در مورد بازار خودرو ایران باشد.
    درست است که در آمریکا و ژاپن و کره نیز خودروسازان داخلی فرمانروایی می‌کنند؛ اما نباید بازار خودرو ایران را نیز با این متر و معیار مقایسه کنیم. مشکل اصلی مشتریان ایرانی نه انحصار که کیفیت و قیمت بالای خودروهای داخلی است و آنها اگر اعتراضی به انحصار دارند، به دلیل تاثیر مستقیم آن بر کیفیت و قیمت است.
    در واقع چون خودروسازان داخلی نتوانسته‌اند فضایی رقابتی را در کیفیت و قیمت خودروها به وجود بیاورند، مردم و کارشناسان انحصار آنها را به چالش می‌کشند و این وضع با بازارهایی مانند آمریکا و کره و ژاپن قابل مقایسه نیست. در کشوری مثل ژاپن، درست است که بازار روی تولیدات تویوتا و نیسان و هوندا می‌چرخد؛ اما این سه شرکت آنقدر معتبرند که در همان بازار ژاپن نیز بر سر کیفیت و قیمت با یکدیگر رقابتی تنگاتنگ دارند.
    از طرفی، سطح کیفی و قیمت خودروهای داخلی در کشوری مثل ژاپن به حدی مناسب و به صرفه است که مشتریان نیازی به خودروهای خارجی احساس نمی‌کنند و هیچ وقت هم از انحصار تویوتا و هوندا و نیسان گله‌مند نیستند.
    یا مثلا در بازار کره، هیوندایی و کیا دو قدرت خودروساز جهانی به حساب می‌آیند و کره‌ای‌ها را آن‌قدر از نظر کیفیت و قیمت راضی نگه داشته‌اند که نیاز چندانی به واردات نباشد.
    در آمریکا و آلمان و فرانسه نیز اوضاع کم و بیش به همین منوال است و برندهای داخلی تا حد زیادی مشتریان خود را راضی نگه داشته‌اند.
    در واقع اگر در بازار کشورهای صاحب صنعت خودرو، انحصاری هم وجود دارد، ناشی از قدرت کیفی و دست بالای خودروسازان داخلی در مقابل برندهای خارجی است، چه آنکه کیفیت مناسب و قیمت به صرفه را باید رمز پیروزی آنها در بازار داخلی‌شان دانست. این در حالی است که بازار ایران و خودروسازانش نتوانسته‌اند در کیفیت و قیمت، با یکدیگر رقابت کنند و مردم دقیقا از همین موضوع ناراضی اند.
    آنها می‌گویند، باید خودروهای خارجی بخش بزرگی از بازار ایران را در دست بگیرند، تا در پی آن، خودروسازان داخلی نیز خود را تکان داده و پا به پای خارجی‌ها در کیفیت و قیمت رشد کنند. بدون تردید اگر خودروسازان ایرانی نیز می‌توانستند محصولاتی با کیفیت و قیمت مناسب روانه بازار کنند، مردم آرزوی صفر شدن تعرفه و پر شدن بازار از خودروهای خارجی را نداشتند و این‌قدر نسبت به انحصار بازار گله مند نبودند.
    ویرایش توسط حميد ذوالعلا : 3rd October 2013 در ساعت 20:56

  3. #5973


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    Click here to enlarge
    در گروه خودروهای زیر 200 میلیون تومان
    ایمن ترین خودرو کامپکت جهان در ایران اول شد+تصاویر
    پرشین خودرو: آلفارومئو جولیتا به عنوان باکیفیت ترین خودرو زیر 200 میلیون تومان بازار ایران معرفی شد.
    بر اساس نتایج تحقیق اندازه گیری رضایت مشتریان از كیفیت خودروهای سواری که توسط شركت بازرسی كیفیت و استاندارد ایران انجام می شود، در گروه خودروهای ریز 200 خودرو آلفارومئو جولیتا توانست با امتیاز 839 بیشترین میزان رضایت مصرف‌کنندگان را کسب کند.
    جولیتا قبلا با نام 147 و میلانو شناخته می شد. این محصول یک خودرو کوچک خانوادگی است که توسط آلفا رومئو تولید می شود و در واقع مدل جایگزین شده 147 است.
    تولید این خودرو که در اواخر سال 2009 کلید خورد و برای اولین بار در نمایشگاه خودرو ژنو سال 2010 به نمایش عمومی در آمد، تا کنون توانسته عناوین خوبی از جمله رتبه دو خودروهای اروپایی سال 2011 را از آن خود کند.
    مدیا موتور نماینده محصولات MG در ایران بعد از موفقیتی که به دست آورد این بار با عنوان آلفا موتور اقدام به واردات و عرضه محصولات آلفارومئو ایتالیا کرده است.
    آلفا موتور با انتخاب پیشرانه های قدرتمند و دست گذاشتن روی بخشی از بازار که این روزها مشتریان زیادی را به خود جذب کرده، در انتظار یک موفقیت دیگر به سر می برد.
    جولیتا روی پلت فرم C محصولات فیات بنا شده در ایران با پیشرانه ای 1.4 لیتری از سری پیشرانه های Multi Air فیات با قدرت 170 اسب بخار و نهایت گشتاور 250 نیوتن متر عرضه می شود که نوع 6 سرعته دوکلاچه با پدال های پشت فرمان، شانس قوی تری برای نفوذ در بازار ایران دارد.
    جولیتا با این پیشرانه طی مدت 7.7 ثانیه به شتاب صفر تا 100 دست پیدا می کند و قادر به تجربه کردن حداکثر سرعت 218 کیلومتر بر ساعت است. این خودرو با مصرف 5.3 لیتر در 100 کیلومتر ترکیبی توانسته استاندارد آلایندگی یورو 5 را دریافت کند.
    جولیتا تجهیزات الکترونیک زیادی را به صورت استاندارد دریافت می کند که برخی از آن ها عبارتند از کنترل دینامیکی خودرو VDC، کنترل پایداری الکترونیکی و DNA انتخابی آلفارومئو است که به راننده اجازه می دهد سه نوع رانندگی Dynamic، Normal و All Weather را انتخاب کند.
    این تنظیمات رفتار موتور، ترمزها، فرمان، تعلیق و جعبه دنده را کنترل می کند. از امکانات این خودرو می توان به 6 کیسه ایمنی هوا ترمزهای دیسکی در عقب و دیسکی خنک شونده در جلوست که به سیستم های کمکی ABS،EBD ، EBA، ASR، Hill Holder، MSR ،CBC،Q2E و DST مجهز شده است.
    از دیگر امکانات این خودرو می توان به صندلی های برقی ردیف جلو و تاشو در ردیف عقب، آینه های برقی فتوکرومیک مجهز به گرمکن، سنسور پارک عقب، کروز کنترل، سنسور باران، سیستم استارت استاپ، تزئینات داخلی فیبر کربنی و... اشاره کرد.
    سقف پانوراما، رینگ های تیتانیومی، کالیپرهای قرمز رنگ مسابقه ای، بلند گوهای مارک Bose، سامانه ناوبری، چرم طبیعی روکش صندلی ها و تنظیم گودی کمر از امکانات سفارشی این خودرو به شمار می روند.
    جولیتا توسط موسسه تست تصادف یورو ان کاپ مورد آزمایش قرار گرفته است و با کسب 87 درصد امتیاز توانسته هر 5 ستاره ایمنی را از این موسسه دریافت کند و به عنوان ایمن ترین خودرو کامپکت ساخته شده شناخته شود. جولیتا در سال 2010 توسط این موسسه بهترین خودرو خانوادگی کوچک در این رده نامگذاری شده است.
    این خودرو در ایران از لحاظ کلاسی با خودروهایی نظیر هیوندای i30، مزدا 3 هاچ بک و ب.ام.و سری یک به رقابت خواهد پرداخت.



    Click here to enlarge

    Click here to enlarge

    Click here to enlarge

    Click here to enlarge





  4. نمایش تمام تشکر های حميد ذوالعلا در این پست:

    alisaberi123 (5th October 2013)

  5. #5974


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    Click here to enlarge
    یک سر و گردن بالاتر از سایر شرکت کنندگان
    رامک خودرو پرچمدار نمایشگاه خودرو اراک شد+تصاویر
    پرشین خودرو: نمایشگاه خودرو اراک در حالی برگزار شد که جذابیت های غرفه شرکت رامک خودرو نماینده انحصاری محصولات سانگ یانگ کره جنوبی در ایران، به آن حال و هوای تازه ای بخشید.
    به گزارش خبرنگار «پرشین خودرو»، کیارش افشاریان مسوول تبلیغات این شرکت در حاشیه این نمایشگاه اعلام کرد: رامک خودرو در این نمایشگاه دیگر محصولات خود از جمله نیو اکتیون، کایرون، رکستون و کوراندو را نیز معرفی کرد که با توجه به ویژگی های منحصر به فرد خودروهای شاسی بلند این شرکت، استقبال گسترده ای از آن بعمل آمد.
    وی افزود: شرکت رامک خودرو تلاش کرده است تا علاوه بر پاسخگویی دقیق و مشاوره اصولی به خریداران خودرو مزیت های محصولات شاسی بلند شرکت سانگ یانگ را در مقایسه با دیگر رقبای حاضر در بازار ایران را به آنها ارائه کند و به همین دلیل میزان استقبال از غرفه این شرکت چشمگیر بود.
    وی افزود: شرکت رامک خودرو به منظور تامین نیاز های مشتریان و متقاضیان طرح های ویژه فروش خودرو را نیز در نظر گرفته است که به زودی اعلام خواهد شد.
    وی گفت: شرکت رامک خودرو ارائه خدمات پس از فروش متمایز را در اولویت برنامه های خود قرار داده و بیشترین توان خود را در این حوزه متمرکز کرده که در نمایشگاه خودرو اراک نیز این خدمات به مشتریان معرفی شد.
    وی افزود: این شرکت خود را ملزم به ارائه مناسب ترین خدمات به مشتریان می داند و در تلاش است تا با ایجاد شبکه خدمات پس از فروش مجهز و در کمترین زمان ممکن سرویس های لازم را به متقاضیان ارائه کند.
    نمایشگاه تخصصی خودرو، قطعات و صنایع وابسته از هشتم لغایت دوازدهم مهرماه سال جاری در فضایی به وسعت پنج هزار مترمربع در اراک در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی غرب ایران برگزار می‌شود. این نمایشگاه از 8 تا 12 مهرماه از ساعت 16 الی 21 برای بازدید علاقه‌مندان دایر است.



    Click here to enlarge

    Click here to enlarge

    Click here to enlarge

    Click here to enlarge





  6. #5975


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    Click here to enlarge
    مدیرعامل و عضو هیات مدیره ایران خودرودیزل منصوب شدند
    پرشین خودرو: در حكمی از سوی مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو، «مهدی یونسیان» به عنوان مدیرعامل شركت ایران خودرو دیزل منصوب شد.
    به گزارش «پرشین خودرو»، در حكم "هاشم یکه زارع" آمده است: رعایت سیاست های اجرایی و ضوابط ابلاغی شركت ایران خودرو در تصمیماتی كه در قالب هیات مدیره و مدیرعامل شركت یادشده اتخاذ خواهید کرد، الزامی بوده و امید است به عنوان امین گروه صنعتی ایران خودرو ضمن رعایت قوانین و مقرارت جاری كشور و استفاده از اختیارات حاصله از اساس‌نامه شركت همراه سایر اعضای هیات مدیره با بهره گیری از نیروی انسانی متخصص درانجام صحیح مسوولیت های محوله موفق ودر پیشبرد اهداف در آن واحد نهایت كوشش و جدیت را به عمل آورید.
    براساس این گزارش، یونسیان هم‌زمان به عنوان عضوموظف هیات مدیره ایران خودرو دیزل فعالیت می كند. وی درطول مدیریت یكه زارع درایران خودرو دیزل به عنوان قائم مقام وی فعالیت داشت.
    در این گزارش آمده است، یونسیان دارای مدرك لیسانس مهندسی صنایع از دانشگاه علم و صنعت است و درسوابق وی، سرپرست و عضو هیات مدیره ایران خودرو دیزل، معاون تولید و كیفیت شركت پارس خودرو، عضو هیات مدیره و معاون اجرایی شركت ایران كاوه، مدیر تولید شركت نورد و پروفیل پارس به چشم می خورد.
    همچنین در حكم دیگری، غلامرضا رزازی به عضویت موظف هیات مدیره ایران خودرو دیزل درآمد. وی پیش از این مدیرعامل و عضو هیات مدیره شركت واگن پارس، مدیرعامل شركت صنایع ریلی ایران خودرو، مدیرعامل شركت نورد و تولید قطعات فولادی، عضو غیر موظف هیات مدیره شركت گسترش سرمایه گذاری ایران خودرو بوده است.

  7. #5976


    تاریخ عضویت
    Jan 2011
    محل سکونت
    آزربایجان جنوبی
    نوشته ها
    45
    تشکر ها
    86
    234 سپاس از43 پست

    پیش فرض

    دوست عزيز فكر كنم اين مقاله مربوط به حداقل دوسال پيش باشه كه يورو 1700 تومن بود نه الان كه حدود 4000 تومنه!!

    206 صندوقدار وي9 بيش از 50 ميليونه نه 20 ميليون
    ...
    ..
    .


    اين پست در جواب پست شماره #5970 اين تاپيك نوشته شده كه به دليل زدن پست هاي پي در پي بينشون كمي فاصله افتاده!
    ویرایش توسط turkoglan : 3rd October 2013 در ساعت 21:05

  8. نمایش تمام تشکر های turkoglan در این پست:

    alisaberi123 (5th October 2013)

  9. #5977


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    Click here to enlarge
    عضو هیئت مدیره انجمن قطعه سازان:
    واردات خودرو دست دوم خودروسازان را محدود می کند
    پرشین خودرو: چندی پیش یکی از کارشناسان صنعت خودرو اعلام کرد: با واردات خودروهای سواری دست دوم به کشور که نهایتاً تا سال 2011 تولید شده اند، می توان اندکی وضعیت صنعت و بازار خودرو را بهبود بخشید.
    عضو هیئت مدیره انجمن قطعه سازان در گفت و گو با خبرنگار «پرشین خودرو»، عواقب واردات خودرو دست دوم به کشور را مثبت ارزیابی نکرد و گفت: بنده با این راهکار موافق نیستم.
    محمدرضا نجفی منش ضمن بیان این مطلب افزود: چنانچه مشکلات موجود بر سر راه خودرسازان مرتفع شود و توان تولیدی آنها مجدداً افزایش یابد مشکلی در بازار خودرو وجود نخواهد داشت.
    وی تعطیلی صنعت خودرو را خواسته دشمنان ایران دانست و تصریح کرد: دشمنان ما می خواهند صنعت خودرو را تعطیل کرده و از طریق واردات خودرو مورد نیاز کشور را تأمین کنند.
    عضو هیئت مدیره انجمن قطعه سازان تأکید کرد: بنده با اصل واردات مشکلی ندارم اما واردات خودرو دست دوم به کشور راهکار مناسبی برای بهبود وضعیت این صنعت نیست.
    وی همچنین اظهار داشت: کشورهای خارجی با تحریم های خود بازار خودرو را محدود کرده اند و منطقی نیست که ما با واردات خودرو دست دوم خودروسازان داخلی را بیش از این محدود کنیم.
    به گفته وی می توان با کمک به صنعت خودرو و راه اندازی مجدد آن کسری های موجود را جبران کرد و حتی مانند سال 90 به تولید مازاد نیاز بازار دست یافت.
    نجفی منش در پایان خاطرنشان کرد: واردات خودروهای دست دوم به صلاح اقتصاد کشور نخواهد بود.

  10. نمایش تمام تشکر های حميد ذوالعلا در این پست:

    alisaberi123 (5th October 2013)

  11. #5978


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    Click here to enlarge
    یک خودروساز خارجی اسپانسر تیم ملی
    پرشین خودرو: نمایندگی یک شرکت تولیدی خودروی خارجی اسپانسر تیم ملی شد.
    به گزارش «پرشین خودرو»، یک شرکت تولیدی خودروی خارجی که نمایندگی آن در ایران هم فعالیت می کند اسپانسر تیم ملی شده است.
    علی کفاشیان با اعلام این خبر گفت: قرار است نام این شرکت فردا رسما اعلام شود.

  12. نمایش تمام تشکر های حميد ذوالعلا در این پست:

    alisaberi123 (5th October 2013)

  13. #5979


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    Click here to enlarge
    سن فرسودگی خودروها 20 سال شد
    ورود خودروی جدید با از رده خارج کردن فرسوده ها
    پرشین خودرو: هیات وزیران در جلسه اخیر خود، سن فرسودگی خودروها را 20 سال تعیین و مصوب کرد خودروهای فرسوده که در آلودگی شهرها تاثیرگذار است از چرخه حمل و نقل کشور حذف شود.
    به گزارش «پرشین خودرو»، معاون رییس جمهوری و رییس سازمان حفاظت محیط زیست، با بیان این مطلب در تشریح مصوبه هیات دولت درباره اصلاح مقررات مربوطه به از رده خارج کردن خودروهای فرسوده، گفت: موضوع از رده خارج کردن خودروهای فرسوده از جهت اقتصادی، محیط زیست و امنیتی اهمیت زیادی دارد.
    معصومه ابتکار افزود: براساس مصوبه دولت از رده خارج کردن خودرو فرسوده ضابطه هایی دارد که این ضابطه ها را برای خرید یا واردات خودروهای جدید با شاخص های خاص از نظر میزان مصرف بنزین اصلاح کردیم.
    وی با اعلام اینکه سن فرسودگی خودروها 20 سال تعیین شد، افزود: مصوبه دولت درباره از رده خارج کردن خودروهای فرسوده مصوبه بسیار خوبی است و دستگاه های دولتی هم موظف هستند خودروهای فرسوده خود را از رده خارج کنند و اجازه استفاده و یا فروش خودروهای فرسوده را ندارند.
    معاون رییس جمهوری با اعلام اینکه مصوبه از رده خارج کردن خودروهای فرسوده از ابتدای سال آینده اجرایی خواهد شد، اضافه کرد: این مصوبه به بحث تصادفات جاده ای و آلودگی شهرها کمک می کند و امیدوارم بخش های خصوصی و خودروسازان و تمام کسانی که به نوعی درگیر بحث خودرو هستند کمک کنند که این موضوع حل شود.
    ابتکار در پایان خاطرنشان کرد: همچنین در جلسه هیات دولت مقرر شد با از رده خارج شدن خودرو های فرسوده، خودروهای جدید وارد کشور شود.

  14. نمایش تمام تشکر های حميد ذوالعلا در این پست:

    alisaberi123 (5th October 2013)

  15. #5980


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    Click here to enlarge
    خودروهای تولید 91 پلاک 92 نمی‌گیرد
    پرشین خودرو: در حالی که برخی مصرف‌کنندگان از عدم تخصیص پلاک 92 به خودروهایی که اوایل سال جاری تحویل گرفته‌اند گله‌مندند، دبیر انجمن خودروسازان ایران خودداری پلیس را دلیل این موضوع می‌داند.
    به گزارش «پرشین خودرو»، برخی از مصرف‌کنندگان اعلام کرده‌اند خودروهایی که برای تحویل بهمن و اسفند ماه سال گذشته از خودروسازان خریداری کرده بودند فروردین ماه امسال تحویل آنها شده است.
    این افراد از این گله‌مندند که چرا با وجود آنکه خودرو را در فروردین ماه سال 92 تحویل گرفته‌اند پلاک سال 91 به این خودروها اختصاص یافته است.
    در این زمینه احمد نعمت‌بخش دبیر انجمن خودروسازان ایران به ایسنا گفت: مسوول تخصیص پلاک به خودروهای تولیدی پلیس بوده و خودروسازان دخالتی در این موضوع ندارند.
    وی با بیان این‌که در سال‌های گذشته پلیس خودروهای تولیدی در سه ماهه پایانی سال را نیز با پلاک سال جدید شماره‌گذاری می‌کرد، خاطرنشان کرد: اما سال گذشته با توجه به ضوابط قانونی که قرار بود از ابتدای سال 92 استاندارد آلایندگی خودروها به یورو 4 ارتقاء یابد، پلیس از اختصاص پلاک 92 به خودروهایی که تا 29 اسفند ماه سال 91 تولید شده بودند خودداری کرد.
    دبیر انجمن خودروسازان ایران ادامه داد: ‌در نتیجه مصرف‌کنندگانی که قرار بود خودروهای خود را اواخر سال 91 یا اوایل سال 92 از خودروسازان تحویل بگیرند خودرو با پلاک سال 91 تحویل آنها شده است.
    وی تصریح کرد: البته اختصاص پلاک سال جدید به خودروهای تولیدی در پایان هر سال یک عرف جهانی است به‌گونه‌ای که خودروسازان جهانی برای تشویق خریداران، خودروهای تولیدی در سه ماه آخر سال را با پلاک سال جدید عرضه می‌کنند با این حال سال گذشته پلیس از انجام این کار در مورد خودروهای داخلی خودداری کرد.

  16. نمایش تمام تشکر های حميد ذوالعلا در این پست:

    alisaberi123 (5th October 2013)

صفحه 598 از 771 نخستنخست ... 98498548578588589590591592593594595596597598599600601602603604605606607608618648698 ... آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  


Copyright ©2000 - 2013, Jelsoft Enterprises Ltd کیــــــــــان ستـــــــــــ ...® اولین و بزرگترین سایت فوق تخصصی الکترونیک در ایران



Cultural Forum | Study at Malaysian University