سجاد جان یه مسأله ذهن منو مشغول کرده .اینکه سیم کشی ماشین دست نخورده .وفقط با تعویض باطری این مشکل پیش امده!!
وقتی ماشین رو خاموش میکنم با بستن درب خاموش میشه وبعد از حدود 3 ثانیه اخرین بار رله عمل کرده وپشت امپر روشن شده وهمزمان صدای پمپ بنزین میادوبعد از 2 ثانیه پشت امپر خاموش شده و حالت رزرو فعال میشه که دیروز این عمل (پشت آمپر ) رانجام نمیشد.
اان به یقین میدونم دزدگیر مشکلی نداره وهرچه هست مربوط به عمل کد دهی ریموت هستش .ببینید من مراحل رو میگم درسته ؟
1- درب باز وسویچ باز
2-بمدت 2 ثانیه دکمه I و II رو نگه میدار تاصدی ازیر امده وبعد ا حدود 1 ثانیه تک ازیر میزنه
3-بلافصله دکمه IV رو 6 با میزنم( اگه تند تند بزنم بیغام نمیده ) به فاصله حدود 5/. ثانیه ومتناوب
4- در این حالت باید بعد از حدود 10ثانیه یک الارم بیاد .که بلافاصله کلید I رو یک بار میزنم وبعداز چند ثانیه سویچ رو میبندم .
تذکر: ناگفته نماند در زدن 6 بار کلید IV مشکل دارم واینکه ایا باید بدون توجه به صدای الارم بعداز زدن هربار کلید عمل کنم یا نه باید صبر کنم بعداز هربار زدن وشیدن الارم دوباره کلید رو بزنم اخه تودفترچه توضیح داده شده که کل عملیات نباید بیشتر از 10 ثانیه زمان ببرد . درحالی که با زدن هر بار وشنیدن الارم بیشتر از 10 ثایه طول میکشد .شاید به این خاطر است که عملیات استارت درست انجام نمشه .
ممنون میشم توضیح بدید.